Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Považujete nový přístup Nokie k dvouletým zárukám za dobrý nápad? Jste "hodní", nebo "zlí" uživatelé

Po nových přístrojích přichází Nokia s organizační novinkou: u všech mobilů vyrobených v roce 2003 a později bude uskutečňovat záruční opravy i ve druhém roce záruky. Společnost však neruší svoje celoevropsky platné podmínky, podle nichž jako výrobce poskytuje pouze jednoletou záruku. Abyste totiž mohli uplatnit záruční nároky i ve druhém roce, musíte splňovat určité podmínky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

noooo-nokija

nooooo
nokija ma sice penez az az ale telefonu v servisech jeste vic takze tohle by ji muselo polozit :)))
0/0
2.4.2003 1:03

Honza

Sony Ericsson

Dovolte, abychom Vás tímto informovali, že společnost Sony Ericsson poskytuje záruku na mobilní telefony Sony Ericsson  v prodloužené podobě tzn. 2 roky - přesně tak, jak je specifikováno v zákoně, tzn. na výrobky vyrobené po 1.1.2003.

Toto je informace, která by měla být dnes zveřejněna www.gsmobil.com, ovšem pravdou je, že Nokia je jeden z posledních výrobců, který na nové podmínky nepřistoupil.

0/0
1.4.2003 23:38

prodejce

Ne nechtěl jsem jmenovat, ale ten příklad je poměrně přesný.

Přesně s tímto servisem (momentálně se nacházi v Letňanech) mám zkušenosti typu. Já: Týden starý telefon vydrží 8 hodin na baterkách. Servis: ale test je OK. Já: Vyzkoušeli jste to ? Ne, test Je OK. Když se to opakuje 4 x za sebou a vy ani nemáte šanci na výměnu, protože test je OK, tak to na s..... Potom najednou technik při 5 opravě řekne: byl tam špatný modem bral v klidu 20mA. BINGO. Vrácení peněz za legendární T28 (cca 80% úmrtnost) průměr 7 měsíců) . Mezi námi do minulého roku jsem byl několikrát svědkem, kdy Nokia několikrát zákazníkovi uznala záruku na základě databáze oficiálně dovezených telefonů. Vzhledem k tomu, že 99% ostatních dovezených telefonů jsou nabrané na bílé koně jako dotované, je zcela pochopitekné, že chce servis v takovém případě nákupní doklad ze státu původu. A že je záruka na komletní telefon 2 roky nesmysl, musí snad uznat každý. Zkuste TV dvakrát deně vyndat na mráz. Příkaz dvou leté záruky způsobil úpravu zaručních podmínek, které zajistí, že Vám už nikdy nikdo nic nevymění. A soud ? To je spíš výsměch.

0/0
2.4.2003 10:33

Honza

Re: Ne nechtěl jsem jmenovat, ale ten příklad je poměrně přesný.
No já chtěl jen upozornit na to, že redaktoři Mobil.cz když patlali dohromady tuhle kupu aprílových trapných blbostí, zatímco jim unikají jiné podstatné věci, o kterých si myslím, že by stálo za to je spíš uveřejnit. Jedná se o rozhodnutí zastoupení SonyEricssonu. www.gsmobil.com jsem uvedl jako zdroj - jedná se o autorizovaného distributora telefonů SonyEricsson, stejnou záruku dostatne prodejce i u ostatních distributorů (např. Celadon). Takže dnes už je jasné, že Nokia je poslední výrobce (nevím jak je na tom třeba Alcatel), který neposkytuje na své výrobky dvouletou záruku, což jistě svědčí o kvalitě výrobků, když se výrobce odmítá přizpůsobit zákonům naší země a hází tak druhý rok záruky na prodejce. Já jako prodejce nemám z nového zákona také radost, už se "těším" až mi sem budou chodit zákazníci a rekalamovat svůj telefon, že jim po roce a půl provozu nevydrží baterka, ale co s tím nadělám? Někdo se rozhodl chránit spotřebitele dvouletou zárukou a zákon byl schválen....
0/0
2.4.2003 10:59

prodejce

to je malinko do kola
Já si právě myslím,  že problém bude v tom zákoně. Na Nokii bych jako její uživatel našel jistě mnoho chyb, stejně tak jako na jiných značkách. Ale co se týče servisu, tak když se nad tím zamyslím je Nokia jediná, která tady vlastně servis má. Pochopí to každý, kdo navštíví všechny ty EBM, Febry atd. A co se týče životnosti - koukni se kolik je u spotřebytelů vrstevníků Nokie 5110. Proč se asi Ericsson jmenuje SonyEricsson. Není to náhodou proto, že se Ericsson této divize tak trochu zbavil a nebyl náhodou důvod ve splehlivosti?  Myslím že uživatelé Nokií nejsou žádný svatoušci. Nevím jak u Vás, ale u nás je s vysokým náskokem na prvním místě ve vytopených telefonech 6210. Podle toho, co na mne dolehlo z míst zákonodárců, po té co se zvedla vlna odporu proti novému zákonu, se těch reklamací zas až tak bát nemusíš, protože jestli chceme vstoupit do EU, smí ten zákon platit jen do 31.12.2003 protože je v příkrém rozporu s jejich zákony. Obávám se, že z této informace vyplývají i souhlasy výrobců se zárukou. Je fakt, že prodejce oficiálně dovozených telefonů to značně poškodilo, ale černý trh vzkvétá jako nikdy před tím a to je asi důvod k zamyšlení.  Měl jsem zákazníky kteří po Nokii chtěli přejít na jiný tel. a ještě rádi se vrátili zpět. Ne kvůli délce zaruky, ale kvůli kvalitě servisu.
0/0
3.4.2003 8:57

prodejce

Jo Nokia si to rozhodla sama a proč ne,
když je ten zákon paskvil, který ve světě nemá obdoby. Psal jsem to i tomu -------- co je šef úřadu na ochranu spotřebytelů. Podle toho co řiká v TV a radiu, to na mě působí, že pokud si něco chci koupit, mám jít k Větnamcům do tržnice, v případě že chci značkové zboží, bude lepší ho koupit v některém z okolních států. On však mlčí. Kdo navštívil servis Nokie a jiný, (myslím, že z Pražských jsem byl ve všech), tak si domyslí, proč se Nokia zdráhá. Nechci jmenovat, ale jsou takové, kam bych po druhé prostě nešel i kdyby to pro mne mělo znamenat koupi nového mobilu. V Nokii mi prostě telefon nikdy nezničii, to však nemůžu říct o ostatních. Nejedná se o zkušenosti s 5 telefonama, se stovkami telefonů mích zákazníků.
0/0
1.4.2003 17:41

Mike

To bohuzel NENI april
Autorizovani dovozci AGOR a Celadon si proste vysvetlili zakony po svem. Pokud se nevzpamatuji, tak zrejme jejich konkurenti dostanou silny argument pro koupi prave jejich vyrobku. Vsichni ostatni vyrobci (nejsem si jist u SonyEricsson) totiz zarukuy 24 mesicu garantuji. Nechapu proc by prodejce mel platit za to, ze Nokia dela smejdy. Tento zpusob obchodu zda se mi ponekud zvlastni. Prosim, venujte se tomuto tematu podrobneji !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Diky. Mike
0/0
1.4.2003 11:01

Pavel Novák

Re: To bohuzel NENI april
rubrika: GSM humor
0/0
1.4.2003 12:26

stonožka

Re: To bohuzel NENI april
tady si asi nekdo stoji na vedeni! Dnes je APRIL! Jo a nevim proc sem pletes Agoru nebo Celadon, kdyz o 1 lete zaruce si snad rozhodla společnost NOKIA! Tupče!
0/0
1.4.2003 15:27

Ani jsem to nedocetl
Nehodlam **** svuj cas takovyma blbostma. Je sice april, ale to neznamena, ze se budou psat jenom same ********.
0/0
1.4.2003 10:09

Ondra

Jak mám rozumět tomu, že zablokuje sim pro ostatní nokie
0/0
1.4.2003 9:55

gecco

Re:
Jde o specialni vlastnost vsech Nokii od roku vyroby 2000 (Nokia prozirave implementuje progresivni technologie). Zjednodusene vysvetlim princip - po vlozeni takto zablokovane SIM do MT Nokia provede telefon vyhodnoceni stupne blokovanosti (az 4 stupne) a podle toho provadi dalsi cinnosti. 1. stupen - tzv. zablokovani lehke - na displayi se zobrazi hlaska "Se SIM vadneho uzivatele neni mozno vyuzivat komunikacnich sluzeb" a dale bude mozno pracovat pouze s PhoneBookem. 2. stupen - zablokovani stredni - na diplayi se na dobu 20 s zobrazi "Vlozte jinou SIM" a pote se telefon automaticky vypne. 3. stupen - zablokovani uplne - na display se objevi "Navstivte autorizovany servis" a telefon zablokuje moznost vymeny SIM i klavesnici 4. stupen - tzv. totalka - telefon po detekci takto zablokovane SIM vypne display i klavesnici a automaticky vytaci 112 a podle udaju z BTS hlasi polohu a privolava pomoc poradkovych sli.
0/0
1.4.2003 11:49

v.i.x

april ? april !
souhlasíms Alešem,co se týká "spolehlivosti a bezporuchovosti" mobilů zn. Nokia. Kolik tel. z těch všech vyrobených je opravdu spolehlivých ?
0/0
1.4.2003 7:40

Ales

April nebo ne?
Uz podle zacatku: "Mobily Nokia, známé svou bezporuchovostí, jsou natolik spolehlivé ..." to musi byt april ;-) Neznam jinou firmu, ktera tak casto a rada pousti na trh nedodelane vyrobky a 'dohani' to pozdeji pomoci ruznych updatu firmware...
0/0
1.4.2003 7:31

Sebastian

Uz je tu zas 1. Duben
0/0
1.4.2003 0:23

Sranda

Re: Uz je tu zas 1. Duben
Nedokazu rozlisit jestli to je sranda nebo ne:-(((())))V kazdem pripade je skutecnost ze Nokia s tema Service Packam opravdu vybehla.Tzn.ze opravdu prodejce koupi nove telefony na ktere je zaruka 18 mesicu a za zbytek ruci prodejce!!!!!!!!!!!!!!Pokud chce plnou zaruku (24 )pekne naval dalsi prachy za Ser.Pack.!!!!!!!!!!!!!!
0/0
1.4.2003 1:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.