- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tip zur Nutzung des Tele2 iHear-Telefons:
Mit dem Tastenschlüssel #2#2N# kann man das iHear so programmieren, dass es die für "N" eingefügte Ziffer als Amtszugangsziffer einer TK-Anlage auffasst und die 01013 immer erst danach einfügt. Für "N" kann jeder Ziffer von 0-9 stehen UND DIE *-TASTE. D.h. mit dem Tastenschlüssel #2#2*# programmiert man das Teil so, dass es alle Rufe, die nicht mit * beginnen, für INTERNE Rufe hält. Folglich fügt es nie mehr wieder die 01013 ein und versucht nach meinen Beobachtungen in diesem Modus auch nicht mehr, den Server anzurufen!
Also eine praktische Sache. Und wenn man wirklich die 01013 an der richtigen Stelle einfügen lassen will, programmiert man #2#20#.
Zur Beruhigung: mit #2#2# setzt man das ganze in den Ausgangszustand zurück.
Diese Eingaben #2... müssen gemacht werden, wenn das Mobilteil Verbindung zur Feststation aufgenommen hat, also vorher die Hörertaste drücken, sonst geht es nicht.
Jsem asi rok uživatelem zmíněného přístroje a jsem s jeho uživatelskýk komfortem celkem spokojen na rozdíl od těch, kteří ho posuzují jen podle obrázku.
Ale! společnost Tele2 mi vypověděla službu, takže mohu hovory pouze přijímat.
Kdo mi poradí jak odblokovat zavedenou předvolbu 1002, nebo kde najdu na internetu firemní návod pro tuto funkci?
někomu možná připadá jako cool design, já bych spíš řekl, že je to samoúčelná extravagance. navíc dosti nevkusná. připočítám-li, že uživatelé mají problémy s pochopením jak telefon přiložit k uchu, není podlě mě co dodat. tedy, neviděl jsem ho ve skutečnosti, aby bylo jasno, ale ani nechci. o kvalitě a životnosti přístroje za tuto cenu si také nedělám iluze.
mě jste prostě neukecali
1.autor článku zapomněl na jednoduchý příjem příchozího hovoru,pouhým nadzvednutím přenosné části ze základny.2.za více jak dva měsíce se mi nenabil na max.Po týdenním nabíjení v pohotovostním stavu nevydržel ani 6 nočních hodin.Po dvou pětiminutových hovorech je zcela vybitý.3.na info lince jsem žádal o adresu,kde bych jej mohl vyměnit za odpovídající tech.podm.Taková reklamace není prý možná.Jen poslat poštou.Tím příjdu o poštovné,zatím o 80,-Kč+2.poštovné.
K bodu 1. V textu je uvedeno (viz. první odstavec v kapitole TELFONOVÁNÍ
Sluchátko se přikládá k tváři opačnou, tedy zadní, stranou. Pokud si tuto skutečnost uživatel neuvědomí, může mu připadat, že hlasitost, ač nastavená na maximum, je poměrně slabá. Ale to je jenom zdání. Sluchátko otočíte a vše bude v pořádku. Příchozí hovor přijmete stiskem tlačítka se sluchátkem nebo pouze zvednete sluchátko ze základny. Ukončení hovoru provedete obdobně.
o "telefonu třetího tisíciletí" mě zase dostal a článek jsem jsem si přečetl.
Od koupě telefonu iHear mě zatím odrazuje nemožnost přeprogramovat jej na jinou předvolbu případně předvolbu 1002 úplně zrušit, kdybych chtěl přestat přestal služby Tele2 využívat.
Tak to mas uplnou pravdu. Je to hodne blby. T2 ma sice ceny pekne ale ze bych je musel uzivat furt, to se mi nechce. Az bude pevna volba operatora (u vsech operatoru), tak takovyhle telefon bude skoro zbytecny... Jinak je to opravdu spise reklama na nepraktickou eleganci.
PS: CLIP sice podporuje, ale je videt kulovy kdo vola (klasicky analogovy telefon...)
Jako správce sítě používám DECTa denně a musím ho s sebou nosit všude. Když se na tohodle "fintila" podívám, je mi jasné, že bych ho dorasoval za pár týdnů.
Možná je určený pro managery a ředitele a ne pro nás - dělníky...