Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Oslovila nabídka T-Mobilu vaši firmu?

Z nové cenové nabídky mohou vybírat zákazníci již s 1 firemní SIM kartou. Zákazníci, kteří uzavřou Smlouvu významného zákazníka do 30.6., získávají dvojnásobek volných minut zdarma po celou dobu trvání smlouvy. T-Mobile zavádí Data showrooms – jsou to místa, kde se můžete detailně seznámit se službami T-Mobile.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Machek

Kvalitní práce , děkuji odcházím!
Vážení , chci se s Vámi podělit o mou poslední (a doufám že opravdu poslední) zkušenost s profesionalitou a kvalitami služeb u "špičkového" operátora T-MOBILE . Dnes jsem si přečetl bombastickou reklamu na služby tohoto operátora  pro firemní zákazníky s odkazem na zelenou linku 800737373 zřízenou pro více podrobných informací o výhodách této aktivace. Jako zákazník platící paušál (již od května 1997) jsem se zaradoval a doufal v zajímavé služby a v neposlední řadě také snad slevy z již tak drahého volání ( něco na způsob Oskara). Zavolal jsem tedy na uvedené číslo asi kolem 18.00 hodin. Byl jsem pravděpodobně nasměrován na zákaznické centrum. Po vzájemném představení jsem položil otázku , cituji " Prosím Vás, chtěl bych vědět nějaké informace o výhodách firemních zákazníků ", po chvilce ticha mi operátorka nadiktovala tel. číslo na kterém dostanu potřebné informace , to číslo je ( kupodivu ) 800737373 :=( . Odpověděl jsem že právě na toto číslo jsem zavolal , další reakce byla pro mne studenou sprchou . operátorka si odložila mikrofon, ale bylo vcelku dobře slyšet a tak jsem se dozvěděl : " DOPRDELE , NĚJAKEJ BLBEČEK NA PEVNÝ LINCE CHCE VĚDĚT NĚCO O VÝHODÁCH SLUŽEB PRO FIREMNÍ ZÁKAZNÍKY" :=(((( . Po určité době , asi 1 min , se mi operátorka opět ozvala ,ale mě již její výklad nezajímal ( stejně nic nevěděla ) , pouze jsem ji požádal zda mi nemůže ještě jednou říci své jméno , po chvilkovém zaváhání mi něco zakuňkala tak jsem ji požádal o totéž ještě jednou a její reakce byla navlas stejná , bohužel znám jen náznak příjmení ale pokud se mi podaří zjistit , rád ho tu uvedu . Asi za hodinu (když jsem se uklidnil) zkusil jsem zavolat na infolinku přímo z mobilu a mezi řečí se zeptal na možnosti a výhody pro firemní zákazníky a odpověď mě přesvědčila, že operátorka o tomto problému neměla ani ponětí.  Především, ale ta první událost mě utvrdila v rozhodnutí při první možné příležitosti opustit tohoto operátora a jeho perfektně sehraný kolektiv , nastane to naštěstí již za tři měsíce.
0/0
14.5.2003 1:18

radekter

OSKAR nebo EUROTEL ?
je to presne tak jak se tu pise. to co se ze zacatku mohlo zdat vyhodou tj. spojeni pegase do rodiny T-mobile, se dnes stava jeho cernou nocni murou. veskery zisk jde do ztratovych oblasti(nemecko), jakakoliv inovace neprichazi v uvahu nebot vse musi nejprve posvetit T-mobile atd. myslim ze jsme mozna svedky zacatku konce jednoho operatora. jedina relevantni otazka je: OSKAR nebo EUROTEL ? koho volite a proc??
0/0
28.4.2003 15:20

gapa

vaše Data showrooms...
si někam strčte. Před časem jste zrušili informace o cenách na teletextu (aby nebylo možno sledovat zdražování), na vašich www stránkách aby to člověk hledal hodinu, a teď jdete oblbovat lidi s takovýmito nesmysly.
0/0
27.4.2003 2:22

klient

Ať si výhody strčí...

Skvělé! Jenom opravdu nechápu, jak si vůbec mohou dovolit neustále tlačit zvýhodněné nabídky telefonů. V každém druhém obchodě koupím telefon bez jakýchkoliv závazků (dvouletých smluv + nemožnost využít Hit a tedy SMS o 70 % dráž) levněji, než nabízí supervýhodný T-Mobile Extra.

Opravdu nechápu, proč všechny výhody staví do této roviny nákupu hardware. Já jsem u operátora kvůli službám - HW nedokáže zajistit za rozumné ceny! Až na Oskara...   ;-)   A toho nepoužívám.  ;-)

Opravdu jedinou výhodu vidím pouze v těch dvojnásobných volných minutách, ale to zase opravdu nevím, jestli chci, nebo ne, když to je jen uvnitř sítě. To mi zase vnese do zúčtování problém. Navíc to takhle ani nedokážu využít, protože volám i do jiných sítí, takže já bych tím získal v podstatě tak asi 25 % volných minut navíc, protože víéc jich nevyužiju.

Němce není radno podceňovat - počítat umějí a někde si na zaplacení nejdražší licence na UMTS, kterou si v Deutschlandu pořídili, vydělat musí. Tak proč ne zrovna v Čechách!

0/0
26.4.2003 10:38

Tonda

No , že by to ten Eurotel dělal až tak dobře , když stojí za to opisovat ?
0/0
25.4.2003 16:13

previt-spravce PS

?????

AD1:smlouvu mame delsi dobu karty mame taky, tak a na zalohu 500-, uz davno kazdej zapomel -celkem o nicem

AD2:velmi malo se pribira novejch cisel do PS kdyz uz delsi dobu bezi -zas o nicem

AD3:to je automaticky :"dovolali jste se na infolinku pro firemni zakazniky"i kdyz volam na 4603

AD4: ?? nevidim zadnou vyhodu

AD5:lepsi je radsi k tarifum pridat HIT (vetsi uspora nez novej mobil)

AD6:To uz je od zacatku cca 2-kc a cim vic tim levneji

AD7:taky od zacatku

AD8: viz ad7

AD9:to nevim ale neznam nikoho kdo to pouziva

mozna ty volny minuty jsou zajimave

0/0
25.4.2003 7:53

kecall-spravce PS

Re: ?????
Souhlasim - cekal jsem, ze prijdou s rozumnym datovanim, protoze to je pro nas nejdulezitejsi, ale oni jen zduraznuji to, co pouzivame uz delasi dobu. Mame vlastni datovou VPN a jedine, co potrebujeme od operatora, je rozumne fungujici datove prenosy za slusnou cenu. Zatim je nikde nevidim...
0/0
28.4.2003 9:01

Previt-spravce PS

Re: ?????
Nekde mi uniklo ze ty minuty navic jsou jen v ramci site jak tady nekdo psal takze i ty minuty jsou skoro o nicem pak teda nechapu kampan t-mobilu fakt mlzej a snazej se znas a z neznalych lidi delat b...e jen aby vypadali ze neco delaj to meli radsi dat jen 20procent na vic ale vsude stejne na nas rejzujou dost  a taky reflektovat na eurotel a jeho data na tiskovce se moc nepredvedli a primo ani na tyto dotazy neodpovedeli
0/0
29.4.2003 8:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.