Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jaký je váš názor na tyto bezpečnostní problémy?

Bezpečnostní firma @Stake ohlásila, že dvě klíčové části infratruktury pro GPRS, které dodává mobilním operátorům společnost Nokia, trpí bezpečnostními problémy. Problémy se týkaly i Eurotelu, jak byly vyřešeny? Národní bezpečnostní úřad a Všeobená pojišťovna dopadly hůře, v jejich sítích řádil červ Bugbear, i když jeho šíření bylo možno jednoduše zabránit

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

...

ježišmajrá...
Cha, to by bylo Eurotelu podobný, že by chybky vychytával až po uvedení dané služby(viz třeba MMS)
0/0
14.7.2003 8:06

profor

Clanek a autor
Docela by mne zajimalo, kde autor ziskava informace. Pise 1) o vecech, ktere jsou davno stare a navic micha tunu ruznych veci dohromady, ktere spolu vubec nesouvisi. Ze by okurkova sezona? Neni co psat? Ale proc takove blaboly?
0/0
10.7.2003 14:02

Re: Clanek a autor
Obsahuje snad clanek nepravdy?
0/0
11.7.2003 0:28

profor

Re: Clanek a autor
Ano.
0/0
11.7.2003 15:07

Re: Clanek a autor
A jake? Nejste spis potrefena husa?
0/0
13.7.2003 12:43

profor

Re: Clanek a autor
Ne - to je spis autor... Ale doporucuji se podivat na stranky Nokie...
0/0
14.7.2003 11:42

bagrb

Re: Clanek a autor
stranky nokie?  tam bude zverejnena asi svata pravda, tak jako na microsoft.com,vidte pane? ;-P
0/0
11.11.2003 9:59

michal zobec

sms hry
taky mě s tím štvou, a je trapný když mi příjde nabídka na služby které už používám. nemají to tak úplně dokonalé. já jsem si pořídil sim plus hned 3 den co ji nabízeli. a mě pak ještě 2 měsíce chodila v obálce s fakturou nabídka na SUPER SIM PLUS.
0/0
10.7.2003 13:34

jn

dusledne oddeleny od internetu?
jak vite ze duveryhodna data jsou dusledne oddelena od internetu? to Vam reklo PR oddeleni ? :D:D:D
0/0
10.7.2003 11:47

Jirka

NBU????

To je to samý NBU, který kvůli každýmu nesmyslu lustruje i uklízečku v McDonaldu? To samý NBU, který kvůli neschválenému bezpečnostnímu zámku nedá certifikaci "pro přísně tajné"?

 

0/0
10.7.2003 10:58

alex

pejsek a kočička
Ten článek je stejný, jako když pejsek s kočičkou vařili dort.
0/0
10.7.2003 9:00

Perry

co to je?
Co to je za picovinu, ze z verejne site se bylo mozne propojit protokolem SNMP na eurotelskou SGSN. To je totalni kravina! A to ze je mozne GGSN schodit specialne upravenym paketem se mi taky moc nezda.
0/0
10.7.2003 8:46

Petr Nachtmann

Re: co to je?
Prectete si, prosim, obe doporuceni @Stake.
0/0
10.7.2003 9:15

Pepe

GGSN problem?

To je opravdu aktualni problem. GGSN R1 byla v ET nahrazena  uz asi pred rokem verzi GGSN R2. 

A myslite,  ze dnes uz tam zadna chybka neni?

0/0
10.7.2003 4:27

Petr Nachtmann

Re: GGSN problem?
pockame na dalsi advisory :-)
0/0
10.7.2003 9:25

Martin

Re: GGSN problem?
Jo souhlas,ostatne o tomhle problemu sama NOKIA uz vi davno a proto to taky vymenila. A co se tyce tech chyb ktery tam jeste zustaly, to je no comment... obzvlaste pokud si clovek precte z ceho ma NOKIA GGSN poskladany... v postate to ale nemusi byt jeji vina. Martin
0/0
10.7.2003 9:54

vrabcak

Problem NBU
Ze servery umoznovaly odesilani spustitelnych souboru a nebezel na nich antivirus neni vubec zvlastni. Pokud se nachazely v duveryhodnem prostredi, je to zbytecne (naopak antivirus muze byt potencionalni dirou v systemu). Zarazejici je spis moznost pripojeni do site pomoci modemu bez jakehokoli zabezpeceni.
0/0
10.7.2003 0:22

Honza Votava

Re: Problem NBU
jestlize chci (nekterym) uzivatelum dovolit pristup do vnitrni site zvenci a nemam 100% kontrolu nad jejich (domacim?) pocitacem, nemuzu oblasti, kam se takto dostanou povazovat za duveryhodne prostredi, preci.. Jestlize pristup zvenci mozny byl, antivirus a filtrovani priloh je na miste. Antivirus muze byt potencialni dirou do systemu, stejne jako cokoliv jineho.
0/0
10.7.2003 9:43

Honza

Re: Problem NBU
Pravidelně dostávám čas od času stovku mailů od antivirů, že rozesílám vir - jedná se o Ganda & spol. viry, které podvrhují e-mail odesilatele za naši adresu. Bohužel, takovéto viry jsou odesílány přes SMTP servery velkých providerů, právě teď řeším problém s vol.cz a jejich serverem smtp2.vol.cz, který také neobsahuje antivir. Domnívám se, že je to zásadní neschopnost providerů, docela dobrý námět na článek, ne?:-/
0/0
10.7.2003 14:33

thorax

Re: Problem NBU
narostý souhlas, vol.cz je tím pověstný a nejen tím, někudy jim teče databáze klientů přímo ke spamerům. Nestačili jsme ani měnit schránky, jak je ten tok rychlý. Takže po roce upozorňování a žádné nápravy vol.cz nebrat!!
0/0
11.11.2003 6:41

Honza S.

Re: Problem NBU
Taky se divím, proč nemají ISP na svých mailserverech nainstalovaný antiviry. Tím by se hodně virů zadrželo už u zdroje. Máme poštu  jako službu od providera a těch virů co chodí....
0/0
13.11.2003 17:28







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.