Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Instalace USB Bluetooth adaptéru MSI (návod)

Přestože by se mohlo zdát, že instalace USB Bluetooth adaptéru MSI nemůže být příliš složitá, opak je pravdou. V tomto článku najdete velmi podrobný návod doplněný spoustou přehledných návodných obrázků. Tak na co ještě čekáte?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Dušan

Nelze připojit po BT N6680
Mám 6680, a když instaluji ovladače k BT (widcomm) tak ve fázi vyhledání zařízení to telefon najde, ale ohlásí to že není možné vytvořit COM port (a bez něj se mi zase nepřipojí po BT PC suite). U6 jsem zkoušel i ovladače od IVT a pořád stejné mám povolené jen tři služby a nic víc. Myslel jsem že je to tím, že mám starý (3 roky) BT dongle. Ale když v té samé fázi instalace nechám najít starou T630, tak je všechno OK a nabízí mi to dva COM porty. Je asi blbost, aby to měla 6680 zakázaný a prostě virtuální porty nefungovaly, že jo? Píšem ti to: "Nejsou dostupné COM porty" anebo že "Služba není podporována". Vítě někdo jak tohle pořešit, aby mi chodil PC suite po BT? Předem díky za názory a rady.
0/0
10.7.2006 23:34

terr

THX
konecne som to rozchodil, KONECNE!!!
0/0
10.1.2006 12:00

Luke

nespolupracuje s PC Suite
Mam problem,kterej tady resim uz druhej den a uz jsem fakt nas*anej...vsechno delam podle navodu,vsechno jde v pohode,parovani ok,vsechno jede,pak se dostanu do nabidky kde mam vybrat co budu pouzivat,mam tam na vyber OBEX File transfer, object Push pak dial networking a audio a pak mam s ikony serioveho portu dve nabidky: Nokia PC Suite a COM1,obe dve kdyz dam konfigurovat tak tam jsou nastaveny porty COM3,no a kdyz pak v BT Places pripojim ten COM1 tak to bez problemu se pripoji,ale v PC Suite neni nic pripojenyho a nenalezen zadny mobil a kdyt dam pripojit ten NOKIA PC SUITE tak se mi to nepripoji,uz me to pekne stve,zkousel jsem snad vsechno,...poradi mi nekdo prosim??
 
Dekuji
0/0
1.5.2005 17:14

Luke

Re: nespolupracuje s PC Suite
Jo a kdyz chci bez PC Suite nahrat soubory pres ten Obex tak mi to neukaze ve slozkach vubec moji pametovou kartu(mam Nokii 6230) a kdyz dam nahrat neco i treba malyho do nektere slozky tak se mi to sekne,please HELP ME!!!
0/0
1.5.2005 17:15

Palo

moze byt...?

no takze mas tam ikonku dole na liste a chces ju zrusit tak si otvor sietove pripojenia a tam daj zakazat na to co je preskrknute.. potom to zmizne.. a este si musis nastavit okalnu ip adresu daneho routera inak ti bude vypisovat nezmysly ale hlavne na to musi byt spravny soft...

0/0
13.8.2004 9:20

Filip

MSI BToes + Fisio 820
Neviete mi niekto poradit z telef. obrazok do PC dostanem bez problemou ale z PC do mobilu to nejde uz som aj vymazal z mobilu obrazok upravil rozmery a nic. ovladac mam Widcomm -MSI 14.2.10 dakujem
0/0
22.7.2004 17:31

gabri

a nefunguje mi to

cafte, postupoval som podla navodu a stale mi to nefunguje.

mrouter mi stale hlasi nepripojeny a pribudla mi nejaka priblbla ikona v liste ze lokalne pripojenie4-sietovy kabel je odpojeny!!??

kuva co to je odkial, vie mi niekto poradit?

dakujem

0/0
1.7.2004 13:09

Ice

N6230
Jak je to s N6230? Postup je stejný?
0/0
19.4.2004 20:58

Máňa

Motorola V300

Nevíte někdo kde se dá sehnat orig. soft k V300.

                                        Dík Máňa

0/0
13.2.2004 18:25

RACA

HELP BTTray.exe

Koupil jsem si USB MSI adapter. Mam problem se softwarem a funkcnosti. Uz jsem to vsechno x-krat preinstaloval, ale nekdy mi to proste hodi hlasku: BTTray.exe can not start ..... a tak dal a proste prestane fungoval komunikace mezi telefonem a PC.

Pomuze mi nekdo? Please. Diky moc.

 

0/0
22.1.2004 17:58

Jarda

Re: HELP BTTray.exe
Stejný problém. Vyřešil jsi to nějak? Mám T610. Díky!
0/0
7.4.2004 22:09

Jan Válek

Re: HELP BTTray.exe
Mám taky úplně stejný problém s T610...
0/0
4.6.2004 17:37

Jarda

Re: HELP BTTray.exe
Zjistil jsem, že je problém pokud vypínám PC tak, že používám klávesouvou zkratku na zavření aplikací alt+F4. Jakmile jsem takhle shodil windows, tak po jejich znovu otevření mi BT nefungovalo. Chtělo to někde v accessorieas znovu zapnout BTTray. Windows shazuju klasickým způsobem přes start a jsem od té doby bez problémů!
0/0
4.6.2004 17:43

Teri

MSI Bleutooth & NOKIA 7650
Zrovna jsem rozchodil komunikaci MSI bluetooth adapteru s nokii 7650 a musim podekovat za uzitecne rady na tomto serveru.(sledoval jsem diskuse cca mesic nez jsem se rozhodl do ceho pujdu.) Podarilo se me kompletni nainstalovani na me PC cca za 2,5 hodiny. ze zacatku byl proble , ze se me nechtel bluetooth spojit s telefonem , ale nakonec jsem to rozchodil. huraaa .... Jinak pouzivam Data nonstop od T-mobile a vypadato ze to chodi v pohode. Jsem v okoli Pradedu a prenos dat cca 40 kbs, Teri
0/0
23.12.2003 22:51

Peshi

Poděkování
Chtěl bych moc poděkovat autorovi článku. Díky tomuhle návodu sem vpohodě zprovoznil bluetooth adapter MSI s T610 a funguje to výborně.
0/0
14.11.2003 22:08

Mišák

MSI BT + Philips Fisio 820

Pouzivam MSI BT USB adapter s Philipsem Fisio 820 pro pripojeni na internet (pres Data Nonstop) a mam jeden problemek - pada mi spojeni (cca po 30 - 60 min) spadne spojeni ale telefon je porad videt a dokonce ho muzu otevrit a podivat se na sluzby ktery podporuje ale v okamziku ze chci nejakou pouzit (napr Dial-up nebo seriovy port) tak mi to nahlasi chybu. Pomuze akorat: Stop BT Dveice, odpojit USB adapter, znovu zapojit a Start BT dveice potom je zase vsechno O.K. Nemate nekdo podobnou zkusenost?

Diky Mišák

0/0
10.11.2003 2:15

Jezura

MSI-kde najdu mRouter a musi se vzdy nast. porty v PC Suite
Propojuji mobil 6310i s PC pres bluetooth pomoci MSI adapteru. Nainstaloval jsem ovladace pro MSI, PC Suite Nokia i Modem setup od zminene nokie, ale na liste v tay nemohu nalezt ikonu mRouteru. Nevim ceho je to soucast a odkud ho vezmu. Propojeni bluetooth jinak funguje, ale pri vypnuti spojeni nezustanou stejne mnou nastavene porty v programu PC Suite Nokie. V PC Suite manageru nastavuji propojeni s kabelem tak se mi mobil s pocitacem pres bluetooth propoji ale PC Suite nekomunikuje s mobilem. Pri nastaveni BT mobil komunikuje s PC Suite ale pri rozpojeni spojeni nezustanou nastavene stejne porty. Musi se tyto porty vzdy nastavovat pri propojovani? Dale jsem zjistil ze mi nefunguji pri nainstalovanych ovladacich MSI bluetooth adapteru MS Office, konkretne ve Wordu nelze nic psat nebot jsou vsechny ikony sedive a soubor nelze vubec ukladat.
Muzete mi nekdo prosim poradit cim to muze byt?
Mam uz z toho nervy v kyblu! icon_eek.gif
0/0
27.10.2003 15:35

Snehurka

Ach ten cestin....
Tolik pravopisnych chyb v jednom clanku jsem snad nikdy nevidela. Pokud autor neumi cesky, mohl by to dat nejakemu cechovi alespon precist...
0/0
19.9.2003 11:47

Michal Kára

Re: Ach ten cestin....
Myslím, že se v tomto případě nejednalo o jazykové cvičení, ale o velmi, zdůrazňuli velmi, užitečný návod jak pomoct nám, obyčejným smrtelníkům, nicméně s vámi souhlasím, že by každý měl svůj mateřský jazyk ovládat alespoň chvalitebně a pro příště napište, prosím, něco duchaplnějšího, šmudlo. 
0/0
16.1.2004 14:16

help

help
lidi pomoc.......má to fungovat nebo né.......chci aby když se vzdálim se 7650 od MSI a znovu přijdu tak aby se to samo začlo synchronizovat.........když si tak nastavim PC suite od 7650 přes infra tak to jde ale blůtůs to asi nejde.....
0/0
18.8.2003 8:43

Martin

nejak mi to nefacha ...

Blbne mi to u toho nastavovani COMu ..., nakonec se to podari, i se telefon s pc spoji (predtim parovani v pohode), ale ve win to vyhodi hlasku:
The Bluetooth Serial Port connection failed: The remote device closed the connection. A pokud chci treba poslat foto do kompu, tak to na mobilu (7650) napise: Neni mozne se pripojit, je dosazen maximalni pocet spojeni Bluetooth. :((

Jinak teda nemam bluetooth do usb od MSI, ale Transceiving Module, pripojuje se do zakladni desky pres kablik. Je to mala karta ala zvukovka a na ni se pripoji mala antenka.

0/0
14.8.2003 3:40

Jan Smetana

Re: nejak mi to nefacha ...
To se někdy stává, když je spojení již aktivní (v telefonu). Zkus v mobilu vypnout a zapnout Bluetooth, třeba to pomůže.
0/0
14.8.2003 18:23

Martin

Re: nejak mi to nefacha ...

Bohuzel, je to nejaky posahany :(, v seriovem portu nikdy nevidim ten com, ktery si zvolim v client applicattions (jako treba v navodu com4), a muzu zvolit treba com11, ale v serial portu ten stejny proste nebude ...

... no, kdyz se spojuji, tak to hodi error, i kdyz sem tam (i pres error) mi pcsuite nabehne ..., no a perlicka na zaver, pres vsechny tyhle problemy a errory, kdy se mi vse hlasi jako offline si z pc do mobilu normalne posilam soubory pres bluetooth :-), obracene to nejde ...

0/0
16.8.2003 14:06

Martin

Re: nejak mi to nefacha ...

no a druha vec, v sys tray mam ikonu od site (bt mam jako druhou sitovku), ktera hlasi:

BT network, sitovy kabel byl odpojen.

0/0
16.8.2003 14:07

d

d
d
0/0
14.8.2003 3:35

Petr V.

Věcné připomínky k článku
***...pracuje na frekvenci 2.4GHz (stejně jako Wi-Fi a mikrovlnné trouby), Pracuje v pásmu 2.4 GHz, ne "na frekvenci", to by se to jinak všechno vzájemně rušilo. ***Dobrý tip: Ještě než začněte, tak abyste měli vědět, že některé ... To se vůbec netýká popisované kombinace a uživatele to zbytečně mate. ***Další krok předpokládá, že máte nainstalovaný PC Suite od Nokie. Popisuje připojení k PC Suite pro N7650/3650 (přes m-router), k PC Suite pro N6310/6310i se připojuje úplně jinak. ***nastavené Local Services na COM5 a Clien Applications na COM4. To je v pořádku, na těchto portech bude BT komunikovat. Ne, z hlediska virtuálních portů na PC bude komunikovat jen přes port Local Services (zde COM5)! ***Zaškrtněte nejprve COM5 (nebo váš Local Services Port), a pak COM4 (Client Application). Ne! Jen Local Services Port. Jinak totiž bude port, který je označen v Client Applications (zde COM4), protestovat, že nelze realizovat připojení. Na port COM4 z hlediska PC není nic připojeno (nejde o komunikační virtuální port PC). ***Pokud vás připojení pořád zlobí, tak COM4 odškrtněte a opět zaškrtněte. Vůbec nezaškrtávat (viz výše). ***Tento postup se používá především proto, aby se vynutilo spojení (hlavně s mRouterem a ten s PC Suitem, nebo PC File managerem). Pozor, m-router nevyžaduje vynucování spojení, ten si je naopak inicializuje sám, pokud mu zaškrtnete správný port. To je nedorozumění - vy musíte mít nastaven správný port a musíte na něm být spojen (Connect). Modul m-router aktivitu na portu monitoruje průběžně sám, je-li spuštěn. Pokud byste chtěl zároveň iniciovat jiné spojení nebo aktivovat jiný profil, telefon Vás upozorní, že již bylo dosaženo max. počtu spojení. Mimochodem, je tam dost překlepů, ale bohužel i nespisovných výrazů a dokonce hrubek, viz např.: - takový modrý kolo - s konviktem dvou stejných jmen - což bystě měli mít tak jelikož COM1 a COM2 jsou sériová porty - tyto ovladače ani nechtěli po instalaci restartovat - a nenastali jiné komplikace apod. Pozor na používané fonty, trochu Vám to uteklo, viz: - Připojení (Connect.) â Bluetooth - Bluetooth â Advanced - tlačítka â odeslat â Blurtooth â Nokia - Quick Connect â BT Seriál Port â Nokia - BT Places â My BT Device â - nich â Status
0/0
12.8.2003 12:00

Bert

SIT
No my tim sirime sit pres dve okna na 150M. Vse je bez problemu a prenosy okolo 50KB/s ... coz je solidni.
0/0
12.8.2003 11:20

romanca

vie to aj podporu bluetooth hid zariadeni
neviete niekto, ci toto dongle a jeho softver ( ten najma) zvlada aj podporu bluetooth hod zaraideni ako klavesnica a mys?
0/0
12.8.2003 8:23

Petr

Linux
A co pro Linux?
0/0
11.8.2003 21:09

JoU

Re: Linux
Staci nechat www.seznam.cz hledat heslo "bluetooth linux" a nerikej ze te to nenapadlo paneboze .......
0/0
17.8.2003 15:38

Tom_R

Dobrý Tip ;-)
To, co autor uvádí jako "Dobrý tip" v bodě 2, je v tomto případě blbost a platí jen v případě, že chcete nainstalovat drivery Widcomm / MSI k BT adaptéru Mitsumi WIF-0402C (to je jeho identifikace na USB portu). Dají se tak zprovoznit i jiné BT adaptéry (kompatibilní s těmito drivery), samozřejmě s jinými daty v *.inf souboru.
0/0
11.8.2003 17:57

martin

Prodam USB Bluetooth adapter
Příspěvek smazán!
Příspěvek obsahoval nepovolenou inzerci.
0/0
11.8.2003 16:34

Jarda

A co je na tom sloziteho
Ackoli by se podle tvrzeni autora clanku mohlo zdat ze instalace je slozita, opak je pravdou. Sam jsem si nedavno koupil tento adapter ke sve nokii 7650 a instalace byla naprosto trivialni. Nechapu v cem autor spatruje potize a komplikace a ani nechapu obecny prinos clanku pro lidi vlastnici tento adapter, co kdyz ho budou chtit pouzit pro komunikaci mezi dvema pocitaci nebo s uplne jinym mobilem? U jinych vyrobcu mobilu by asi tezko hledali program mRouter.
0/0
11.8.2003 16:24

Jan Smetana

Re: A co je na tom sloziteho

Pro zkušeného uživatele je článek v podstatě k ničemu. Ale protože mnoho lidí (především začátečníci, nováčci a podobní lidé) si opravdu s tímhle "jednoduchým" problémem nevědí rady, tak pro ně je tu tenhle návod.

Už se mě totiž 30 lidí ptalo, jak na Bluetooth... tak prosím tento "článek pao laika" ber zrochu s rezervou

0/0
11.8.2003 21:46

Hornet

Ze by zase cerna duse :-)

Kdyz na mobilu pise nekolik pseudo-redaktoru (aka: cerne duse :) tak si nekdy neco pujci :) nemohou preci stihat den co den psat za dva :)

Hornas

0/0
11.8.2003 13:13

Narg

Software

Já jsem tento dongl používal s T68 na Win 98 a instalace i provoz uplne v pohode i bez uprav. Jen ten obslužný softwer je nic moc, potřeboval jsem něco na zalohu sms a kontaktu a na to je dobrý prográmek Mobile Phone Tools, který se dává k donglum I-tec nevite kde by se dal sehnat jinde ? (např. demo, shareware, nebo nedejbože warez ? :)

PS: MSI také nabízí větší verzi s udávaným dosahem 100/300m který je uplně stejný i funkčně i softwarem. Podporují také funkci síŤové karty mezi 2 usb dongly, což je dost supr (na 10 m :)

 

0/0
11.8.2003 13:00

Jerry

Re: Software

Tak tak. Prubeh instalace toho softwaru je uplne jednoduchy. Proste se macka Next, Next, OK a je to.

Tento navod je uplne nesmyslny. Psal jsem to autorovi asi pred 4hodinami na mejl, ale kasle na to.

0/0
11.8.2003 13:30

Jan Smetana

Re: Software
Ale nekašlu .. jen někdy tam je email na redakci a někdy na mě. Ale mi se potkáváme i na jiném fóru, ne ? ;-)
0/0
11.8.2003 21:48

LaMe

Re: Software

Vím, že na každého, kdo zde upozorňuje na pravopisné chyby v článcích, se sesypou všichni ignoranti s argumentem, že když jde o věc, tak na nějakém tom pravopise nesejde. Šak sme šickni enem lidi ne?

Po přečtení článku jsem měl pocit, že přijatelná míra pravopisných chyb již byla překročena, ale pak jsem si řekl, že říkat to tomu, kdo se takhle veřejně písemně projevuje, nemá cenu. Pak jsem si ale přečetl v diskusi odpověď autora (ke které je připojena moje reakce) a zase jsem to nevydržel. On i v těchto dvou větách stihnul udělat dvě hrubky. Proboha!

No a teď se můžete do mne pustit, protože se mi ulevilo.

 

0/0
12.8.2003 16:25

Jan Smetana

Re: Software

Studuji techniku a ne pajdu / češtinu. A chyby dělám už od základky, jako každý normální člověk.

Přečti si něco na mých stránkách .. po sobě to tam ani moc nečtu, takže tam mám určitě plno chyb. No a co. Raději než opravovat chyby napíšu něco dalšího. Pokud to někdo po mě nechce číst, tak ho nenutím.

Takže za chyby zde se ti moc omlouvám a bude jich čím dál tím míň .

0/0
12.8.2003 22:00

temporary

Re: Software
Mobile Phone Tools? Pozor, ten neumi pracovat s vicepolozkovymi kontakty. Ten zalohuje jen prvni cislo v kontaktni karte. Ostatni neumi z kontaktu precist a tak je ignoruje. To neni dobry tip na zalohovani.
0/0
12.8.2003 10:07

narg

Re: Software
A co byste mi doporucil na vicepolozkovi seznam (zaloha kontaktu, hlavne sms atd. )?
0/0
12.8.2003 21:43

Re: Software

Zkus MobileAgent dostanes se na nej pres www.myT610.com

 

jirka

0/0
14.8.2003 15:49

Jerry

Upozorneni: tento navod je uplne k nicemu!!!

Autor ho cely zkopiroval ze stranky www.pocitac.com (doufam, ze za svoleni autora) a zapomnel na takovou drobnost a to tu, ze tento navod se tyka zprovozneni zprovozneni Nokie3650 a PCSuite dodavane k telefonu.

Pokud se budete chtit nekdo timto navodem ridit (a nemate Nokii 3650,7650), tak se rovnou vykaslete na bod 4 a taky na ten "tip" v bodu 2 na zacatku.

Spis se ale vykaslete na cely navod!

0/0
11.8.2003 12:49

Jan Smetana

Re: Upozorneni: tento navod je uplne k nicemu!!!

 Díky za upozornění

Jen jedna drobnost. Oba dva návody jsem psal JÁ. Na www.pocitac.com dříve, a tej jsem ho jen více okomentoval a umístil i sem. Ale aspoň se najdě někdo, kdo nečte jen jedny stránky a má přehled i u jiných zdrojů.

0/0
11.8.2003 21:52

mmarek26

Re: Upozorneni: tento navod je uplne k nicemu!!!

aaale neboj panacku ... myslim ze je vice lidi co denne cte idnes.cz, mobil.cz, mobilmanii, zive a sem tam nejaky technet, pocitac.com ....

BTW nemyslis ze by bylo koser tam rovno napisat ze s 6310(i) a este nejaka 8xxx mala BT ... ze tam iny BT nez od Nokie (DTL-4S) chodit nebude?

inak BT = super vec. Akorat mam divnu skusenost. S T610 mi to taha obrazky do PC rychlostou 0,7-5kbs co je podle me dost malo. Proc?

0/0
12.8.2003 12:05

Re: Upozorneni: tento navod je uplne k nicemu!!!
nemáš pravdu, nokia 6310i s novým firmwarom funguje pekne  uz aj s mnohými inými BT adaptérmy, MSI určite
0/0
12.8.2003 19:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.