Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Co říkáte na podivné praktiky ČTc?

Náš čtenář se pokoušel dočasně odpojit stanici. Ani jeho obezřetnost při jednání s touto firmou mu nepomohla. Jak vypadá telekomunikační anabáze, to se můžete dočíst ve zkušenosti našeho čtenáře.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Zorg

eBanka
Tuto příhodu jsem pouze slyšel, ale myslím že není tak fantastická aby nemohla být pravdivá.
Kamarád šel zakládat studentský účet do eBanky a mimo jiné si sebou nesl potvrzení o studiu, asi 14 dní staré. Slečna (nebo paní, ale přijde mi že eBanka je spíše doménou slečen) ovšem začala být nepříjemná, že potvrzení je staré, chybí tam údaje a nečitelné - bylo to obyčejné potvrzení o studiu by VŠE. Kamarád se ovšem nenechal a příjemným hlasem jí sdělil "Vy máte dojem že eBanka má hodně klientů?"
Slečně budiž ke cti, že přestože ze studenta moc prachů nebude, se hodila do klidu a všechno bylo hned v pořádku.
0/0
13.8.2003 23:17

Zorg

Re: eBanka
I kdyz koukam, ze oproti zazitku co jsou dole s velkou žlutou to je hadr. Podle mě Telecom našel novej business - natáčejí svojí verzi Neváhej a toč z prostředí informačních linek
0/0
13.8.2003 23:28

erpe

Re: eBanka

Aha. To taky záleží jestli to potvrzení jak ho tam nesl opravdu neutrpělo. Jak už jsem se mnohokrát přesvědčil, ne každý má stejný názor na "čitelné", "úhledné" nebo "důležitý dokument".

Podezírám tvého kamaráda, že to tam nesl v kapse, na které si celou cestu seděl :-/

Aby bylo jasno. Nesnáším tyhlety příspěvky. Strašně z nich čiší neopodstatněná nenávist ke známým institucím.

Ale na férovku.... Já jsem klientem eBanky. Velmi spokojeným klientem. Už párkrát jsem musel použít jejich klientskou linku, vždycky se to vyjasnilo jako moje chyba a vždycky bylo jejich jednání více než korektní!!

Možná jsem zaujatý, ale vím o čem mluvím. Jsem u nich už 3 roky.

Jinak ADD Telecom nemůžu nic než souhlasit. Sice se občas stane něco, co člověka od T překvapí, ale pak mu dojde, že u normální firmy by to bylo normální a že ho to překvapuje prostě jen u T :)))

Zmar a bídu Telecomu !  :)

0/0
4.10.2003 7:42

anonym

z druhe strany
Odstehovali jsme se cela rodina z bytu. Nejak nikoho nenapadlo odhlasit telefon. Novy najemnik provolal prvni mesic 300 Kc a dalsi mesic 7000 Kc. Potom telefon odstrihli. Na mou novou adresu prislo par slozenek, ktere jsem hazel do kose - telefonni linka na ktere byl dluh mi nepatrila. Rok nebo vic se nic nedelo. Potom mi prisla obsilka k soudu. Telecom po me chtel zaplatit cca 22 000 (i uroky). Prisel jsem k soudu a po pravde rekl, ze mi linka nepatrila. Advokati telecomu uznali ze se stala chyba a pripad pro me skoncil. Chybu udelala policie ktera nedokazala najit vlastnika linky, prestoze mela k dispozici i jeho rodne cislo. Soudkyne i pravnici telecomu se me jeste zeptali zda tedy ta linka patrila memu otci a at jim reknu adresu. Nasel jsem v sobe kus odvahy a zalhal jsem ze o te lince nic nevim a s otcem se nestykam a nezajima me. Nez otce policajti nasli trvalo to zase nejakou dobu. A jak pripad dopadl? Otec neplatil nic, protoze pripad byl promlcen a telecom zaplatil vydaje za soud a otcovymu pravnikovi za zastupovani - celkem cca 23 000. V tomto pripade mel zrejme vyhrat telecom a jeho pozadavek na zaplaceni byl podle meho nazoru legalni, ale stejne mam radost že to ty pýčy prohrali.
0/0
13.8.2003 15:46

d.aemon

Re: z druhe strany

Samozřejmě, že měl ČTc spor vyhrát. Telefonní linka nijak nesouvisí s bytem jako takovým. Pokud ho opouštíte, musíte ji odhlásit, jinak ji prostě platíte dál. Je s podivem, že tohle ČTc nereklamoval u soudu.

Na druhou stranu - dobře jim tak! Vyběhl jste s nimi pěkně.

0/0
18.8.2003 14:41

neobit

Re: z druhe strany

Hmm. Koukám, pěknej chlapák!
Chlapeček už nám běhá po soudech!
Ale je trapnej jak klokan v teplácích!
Neškodilo by třeba přiznat, že zkrátka nevíš co se má dělat, když se stěhuješ a nedělat z toho pak přednost. Jseš prostě malej a blbej a to natolik, že to ani nedokážeš pochopit.
Nezastávám se Telecomu, ale ještě víc než je nesnáším takovýhle tupý, imbecilní idioty, který nemaj v hlavě ani vodu!

0/0
4.10.2003 7:47

anonym

Re: z druhe strany
Muzes mi prosim poradit jak jsem mel tedy spravne postupovat? Nejak mi to stale nedochazi. Prosim prozrad jak bys to tedy resil ty.
0/0
20.10.2003 16:28

ali

telecom
V ČTc jsem pracoval několik let a můžu Vám potvrdit, že si nedovedete představit jaký chaos a anarchie tam panuje. Technici a pracovnice technické dokumentace ČTc si dělají co chtějí nahodile odpojují a zapojují stanice nejen bytovek, ale i nemocnic atd.. Po požáru v Blanický na Praze 2 bylo pro ČTc důležitější zprovoznění bank a firem před VFN. Několik hodin po požáru byla nejmenovaná komerční banka připojena na příkaz TOP Managementu přednostně před Geriatrickou klinikou. Telecom v tisku na tu to informaci odpověděl, že to technicky není realizovatelné. Pravda je však jinde banka je lepší zákazník (finančně zajímavější) než nemocnice. Podobných historek jsou stovky ba tisíce.
0/0
13.8.2003 15:19

ali

telecom
V ČTc jsem pracoval několik let a můžu Vám potvrdit, že si nedovedete představit jaký chaos (bordel ne, protože v bordelu vše funguje) a anarchie tam panuje. Technici a pracovnice technické dokumentace ČTc si dělají co chtějí nahodile odpojují a zapojují stanice nejen bytovek, ale i nemocnic atd.. Po požáru v Blanický na Praze 2 bylo pro ČTc důležitější zprovoznění bank a firem před VFN. Několik hodin po požáru byla nejmenovaná komerční banka připojena na příkaz TOP Managementu přednostně před Geriatrickou klinikou. Telecom v tisku na tu to informaci odpověděl, že to technicky není realizovatelné. Pravda je však jinde banka je lepší zákazník (finančně zajímavější) než nemocnice. Podobných historek jsou stovky ba tisíce.
0/0
13.8.2003 15:10

Karel Novák

Vážený pane
Vážený pane Fajfkus, aby jste se náhodou neposral. Stejným způsobem jako Vy zde popisujete já bojuji např. s bankovními institucemi. Kvůli pouhému zrušení běžného účtu musím jít do banky třikrát a vleče se to již přes měsíc aniž by mi někdo rozumně vysvětlil z jakého důvodu. Jestliže Vás k sepsání takovéhoto článku nutí takováto sračka musíte mít opravdu těžky život. 
0/0
13.8.2003 12:53

josef

Re: Vážený pane
a to jste se nechal tak zneuzit? ja prisel do banky, vratil jsem kartu (nato mi slecna vystavila papir), na moji zadost tu kartu prede mnou znicila (prestrizeni), a pak jsem podal vypoved na ucet - tam bylo stanoveno presne datum zruseni uctu vyplyvajiciho z vypovedni doby karty (ta ma vypoved 45dnu a ucet jen 30, logicky tedy bylo zruseno za 45). pokud by neco slecna odmitla ihned se mnou sepsat nebo vyridit zavolal bych si vedouci pobocky, preci navsteva banky neni v zadnych smlouvach onezena jen na jednu operaci a pokud vam ke vsemu vystavi potvrzeni s datem a podpisem a uvedet ucet na ktery banka zasle potom preplatek po odecteni vsech poplatku, neni problem se tam stavit vazne jen jednou....    takto jsem uspesne zrusil ucet u GE a podobne i u eBanky. Nyni pouzivam CS a nemam potrebu tam ten ucet ursit takze podminky neznam, dle platnych smluv a pominek, ktere mam  k dispozici, se ale podminky CS v zasade nijak od GE nelisi...
0/0
13.8.2003 14:44

Re: Vážený pane
Bohužel sem se asi nechal zneužít. Ale jelikož bankovním operacím vůbec nerozumím tak sem se asi nechal využít.
0/0
14.8.2003 9:50

MaJa

Re: Vážený pane
Jak rikate. Takhle jsem rusil ucet u KB, asi 15 minut papirovani, par podpisu a za 2 mesice mi prisel posledni vypis. Ono to chce byt informovanejsi nez slecna za prepazkou. Casto vi mene, nez se da vycist z volne dostupnych dokumentu. A to neplati jen u banky. Volani na infolinky nepovazuji jiz nekolik let za rozmne traveni casu. Tuhle se nam nedarilo z Tmobilu dovolat na Eurotel (ozvalo se, ze nemame opravneni k volbe smeru). Tak tam kolega volal a dostat navod jak si vypnotu blokovani hovoru a v telefonu ze si ma zrusit hlidani deti. Me to pak zacalo jit (samo od sebe) a on stale nemel opravneni. Proste neresim, protoze technici site na to prijdou sami. Hlaseni, ze znam krizovatku 1. tridy, dnes se tam stavi silnice pro motorova vozidla, kde Tmobile nema pokryti nemelo zadny vliv, presto jsem jim to rikal snad kazdych 6 mesicu. Zakazniku neotravuj my si delame co chceme. Zakaznici, ridte se tim a budete mit zivot lehci.
0/0
17.8.2003 21:55

Štencl

:)
0/0
12.8.2003 7:57

Yarda

Zřízení inkasa
No, přidám taky jednu "zkušenost". Chtěl jsem po zapojení tel. stanice zřídit platbu inkasem. Zaběhl jsem do banky a hned na Telekom. Uplynul měsíc a přišel výpis. To jsem ještě nevěděl, že u inkasního výpisu je tučne napsáno: "Neplaťte! Částka vám bude odepsána z účtu!" V domnění, že je vše OK jsem výpis založil a už neplatil. Po dalším měsíci mi přišla první upomínka, že jsem neuhradil částku, a že doufají, že je to jen nedorozumnění.. blabla... Tak jdu na Telekom, přijdu tam a vyklopím to na ně, proč si neinkasovali peníze z mého účtu. Slečna začala klepat do klávesnice, a že to tam vůbec nemaj, a kdy že jsem to podával žádost. Nakonec si tam někam napsala urgenci, a že ať za ty dva měsíce zaplatím ještě složenkou. Toto se opakovalo ještě 3x, vždy výmluva, že to kolegyně na účtárně asi nezadala, že to tam nepřišlo. Po druhé návštěvě jsem vystál frontu asi 5 lidí, a když jsem už docela v ráži na ně nažhavenej přišel na řadu, tak mi s lítostí v hlase slečna řekla, že jí najednou nejde síť, několkrát zkoušela klepat do klávesnice, kolega se to snažil taky rozchodit :))) Asi když jsem přišel já, tak to počítače prostě neunesly :)) Po 8 měsících (slovy osmi), přišel konečně výpis který se sám zaplatil z účtu, jaká to vymoženost, ale že to dalo práce.........
0/0
11.8.2003 22:39

Bob

Re: Zřízení inkasa
přesně to samé jsem zažil před dvěma lety, jen chyba tenkrát nabyla u Telekomu ale na straně Komecni Banky, ta to uznala a vymáhané penále uhradila. Trvalo to však také více než 3 měsíce. Jen jsem asi byl drzejší a složenkou nic neplatil, je to přece chyba buď Telekomu nebo banky. Ne moje. Zdraví Bob, majitel dvou linek od Telekomu.
0/0
13.8.2003 10:33

Patrik

Škoda, že autor článku neuvedl své pravé jméno.
0/0
11.8.2003 21:38

Karel Fajkus

Re:
Autor kterého článku? A jak jste na to přišel? Autor článku "Jak jsem bojoval s Telecomem" totiž, na rozdíl od vás, ;) uvedl své celé a pravé jméno.
Zdraví Karel Fajkus, http://fajkus.cz/
0/0
12.8.2003 2:44

Goodji

Tupci
O pár příspěvkú vejš si nějaký zaměstnanec ČTc, třepil hubu o tom jak si za všechno lidi můžou sami. Rád bych věděl kde jsem udělal chybu, když po schválení žádosti o telefon mi byla link zprovozněna po 94!!! dnech a to až po několika urgencích a nadávkách do ouška ředitele ČTc. O 1/2 roku později jsem žádal o přeměnu na ISDN, žádost mi schválili, ale opět jsem musel čekat 88!!! dní na přeměnu a opět po několika urgencích. Největší chybou asi bylo, že jsem neuplácel.  Naštěstí už mám přístup na INet přes bezdrát. A celej Čtc mi může bejt ukradenej
0/0
11.8.2003 20:27

sweep

Re: Tupci
Nojo telekom si bude tak strasne dobry jmeno az to neni normalni ... Je proste videt ze chteji nahrabat co nejvice penez v nejkratsi dobe,pak pujdou jinam (vedeni CTc) budou napakovani a bude jim jedno ze od telecomu se odvrati spoustal lidi a domivam se ze to bude opravdu hodne lidi a ze telecom jde do haje ... uz aby to bylo ..
0/0
11.8.2003 20:49

josef

Re: Tupci

zkuste zrizeni telefonu od GTS, cekaci doba tak maximalne tyden (jeden!)

0/0
13.8.2003 14:48

sweep

ADSl a CTc
Dosmrti nezapomenu kdyz jsem volal v dobe kdy telecom predstavil prvni velkoobchodni nabidku ADSL na infolinku 1 2 3 4 5 6  cos to hozno sned (nebo jak byla ta silena reklama) na infolinku CTc.  Pozadal jsem milou pani aby mi zdelila zda je mozne u me nainstalovat ADSL a co je vse potreba atd . ( v te dobe bylo info jako safranu) Ale ta pani me sokovala svoji odpovedi, pry o ADSL moc nevi ale rekne mi neco o ISDN !!!!!!!!!! Nezmohl jsem se na nic jineho jen na tiche : ne dekuji nashle ......
0/0
11.8.2003 17:58

Lukáš Mižoch

Zrušení linky
V pondělí 4. 8. jsem rušil telefonní linku. Podle informací ČT začíná jednoměsíční výpovědní lhůta běžet od prvního dne následujícího zúčtovacího období, což je právě dnes. Doufám tedy, že 12. září zvednu sluchátko a to bude hluché. :)
0/0
11.8.2003 14:43

tcs

ty kdož si dokonalý hoď kamenem
Každý by se měl zamyslet,jak pracuje a v jakém prostředí.TCS provádí čas od času dny otevřených dveří a ten kdo měl možnost nahlédnout na práci oprátorů na TCS určitě ví o čem píši.Jsou tam lidé vysokých kvalit ,kteří se na tuto pozici dostávají obtížným výběrovým řízením.Nikdo nemůže podat informaci,která by byla špatná ba dokonce poškozovala zákazníka.Jsou denně pod kontrolou a všichni nahráváni.Každý z Vás nespokojenců má možnost si stěžovat a hovor je automaticky vyhledán a posouzen zda prodejce podal informaci správně!Každý kdo si stěžuje si na prodlužování lhůty zřízení služeb ČTc může sám,protože spoustu věcí vyplní a nebo pochopí špatně.
0/0
11.8.2003 14:39

Honza

Re: ty kdož si dokonalý hoď kamenem
Klíč je ve Vaší poslední větě: každý si za problémy může sám, protože spustu věcí špatně vyplnil nebo špatně pochopil. Vážení, ale od toho tam jste, aby zákazník nic špatně pochopit nemohl. Potřebné úkony ke změně či zrušení služeb by měly být co nejjednodušší a termíny co nejkratší. Ta firma, Český Telecom, je tu kvůli lidem, nikoliv naopak.
0/0
11.8.2003 15:54

avr

Re: ty kdož si dokonalý hoď kamenem

Blbost. Žádná firma tu není kvůli lidem ( jedině VH  je vyjímkou, a na tu kur**** doplácíme, a má z toho slušné zisky).

Všechny firmy jsou založeny za účelem zisku. Pokud ale při tom přinesou zákazníkovi zase zisk nebo výhodu, je to O.K.. Jiné zkrachují. Ale voottoomm tto jee.

ČTc z pozice MONOPOLISTY darované mu státem se chová jako správný monopol - za nic chce víc a víc peněz ( a nevšímá si, že onen monopol mu může za chvilku, kéž by co nejdřív, skončit  ). 

AVR v.r.

0/0
12.8.2003 12:08

izi

nesmysl
Pracuju u ČTC a přímo na lince 800 123456, ale takový kraviny co tu píšete, no chce se mi z toho blejt. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
11.8.2003 14:15

MM

Re: nesmysl
Takze rikate nesmysl. Pridam tedy take svoji trosku do mlyna. Vas asi nepresvedcim, ze si nevymyslim, ale to co ted popisu je PRAVDA! Opet se vratim k - dnes jiz "kultovnimu"- ADLS. V tom uzasnem tydnu, kdy CTc zapnul agregaci a ja se prohanel po Netu uzasnou a konstantni rychlosti 1 az 2 kB/s (slovy jeden az dva kB) tak jsem, jako jiste mnoho jinych, vytocil linku 800 184 084 a cekal jsem, ze se dozvim neco v tom smyslu, ze to CTc tak nemyslel a ze se omlouva a ze vubec ta agregace nam nejak nevysla a tak podobne. Misto toho jsem slysel pouze arogantni sdeleni, ze ve smlouve neni zadna rychlost garantovana ze ADSL je zkratka takto nastaveno. Jak rikaji konzultanti z oboru IT " ... system works as designed ...".  Kazdopadne me ale slecna sdelila, ze preda - podle jejiho nazoru bezpredmetnou -"stiznost" technikum.  Po skonceni rozhovoru jsem si pripadal jak na te povestne lamparne. Jake bylo vsak moje prekvapeni az uzas, kdyz mi asi za pul hodinky volal telecomacky technik. Uz, uz, jsem si v duchu rikal, ze urcite nasli nejakou zavadu a od ted uz bude ma linka zase svistet.  Ale ouha ... arogance dostoupila vrcholu. Dozvedel jsem se opet, ze nic neni garantovano. Na me namitky, ze spojeni uz vypadava uplne (i na nekolik minut), mi bylo odpovezeno, ze Telecom negarantuje ani to, ze se na Net vubec dostanu. Opravdu si nevymyslim, takto mi to bylo se smrtelnou tvari podano. V ten  okamzik jsem uz opravdu lapal po dechu a zmohl jsem se pouze na otazku, zda to pan technik opravdu mysli vazne. Odpovedel kratce a vic nez jasne jednim slovem: "ANO". Tim muj hovor skoncil a definitivne jsem se rozhodl, ze se budu vsemi silami snazit dostat na sit jakkoli jen ne pres CTc. Toto vse, co jsem vypravel je pravda a nic nez pravda !!!!! Howg.
0/0
11.8.2003 23:09

Fido

Re: nesmysl
Verim vam. Memu znamemu se stalo neco podobneho. Kdyz se dockal podobne odpovedi (jemu to ovsem nefungovalo prakticky nonstop od sameho zacatku), Rekl jen. V tom pripade si prijedte, odmontujte si to a odvezte si to. Ja to nechci. A najednou zacalo vsechno behem pul hodiny fungovat. Zrejme to je jedine mozne jednani s telecomem.
0/0
12.8.2003 1:42

Re: nesmysl

Vážený pane,
myslím, že "blejt" se z chování a praktik CTc chce každému z účastníků této diskuse.

Sám z vlastní zkušenosti vím, že volat na dezinformační linku CTc je doslova adrenalinový sport. Onehdy jsem v 9:00 zjistil, že našich 7 firemních ISDN linek je mrtvých. Na čísle 1-6 jsem se ani po 15ti minutách s operátorem nespojil... Po půl hodině jsem pokus opakoval a po cca 10ti minutách čekání se mi podařilo závadu nahlásit. Paní mne informovala, že se se mnou spojí technik. Na můj, dotaz, kdy se ten "zázrak" stane, řekla, že neví, ale že běžná doba je tak kolem 1 hodiny...

Za hodinu jsem 1-6 volal znovu, protože se mi nikdo neozval. Po dalších cca 10ti minutách čekání, mi jiná paní slíbila, že moji žádost bude urgovat. Když jsem se jí zeptal na příčinu poruchy linek omluvila se, že to ona neví, ale že mi to určitě řekne technik, až mi zavolá. Tím tento telefonát skončil.

Za další cca hodinu a čtvrt jsem už nevydržel a opět vytočil (a nechal se vytočit) na 1-6. Paní, již třetí v pořadí mi oznámila, že moje žádost je u ní v systému vedená a že mám vyčkat až se mi technik ozve. Zeptal jsem se opět jak dlouho mám čekat a opět jsem se dozvěděl, že cca 60 minut... Řekl jsem že už jsem tento limit překročil více než 2x a že nedám pokoj, dokud se nedozvím důvod a termín odstranění závady. Paní opáčila, že to ona neví. Požádal jsem tedy o přepojení na někoho kdo to ví, nejlépe technika... Paní se rozhodla, že mi raději potřebné informace zjistí. Po 5ti minutách mi oznámila, že se jedná o kabelovou poruchu. Tento termín jsem si musel chtě nechtě nechat vysvětlit, protože jsem si nedokázal představit jak se něco jako kabel může porouchat a co tedy v sobě tento "odborný termín" skrývá. dozvěděl jsem se, že to znamená, že někdo ten kabel překopl... Dovolil jsem si zeptat se, kdy ten drát bude zase "funkční". Za tuto otázku jsem byl potrestán dalšími 5ti minutami ticha, kdy se paní opět jala zjišťovat informace,a odpovědí, že asi tak za tři dny...

Byl bych nerad, aby došlo k nedorozumění. Nestěžuji si na poruchu samotnou, protože tu (kupodivu) nezavinil CTc, ale jeho dodavatelská firma. Ale na tu řadu dezinformací, které mi byly postupně předkládány pracovníky linky 1-6.

Jak je možné, že v případě tak velké poruchy sítě, která se odehrála cca před měsícem v Plzni na Lochotíně nedokáže pracovnice linky odpovědět na jednoduché dvě otázky: "co tomu je?" a "kdy to bude fungovat?" ani po 2,5 - 3 hodinách od vzniku poruchy?

Na závěr jenom dodávám, že na telefonát technika CTc čekám marně dodnes. Ale já nepolevuji a vytrvám. Třeba se někdy dočkám...

CTc - víc než slova - samý kecy!

0/0
12.8.2003 22:58

Frost

Hmm
No ja nevim, vsichni se divite ze nekde neco nejde, ze to trva dlouho, ze je vsude bordel..... Kdyby clovek, co tohle psal si nasel na webu sveho operatora vseobecne podminky (plati pro vsechny operatory! , tak nikoho z nas nemusi otezovat takovymto dlouhosahlym clankem, ktery by sel napsat jednou vetou. Doporuceni - nez si s navodem vytrete pr*el tak si jej nejdrive prectete :-) , ja vyrizuji v nasi firme nekolik pozadavku na CTc, Aliatel, ET mesicne a vsechno v pohode. Kdyz se neco nepovede, tak to vyreklamuju a vzdycky uspesne, jen je potreba vzdy znat obchodni podminky
!!!!
0/0
11.8.2003 13:52

cAt

Re: Hmm
když jste firma, která Tydlokomu nacpe do chřtánu pár tisíc, tak si Vás hledí a dělá něco pro spokojenost. Obyčejný smrtelník s domovní přípojkou si může tak akorát udělat smyčku na telefonní šnůře
0/0
13.8.2003 12:58

Zoran Austovicz

Informační služba 800 123 456 je podle mne k ničemu !

S informační službou českého telecomu jsem opravdu nespokojený.

Před půl rokem, to bylo v době, kdy běžel testovací provoz služby " Telekonto " jsem si chtěl objednat  1ks volací karty Telekonto. Zavolal jsem tedy na informační linku ČT a nahlásil jsem všechny potřebné údaje. Jelikož to byl testovací provoz, aktivační a manipulační poplatky v souvislosti s vydáváním volacích karet byly zdarma. Platilo se pouze hovorné v rámci cenového programu.

Jaké bylo zděšení po 14 dnech, kdy jsem ve schránce obdržel 4 listovní obálky od Českého Telecomu. Měl jsem dostat pouze 2 listovní obálky. V jedné obálce měla být schována spolu s návodem volací karta Telekonto a v druhé obálce měl být schován papírek s bezpečnostními prvky a kódy. Tedy PIN a PUK, nebo-li osobní číselné heslo ke volací kartě telekonto a také kód pro nastavení karty.

Nyní se dostávám k jádru problému. Paní operátorka místo aby mi poslala pouze 1 ks volací karty telekonto mi poslala 2 ks volací karty Telekonto.

Když jsem tu druhou volací kartu reklamoval, dostal jsem zcelu kuriózní odpověď  " Vážený pane, buďte rád, že jste dostal 2 ks volacích karet Telekonto, jelikož se jedná o pilotní projekt, máte tedy dvě volací karty bez aktivačních poplatků. Pokud máte v rodině více členů, dejte druhou volací kartu telekonto třeba vaší ženě nebo svým potomkům "

No, zdá se, že už není potřeba více popisovat jednání některých operátorek call centra ČTc. Nejlepší asi bude si služby přímo objednávat u generálního ředitele, protože jsem se už několikráte přesvědčil, že tam jsou lidé, kteří by tam pracovat neměly. Mám namysli lidé pracující v call centrech ČTc.

0/0
11.8.2003 11:44

Bob

Re: Informační služba 800 123 456 je podle mne k ničemu !
Není to tak, GŘ není třeba obtěžovat. Stačí ředitel odboru vnitřní kontroly, ing. Prchlík. S jeho přičiněním mám zavedeny všechny služby, o kterých mi na CALL centru 800123456 i na ČT v Kodaňské (Praha 10) řekli, že NENÍ MOŽNÉ (zavedení plateb dvou telefonů ve dvou UTO ze SIPO) a ještě něco, už nevím co. Uvádím, že ČTc nerad zavádí SIPO, protože je to pro něj méně výhodné - strhává se až dva měsíce pozadu a je to pro zákazníka bez dalších poplatků - narozdíl od banky (platba za založení svolení k inkasu + každý měsíc za položku). Bob
0/0
13.8.2003 10:40

Xaver

Telecom a Internet

Telecom má úžasný vynález - přes Internet si můžete aktivovat různé služby, změnit tarif... Jak to funguje v praxi?

Změnil jsem si tarif na z Home Standard na Home Internet. Po 10 minutách mně dorazil mail tohoto znění:

"Vážený zákazníku,

dne 08. 7. 2003 jsme zaregistrovali Vaši objednávku na změnu internetového

cenového plánu. Nově zvolený cenový plán žádný budete mít aktivován

od příštího účtovacího období. Provedení této změny si ověříte na pravé

straně Vašeho vyúčtování za telekomunikační služby, kde je název

cenového plánu uveden.

Děkujeme za Vaši objednávku.

ČESKÝ TELECOM, a.s.

Péče o zákazníky"

I vyčkal jsem počátku příštího zúčtovacího období a vesele surfoval. Po cca po 14 dnech mne informovala známá, která si tuto změnu provedla o 3 týdny dříve, že jí dorazila faktura s původním cenovým plánem. Když se pídila po příčinách nezměny na bezplatné informační lince, pravil jí mladík na opačné straně drátu  "Já tady nic nemám" a nabídl ji, že změnu provedou již od srpna .

Jat divným podezřením, zavolal jsem na informační linku též. Druhá strana drátu mně, pro změnu milým dívčím hlasem, oznámila "Já tady nic nemám", navrhla, že změnu provede též od srpna a vyúčtování za období, kdy jsem dle Telecomího mailu již měl mít tarif Internet, prý mohu reklamovat...

0/0
11.8.2003 10:40

Re: Telecom a Internet
Já jsem si taky změnil Home Standart na Home Internet (ale už před několika měsíci) z webu a proběhlo to OK
0/0
11.8.2003 11:03

Jerry (bez trojky)

Re: Telecom a Internet
Tak u mě jim to trvalo o zúčtovací období déle, než jsem předpokládal. Bohužel jsem si nepoznamenal přesné datum a čas změny, jinak bych jim to omlátil o tlamu; takhle jsem bohužel musel držet ústa a zaplatit o (tuším že) 200Kč více než jsem měl v úmyslu.
0/0
11.8.2003 13:44

Lukáš Mižoch

Re: Telecom a Internet
Taky záleží na tom, kdy to měníte. Musí to být (tuším) deset dnů před začátkem zúčtovacího období.
0/0
11.8.2003 14:40

neobit

Re: Telecom a Internet
Copak aktivace jde přes internet krásně a rychle, ale deaktivace...
Aktivoval jsem si iSURF, nějakou dobu na něj jel a pak přišel čas na kabel. Chtěl jsem z telefonu udělat zase obyč telefon, ale ouha. Musíte složitě vyjednávat na 800123456....
Už to nejde přes internet... :)
0/0
4.10.2003 8:05

Pluton

Boj s telekomem

Heh, to dopadnul ctenar/ucastnik jeste docela dobre. Ja musel pro zruseni telefonu sahnout k brutalnejsimu prostredku - k neplaceni uctu. Telefon jsem ziskal s koupi bytu. Pote co predchozi majitelka bytu zemtrela a dedic mi byt prodal. Aniz by si to kdokoliv uvedomil, v tom byte stale byla telefonni linka vedena na tu pani. No a zacaly mi chodit slozenky. Na jmeno te nezijici pani, ale presto do moji schranky. Tim jsem zjistil ze tam linka je a ze by mela byt v provozu. Vzasade se mi to hodilo, tak jsem telekom pozadal o prevedeni linky na me. Prisel jsem se vsemi doklady od bytu na Telekomi pobocku, vysvetlil jim situaci a chtel at mi telefon prevedou. Ovsem pry ze to nejde. Ze to muze udelat jenom majitelka. Nezije - zopakoval jsem jim. Musim tedy prinest doklad o dedeni, ci co. Nemam, nejsem dedic, byt jsem koupil, telefon v nem uz byl a funguje. Musi pry prijit dedic s potvrzenim ze je dedic a linku prevest. Zavolal jsem dedici, ale ten byl tou dobou na druhem konci CR a rozhodne nemel v umyslu jit s nejakym potvrzenim k nam na telekom. Dohodli jsme se nakonec, ja, dedic na drate a pani z telekomu ktera uz pomalu chvatala na obed - ze budu platit uctenky za  mrtvou pani a budu se tvarit ze jsem ona, s tim, ze telefon si budu pouzivat. Je to zvlastni reseni, ale nakonec jsem v nem nevidel zadny hacek. V tu chvili.

Hacek ovsem prisel ve chvili, kdy telekom na zacatku lonskeho roku brutalne zdrazil, ja si zavedl internet pevnou linkou a telekomi linka me prestala zajimat. Zavolal jsem primo z uvedene linky (aby si mohli overit ze nechci zrusit cizi) na telekom, at si prijdou drat smotat a telefon odnyst, pac za ty penize ho doma mit nechci. Mel jsem pripraveny ucty abych jim mohl cislem nebo cimkoliv dalsim potvrdit, ze ja jsem skutecne ten kdo ten telefon pouzival a platil. Nemel jsem uspech. Musel jsem opet na provozovnu s telefonnim pristrojem a pisemnou zadosti. Dorazil jsem tam, ale uz jsem tusil co se bude dit. Telefon muze odhlasit jenom mrtva majitelka nebo dedic na kteryho jsem tou dobou uz nemel zadny kontakt. Zkousel jsem to po dobrym i po zlym, ale marne. Telefonni drat bude v provozu do te doby, dokud to nezmeni nekdo z vyseuvedenych. A slozenky na moji adresu budou chodit dal. Nepomohl ani (podle meho nazoru dost padny argument), ze telekom ma drat ktery vede (ted uz proti me vuli) na me uzemi, a je registrovan na osobu ktera na mem uzemi nebydli a hojne let se tam ani nezdrzuje, protoze odpociva v pokoji. Proste mam smulu.

Ac nerad rusim pamatku zesnulych a jejich pravo na klidny odpocinek, v tomto pripade mi  nezbylo nez proste ucty prestat platit. Linku jsem prestal cestne pouzivat, ale namatkovyma kontrolama jsem zjistil, ze jeste asi tak 4 nebo 5 (?) mesicu byla v provozu. Pak prestaly chodit i slozenky a varovna upozorneni od telekomu. Predpokladam, ze telekom jeste dnes uhani onu pani ktera je uz nekolik let v nebi, ja mam doma jejich aparat ktery nemuzu vratit, protoze jsem jej nikdy nedostal, a vzasade jsem spokojeny. Co uz taky mam delat jinyho. Telekomi linky jsem se legalne zbavit nedokazal.

0/0
11.8.2003 9:53

Dig

Re: Boj s telekomem
Ano ano, stalo se mi neco podobného. Po pár měsících to vzdali a je klid už přes rok. No maji tam bor..l tak proc se trapit.
0/0
11.8.2003 10:46

KW

Re: Boj s telekomem

Mel jsem stejny problem , ale asi jsem natrefil na lepe informovane. Co stacilo (tedy zatim, zmena vlastnika uctu jeste nebyla potvrzena) bylo me prohlaseni ze nevim kde se byvaly majitel nachazi a neni mi znamy ani zadny jiny kontakt. podepsan ... a zadost mi akceptovali. Tak v zari resp.v rujnu uvidime

0/0
11.8.2003 11:12

Zoran Austovicz

Re: Boj s telekomem
V tomto d****ním státě je opravdu všechno možné. Máme z****ej právní stát. Pro všechny, co se staly obětí zlomyslného jednání nebo nečestného jednání ze strany Českého Telecomu je jediná obrana, a to obrátit se na občanské judo TV NOVA.
Moje kamarádka se obrátila před 3 rokama na občanské judo týkající se nelegálního napojení na její linku. Platila tísícové účty za telefon, které neprovolala, Telecom ji nechtěl vyjít vstříc a tudíž se obrátila na občanské judo. 
0/0
11.8.2003 11:31

Fido

Re: Boj s telekomem
Me se stalo prakticky totez. Chtel jsem prevest linku po zemrelem majiteli (taktez jsem ji ziskal spolu s bytem) a take to neslo. Resil jsem to uplne stejnym zpusobem. Nechal jsem to neprevedene a linku pouzival. Pak ale zacaly chodit ucty nepravidelne az nakonec prestaly chodit uplne. Po dlouhem patrani jsem prisel na to, ze za to muze ceska posta (dalsi neschopny moloch). Ta udajne nesmi dorucovat pisemnosti na zemrelou osobu a musi je vracet odesilateli. Vzhledem k tomu, ze telecom udajne nic zpatky nedostal, asi je na poste vraceli do popelnice. Pozadal jsem tedy na telecomu aby ty ucty zasilali na stejnou adresu ale na me jmeno. To pry neni mozne. Muze si je udajne vyzvedavat primo u telekomu majitel (zemrely) te stanice. Dopadlo to tak, ze linka se zrusila sama pro neplaceni uctu, ktere nikdo nedorucoval a nebylo ani mozno je vyzvednout primo u telecomu. Nechtelo se mi platit zrizovaci poplatek za pouhe znovuzapojeni uz existujiciho dratu a nechal jsem stanici zrusenou. Nastesti prisel ET data nonstop tak uz tu linku ani nepotrebuju.
0/0
11.8.2003 12:06

Karel

Re: Boj s telekomem

Já zažil tuhle story:

Koupil jsem byt, v němž původnímu vlastníkovi jeho nájemník udělal sekeru na ČTc účtu. Telefon už byl odpojený. Zvažoval jsem, že si kvůli Internetu linku obnovím (ale pak jsem to stejně neudělal a Internet řeším jinak).

Zavolal jsem na infolinku a zeptal se, co mohu udělat. Operátorka mi odpověděla, že mohu buď: a) zaplatit dluh a používat původní linku, nebo: b) požádat o zřízení nové linky (tenkrát asi za 3500,- Kč). Tak jsem se jí zeptal, kolik ten dluh dělá. Odpověděla, že to mi nesmí sdělit, že to smí říci jen "vlastníkovi" linky. Řekl jsem jí, že to je pro mne dost zásadní údaj pro volbu mezi a) a b) a změkčil jsem požadavek, že mi stačí vědět, zda je dluh větší či menší než 3500,-. Pochopila. Chvilku mi pustila muziku, šla se asi někam zeptat, ale pravděpodobně nesehnala svolení ani jinou radu, protože mi pak VELMI POTICHU řekla: "Ten dluh je větší." ...

0/0
11.8.2003 12:36

Aleš

Re: Boj s telekomem
Tak si to přijeďte odhlásit k nám (město pošlu soukromě). Já jsem přišel na Telepoint s telefonem, flákl s ním na stůl, že chci zrušit linku. Zeptali se mě na číslo, potom na adresu, podepsali mi papír, že jsem vrátil přístroj, a do 14ti dnů (byl jsem tam začátkem měsíce) telefon přestal fungovat. Po cca 3 týdnech mi přišel papír z Telekomu, že souhlasí se zrušením linky dohodou. Nechtěli po mě žádný doklad, že jsem majitelem té linky. Až mě naštve soused, tak mu pevnou taky zruším :-)))
0/0
11.8.2003 22:24

Honza

Reklama v Cinema ;-)))

JJ, to byla dobrá odpověď :-) jen nevím, jestli to paní pochopila nebo větu pouze zapsala :-)

Na druhou stranu - co operátor/ka může? Má nabiflované otázky a odpovědi, měří se čas, počet hovorů, počet úkonů... Není to žádný med. A navíc ČTc - jediný operátor, který nemá co nabídnout a přitom všichni alternativní operátoři mají od něj pronajaté linky... :-(

0/0
11.8.2003 9:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.