Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jak jste spokojeni s vývojem na českém telekomunikačním trhu? Kdy a za kolik budeme mít paušál za vy

"Tento to rok to nebude," říká ministr Mlynář a dodává: "Telecom má tři minuty po dvanácté..." Nečekaná konkurence mobilního internetu za paušál by Telecom měla postrčit. "Chci chránit prostor internetu jako nezávislý na státu, co nejdéle to půjde," prohlašuje v souvislosti s financováním sdružení CZ.NIC. Toto sdružení je zatím jediným registrátorem národní domény .cz, brzy však nebude. Ostatně ambice stát se jediným registrátorem má i ČTÚ. Více se dozvíte v rozhovoru s ministrem informatiky Vladimírem Mlynářem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Desperado

Konečně po 6 letech svoboda!!!

Tak  pánové a dámy, u nás na vesnici taky žádné mikrovlny nejsou, ani slavné ADSL od žlutých bestijí,ani nás v blízkém okruhu není 5 abych mohl zprovoznit satelitní internet.

Tak jsem vyzkoušel novou službu od Eurotelu za tu tisícovku měsíčne.Koupil jsem nový mobil Siemens S55 * bluetooth od Epoxu za 1200Kč a mám koněčně 24 hodinové připojení a zároveň mobilní.Rychlost je u nás při stahování průměrně 5KB/s takže pro srovnání u nás je stejná jako od vytáčeného připojení.

Takže konečně serfuju doma i v práci a nemusím se dívat na hodinky "za kolik"

Fakt děte do toho kdo nemá nic jiného na výběr jako já, aby už konečně ty žluté bestije zdechly. Pak teprve budeme moci mít nové a lepší služby!

0/0
12.4.2003 15:32

Motyčka

Myslím,že pan ministr,ještě nedozrál...
Ne ,že by se pomočoval,ale rozum má maximálně na vyměšování,odstup nezralá strukturo!!!!
0/0
12.4.2003 14:59

DDS

Dopis od Vašeho bývalého voliče...

Po tom, co jsem si tady přečetl jsem naprosto a totálně rozezlen, jsem úplně rozžhaven do běla !!!

Pane ministře, jste přeci proboha šéf Ministerstva informatiky, co nám to tady vykládáte za totální nesmysly ? O Internet nemáte evidentně absolutně zájem, jste v něm naprostý laik a lidé, kteří za Vás provádějí Vaši politiku jsou bez výjimek bývalými členy nejužšího vedení Českého Telecomu.

Já dávám měsíc co měsíc našemu státu na daních hromadu peněz, kterou bych dokázal zcela jistě utratit sám a daleko smysluplněji, tak proč mám poslouchat, jak člověk, který by měl hájit mé zájmy, který je placen z mých daní, tady plácá takové hlouposti ? Je naprosto evidentní, že současný stav na lince Stát - Telecom - Internet je prostě zablokovaný díky zjevné korupci, kterou jsme si za ta léta my - občasné, zvykli bez zájmu přecházet. Vy sám si hrajete do kapsy a problémy, které brzdí rozvoj Internetu u nás jsou Vám putna. Protože odborně zcela evidentně nestačíte na práci, kterou máte vykonávat, tak ji za vás vykonávají bývalí členové vedení Českého Telecomu, a je to na té práci znát... Telecom - PODNIK V MAJORITNÍM VLASTNICTVÍ STÁTU, zcela neuvěřitelným způsobem brzdí rozvoj modeních komunikačních systémů u nás, čímž si zaděláváme na těžké problémy dobudoucna. U ADSL, služby, kterou Telecom zprovozňuje v největších městech jako poslední operátor v Evropě jsou lidé okrádáni jak na cenách, které jsou NEJVY¦¦Í v Evropě, tak na rychlostech připojení, které jsou NEJNIŽŠÍ v Evropě.

Už jen za to, že v jedné větě pronesete politickou proklamaci typu "Podporuji rozvoj internetu u nás", abyste o pár slov později prohlásil, že "paušál u vytáčeného připojení není možný", byste měl radši odstoupit.

Pane ministře, nedělejte prosímvás už dál ze sebe takového debila a odstupte, nebo Vám brzy rozzuření mladí uživatelé internetu buďto zapálí auto, nebo střechu nad hlavou, nebo se někdo šikovný skutečně nasere a zařídí Vám miliónové účty za telefon, abyste měl za co utrácet ty statisíce, které vám leží na účtech.

S pozdravem "Táhněte do hajzlu", Váš bývalý volič...

0/0
11.4.2003 0:16

Jobi

0/0
10.4.2003 20:01

Fireman

Internet po 220 voltech

Vydržte,rýsuje se realná šance připojení internetu přes NN síť(po rozvodu 220V). Pokud je  to pravda tak se Telekom může se svým připojením přes tlf.linku nechat vyfotit a foto si může dát do rámečku jako vzpomínku na zlaté časy.Čím dřív tím lépe. Výsadní  dodavatel  zařízení pro toto připojení prý už v Česku je

 

0/0
10.4.2003 10:49

NONAME

nemůže rozhodovat

mám jednu připomínku k Mlynářově polopravdě ohledně rozhodování a.s.

"Majoritní akcionář nemůže říct "udělejte takové a takové rozhodnutí, byť je pro firmu ekonomicky nevýhodné"

To je sice pravda, že u a.s. nejde si jeden z akcionářů udělal co chce, od toho jsou valné hromady, kde všichni zúčastnění "zvedají packy". Bude-li většina pro snížení ceny tak se cena sníží (zvýšení podléhá ještě kontrolou ČTÚ, snížení nikoliv). Vhledem k tomu, že by má stát většinu, tak když bude stát chtít, tak si to prosadí.

Je tu ovšem jedna výjimka - Telsource má tzv. blokační minoritu, tedy více než třetinu hlasů a může blokovat "závažná rozhodnutí" jako je např. změna vlastníka, prodej akcií, změna základního jmění atd. Snížení ceny u jednoho z nabízených produktů ovšem rozhodně není závažným rozhodnutím, které by mohl Telsource blokovat, osobně se domnívám že to není ani důvod pro svolání valné hromady. Neznám vnitřní směrnice, ale jistě by se dalo s úspěchem pochybovat o tom, že Telecom svolával valnou hromadu třeba na ty promo akce které tuhle běžely (volání o víkendu levnější atd. už si to nepamatuji).

O všem tedy rozhoduje (může rozhodovat) představenstvo, kde má většinu ministerstvo stát (zastoupený FNM, MI a MF). Takže jinými slovy - celá věc ohledně drahého internetu je o tom, co chce stát více peníze z ČTc a nebo zvýšit internetovou gramotnost, koupěschopnost, zmenšit nezaměstnanost ... (na to vše měl dle mezinárodních studií dostupný internet velmi pozitivní vliv). Jestli MI nemá páku přesvědčit MF&FNM o druhé možnosti, pak nemá žádný vliv a vůbec nechápu proč tohle ministerstvo vzniklo. Musí samozřejmě vymyslet něco neprodělečného, takže nikoliv internet zadarmo a pod. Ovšem nastavit cenu na hodnoty běžné v okolních státech u kterých je jasné že prodělečné nejsou nemůže mít žádný protiargument kromě nenažranosti českého státu. A jestli jsou nenažraní, tak by to měl mlynář na plnou hubu říci a ne je bránit a jet s nima na jedné lodi.

0/0
9.4.2003 16:26

Viper

...normalka
ano a budou slevnovat az bude mit kazda babka s dedkem doma bezdrat a o metaliku nebude mit nikdo zajem...zase telecom zaspi dobu a stat prodela gate proste normalka (bohuzel nase spolecne gate) a zase za to nebude nikdo zodpovednej a nikdo neodstoupi ... ani bych se nedivil kdyby ty slouhy co si myslej ze jsou pani nekdo zacal strilet do kvetaku...
0/0
9.4.2003 22:41

Badax

Hernajs,

proc pisete, ze prispevky jsou nazory ctenaru, s jejichz obsahem nemate co do cineni a pak tu delate recenzy?

No i tak lepsi hvezdicky, nez zrusenej celej prispevek. Kazdopadne kde jinde mam Mlynarovi rici, ze je stara komunisticka ku..a. Na vladni audinu to rvat nebudu!!!

0/0
9.4.2003 9:27

Juwi

Re: Hernajs,
To se dělá nejspíš automaticky(databáze sprosťáren). Ale souhlasím stím, vulgarity patří spíše do hospody k pivu a ne tady. Pukud teda nejsi přípojený i v hospodě přes GPRS a skvelý tarif Eurotelu:-)) Jinak někdy se to dá obejít třeba tím, že ve slově napíše mezery, třeba S L O V O. Nepředpokládám, že by na mobil serveru měli někoho kdo pročítá pravidelně tyhle diskuze a provádí jejich korekturu...
0/0
9.4.2003 9:42

tomek

nechápu

Zajímalo by mě, kdo má kromě Telekomu prospěch z tržeb za předražený internet...kdo je ta Žába na prameni...podle článku je jsou Mlynář min. informatiky a stat vůbec svatí, kteří vlastní majoritu , ale už 10 let s tím nemůžou nic dělat...akcionáří hospodařící s tím zbytkem se řídí majoritním vlastníkem ?? ... zkrátka už mě to pěkně se..

0/0
9.4.2003 8:35

Juwi

Re: nechápu
Az na to, že ceny za Internet. t.j. propojovací ceny mezi ISP a Telecomem určil ČTÚ a větší část z ceny za tvé předražené spojení stejně odvede Telecom ISP, takže já bych ho na to první místo, kdo má z toho prospěch určitě nedával. Ano ty platíš účet Telecomu, takže nadávaš na něj, ale Telecom zase platí ISP. A proč nemá lepší cenu, když je sám poskytovatel ISP(Quick)?Protože nesmí!!A proč? Protože by ho ostatní zažalovali za monopolní chování, jako se tomu už jednou stalo u ADSL(IOL Platinum). Takže se nejdříve doporučuji seznámit s fakty a pak házet špínu na Telecom.
0/0
9.4.2003 9:37

kovboj2053

Re: nechápu
Nejses nahodou z Telecoumu troubo, tzn. nelzi prosim.
0/0
10.4.2003 7:11

Juwi

Re: nechápu
Fakta frajere máš? Ze lži dovede osočit druhého každý primitiv.
0/0
10.4.2003 16:28

Vašek

Re: nechápu
Chcete říct , že vetší část mého účtu za Internet spolkne ISP? Co to vykládáte za nesmysl - zhruba 80 % jde pro Telecom a od 15 do 20% pro ISP a OLO ( nikdo to neví přesně). A s tím Quickem už jste mimo úplně - je přece jasné že nemůže poskytovat Telecom velkoobchodní cenu koncovému zákazníkovi - a je správné že na to ČTU dohlíží aby Quick - IOL nebyl zvýhodněn - viděl jste nějakej velkoobchod (příklad Makro) v kterém by mohli za velkoobchodní cenu nakupovat lidi bez živnostáku? Telecom je těžce monopolní a jěště dlouho bude a konkurence u nás v oblasti Internetu bohužel vůbec neexistuje.
0/0
12.4.2003 2:34

Badax

Klasicka otazka

Proc se Mlynare nezeptate narovinu: "Co jste za dobu sveho ministrovani vubec pro lidi udelal?"

Je to stara alibisticka *****, ktera z nas akorat saje prachy a prace po nem zadna!!!!!!

0/0
9.4.2003 0:33

vrak

uz jsem se ho ptal,napsal mi,ze nemam otravovat
aspon ale napsal
0/0
9.4.2003 0:50

petra

zvednout dane to umite okamzite
Zvednout dane to umite okamzite,ale kdyz mate udelat neco poradneho,tak to je najednou spousta prekazek.Stydte se pane radoby ministre.
0/0
9.4.2003 0:27

roman

naridit soukromym vlastnikum,ze nesmi zvedat najmy to umite ze dne na den
Naridit soukromym vlastnikum,ze nesmi zvedat najmy to umite ze dne na den. Ale jak se jedna o statni Telecom tak je to strasny problem a nejsou na to nastroje a podobne kecy. Obycejna ***** ses Mlynari, obycejna *****.
0/0
9.4.2003 0:17

bohous

vzdyt je to jen vlezdo*****ka
Vzdyt je to jen obycejny vlezdo*****ka.Pred volbama strasne bojoval proti Spidlovi a monopolum a podivejte se na toho hajzla dnes.Jenze co bys neudelal za penize.On ma tu vyhodu,ze za penize dokonce nemusi a nedela nic.A kdyz tak tak jen skodi.
0/0
9.4.2003 0:12

rambo

a ty domeny to je dalsi prasecina
Samozrejme,ze to hovado nema zajem na nicem.Kdo by mel zajem na tom aby neco zlevnil kdyz nemusi a kdyz se mu z toho sype.Reknete nam kolik znamych mate ve firmach ktere se obohacuji na nas ucet.Uz jen ten nazev cz.NIC
0/0
9.4.2003 0:07

hofo

*****
Tady prece neni o cem diskutovat.Je to *****.
0/0
9.4.2003 0:01

Milhaus

Pausal
Clanek sem necet, tak nechci zbytecne nadavat, jenom podotykam, ze Cesko ma naprosto mizernou penetraci internetem / rozumej dostupnosti /, tak uz s tim ***** neco udelejte. Odkladani pausalu veci zrovna neprospeje... 
0/0
8.4.2003 23:06

Marfi

Paušál supr věc.
Včera bylo pozdě,moc tomu stejně nevěřím.
0/0
8.4.2003 21:59

helena

ministr
K čemu je nám dobrý ministr, který vymyslí hlavou, aby listonoši chodili večer a pro zpřístupnění internetu širší veřejnosti (s ohledem na finanční hledisko) není schopen udělat naprosto nic?
0/0
8.4.2003 21:48

halir

Telekome polib si ***** Mam 128kbit / 24H unlimited bezdratnet za 600 Kč

Telekome polib si ***** Mam 128kbit / 24H unlimited bezdratnet za 600 Kč a ty tvoje predrazene ****** uz me nezajimaji, vracim ti tvuj "plastofon" muzes ho i s ISDN prodat do afriky

ps: cekal jsem uz prilis dlouho at ti schniji draty v zemi

0/0
8.4.2003 20:49

Re: Telekome polib si ***** Mam 128kbit / 24H unlimited bezdratnet za 600 Kč
Za 600,-??Co to je?????
0/0
9.4.2003 9:45

halir

Re: Telekome polib si ***** Mam 128kbit / 24H unlimited bezdratnet za 600 Kč
z takove reklamy bych nic nemel takze nereknu, prozradim jenom ze se jedna o bezdratove pripojeni lokalni site kde jsme 3, dva maji pocitanou 300kc/150MB ja mam nepocitanou 600/x tech 128kbit je v noci jinak 64 ale srovnejte to s telekomem.... za tu prachy to nema konkurenci. TELEKOME CHCIPNI ZA TY PRACHY CO JSEM DO TEBE NARVAL
0/0
9.4.2003 22:25

obcan

tohohle hajzla do teru a peri a obesit

Lidi ze si nechate takove prolhane lidem nepratelske svine **** na hlavu.

Dyt se vam tam jenom vysmiva!!!!

0/0
8.4.2003 20:17

Baryk

****** naší kačky
Mesicne hrnu tem komousum do telekomu cca 2500 Kc. ADSL k nam do mestecka nejde. Bezdrat na horach nefrci. A jako napotvoru mam doma i signal Eurotelu velmi slaby. K cemu mi jsou vsechny ty kydy do listopadu 89 slusnych lidi, kdyz ted uz jsou vzdaleni lidem az na mile. A kdyz uz si myslim, ze se z tech idiotu nepobliju, tak si omylem prepnu na NOVU a vidim toho kokota Novotneho a uz to lita. TV prevadece na debilni NOVU se vystavily neuveritelne rychle. Jsem uz starej a pausalu se mozna nedoziju. Male stesti me naplni dusi, kdyz si vzpomenu na konec Cauceska. Samet byl chyba...
0/0
8.4.2003 19:47

Agent Pulec

paušál
pozor na paušál. :-) nebo tu budete 24 hodin denne jako Já :)))))))))))))))))))))), a budete tlustí, a budou vás bolet záda,,,:--) uff ječtě že chodím do fitcentra.... _
0/0
8.4.2003 19:38

kelvin

co čekáte
co cekate od tehle komousu co ted sedi nahore.
0/0
8.4.2003 19:04

Robert

V USA $40 ???
Vyuzivam America Online za mesicni poplatek $24!!!!! Yahoo je za $15 a NetZero dokonce za $10!!!!!!Co to jsou za kecy? 
0/0
8.4.2003 18:49

Petr Nachtmann

Re: V USA $40 ???
20 dolaru pro Vasi telekomunikacni spolecnost za telefon a +/- 20 dolaru pro Vas ISP za Internet.
0/0
8.4.2003 20:07

neni dulezite

Odpojovani po dvou hodinach nic neresi
Vazeni, odpojovani po dvou hodinach resi pouze problem ISP, jak na jednom pronajatem kanalu vystridat co nrjvic uzivatelu, ale vubec neresi problem s pretizenim signalizacni site (procesor na HOSTu) a pernamentnim obsazenim kanalu.
0/0
8.4.2003 18:45

telekoumak

Re: Odpojovani po dvou hodinach nic neresi
Musím vás opravit,signalizační sít je tak dimenzovaná a jištěná,že nemůže dojít k přetížení.To samé se týká i procesoru na ústředně.Ovšem jinak s vámi souhlasím,že zůstávají obsazené hovorové kanály a omezí se dostupnost sítě pro ostatní účastníky,viz můj příspěvek "Zavedení paušálu není politický ani ekonomický problém,ale technický "
0/0
8.4.2003 18:54

Jarda

Reakce na vyjádření pana Mlynáře

      Pane Mlynáři,

       je velmi zajímavé že zvednout daň z čehokoli dovede vláda tohoto státu okamžitě, samozřejmě s podporou všech těch parlamentů a senátů, ale udělat něco co by zvedlo všeobecnou vzdělanost tohoto národa, což jistě internet podporuje, to bohužel trvá této vládě dlouho a dlouho. Proč to tato vláda dělá ? Dělá to proto aby bylo v tomto státě co nejvíce nevzdělaných lidí ty se pak lépe ovládají. Přečtěte si někdy knihu, myslím že se jmenuje  mráz přichází z východu , tam je to popsané a nebalamuťte lidi, že snad něco vaše ministerstvo může. Hezky to píše dneska jedna paní v Hospodářských novinách jak je to s námi Čechy.   

0/0
8.4.2003 18:42

Včelka Mája

Ministr Mlynář a paušál za Dial-Up?

Tyhle dva pojmy současně nikdy nezažijeme. Paušální dial-up bude a mimnistr Mlynář a hlavně celé to zbytečné ministerstvo nebude.

Pro obojí platí - čím dřív, tím líp!!!

0/0
8.4.2003 18:38

Bičovka

Re: Ministr Mlynář a paušál za Dial-Up?
Moje slova. Další parta debílků, která dělá z každé prkotiny druhou světovou. Kdyby udělali alespoň něco pořádného a neměli pořád plnou hubu keců, tak by udělali lépe. Jenže oni se asi ani na nic jiného nezmůžou ti rádoby počítačoví experti.
0/0
8.4.2003 20:01

MB

paušál přijde pro Telecom pozdě
Myslím ,že TELECOMu narostla (alespoň ve větších městech) dost výrazná konkurence, která může znamenat pro TELECOM do budoucna i dost výrazné existenční problémy. Jaká konkurence ? Řada firem je schopna Vám zajistit připojení pevnou linkou na velice rozumný peníz (platím 300 kč měs.paušál za 1GB dat 64 kbps cena za aktivaci byla 2000 kč). Jen je mi líto, těch co nemají takovou možnost.
0/0
8.4.2003 17:54

ukran

Re: paušál přijde pro Telecom pozdě
Máte bohužel pravdu.
0/0
8.4.2003 18:51

Belg

Data Nonstop - super věc.
Budoucnost mobilních komunikací je růžová, a to nás ještě čekají sítě UMTS. Už týden využívám DATA Nonstop od Eurotelu a díky naprosté spokojenosti s touto službou ruším linku Telecomu. Argumenty Telecomu, že paušál nejde zavést bych přirovnal k tvrzení iráckého ministra informací, který tvrdí, že spojenci nejsou v Bagdádu. :-)
0/0
8.4.2003 17:44

Ranger

Re: Data Nonstop - super věc.

Ano! Mám to od včerejška a je to super. Pokud budu i v následujících týdnech takto spokojen, Telecom pro mě skončil.

JSOU TO SVINĚ!

0/0
8.4.2003 19:02

telekoumak

Zavedení paušálu není politický ani ekonomický problém,ale technický
Protože mezi lokální ústřednou a hlavní řídící ústřednou je určitá koncentrace linek,což znamená,že volat najednou může jen část lidí připojených na lokální ústřednu.Při běžném telefonování to nevadí (vše je spočítáno tak,aby nenastalo přetížení sítě),ale při připojení na internet přes dial-up to je problém,protože relativně malá skupina uživatelů obsadí na dlouhé minuty i hodiny většinu nebo všechny linky a normální hovory pak nepůjdou spojit a dojde k přetížení sítě.Vzhledem k tomu,že Český Telecom má ze zákona povinost zajistit dostupnou základní hlasovou službu je jasné,že řešení problému paušálu přes dial-up není ani tak politický nebo ekonomický problém,ale je to problém především technický a jeho řešení není zrovna triviální.Pokud jde o paušál pro internet u Eurotelu,tak tam je to na jiném principu a jiné technologii než jsou pevné telefony.Pro neznalé uvádím,že internetové spojení přes modem je normální hlasové spojení,pouze místo hlasu jsou nakonci modemy.
0/0
8.4.2003 17:36

ukran

Re: Zavedení paušálu není politický ani ekonomický problém,ale technický
si děláš v době optických vláken legraci,nee? A to ani nemluvím,že ty jedničky a nuly tam jdou stále,ať voláš nebo ne..
0/0
8.4.2003 17:58

telekoumak

Re: Zavedení paušálu není politický ani ekonomický problém,ale technický
Legrace to není.Stačí se podívat do jakékoliv učebnice telekomunikací jaké jsou možné topologie sítě.Je logické,že je neekonomické mít pro každého účastníka samostatné vedení až na hlavní ústřednu.Možné to sice je,ale nikdo by to nezaplatil,princip koncentrace funguje dokonce i v USA.Ostatně optická vlákna se používají na páteřních sítích,u lokálního připojení je to velmi drahé.
0/0
8.4.2003 18:09

ukran

Re: Zavedení paušálu není politický ani ekonomický problém,ale technický
koukej dál do starých učebnic,říká Ti něco SDH? A bavil ses o spojení "Houstu" s lokální ústřednou! Tak nevymýšlej,nejsi Ty obchodník z Telecomu,který nic neví??
0/0
8.4.2003 18:17

Re: Zavedení paušálu není politický ani ekonomický problém,ale technický
Právě o to spojení "Houstu" s lokální ústřednou jde a tam SDH nepomůže,SDH je přenosový systém,nikoliv spojovací.Úzké hrdlo je vždy ve spojovací technologii a je jedno jestli je to v Německu,Francii,Velké Británii nebo České republice.
0/0
8.4.2003 18:29

ukran

Re: Zavedení paušálu není politický ani ekonomický problém,ale technický
Ty toho nenecháš viď,řekni nám něco tajného-například alespoň jedno okresní české město,kde není SDH propojení mezi místní a "Houstem" či propojení po optických vláknech.. A nebav se o jiných,ti jsou 100 let za opicemi...
0/0
8.4.2003 18:41

pro paka

Re: Zavedení paušálu není politický ani ekonomický problém,ale technický
ty pako, spojovaci pole na HOSTu a signalizacni system (zejm. procesor) to proste nezvladnou - vezmi to jako fakt a porad neprud, kdyz nevis o cem mluvis
0/0
8.4.2003 18:47

ukran

Re: Zavedení paušálu není politický ani ekonomický problém,ale technický
přesvědčils mne,půjde to jedině bez ústřednářů...
0/0
9.4.2003 7:40







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.