Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zajímají vás bezdrátové sítě? Plánujete pořízení vlastní domácí WiFi sítě?

Ačkoli se to může zdát nemožné, bezdrátový WiFi adaptér připojovaný prostřednictvím USB kabelu je ideálním řešením pro začínající i zpohodlnělé uživatele. A co víc - jeho cena je více než příjemná.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Krizak

wifi

mrkněte na http://www.czfree.net tam se dozvíte odpovědi na mnohé otázky z této diskuze.

www.pilsfree.jinak .cz

0/0
11.9.2003 9:51

Petr

Kolik PC na 1 point
Poradí mi kolik stanic (PC) lze úspěšně připojit k jednomu pointu? Nikde, ani na adrese výrobců jsem podobný údaj nenalezl. Děkuji.
0/0
26.8.2003 19:25

Pirate-xxx

Re: Kolik PC na 1 point

253 klientu

http://www.ovislink.com.tw/wl1124ar.htm

0/0
8.10.2003 19:33

snovac

Jak spojit bezdrátově....?
Kamarád je vzdálen ode mě cca. 1400 metrů, přímá vidtelnost by byla, ale musel bych to mít na stožáru na streše... on taky.  To se asi nevyplatí co? To by přišlo asi na nehorázný peníze?
0/0
22.8.2003 10:27

hadr

Re: Jak spojit bezdrátově....?
1400m to je docela dost... urcite by to chtelo smerovy anteny, resp. jednu smerovou a jednu vsesmerovou, trefit na sebe dve smerovy je docela sranda :-) Cenove to pak nevychazi na tisic + tisic (za dve USB karty), ale tak na cca 2000 za kartu s konektorem na externi antenu (pokud se ti nechce rozebirat ten Ovislink... :-)), nakej kabel (pr. Belden H1000 cca 50 kc za metr) a antena (bud vyrobena, nebo cca od 1000 kupvana). My mame tahle udelanou sit ze 4 pocitacu + 1 server a vsechno na netu a je to ok :-)
0/0
22.8.2003 20:44

Re: Jak spojit bezdrátově....?
Jenom potom pozor na maximalni vyzareny vykon dle generalniho povoleni. Pokud se nesnizi vysilany vykon, potom jde nejen o poruseni GL, ale hlavne zacnes rusit ostatni, a tem se urcite libit nebude
0/0
25.8.2003 10:39

PAvel

Re: Jak spojit bezdrátově....?

co vsecno potrebuji ke spojeni asi 8 ucastniku do WLAN? vzdalenost ja asi 1km.kolem dokola.nekdy neni idealni dohled.

0/0
29.1.2004 23:46

Petr

Zajimalo by mne jak je to se spojenim vice pocitacu? Je potreba nejaky access point?
0/0
22.8.2003 10:14

hadr

Re:
Na dva pocitace neni potreba, na 3 a vice ano.
0/0
22.8.2003 20:58

Radek Linhart

Re:
Ani na 3 není potřeba - pokud pracují počítače v režimu peer-to-peer, může jich být klidně i 10, ale pak se o rychlost samozřejmě dělí ...
0/0
25.8.2003 13:51

Yarek

Re: Re:
P2P je debilni pro propojeni 4 PC. Navic abys mohl byt pripojen P2P, potrebujes kartu, ktera umi AP mod. Rozhodne doporucuju pres AccesPoint a 4x client. Je to levnejsi a hlavne jednodussi na routovani.
0/0
8.3.2006 12:26

Honza

Cena
Velkoobchodni ce na ve 100mega je cca 1300 bez DPH hrozne by me zajimalo kde se da kolem tisicovky s dani koupit.
0/0
22.8.2003 9:32

Vladislav Janeček

Re: Cena
Tato cena nám byla sdělena ve čvrtek ze společnosti 100mega.
0/0
22.8.2003 12:11

catman

Re: Cena

Koncová cena s DPH je 1512,80 a různé Dx kategorie se liší asi o 20Kč. Takže za 1000 to asi nebude tak žhavý, ale do notebooku lze tu PCMCIA:

WL-1120PCM 802.11b PCMCIA LAN adapter uz za 872,- i s DPH

s pozdravem

cat

 

0/0
23.8.2003 10:24

Paudio Bernnardi

Re: Cena
Mate konkretne s touto PCMCI kartou zkusenosti. Ta karta se micenove liby
0/0
23.8.2003 19:26

catman

Re: Cena

Nasazujeme běžně ty USB adaptéry (srovnání např. s výše zmiňovaným BENQ je výborné-Benq proti jiným než Benq moc nechodí)  v naší síti jich běží cca 50ks (proti Ovisl., lunksys, Avaya, Z-com,..), PCMCIA je stejný čipset, může být tedy jen problém s vyvedením případné antény.

cat

0/0
25.8.2003 2:31

McLEI

Externi antena
Jde k tomu pripojit externi antena?
0/0
22.8.2003 8:35

Vladislav Janeček

Re: Externi antena
Ano, jde, ale musíte šroubovákem sejmout horní kryt. V. Janeček
0/0
22.8.2003 8:43

xTom01

Re: Externi antena
Díky přiřazení této diskuse ke dvěma článkům (WiFi router, WiFi USB adapter) mi teď není zcela jasné, k čemu lze tu externí anténu vlasně připojit. K routeru nedo adapteru nebo k obojímu.
0/0
22.8.2003 9:22

Vladislav Janeček

Re: Externi antena
K routeru určitě (vyzkoušeno), k USB adaptéru podle mých informací také. Je nutný ale zásah dovnitř přístroje, konektory nejsou vyvedeny ven. V. Janeček
0/0
22.8.2003 9:27

Ice

Re: Externi antena
Tak kam ji do toho routeru pripojite tu externi antenu, pokud vim, tak externi konektor ma jen nyni prodavana verze WL1100AP(ne router), s rozebranim to urcite pridelat pujde, sam mam prekuchany jeden Ovislink USB na testy, je na nem smerovka cca 5dBi aby to nepresvihlo GL
0/0
24.8.2003 16:22

Vladislav Janeček

Re: Externi antena
Uvnitř routeru je zavrena obycejna PCMCIA karta, která obsahuje dva externi konektory pro anteny.
0/0
25.8.2003 7:22

Karel

Není jen Ovislink!!!
Článek Mobilu je vlastně jen a nen reklamou na Ovislink, sám používám za stejné peníze Router i USB adaptér Benq s propojením na Alcatel Speed Home a vše funguje naprosto bezchybně taky, chápu ovšem, že i Mobil musí z něčeho žít. Uvítám upozornění i na jiné levné firmy, třeba s ext. anténami.
0/0
22.8.2003 7:01

Vladislav Janeček

Re: Není jen Ovislink!!!
Samozřejmě, tente článek ale je recezní na Ovislink. Jiné výrobky jiných firem budou samozřejmě následovat. V. Janeček
0/0
22.8.2003 8:44

ok1zjv

Re: Není jen Ovislink!!!
Ale aspon slovicko o tom, ze se to uz docela dlouho da koupit jinde, jste pipnout mohli. Ja pouzivam totez jako TRENDnet uz nekolik mesicu a vy tu z toho delate novinku. Staci se jen podivat a zjistite, ze tech samych krabicek jsou vsude haldy. Akorat blbnete hlavy lidem, kterym se nechce neco na netu hledat. Coz takhle udelat reklamu zdarma i pro TRENDnet? Me by se to hodilo...
0/0
25.8.2003 21:58

Rostislav Kocman

Re: Není jen Ovislink!!!
Hm, a čekáte v recenzi výrobku od Ovislinku něco jiného, než že to bude o Ovislinku? Potom jste trošku nepochopil význam slova recenze...
0/0
22.8.2003 8:53

Setapoux

Re: Není jen Ovislink!!!
Dneska se za slovem recenze skrývá PR článek. Holt každej se musí nějak živit
0/0
22.8.2003 9:43

Rostislav Kocman

Re: Není jen Ovislink!!!
A někdo holt musí pořád blbě kecat o něčem, o čem nic neví, že?
0/0
22.8.2003 9:44

Marvin

Re: Není jen Ovislink!!!
Jezisi, ty jsi ale vul ...
0/0
22.8.2003 11:36

rex

Re: Není jen Ovislink!!!
proc je jezis vul???
0/0
22.8.2003 20:22

Re: Není jen Ovislink!!!
0/0
25.8.2003 9:35

Milan

úplně stupidní dotaz
Zajisté jste to zkoušeli, tak bych se chtěl zeptat: Projde to přes zeď? Chtěl bych se propojit s kamarádem, který bydlí nade mnou a nechce se mi drát tahat přes okno ani vrtat. Díky za odpověď.
0/0
22.8.2003 0:40

dude

Re: úplně stupidní dotaz

Záleží na tom o jaky druh stropu jde... jestli je to cihlove tak nevidim problem ale pokud se jedna o zelezobetonove pricky tak tam se mouhou vyskytnout nejake prenosove straty ale pokud to bude slouzit k prenosu mesich dat (internetu) tak by to melo jit v pohode

mozna bude dobry si to vyskouset ja osobne jsem jsem si kartu zapujcil od prodejce na www.elity.cz kdy jsem si to nejdrive vyzkousel stim ze pokud to bude ok tak si ji necham, a kdyby nahodou byl problem mohl jsem ji vratit do 5dnu.

0/0
22.8.2003 0:51

Milan

Re: úplně stupidní dotaz
Díky. Pokud ta všesměrovka utáhne panel jen se ztrátami, tak je to v poho. Jinak věta : "..aby útočníkovi *zdlouhavé prolamování WEP klíče* stálo za námahu.." je pěkná. Moc pěkná. Autorovi doporučuji záznam z akce OpenWeekend: ftp://ftp.sh.cvut.cz/OpenWeekend/ow2003/Wireless.avi
0/0
22.8.2003 1:19

Re: úplně stupidní dotaz
má to 220 MB a nejde mi obraz. ale to bude asi jen můj problém.
0/0
22.8.2003 8:47

Milan

Re: úplně stupidní dotaz

Ano, je to prednaska.

Tusim, ze OpenDivx, ale nevim to jiste, ted to nemam jak zjistit.

0/0
22.8.2003 12:48

Vladislav Janeček

Re: úplně stupidní dotaz
Povím to takhle: bydlím v klasickém železobetonovém paneláku, úplně v přízemí. Při testování jsem ještě v druhém patře (bráno přízemí - první patro - druhé patro) měl přibližně ještě třicet procent signálu a internet byl plně použitelný. Takže běžný byt to zvládne a při dobrém umístění zvládnete celé patro + poschodí nad vámi a pod vámi. V. Janeček
0/0
22.8.2003 8:46

Paudio Bernnardi

Re: úplně stupidní dotaz
Soused ma male AP a ja PCMCIA kartu a je to uplne v poho ,bydlim v klasickem panelaku
0/0
23.8.2003 19:34

Dadik

Re: úplně stupidní dotaz
V pohode
0/0
23.10.2003 13:40

supertrupik

Re: úplně stupidní dotaz
Tak to jsi ten kabel natáhni pres stupačky. je to levnejsi a kvalitnejsi. Ostatně wifina se ti protlaci i pres 3 panely 15cm.
0/0
31.12.2004 11:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.