Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Bude úspěšná kampaň T-Mobilu propagující nehlasové služby? Udrží společnost svůj růst?

T-Mobile prezentoval své finanční výsledky za rok 2002 - jsou velmi povzbudivé, vzrostly tržby, čistý zisk i počty zákazníků. T-Mobile je dvojkou na českém trhu a v některých ohledech má lepší výsledky než jeho hlavní konkurenti. Pro rok 2003 je hlavní strategií zpřístupnění datových služeb. Bude to znamenat také zlevnění GPRS?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

zakaznik

T-Mobile
nazer se a chcipni
0/0
15.3.2003 16:46

Roman Joura

Magické doručenky na t-zones

Někde se tu před časem psalo o nedoručovaných doručenkách SMS brány t-zones. Nevím ale, jestli někdo zmínil "zázračné schopnosti" těchto doručenek, že pokud nemáte Nokii a zaškrtnete si doručenku na t-zones, zablokuje se příjem i dalších SMS zpráv na telefon. Kdo chce info, tak tady:

http://tmo.webpark.cz/t_zones_funkcnost20030313.htm

Stejný odkaz jako včera, protože ta informace rozluštila většinu záhad, o kterých jsem tam psal včera.

0/0
14.3.2003 2:08

XM

zase duvod k odvazaaaniii, ne vazne, pojdme a pristupme na T-Debilni hru na to, ze bezplatna a hlavne funkcni WWW brana proste nikdy neexistovala, nebyla ani soucasti baliku slibenych mobilnich sluzeb, atd.
0/0
13.3.2003 15:44

Roman Joura

SMS z t-zones jsou senzační :-)

Tak jsem si poprvé v životě vyzkoušel poslat SMS z t-zones. To je ale legrandaaa! :-) To jsem ani netušil! Určitě máte své zkušenosti, ale kdo si chcete přečíst popis mého zážitku, tak tady:

http://tmo.webpark.cz/t_zones_funkcnost20030313.htm

0/0
13.3.2003 13:22

vrabcak

Po spouste OT zkusim neco k tematu diskuze. Kampan uspesna nebude, stejne jako nebylo uspesnych uz tolik kampani propagujicich wap. Jedine co muze byt uspesne je razantni snizeni cen. Mobilni operatori si bohuzel zatim neuvedomili, ze zatimco v hlasovych sluzbach jsou cenove srovnatelni s fixni konkurenci, v datovych sluzbach jsou radove tisicinasobne drazsi. A tisicinasobne drazsi sluzbu pouzije jen naprosty zoufalec (t.j. treba na chate na precteni neodkladneho emailu) ale nikdo ji nebude pouzivat bezne. Kdyz bude stat rohlik v samoobsluze 1Kc a s donaskou do domu 1000Kc, necha si ho domu donest jen ten, kdo umira hlady. Kdyby ale stal s donaskou 3Kc, necha si ho donest kazdy druhy, nebot clovek je tvor liny. Az si tohle operatori uvedomi, zacnou byt uspesni v datovych sluzbach.
0/0
12.3.2003 15:14

johny

Re:
S tim se da v podstate souhlasit, az na ten tisicinasobek - neznam uplne presne ceny (nechce se mi to ted hledat :), ale tipuju, ze cena dialupu na pevne lince k cene hscsd je tak 1:10. Pokud byste srovnaval cenu dialupu s gprs, predstavte si situaci, ze jste cely den pripojeny a prenasite minimum dat (napr. icq) - pak je gprs mnohem levnejsi nez dialup.
0/0
12.3.2003 17:20

vrabcak

Re:
Hmm to jsou 2 extremni pripady. Ten dialup je jednak 2. nejdrazsi mozna varianata (po mobilu) a druhak vami popisovane pripady jsou 2 extremy, bezna prace s internetem vypada odlisne - jste pripojen delsi dobu a prenasite "stredni" mnozstvi dat - a na takovouto praci neexistuje s mobilem financne prijatelne reseni. A pokud porovnate mobil treba s bezdratem nebo i tim predrazenym ADSL tak se dostanete i mnohem vyse nez tisicinasobek. Proste mobilni data zatim zustavaji urecena pro extremni pripady jako jednorazove nouzove stazeni nejakych dat, nebo byt online prostrednictvim nejakeho nenarocneho protokolu, rozhoden nejsou urcena pro beznou praci. Jedine cemu mobilni data zatim konkuruji jsou SMS, coz je sice od operatoru chvalyhodne, lec to asi neni jejich cilem.
0/0
12.3.2003 20:09

XXTeens

Co všichní máte???

Proč takové nenávistné reakce přející bůhví co... ?? To Vám vadí, že jedna z mála firem s většinovým českým kapitálem se dokázala vypracovat takovým způsobem, že stála za koupi německé společnosti, vyytváří zisk a platí daně?? To Vám vadí, že několik tisíc lidí má práci?? To chcete, aby byla nezaměstnanost ještě vyšší ?? Nebo proč?? Proč Vám třeba nevadí, že české banky nás všechny kolektivně škubají o peníze, kde můžou ?? Že máme jedny z nejvyšších cen v Evropě a naopak za to mizerné služby a velice nízké záruky /třeba v případě ztráty pl. karty) ?? Proč Vám třeba nevadí, že se každoročně výrazně podražuje třeba elektřina, plyn, proč třeba nebojkotujete ČEZ??? A místo toho děláte bojkoty kvůli dvacetníku za esemesku, která je u nás jedna z nejlevnějších na světě...

Fakt to je jak bankda nesvéprávnejch fracků tady...

 

0/0
12.3.2003 12:58

M

Re: Co všichní máte???
Ja sice neplodim nenavistne reakce, ale vas optimismus a jasavy pohled vam tedy vskutku zavidim. Vadi mne lzi, polopravdy, podrazy, nekvalitni a nespolehlive sluzby vydavane za kvalitni. Samozrejme, ze jde o privatni firmu - je to jeji vec, ovsem jako zakaznik, ktery jim plati, mam snad pravo byt nespokojen... Obcas hluboce nespokojen... A vite co je nejhorsi ? Ze clovek ani uz pomalu nema kam odejit (ke konkurenci) - zacinaji se chovat podobne :-((
0/0
12.3.2003 14:45

Mr. Freeze

Re: Co všichní máte???
No aby se na Mobil serveru chystal bojkotoval pro CEZ, ci jen zde nadavat na elektrinu a plyn, asi by to byl plac na nespravnym miste ne?!!!
0/0
12.3.2003 14:45

Re: Co všichní máte???
Jo, jo je videt ze jste teprve teeneger a nemate to v hlave poradne srovnane. To ostatni nam vadi samozrejme taky, ale nebudeme to prece rozmazavat na serveru o mobilnich komunikacich. A o tom ze TM vytvari zisk - treba letadla (MLM) take svym zakladatelum prinasela zisk. O slove etika jste zatim za svuj kratky zivot asi neslysel :-( A jeste si dovolim maly OT: Elektrina od CEZu zlevnila :-)
0/0
12.3.2003 15:02

Petr

Re: Co všichní máte???
No mě přijde TMobile jako nejhorší operátor. Je jediný, který mě nutí při telefonování z domova chodit na balkón a tak jsem od něj odešel k ET - má v okolí jednoznačně nejlepší pokrytí. Firma co mne zaměstnává od něj odešla k oskarovi kvůli ceně.
0/0
12.3.2003 21:47

Pluton

Re: Co všichní máte???

Mnojo, ale to Vam uniklo ze na malyho ceskyho sikovnyho Paegase nikdo nenadava, lidi jsou nastvany na obludnej kolos TMobile kterej Paegase sezral a ted ho travi. Coz je dost mrzuty, pac menit cislo a migrovat k jinymu operatorovi neni nic moc zabavnyho. Jestli vite o nejakym miste na svete, kde je preposlany email na mobil drazsi nez u nas, schvalne to sem napiste. Jsem zvedav. Vy dvacetniku..

BTW TMo vs. banky - slovy klasika - srovnavat se s temi nejhorsimi, je nejlepsi cestou jak se stat jednim z nich

0/0
13.3.2003 10:45

goldie

Sem rad ze se T-Mobillu dari

Sem rad ze se T-Mobilu dari, hodne uspechu!

Jinak k ty otazce ze v Nemecku bude GPRS o 70% levnejsi. A kdy v Cechach.... No GPRS je v soucasnosti v Nemecku skoro o 100 % drazsi nez v CR :-(  Z miho pohledu je GPRS vzhledem k cene pro souhromeho uzivatele nepouzitelne. Rychlosti konkuruje klasickemu vytacenemu spojeni ale ta cena....

0/0
12.3.2003 10:30

Fido

Re: Sem rad ze se T-Mobillu dari
No rychlosti klasickemu vytacenemu pripojeni moc nekonkuruje. Teoreticky mozna, prakticky ale vubec. Navic smer od uzivatele (upload) je uz z principu pomalejsi (1-2 timesloty max.).
0/0
12.3.2003 11:27

Re: Sem rad ze se T-Mobillu dari

Nejak to sem nepridalo moji odpoved, tak to napisu znova.

Upload je pomalejsi, ale na cteni webu potrebujes download a ten konkuruje analogovymu modemu docela dobre. Ja sem to zkousel se Samsung S300 pres T-Mobile D a download byl lepsi nez sem mival kdysi pres analogovej modem. A to pravdepodobne u T-Mobile D nefunguje (?) to zrychleny GPRS co ma T-Mobile CZ. Osobne sem z toho mel pocit, ze by se to celkem uspesne dalo pouzivat na cteni webu a na emaily.

0/0
12.3.2003 14:51

Ota Černý

Nepřesnost
Autore, nepleťte si agenturní zprávu s tiskovou zprávou - citujete samozřejme z tiskové, nikoliv agenturní zprávy :-)
0/0
12.3.2003 10:26

Tomas P.

Mor a nestovice!
Vzývám mor a nestovice, aby se usídlily v utrobach vsech firem, které kálí na zakazniky T-debilnim zpusobem! Zhynte firmy hyenní!
0/0
12.3.2003 10:09

Tomas Mudroch

ARPU T-MOBILE Int. zverejnil.
ARPU T-MOBILE Int. zverejnil. Za rok 2002 je to 16 EUR, v roce 2001 to bylo 18 EUR. Oskar ma za 4. ctvrtleti 2002 18,96 USD. Eurotel netusim, je to s. r. o. takze temer nic nezverejnuje...
0/0
12.3.2003 10:07

Pluton

Uspesny minuly rok?
Jooo, kde ty lonske snehy jsou..
0/0
12.3.2003 9:28

Hmm

Hlavně, že zdražil SMS, zpoplatnil bránu. Ach jo. Podle mně je to velmi nedůvěryhodná firma.
0/0
12.3.2003 8:29

Tomas

T-mobile

At zhyne !     Chudák prý prodělává na SMS z netu, ale všude jinde vydělává nechutně. Když je někdou hamoun měl by na to dojet.

0/0
12.3.2003 8:15

banan

Re: T-mobile
Hamouni sme v podstate vsichni,nekdo trochu,nekdo vic,tak proc by tymobajl mel bejt jinej?! Lidi proberte se,je tu spolecnost vybudovana na penezich,tak co je divnyho na tom,ze se snazi vytezit o nejvic prachu?
0/0
12.3.2003 20:06

Michal Novotny

Podtitul
Podtitul byl opravdu "rok 2000 rok úspěchu"? :-)
0/0
12.3.2003 8:14

MBo

Bohumile, lež se neříká... je to P.R.
Podstata je však stejná: vybrat a dát do souvislosti hezká čísla a zamlčet ta špatná. BTW, jsem fakt rád, že se T-Mobile daří. Akorát jako zákazník to poznám JENOM z těch přiblblých P.R...
0/0
12.3.2003 7:51

Blesk

T-Mobil rok 2003 bude horší

To jo rok 2002 se jim možná povedl. Naslibovali toho hory doly, ale rok 2003 teprve běží." T-Mobile T-Moblie do roka a do dne. Hyn sa hukaze."

T-Mobilu přeji pěkně nepříjemný rok... a další roky též

0/0
12.3.2003 7:19

Honza

HNUS

Je to sliz! Shit, děs.. Hrozná společnost, která je před krachem a mystifikuje sebe samu i veřejnost. prostě, sprostě nadhodnocuje svoje výsledky a manipuluje s čísly!

Přeji jí brzký krach, H.

0/0
12.3.2003 6:52

Helmut Niedermann

Re: HNUS
Ale, ale, pred krachem je uplne nekdo jiny. OSRAL!
0/0
12.3.2003 7:14

Tony

Re: HNUS

Helmute, ty ses fakt desnej,

Nema nekdo nejakej antivir proti Niedermannovi ???? :-)

0/0
12.3.2003 9:47

RTD

Re: HNUS
Na tom je příšerný, že pokud je Helmut opravdu fanda T-Mobilu, tak mu dělá medvědí službu - spíš lidi proti operátorovi popuzuje. Třeba já mám TM jako jediného operátora a stydím se, že ho sdílím s Helmutem  Spíš mám intenzivní dojem, že Helmut je provokatér, kterej se snaží TM poškodit - viz jeho věčné snahy vyvolávat flamewars.
0/0
12.3.2003 11:04

Jirka

Re: HNUS

Pan Helmu Chytrý promluvil ... kolik Vám ty helmuti platí za tu anální speleologii?

Zisk Českého TM nepokryje ani úroky mateřské firmy z dluhů, které nadělala, celý její obrat je méně než třicetinou letošní ztráty matky a ARPU nejhorší ze všech našich operátorů i přestože, že T-M nemá své často mizerné služby nijak laciné, jedinou výjimkou je snad HIT400.

T-M se chlubí, že získala VIP zákazníky jako např. IBM, ale zkuste se zeptat nějakého IBMáka, jak si přechodem pomohli :-))), jen kvůli délce závazku a pověsti firmy si nemohou dovolit vyhnat tohoto operátora - velká firma nerada přiznává, že ve svém rozhodnutí šlápla do <censored>.

TIW by se už v letošním roce mohla dostat celkového plusu, samotný Oskar by v absolutním plusu měl být nejpozději v 2Q 2003, za předpokladu, že dramaticky nezvýší investice, reklamu apod, takže s tím krachem opět <censored> mimo mísu.

Jednu dost zásadní informaci, která proběhla na konferenci vedení DT v Německu ale na české konferenci zamlčeli - prohlášení, o snížení části dluhů DT odprodejem některých investic. Další zajímavou zprávou je, že Orange jednal s nejmenovanou reklamní agenturou o velké zakázce v ČR, jeho první, zatím nic konkrétního neříkající reklamy se už i ojevila v novinách... pročpak to asi Orange dělá?

Nezodpovězenou otázkou ovšem zůstává, který z našich operátorů to bude - na prodej jsou totiž všichni. Osobně bych v tomto okamžiku vyloučil ET - dokud bude vedení Českých TeleKomunistů takhle kostnaté, nikdy nebude schopno udělat tak zásadní rozhodnutí, takže zbývají dva .... ale v tomto názoru se mohu se samozřejmě mýlit. 

 

0/0
12.3.2003 10:59

Kostej Nesmrtelny

Re: HNUS
Na prodej je evidentne OSKAR. O tom zadna. Pak ovsem nastane dilema, jestli ORANGE bude dal delat charitu nebo zacne podnikat. Vsadim se, ze to druhe. Ceny nalezite osoli. A japak to potom bude s volnou SMS-branou? :-)
0/0
12.3.2003 13:54

t29

Re: HNUS
ale notak, charitu nedela ani Oskar. Treti operator si nemuze tak vyskakovat jako prvni nebo druhy... od lidi ma ruzne nalepky socek a podobne, je v nejhorsi situaci, nejmensi podil na trhu. tak vyuziva ruzna lakadla, jako prave oskar. oskarty bezlimitky, nektere vyhodne tarify, levne sms, oskarty specialni edice a dalsi a dalsi pociny. zakaznik na tom jedine vydela, ale i tak si oskar nemuze myslim moc vyskakovat a kdyby se zacal chovat jako , tak by o tech par zakazniku, ktere ma, taky hezky rychle mohl prejit. oskarovi zakaznici jsou citlivejsi na zmenu cen, nez ti u eurotelu... a o tom to je! pak at mi nikdo nepovida, ze potencialni novy vlastnik oskara, napr. Orange, by nam hned po rozjezdu poradne zatopil. tomu neverim a verim, ze racionalne uvazujici clovek taky ne. to by si kopal hrobecek...
0/0
12.3.2003 17:00

lev01

Re: HNUS

Ale to snad ne. O Oskaru se povídá několik let, jak krachuje a ono nic. Oskar dostal licenci kvůli ne rychlosti pokrytí, ale cenám služeb. Nabízel nejnižší (teda pravděpodobně). No a lidi si mysleli, jak bude T-M a EU zlevňovat, ale ono prdlajs. Co na to říct?

a) Přestat využívat mobilní telefon (ono to navíc není úplně tak zdravé).

b) Přejít ke konkurenci, kde mi to bude vyhovovat lépe. Nebo ze sebe udělat mobilního turistu

c) Pořídit si radiostanici, případně využívat Paket radio

d) Upálit se. Teď to je moderní

0/0
12.3.2003 18:25

t29

Re: HNUS
muj osobni nazor je, ze to bude Oskar. Snazi se nahnat co nejvic zakazniku, zvysit ARPU... Konec koncu si na nej Orange brousil zuby uz zpocatku (myslim, jeste pred tim, nez CM ziskal za velmi podivnych okolnosti licenci...). Navic financni situace s TIW a IPB je znama temer kazdemu.
0/0
12.3.2003 16:56

Petr

Re: HNUS
Oskar to nebude a myslím, že to tak je dobře. Má mnohem snadnější pozici než T-Mobile, který se musí podřídit požadavkům své mateřské firmy. Oskar, pokud není součástí nějaké globální firmy, může aktuálně reagovat na nálady českého trhu, a to mu může přinést úspěch.
0/0
13.3.2003 14:05

www.KamPoMaturite.cz

Jo chlubí, chlubí, ale moji kamarádi (již 4 osoby) opustili T-Mobil a přešli k Oskarů
víkendy zadara na půl roku, sms z netu zdarma a dobré paušály, to prostě Paegas nenabídne
0/0
12.3.2003 1:51

Tomáš Gottschalk

Re: Jo chlubí, chlubí, ale moji kamarádi (již 4 osoby) opustili T-Mobil a přešli k Oskarů
Hlavně T-mobile už dávno nenabízí volací zálohy na roaming.
0/0
12.3.2003 8:38

wang

Re: Jo chlubí, chlubí, ale moji kamarádi (již 4 osoby) opustili T-Mobil a přešli k Oskarů
to mas pravdu, proc by to delal, kdyz ma nejmin 3x tolik zakazniku nez oskar,  nemusi delat takovehle zoufalecke akce .. ono navic u oskara po dobehnuti platnosti techto akci spousta lidi konci a jde zase k tm
0/0
12.3.2003 9:04

jame

Re: Jo chlubí, chlubí, ale moji kamarádi (již 4 osoby) opustili T-Mobil a přešli k Oskarů

 

aha tak zoufalecká akce...

takze kdyz bude vedle sebe stát skoda 120 a Superb za uplne stejnou cenu, superb o trosku levnejsí, tak si koupís 120, nebot ta akce se Suberbem je zoufalecká????

gratuluji ...

0/0
12.3.2003 9:42

Re: Jo chlubí, chlubí, ale moji kamarádi (již 4 osoby) opustili T-Mobil a přešli k Oskarů
Oskar ma sice super ceny, ale sit je naprosto k nicemu..... Me je jedno jake logo mi na founu sviti. Pokud bych mel dve naprosto stejne sluzby a jedna bude lacineji tak nevaham a beru ji (nejsem blazen abych platil vic, kdyz nemusim), ale to nejsou stejne sluzby. Oskar nema pokryte napr. hory a jina mista. Jelikoz hodne cestuju tak napr. me je oskar a jeho 300min na prd, protoze je nemam sanci provolat. Nemam signal....  Pokud nekdo nevytahne celej rok paty z mesta, muze mu to bejt celkem jedno.
0/0
12.3.2003 10:53

bh5

Re: Jo chlubí, chlubí, ale moji kamarádi (již 4 osoby) opustili T-Mobil a přešli k Oskarů
No nevím, jak Ty, ale moje osobní zkušenost ( svoji první SIM jsem si piřídil na podzim v roce 1998 ) a byl jsem jeden čas držitelem SIMkaret všech našich operátorů je taková, že existuje-li někde místo, kde má potíže s pokrytím jeden či více operátorů, tak ani ostatní na tom nejsou až zas o tolik lépe. Je fakt,že Oskar jemnohdy slabší v budovách, ale jinde je tomu zase naopak. Fakt ale je, že se nejvíce pohybuji ve městech a na hory se dostanu jen zřídkakdy. Jinak ale dost cestuju po silnicích i vlakem a signály našich operátorů se mi zdají vyrovnané. Míst, odkud by žádný z těch mojich dvou stávajících ( Oskar - paušál, Eurotel - předplacenka ), nechytil signál,je minimálně.
0/0
12.3.2003 11:15

budik

Re: Jo chlubí, chlubí, ale moji kamarádi (již 4 osoby) opustili T-Mobil a přešli k Oskarů

Pred tim jsem nenapsal jmeno - Budik - sorry. Ja mam founa T-mobile - drive paegas od 96. Od zacatku. Eurotel sluzebni od cca 98-99 (bohuzel firemni politika me nuti mit jeste svoji kartu). Mohu porovnavat. A obcas si tam dam oskartu(tu jsem si koupil prave na test oskara, ale neni to nic moc). Na sluzebnich cestach je tedy mohu porovnavat (jednou za cas, nejsem blazen se trema simkama co porad lovi signal). Na vetsine civilizovanych mist mas pravdu dalnice, hlavni zel. tahy (no ale takova cesta  Praha ostrava - na Morave Oskar hleda sit dost casto oproti ostatnim). A na horach. Mas pravdu jsou mista, kde bych signal necekal a je tam jen oskar... ale tech mist je opravdu malo a jsou naprosto mimo misu. Krkonose - jsem tam 10x za rok. Jedinkrat jsem tam byl s oskarem a nikdy vice. Pokryl par hlavnich sjezdovek (tam je mi to k ...) a Pec a Spindl. Na chatach nahore ani prd. Pravda na Lucni boude neni nic jen polskej roaming...

Ted se urcite najde nekdo a rekne, blazen nejezdi tam kde neni signal. O dovolene na to kaslu, jestli se mi nekdo dovola. Ale ja jezdim na hory rad a casto (nejen o dovolene) a potrebuju bejt na founu, pak si musim vybirat. Bud budu na telefonu, nebo budu sedet v Praze na zadku..... A s oskarem bych sedel, to uz mam testnuty.

0/0
12.3.2003 13:41

Re: Jo chlubí, chlubí, ale moji kamarádi (již 4 osoby) opustili T-Mobil a přešli k Oskarů
Nojoo, kdyz nekdo nezna jiny hory nez Krkonose, to pak tady muze machrovat. Jinak obecne v prirode a na venkove je Oskar mnohem lepsi nez Tcko - je to tim, ze maji mene zakazniku a mohou si tak dovolit delat vetsi bunky. Ale proste to tak je.
0/0
12.3.2003 14:49

budik

Re: Jo chlubí, chlubí, ale moji kamarádi (již 4 osoby) opustili T-Mobil a přešli k Oskarů
Jo argumentuju tady hodne Krkonosema. Jsou nejznamejsi a mozna i nejnavstevovanejsi, proto me prekvapuje jak jsou na tom bidne.Jinak  Beskydy, Orlicke a Jeseniky to same - letosni podzim,zima....  bohuzel. Je pravda, ze beskydy (tusim ten hotel se jmenuje srdce beskyd je uplne bez pokryti) a obecne maj pokryti dost mizerny, ale oskar zase dopadl nejhure. Na sumave jsem cumel na jiny veci nez kolik mam dilku tak nevim :-)) Vetsi bunky delaji protoze nemaji prasule na dalsi BTS a rozhodne se neda tvrdit ze cim vetsi je bunka (a je min BTS) tim kvalitnejsi je sit :-)) Nehlede na prisernou kapacitu.Nicmene pokryti v neclenitem terenu je docela v pohode, to je pravda. No koneckoncu nema to cenu rozebirat. Staci se podivat na jejich web a otevrete si mapu pokryti. Pomerne slusne odpovida realite. Pak si otevrete mapu ostatnich operatoru....
0/0
12.3.2003 15:21

t29

Re: Jo chlubí, chlubí, ale moji kamarádi (již 4 osoby) opustili T-Mobil a přešli k Oskarů
kdyz se tu tak bavite o horach a shazujete oskara, tak treba ja byl pred mesicem na Lyse hore v Rokytnici a v mistech, kde Oskar signal mel, se T-mobile nechytal. Ale ja k tomu pristupuju trochu s nadhledem. Ja tomu, ci onomu operatorovi nevycitam, ze zrovna tam a tam nema signal. To proste nejde! Mne zajima spis takovy "prumerny" signal po uzemi CR a tam si myslim, ze ho maji vsichni tri podobny. ROZDILY HLEDEJTE MEZI OPERATORY V POSKYTOVANYCH SLUZBACH A V CENACH! ty kydy o pokryti tady a tamhle jsou stejne trapny jako nalepky Eurotelaku , ze jsou snobaci, Oskarove socky a T-mobilisiti treba T-debilisti...
0/0
12.3.2003 17:09

MILOS

Re: Jo chlubí, chlubí, ale moji kamarádi (již 4 osoby) opustili T-Mobil a přešli k Oskarů
Jsou lokality na horach, kde je jen oskar a ostatni operatori ne, ale treba v miste meho bydliste v Praze je oskar fakt slabej a ostatni jedou na plny kule. Divny. Koukal jsem na ceny u tarifu nove generace a nebyt te casove omezene akce s volam o vikendech, tak se to vubec nevyplati, je to dost drahy, vubec ne za babku jak se nekdo tvari.
0/0
12.3.2003 11:20

Karel

Re: Jo chlubí, chlubí, ale moji kamarádi (již 4 osoby) opustili T-Mobil a přešli k Oskarů
T-Mobile je sit uplně na hovno!Oskar má sít super a kapacitně v pohodě. Eurotel, má dobré pokrytí, kapacita na hovno!T-mobile je shit a ještě jednou shit, má všude interference, stačí jet autem nebo busem a okamžitě se rozpadává hovor a padaji tam tak akorát hrnce a nádobí...ten dotyčný už přešel k Oskarovi a je to fakt super!Žádný rozpadání hovorů apod... a nejen on přešel, spousta lidí přešla. Můj seznam o 120 číslech sdílí jen 5 lidí s T-Mobile který stejně věčně nemaji kredit a ja jim volat nebudu (protože z hovoru nic neni :o)). Takže Oskar rulez a basta :o)
0/0
12.3.2003 11:26

Budik

Re: Jo chlubí, chlubí, ale moji kamarádi (již 4 osoby) opustili T-Mobil a přešli k Oskarů
No se mi nezda, ze eurotel by byl na h..... Ceny nasich operatoru presne kopiruji kvalitu jejich site a oni moc dobre vedi co si mohou dovolit. Viz muj prispevek nahore. Ve mestech a na hlavnich tazich tech rozdilu moc neni. Jen v odlehlejsich lokalitach jasne vede eurotel (mam ho a mohu srovnavat s ostatnima operatorama, dlouhodobe a musim konstatovat: horska sluzba moc dobre vi pros si ho vybrala. Hodne tesne mu slape na paty T-mobile (ten co sleduju tak se za posledni dva roky o moc zlepsil). Oskar se bezpochyby taky zlepsil ale stale to nestaci. Nicmene nepopiram, ze to pro Tebe neni vyhodnejsi. Pokud mas spoustu kamosu u oskara a sam nevyzadujes pokryti horni-dolni protoze ti to je jednou za rok o dovolene  jedno je to jasna jednicka a useris.
0/0
12.3.2003 13:51

t29

proberte se!
jestli si skutecne myslite, ze "ceny nasich operatoru presne kopiruji kvalitu jejich site", tak jste asi blondyna nebo pubertalni twistak s nokii nebojanevimco ,ale rozhodne ne vzdelany racionalne uvazujici clovek! asi jste jeden z tech, kteri si koupi sprite a mysli si, ze za cena 15kč za pul litru je optimalni, protoze je proste kvalitni... stejne tak jako existuji firmy v nealko prumyslu, ktere odebiraji stejnou bazi (od stejneho vyrobce totozny produkt) na vyrobu svych limonad jako coca-cola, tak nemaji sanci, resp. silu prodavat svuj produkt za stejnou cenu (prestoze je to stejna kvalita!!!!!!!!), ale tretinka stejne kvalitni limonady u nich vyjde na rekneme 3kč. Ona "sila" by sla vyjadrit jako matematicka rovnice, kde by za promennymi, ktere zvysuji "silu" byly parametry jako "velikost firmy, resp. sila vlivu na spotrebitele" , "vydaje za reklamu" , "zmanipulovatelnost" atd. Je to o tzv. "image" a neznalosti trhu. Takze jestli vy si myslite, ze nokia je nejlepsi (protoze je nejdrazsi), a eurotel je nejlepsi (protoze je nejdrazsi) a coca-cola je nejlepsi (protoze je nejdrazsi), pak tyto demagogicke infantilni nazory nevzdelaneho pubertaka necpete ostatnim, kteri nejsou tak zmanipulovani, resp. neznali situace. dekuji
0/0
12.3.2003 17:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.