Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Používáte webové brány pro odesílání SMS? Kterým z nich dáváte přednost?

Nová SMS brána umožňuje posílat dlouhé textové zprávy a to zcela zdarma. Vkládá do nich totiž reklamu. Polovinu zprávy tvoří text zadaný uživatelem, druhou polovinu vyplní reklamní text. SMS chodí do všech sítí a brána spolupracuje s programem DreamCom.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Vymaz

Je to na piču

kura proč to zrušily???

;(

0/0
19.2.2004 20:05

Milan

DOTAZ-existuje neco spolehliveho nebo ne?

Zpoplatnenim SMSek me trochu odrizli od domova.Jsem na druhe strane sveta a potrebuju najit nejakou funkci SMS branu a nejlepe i s dorucenkami na email.Muzete mi nekdo poradit prosim?Reklama na konci mi nevadi,ale aby to bylo doruceno v realnem case a ne za nekolik dni nebo vubec.

Diky Milan

0/0
2.6.2003 3:48

Blabinka

Tak to je síla, když se to doručí až za 490 minut, nemyslíte?
0/0
29.5.2003 18:40

stoklis

Jakych 1000 znaku???
Nevim,kde sebrali,ze jde z smsoperator.cz poslat az 1000 znaku???Me vzdy prislo max.6 zprav a asi 380 znaku!!!
0/0
14.5.2003 13:27

Tomas

duveryhodnost

No, pokud se podivam trosku podrobneji, vidim nerealny projekt s rychlym koncem, nebo tunou nespokojenych uzivatelu.  Pokud od zacatku projektu do dneska poslali 500k SMSsek, tedy priblizne 18 tisic denne, znamena to pri bezne nakupni cene jedne SMS 18 tisic korun denne. Tedy pres pul milionu za mesic. To tedy musi necim podporit a dotovat. Rozhodne to nemuzou ziskat z reklamy. Nevim kolik stoji imprese na renomovanych serverech, ale ty se bohuzel do projektu zcela jiste nezapoji - reklama je kazdych 30 sec obnovovana a to zadny system neumoznuje - je to podvodne jednani a sizeni zadavatelu reklamy. Oni maji vlastni system reklam - mostecko.cz. Firma ktera za tim stoji je esound - provozovatel jezdicich amplionu hlasajicich reklamu. V obchodnim rejstriku dokonce ani neexistuje.

A co se tyce vkladani reklamnich textu do SMS zpravy? Ani EuroTel nema dostatek klientu a proto se obcas obevoval text "Neni reklamni text" pri pokusu odeslat zpravu. A to dokonce nabizi 100 znaku reklamniho prosotu, namisto 79 u teto "pochybne" firme.

No a jestli se divite ze Vam SMS nedorazila? To je jednoduche - pokud jim ve fronte ceka pres 9000 SMS zprav, tak pri rychlosti modemu 1 SMS / 6 sec je to zhruba 15 hodin na odeslani.

0/0
13.5.2003 22:07

Já Osobně

Re: duveryhodnost
Žeby používali dialer k hrazení těch SMSek? ;o) Také se divím, kdo to platí, ale když to chodí tak proč by mě to mělo nějak výrazněji s*át? Eurotel už klienty má :o) A ten poslední odstavec je mimo záchod teda mísu :o) Co to blábolíte o rychlosti modemu? 8-O Celé počítání ve Statistikách mají divné. Jako mávnutí kouzelným proutkem zmizelo 5300 zpráv z fronty :o) Mě však VŽDYCKY když jsem posílal dorazily všechny! A když už to odesílá, tak se odpočítá 1 SMSka za 1 sekundu a ne za šest :o) Já Osobně
0/0
14.5.2003 1:31

Tomas

Re: duveryhodnost

A z kolika GSM modemy mate zkusenosti, ze muzete hodnotit ze jsem se sekl? Ja jsem pracoval se Siemens MT20, TC35 a WaveCom. Bohuzel u vsech je cas 5-6 sec naprosta spicka, pokud nepotrebujete dorucenky a prijimani SMS. Pokud ano, je doba na odeslani zhruba 10 sec. Ani SMS z mobilu se Vam neodesle za 1 sec - nebo ano? Pokud jo, co pouzivate za TURBO mobil?

Pravda, popisuji ze maji 6 modemu - pak by to zhruba mohlo odpovidat, ze zmizi 1 SMS za 1 sec.

A to, ze zmizelo najedou 5000 SMS - to je museli smazat . Vzdyt se sami chlubi, ze mohou SMS dle uvazni vymazat.

No a ze chodi? Ale kdepa - ted je 8:30 a jeste se nevzpamatovali ze vcerejsi fronty - stale ceka 500 SMS a to uz lidi zacinaji posilat dalsi. Ja jsem si kuprikladu nechal poslat 2 SMSky - na Oskara a ta dosla IHNED (protoze kdo by pouzivat toto pro oskara, kdyz muze posilat primo na oskarmobil.cz) a na EuroTel - ta se jeste neuracila dorazit.

Pokud bych si mel vybrat  - a jako ze jsem si vybral - pouzivam mobilem.cz. Maji zajimave sluzby - treba odpovidani na SMS, stoji za nimi partneri - Atlas, Tiscali, Globe a podle jejich helpdesku pry pripravuji firemni sluzby, kde bude cena za SMS pod 1.2. Navic narozdil od jinych jsou platci DPH a vystavuji doklady na SMSky.

Zkousel jsem i MySMS.cz, ale ty do kazde SMSky cpou svoji reklamu (na sebe) a za kazde uprdnuti - i registarci - strhavaji kredit. Takze dostavam reklamu (dokoce tam sami pisou, ze pokud je zprava kratsi, je k ni reklama pripojena) a navic si to PLATIM!!!!. To uz je ale drzost!

 

0/0
14.5.2003 8:43

Já Osobně

Re: duveryhodnost
Právě, že to je nejspíš nějak rozloženo na těch šest bran. O.K. To, že by vymazali 5300 zpráv se mi taky nezdá ono to podle mě jenom blbě počítá :o) Kdyby každý den vymazávali nedoručené zprávy, tak by mi ty testovací nemohly dorazit. Spíš mají opravdu bordel v počítání. A že chodí? To víte, že chodí :o) Mě ano (na Eurotel)... Někdy za 3 sekundy, někdy za 7 hodin, ale chodí ;-D A těch 500 SMSek, které čekaly NEMOHLY BÝT ZE VČEREJŠÍ FRONTY, protože jak jsem už psal, v půl jedné se fronta ZREDUKOVALA na 150 SMS, které se odeslaly během pár minut a na vlastní oči jsem viděl, že "na odeslání čeká 1 zpráva" - nejspíše nemají rádi nulu :o) 500 zpráv se tam nasbíralo za ten den a ne za minulý. Wow, snad to po mně pochopí i někdo jiný než já sám :o) Mám za sebou šestnáctihodinovou šichtu, tak to berte na vědomí ;o) Já Osobně P.S. Za 3 sekundy přijde i na T-Mobile, když to budete posílat v jednu v noci :o)
0/0
14.5.2003 23:50

Já Osobně

MIZEJÍCÍ SMSKY
Kdo chce býti přítomen tomuto zázraku, nechť si najede na SMSoperator.cz, klikne na "Statistiky" a potom zhruba každých pět minut koikne na "Statistiky" znova. Uvidíte zázrak :o) Já Osobně
0/0
14.5.2003 23:54

Já Osobně

Rychlost SMSoperatora
Takže prosil bych lidi, kterým chodí z SMSopa SMSky během chvilky (ne jako mě 7 (slovy SEDM) hodin) aby sem uváděli bližší informace (na jakého operátora, v kolik atd.) Dík moc. Já Osobně
0/0
13.5.2003 15:03

Jenda

Zkusenosti s mysms.cz
Ja pouzivam pro posilani sms branu http://mysms.cz a jsem naprosto spokojeny. Nechavam si tim i preposilat maily a ty vyuziji celych 160 znaku. Odesilat zpravy lze na jakehokoli operatora. Doruceni trva par sekund. Neni to sice zdarma, ale je to mnohem levnejsi nez sms z meho mobilu. Doporucuji!
0/0
13.5.2003 14:09

Petr

Re: Zkusenosti s mysms.cz / Mobilem.cz
Mam stejne dobrou zkusenost i s http://Mobilem.cz. Zatim nemaj mailforward, ale podle nich to budou mit natuty jeste v kvetnu. Navic ti muze na smsku prijemce odpovedet.
0/0
13.5.2003 18:15

Marcio

Nevyhoda
Ta brana se mi libi, chodi mi to rychle. Ma to ale nevyhodu: Cislo odesilatele prichozi SMS je jakobyto nekdo posilal z mobilu (neni to 4616 nebo 2255, ale +420603...), takze by si nekdo mohl myslet, ze mate jine cislo a treba by vam na nej chtel odpovidat ale vam to neprijde. Jen takova uvaha.
0/0
13.5.2003 13:28

Petr

Re: Nevyhoda
No, jo uz sem to psal - u http://mobilem.cz kdy nekdo na poslanou smsku odpovi, tak to dojde.
0/0
13.5.2003 18:20

Já Osobně

za jak dlouho?
Není to poprvé co se setkávám s poznatkem, že z téhle brány přišly SMSky během chvilky... Zajímalo by mě čím to je způsobeno, že jednomu se SMSka odešle a prakticky IHNED dorazí a druhémo to trvá 3 hodiny? Sám bohužel patřím do té druhé skupiny :o((((( Nevíte čím to?
0/0
12.5.2003 16:32

mech

no...
zpravy co sem odeslal odtud mi prisly na moba behem 5-10 vterin, poslal sem si jich asi 20 behem 2 dnu postupne, taxi myslim, ze s tim dorucovanim to neni zas tak hrozny :p
0/0
12.5.2003 11:33

cc

Nezpomalil se GPRS ET?

 

Zdá se mi, že od 8.5. to jede nějak pomalu.
 Předtím 4-5 kB/s, teď jen 2-3kB/s. I při měření na různých serverech je to pomalé.  A podle servis menu to jede na na 4TS. S55 - umí 4+2.

0/0
11.5.2003 9:51

Ondra

Re: Pro ty, komu vadi prichozi SMS s reklamou :
Proc si teda nezaplatis reklamu na sve klonovani na mobil.cz a strkas to sem do diskuze. Ty ze nejsi socka? Reklama zdarma FUUUUUUUUUUUJJJJJJ!!!! Že se nestydíš!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  
0/0
11.5.2003 8:53

Tomas

Pro ty, komu vadi prichozi SMS s reklamou :
Koukam, ze pomerne casty je tu nazor, ze nekomu vadi, ze mu chodi SMSky z Netu s reklamou. To ale znamena jen a pouze to, ze prijemce pouziva operatora, ktery ho nuti je cist, protoze odesilateli nedal (operator prijemce) moznost SMSku odeslat bez reklamy z vlastni brany ("vyjimky" jako 20 volnych SMS/mesicne u T-M nepocitam). Strucne receno - na reklamu v SMSkach si urcite nestezuji uzivatele Oskara (aspon prozatim). Jelikoz jejich operator ma vlastni branu a nenuti odesilatele pouzivat brany tretich stran s reklamou.
0/0
10.5.2003 11:26

Policak

Na spam dobrý :-)
Zprávy odeslané přes tuhle bránu mi chodí v průměru za 4 hodiny po odeslání. Řek bych,že i když tvrdí opak, je tahle brána vhodná právě jen na spam. Reklama je snad jediná informace,u které je mi šumafuk, za kolik hodin dorazila...pokud se tedy nepodaří dobu doručení prodloužit na dny a týdny...pak by to i na spam většinou nemělo smysl.
0/0
10.5.2003 9:15

Ondra

Nefunguje

Od rana mi nefunguje.  Nepodařilo se připojit k DBengine sms. 

Zacal jsem psat skript do SMS Gatekeeperu, ale brana mi prestala fungovat, takze mam smulu

0/0
10.5.2003 8:31

Thyronx

Takze pomohl si T-mobile?
Zakaznici budou dostavat reklamni shit.. a jejich zarizeni na SMSky z Netu bude pretizene mozna jeste vic...A lidi v zamori kteri posilali treba 1-2 SMSky do site maji smulu..jsem zvedavy co si T-mobil vymysli ted...
0/0
9.5.2003 18:36

Tomas

Re: Takze pomohl si T-mobile?
T-M na tom tak-jako-tak vydela. SMSky z Free-bran sice prochazeji pres jejich SMS centrum, ale T-M uz za kazdou muze uctovat poplatek provozovateli te Free-brany. Jedine, co by mu mohlo ublizit, kdyby ho jeho "ovecky" opustily a sli k operatorovi, ktery nabizi vlastni branu bez reklam (ale o tom tu pisu v jinem prispevku).
0/0
10.5.2003 11:50

Vyrobeno u čechů

Česká pošta
je rychlejší  !!!!!
0/0
9.5.2003 18:17

JS

250 min:-)
250 min na doruceni je ovsem sila velmi radneho kalibru. SMSky jsou od toho ze je to rychla elektronicka komunikace, coz tenhle projekt nesplnuje ani z casti. Zajimalo by mne, ktery inzerent do toho potom nacpe reklamu. Eurotel ma sice par znaku, ale zpravy chodej bez problemu. A vo tom je.
0/0
9.5.2003 16:53

Tomas

to: fesak / jina brana
ma to chodit i na TM? Jsem se tam zaregistroval, Oskar no problem, ale na TM sms nejak nelezou:(
0/0
9.5.2003 16:24

klaus

na dve veci

me to napsalo dojde za 6h. . To tam budu driv pesky!!! Az bude něco opravdu fungovat, tak to sem dejte........

0/0
9.5.2003 14:31

fesak

jina brana
Asi se to teda nema rikat moc nahlas ale uz douhou dobu s uspechem pouzivam http://www.1rstwap.com/partners/go.to/1rstwap Je to zadarmo sice jen 160 znaku ale funguje perfektne.
0/0
9.5.2003 13:43

Karel

Re: jina brana
Hmm, nezná náš Errortel.
0/0
9.5.2003 13:55

fesak

Re: jina brana
Jaky cislo?
0/0
9.5.2003 14:02

fa

Re: jina brana
jo svýho času to bylo dobrý, ale na t-mobile ani eurotel to neodesle...
0/0
9.5.2003 14:11

Dement

Re: jina brana
Nevim, jak to delas, ale me uz to tak dva mesice na TM nefunguje! Pokud se nepletu, tak na Eurotel to taky nejde!
0/0
9.5.2003 19:49

M.

Re: jina brana
mě to neposílá zase na Tdebila....
0/0
9.5.2003 21:03

lev01

Re: jina brana

To s prominutím lžeš! Už to nějakých pár týdnů nejde. Fungovalo to dobře, jenže zakrátko mi to psalo, že síť nemá pokrytí (myslím T-debil a Erotel). Někdy před týdnem jsem opět pokoušel poslat na svůj T-debil, ale i když mě psalo info, o odeslání v pohodě, nic nedorazilo.

Už mám týden Oskara. Jasný a stručný

Čau.

0/0
10.5.2003 19:58

paja

tak jsem to taky zkusil a doslo to za dve a tri ctvrte hodiny. to brana na hovno.
0/0
9.5.2003 12:36

Powerware

Reklama v SMS
Ja osobne souhlasim s tim nazorem, ze je to des, kdyz nekdo dava do SMS reklamy, protoze je velmi neprijemne to cist. Vlastnim TMB, ale nekteri lide mi obcas pisou z vyse uvedene brany a cist pak SMS rozdelenou do 5-ti, kde se mi 5* opakuje stejna reklama je hnus (velebnosti). Naj endu stranu chapu, ze nekdo takto pise, protoze nema kredit a podobne, ale na strane druhe, vetsinou jsou to nedulezite zpravy s ohledem na 5-ti hodinovou dobu doruceni... Otazkou zustava, jak se dostat z tohoto zacarovaneho kruhu ven :-)))
0/0
9.5.2003 12:10

caxton

Re: Reklama v SMS
Předpokládám, že ti posílaj zprávy lidi, který znáš. A pokud ty zprávy nejsou jak říkáš důležitý, řekni jim, že si nepřeješ, aby ti takový zprávy posílali. A je to. Začarovanej kruh je rozčarovanej. Vyřešeno. Další...
0/0
10.5.2003 9:26

hawran

vaše zpráva bude odeslána za 420 minut, no fuj ale lepsi nez nic
0/0
9.5.2003 12:01

Lukáš Mižoch

Četl někdo podmínky?

Provozovatel si vyhrazuje právo odmítnout zprávu a vyřadit ji ze systému bez udání důvodu.

To jako ty zprávy nejprve čtou?

0/0
9.5.2003 11:57

Ondra

Re: Četl někdo podmínky?
Bych rekl, ze to je ochrana proti spamu. Pokud nekdo zacne rozesilat stejnou SMSku na vice cisel, tak je asi zacnou vyrazovat.
0/0
11.5.2003 8:50

sss

doba
Vase zprava bude odeslana za 420 min.....
0/0
9.5.2003 11:51

SeAl

5 hodin
jestli budete chtít poslat něco důležitého z týhle stránky nedělejte to, včera trvalo 5 hodin než zpráva došla na mobil
0/0
9.5.2003 11:18

Karel

Re: 5 hodin
Mas pravdu, dneska to trva 8 hodin
0/0
9.5.2003 11:55

DanDan

Re: 5 hodin
Ještě lepší:Posílal jsem zprávu předevčírem a ještě nedošla!!!!!!!!!
0/0
9.5.2003 13:39

Jiri Jancarik

Re: 5 hodin

Ja to zkousel ted z dreamcoma a dorazila behem asi 10 vterin. Je to bomba!!! Kam se hrabe brana Eurotelu.

 

0/0
12.5.2003 18:44

Aleq

Nefunguje
Kdyz dam odeslan, napise to "Nepovoleny pristup" a skonci... Takze to teda nevim
0/0
9.5.2003 10:55

Tomas

Tak timhle ta brana konci :-(

Tuhle branu vyuzivam uz par tydnu a i kdyz to obcas trva hodne dlouho,zprava nakonec vydycky prijde.

Ale jak jeji adresu takhle zverenite, bude to IMHO znamenat jeji brzky konec, protoze se na ni natlaci nekolikanasobne vic "uzivatelu". Mozna s tim provozovatel pocita, ale vime, jak to v CZ funguje.

Nerikam, ze by Mobil nemel takovehle informace zverejnovat, spis dekuju ze pockal ten mesic a mohli sme ji apson chvili vyuzivat.

Pokud se mylim, budu jen rad

0/0
9.5.2003 10:26

juppi juppi

Re: Tak timhle ta brana konci :-(

mate pravdu

je zde vecne dilema: zverejnit clanek - a tim padem tuto stranku dam na vedomi lidem, kteri o ni nevedeli nebo nezverejnit clanek a sms brana pojede v klidu dale a bude fungovat

0/0
9.5.2003 11:56

ass

Re: Tak timhle ta brana konci :-(
hm... jdemenapivo prakticky prestalo fungovat uplne, hlaska, ze mam pockat 6 minut a pak mozna neco odeslu......cekam....cekam..nic, pak jsem to zkusil jeste jednou a taky....na prd........bylo super, ze to tam psalo akorat  ten link, kdezto tahlencta brana je uplne na kulofku....jednak tam napere mooc reklamy a jednak to chodi moooooc pozde...
0/0
9.5.2003 13:45

kubisek

Jak se toho zbavit?
Jak se toho zbavit? Nehodlám si nechat zahltit mobil nevyžádanou reklamou. Eurotel jde bez problémů vypnout, většina mailů má více či méně účinné spam filtry, na poštovní schránku jde nalepit cedulka, ale co s tímhle?
0/0
9.5.2003 10:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.