Diskuze

Jaké máte s ADSL a dashboardem zkušenosti vy?

Pokrytí ADSL u nás nestojí za mnoho, výpadky ADSL jsou u běžné a zákazníci musí pro přihlášení do sítě používat dashboard. Dashboard však stále obsahuje chybu, díky které se uživatel může připojit do cizí sítě.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

cbx19

31. 7. 2003 0:03
Proč?

Proč nemůže ADSL fungovat všude? Proč nemůže ADSL (př. telefonní linku) zřizovat někdo jiný, než Telecom (Telecom už nikdy nechci). Proč nemůže ADSL fungovat jako v zahraničí - rychle, levně, spolehlivě? Proč nemůže přihlašování probíhat jako při připojení modemem? Proč? Proč? Proč?

Protože stát dopustí, aby u nás fungovalo velký žlutý prase ještě pod státní záštitou, protože stát nemá žádné donucovací prostředky, aby se mohlo něco změnit, protože stát prostě neumí potlačit monopol? Protože prostě ještě nejsme a asi dlouho nebudeme tak daleko, jako jiné evropské země...

F**k Telecom. A ani petice nic nezmůžou. To je pěkný sh*t.

0 0
možnosti

Assassin

25. 7. 2003 15:56
Je to dobry ale pada to!
0 0
možnosti

dickobrazz

24. 7. 2003 1:30

žádná firma v ČR by si nemohla dovolit to co telecom... ja nemůžu pochopit marketingové oddělení CTc - ti lidé mají v hlavách nasráno a rozmazáno...

Hotline IOLu - to je kapitola sama pro sebe... všichni čerti mě berou když tam volám... resp. když se snažím tam dovolat, příště (až mi to zas spadne na pár dní) si přijdu zahrát real-life DOOM3 do budovy ČTc...

Telecom by měl ke svému připojení dodávat terapeuta...
prostě no comment.. fuck you...

0 0
možnosti

xmian

19. 7. 2003 22:26
ČTc ve srovnání
    Co se týče Telecomu - po zkušenostech z Kalifornie - prý země se službami jak "balzámem na duši" je ještě ČTelecom zlatý! Jo, zvedají ceny, jsou pomalí a zneužívají své dominantní pozice na trhu. Ale když už nic, aspoň je člověk může honit, uplácet anebo jim "jen" česky vynadá ... V USA, zemi neomezených možností, nejde nic z toho - člověk může jen čekat, mlčet a zase čekat...
0 0
možnosti

Karlos

19. 7. 2003 10:17
Telecom? Pokud nemusím, tak nikdy!
Kupovat v dnešní době jakoukoliv službu od Českého Telecomu je hloupost. Uvedu jeden příklad. Měli jsme mikrovlnu od Tele2. Když Tele2 změnil ceny, dostali jsme informační dopis a mohli jsme od příštího měsíce přejít na nové (pochopitelně výhodnější) tarify. Můj známý měl do firmy pevnou linku od Českého Telecomu, za 256K platil cca 30000 měsíčně. Po dobu dvou let, kdy tuto službu používal, klesaly ceny Telecomu v nově uzavíraných smlouvách, ale informaci o tom, že by mohl pouhým dodatkem ke smlouvě přejít na výhodnější podmínky můj známý nedostal. Teprve když se rozhodl přejít ke konkurenci, dostal najednou nabídku od ČT, že za stejné peníze dostane upgrade linky z 256k na Gigabit, k tomu další pevnou linku (cca 256k) do obchodní kanceláře v Praze a záložní ISDN linky pro obě připojení zdarma. ERGO: Jsou to prasata zneužívající monopol a zákazník je pro ně ten poslední.
0 0
možnosti

Kodl

15. 7. 2003 11:41
Telekomunisti=odporní+arogantní+nechopní
Zkušenost s hotlinem a arogantním chováním telekomunistů: 1. Hotline 800184084 nejsou schopni obsluhovat včas (čekání minimálně 15 minut, 30 minut žádná výjimka) 2. Levá neví co dělá pravá. Nikdo není zodpovědně řící, zda-li výpadek ADSL je či není. 3. O výpadcích nejsou schopni informovat jinak než telefonicky (na výše uvedené lince) a to opět naprosto bez záruky pravdivosti informací. Proč proboha neudělají web s aktuálními informacemi? Mě osobně sere čekat na telefonu půl hodiny, aby mě hotlinista řekl, že "TO" nechodí nebo "MÁME NAHLÁŠENU PORUCHU". -------- Resume: Telekomunisti jsou ale opravdu naprosto, ale opravdu naprosto neschopní.
0 0
možnosti

Kadel

15. 7. 2003 17:00
Re: Telekomunisti=odporní+arogantní+nechopní
K čemu by byl web s výpadkama? Stejně by ses tam nedostal pokud by si měl výpadek.
0 0
možnosti

14. 7. 2003 21:48
Mám pocit, když pročítám tyto příspěvky, že jsem se asi ocitnul na špatné adrese. Nechci nikoho chválit, prodávat, dělat reklamu, či něco podobného, ale ani si stěžovat. Nemám vlastně na co. ADSL používám od 14.5.2003. Předtím jsem prožil asi 6 týdnů nevědění, jestli u mě půjde zprovoznit. Na stránkách každého poskytovatele jsem se dočetl, že moje město je na seznamu, kde ADSL je v omezené míře taktéž poskytováno. Jedná se o bývalé okresní město. Po pokusu si službu objednat jsem vždy dostal hlášku - litujeme, ale vaše stanice není v dosahu služby ADSL. S tímto problémem jsem zašel na prodejnu TELEPOINT, kde mi cca po 3 týdnech zajistili přepojení stanice na jiný traťový rozvaděč, kde mohla být přípojka následně realizována. Jako poskytovatele jsem si vybral COL (Volný), základní variantu Home 192/64. Za celou dobu používání jsem měl 2 krátkodobější výpadky, které jsem nahlásil na call centrum, které není bohužel free call, ale za meziměto. Vždy jsem byl během pár minut obsloužen s tím, že problém je předán k řešení ČT. Co je naprosto nevídaná věc, ještě cca týden po nahlášení problému mi volají pracovníci ČT s dotazem, jestli je vše v pořádku a funkční. Poté co je ujistím, že skutečně vše funguje, tak mě požádají, abych v případě problému opět kontaktoval ISP. Mezitím se nezávisle a paralelně se mnou ještě spojí ISP, aby si ověřil, že je vše OK. ADSL používám denně, hlavně večer a o víkendech, manželka pak internet využívá i během dne. Za celou tu dobu měla asi 2 problémy, a to takové, že zůstal vypnutý modem. Přál bych všem rozhořčeným a zklamaným uživatelům, aby měli podobné zkušenosti jako mám já dosud. Spíše mě v tuto chvíli zajímá upgrade na vyšší rychlost, která byla slíbena na července t.r. a jakým způsobem a kdy se začne projevovat tolik kritizovaná agregace 1:50. Hodně zdaru s ADSL připojením, aneb sbohem modeme...
0 0
možnosti

rollfree

14. 7. 2003 22:08
Re: Ja jsem taky spokojeny
Mam to taky asi tak dlouho jako vy, a to od IPEXu. Muzu taky potvrdit pozitivni zkusenosti, vcetne dobreho pristupu ISP k reseni problemu. Pouzivam to hodne (vetsinou pracuju doma) a az na ojedinele drobnosti celkem maximalni spokojenost. Zapnuti te agregace se ale docela bojim. Vim, ze je to nepopularni nazor, ale pri fungovani agregace by asi nejaky limit (rozumne vysoky) byl ku prospechu veci, aby byla aspon nejaka brzda pro totalni stahovaci notory.
0 0
možnosti

Kadel

14. 7. 2003 21:46
ADSL
Koukám, že jsem na tom ještě dobře. Já kvůli výpadkům volám na iol jen každý týdne. ADSL už mám od března, v březnu mi přišly 2 smlouvy, já je podepsal, odeslal na Telecom a za 14 dní mi přišla moje smlouva tak jak měla. Ale před týdnem mi přišly opět 2 smlouvy a měl jsem je opět podepsat a poslat. Maj v tom bordel, je to samá porucha a na iol se nedá dovolat, ale ani se nedivím, že se tam člověk nedovolá když maj tolik stížností.
0 0
možnosti

Venca

14. 7. 2003 18:48
Taky mi nechodi vyuctovani
od zacatku zrizeni adsl mi neprislo ani jedno vyuctovani. Maj tam asi bordel ve vsem.
0 0
možnosti

JOSEF

14. 7. 2003 17:57
Stojí to za hovno
2x i 3x do týdne nám to na firmě nefunguje a na informační lince v Ostravě řeknou, že to technici řeší. Platíme jak mourovatí a stejně posíláme zprávy faxem, takže ani s e-mailem neušetříme.Stojí to za ... Jsme jenom zkušební králíci.
0 0
možnosti

otazník

19. 7. 2003 0:28
Re: Stojí to za hovno
A kdo tě nutí si to zřizovat?
0 0
možnosti