Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vyplatí se vám připlatit tisíc korun za Philips Fisio 825, které nabízí Bluetooth? Nebo si vystačíte

Philips Fisio 825 je mobilní telefon, který si oblíbíte. Je poměrně malý a lehký, dokáže pracovat s elektronickou poštou a kromě rychlých dat nabízí také moderní Bluetooth propojení. Existuje snad něco, co mu jeho tvůrci odepřeli?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

repasky

da se koupit jiny kryt

tak co navim jestli se da koupit

 

0/0
12.6.2004 9:42

Je prídavnej foták na 82

Mam dotaz je pridavnej fotak ne 822 nebo ne
0/0
25.4.2004 13:15

pichlak z OL

jak funguje kabel?
Ještě dnes se mi zdá tento mobil poměrně zdařilý se svými funkcemi.Ale zatím se mi nepodařilo sehnat USB original kabel a proto bych rád znal názor uživatelů kteří mají to štěstí a pro připojení k internetu vyzkoušeli obojí(kabel/Bluetooth).V návodu a příslušenství je kabel USB vyobrazen jako soustava se stojánkem a rád bych věděl zda to pracuje i jako nabíječka, což by při celodením připojení bylo vzhledem ke kapacitě baterie bylo asi vhodné.Za Vaše postřehy Všem předem dík.
0/0
22.4.2004 21:15

Víťas

Nic moc
S tímto telefonem jsem nezazil nic dobreho. První 3 mesice fungoval jakz tak ale pak: tlacitka prestavaly postupne fungovat a strasne vrzaly, zacal se sekat a to dost casto,........ Nejhorší zkušenost s mobilním telefonem=Phillips Fisio 825. !!!!
0/0
28.3.2004 16:02

bh5

Archiv na SMS
Recenze mobilu,která neupozorní na to, že tento přístroj nemá archiv na SMS,ač kapacitu paměti má velkou je je špatná.Pokud bych se náhodou mýlil, prosím o sdělení, kterak onen archiv najit.Děkuji. 
0/0
9.2.2004 9:10

LUKE

jpg
pořád se mi nedaří stáhnout si pres e-mail obrázky jpg do 822.Mají tyto parametry:velikost pod 7kB,101x80x24b.Co je špatně?Poradíte mi?Dík
0/0
8.1.2004 11:36

Calitri

Hm
Pred dvema lety jsem se rozhodoval pro Siemens S40 a sel jsem se podivat i do zdejsich diskusi. Vsude vsichni meli kecy o tom, jak je nespolehlivy, ze je to siemens a ze se sam od sebe diky firmwaru "kurvi", ze je pomaly...A ja si ho stejne koupil...lepsi telefon jsem nikdy nemel, vypada skvele, narozdil od Nokii nevrze a narozdil od jinych telefonu se z nej nesedre pokoveni, jelikoz je ten kryt opravdu hlinikovy. Funkce mi vyhovuji a jeho rychlost (menu, SMS atd.) je vyssi nez u jakehokoliv telefonu ktery jsem kdy videl. Nemel jsem s nim jediny problem a navic jsem ho za ty dva roky u nikoho jineho nevidel. Pak jsem v dubnu tohoto roku chtel Ericsson R520m kvuli Data Nonstop. Vsude ho tady vychvalovali, tak jsem ho koupil. Mesic jsem ho pouzival i jako normalni telefon. Kryt se za ten mesic odrel (ani jednou mi neupadl), menu a hlavne SMS bylo nechutne az neuveritelne pomale, velikost silena(s tim jsem samozrejme musel pocitat) a design jeste horsi. vratil jsem se zpet k S40 a od R520 jsem predpokladal vernou sluzbu alespon na Data Nonstop. Nabehl jsem si. Telefon se snad kazdou hodinu vypinal, spojeni zamrzalo a Bluetooth bylo neuveritelne nespolehlive. A to jsem se jeste nezminil o tom, ze jsem za ten pulrok znicil 4 nabijecky (2 byly originalni Er.) diky neskutecne stupidne resenemu konektoru, ktery se tam musi(!) silou vtlacit. Myslel jsem ze ten telefon hodim ze skaly aby se s nim uz nikdo netrapil, ale pak jsem si vzpomel na zde diskutujici a prodal ho dal. na Data Nonstop mi ted slouzi S55 a vsechno jde bez nejmensich problemu, byl jsem pripojen i 3 dny v kuse, za tu dobu stazeno asi 500MB(nevyuzival jsem to naplno). Ted tady ctu jak strasne je Fisio 825 a vim, ze kdyz ho koupim, bude to skvely telefon prave kvuli tomu ze ho tady vsichni pomlouvaji, uz to mam vyzkousene na 4 telefonech. Uz se na nej tesim:-)
0/0
21.12.2003 22:55

honza

3499 kč
Tedka uvažuji že si koupim 822 ve phonehousu za 3499 kč,to mi příjde jako dobrý,ale sere mě že nemá javu
0/0
17.12.2003 15:59

Vlk

EXISTUJE!
Včera jsem sehnal modrou 825 s českou T9, takže opravdu existuje
0/0
14.11.2003 14:47

Karel

Kréďo

Ahoj mám svého Fisia 825 od pondělka,takže se teprve rozkoukávám,ale jednu věc nemůžu najít.Jak si to nastavim,aby se mi zobrazoval kredit?Nemůžu to nikde najít.Poradíte mi?

Díky Karel

0/0
16.10.2003 17:49

Blb

Re: Kréďo

Je to snadny das extra po

ítadla volání gms celková cena a zobrazyt zustatek

0/0
25.4.2004 13:12

HJD

Nabíječka do auta
Nevite, kde je mozne sehnat na fisio 825 nabijecku do auta? Nemyslim tu originalni, ta mi pripada zbytecne draha. Diky Honza
0/0
8.10.2003 13:39

dodo75

fisio
je mozne prehravat video na fisio 822
0/0
8.9.2003 20:57

Re: fisio
Ne!
0/0
23.9.2003 9:12

milan

data nonstop
od včerejška jedu data nostop od eurotelu na philips 825 přes bluetooth microstar 6970 vše jede bez problemu je to jen o něco pomalejši než telecom ,download 3.,5 až4 kb/s s telecom jsem měl4 až 5 až 6kb/s bluetooth se dá koupit asi 1000kč usb kabel mi nabízeli za 1500 .vše je ok jen kdyby to bylo o neco rychlejší
0/0
23.8.2003 8:30

howking

Re: data nonstop - S55
No omlouvam se vsem, ze se trosku odchylim od diskuze o philipsu. Taky jedu od vcerejska na Eurotel data nonstop - stahnul jsem ndeska asi 100MB. Stahoval jsem noveho nera a rychlost nesla pod 5.6 KB/s coz je cca 50kb/s. A na cem? Siemens S55 + msi bluetooth. Je to telefon jen o litr drazsi nez Fisio 825. Ma sice silenou klavesnici - az po tydnu jsem se na ni naucil psat a ted nesmim vzit do ruku jiny mobil, abych se "nezkazil", ale na Surf idealni.
0/0
30.8.2003 20:59

Mišák

Re: data nonstop

Ahoj Milane  pises ze mas pripojeny Fisio 825 přes MSI Bluetooth.

Ja mam 820 coz je skoro to samy ale mam problem s pripojenim nechce se mi nainstalovat Philips Fisio GPRS modem na cd jsou pouze ovladace pro pripojeni přes USB kabel a s tema to nejde nainstalovat. Mozna ze na tvym CD uz je nejaka novejsi vrze softu. Dik za pomoc.

Michal Míčko

0/0
8.11.2003 5:11

milan

Re: data nonstop

čau

v telefonu se musi zapnout gprs a bluetoth dalepak stačí nainstalovat

ovladače bluetoth(ja mam msi 6970) jsou na cd u bluetoth dale je tam soft my bluetoth places kterým se spáruje telefon s pc,nainstalovalo se mi to jako bluetoth modem (žadny gprs modem neni potřeba)ve vlastnostech modemu se nastaví přikaz  AT+cgdcont=1,"IP","internet"   (cd od telefonu ani ovladače nejsou potřeba alespon mi to tak jede bez problemu)

0/0
8.11.2003 21:02

Lukas

Re: data nonstop
Ja mam siemens S45i a data nonstop a slape to konstantne 5.2 kB/s. Celkem rozdil. Za hodinu stahnu asi 20 MB. :))
0/0
11.11.2003 20:36

Vlk

Tohle mi poslali z Philipsu ČR
Žádné z přístrojů PHIILPS Fisio 825 dodávané na český trh naší společností nejsou vybaveny českou verzí softwaru prediktivního psaní T9. Naše servisní středisko jakožto jediné záruční autorizované středisko instalaci českého softwaru T9 do mobilních telefonu neprovádí.
0/0
20.8.2003 15:43

milan

kabelUSB
prosim kde se dá sehnat kabel USB k philips 825
0/0
17.8.2003 11:04

Lucifer

Re: kabelUSB

Napriklad - Karlovy Vary, Masarykova, The Phone House.

Cena je 1400Kc, cos se mi zda v porovnani s cenou telefonu (4500Kc) trochu moc...

0/0
16.9.2003 11:59

Gogo23

Odezva
Mám ho asi 14 dní jako druhý telefon a všechny hrůzy na tom telefonu se dají vydržet, ale ta odezva na jakekoliv stisknutí klávesy je strašná. Měl jsem dlouho T68i a  myslel, že není nic pomalejšího - tohle je proti tomu katastrofa. Naštěstí to má hlasové vytáčení protože listovat v seznamu je na kolaps. Koupil jsem ho pro malou velikost, výdrž baterky  a slušnou cenu, jako záložní, ale podruhé bych ho asi nekoupil.   
0/0
12.8.2003 21:10

M-10Wolverine

MMS
Možná trochu škoda že nemá MMS! Musím říct že tento telefon se mi desingově velice libí ale nemám s philipsy žádné zkušenosti.Pokud má ale telefon barevný displej je škoda podporu MMS neimplantovat!
0/0
12.8.2003 20:05

Gogo23

Re: MMS
Design se mi taky líbí, ta velikost ja tak akorát, ale na tomhle displ. bych provozovat MMS fakt nechtěl, mám T610 a tak jsem zkušebně do toho Philipse napral přes BT všechny obrázky včetně nějakých svých fotek a tapet stažených z wapu. Většinou nešlo vubec poznat co to je. Navíc nemá polyfonní zvonění což podle mě u MMS dost chybí. 
0/0
12.8.2003 21:21

Jan Rybář

Repete
Jako telefon průměr, jako modem na DataNonstop (USB i bluetooth) je za svoji cenu skoro bezkonkurenční. Kdo má problémy s T9, kabely ap., ať jako já navštíví centrum Philipse (Šafránkova 1 - 155 00 Praha 5 - Infolinka - Tel.: + 420 233 099 330), jsou tam fajn a budou se vám věnovat. Tak příjemný kapitalismus jsem dříve u Nokie a ještě dříve u Alcatelu nikdy nezažil! :)
0/0
12.8.2003 18:30

Ales

hrozny padlo
Design: hruza, tak 5 let zpatky. Nevim tuhle recenzi musel snad nekdo zaplatit. Jinak nechapu jak to muze nekdo takhle vychvalovat.
0/0
12.8.2003 18:18

Phoenix

Porovnavani neporovnavatelneho

Lidi, jak tady muzete tvrdit, ze 825 je k nicemu, kdyz skoro vsichni mluvite o 820????? Vzdyt preci jine ciselne oznaceni jasne doklada, ze se jedna o jiny model a tedy by mel byt (schvalne nepisu ze je, protoze by me urcite nekdo ukamenoval) na tom lepe nez model predchozi. Pokud mate neblahe zkusenosti s 820, tak je mi to fakt lito, ale nemuzete tim generelne odmitnout dalsi model, ze to bude stejny. To je totez jako predsudky, ze co je italske auto, to je sunka apod.

0/0
12.8.2003 16:30

genio

820
Mel jsem pujcenou 820, uvazoval jsem o koupi. Byla to hruza, nedala se pouzivat. Pokud je 825 podobna, tak nevim proc se vyrabi a ten kdo si ji po predchozim vyzkouseni koupi, je hnup, ktery chce mit akorat telefon s necim, co se podoba barevnemu displeji.
0/0
12.8.2003 15:28

Lojza

hrom a peklo

Tak to bych nechtěl ani zadarmo.

Když si člověk přečte o tom pekelnym ovládání, o tom sr.ní s posíláním sms - odstup, satane!!!

0/0
12.8.2003 13:32

Jan Rybář

Spokojen!
Mám 825, kabel bez problémů dodal Philips (sídlí na Praze 5), nejnovější firmware T9 českou má, rychlost i výdrž jsou OK.
0/0
12.8.2003 11:15

Destroyer

Shit

Chápu, že se nyní nacházíme v období tzv. okurkové sezóny a je tedy problém najít kvalitní témata. Co jím zcela určitě není je tento článek. Hledám slušná slova, jimiž bych vyjádřil pocity, které ve mě vyvolal článek o Fisiu825. Jak může někdo tento bakelitový zmetek chválit slovy "je prodáván za více než přívětivou cenu". Zcela jistě by bylo zajímavé vědět, s jakým jiným přístrojem autor porovnává a zda vůbec porovnává s MT nebo pouze se svou představou o ceně. I z článku samotného vyplývá, že se tento MT hodí pouze tomu, kdo od mobilu očekává (samozřejmě kromě schopnosti dovolat se) pouze stahování emailů, případně BT spojení. Ale s čím se spojovat přes BT? Pokud pro spojení s PC, abych si v PC mohl editovat adresy apod. tak to je opravdu dost chabý důvod. Absence české T9 u přístrojů dostupných v distribuční síti (NE šedé dovozy) evidentně autorovi hlavu také nedělá. Přes všechny své výhrady a jasné vysnění článku ve smyslu "chcete-li vrzající bakeliťák s rádoby barevným a špatně čitelným displayem, chcete-li si stahovat emaily do MT bez ohledu na to jak a zda vůbec se s nimi dá lidsky pracovat a nekoukáte na korunu, tak si pořiďte Fisio825" má autor tu drzost lidi blamovat závěrečným odstavcem.

Vřele doporučuji všem, kdo uvažují o koupi tohoto MT, aby si jej došli před koupí patřičně "osahat" do obchodu a zamysleli se nad tím, zda jsou zrovna tím, kdo od mobilu vyžaduje pouze funkci Emailový klient a zda není u konkurence něco funkčně lépe vybaveného. Za srovnatelnou cenu totiž koupíte "normálnější" mobil. Rozhodně nedejte na podobně tendenčně psané články, jakým je tento.

0/0
12.8.2003 11:01

Paudio Bernnardi

Re: Shit

Vzhledem k tomu ze autor clanku ti z profesniho hlediska nemuze rict to co  si mysli tak ti to reknu ja. SES DEBIL!   Potrebuju od telefonu krom volani ,taky datove prenosy...  Kazdej nema klasicke PC - napriklad ja to vyuziju na cestach pri spojeni s notebookem a pripojeni GPRS. TZN . telefon v kapse, notebook na kline = surfovani po internetu . Pro me je to nejlevnejsi telefon s bluetooth a na tom se nic nemeni ....  

 

0/0
12.8.2003 13:16

Destroyer

Re: Shit

Jen jsi potvrdil to, co jsem uvedl, a sice, že tento MT je pouze přenosný email. Nic víc, ale také nic míň. Naprosto nepochybuji, že si najde své zákazníky. O tom není sporu. Co mě pobouřilo je ono pozitivní hodnocení, kterého se mu dostalo.

Pokud máš hošánku notebook a tolik cestuješ, tak ti prozradím sladké tajemství - existují PCMCII GSM karty, které ti poslouží srovnatelnou službou.

0/0
12.8.2003 15:05

Pavel F.

Re: Shit
Bohuzel sehnat slusnou PCMCIA GPRS kartu pod 7 tisic je hodne velky problem.
0/0
12.8.2003 15:56

Puadio Bernnardi

Re: Shit
No ja nemam nic proti GPRS PCMCIA kartam ,az nato ze jsou krapek predrazeny.
0/0
12.8.2003 23:08

Aljosha

Re: Shit
PCMCIA? Zkus si ji vytáhnout z notebooku a za ty prachy si z ní zkus taky zavolat....!  Myslím, že bude mít ještě pomalejší menu než to levnější Fisio!  
0/0
16.8.2003 17:18

Jan Matura

Re: Shit

Dobry den,

Philips Fisio 825 patri do skupiny telefonu s barevnym displejem a cenou do sesti tisic korun, tedy mezi "mid range" pristroje, popripade mezi lepsi low-endy, jak chcete. V teto kategorii je v soucasne dobe na nasem trhu jen par telefonu (hlavni hodnotici kriterium je barevny displej). Mezi nimi Fisio 825 vynika podporou Bluetooth a i samotny displej patri spis mezi to lepsi, co lze na trhu za vyse uvedenou sumu zakoupit.

Nevim, co od mobilu v teto cenove kategorii ocekavate Vy, ale obavam se, ze nikterak bohatsi vybavu za tyto penize neziskate. Jen podotykam, ze je nutne porovnavat adekvatni ceny, tedy ceny za nedotovany a neblokovany telefon urceny pro cesky trh s plnou - dvouletou - zarukou. Neporovnavejte sedy dovoz a dotovane telefony u operatoru.

Preji prijemny den,

Jan Matura - Mobil.cz

0/0
12.8.2003 13:37

Destroyer

Re: Shit

Vážená pane,

děkuji za Vaši reakci, která lecos vysvětluje, avšak nemohu nereagovat.

I vy jste potvrdil to, co vyplývá z celého článku a co jsem shrnul ve svém příspěvku - a sice, že Fisio 825 není nic víc než mobilní email s barevným displayem (nevalné kvality) . Věřím, že i přesto si svého zákazníka najde. Podobně jako všechna předchozí, designově opravdu odfláknutá, Fisia. K mé reakci mě vedla skutečnost, že nadpis i závěr recence vyznívá příliš optimisticky na to, co zákazník získá za své peníze. Po vašem doplňujícím vysvětlení je zřejmé, jaké bylo hodnotící kritérium - bylo jediné -barevný display (případně Bluetooth). V takovém případě nemám již více připomínek, neboť k takto postaveným podmínkám se mi nedostává slov.

Doufám, že vaše vysvětlení neunikne všem těm, kteří v poblouznění nad pozitivně hodnotící recencí začli přemýšlet nad Fisiem 825.

Příjemný den

0/0
12.8.2003 15:19

Mira

Re: Shit

jo. je sice hezky ze ma tenhle telefon e-mail klienta, ale jak ho kcertu nastavit? pop3 server po3.seznam.cz sem si nastavil normalne jako v pocitaci ale hlasi mi to chybu v pop3 servru. nevite co s tím? napadlo me zmenit treba port, ale nevim na jakej.

diky za pomoc

0/0
16.10.2003 18:25

HONZICEK

Re: Shit

DESTROYERE, mas nejakej problem? Tenhle mobil je dostatecny pro vetsinu uzivatelu. Dej mi nejakej lepsi mobil v teto kategorii a mozna zjistis, ze fisio je o dost lepsi hosanku.

JANCZ3RT http://www.kickme.to/jancz3rt

 

0/0
17.11.2003 16:25

Lukáš

Philips 530 !!!!!  super  bomba !! 
0/0
12.8.2003 10:23

SIMS

Hint
Jenom takovy maly "hint" pro ty kdo jsou s 820 spokojeni. Nevim jak je to u tech s cestinou ale ve versi s AJ se dalo rychle najit jmeno prepnutim na "browse" (-leve kontextove talcitko jednou zmacknout) a pak najit jmeno jakoby pomoci T9, tj. mackat ty klavesy obsahujici pozadovane pismeno jen jednou. Napriklad Novak je tedy 6(pro N), 6(pro O), 8(pro V). Jde to i dal, ale ty tri pozice asi staci.
0/0
12.8.2003 9:29

Vlk

Re: Hint

Jo, jde to i u ceske verze. Dokonce je tam i to Browse.

 

  Vlk

0/0
12.8.2003 9:57

Pražák

Philips na data OK
Pořídil jsem si na léto Eurotel Data Nonstop a dlouho vybíral telefon, už jsem málem koupil Siemense MT50 ale odradily mne problémy s dobíjením baterie během provozu GPRS. Takže nakonec Philipse 620, rychlost je podle podmínek - nejspíše vybavenost buňky Eurotelu - v Praze běžně kolem 6 kB, na Šumavě trochu pomalejší, ale hlavně - ani jednou mi nespadlo spojení i při provozu 8 hodin v kuse. Na telefonování bych ho nechtěl, přece jen jsem zvyklý na Nokii, ale na data je OK.
0/0
12.8.2003 9:18

Petr K.

Re: Philips na data OK
Jakou to ma vydrz, tj. jde to krmit stavou za provozu pro nonstop provoz? A jak je to s kabelem , kde a za kolik se da koupit- a je k mani seriovej i usb? Sam mam pro datanonstop alcatel ot715 ktery nonstop provoz bez problemu zvlada / ted jsem pripojen 17.5 hod a rekord mam asi pres 40 hod online / ale znamy shani neco levnejsiho.
0/0
13.8.2003 15:53

Pražák

Re: Philips na data OK
Výdrž nevím, jedu s nabíječkou. Kabel je vlastně stojánek na telefon z plastu, který se USB kabelem připojí s PC (součást balení) a připojí se do něj nabíječka, takže se neustále dobíjí (pokud je zapojená nabíječka). Z USB portu si to proud nebere. Stojí to 1.350,- vč. DPH, mám to od GIGA, Ibsenova 5, Praha 2. V porovnání s telefonem za 2.600,- je to samozřejmě nesmyslná cena ale jiný způsob připojení k PC není.
0/0
14.8.2003 17:07

martinK

Re: Philips na data OK
Mohu jen potvrdit s vyborne zkusenosti s Philipsem Fisio 620. S tim rozdilem, ze jsem ho koupil jiz drive - tehdy ne za 2600, ale 4000 (u stejne firmy) a datovy kabel od Eurotelu za 1495 (tehdy jeste v GIGA jen planovali jejich dovoz, holt jsem nechtel cekat). Navic ho pouzivam i na telefonovani. Pri datovani bez nabijecky stahne kolem 30-40 MB.
0/0
23.8.2003 9:07

Slavo

Ani zadarmo
Mne sa našťastie podarilo zbaviť sa fisia 820. Ten telefón ma privádzal občas do šialenstva. Hrozný displej, ktorý musel stáť aspoň 100 rokov na Slnku, pretože jeho farby tak skutočne vypadali. Neskutočne pomalé odozvy. Dosť nestabilné bluetooth, vŕzgajúci kryt, absencia infra portu, hier, skladateľa melódie, príšerná klávesnica s veľkým odporom atď... Pri hovore mi druhá strana pravidelne krátkodobo vypadávala. Telefón mi pravidelne zamŕzal v menu telefónneho zoznamu, keď som sa snažil vyhľadať konkrétne meno. Chcem týmto upozorniť všetkých potenciálnych zákazníkov, ktorí sa rozhodujú pre telefón fisio 825, aby si ho nekupovali. Ak si predstavím ďaľšiu investíciu v podobe USB káblu alebo USB bluetooth adaptéru, tak si už za tie peniaze kúpim kvalitný telefón. Bol som dosť prekvapený aj postojom samotného Philipsu, ktorý mi neodpovedal na moje otázky a na ich stránke sa okrem užívateľského návodu nič iné nenachádza. Hneď ako som predal tento krám (pretože sa nedá ani len inak nazvať) som si kúpil S45 a ten rozdiel sa nedá porovnať.
0/0
12.8.2003 9:18

Vlk

T9

Mně z Philipsu napsali, že 820 má českou T9, protože si to přál velkoodběratel = Eurotel, který ji prodával v Go sadě. 822/5 žádný takový velkoodběratel nekupuje (Mobilhouse jich prý koupil dost, ale asi to nestačilo nebo výslovně nechtěl T9), takže nemají T9. Obávám se, že pokud někde flashnou soft s českou T9, tak možná jen verzi z 820, ale to by se snad mělo poznat, chybí jí některé funkce... Chtěl jsem taky 825, ale právě kvůli T9, která u mě převáží ostatní výhody,  jsem zvoli 820.

Mimochodem 822/5 se v detailu liší od 820 i vzhledem - mají trochu vybranou dolní část rámečku kolem displaye, tam co je Fisio 825, aby se líp mačkaly kontextové klávesy. Ale právě tohle testovaná verze na fotografiích nemá, přestože je označena jako 825. Možná to souvisí s její T9??? Není to nějaký hybrid???

 

    Vlk

0/0
12.8.2003 9:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.