Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jaké máte s ADSL a dashboardem zkušenosti vy?

Pokrytí ADSL u nás nestojí za mnoho, výpadky ADSL jsou u běžné a zákazníci musí pro přihlášení do sítě používat dashboard. Dashboard však stále obsahuje chybu, díky které se uživatel může připojit do cizí sítě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

cbx19

Proč?

Proč nemůže ADSL fungovat všude? Proč nemůže ADSL (př. telefonní linku) zřizovat někdo jiný, než Telecom (Telecom už nikdy nechci). Proč nemůže ADSL fungovat jako v zahraničí - rychle, levně, spolehlivě? Proč nemůže přihlašování probíhat jako při připojení modemem? Proč? Proč? Proč?

Protože stát dopustí, aby u nás fungovalo velký žlutý prase ještě pod státní záštitou, protože stát nemá žádné donucovací prostředky, aby se mohlo něco změnit, protože stát prostě neumí potlačit monopol? Protože prostě ještě nejsme a asi dlouho nebudeme tak daleko, jako jiné evropské země...

F**k Telecom. A ani petice nic nezmůžou. To je pěkný sh*t.

0/0
31.7.2003 0:03

Assassin

Je to dobry ale pada to!
0/0
25.7.2003 15:56

dickobrazz

žádná firma v ČR by si nemohla dovolit to co telecom... ja nemůžu pochopit marketingové oddělení CTc - ti lidé mají v hlavách nasráno a rozmazáno...

Hotline IOLu - to je kapitola sama pro sebe... všichni čerti mě berou když tam volám... resp. když se snažím tam dovolat, příště (až mi to zas spadne na pár dní) si přijdu zahrát real-life DOOM3 do budovy ČTc...

Telecom by měl ke svému připojení dodávat terapeuta...
prostě no comment.. fuck you...

0/0
24.7.2003 1:30

xmian

ČTc ve srovnání
    Co se týče Telecomu - po zkušenostech z Kalifornie - prý země se službami jak "balzámem na duši" je ještě ČTelecom zlatý! Jo, zvedají ceny, jsou pomalí a zneužívají své dominantní pozice na trhu. Ale když už nic, aspoň je člověk může honit, uplácet anebo jim "jen" česky vynadá ... V USA, zemi neomezených možností, nejde nic z toho - člověk může jen čekat, mlčet a zase čekat...
0/0
19.7.2003 22:26

Karlos

Telecom? Pokud nemusím, tak nikdy!
Kupovat v dnešní době jakoukoliv službu od Českého Telecomu je hloupost. Uvedu jeden příklad. Měli jsme mikrovlnu od Tele2. Když Tele2 změnil ceny, dostali jsme informační dopis a mohli jsme od příštího měsíce přejít na nové (pochopitelně výhodnější) tarify. Můj známý měl do firmy pevnou linku od Českého Telecomu, za 256K platil cca 30000 měsíčně. Po dobu dvou let, kdy tuto službu používal, klesaly ceny Telecomu v nově uzavíraných smlouvách, ale informaci o tom, že by mohl pouhým dodatkem ke smlouvě přejít na výhodnější podmínky můj známý nedostal. Teprve když se rozhodl přejít ke konkurenci, dostal najednou nabídku od ČT, že za stejné peníze dostane upgrade linky z 256k na Gigabit, k tomu další pevnou linku (cca 256k) do obchodní kanceláře v Praze a záložní ISDN linky pro obě připojení zdarma. ERGO: Jsou to prasata zneužívající monopol a zákazník je pro ně ten poslední.
0/0
19.7.2003 10:17

Kodl

Telekomunisti=odporní+arogantní+nechopní
Zkušenost s hotlinem a arogantním chováním telekomunistů: 1. Hotline 800184084 nejsou schopni obsluhovat včas (čekání minimálně 15 minut, 30 minut žádná výjimka) 2. Levá neví co dělá pravá. Nikdo není zodpovědně řící, zda-li výpadek ADSL je či není. 3. O výpadcích nejsou schopni informovat jinak než telefonicky (na výše uvedené lince) a to opět naprosto bez záruky pravdivosti informací. Proč proboha neudělají web s aktuálními informacemi? Mě osobně sere čekat na telefonu půl hodiny, aby mě hotlinista řekl, že "TO" nechodí nebo "MÁME NAHLÁŠENU PORUCHU". -------- Resume: Telekomunisti jsou ale opravdu naprosto, ale opravdu naprosto neschopní.
0/0
15.7.2003 11:41

Kadel

Re: Telekomunisti=odporní+arogantní+nechopní
K čemu by byl web s výpadkama? Stejně by ses tam nedostal pokud by si měl výpadek.
0/0
15.7.2003 17:00

kodl

Re: Telekomunisti=odporní+arogantní+nechopní
Každý, kdo s internetem profesinálně pracuje a je na něm závislý musí mít záložní připojení k internetu. A proto by byl web s výpadkama velmi užitečný. Domácí uživatel ten si holt počká (stejně to má většinou na hraní). Ostatně např. moje webhostingová firma to takto má a jistě to mimo jiné pomáhá odelhčit přetížené hotline linky právě v době výpadku. Zkusil jste se v poslední době někdy dovolat na 800184084? Pak jistě pochopíte proč po takovém webu toužím.
0/0
16.7.2003 13:18

Kadel

Re: Telekomunisti=odporní+arogantní+nechopní
Na 800184084 volám každý týden kvůli výpadkům. Zavolám tam, zapnu hlasitý odposlech a věnuju se něčemu užitečnějšímu. Až se mi tam někdo ozve, tak si telefon zvednu. Čekací doba 15 až 25 minut. Nechápu co tam dělaj.
0/0
17.7.2003 16:43

ADSL specialista

Re: Telekomunisti=odporní+arogantní+nechopní
Pokud je vaše firma závislá na připojení k internetu pořiďte si linku, kde máte garantovanou dostupnost. Za tzv. SLA si připlácíte, ale nejste jedna čučka z tisíce. To platí pro všechny rozumbrady co se tu rozčilují nad spolehlivostí ADSL.
0/0
18.7.2003 20:26

Mám pocit, když pročítám tyto příspěvky, že jsem se asi ocitnul na špatné adrese. Nechci nikoho chválit, prodávat, dělat reklamu, či něco podobného, ale ani si stěžovat. Nemám vlastně na co. ADSL používám od 14.5.2003. Předtím jsem prožil asi 6 týdnů nevědění, jestli u mě půjde zprovoznit. Na stránkách každého poskytovatele jsem se dočetl, že moje město je na seznamu, kde ADSL je v omezené míře taktéž poskytováno. Jedná se o bývalé okresní město. Po pokusu si službu objednat jsem vždy dostal hlášku - litujeme, ale vaše stanice není v dosahu služby ADSL. S tímto problémem jsem zašel na prodejnu TELEPOINT, kde mi cca po 3 týdnech zajistili přepojení stanice na jiný traťový rozvaděč, kde mohla být přípojka následně realizována. Jako poskytovatele jsem si vybral COL (Volný), základní variantu Home 192/64. Za celou dobu používání jsem měl 2 krátkodobější výpadky, které jsem nahlásil na call centrum, které není bohužel free call, ale za meziměto. Vždy jsem byl během pár minut obsloužen s tím, že problém je předán k řešení ČT. Co je naprosto nevídaná věc, ještě cca týden po nahlášení problému mi volají pracovníci ČT s dotazem, jestli je vše v pořádku a funkční. Poté co je ujistím, že skutečně vše funguje, tak mě požádají, abych v případě problému opět kontaktoval ISP. Mezitím se nezávisle a paralelně se mnou ještě spojí ISP, aby si ověřil, že je vše OK. ADSL používám denně, hlavně večer a o víkendech, manželka pak internet využívá i během dne. Za celou tu dobu měla asi 2 problémy, a to takové, že zůstal vypnutý modem. Přál bych všem rozhořčeným a zklamaným uživatelům, aby měli podobné zkušenosti jako mám já dosud. Spíše mě v tuto chvíli zajímá upgrade na vyšší rychlost, která byla slíbena na července t.r. a jakým způsobem a kdy se začne projevovat tolik kritizovaná agregace 1:50. Hodně zdaru s ADSL připojením, aneb sbohem modeme...
0/0
14.7.2003 21:48

rollfree

Re: Ja jsem taky spokojeny
Mam to taky asi tak dlouho jako vy, a to od IPEXu. Muzu taky potvrdit pozitivni zkusenosti, vcetne dobreho pristupu ISP k reseni problemu. Pouzivam to hodne (vetsinou pracuju doma) a az na ojedinele drobnosti celkem maximalni spokojenost. Zapnuti te agregace se ale docela bojim. Vim, ze je to nepopularni nazor, ale pri fungovani agregace by asi nejaky limit (rozumne vysoky) byl ku prospechu veci, aby byla aspon nejaka brzda pro totalni stahovaci notory.
0/0
14.7.2003 22:08

Kadel

ADSL
Koukám, že jsem na tom ještě dobře. Já kvůli výpadkům volám na iol jen každý týdne. ADSL už mám od března, v březnu mi přišly 2 smlouvy, já je podepsal, odeslal na Telecom a za 14 dní mi přišla moje smlouva tak jak měla. Ale před týdnem mi přišly opět 2 smlouvy a měl jsem je opět podepsat a poslat. Maj v tom bordel, je to samá porucha a na iol se nedá dovolat, ale ani se nedivím, že se tam člověk nedovolá když maj tolik stížností.
0/0
14.7.2003 21:46

Venca

Taky mi nechodi vyuctovani
od zacatku zrizeni adsl mi neprislo ani jedno vyuctovani. Maj tam asi bordel ve vsem.
0/0
14.7.2003 18:48

JOSEF

Stojí to za hovno
2x i 3x do týdne nám to na firmě nefunguje a na informační lince v Ostravě řeknou, že to technici řeší. Platíme jak mourovatí a stejně posíláme zprávy faxem, takže ani s e-mailem neušetříme.Stojí to za ... Jsme jenom zkušební králíci.
0/0
14.7.2003 17:57

otazník

Re: Stojí to za hovno
A kdo tě nutí si to zřizovat?
0/0
19.7.2003 0:28

Fiala

Re: Stojí to za hovno

Je mi vás líto ,ale mně topřinesli 19,05,03 a dodnes to nejde  10x jsem to reklamoval a až v podělí 21,07 snad přijdou to přeměřit.

to je teda qapik co ,ale faktury coděj jak na ADSL tak na ISDN který jsem nechal převéést.Faktury jsem nechal pozastavit ,ale telecom volá zaplaťe Faktury.

Zdravím PF

0/0
19.7.2003 10:56

rollfree

A v cem je vlastne ten strasny problem ?
A v cem je vlastne ten strasny problem ? V tom, ze kdyz znam login a heslo nejakeho uzivatele, tak se na neho mohu prihlasit ? V clanku jsou silne formulace jako "Společnost Cisco Systems tedy ignorovala elementární zásady návrhu bezpečných webových aplikací". Kterou ze to zasadu tak ocividne ignorovala ? Myslite to, ze neoveruje ze ktereho tel. cisla se prihlaseni provadi ? Ale to zrovna u uctu typu "test" stejne asi nejde, proto je to prave "test" a slouzi pro servisni ucely. U bezneho uzivatelskeho uctu by pak pripadny "utocnik" musel pouzit bezny utok typu hadani hesel, takze tady taky asi zadna apokalypsa nehrozi. Uplne bezva pak jsou autorovy "dovody" krizovych scenaru, jak bude pripadne zpochybneno predstavenstvo firmy, protoze tam maji ty elementarni chyby na webu (a dle teorie chaosu, kdy vse souvisi se vsim to bude nasledne pricinou padu sverove burzy, 3. sv. valky a konce sveta - to uz jsem ale pridal ja, autor clanku skoncil ve vyvoji situace o kousek driv).
0/0
14.7.2003 16:42

Re: A v cem je vlastne ten strasny problem ?
problemem je treti, skryty parametr service, ktery by se vubec nemel predavat do browseru.
0/0
14.7.2003 21:37

rollfree

Re: A v cem je vlastne ten strasny problem ?
Jasne, nemusel by tam byt., je to nadbytecna informace (pozadovany ISP muze byt identifikovan v idealnim pripade ucastnickou linkou, v mene idealnim pripade IP adresou Dashboardu). Ale presto si myslim, ze tento typ prihlasovani zadne akutni bezpecnostni riziko nepredstavuje a v clanku nastinene katastroficke scenare jsou neumerne.
0/0
15.7.2003 0:45

Pavel

ADSL

Dobrý den.Čtu vaše příspěvky a běhá mi mráz po zádech. Já jsem si objědnat adsl 26.5.2003 a co se stalo do dnes. Volal jsem na linu kterou jsem dostal a tam mi bylo sděleno že paní měla 3 týdny dovolenou !!!! ADSL je na nic, baba která se fláká i v pracovní době ( od 10 - 13 hod. nebyla k zastižení ). Proboha. Kdy konečně nekdo pochopí že pokud někdo nabízí službu která nestojí za nic tak alespoň musí být špičkově obsloužen. ADSL si nepořídím ..........Seru na ně.

 

0/0
14.7.2003 16:04

xmian

Re: ADSL
ADSL mám již od března; bylo sice pár výpadků, ale vcelku jsem spokojen. Jinak, co se týče Telecomu - po zkušenostech z Kalifornie je ještě ČTelecom zlatý! Když už nic, aspoň jim člověk česky vynadá anebo je může uplatit... Tam nejde ani jedno, ani druhé a ničeho se beztak nedovoláte!
0/0
19.7.2003 22:17

Un

Máte fakt problémy!
Místo abyste byli rádi, že to můžete mít. Mě by spíš zajímalo, kdy to ****com zprovozní i u mě. Počítám tak za 50 let. *****!
0/0
14.7.2003 14:49

Un

Re: Máte fakt problémy!
Se*ecom
0/0
14.7.2003 14:53

Márty

ADSL-výpadky
Mám v práci ADSL již 2,5 měsíce, ale je to fakt hrůza, téměř každý  den  ADSL nefunguje.Průměrná doma výpadku je tak 1 hodina, ale někdy několik hodin.Potřebuji internet k práci takže můj účet za dial-up, který vužívám při výpadku ADSL  je několik stokorun.Zelaná linka 800184084 je taky chuťovka,  nikdy jsem nečekal méně než 15 min.A vyúčtování zatím vůbec neposlali, asi nechtějí  peníze a ty já jim taky jen tak nedám za jejich špatné služby.
0/0
14.7.2003 11:10

white_sadhus

Re: ADSL-výpadky
mam to podobne a podobne se zachovam ohledne placeni
0/0
14.7.2003 11:16

PSy

Re: ADSL-výpadky

vypadky jsou ale, pokud mate router a nejakej skriptik na auto pripjeni pokud spojeni spadlo, vypadek netrva dele nez 5 minut (alespon u me), takze s timto jsem spokojen

 

co se tyce vyuctovani, pozor na to, taky jsem zadny nedostal a jake pak bylo prekvapeni, kdyz mi prislo doporucene psani hned 2x po sobe, ze jsem nezaplatil a ze me odpoji, nastesti to vyresil telefonat na zak.podporu

0/0
14.7.2003 15:42

VencaX

Re: ADSL-výpadky
Jeden příklad za všechny: Slavný Telecom mi společně se svou prodlouženou rukou IOL instaloval u zákazníka ADSL. Mistr technik předvdel na notebooku, že je všechno OK. Chodilo to 20 minut a od té doby nic... To bylo ve čtvrtek 26.6, tj. už déle než 2 týdny !!!!. Urgoval jsem kde jsem mohl, psal jsem, na te za*rane helplince trvá 20 minut, než si vás někdo všimne. Jendaji s vámi jako s blbcem - během dneška se vám ozve technik. On se ještě neozval ? Hned posílám šéfovi urgenci. Tak jsem to urgoval aspoň pětkrát a nikdo se neozval. Už nevím co dál. Ať si to telecom strčí do pr..le. Podotýkám, že se počítačema živím a ADSL jsem už několikřát rozcházel. Ale takováhle podpora...
0/0
14.7.2003 22:08

honza

ADSL - Telecom - Reklamace
Mám IOL Broadband home (192/64) od Telecomu - služba mi byla zřízena 18.6. .... vzhledem k výskytu neuvěřitelného množství problémů (nemožnost se přihlásit na dashboard, "vytočit" připojení, špatné už. jméno a heslo, po přihlášení spojení vytuhne a nepřenese prakticky nic jako by vytuhla DNS) s připojením jsem službu reklamoval... problémem je dovolat se na infolinku IOLu 800 184 084 - je to tak na půl hodiny. Na mé neustálé stížnosti jsem konečně dostal email na osobu zodpovědnou za vyřizování reklamací... na můj email mi bylo do dvou dnů odpovězeno a poskytnuta sleva z paušálu - takže červen mám zadarmo a vzhledem k neustálým problémům počítám s tím, že budu reklamovat znovu. Na druhou stranu přiznejme si, že to spojení alespoň občas funguje... takže být zdarma připojen k netu zase není tak špatné :-))) Takže komu to nejede, reklamujte, volejte, mailujete, bombardujte poskytovatele... já internet potřebuju ke své práci a připojovat se místo ADSL klasickým modemem nebo přes GPRS je fakt vopruz... Jste přeci spotřebitel, který má podepsanou s poskytovatelem smlouvu na službu - připojení k internetu - pokud tato služba nefunguje máte dle zákona nárok tuto službu reklamovat - můžete žádat buď odstoupení od smlouvy nebo přiměřenou slevu. Ať si každý nadává na telecom jak chce, ale v tomto ohledu bylo jejich jednání alespoň korektní... předtím jsem měl připojení od TELE2 přes mikrovlnu a to co si tato společnost dovoluje ke svým zákazníkům je neuvěřitelné... ale to je zase o něčem jiném...
0/0
14.7.2003 10:48

white_sadhus

to , ze jim to pada, aniz by to jakoliv hlasili nebo napsali do stavu sluzeb me uz neprekvapuje. ani to, ze kdyz volam na tu info linku, tak to NIKDY nikdo nezvedne. ted spis resim, ze to uz mam od CTc 3 mesic a este mi neposlali zadne vyuctovani????? ze by to bylo zadarmo? nebo po me budou chtit vsechny pausaly najednou na konci roku (cca 20000) ? jakym zpusobem to uctujou vam? mame moznost jim to v pripade nefunkcnosti jejich sluzby reklamovata platit snizeny pausal? diky a hodne trpelivosti preju
0/0
14.7.2003 10:08

Petrvvv

login a heslo
nevím jestli je to chyba ale mám adsl v práci a doma ale když doma použiju login a heslo z práce tak mám ip adresu toho připojení z práce. V podstatě vůbec není kontrolováno z jakého telefonního čísla se připojujete, když si seženete heslo tak se připojíte vždy (jde o Nextru která má pevnou IP adresu)
0/0
14.7.2003 10:04

xfog

To neni jediny pruser !!

Cha cha, Dashboard  to je snad jen nejaka ukazka, v zadnem pripade to neni aplikace ktera by se mela nasazovat do ostreho provozu.  Dalsi problemy:  jako vstupni jmeno/heslo pro prvni prihlaseni se zadava tel cislo, drive ( nekolik dni zpet) se tam dalo zadat cokoli treba : jkfsdkjsdjkl a slo to !! atd atd, problemu jsou desitky, padani dashboardu/radiusu, pretizeni, zobrazovani jine nebo neuplne stranky, vycerpani adres atd ....  Dokud nezrusi Dashboard tak to bude porad nepouzitelne !!!

0/0
14.7.2003 9:36

Stach Zdeněk

Samé problémy a žádné dovolání

Jsme jedni z prvních na Olomoucku , kterým zřídil Č.Telecom ADSL. Vlastníme zároveň ISDN a pro přístup využíváme IOL. Přes ISDN IOL fungoval bez problémů ale za pěkně draho. Jakmile jsme začali používat ADSL a dash..  , tak to začalo. Volaný PC nekomunikuje , špatné heslo (ikdyž je u nás v paměti nastavené) , nebo žádný přenos dat (mrtvé vytvořené spojení). Když volám na IOL , tak je tam jen hlasový konverzant a pak po dlouhých minutách spojení spadne. Č.telecom zase tvrdí , že to není její věc ale IOL (ikdyž vlastě IOL je součástí Č.Telecomu !!). Člověk si nemá kde stěžovat. Dokonce nám nešel koncem dubna ADSL 14 dní!! A bylo mi obchodníky Č.Telecomu a IOL nepřímo nabídnuto , zda nechci raději po dobu závady používat zase ISDN přístup , že neví kdy problémy odstraní!!! Denně se nám stane , že se třeba spojení nepodaří 1/2 hodiny vytvořit , odheslovat atd. Alespoň nám to ušetřilo 2000,- měsíčně. To je jediná nesporná výhoda. Díky problémům s připojením a dashboardem , je problém poslat poštu , kdy právě potřebujete. Nemluvím ještě ani o problémech s hackery.

0/0
14.7.2003 9:18

ja

Re: Samé problémy a žádné dovolání
blbec zustane blbcem. Proc nakupujete u kmonopolisty (IOL), kdyz nemusite?
0/0
14.7.2003 10:15

Michal

Re: Samé problémy a žádné dovolání
Ty jsi blbec, u ADSL je uplne jedno komu za to platis, technicke problemy jsou predevsim, jen a pouze u TELECOMU.
0/0
14.7.2003 19:32

ondra

Re: Samé problémy a žádné dovolání
adsl funguje fakt špatně, linka zákaznické podpory nefunguje vůbec. jediný řešení, který provozuju i já sám, je neustále je bombardovat dopisama s reklamacemi a nedarovat jim ani korunu. kdykoliv nejde adsl déle jak hodinu, hned píšu reklamaci (podle smlouvy).
0/0
14.7.2003 15:33

V.CRHA

Re: Samé problémy a žádné dovolání
ADSL není pevná linka s garantovanou dostupností. Garance na takovou dostupnost jakou vy asi požadujete nemají ani zákazníci platící za své připojení řádově 10x vyšší cenu na pevných linkách. Psaním reklamací na každou hodinu nedostupnosti nedocílíte vůbec ničeho....maximálně zpomalení vyřizování problémů pro ostatní uživatele. Takže hodně zdaru při psaní...
0/0
14.7.2003 18:59

Jan Dvorak

Re: Samé problémy a žádné dovolání
Naopak, u DSL neni garantovana pouze rychlost, dostupnost samozrejme ano. Ja mam ve smlouve s IPEXem uveno SLA (serive level agreement) 99.5% .. Pri vetsi mire nedostupnosti nez 0.5% mam pravo na pomernou slevu.
0/0
15.7.2003 16:12

romano

Problémy,problémy, problémy, ............................
DSL linku jsem pro mou firmu pořídil, aby nebyly žádné problémy s modemováním (padání spojení, tuhnutí modemu, cena) a měli jsme levnější internet.
Problémy s modemováním opravdu odpadly. Velmi často se prostě nepřipojíme vůbec. Slovy: Ať žije Telekomunizmus a jeho DSL!!!!!! (Aneb z blátado louže.)
0/0
14.7.2003 8:51

Re: Problémy,problémy, problémy, ............................
Kdo chce kam, pomozme mu tam ...
0/0
14.7.2003 9:04

trAble

ať žije češtin!

Já vím, že je to úplně off-topic... Ale nemohl jsem si pomoci. Vždyť to skoro vypadá, že jde o citaci mluvčího ČTc. Možná už neumím česky já, ale zatím jsem si myslel, že eskalace znamená něco jiného. Zde se mi ale zdá, že je eskalace použita ve smyslu "předání".

V současné době je popisovaný problém eskalován na technickou podporu Cisco Systems

Každopádně je zajímavé, že ČTc, namísto aby problémy řešil, tak je eskaluje.   ;-)   Zatím mi tohle slovo automaticky souzní v sousloví: eskalace napětí na blízkém východě", či v něčem podobném...

Ještě jednou se omlouvám za off-topic - vždyť čeština dostává na frak opravdu hodně často a asi ani nemá smysl se ozývat, ale tohle mi přišlo celkem vtipné.

0/0
14.7.2003 7:53

Čeněk

Re: ať žije češtin!

Hmm, "eskalace, eskalován, ..." sice není zase tak moc česky, ale v uvedené větě je to použito správně.

Takže trAble, neumíš česky ...

0/0
14.7.2003 8:40

coddy

Re: ať žije češtin!

Slovo "eskalace" je v češtině už dávno zdomácnělé a používá se ve smyslu "vystupňování".

Nikoli tedy "postoupení", jako v článku.

0/0
14.7.2003 8:59

wang

Re: ať žije češtin!
ve skutecnosti se pouziva slovo eskalovat ne velkych korporacich, je to "hnani problemu vys" tj na nadrizene, v tomto pripade, kdyz Cisco je ve vztahu s CTc dodavatel, tak bych si dovolil tvrdit, ze slovo eskalace nebylo zcela na miste. Shrnnul bych to spise ceskym slovem:
Telecom problem hodil na Cisco
0/0
14.7.2003 10:04

Re: ať žije češtin!
"Eskalovat problém na technickou podporu" znamená, že problém je za a) na technickou podporu nahlášen a za b) je provedena procedura eskalace, tj. problému je zvednuta priorita, je urgován a upomínán, celkově je zvyšován tlak na rychlost jeho řešení, například tím, že eskalační komunikace je v kopii posílána na příslušného manažera technické podpory. Uvedené spojení je tedy smysluplné a v článku je použito správně.
0/0
14.7.2003 14:00

Re: ať žije češtin!
Jo, jo, newspeak ja vyšitej.
0/0
14.7.2003 20:23

Re: ať žije češtin!
Já se nebouřím proti používání cizích slov - byť jich je někdy až přespříliš, ale co mi vadí, je jejich špatné používání. A to je velmi časté. Vždyť proč jednoduše říct, že jsme problém předali dál, když můžeme popadnout první cizí slovo, co nás napadner a použít ho. Rozumět tomu je, ale přijde mi to věru podivné...
0/0
15.7.2003 9:38

aaa

Casablanca
Casablanca je Dial Telecom
0/0
14.7.2003 7:52

jpg

Kde jste prisli na Casablancu
Jak muzete "Dva z významnějších poskytovatelů, Casablanca, ...", kdyz tato spolecnost neni smluvnim partnerem CTc (http://telecom.wholesale.cz/sluzby/pristup_k_siti_internet/adsl/index.php). Je to pouhy prekupnik, kterych je (a bude) nespocet.......
0/0
14.7.2003 7:06







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.