Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jak lze podle vás řešit provoz SMS brány tak, aby byl spokojený zákazník i operátor?

Existuje několik možností, jak financovat webovou SMS bránu. Nejjednodušší je nechat ji zcela zdarma, nebo nechat zákazníka platit za každou textovou zprávu. Vhodnými omezení lze používání poměrně dobře regulovat a přitom nenaštvat zákazníka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Martin

Nevim, co operatori blbnou. Kdyz budou muset nastrkat vic penez do SMS brany, tak si to odepisou z dani. Kdyz zpoplatni SMS, tak zaplati vetsi dane. Tak to vlastne vyjde nastejno. Martin
0/0
30.4.2003 14:06

Sleepy.664

Re:
Vaše matematika mne skutečne zaráží  
0/0
1.5.2003 23:55

Radek Janecek

Co tedy slevit SMS z mobilu?!
Kdyz uz tedy operatori na SMS z internetu netrati, tak by mohli ukazat ze umi byt fer a slevi SMSky z mobilu. Ty uz prece neni potreba dotovat, ne? Co vy na to... Myslim, ze to neudelaji, ale podle vymluv by to tak co nejdrive byt melo.
0/0
18.4.2003 22:30

Tomáš Dědek

placené sms brány a reklama v smskách
Nevím, ale kouknul jste se někdy někdo pořádně na sms bránu? Viděli jste toho volnýho místa okolo? V MF Dnes psali, že ze stránek Eurotelu se denně odešle 250 tisíc smsek. Když vemu, že se skládala maximálně z pěti částí, tak my vychází denní přístup 50 tisíc lidí. Když by někdo nabídl takovéhle stránky k umístění reklamního banneru, tak myslím, že za to vysolí téměř cokoliv. Ale management Eurotelu cpe reklamu ne okolo brány, ale do smsek:-). Jinak dopadl jsem stejně, jako pár lidí, kteří sem napsali příspěvek. Odešel jsem o T-Mobilu k Eurotelu. Dopadl jsem skoro jak sedláci u Chlumce.
0/0
13.4.2003 23:49

Jerrie

T-Mobil to posr....
Jsem fakt nastvana , protoze  internet byla  jedina moznost kontaktovat rodinu v Evrope na mobil . Skoro je to je jako omezovani. Proc tedy neuctuji prijemci mobilu?
0/0
12.4.2003 20:13

Arnošt

Re: T-Mobil to posr....
Tobě asi hráblo ...... co by měl platit příjemce když mu nějakej jouda chce poslat smsku, to bych si pak zjistil číslo nějakejch šmejdů a udělal bych jim takovej účet, že by ho platili ještě jejich vnuci
0/0
18.4.2003 1:57

RE: Rohlíky
souhlas
0/0
12.4.2003 16:58

Mirek

Rohlíky
Kdyby byl přijem operátorů pouze z této jedné služby (sms brána na netu), tak bych chápal, že jí chtějí zpoplatnit. Ale pokud jí celou dobu nabízejí jako bezpletnou součást nějakého balíku služeb (když si koupím ET tak mi může kdokoliv poslat z netu sms) a najednou jí zpoplatní (znepřístupní) proto, že na ní nevydělávají, tak samozřejmě na*erou každýho. Je to jako kdyby v krámě přestali nabízet rohlíky proto, že na nich vydělávají málo. V každým podnikání se na něčem vydělá víc a na něčem míň, to je přece normální. A každý podnikatel se snaží nabídnout co nejvíc služeb (=přitáhnout co nejvíc zákazníků) i když třeba na té jednotlivé službě nevydělá. Proč vám třeba u některých pump umejou okna zadarmo? Abyste tam příště přijeli znovu pro benzín a na tom mytí prodělávají, ale přesto se to vyplatí. Myslím, že všem našim operátorům se to těžce vyplácí. A já jejich marketing považuju za dost hloupý. SMS z netu používají hlavně studenti - ale oni přece nebudou studenti bez peněz věčně. A až začnou pracovat tak přijde doba na nich vydělávat. Ale pokud si je teď odradím, tak si asi vydělá někho jiný, chytřejší. Nechci tady diskutovat nějaké hromadné posílání sms - to se přece dá snadno technicky odfiltrovat. Já SMS z netu neposílám, protože je pro mě rychlejší to napsat na mobilu. Nechám si posílat informace o příchozích emailech, což je příjemná věc ale v podstatě zbytečná. Takže jí ruším a jsem samozřejmě na*raný - což se projevuje v menší loajalitě (dříve jsem ET vychvaloval a doporučoval), a jako pomstu se snažím vůbec méně smskovat (z mobilu). Vyplatilo se to ET? Ušetřil nějaké 4 sms denně ale přišel o propagátora a peníze. Opravdu chytrý marketing.  Každý učitel ví, že na děti musí být nejdříve přísný a potom změkčovat. Když to udělá obráceně, má problém. Tohle je to samé. Nejdříve byli měkcí (brána zadarmo), a teď přitvrzují = budou problémy. Uff. To jsem se rozepsal, omlouvám se.
0/0
11.4.2003 15:13

juppi juppi

Re: Rohlíky
plne s Vasim nazorem souhlasim - proc to delat jednoduse, kdyz to jde slozite
0/0
11.4.2003 21:24

Josef Kulhavý

Re: Rohlíky

Pokud mi na benzince umejou sklo auta, musím na té benzince právě tankovat...

Pokud odesílám esemesku z webu Eurotelu, nemusím být klientem tohoto operátora...

0/0
13.4.2003 10:31

Čtenář

Re: Rohlíky
No tak toto není přesná informace. Já jsem si už tolikrát umyl u pumpy okno a vůbec jsem netankoval. Nikdo mi nic neřekl, nikdo mi nenadal. Kolikrát jsem si šel nahustit kola a nikdo mě nenutil nic zaplatit, tankovat, nebo něco podobného. Takže tak.
0/0
15.4.2003 10:47

Roman Joura

Návrh pro TM a ještě něco

Vážení, T-Mobile má teď mimo jiné na stole návrh, který mu zaslala skupinka sdružená kolem http://tmo.webpak.cz. Avizovali jsme to už dávno a dělali jsme na tom dost dlouho, takže jsme samozřejmě vychytali i třeba úskalí IP adresy při omezování SMS z webu, o čemž se tu diskutovalo. Část návrhu týkající se SMS brány a t-zones najdete tady:

http://tmo.webpark.cz/navrh_web.htm

Zde v diskusi se objevují zajímavé příspěvky, například

kazdy at si zvoli heslo (Tom, 10.4.2003 14:24)

Dobrá myšlenka. Takovýchto věcí si samozřejmě všímáme a budeme na ně pamatovat, pokud dojde k diskusi s T-Mobile. V návrhu máme jeden z možných modelů SMS brány. Jestli si to tedy někdo přečtete a budete mít nějakou poznámku, kritiku apod., prosím na email ty_meloune@centrum.cz .

A třetí věc: Někdo zmiňoval SMS brány v Austrálii. Odkaz na nějakou australskou bránu by nebyl? ;-)

0/0
10.4.2003 23:50

Michal

Skvela smska + reklama
Jeste porad nemas kredit?? Ses z nejaky chudy rodiny, ne???#Poridte si telefon Nokia 3410, nyní za pouhou 1 Kc. Vice informaci na www.eurotel.cz
0/0
10.4.2003 21:32

Pavel

A co reklama v placených SMS?
Dnes jsem poslal pár placených SMS z telefonu na e-mail a hle, na příjmu byla připojena reklama. Může si Eurotel něco takového dovolit?
0/0
10.4.2003 19:50

Lubosh von Milosh

Re: A co reklama v placených SMS?
Správná otázka zní: proč by nemoh'?
0/0
10.4.2003 22:31

Pete1

zlodeji
Je to velké svinstvo.Veškeré textovky by měly být zdarma dámy a pánové.Na pokrytí nákladů stačí operátorům poplatky za volání.A to vím velmi,velmi jistě. Všem zlodějům přeji nakažení pohlavní chorobou.Čau.
0/0
10.4.2003 19:42

Vlk

Re: zlodeji

...mozna ze by opravdu stacily - ale proc vydelavat min, kdyz muzu vic ??? Doporucuji Dr.Zlouna (pro znale): Proc mame vydelavat triliony, kdyz muzeme vydelavat miliony ???

...Ze nesedis v predstavenstvu ET ;-)

0/0
11.4.2003 11:07

bluma

Re: zlodeji
Kdo to je? To je Dr. Evil?
0/0
12.4.2003 23:25

Roman Joura

Děkuji
Velmi dobrý článek. Děkuji za milé počtení. :-)
0/0
10.4.2003 18:09

Petr

poplatky za SMS bránu
Já bych klidně bral i zpoplatnění brány u Oskara. Ale na tak, jak to udělal T-mobil. Představuji si to tak, že by existoval třeba paušál za 20 - 50,- Kč na nějakou kapacitu, řekněme 200 SMS z webu. Nad to mohu posílat, ale třeba cena jedné SMS se zvýší na 0,50 Kč. Samozřejmě do vlastní sítě, do jiných by to asi muselo být dražší. Ale určitě to je řešení. Ale T-mobil provedl nejhorší věc. Srovna ceny SMS z webu na ceny z mobilu. To je neesmysl. Eurotel jsem zkusil asi 2x, no, do 60-ti znaku toho skutecne moc nenapisu :-)
0/0
10.4.2003 17:21

Jobi

SMS BRANA ZDARMA
SMS BRANA ZDARMA:
http://www.sweb.cz/jobi/sms.htm
0/0
10.4.2003 17:09

Miro

Re: SMS BRANA ZDARMA
fakt to nefunguje...
0/0
10.4.2003 20:25

Turbo

Re: SMS BRANA ZDARMA - FUNGUJE !!!!
Ja nevim jak vam, ale me odeslana SMS PRISLA ve tvaru "1/1www: XXX#www.MOSTecko.cz - portal pro Vas", kde XXX je text zpravy. Posilal jsem ji na t-mobile 604 XXX XXX. AHOJ
0/0
18.4.2003 10:00

Lukas

Re: SMS BRANA ZDARMA - FUNGUJE !!!!
Ahoj lasko.vklik dneska frcis domu?
0/0
15.9.2004 13:45

k

Paka z Eurotelu.....
Nevim, jestli to tu uz nekde nebylo, nemam cas to cist, ale jestli tohle cte nekdo z Eurotelu - skutecne jen TUPEC muze naprogramovat potvrzujici kody tak, aby uvnitr byly mezery - jeste k tomu tak nevyrazne. Zmente to prosim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
10.4.2003 14:35

Vlk

Re: Paka z Eurotelu.....
paku jsi Ty - zkus na monitoru s VELKYM rozlisenim precist ta pismenka vedle sebe - normalni clovek je proste prepise a jsou takto lepe videt - napr. pokud vygenerovany kod bude 3iilu tak Te chci videt, jak tam budes hledat ty i a l :-))) a pokud sis to nejak zautomatizoval (jako ja) treba OCRkem nebo necim, tak uz Ti to muze byt tim tuplem jedno ...
0/0
11.4.2003 11:04

Tom

kazdy at si zvoli heslo

Proc by si kazdy majitel mobilu nemohl nastavit osobni heslo, ktere by se pri posilani SMSky pres webovou branu OPERATORA muselo do formulare uvest (ne do textu posilane zpravy)? Pri odeslani zpravy pres branu by se nejprve zkontrolovalo, jesli heslo odpovida tomu, co si majitel mobilniho cisla zadal = tim se odesilatel autorizuje (chci od nej dostavat SMS pres web, protoze jsem mu prozradil heslo). Vyhody by byly nasledujici:

1) Pokud by heslo nesouhlasilo, SMKa by vubec nebyla odeslana (usetri operator).
2) Heslo reknu tem, od kterych chci prijimat (vyloucim spamy).
3) Heslo si muzu prubezne zmenit (treba pres web).

Na SMSky od lidi/firem, kterym jsem heslo nerekl (vsichni mimo me zname), by byl nastaveny limit treba 2 zpravy za den (celkove). SMSky od tech, kteri heslo znaji, by se neomezil.

Nazdarek! Tom

0/0
10.4.2003 14:24

Jirka

Hmmmmmmmmmmmmmmmmm.
Neviděl bych problém ani tak ve zpoplatnění SMS brány přes web, to chápu. Ale proč mi TM zvýšil u paušálu cenu SMS o 70% (!!!) z 1 Kč na 1,70 Kč???? I na mě snad prodělával? Udělal chybu, teď posílám SMS z Oskara, kde je mám levnější, takže TM přišel o peníze, které jsem jinak proesemeskoval u něj. Jeho chyba...
0/0
10.4.2003 13:59

Daniel Belak

Super clanek - souhlas - POSLETE TO OPERATORUM

Znam internetove diskuze a vim ze na kazde se objevi mnoho lidi,kteri radi pouzivaji sprosta slova a okamzite Vas nazor odsoudi do zahuby...
Takze pokud se nekomu muj nazor nezda... me je to jedno...

Myslim si ze tenhle clanek by meli cist lide z T-mobilu Eurotelu a Oskara...

Naprosto souhlasim s tim co je zde napsano.. Vzdycky jsou zpusoby jak neco vyresit tak aby se vlk "nazral a koza" zustala cela... Je mi jasne ze financovat sms branu neni nic levneho a priznejme si vsichni,ze radi vyuzivame sluzeb zdarma... potiz neni v uzivatelich samotnych ale spise v ruznych firmach ktere vyuzivali sms brany ve velkem... myslim ze to malokdo vi.... ja jsem u T-moblu velmy spokojen...

Poslu tenhle clanek na mail t-mobilu a myslim ze kdyz to takhle udela vic lidi.. bude operator premyslet a treba neco vymysli.....

caues Dan

0/0
10.4.2003 12:42

salut

Re: Super clanek - souhlas - POSLETE TO OPERATORUM
Dane souhlasím s tebou a taky ho tam pošlu. Doufám že ostatní to udělají taky.
0/0
10.4.2003 14:14

Milan

Pro autora
Je vidět, že do nákladových kalkulací mobilních společností vůbec nevidíte, ale přesto jste si vycucal z prstu dlouhej článek, kde se tváříte jak všemu rozumíte. Skutek-utek.
0/0
10.4.2003 12:41

Milosh

Re: Pro autora
Souhlas, nabyvam naprosto stejnyho dojmu.
0/0
10.4.2003 22:38

Jabas

Vysvětlení.
Možná, že ten příspěvek o benzínové pumpě jsem to psal já(:o) Jinak na vysvětlenou.Měl jsem ET za 999 Kč v jejich začátcích s Dancallem a pak kvůli GSM bankingu i Peagase a jako jeden z prvních Oskara. Dnes je sporadicky využívám všechny.Využívám i pevnou linku a nezapoměl jsem ještě psát dopisy lidem na papír a pérem(:o) Prostě mě jen fascinují nářky nad tím, že už TMB a ET nechce dávat dál nic zadarmo a spousta lidi to bere jako křivdu! Kde to žijete? Kapitalismus je postavený na zisku a né na charitě. Vypadá to, že spousta lidí neumí už bez mobilu žít!!!Cokoli si dnes jdeme  koupit, platíme. Vyrovnejme se prostě s tím, že toho co dostaneme zadarmo bude čím dál méně! A až začnete vést svůj podnik a vydělávat, příjdu se podívat co všechno budete dávat zadarmo svým zákazníkům(:o) na úkor svého zisku!!!
0/0
10.4.2003 12:39

ferda

Re: Vysvětlení.
Hele Jabasi, ti ses chytrej jak radio, rek ti to uz nekdo? Na tu tvoji pumpu ti napisu tohle: Vsichni novinovi distributori jsou podle tebe charita, protoze jim taky platis pausal (predplatny) a bacha - noviny pak dostavas zadarmo!!!!! No ze se nestydej, takhle podkopavat kapitalismus!!!!
Uz to chapes, Jabasi? NIkdo ti nikdy nic nedava zadarmo, ani ty semesky z Internetu nebyly tak uplne zadarmo, protoze naklady na ne ti operator zahrnoval do dalsich poplatku (pausal). Ted k tem skrytejm poplatkum pridali i primi poplatky. To samosebou musi kazdyho, kdo neni blbej, nas***. Protoze ty jsi zrejme spokojenej misto nasranej, mas asi stejne jako tobe podobni nasrano v hlave.
0/0
10.4.2003 13:59

Jabas

Re: Vysvětlení.
Hele ferdo. A proč se tu nerozčilují ti, kdo nemají internet a ani přístup k němu, že májí zpoplatněnu každou smsku i tu co nedorazila? Já vím, že Tě to štve, ale holt někdy musíš šáhnout do kešeně a platit. Všechno nemůže být zadarmo a nebo se nedá ukrást. Nauč se s tím žít a bude Ti lépe na světě. Na nic na tomhle světě nemáš nárok. Snad jen na smrt!
0/0
10.4.2003 14:50

Sat

Re: Vysvětlení.

Ach jo, to je logika, nerozčilují se tu právě proto, že nemají přístup  na net, to je snad jasný ne ???!!!

0/0
10.4.2003 16:03

Jabas

Re: Vysvětlení.
P.S. Ferdo mám předplacený Computer a za své předplatné dostanu pouze 24 čísel a CD, jak to mám uvedené ve smlouvě a žádný další číslo mi zdarma nedají a aní si ho nepřečtu na internetu zdarma! Takže se hoď do reality! Když si pořídím něco jako je mobil a nebo jiný komunikační kanál musím počítat s tím, že za to budu platit!!! Když na to nemáš, tak si to nepořizuj a nebo volej z telefonu z práce a doufej, že to po Tobě Tvůj zaměstnavatel nebude chtít zaplatit až mu příjde faktůra za Tvé soukromé hovory.
0/0
10.4.2003 15:01

Re: Vysvětlení.
Ty se radeji nauc cesky!
0/0
10.4.2003 19:53

spalda

Re: Vysvětlení.
no nerek bych ze je to tak uplne zadarmo, reklama muze byt taky primo na strance sms brany, kdyby byl nejaky pausal, treba za 50 mesicne s omezenim tak na 500 sms do vsech siti, tak se velice dobre zaplati, ale ne srovnat ceny netu s mobilem jako TM, nebo stupidni reklamu a 60 znaku jako E, jasne, ze nic neni zadara, ale takhle jdeme z extremu do extremu
0/0
10.4.2003 20:38

Mike

Re: Vysvětlení.
Problem neni v tom, ze SMS nejsou zadarmo ale v tom, ze za soucasnyho stavu je posilani SMS z Internetu nepouzitelny. Rad si zaplatim za doruceni SMS z Internetu (radove 1-2KC) ale musi to byt 160 znaku, bez prodlevy a snadno pristupny. To zadny oprator nenabizi. Vsechno je jen polovicaty reseni. PS: Ze operatori prodelavani na SMS branach je hloupost. Proc oddelovat placeni SMS center od ostatni rezie?
0/0
10.4.2003 14:30

Martin

Re: Vysvětlení.
Nabízí - ne sice operátor ale jiné firmy. Zkus sms.email.cz, www.mobilem.cz a další
0/0
10.4.2003 15:11

Milosh

Re: Vysvětlení.
Bez na zachod a dej si tam par facek, precti si to PS znovu, kazda firma je tu od toho aby vydelavala svemu majiteli, pokud mozno, co nejvic (to neni kritika kapitalismu, ale fakt). A pokud mas v nakladech polozku, bez ktery se obejdes a presto te stoji nehorazny haky, tak to samozrejme budes resit, nejlip jejim odstranenim z nakladu. O to se presne pokusili T-Mobile a Eurotel, kazdej svou cestou. A kazdej ma 3 moznosti: brecet, vystat se na to, nebo to nejak aktivne resit - nemame jen dva operatory...
0/0
10.4.2003 23:02

Venda

Re: Vysvětlení.
Jestlize to je polozka ktera firme pomaha udrzet a ziskat nove zakazniky, pak vubec neni nutne aby samotna tato sluzba byla ziskova. To si zrejme uvedomuji u Oskara a proto jsem nejen ja omezil pouzivani T-Debila a poridil u Oskara pausal.
0/0
11.4.2003 10:19

Petr

O jakých licencích se tam mluví?
To si operátoři kupují software, u kterého platí za licence podle počtu poslaných SMS? To je nějaký úlet, ne? Předpokládal bych, že licence budou buďto za počet strojů/procesorů, na kterých ten software běží, nebo třeba za celkový počet MHz procesorů (tak to měl donedávna Oracle). Pokud platí za počet strojů nebo procesorů, tak není problém reagovat tak, že pořídím míň rychlejších strojů. Pokud se platí za MHz procesorů, tak koupí takové platformy, která má největší výkon při nejmenší frekvenci.
0/0
10.4.2003 11:53

Re: O jakých licencích se tam mluví?

Omyl. Plati se licence za pocet SMS/sec vcetne vyjimek, jak to je ve clanku.

 

0/0
10.4.2003 14:18

jakub

Re: O jakých licencích se tam mluví?
letecke motory se taky prodavaji se softwarovym omezenim vykonu. Koupis stejny motor, ale s ruznym vykonem a tomu odpovida i cena. Stejne je to i u SMSkoveho software
0/0
10.4.2003 17:50

Bredy

Re: O jakých licencích se tam mluví?
Teda, to je terno! No ja ziram. Skoda ze se neprodava Word kde je dovoleno napsat jen 10 stranek textu, nebo ze neexistuje licence, kde bych mohl Windows pouzivat jen 10 hodin denne. To uz bych si mohl koupit televizi, ktera hraje jen mezi 20 a 24 hodinou. Abych to dovedl az k absurdum, tak bych si mohl poridit auto, ktery denne najezdi jen 100km a pak nepojede, nebo budu mit licenci ze pojede maximaln 40 i kdyz jeho motor bude umet jet 150km
0/0
11.4.2003 14:16

Jabas

Údiv!!
Rád píšu SMS na PC. Z mobilu jsem napsal asi 50 SMS za 6 let, co mám mobil. Platim si teď esemesky na Sms.cz a držim hubu. Nechápu, co všichni chcete? Něco zadarmo od podnikatelů? Operátoři potřebovali natáhnout klienty. To se jim povedlo! Každý včetně mě, si zvykl si zdarma posílat kvanta sms z PC z práce nebo z domova . A teď pláčeme, že musíme platit? Vám výrobce aut dáva benzin do auta nebo olej či nové gumy zadarmo? Nebo pekeř Vás zadarmo nechá nacpat v krámě chlebem? Jestli nemáte prachy,  tak neesemeskujte a za svým kámošem či kámoškou si zajděte a pokecejte si s ním!!! Před nástupem GSM to bylo naprosto normální a vy jste teď špatný z toho,  že vám Tmb či Et přestal dotovat vaší zábavu? Vitejte v kapitalismu! Oskar dříve či později udělá to samé. Výrobky se totiž prodávají! Pro charitu musíte jinam!!! A do práce taky chodíme za peníze a ne pro radost z dobře odvedené práce. Zaplaťte si placenou bránu jako já a vzpomínejte na doby kdy si nás operátor kupoval. Dnes už to nemá zapotřebí(:o) Už nás má!!! Je jedno kterému, ale každý z nás se některému upsal! A je jedno či na paušál či kartu! A dobře nám tak! Nic jiného si nezasloužíme(:o) Můj kamarád se jen směje. Nikdy si mobil nekoupil a ani nekoupí. Když se se mnou chce sejit a pokecat u pivka, tak se vždycky najde způsob, jak si dát vědět. A má právdu. A funguje to(:o) I bez sms.
0/0
10.4.2003 11:23

Re: Údiv!!
Vypada to, ze jsi T-mobile. Ta skryta obhajoba z Tveho prispevku jen zari. Ale proc takova masivni reklama neceho, co je postavene na hlavu???
0/0
10.4.2003 11:28

Rok

Re: Údiv!!

Ale prd, to akorát vy papouškujete pořád to samé. Příspěvek v tomto duchu (o pumpě, která nedává zadarmo benzín apod.) tady kdysi někdo napsal a našlo se pár jeho obdivovatelů, kteří ho teď píšou do všech diskuzí. Ale zapomínáte, že u benzínky si neplatíte měsíčně fixní poplatek dejme tomu 5000 Kč, v tom je ten rozdíl!

 

0/0
10.4.2003 11:30







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.