Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jaký je váš názor na telefon iHear? Máte s ním nějaké zkušenosti?

Značka „iHear“ je na českém trhu novinkou. Telefon už na první pohled zaujme svým vzhledem. Na základně sice nic zajímavého neuvidíte, ale sluchátko je zvláštní hned v několika směrech.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Nalezeno na webu - možná se bude hodit

Tip zur Nutzung des Tele2 iHear-Telefons

Tip zur Nutzung des Tele2 iHear-Telefons:

Mit dem Tastenschlüssel #2#2N# kann man das iHear so programmieren, dass es die für "N" eingefügte Ziffer als Amtszugangsziffer einer TK-Anlage auffasst und die 01013 immer erst danach einfügt. Für "N" kann jeder Ziffer von 0-9 stehen UND DIE *-TASTE. D.h. mit dem Tastenschlüssel #2#2*# programmiert man das Teil so, dass es alle Rufe, die nicht mit * beginnen, für INTERNE Rufe hält. Folglich fügt es nie mehr wieder die 01013 ein und versucht nach meinen Beobachtungen in diesem Modus auch nicht mehr, den Server anzurufen!

Also eine praktische Sache. Und wenn man wirklich die 01013 an der richtigen Stelle einfügen lassen will, programmiert man #2#20#.

Zur Beruhigung: mit #2#2# setzt man das ganze in den Ausgangszustand zurück.

Diese Eingaben #2... müssen gemacht werden, wenn das Mobilteil Verbindung zur Feststation aufgenommen hat, also vorher die Hörertaste drücken, sonst geht es nicht.

0/0
25.5.2004 19:36

Re: Tip zur Nutzung des Tele2 iHear-Telefons
Vyse zmineny kod zadat do advanced-LCR service, napise supress * Co to dela, tezko rict, na server se porad snazi hlasit..
0/0
2.8.2004 16:11

z.kminek

kdo poradí

Jsem asi rok uživatelem zmíněného přístroje a jsem s jeho uživatelskýk komfortem celkem spokojen na rozdíl od těch, kteří ho posuzují jen podle obrázku.

Ale!    společnost Tele2 mi vypověděla službu, takže mohu hovory pouze přijímat.

Kdo mi poradí jak odblokovat zavedenou předvolbu 1002, nebo kde najdu na internetu firemní návod pro tuto funkci?

0/0
21.1.2004 9:48

apropo TELE 2 na nej nanabízí servis, pokud se vám poškodí po záruce ste v pr**li
0/0
6.5.2003 18:59

Pavel Šimík

podivný a křehký
Tento telefon mne zaujal především podivným vzhledem, ale svoji úlohu plnil dobře - až do pádu na zem, kdy se ulomilo ve zúženém místě něšťastně konstruované sluchátko, takže se utrhl plochý kabel k LCD displeji - telefon je na vyhození.
0/0
3.5.2003 23:15

argument

vůbec se nelíbí

někomu možná připadá jako cool design, já bych spíš řekl, že je to samoúčelná extravagance. navíc dosti nevkusná. připočítám-li, že uživatelé mají problémy s pochopením jak telefon přiložit k uchu, není podlě mě co dodat. tedy, neviděl jsem ho ve skutečnosti, aby bylo jasno, ale ani nechci. o kvalitě a životnosti přístroje za tuto cenu si také nedělám iluze.
mě jste prostě neukecali

0/0
29.4.2003 13:22

ABC BCD

stejny smedjd...
... si muzete koupit v rakousku v mediamarkt a saturnu za 40 euro.
0/0
28.4.2003 14:55

vláďa

Re: stejny smedjd...
JSTE ASI VELKÝ ODBORNÍK KDYŽ TELEFÓN OD ZNÁMÉ BRITSKÉ FIRMY NAZÍVÁTE ŠMEJD.A CO NOVÁ CENA?
0/0
16.8.2003 8:09

Jiří Malec

Dvouměsíční zkušenosti

1.autor článku zapomněl na jednoduchý příjem příchozího hovoru,pouhým nadzvednutím přenosné části ze základny.2.za více jak dva měsíce se mi nenabil na max.Po týdenním nabíjení v pohotovostním stavu nevydržel ani 6 nočních hodin.Po dvou pětiminutových hovorech je zcela vybitý.3.na info lince jsem žádal o adresu,kde bych jej mohl vyměnit za odpovídající tech.podm.Taková reklamace není prý možná.Jen poslat poštou.Tím příjdu o poštovné,zatím o 80,-Kč+2.poštovné.

 

0/0
28.4.2003 14:15

Milan Dědek

Re: Dvouměsíční zkušenosti

K bodu 1. V textu je uvedeno (viz. první odstavec v kapitole TELFONOVÁNÍ

Sluchátko se přikládá k tváři opačnou, tedy zadní, stranou. Pokud si tuto skutečnost uživatel neuvědomí, může mu připadat, že hlasitost, ač nastavená na maximum, je poměrně slabá. Ale to je jenom zdání. Sluchátko otočíte a vše bude v pořádku. Příchozí hovor přijmete stiskem tlačítka se sluchátkem nebo pouze zvednete sluchátko ze základny. Ukončení hovoru provedete obdobně.

0/0
28.4.2003 14:39

Van

Podvodný titulek...

o "telefonu třetího tisíciletí" mě zase dostal a článek jsem jsem si přečetl.

Od koupě telefonu iHear mě zatím odrazuje nemožnost přeprogramovat jej na jinou předvolbu případně předvolbu 1002 úplně zrušit, kdybych chtěl přestat přestal služby Tele2 využívat.

0/0
28.4.2003 10:12

Biof

Re: Podvodný titulek...

Tak to mas uplnou pravdu. Je to hodne blby. T2 ma sice ceny pekne ale ze bych je musel uzivat furt, to se mi nechce. Az bude pevna volba operatora (u vsech operatoru), tak takovyhle telefon bude skoro zbytecny... Jinak je to opravdu spise reklama na nepraktickou eleganci.

PS: CLIP sice podporuje, ale je videt kulovy kdo vola (klasicky analogovy telefon...)

0/0
28.4.2003 14:14

vlaďa

Re: Podvodný titulek...

1)Když něco neumím , neřikám,že to nejde. 2)Aby Vám ukazoval CLIP zavolejte na 800123456.Za 13 Kč. Vám to telecom umožní.                                          

 

 

 

0/0
16.8.2003 8:19

Biof

Re: Podvodný titulek...

Tak to mas uplnou pravdu. Je to hodne blby. T2 ma sice ceny pekne ale ze bych je musel uzivat furt, to se mi nechce. Az bude pevna volba operatora (u vsech operatoru), tak takovyhle telefon bude skoro zbytecny... Jinak je to opravdu spise reklama na nepraktickou eleganci.

PS: CLIP sice podporuje, ale je videt kulovy kdo vola (klasicky analogovy telefon...)

0/0
28.4.2003 14:14

Jan Sychra

Re: Podvodný titulek...
Kdo volá, vidět je. Ale musíte si to od Telecomu objednat. Jinak k problematice analogového CLIPu více zde u nás http://www.telefonie.cz/zprava.asp?id=2830 
0/0
6.5.2003 10:53

Pepa

Nepraktická extravagance

Jako správce sítě používám DECTa denně a musím ho s sebou nosit všude. Když se na tohodle "fintila" podívám, je mi jasné, že bych ho dorasoval za pár týdnů.

Možná je určený pro managery a ředitele a ne pro nás - dělníky...

0/0
28.4.2003 10:04

Re: Nepraktická extravagance
Naprostý souhlas. To udělátko nahoře by mi nevydrželo ani týden.
0/0
28.4.2003 11:14

voidless

Design
Design se tedy povedl. Konecne neco futuristickeho a elegantniho zaroven.
0/0
28.4.2003 9:33

bublifuk

hnus
no telefon mozna ujde, ale ten clanek to je bida s nouzi, lepsi recenzi napise vetsina deti ze zakladni skoly
0/0
28.4.2003 7:53

Marcio

Re: hnus

To jo, věty, jako: . Příchozí hovor přijmete stiskem tlačítka se sluchátkem... to je trochu moc na tenhle odbornější, ale hlavně kvalitní server. Kéžby se to už neopakovalo, ať neztratím dobré mínění

Když budu chtít vědět, jak přijmu hovor, tak to budu vědět a když je někdo takový atechnický typ, tak si to přečte v manuálu, až si ten telefon koupí. Nemluvě o tom, že je to nepřímá reklama na Tele2.

0/0
28.4.2003 12:47

COOLIO_comes

Zajímavý titulek ...

Opravdu zajímavý titulek mne nalákal k tomuto článku, ale jeho obsah není nic víc než reklama na obyčejný telefon, který nenabízí nic převratného.

Za neoznačenou reklamu se platí víc, nebo je to pro obě strany zajímavější, protože se to nedaní ???

COOLIO_comes

0/0
28.4.2003 3:39

Hubert

Re: Zajímavý titulek ...
Velmi trefné! Souhlůasím.
0/0
28.4.2003 10:07

asfd

asdf
hodně špatná fotka lamky
0/0
28.4.2003 0:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.