Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Domníváte se, že GSM-R bude zavedeno u Českých drah včas? Myslíte si, že tento tendr již bude defini

Analogové vysílačky začaly být v posledních šesti letech nahrazovány systémem GSM-R odvozeným od běžného GSM. V čem jsou si oba systémy podobné a v čem se liší?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

obcan

...korupce...korupce...korupce...jak muze nejakej kapsch u nas stavet takovou sit
0/0
3.6.2003 16:25

Marty

Re:
Korupce? Korupce? Váženej občane, výběrového řízení se zúčastnil Kapsch a Siemens. Kapsch regulerně vyhrál, Siemens napadl jeho vítězství na základě kličky ve smlouvě (něco jako když mobilní operátor napíše k ceně 0,50Kč/min (psáno písmem minimálně velikosti 48) noticku "platí jen při volání praprapraprarodičům v době od 1:01 do 1:02" (psáno písmem max.3). To že Siemens dělá dobře spoustu jinejch věcí neznamená, že je dobrej ve všem. Měl jsem co do činění s jednáním s oběmï stranami a můžu říct, že jejich schopnosti jsou přiblíižně rovnocenné. Apropos, zkus si zjistit, kdo postavil GSM-R v Německu, "rodišti" Siemensu...
0/0
4.6.2003 15:44

tatar

Re:

...z jednoho starsiho clanku zde....... České dráhy vyhlásí v nejbližších dnech nový tendr na pilotní projekt vybudování mobilní železniční sítě za čtvrt miliardy korun. Jde již o druhý pokus, protože předchozí soutěž byla pro hrubé nesrovnalosti a závažná podezření při výběru vítěze zrušena. Podle Mladé fronty dnes železnice přitom již loni na tento pilotní projekt získala zhruba čtvrtmiliardový úvěr a v současné době ho musí splácet....

kolik asi delaji ty uroky? ale to ceske drahy nemusi zajimat to stejne zaplati stat....hrube nesrovnalosti asi taky nebude nejake pismo 48 a nejaka klicka...spise to ze Kapsch byl "mnohem drazsi"....Kapsch v CR dela asi jen PBX...ani jeden mobilni operator od nich nic nema...BTS kupuji od Nortelu u nas take nikdo z operatoru nepouziva stejne tak switch... tzn. predrazeny servis budou drahy platit patrne nejake pobocce Nortelu ve Francii skrze Kapsch...takze to volani ktere budeme mit za jizdy ve spinavem vlaku bude stat ve skutecnosti hromadu penez danovych poplatniku diky neschopnosti nebo naopak "schopnosti" nekterych panacku z CD

0/0
4.6.2003 16:55

Marty

Re:

Kapsch byl skutecne drazsi nez Siemens. Jenze, narozdil od Siemense zapocital do nabidkove ceny i INTELIGENTNI MODUL, bez nehoz je sit GSM-R nepouzitelna. Simenes naopak prisel s nabidkovou cenou nizsi a INTELIGENTNI MODUL uvedl pod polozkou OPTIONS. Pak je cenovy rozdil jasny (zmineny modul nestoji par milionu ...)

Co se tyce Kapsche - nedela jen PBX, pro CD dodava i IDZ, apod.

Upozornuju, ze nejsem rozhodne zaslepenej fanda Kapsche ani Siemensu, jen konstatuju fakta.

 

0/0
5.6.2003 8:50

Marty

Re:

...apropos, co se ustreden tyce... Zkuste se nekdo pozeptat u Siemensu, kolik stoji jejich servisovani ustreden (HICOMu). Jsou to NEUVERITELNE palky. Mel jsem tu cest navrhovat ustrednu pro par lokalit a byl donucen pouzit zminovany HICOM, takze o tomto neco malo vim...

Nastesti (z meho pohledu), soutěž o digitalizaci telekomunikační sítě ČD vyhrálo DAMOVO (český ERICSSON)...

0/0
5.6.2003 8:55

Pavel Machek

Pokovena okna
Ta mikrocella v kazdem vlaku me docela desi. Asi by musela byt v kazdem vagonu, a nechtel bych videt ty poplatky za roaming... Neni jednodussi/levnejsi proste nepokovovat okna? Teda leda ze by si ceske drahy chteli privydelavat jako poskytovatel GSM :-((((.
0/0
3.6.2003 14:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.