Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jaký je váš názor na MMS Oskara? Co si myslíte o cenách? Jak na vás působí služby spojené s MMS?

Včera Oskar spustil službu MMS. Multimediální zprávy stojí podobně jako u konkunrence – necelých deset korun. Vedle samotné možnosti posílat MMS spouští Oskar i informační služby přes MMS a internetový editor a úschovnu zpráv. Zákazníci mají k dispozici balíčky, které jim umožňují posílat MMS bezplatně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mike

to je super
s tema mms, doufam, ze po nasyceni poptavky po masove poptavane sluzbe MMS se oskar bude venovat i mensim segmentum cekajicim na sluzbu 'pokryti'...
0/0
6.9.2003 21:04

Sun Li

Nefunkční MMS
Oskarovy MMS na mě působí přímo katastroficky. Hned 2. září jsem v sámošce aktivoval fotopoštu a promo balíček 10 MMS po dobu 3 měsíců zdarma pro celou naši rodinu, tzn. 3x Odepis, 1x Slyším vás a 1x Oskarta - tu samozřejmě bez balíčku. Fotopošta nám byla aktivována, na balíček přišla potvrzující SMS. Dál jsem pro jistotu nechal poslat binární nastavovací SMS přímo z www.oskar.cz  na příslušné mobilní telefony, tedy Nokii 3510i a Sony Ericsson T68i. Na Nokii 7650, kterou jsme měli také k dispozici ne, protože ta už byla v Oskarově síti odzkoušena. Během 3 dnů jsme si vzájemně poslali cca 10 MMS. Do současné doby však nedorazila ani jedna. MMS ze všech SIM i telefonů normálně odešla, ale příjemci nikdy nedorazí. Nepřijde ani žádná chybová hláška nebo něco podobného, doručenka pochopitelně taky ne. Navíc jsem při dnešní kontrole v samoobsluze zjistil, že kromě jednoho Odepiš už zase máme všechny balíčky neaktivní,  jako bychom si nic neobjednávali. Ještě úterý večer bylo vše OK a jak píšu výše, došly potvrzující SMS. Na dvě z uvedených SIM přišlo sdělení, že budou zdarma zasílány MMS Koktejl, ale zatím taky nic. Mám silný dojem, že si z nás Oskar dělá dost krutou legraci. O dalších službách už  se zmiňovat nebudu, protože je jaksi ani zkusit nemůžeme, jelikož nám prostě MMS nedojdou. Je to jako když strkáte peníze do jednorukého bandity a on jenom zachrčí a už z něj nic nevypadne. Zajímalo by mě, kolik je takto postižených uživatelů MMS , kteří jen posílají a platí, ale jejich MMS se ztratí v nějaké černé díře. Oskarovy MMS jsou totální propadák a dávám palec dolů.  
0/0
5.9.2003 13:01

KW

Re: Nefunkční MMS

Tak nevim. Mne MMS slapou jak hodinky takze nechci videt ten ucet :)

Jedinej problem jsem mel s nastavenim, jelikoz v telefonu jsem mel MMS na TM a pri binarce se Oskar nenastavil asi jako hlavni. Tak jsem TM smazal a poslal znovu nastaveni Os a uz MSM jedou

0/0
5.9.2003 13:49

marvas

Posilani MMS v Oskarovi je pekny nesmysl.
Ihned vcera, tj. v utery, jsme si aktivoval na svuj telefon (Nokia 7650) MMS vcetne nastaveni sluzby, to same jsem udelal na druhem telefonu (Nokia 3510i) ve stredu dopoledne. Po prijeti SMSky o aktivaci sluzby jsem zkusim neco poslat a ejhle, je 12 hodin od odeslani a nic se nedeje. Zadna MMS nebyla dorucena a na Bussines lince mi rikali, ze to muze trvat i tri dny. Co tohle je za sluzby, je pravda, ze u T-Debile to trva jen nekoli,m minut nebo i desitek, ale hodin? Oskar se sekl nejenom s cenou za doruceni, ale i s ti  samotnym dorucenim. A jeste jedna perlicka!!! V utery vecer jsme si zkousel poslat MMS z pravu z jeho zpravodfasjtvi a ejhle, jeste nedorazila. Jsme zvedav na ucet, zda se to vse bude platit, kdyz to nefunguje!!! Velmi me tim Oskar zklamal a ma se podle me co ohanet, aby u nej moje firma nedala vypoved v radnem terminu. I kdyz si myslim, ze pro nedodrzovani smluvenych podminek by to melo jit ihned.
0/0
3.9.2003 22:51

RedBaron

Re: Posilani MMS v Oskarovi je pekny nesmysl.
To samé. Aktivovány MMS na mé 7650 i na 6610 mé přítelkyně. Odeslány a uloženy příslušné konfigurační zprávy. Už jsem se pokoušel o odeslání tří kusů, první již v úterý ráno, poslední včera večer. Na 6610 bohužel nepřišlo vůbec nic!
0/0
4.9.2003 12:13

Re: Posilani MMS v Oskarovi je pekny nesmysl.
Pro info: Ted jsme po 10 min. čekání na infolince T-MOBILE si nechali z aktivovat WAP,GPRS,MMS tak prej zejtra po 24 hod.to máme zkusit. To je rychost co ???
0/0
5.9.2003 10:44

z25

velký omyl
Pokud si Oskar myslí opravdu to, co píše autor článku, tj. že "Multimediální zprávy navíc v současnosti posílají lidé, kterým je jedno, kolik MMS stojí..." pak se asi docela plete. Mám slušný příjem, jezdím autem blížícím se cenou 2 mil. Kč, ale posílat MMS za 10 korun nikomu nebudu! To je naprosto nepřiměřená cena. Oskar by si také měl uvědomit, že jeho bohatší nebo firemní klientela je tvořena především zákazníky, kteří hledají dobrý poměr cena/služby. Ti, kterým na ceně nezáleží, jsou spíše u Eurotelu nebo T-Mobile.
0/0
3.9.2003 20:26

IJK

Ne, že by mne to trápilo....
...bez MMS jsem spokojeně žil dříva a vidím, budu i nadále. Akorát myslím, že kdyby Oskar nasadil cenu za MMS poslané ve svojí vlastní síti cca 5Kč, a třeba jen u tarifů, vydělal by na tržbách nejméně 10x víc, protože pro řadu lidí už by to byla rozumná alternativa SMS. Takhle to zabije jak wap. Navíc to mohla být dobrá konkurenční výhoda. Není to tragédie, je to jejich smůla
0/0
3.9.2003 19:25

SebastianValmont

MMS Konečně!
To to trvalo Oskárkovi stěma MMSkama než je zpustil!Debil zasraný ani neví jak nás zíkazníky Oskara ochuzoval o tak bezvednou věc!Jen tak dál ať se mu daří a hlavně zlevňuje ceny,které se týkají takovýchto věcí.Zábáva je všechno co může člověk s mobilem prožít!ČUS BUS AUTOBUS!!!!
0/0
3.9.2003 18:40

noremorse .*.

mms

tak jsem si mms aktivoval na webu a nepřišla mi sms, že je aktivováno (Foto MMS nebo jak to tam je). Ale když jsem si nastavil tel. tak to sms přišla.

Jinak nevim, ale po aktivaci bych měl mít možnost službu využivat ne? Jenomže když pošlu mms tak se tváří jako odelaná, ale nedojde a stejný je to i opačně, mě taky žádná nepřijde,. Tak nevim, nevim. Nemá z vás někdo nějakou konstruktivní radu?

0/0
3.9.2003 17:33

polda

Už  někomu přišla MMS od T-M, včera jsme prozkoušeli všechny varianty a s podivem nefunguje MMS od T-M do Oskara???   Známý propagátor XXXteens by něco nevěděl ???
0/0
3.9.2003 11:30

mmarek26

nechodim mi OSKAR - > TMO

cekame uz asi3h.

OSKAR -> OSKAR za par minut

jo a kamos nema moznost aktivace MMS v OskarZone .... takze nechapem

0/0
3.9.2003 12:54

polda

Re: nechodim mi OSKAR - > TMO
Ja v pohode aktivoval v SAMOOBSLUZE
0/0
3.9.2003 13:13

mmarek26

Re: nechodim mi OSKAR - > TMO
vzdyt ja taky, ale kamos to tam NEVIDI .... nechapem
0/0
3.9.2003 13:57

Re: nechodim mi OSKAR - > TMO
Ono je to tam nejak divne pojmenovany,neni tam totiz primo aktivace MMS ale nejakej jinej blbej nazev.Taky mi to delalo problem.
0/0
3.9.2003 15:28

Manic

MMS T-Mobile -> Oskar
Zkousim to prubezne uz od vcerejska a zatim nebyla z T-Mobilu do Oskara dorucena jedina moje MMS. Z Oskara do T-Mobilu to chodi, ale trva to asi ctvrt hodiny  :-(
0/0
3.9.2003 14:12

polda

Re: MMS T-Mobile -> Oskar
Tak uz to radši ani nezkoušej, akorat ti to vodečte kredit. Snad nám redakce zjistí vo co go u T-M.
0/0
3.9.2003 15:30

Honza

Re: MMS T-Mobile -> Oskar
Podle mých informací MMS z TM do Oskara chodí dnes po 15 hod, něco bylo třeba opravit či nastavit ...
0/0
3.9.2003 17:15

Goob

Re:

Včera měl T-M výpadek, který prý i přiznali.Dnes už to chodí v klidu.

Goob

0/0
4.9.2003 18:21

Fido

Drahe MMS kvuli T-Mobile
To je teda dobra blbost. Protoze nekdo nabizi MMS v ramci docasne akce levneji, nasadime maximalni moznou cenu, kdyz uz nemuzeme byt levnejsi. Stacilo by prece na ten mesic vyhlasit zavadeci cenu a pak dat puvodne uvazovanou. A nebylo by to nikomu divne. Ostatni operatori pri zavadeni MMS meli take zavadeci ceny nebo dokonce MMS zdarma. Tady nekdo asi nevi co to je strategie. Ja bych to osobne odhadoval spis na nehorazne vysoky propojovaci poplatek blizici se cene MMS.
0/0
3.9.2003 11:27

Rostislav Kocman

Re: Drahe MMS kvuli T-Mobile
Nechci se zastávat Oskara, ale přijde vám 10 MMS měsíčně zdarma jako málo zvýhodněná cena?
0/0
3.9.2003 11:40

Miki

Re: Drahe MMS kvuli T-Mobile
3 x 10 MMS se mi opravdu nezda jako velka vyhoda .... Navic to neni nelze brat jako zvyhodnena cena , protoze je to je pouze casove omezena uleva o mesicniho poplatku. Zkratka prijit o rok pozde s mms za stejnou cenu jako konkurence je minimalne ostuda.
0/0
3.9.2003 12:25

Xlukas

kreteni

kdyz umi oskar sms za 0,35 kc, tak proc neumi mms za 2 - 3 Kc???  jsou to zkratka darebaci.

bylo tady napsane, ze chteji vydelavat hlavne na hovorech. to by pak ovsem znamenalo, ze by prave meli ostatni sluzby nabidnout levneji, aby k ninm lide sli s tim, ze maji levnejsi sluzby rozsirujici hlavni zpusob vyuzivani mobilu - volani. ti by pak urcite i volali (no budu si radikalne odporovat, kdyz reknu, ze mam vsechny 3 operatory a od kazdeho vyuzivam jen to co se mne libi a je vyhodne

0/0
3.9.2003 11:24

Slonik

MMS jsou na nic

Nevím komu bych je posílal - datlovat je místo dlouhých SMS se mi nechce (většinou se vejdu do 300 znaků = max. 3,- Kč), foťáčky jsou nepoužitelné (třeba pro práci - poslat šéfový fotku z terénu), ET nepoužívám (pohlednice by se mi líbily) a cena informačních MMS kanálů je taková, že jedna MMS s předpovědí počasí se rovná ceně celých novin nebo přečtení aktuálních článků iDNES přes wap, cena dvou erotických obrázků je pak totožná jako cena mnohostránkového pornomagazínu a tak dále a tak dále ...

Chápu, že operátoři nejsou charita, ale já prostě tuhle službu využívat nebudu, protože mi připadá, že za hodně peněz dostanu poměrně málo

0/0
3.9.2003 10:33

David

Re: MMS jsou na nic
To zní velmi rozumně, ale já jsem uvažoval stejnou logikou, když začínaly SMS, byly drahé, bylo levnější si chvíli pokecat.. Teď jsou opravdu skoro na nic, ale až se ta služba rozšíří, zlevní, a stane se samozřejmostí.
0/0
3.9.2003 21:09

Cena
Nedalo se čekat, že Oskar uvede levné MMS, když propojovací poplatek MMS je 8,50 Kč !!!!!, jak tu někdo napsal Oskar není dobročinný spolek a musí prodávat tak, aby neprodělal. Fakt je, že do vlastní sítě mohl nechat MMS levnější . No ale na konec na tři měsíce je to zdarma a během té doby se může ledacos stát, že ?
0/0
3.9.2003 10:11

Miki

Re: Cena
Zdarma to veru neni ... zdarma mate pouze prvnich 10 mms v mesici !!!
0/0
3.9.2003 12:31

PetrD

Alcatel 535 za 1977,- Kč u Oskara?
U tarifu nezavěšuj vyjde na 1977,-  + 2000,- záloha. Znamená to, že když si dojdu do prodejny Oskara, koupím si tarif Nezavěšuj s tímhle telefonem, tak zaplatím 3977,- Kč? A potom, když obratem zavolám na oskarlinku a zruším ten tarif, tak propadne záloha a telefon mi zůstane? Funguje to pořád tahkle? Není v tom nějaký zádrhel? Za 4000,- Kč bych to bral.
0/0
3.9.2003 10:07

mavers

Re: Alcatel 535 za 1977,- Kč u Oskara?
ta zaloha je 5 tisic, pze za NEzavesuj platis 1000 mesicne.
0/0
3.9.2003 15:19

Já Osobně

Re: Alcatel 535 za 1977,- Kč u Oskara?

Bohužel to tak není (tím by se celkem vyřešila vychcanost některých uživatelů)  Zálohy jsou: Řekni mi 1000,- Kč; Povídej 1500,- Kč a Nezavěšuj 2000,- Kč.

Já Osobně

0/0
3.9.2003 18:27

czbird ...

CHAOS - HELP PLZ :)

tak jsem z toho celkem jelen.

a) vy a oskar uvadite IP adresu se .111 na konci, nicmene vase konkurence uvadi IP adresu shodnou s wapovou, tj. s .011 na konci. ja mam v mobilu nastavenou tu druhou, a mms-ky muzu v pohode odesilat (vyzkouseno) a stejne tak muzu pres ten profil i wapovat.

b) mam T610 a chci se zeptat jak ho mam nastavit, aby mi prichozi mmsky chodily (zatim neodzkouseno) - tenhle mobil neumi byt porad "gprs-enabled", takze me zajima jak to pri prichozi mms funguje? to se jako mms samo zapne, stahne zpravu a zase vypne?

0/0
3.9.2003 9:47

Jakub

Re: CHAOS - HELP PLZ :)
Oskar na svých stránkách uvádí IP adresa: 010.011.010.111
0/0
3.9.2003 10:04

czbird ...

Re: CHAOS - HELP PLZ :)
no to jsem se toho dozvedel. vzdyt to ve svem prispevku sam pisu. nejakou radu, ktera fakt pomuze, bys nemel?
0/0
3.9.2003 10:06

Jakub

Re: CHAOS - HELP PLZ :)
IP asi funguje i wapová, důležité je APN. Já bych to nastavil podle operátora. Je možný, že to upaví a ta wapová IP přestane fungovat. Samozřejmě pak na to nikoho nemusejí upozorňovat - máš to mít nastavené podle jejich doporučení.
0/0
3.9.2003 10:32

Re: CHAOS - HELP PLZ :)
Jo telefon si  sám aktivuje GPRS a přijme MMS zprávu.Je důležité být v místě alespoň s průměrným signálem.
0/0
3.9.2003 11:35

Jakub

Re: CHAOS - HELP PLZ :)

K té druhé otázce:

Nevím jak T610, ale třeba Nokie se připojí k GPRS, stáhnou MMS a zase se odpojí. Nejsou tedy pořád GPRS enabled, jsou GPRS on-demand.

0/0
3.9.2003 10:30

Karel

MMS

Oskar je stejný jako každá jiná komerční firma " CHCE VYDĚLAT " a nechápu , že si to zarytí Oskaráci neuvědomují :-). Teď je u T-mobile již třetí měsíc MMS za 2 kč a je to pohoda. Jinak cena za MMS bude taková jak stanoví trh - vyrovnání nabídky s poptávkou :-)

0/0
3.9.2003 9:28

Chamraď

Re: MMS

Nesmysl,

cena nemůže být taková, jakou nastaví trh, pokud relevantní trh pro doručování MMS zpráv je 100% ovládán diktátem operátorů. Oni si stanoví cenu za propojení a konkurenční firmě nezbyde nic jiného, než si k ní pouze přidat pouze malou vlastní marži. To ale není tržní chování.

Aby mohl začít fungovat trh (pokud jde o koncové ceny MMS) , tak by nejdříve muselo dojít ke snížení velkoobchodní ceny za propojení MMS, ale k tomu bez regulačního zásahu samo od sebe nebo z vůle operátorů nikdy nedojde. Nemají k tomu důvod.

 

0/0
3.9.2003 10:29

Skeptoid Standa

Re: MMS
Ono kdyby na tom konkurenční firmě tolik záleželo, tak cenu rozdělí podobně jako u SMS na cenu do vlastní sítě a do cizích sítí. Jen tak mimochodem, ta konkurenční firma je také operátor, a nikde není psáno, že v její síti nakonec neskončí víc MMS, než z ní odejde - třeba proto, že u konkurence je vyšší penetrace - a že na tom propojovacím poplatku nakonec nevydělá, což je její primární cíl, jakkoli si díky jejímu velmi kvalitnímu PR spousta lidí myslí něco jiného.
0/0
3.9.2003 16:13

Chamraď

Re: MMS

Tak s tím musím souhlasit.

Oni zde jdou proti sobě dva protichůdné argumenty.

Na jedné straně je tu snaha udržet jednoduché tarify a tudíž nemít pro různé špičky a mimošpičky, víkendy a vlastní a ostatní sítě, sítě tuzemské a zahraniční, s ohledem na délku zprávy, nebo její objem v kB, atd... jinou cenu, ale mít cenu pěkně jednoduchou a jednotnou. Fajn.

Proti tomu je tu možnost zvýhodnit odeslání MMS ve vlastní síti (jako to udělal dočasně T-Mobile) a získat tak větší počet zasílaných zpráv ve vlastní síti.

Co je lepší ... ? Nevím.

0/0
3.9.2003 18:50

LKJ

Tak to je snad vtip

Ten poslední odstavec o tom, že MMS posílají lidi, kterým je jedno co to stojí je snad jen hloupý vtip. Já bych rád poslal MMS a rozhodně nejsem žádný bohatý maník, kterému je jedno jestli to stojí stejně jako 10 SMS. Tím to tato technologie u mě prohrála. Je možná super, ale OSKAR to docela zazdil. 5 Kč by bylo sice stále dost, ale je to rozumné a dalo by se, ale za takové peníze, za které můžu 3 minuty telefonovat (s mojí jednickou dokonce 7 minut) rozhodne nepošlu MMS.

Takže OSKARe OSKARe, tohle se Ti fakt nepovedlo ... Jen by mě zajímalo, jestli, když si aktivuji balíček moje MMS, tak že bude 10 MMS zdarma, tak mi ho bez problému po těch 3 free měsících zase odpojí. Pak bych to aspoň zkusil.

0/0
3.9.2003 8:46

KW

Re: Tak to je snad vtip

Jak jsem cetl popis tak odpoji, ale asi se to musi udelat tesne pred koncemtech tri mesicu

KW

0/0
3.9.2003 8:52

PeS

Re: Tak to je snad vtip
Ale podle me tim presne potvrzujes ten posledni odstavec. Cena se ti nezda, tak to (zatim) neposilas. Kdyby se cena snizila, budes posilat. Podle me se ta veta netyka jen novych zakazniku Oskara, ale obecne uzivatelu. Komu nevadi cena, ten MMS posila, komu vadi, ten je neposila.
0/0
3.9.2003 9:32

trim

Re: Tak to je snad vtip
taky proto ja zatim neposilam :o)))
0/0
3.9.2003 14:56

Karel

...cena a tak se to se vsim....
Jak je v nadpisu ...cena a tak se to se vsim..... Je jasne ze operatori hlavne vydelavaji z hovoru. Tak proc je treba u oskara WAP za cca 2 kc, 1kb za 60h, a MMS za 10KC? Pak je pro me tato sluzba nezajimava a samo ze ji nebudu pouzivat... Jestli nekdo chce aby se rozsirila nova technologie a hlavne se pouzivala tak ji snad nabidnout za rozumnou cenu, ne? Reakce ze nyni posilaji MMS jen ti co finance neresi, je sice fajn, ale jak daji MMS za cenu o kacku draz nes SMS tak myslim ze SMSky vymrou ....
0/0
3.9.2003 8:08

indigo

Re: ...cena a tak se to se vsim....

To je přesné, proč bych měl používat WAP, když třeba za vyhledání odjezdu vlaku zaplatím zhruba 5x2Kč=10Kč! To si teda radši zavolám na informace. Přes GPRS by to asi vyšlo levněji, ale i tak ...

0/0
3.9.2003 8:36

Skeptoid Standa

Re: ...cena a tak se to se vsim....
No právě. Fígl je v tom, že spousta lidí má telefon podporující dlouhé SMS, takže si zvykli datlovat zprávičky na 2-3 SMS. Za to zaplatíš třeba u Eurotelu 2-3x 3,30 Kč, skoro desetikačku. Do stokilové MMS můžeš narvat novelku o 50 stranách a zaplatíš taky desetikačku. Pokud dá operátor MMS levněji a lidi ji začnou používat místo SMS, tak SMS vymřou a operátor prodělá. Ale on je dřív nebo později stejně někdo zlevní.
0/0
3.9.2003 8:58

Fido

Re: ...cena a tak se to se vsim....
Ja pouzivam misto dlouhych zprav e-mail takze operator "prodela" tak jako tak. Osobne mi ale neni jasne proc by mel operator prodelat. Pouziti levnejsi alternativy v pripade moznosti vyberu je zakon trhu. Vydela na datech nebo pausalu. To ze nepouziju drahou sluzbu, kterou bych nepouzil stejne, neni zadna ztrata. Naopak operator by si mel umet spocitat, kdy bude dana sluzba ziskova. A to nebude kdyz ji bude pouzivat jen nekolik lidi ale az tehdy, kdyz se z toho stane masova zalezitost. A masova zalezitost se z toho muze stat jen tehdy, kdyz bude cena takova aby stalo za to ji pouzivat.
0/0
3.9.2003 11:42

...ta cena

Nějak se nesplnily předpoklady všech oskaristů v diskusích na Mobil.cz, že Oskar bude mít velmi levné MMS... škoda, ale dalo se to čekat.

Ani Oskar není dobročinná společnost.

0/0
3.9.2003 7:45

Jan Čapek

Funguje to pěkně

Tak jsem si nechal jednu dlouhou mms z oskarovy nabídky poslat na T68i a během pár sekund už sem jí přijímal. Hezké..

Jinak informace o možném zlevnění před Vánoci je pěkná, uvidíme co na tom bude pravdy...

0/0
3.9.2003 0:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.