Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jaký je váš názor na změny v podmínkách ADSL?

Český Telecom uvažuje o změnách v rychlosti ADSL. Základní rychlost chce zvýšit, ale po překročení limitu přenesených dat by měla naopak výrazně klesnout. Ceny by se měnit neměly. Co to znamená pro uživatele? Změnila se nějak situace s ADSL v České republice po studii ČTÚ a volbě nového vedení Telecomu?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Nechci radio a televizi po ASDL a 10GB staci az je to moc
ASDL neni urceno pro poslech radia ci televize, ale pro bezne pouziti !!! Ja vim celou dobu, ze vase snaha je provozvat dalsi TV-NOVU jaksi bez licence, ale o to vam vubec nestojim !!!!! Pro me by byo prinosem spis pocitane ASDL se zakladnim limitem 1 GB za nizsi cenu. Ale ostani jine tarify at klice zustanou. Porovanavat kupni silu je pane Sovo nesmysl, nebot cena vybaveni pro ASDL telekom stoji stejne co nemeckeho (taky tam dodavatel nezohledni nizssi kupni silu u nas) a treba Skodovka je u nas take v prepoctu na kupni silu n x drazsi a take to nikomu nevadi, nebot to odpovida nasi ekonomicke realite !!!
0/0
13.7.2003 0:00

Slovak

Hmm, to radsej chcem nechat 192 co mam, ale bez limitu prenesenich dat A to chce Telekom do unie? Asi si chce nahrabat kym CZ vstupi do EU a dufam Telekomu zarazia taketo svinstva
0/0
29.6.2003 22:21

o_O

CT=grázlové
doprdele,co takhle taky jednou udelat neco pro lidi?!Ze se nestydíte.Doufam,že vám to neprojde,vy sráči....btw...tohle fakt uz prekračuje vsechno...
0/0
27.6.2003 11:55

Jirka

CT by se mne vzpamatovat a nasadit rozumne ceny, jinak jim vsichni lepsi uzivatele (>700 Kc/mesic) utecou k bezdratovim sitim. CT zbudou jen mali ztratovy zakaznici.

Prakticiky vsude uz je mozne ziskat pripojku 0,5-1Mbit na Internet a tu pak pres wi-fi nasdilet s 15-25 lidma a hned je tu slusna cena za pripojeni.

0/0
23.6.2003 15:07

václav

nakonec ct ostrouha
vypadá to tak , že se rozmohou wifi sítě a další alternativy, takže je docela možné, že od čt běžný občan nebude nic chtít.
0/0
23.6.2003 13:50

Tomáš

ASDL a Telekom
 Ať jde telekom do prdele !!!!!!!!!!!!!!!!  Od září jsem připojen přes rádiové připojení 300,- Kč za měsíc a nostop na netu. ASDL si telekom strčí třeba zase znova do prdele !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
21.6.2003 0:24

Petr

Re: ASDL a Telekom - tristní situace

Možná v Praze a ve freenetu. Mě tu nejlevnější nabídka na bezdrát přijde na 950Kč - 64kbps sdílená 6, takže garantovaná rychlost asi 10 kbps. ADSL tu telecom nenabízí, ISDN mi odmítl zavést a z "garantované" rychlosti pro home internet zbyla hodina měsíčně zadarmo navíc, protože ji nejsou schopný zajistit. Bydlím v centru města o dvou tisících obyvatelích. Alternativní operátoři se na mně s kabelama vy... . Naopak ještě méně bude telecom chtít ty svoje kabely dobudovat, když hned ty klienty na jejich drátech ukradne někdo jinej. Ostatně bude stejně splácet eurotel a dělat zisky akcionářům tak jakýpak dráty, že.

 

0/0
21.6.2003 23:03

Re: ASDL a Telekom - tristní situace
Jediny reseni - zacit budovat freenet. Je to neco jako za komancu s tiskem - taky si lidi museli sami sirit samizdat. Akorat dneska neni uz zadna Svobodna Evropa, ani Hlas Ameriky, takze misto kecani musime konecne zacit makat,.
0/0
22.6.2003 0:19

Jirka

Nenadavejte Telekomu
Mam dve zasadni pripominky:
1) Telekom je podnik a je naprosto logicke, ze chce dosahovat zisku (coz dela). NENI TO NADACE, ktera by mela poskytovat verejne blaho. Je ukolem zakonu a pravidel vydavanych statem, aby mu nastavily primerene podminky, ktere nas vrati z Ugandy alespon do stredni Evropy, kdyz uz ne do EU. Nejde tedy o neschopnost Telekomu, ale o neschopnost vlády.
2) V serioznejsi ekonomicke literature myslim NEEXISTUJE zadne pravidlo o tom, ze se poptavka meni exponencialne. Neni to pravda - meni se produkt od produktu jinak, zalezi na
a) nezbytnosti produktu
b) na dalsich faktorech
c) na konkurenci (a ta tady neexistuje, takze telekomu musi platit kazdy, kdo chce na internet a nechce pevnou linku, kabelovku atd. , proto poptavka klesa pomaleji)
0/0
20.6.2003 23:40

vyjednávač ZUI

Telecom si nemůže dělat co chce

Nesouhlasím, že Telecom si může dělat co chce. Když nebudme my občané -uživatelé  kupovat jejich produkty, ty zhovadilé, pak si neškrtnou. A oni to vědí, oni to říkají, že když to prodají, pak proč by nabízeli něco jiného. 

Jediná rada je:

nekupujme produkt, který nám nevyhovuje. Když k tomu přidáme i názor, veřte, bude jiná nabídka. Představte si, že před měsícem Telecom přišel na jednání Fóra pro dial-up Internet s návrhem paušálu za připojení od 20 do 07 hodin. Pak to nahradili jiným návrhem, o kterém uslyšíte jistě příští týden. Jediný problém je stále v tom, že AO by měly jen přeprodávat produkty ČTc. A to oni nechtějí. Takže je to takový pat, snad do pondělí.

  

0/0
20.6.2003 23:10

Mario

Ale ja chci 128kb za 500.- !!!
 Telecom jsou smejdi !!!
0/0
20.6.2003 21:45

Mario

Aje ja chci 128kb za 500.- !!!
 Telecom jsou smejdi!!!
0/0
20.6.2003 21:44

peca

fuck off

At jdou teleshiťávci do pr****

0/0
20.6.2003 21:40

iN.visible

Co na to pan Mlynar...?
Chtelo by to nejake vyjadreni, nemyslite...?
0/0
20.6.2003 19:57

samboush

Telecom vs zakaznik resp Telecom vs realita
Myslim , ze Ceskej telecom(je to dlouhy takze dale jen HOVADA) si delaj z vlady i zlidi jednoznacne prdel.  Jako priklad uvedu HOVADi reklamu na ISDN - absolutne svetove mrtva zalezitost kdy chlapek a zenska  odchazej z navstevy znamejch a strasne se u toho krenej. digitalni fotak , hahaha , digitalni kamera , hahaha ....bla hahaha blabla ale digitalni ISDN nemaj hahaha fuck. A takhle to je ze vsim u HOVAD . Divim se ze je nekdo nezazaloval . Dyk prece z HOVADi reklamy vyplyva , ze fotka ze sebelepsiho digi fotaku poslana pres neco jinyho nez HOVADi digitalni ISDN bude fakt hnusna. Dnes trzne a kapitalisticky chovajici se HOVADA tezej z toho ,ze jiny hovada za jeste zhovadilejsi doby nam vsem natahla draty do baraku a do bytu. Nevim v cem je problem , je tu vlada, statni podil v HOVADECH , stacilo by aby vlada byla na HOVADA tak tvrda jako na vsechny ostatni firmy a jednotlivce. Je tady jen jedinej duvod proc internet u nas nefunguje tak jako jinde v Evrope a to jsou HOVADA
0/0
20.6.2003 18:10

***

A co jste čekali?

 

 

0/0
20.6.2003 17:16

narg

Re:
to jo to je fakt
0/0
20.6.2003 20:05

petr

Je mozne udelat ASDL kdyz jsem 5 km od ustredny?
Je to vubec technicky mozne? Nebo to opravdu funguje jen 500 m od ustredny...
0/0
20.6.2003 17:03

iN.visible

Re: Je mozne udelat ASDL kdyz jsem 5 km od ustredny?
No, 500m je pro wi-fi, adsl by melo jit do 6km od ustredny (po dratech, ne vzdusnou carou), ale taky zalezi jake sou ty draty, technit ti to promeri a pak ti rekne...
0/0
20.6.2003 19:24

IJK

Dejte nam pasmo a postavime si sit sami!
Projekt CZFree a podobné dokazují, že rychlejší sítě dělat levně jde, zásadním problémem se ale stává zarušenost velmi úzkých bezlicenčních pásem. Kdyby nešťastník Mlynář neudělal nic jiného, než že by prosadil uvolnění dalšího frekvenčního pásma vyhrazeného na NEKOMERČNÍ projekty a provoz, jsem si jistý, že uživatelé kteří připojení potřebují by si postavili sítě sami, za zlomek ceny a s nesrovnatelnou rychlostí proti TeleKomunistům. Totéž se týká poslední míle - pokud jsou pro Telekom ty kabely tak ztrátové, ať je předá jinému operátorovi, který se o ně bude rád starat... Horší než Telecom to být nemůže.
0/0
20.6.2003 16:45

fernet

A co na to soudruh Mlynar
Tak co soudruhu Mlynari, byl jsi tak ostre proti bitstreamu v parlamentu a CTc udela tohle.... Nechce se ti ze sebe blit ? Nejsi hovado? kdyz ti to vsichni rikali. Neches jit do hajzlu?, kdyz jsi totalne neschopnej. Tvoje blbost okrada ostatni lidi.
0/0
20.6.2003 16:02

J.Stefek

ne jen telecom
Precetl jsem si vsechny nazory a s vetsinou lze jen souhlasit. Ale chyba bude asi nekde jinde. Ja presel z pocitane linky od TELE2 (200Mb limit) cena cca 1350.- mesicne s DPH na jejich novou 192/192 neomezene za cca 1850.- s DPH, predtim jsem byl s rychlosti spokojen, ale jen jsem podepsal novou smlouvu, tak to jede 90 procent casu max 60 kbps, ale vetsinou tak 0 az40 kbps. Pri dotazu na hot line mi oznamili, ze jsem si spatne precetl smlouvu (meli pravdu),  a ze to 192/192 je max a minimum neni zaruceno zadne. Vypoved, ze mam na tri mesice(i tak jsem ji hned podal) a jelikoz neni stanovena min. hranice, neni z jejich strany zadna chyba . :o) Tak toto je alternativni operator a za cca 1850.- mam pomalejsi pripojeni, nez dial up. Ted si predstavte, co by delala spolecnost jako TELE2 (kdyz ted svym zpusobem vyuziva nepozornosti, nechci napsat, ze podvadi), pokud by byla na strane Telecomu.  Nechci ani domyslet. Tak to tim konkurencnim prostredim asi nebude, spis je to tim, ze si tady kazdej dela co chce a vyuziva nevymahatelnosti prava. Uf to bylo dlouhy.  Uz nikdy TELE2
0/0
20.6.2003 15:51

noname

Re: ne jen telecom
přestaňte jim platit. Jestli jste hw koupil, domluvte se s jiným operátorem, ať jej využije. Jestli je pronajatý, tak ho odpalte a řekněte, že vám do toho uhodil blesk a pošlete zpátky
0/0
20.6.2003 21:20

Test123

Test123
Test123
0/0
20.6.2003 15:43

Mortis

Proc?

Proc jim tohle musi vzdycky projit?

Proc se s tim neda nic delat?

Proc jsou takovy svine?

0/0
20.6.2003 14:46

LaMe

Re: Proc?

K článku není co dodat ani v něm není co ubrat - plně s ním souhlasím.

A proč to tak je? Protože něco jiného říkají členové vlády na tiskové konferenci přes média lidem a něco jiného na zasedání představenstva nebo dozorčí rady Telecomu, když jsou jejich členy a dostávají za to výplatu. Navíc, když bude Telecom bohatší, lépe jej vláda prodá a zaplácne tím větší část sekyry, kterou zaťala ve formě státního dluhu. A pak je tu ještě třetí důvod, který zobecňuje všechny ostatní důvody, a to je prostá lidská hloupost, která může mít krádkodobě podobu vychytralosti, ale dlouhodobě poškozuje všechny včetně vlastníka této blbosti.

0/0
20.6.2003 15:59

Slunicko

kaboom
Ja myslim, ze se brzy nekdo fakt nasere a normalne nekoho sejme nebo polozi naloz do nejakeho telecom sidla.
0/0
20.6.2003 14:33

vrabcak

Inspirace v doprave
Proc nemuze byt zakonem stanoven pristup k mistnim smyckam stejne jako je pristup k dopravni infrastrukture po splneni stanovenych podminek? Telecom by pak byl pouze organizaci zajistujici jejich provoz - neco jako SSD nebo SZDC. Kazdemu, kdo splni zakonne podminky by musel pristup umoznit, platila by se regulovana cena. Proc tohle politiky ohanejici se liberalizaci na kazdem kroku jeste nenapadlo?
0/0
20.6.2003 14:27

noname

Re: Inspirace v doprave

to samozřejmě spoustu lidí napadlo, ale je to těžko proveditelné, respektive je příliš silný lobing ODS

IMHO nejlepší řešení je jedno

  1. prodat 100% Eurotelu (za to by hodně firem zaplatilo)
  2. prodat IOL (i to by mohl být zajímavý obchod)
  3. rozdělit zbytek telecomu na dráty a poskytovatele služeb
  4. prodat poskytovatele služeb, optimálně jej rozdělit podle ústředen na 2-3 menší a prodat samostatně, aťnevznikne jeden velký AO
  5. zachovat státní "držení drát", respektive byla by to akciovka s 51% podílem státu (bez nějakého 30% vlastníka, který by měl blokační minoritu), ceny by byly regulovány, tak jako plyn/voda/energie.

IMHO by z prodeje dle bodů 1-4 byl výsledný zisk větší než z prodeje jednoho molocha. Je totiž víc firem, které by koupili pouze Eurotel, nebo pouze IOL či pouze AO..

 

0/0
20.6.2003 21:28

Csm

Re: Inspirace v doprave

S timto se tedy souhlasit opravdu neda. Vice penez dostanete za spolecnost, ktera ma siroke portfolio sluzeb (IOL, Eurotel, Fixed lines) a vlastni i infrastrukturu, nez za x mensich spolecnosti, z nichz kazda dela neco, navic ani jedna z nich nema infrastrukturu.

BTW tak me napada, ze by me zajimalo, kde jste se inspiroval v doprave. Pokud vim, tak jediny podnik, kde byla oddelena prenosova cesta, bylo v energetice. (CEPS) I v plynarenstvi zustaly plynovody v majetku Transgasu. A pokud hodlate namitnout prikladem CD, tak tam doslo k oddeleni zeleznicni cesty od pod provozovatele vlaku jen kvuli oddluzeni. Ono se spatne rozdeluje na spolecnost, ktera ma vlaky, koleje, modrou armadu atd atd a spolecnost, ktera ma jen dluhy.

0/0
23.6.2003 15:22

Marek

ČT: Jsme prostě skvělí! Máme víc ADSL linek než Albánie, Afghánistán a Angola!!!
Co na tom, že Estonsko 300x má víc ADSL linek přepočteno na obyvatele, Brazílie 200x, Chile 90x a dokonce Peru 17x více linek než Česká republika?! Co jsme? Česká Republika je prdel Jižní Ameriky!!! Doufejme, že alespoň Paraguay je na tom hůř než my, jinak nám nezbývá než se zařadit do rovníkové Afriky !!!
0/0
20.6.2003 14:11

Baryk

SVINĚ! SVINĚ! SVINĚ! (Prasátka prominou)
Telekom je superzlocinecka organizace!!!!
0/0
20.6.2003 13:44

Ar

CTc - company user-UNfriendly...

CTc - company user-UNfriendly...

Je neuvěřitelné jak Telecom pracuje s veřejným míněním. Neznám firmu s horšími zákaznickými vztahy, s horším renomé. Trochu se blíží T-Mobile, ale kam se "hrabe" na Telecom.

 

0/0
20.6.2003 13:41

pV.

Tak je to se vším
Všichni tady nadáváme a vyčítáme, s většinou příspěvků se dá souhlasit. Do poskytování internetových služeb pravděpodobně nějak vidí všichni, nebot píší z internetu :-) Ale proč si myslíte, že v ostatních firmách a oborech, kde má hlavní slovo tenhle stát, a potažmo celá státní správa, je to jiné ? Protože vstopupíme do EU, už asi nebudeme cinkat klíčema, ale hlasovat nohama. Kdo umí dělat, půjde pryč. Kdo umí podnikat, založí si firmu jinde. Zbyde tady vláda, neskutečný státní aparát, spousta darmožroutů a bohužel důchodci a nemocní... Kdyby komunisti věděli, co všechno je možné v kapitalismu, odpískali by to už dávno :-)
0/0
20.6.2003 12:46

ap

Čemu se divíte?

Není náhodou český stát dosti významným aktionářem CT? Tak se nedivte, že jim nešlápne na krk, vždyť by si sám podřezával zdroj dobrých příjmů, který už třikrát naruby obrácená socanská kasa potřebuje jako sůl.

Třeba bude líp, až konečně najdou nějakýho šílence, kterej by ten moloch koupil ;-))

0/0
20.6.2003 12:32

Jaroslav Ptáček

Re: Čemu se divíte?
To je pohled dost kratkozraky. Sice vic vydrou z nekolika malo uzivatelu, ale uz H. Ford zjistil, ze nez prodavat malo a draho je lepsi prodavat hodne a s mensim ziskem. Dale jsou tu pro stat prijmy z internetovych sluzeb, ktere by uz daaavno v nasi zemi byli rozvinute, masivne vyuzivane a plynuly by z nich nemale dane do statni pokladny. Kdyby si to Telekoumaci uvedomili uz davno, tak by ted meli nejmene o 250 000 vic uzivatelu pevnych linek a nasobky dnesnich poctu uzivatelu internetu. Jako firma by meli mozna nasobek trzni hodnoty, nez maji dnes. Mozna ne, ale urcite a za to bych dal ruku do ohne, by nebyla nizsi, nez je dnes. Tento muj prispevek je neusporadany a pro nekoho mozna az chaoticky, ale po letech marneho boje s CTc, psani prispevku a neustaleho premysleni, cim presvedcit nekoho kompetentniho, jsem uz vzdal rozumnou argumentaci. A proto: "DETE UZ DO PR*** VY KOMOUSI Z TELECOMU!" "MELI BY VAS VYHAZET Z NOVOMESTSKE RADNICE A NAPICHAT NA VSESMEROVE ANTENY 2,4 GHz BEZDRATOVYCH POJITEK!"
0/0
20.6.2003 13:03

Merovingian

Re: Čemu se divíte?
Me uz bohuzel nezbyva nez resit tuhle bezmoc taky jen timhle zpusobem, poradne si sprostyma slovama ulevit. To je tak asi maximum co tady vsichni zmuzem. Bohuzel. Ja pouzivam ADSL, sem fanousek NBA a chtel jsem si predplatit live iternet vysilani vsech zapasu na pristi sezonu, s tim omezenim bych se mohl jit bodnout. Ne ja koncim, rusim ADSL, to uz radci budu serfovat tou 3kpps rychlosti pres Eurotel GPRS instant. A vlastne uz ani to ne, kdyz ted Telekomousisvinezasra** uz vlastnej celej Eurotel tak menim i mobilniho operatora. A nebo se rovnou odstehuju, abych kvuli takovejmhle magorum a to i ve vlade se nemusel kazdej druhej den rozcilovat... (a to se mi lidi kteri me znaj divili ze jsem nevolil v parlamentnich volbach ODS kdyz jsem rikal ze jim nemuzu zapomenout to ze umele prodluzovali monomol CTc... PS-zajimalo by me, kolik si na od telekoumaku politici celkove prividelali tak od ty pol. 90tych let.)
0/0
20.6.2003 13:35

Liparsson

Re: Čemu se divíte?
Je mi líto, ale musím nesouhlasit. V každé učebnici Mikroekonomie se dočtete, že neefektivnost monopolu spočívá právě v jejich preferenci vyrábět méně a prodávat za více, než vyrábět více a prodávat za méně. Ale jinak je věc jasná, stát potřebuje z Telecomu udělat na oko firmu která má co možná největší tržby, ale nechtěj do toho moc vrazit. Proto nechtěj investovat do rozšíření ADSL, to by se totiž vrátilo až za delší dobu, a to už bude Telecom prodanej. Oni ho potřebujou nafouknout, proto koupili i zbytek Eurotelu a pak ho střelit za co největší peníze. A co bude dál jim je jedno. Smutný na tom je, že aby vláda shrábla co největší peníze za privatizaci Telecomu (který stejně rozfrcá), používá k tomu nás, jako dojnou krávu, kterou dojí (spíš ždíme) Telecom. Všechny kecy kolem toho jak bude ADSL levný a rozšířený jsou jenom účelový, abysme se uklidnili. Kdepak, k opravdový změně dojde až stát prodá Telecom, do tý doby s náma budou zametat. Když jsem si přečetl to snížení rychlosti na 64kbbps po dosažení 10 GB, tak jsem nevěřil svým očím. To, co se děje je neuvěřitelný, a nejhorší je to, že nemáme žádnou možnost s tím něco dělat! To radši zůstanu u tý základní neomezený varianty.
0/0
20.6.2003 21:04

Re: Čemu se divíte?
Bohuzel jste mimo misu, nebot prijmy statnich podniku nejdou do statniho rozpoctu.
0/0
20.6.2003 14:19

Jaroslav Ptáček

Re: Čemu se divíte?
Jasne, ze jo, ale to neplati v pripade CTc. Stat je vyznamnym akcionarem CTc, tudiz vyplacene dividendy jakozto akcionar inkasuje stat. Dale si statni urednici ve sve tuposti mysli, ze cim vyssi ceny bude CTc mit, tim vyssi bude mit zisk (doporucuju jim navstevovat alespon 1 rocnik ekonomicke skoly) a cim vyssi zis bude mit, tim vyssi dane inkasuje statni pokladna z primych zisku, tak i z vyplacenych dividend. Mno, z toho vyplyva, ze de facto prijemy z tohoto polostatniho hnojiste (rozumej CTc) z velke casti jde do statniho rozpoctu.
0/0
20.6.2003 14:29

--

Nevím, jak více se rozčílit a poslat Telecom, kam patří, ale bohužel to vypadá, že si mohou dělat ,

Nevím, jak více se rozčílit a poslat Telecom, kam patří, ale bohužel to vypadá, že si mohou dělat , co chtějí! Že Telecom nezajímá požadavek vlády na levný a dostupný internet, tak potom nás daňové poplatníky nezajímá kupování akcií Eurotelu, tak aby se Telecom dal prodat. Nezajímá mne, že vláda prodlužovala uměle Telecomácký monopol. Prostě je fakt fatální chyba Klause, že Telecom neprodali hned na začátku 90.let (tehdy by za něj dostali ještě kupu peněz a my bychom žili v liberalizovaným trhu).

0/0
20.6.2003 12:21

honza

Re: Nevím, jak více se rozčílit a poslat Telecom, kam patří, ale bohužel to vypadá, že si mohou děla
Priste byste mel prispevek odeslat za sebe,ne za tu amaterskou agenturu,kvuli ktery sem se nedostal na skolu....doufam,ze jste se na studentech dostatecne napakovali...
0/0
20.6.2003 12:49

Pavel Novy

Re: Nevím, jak více se rozčílit a poslat Telecom, kam patří, ale bohužel to vypadá, že si mohou děla
Ty jsi taky máčo, já jsem se dostal a měl jsem od nich výsledky i byl na kurzu, ale ono se to taky musí učit, ne že mu tatínek advokát koupí řešení a synáček si myslí, že udělal maximum. Takových tam bylo. Oni mi pomohli s přípravou a slovo příprava znamená pomoc ve vlastním úsilí!!! Já jim děkuji a ty se uč!
0/0
20.6.2003 13:13

m

Re: Nevím, jak více se rozčílit a poslat Telecom, kam patří, ale bohužel to vypadá, že si mohou děla
Pavle,to by me zajimalo,z ceho ses to ucil,protoze ja se to ucil z jejich vypracovanejch vysledku,ktery byly dost casto pekne spatne.mimochodem,jestli pochybujes o amaterstvi,doporucim ti debatu na skolnich strankach PF UK.www.prf.cuni.cz.Tam se pokochej komentarema,tykajicima se tyhle"profesionalni"agentury....
0/0
20.6.2003 13:25

Jana F.

Re: Nevím, jak více se rozčílit a poslat Telecom, kam patří, ale bohužel to vypadá, že si mohou děla
No já se taky učila z jejich výsledků, taky jsem se dostala. Výsledky neměli stoprocentní ale kdo viděl a četl zadání, tak zjistí, že 100% nemůže být ani samotná Právnická fakulta, která ještě 3 dny před přijímačkama opravovala zadání testů - to jsou lidi na které bychom měli být naštvaní! Já teda už ne, protože tam budu muset 5 let vydržet, ale vy, co jste se nedostali. Obecně se dá říct, že mi ta agentura urychlila přípravu a ukazála některé věci, kterých jsem si sama nevšimla. Taky je třeba vědět, že si jejich výsledky koupilo třeba 1000 -2 000 lidí a berou 650, takže tady jasně bude až 1500 lidí, kteří budou brečet a svádět to na jiné, nic ve zlém!
0/0
20.6.2003 13:41

BUFFALO

Re: Nevím, jak více se rozčílit a poslat Telecom, kam patří, ale bohužel to vypadá, že si mohou děla
jako ja tomu asi nerozumim, ale kdyz sami nejste sto se naucit na prijimacku na VS, tak co tam chcete delat ? to vam jako vzdycky nekdo pred zkouskou pomuze nebo jak ? teda su v pataku na FEKT VUT, za tyden mam statnice, pak dali buh jdu na PGS, ale tomuhle ... tomuhle vazne nerozumim .....
0/0
20.6.2003 21:36

leo

řešení
1- Celý management narazit na kůly veřejně vystavit na Vyšehradě. 2- Koncové smyčky zestátnit a za cenu pokrývající náklady a přiměřený rozvoj pronajímat všem operátorům včetně telečumu (bez zisku) 3- Zprivatizovat ústředny. 4- Telečum = alternativní operátor. Ale to by nám nesměla vládnout banda přežranejch pr..at který se jenou klepaj na koryta v dozorčich radách. ****off telekom.
0/0
20.6.2003 12:06

Croog

Re: řešení
videl bych to taky tak....
0/0
20.6.2003 12:21

angelito

Re: řešení
Naprostej souhlas.  Po verejny poprave managementu Telecomu, rozdelit tu zkur..nou spolecnost na dva kusy, jedny nechat spravu local loopu a zakazat ji poskytovat jakykoli telekomunikacni sluzby nebo vytvaret dcerinny spolecnosti, ktery by je poskytovali - at se proste jen stara o draty a druha by byl telekomunikacni operator jako vsichni ostatni.
0/0
20.6.2003 12:44

Kisch

Re: řešení
Telekom dela to, co se mu stat a trh dovoli. A v nasi zemicce ma bohuzel dovoleno opravdu hodne.
0/0
20.6.2003 13:06







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.