Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jak vnímáte mobilní marketing vy?

Mobilní marketing u nás zatím ještě není příliš rozšířený, ale jeho boom může přijít každým dnem. Dohlížet nad etikou podnikání v této oblasti a kultivovat prostředí chce nově vznikající Asociace pro mobilní marketing.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

wang

co treba takhle?

resenim by zrejme byla moznost si nastavit v t-zones (ci v oskarove samoobsluze) jaka temata akceptuji (napr. sportovni vybaveni, zajezdy last minute ..), s moznosti popr danou vec odpovedi na tuto sms objednat (nehodi se ke vsem vyrobkum a sluzbam) operator by pak z kupcu mohl losovat nejake vyherce modernich telefonu ci jinych cen..

tim by se zajistila dobra identifikace cilove skupiny pro ruzne vyrobky a sluzby, za coz by zadavatele vice zaplatili nez za strelbu do neznameho davu a zaroven by se motivovali uzivatele k nakupu..

0/0
16.9.2003 12:33

0/0
16.9.2003 7:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.