Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jak se budete dívat na firmy, které budou své výrobky propagovat prostřednictvím textových zpráv? Má

Zasílání vyžádaných reklam nabízí v ČR několik firem - jak vlastně vydělávají? Existují přesné hranice mezi spamem a reklamou? Víte, že jednou z překážek rozvoje mobilního marketingu je "SMS slepota"? Eurotel za nevyžádanou reklamu žalovat nemůžete. Víte proč?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jan Barta

Velmi dobry clanek
Diky za super clanek, skoda, ze jich je tak malo. Cim pokracuje serial dale?
0/0
4.4.2003 15:12

jarda

vyse odmeny za reklamni sms

Opravte mne jestli je neco spatne.

Precetl sem si podminky cluboxu a snazil sem se zjistit o jakou nepatrnou castku,kterou autor zminuje, se jedna. A tak tedy: zakladni cena SMS je podle ceniku 4,00 Kc. Odmena pro prijemce je 10% z 1/4 zakladni ceny-tedy 10 haleru. Clubox posila max. 1 SMS denne,a to jeste v pracovnim dnu. Za mesic tedy cca 20.To znamena 2 Kc mesicne. Pri ziskani dalsiho clena se odmena zvysi z 10% na 20%,takze to bude delat 4 Kc za mesic. Minimum,ktere spolecnost odesila na ucet je 20Kc.Takze za pet mesicu by prijemci prislo na ucet 20Kc,ze kterych si samozrejmne banka strhne poplatek za operaci (a jak jsem cetl jinde,bankovni poplatky mame mimoradne vysoke oproti jinym zemim). Myslim tedy, ze registraci jen pro penize si neudelaji ani osoby s nizkymi prijmy.  

0/0
4.4.2003 14:01

Jakub Švestka

Mobilní reklama x mobilní marketing

Podle mě jde o dvě činnosti, které jsou na koncích spektra obchodního využití SMS. Místo standardní SMS reklamy, tj. zaslání pár desítek znaků obsahujících reklamní sdělení, je lepší nechat na uživateli, aby se zúčastnil např. SMS soutěže.

I při druhé variantě může dojít k odeslání SMS s reklamním sdělením, ale obsah SMS koresponduje např. s produkty SMS soutěže, což užitel nejen že neakceptuje negativně, ale dokonce takové informace, např. o slevě, akci či novém produktu, vítá. Proč? Protože jde o cílené oslovení příjemce a pro něj užitečné či zajímavé informace.

0/0
4.4.2003 11:40

DV

T-mobile - lze zakázat zasílání reklamy z 4603

Zavolejte si na Operátora a zakažte zasílání reklamních a informačních sdělení z tohoto čísla. Pak už Vaše číslo může zneužít jenom ten, komu ho neprozřetelně vyplníte do nějaké soutěže.

Operátoři to ochotně udělají.

0/0
4.4.2003 8:58

honza

skvely prispevek
kdy bude pokracovani?
0/0
3.4.2003 11:22

vitex

Licence Agreement
Nepribude proto do smluvy k telefonu dalsi clanek ve smyslu: "Zakaznik pouzivanim telefonu souhlasi se zasilanim ...." To uz by nebyla nevyzadna reklama ....
0/0
28.3.2003 19:32

Ebo

Tak to zkusí jednou..
a pak se zbavím telefonu ..neb ho mám na telefonování a né na to aby mě něaký reklamy vymlátily za 10 minut baterii ... a když to udělá každý druhý, tak to můžou operátoři zabalit..
0/0
26.3.2003 11:39

Jirka

Mobilní opruz
Nebyl by to příhodnější název pro titulek toho článku? Nebo popisovanou hrůzu autor snad považuje za něco normálního a pozitivního?
0/0
26.3.2003 10:27

TommyCZ

Reklamy na Mobil ? Jen at to zkusi
Podle Zakona o reklame z lonskeho roku mi prece nemuze nikdo posilat nevyzadanou reklamu, ktera me obtezuje. Tak o cem je tento clanek ?
0/0
26.3.2003 9:53

Tomas Symersky

Re: Reklamy na Mobil ? Jen at to zkusi
Jak chcete dokazat, ze vas obtezuje? Mate na to nervy? Ja si myslim, ze ten zakon, i kdyz byl v prvni vlne chvalen, tak si zaslouzi jen kritiku tim, ze neni jasne definovano, co je to obtezovani......
0/0
4.4.2003 9:52

vlk

Re: Reklamy na Mobil ? Jen at to zkusi
... to je prece NAPROSTO JASNE. Vse, co je NEVYZADANE, tedy takova informace, ktera mi prijde a ja jsem explicitne nepozadal o jeji doruceni ja jasny spam.
0/0
4.4.2003 15:49

Petr

Reklama je otravna..ale..
Souhlasim s tim, ze nevyzadana reklama je otravna..zkuste se na to ale divat z te lepsi stranky- kazdy z nas je prece spotrebitel..pokud bude existovat nejaky portal, ktery bude shromazdovat prani vsech spotrebitelu, muze byt MM naöpak velice zadany: pokud bych mohl na tomto portalu zadat vyrobky, jejichz koupi planuji (elektronika, lednice, nebo napr. i ojety automobil), pripadne i uvest konkretni typ, cenu, kterou jsem ochotny zaplatit atd., necitil bych se obtezovan sms zpravami o akcnich slevach techto vyrobku v blizkosti meho bydliste..dovedu si i dost dobre predstavit,ze bych na tomto portalu zadal, ze planuji rodinny vylet, trasu tohoto vyletu a v prubehu jizdy by se na mem mobilnim telefonu objevovaly zpravy o blizkych restauracich s vyhodnym rodinnym menu, o kulturnich akcich..v tomhle smeru ma MM urcite budoucnost..a  provozovatel takoveho portalu by mel zlaty dul
0/0
24.4.2004 11:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.