Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Co říkáte na výsledky Českého Mobilu v loňském roce?

Provozovatel sítě Oskar, společnost Český Mobil, zveřejnila své hospodářské výsledky za rok 2002. Zůstává sice stále trojkou českého mobilního trhu, ale může se pochlubit ze svého pohledu hned několika úspěchy – ať už jde o finanční ukazatele, počty zákazníků nebo úspěšným získáváním tarifních a firemních zákazníků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mmare

NA OSKARA NEDAM DOPUSTIT

oskara mam už tři roky a jeste sem s nim nemel ani jednou problem!

a že si kazdy mysli že oskar nema signal je blbost protoze kamos ma t mobajla a porad mu vypadava signal!!! at si t mobaj se svym egesim polibi......

0/0
11.3.2003 14:05

osskarr

Re: NA OSKARA NEDAM DOPUSTIT
s tim musim souhlasit protoze s oskarem se dovolam vsude stejne jako s eurotelem což se o t moilu neda řict! V budove musim s pegasem až k oknu jinak se nedovolam a v podzemi už vubec ne!!
0/0
11.3.2003 14:10

Tom Bom

Re: NA OSKARA NEDAM DOPUSTIT
Ja bych zas tak v pokryti oskara nechvalil je to sice nejlepsi mobilni sit,ale preci jenom existuje nejmín dlouho ze vsech operatoru.
0/0
13.3.2003 15:20

Aldos

Re: NA OSKARA NEDAM DOPUSTIT
Mohu jen souhlasit, i když jsem na Oskaru od ledna, s tim signalem je to horsi, ale nadruhou stranu tu Oskar neni zas tak dlouho, myslim si, ze T-Debile to ma spocitany. Byl jsem douhodoby zakaznik Paegasu, vlastne i jeden z prvnich, kdo pouzival predplacenou sluzbu Twist,tak bylo vse docela Ok. Ale jak ho schlamst kolos T-debile, tak je to na hovno.
0/0
14.3.2003 10:18

Lidicky neblbnete.Ja si myslim,ze Oskar pro me "pubertaka"je to nejlepsi co muze byt,velke mnozstvi skvelych tarifu a hodne dobry ceny.jo sice je pravda,ze s tim signalem je to nekdy horsi,ale srovnejte to S tim,kdyz zacinal Eurotel,take nemel poradny signal a T-mobile ho nema doted.
0/0
8.3.2003 19:49

Já jsem s Oskarem taky spokojený... až na ten signál. Bydlím v podhůří Jeseníků, cca 100 m od věže Pegas. Oskar má tady 2 čárky, ale při volání se nesmím moc hýbat. Ale když přijedu do "civilizace" je to všechno OK. Taky se mi líbí faktury a netu a vůbec celá samoobsluba, to ostatní nemají...
0/0
5.3.2003 14:44

Lukáš a Honza

Nedivíme se
Nedivíme se, protože platíme účty jako krávy
0/0
5.3.2003 14:39

Pedro

Můj příspěvek

S Eurotelem mám zkušenosti takové, že asi rok mám fungl novou SIM kartu, která je ještě originál zabalená a dosud jsem ji tedy nevyzkoušel a nikdy nevyzkouším, protože ET nemám rád. Začal jsem s Paegasem, ale jak jsem objevil Oskara, tak jsem jenom u něj a Paegasovská karta mi leží vedle té Eurotelové. Za tu dobu, co mám Oskara, tak jsem neměl žádný vážný problém. Všude, kde se pohybuji, tak má dostatečný signál, dokonce ho má tam, kde ostatní dva operátoři dost pokulhávají. Jednou jsem s nimi řešil neoprávněné účtování za podrobný výpis a reklamace byla vyřízena obratem k mému prospěchu. Líbí se mi, že na netu můžu vidět svou fakturu a taky výpis z Oskarty. Co se týče Oskarlinky, tak je docela dobře udělaná a bezproblémů se člověk spojí i s operátorem. Všichni operátoři Oskara, se kterými jsem mluvil, tak byli příjemní, vstřícní a snažili se mi ze všech sil pomoct. Takže jsem spokojen. Fakt je, že by mohli fungovat trochu dýl než do 20 hodin. Takže Oskara mám nejraději.

 

0/0
5.3.2003 14:01

jan123

Hmmm
Ja nevím jak vám, ale mě se zdá že ztráta 1.5 milardy při tržbách 7.5 miliardy v situaci, kdy trh je nasycen a mateřská firma TIW zralá na krach, nevěští zrovna štastnou budoucnost. Oba Oskarovi konkurenti byli při stejném počtu klientů dávno ve vatě. Je sice fakt, že byli v té době mírně dražší, ale že by to dělalo tolik ?
0/0
5.3.2003 9:58

JiriK

Re: Hmmm

Mírně dražší ??? Propojovací poplatky přes 7Kč/min, aktivace za 3 tis, pokrytí podstatně horší.... (vše době toho počtu klientů)... Srovnáváš nesrovnatelné. Letošní pokles ET o skoro dvě miliardy způsobilo jen snížení těch poplatků, přitom se volalo víc, takže samotný dopad jen propojovacích poplatků na ET byl mnohem větší.

Zkus se spíš podívat na křivku vývoje tržeb CM, i při současném nasycování trhu by měl být ve velmi mírném celkovém zisku už toto pololetí, samozřejmě za předpokladu, že neudělá nějakou botu jako nedávmo T-M, nebo drasticky nezvýší investice do sítě, nebo ho mateřská firma nevytuneluje (címž by ovšem získala jen zlomek možné ceny při prodeji, takže je to nepravděpodobné).

O budoucnost bych si velkou starost nedělal - stále je několik vážných zájemců o koupi, takže v nejhorším případě by jen logo přebarvili na oranžovou...  

0/0
5.3.2003 10:55

Mr. Freeze

Re: Hmmm
... a zavedli placenou SMS branu.
0/0
6.3.2003 5:45

Zdenal

tato i-diskuze a okolni svet
Je sice pekne,jak se tu vetsina lidi shoduje na tom,ze Oskar je asi nejlepsi,ale bohuzel se nemohu zbavit pocitu ,ze zbytku obyvatel CR(predevsim tomu,ktery nenavstevuje tento portal) je uplne jedno,jakeho operatora ma.Neresi GRPS, MMS ,kvalitu signalu,pristup operatoru v samoobsluze a uz vubec cenove podminky. Zkratka kdysi se z nejakeho duvodu rozhodli pro nejakeho operatora a ted uz to proste "neresi".Vubec nad tim nepremysli,maji telefon s kterym se dovolaji a to jim staci.To je taky podle me duvod propadaku viz bojkot T-Mobile nebo taky stale vysokych cen u Eurotelu. ...Ale diskutujme dal a dal v nasi male komunite.
0/0
5.3.2003 2:43

Mr. Freeze

Re: tato i-diskuze a okolni svet
Naprosto presne!
0/0
6.3.2003 5:42

Thyronx

Fandim jim.

Ac ziju trvale v USA, ja tomu ceskymu trpaslikovi (da-li se mu tak rict) fandim. Preju hodne zakazniku.Eurotel beru a snad smim zverejnit i nazorze jednoho z tech 3 nemam rad.Proste mi neni sympaticky a je mi jedno jestli ma uspechy ci nema. Nakonec mame vsichni pravo mit nekho radi, pprat mu uspech a neplati to jen pro operatory mobilnich siti.

T-mobile v USA je o nicem.Konkurence je obrovska a to jak technicky tak cenove. Oni na to "nemaji".Kdybych tu nekde nevidel jejich plakat,tak bych ani nevedel ze to existuje.Kazdopadne pri mem kazdrocnim letnim pobytu v CR pouzivam Eurotel a jako zlohu mam Oskara.

0/0
4.3.2003 23:52

Nooanda

Oskar je super

Musím souhlasit se všemi, kteří píšou, že Oskar je super. Donedávna jsem měl Eurotela a moje holka Týmobajla. No, teď jsme si dali oba dva Oskar-Odepiš a paráda. Smeska za 0.37 h a 40 minut volných. Jinak další volání za 5.50...

A samoobsluha? Oskar to totiž řeší tak, že většinu problémů si může zákazník vyřešit sám - v samoobsluze. Proto je operátor tak "trochu skrytý". Jinak by to dopadlo jak u ET a TM - lidi se baví s operátory o každých blbostech a když je fakt nějaký problém, nedá se dovolat. Ale když něco potřebujete u Oskara -co není v samoobsluze - tak prostě stačí pozorně poslouchat a operátor je na světě :) a musím říci - jak už bylo řečeno - že jsou VELICE ochotní a vstřícní...

Prostě super po všech stránkách. A signál? Jsem na severu Moravy - F-M a signál je bez problémů

   Nooanda

0/0
4.3.2003 21:41

Oskar je nej........
Mam Oskara uz ctvtrym rokem a neustale jsem s jeho sluzbami spokojen...Dava Eurotelu opravdu na prdel!!!!!!!
0/0
4.3.2003 19:52

oskar

Re: Oskar je nej........

mam oskara  2 roky a naposled. má slabý signál.

0/0
4.3.2003 21:04

Oskarka

Re: Oskar je nej........
tak se přestěhuj z jeskyně mezi lidi
0/0
4.3.2003 23:17

Fojťas

tak co?
Donedávna jsem využíval T-mobile. Vždycky jsem si myslel že k Oskarovi jdou jen hlupáci, kteří hledí jen na cenu. Podle mě Oskar nikdy nemohl dohnat Eurotel a T-mobile. Ale změnil jsem názor. t-mobile začal zdražovat a teď se velmi podobá eurotelu. je technologicky vepředu,ale dosti drahý. K čemu je tuctovým zákazníkům MMS, nebo další různé vymoženosti, když mnoho lidí je rádo, že odešlou sms? Tímto myslím právě důchodce atd. Podle mě je Oskar nejlepší operátor pro obyčejného uživatele mobilní sítě. A ať si každý říká co chce, aspoň trošku zvýšil konkurenci na našem monopolním trhu Eurotelu a T-mobilu.A takové nesmysly že komunikace se samoobsluhou je prostě mylná. Stačí trošku popřemýšlet a každy se dostane tam kam chce. Takže Oskare do toho a brzy se může jít eurotel klouzat.
0/0
4.3.2003 19:41

Kvakos

Re: tak co?

Ja jsem taky na Oskaru a nehodlam menit, ale na Eurotel, co se tyce kvality, jeste nema. No a T-mobile se snaží vytřískat prachy za každou cenu a na Eurotel taky nema. Nevim kde ty manazeri berou ze srovnani s Oskacem je neco jako srovnani mercedesu s trabantem. Otazka zni, jestli ten mercedes neni ve srotaku a trabant neni po generalce.

0/0
4.3.2003 21:18

Mr. Freeze

Re: tak co?

No, ja doufam, ze Oskar MMS spusti! Jsem "tuctovy", ci "obycejny" zakaznik taky, ale MMS telefon s barevnym displejem chci. Jen si nemuzu kupovat kazdy rok novy mobil, takze to jeste chvilu potrva. :-) Ale myslim, ze za par let MMS pojedou celkem hojne...

(timto reaguji i na prispevek nekde vice dole -> pry "radsi at investuje do GPRS nez do MMS" -> to tedy nesouhlasim. Do obojiho je treba! :-))

0/0
6.3.2003 5:37

Jiri Manek

Samoobsluha
Moje zkusenost se samoobsluhou je takova ze jsem hned asi v prvnich 3 sekundach zmackl 0 a sel rovnou na operatora. Snazil jsem se totiz zrusit si hlasovou schranku coz se mi ani po 150 poslechach samooobsluhy nepodarilo zjistit. Na internet jsem se v te dobe nemel jak dostat. Kdybych nevedel/neprecetl si DOKONALE manual + ostatni knizky tak bych to asi nikdy nezrusil. Samoobsluha je fajn na "normalni" nastavovani ale kdyz chcete neco specifickeho tak na opeatora. A to jedine do 20:00, pak maji voolno :-)
0/0
4.3.2003 16:40

Peta77

Reklamni agentura
Nevite nekdo jak se jmenuje Oskarova nynejsi reklamni agentura? Pokud jo, tak mi dejte vedet. Diky
0/0
4.3.2003 16:16

krasavice

Re: Reklamni agentura
Řekla bych, že Leo Burnett
0/0
4.3.2003 17:20

Cham

Re: Reklamni agentura
Mýlíš se krasavice ...
0/0
14.3.2003 11:17

Andrea

Ze Samoobsluhy rovnou k psychoanalytikovi !
V cem ale Oskar totalne zaostava je komunikace se zakaznikem. Jedina linka na ktery s vama nekdo zivej mluvi je Prodejni oddeleni, od ty doby s  vama nemluvi nikdo nez Zaznamnik. Kdo nikdy nevyrizoval zadny problem u Oskara tak nepochopi. Resim ted js nima reklamaci a muzu vam rict ze jsem po tech 14 dnech  vzajemne komunikace zrala na psychiatra, pritom stresove situace obvykle zvladam levou zadni a bez mrtvol :-). Ovsem Oskar me dokaze privest k silenstvi spolehlive!
0/0
4.3.2003 13:58

Peta77

Re: Ze Samoobsluhy rovnou k psychoanalytikovi !
Nevim, kde muze byt problem, ale na strane Oskara to urcite nebude. S Oskarem jsem komunikoval mozna i stokrat a vzdy bez problemy, vzdy se zivym operatorem. Neni vubec pravda, ze nekdo zivej mluvi jen na Prodejnim oddeleni. To je prece blbost a nechapu jak tu muzes takove nepravdy psat. Mel jsem moznost komunikovat se vsema operatorama a vstricnejsi lidi nez u Oskara jsem nenasel.
0/0
4.3.2003 16:12

Oskarka

Re: Ze Samoobsluhy rovnou k psychoanalytikovi !
Pravděpodobně se jen neumíte orientovat v Oskarově samoobsluze,která je řešena velmi dobře a jednoduše, prostě pro každého normálního zákazníka. Zkuste trochu myslet.
0/0
4.3.2003 16:34

axa69

Re: Ze Samoobsluhy rovnou k psychoanalytikovi !
Musim s Vami souhlasit - ti kteri zde pisou, ze Vase zkusenosti nejsou pravdive - se velmi "brutalne" myli... Mam uplne stejnou zkusenost - komunikace se zakaznikem u spolecnosti Cesky mobil a.s. je temer "sokujici" (!) - lituji vsechny stare lidi, kteri musi projit timto martyriem - divim se , ze jeste nikdo nezazaloval CM tj. Oskara za psychickou ujmu (!) Rovnez okradani ze strany CM je absolutne nemravne - zkusenosti z meho okoli jasne hovori za vse (udelal jsem si takovou malou anketu na uzemi hl.m.Prahy - zde se totiz pohybuji nejcasteji): 6 z 11 dotazanych ma zkusenost s reklamacnim protokolem spolecnosti CM - vzdy jim bylo neopravnene nafakturovana vyssi castka (rozumej fakturaci u tarifnich zakazniku) nez byl skutecny ucet volajiciho... V naslednem reklamacnim rizeni techto 6 dotazanych shodne vykazuje stejne zkusenosti, jake zde uvadite i vy (!). Nazor si zajiste udela kazdy sam. S pozdravem Mgr. Z.K.
0/0
4.3.2003 16:49

Mr. Freeze

Re: Ze Samoobsluhy rovnou k psychoanalytikovi !

To ti tak zeru!!!

Ja znam zase jednoho borca, ktery byl prvne tarifakem u Eurotelu. 3x mu pry prislo na fakture o cca 1000 vic nez doopravdy provolal, proste si to pry vymysleli, tak se na ne vykaslal a presel k T-M. Tam se to opakovalo a tak presel k Oskarovi. Tam je pry (zatim) spokojeny.
Nebude to spise v lidech???

Taky se mi u Telecomu zdalo ze platim nejak moc za internet a rikal jsem si "to neni mozny" a sel jsem radsi pres UPC. Ale je to tak! At si kazdej poridi podrobny vypis a pak to kontroluje a nerypakuje. Jsem u Oskara ale tohle slysim fakt prvne.

0/0
6.3.2003 5:28

Dave

Haha, to me pobavilo
Haha, tomu se da dost tezko verit. Financni situace Oskara je mnohem horsi, prodelava podstatne vic, nez se zde pise a pocet aktivnich uzivatelu se pohybuje nekde kolem 60%. Tak kde berete ty buliky, co se nam tu snazite povesit na nos?
0/0
4.3.2003 12:11

Pluton

Re: Haha, to me pobavilo
Mozna by jsi k temhle tvym 'sokujicim informacim' mel uvest zdroj, at to nevypada ze si neco zoufale cucas z prstu..
0/0
4.3.2003 13:17

Méďa Béďa

Re: Haha, to me pobavilo
Kde Ty?
0/0
4.3.2003 20:35

Re: Haha, to me pobavilo

KDE si ty inteligente přišel na to že oskar ma jen 60 procent akt. uživatelů? kdyžtak nam řekni zdroj

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0/0
11.3.2003 14:14

scythe

Oskarova reklama

Mimochodem zapomel jsem skvelou oskarovu reklamni kampan.Jedny z mala reklam co me dokazali v televizi zaujmout.Skvely vyber reklamni agentury....

 

0/0
4.3.2003 11:30

HoP

Re: Oskarova reklama
To neni reklamni agenturou, to je Oskarem samotnym. Reklamni agenturu vymenili uz nekolikrat, mimochodem. Je to o tom, ze se do reklamy tohoto druhu neboji jit. U T-M nebo Et by takovehle napady rovnou shodili ze stolu s tim, ze jsou bud malo "seriozni", nebo nezapadaji do jejich firemni image. Mozna by stalo zato to trochu rozvest - jake jsou reklamni strategie nasich operatoru. Je to zejmena o cilovych skupinach. A o vcelku prirozene lidske touze po "stylizaci", tedy zviditelneni prislusnosti k nejake mnozine. Oskar sazi na primost, jednoduchost, nizkou cenu, nevydava se za nic co by nebyl. Vcelku sama pozitiva, na druhe strane ma od ostatnich nalepku "socky" - mozna nepravem, ale to je jina kapitola. Spis nabizi Value-for-the-Money a to mu ziskava klienty. Eurotel se prezentuje jako nejvetsi, nejsilnejsi, technologicky nejvyspelejsi, proste NEJ. A take asi nejdrazsi. Portfolio jeho klientu je asi nejsirsi - od perfekcionalistu, pres ty, kteri maji telefon "odzacatku", snoby, dale klienti vyuzivajici jeho nejakou specifickou vlastnost a zejmena pak firemni klientela. Myslim ze jeho "tah" je take naprosto v poradku. Nejproblematictejsi je ten prostredni - T-Mobile ((taky vzdycky zacnete psat T-De..???)) Se vsim je tak nekde mezi. Jeho pokusy byt technologicky nejvyspelejsi Et hrde odrazil, cenove je tesne pod Et, takze si ho neporidi ani skrt, ani snob. Snazi se pusobit stylove a hlavne "mlade", ale jeho uporna snaha mnohdy pripomina jisteho anglickeho komika. Takze mu nezbyva nez vsadit na kvantitu reklamy - to, koneckoncu, na masy zabira nejlepe. Podle me ma ale nejhorsi skore cena/hodnota. Jeho postaveni je nejtezsi: paklize Et je NEJlepsi, Oskar NEJlevnejsi, kde ma T-Mobile hledat svoje NEJ???
0/0
4.3.2003 14:35

Arthur

Re: Oskarova reklama

Clovece, tys to rek' za mne... Ja mam z tech reklam stejny dojem: Eurotel jede stylem "s nami vic vydelate", Oskar "s nami se zasmejete" a T-Mo "s nami jste fakt v pohode".

A ted si vyberte, co je vam sympaticke. Ja osobne nejsem z tech, co stale mluvi o "byznysplanu", "marketingu" a "dealovani", ani ve svem veku nejsem zvedavej na pubertalni "Tak to rozjed, je cas na dalsi akci a bud v pohode...".

0/0
4.3.2003 15:45

Re: Oskarova reklama
souhlasim
0/0
4.3.2003 16:13

Datel

Re: Oskarova reklama

Heh, o pul dne pred tebou jsem napsal do diskuse na mobilmanii (tema bylo tedy trosku jine - 'proc se uzivatele ruznych operatoru mlati navzajem') prispevek ve kterym jsem vpodstate udelal stejny zaver:

Autor: Datel  Datum: 4. 3. 10:49
 Titulek: Re: Nechápu
Odebírat reakce:     
Odpovědět 
 
Mno, to je taknejak uz folklor. Ale priciny jsou asi jasny - ETelisti jsou si vedomi sily nejlepsich sluzeb svyho operatora, takze ho brani a ostatni ukazatele, jako je kupr. cena, bagatelizuji. Oskaristi jsou si vedomi sily ceniku ktery ma jejich operator a bagatelizuji vyznam sluzeb. Mezi tim vsim jsou TMobilisti kteri se o zadnou evidentni konkurencni vyhodu operatora oprit nemuzou, takze jsou biti z obou stran, coz je zene do kouta a ty nejkriklavejsi to v diskusi resi tak ze bagatelizuji sluzby eurotelu a ceny oskara + naopak vynaseji na svetlo ceny ET a uroven sluzeb Oskara. No a ve finale je z toho vseho dohromady mela

0/0
5.3.2003 9:46

JnR

Re: Oskarova reklama
Oskarova reklama je fakt super.
0/0
8.3.2003 22:50

scythe

V nasi firme ma kazdy zamestnanec na vyber jakeho operatora si zvoli.Presel

jsem na Oskara z Eurotelu a nelituji.Jeho cena za minutu hovoru a 25 kc za

1MB dat prenesenych prez GPRS to je proste pohoda nemyslite?Po MMS zatim

prilis netouzim a kvalita signalu se rozhodne jenom zlepsuje.Mimochodem,

trosku postrasim eurotelaky :) Placena sms-gateway pro eurotel uz je

hotova, zalezi uz jen na jejich marketingu v kterem okamziku ji

vypusti.Myslim, ze je T-Mobile tak trochu prekvapil.

0/0
4.3.2003 11:28

mmarek26

0,60 to asi nebude .... nebudte prosim vas socky v uplne vsem .... ono MMS asi nejsou az tak uplne zadarmo jako SMS

Co se tyce OSKAR akcii a nabidek ... nevim pridou mi docela dobre, i reklama je duchaplna a vtipna (neni tak hrozna jak TMO) ....

dalej ... a uplne super management UCTU na webu ... (mam zkusenost z ET.SK a to je hruuuza)

Viz firemny segment ... budem rikat co znam

Eurotel - obecne velke IT firmy - techdata, levi, extrapoint

TMO - ATComp

OSKAR - mensi firmicky ... ale APRU vyrazne pres 1000,- .... ale treba vim ze i Aliatel, Ceska sporitelna - ESSOX, Dicota ...

ono hlavny tahuni ekonomiky je a bude male a stredne podnikani .... takze operatory by se meli zamerat na segment firmy o 10-50 (mozna az 250)lidech. Co z toho ze obrovska firma XY pouziva treba TMO, ved tam je cca max do 50lidi ktery maji ucet pres 2-3tis (a to bych musel rikat o firme o 2000tis lidech). A kolik je takych firme v CZ? Malo .... samozrejme ze jen par. Takze mili operatory vylepsujte sluzby a zameravajte sa na kazdy segment trhu (treba i na studentov .... za par let to bude inziniery a managerove a ti budu telefonovat a generovat zisk) ... takze kdyz jim zrusite SMS brany, zbytecne predrazujete SMSky ... tak se nedivte ze za par let budete v peknem probleme.

a OSKAR aby uz konecne investoval do GPRS a dalej do vyvoje. Nechcem az tak MMS, nebo 3G video ....

0/0
4.3.2003 11:08

Ještě by mohl Opar založit banku a pak vyhlásit konkurz :o))
0/0
4.3.2003 10:45

Re:
T-Mobile taky.....
0/0
4.3.2003 15:30

Bono

Blbos
Ten článek je ale slátanina
0/0
4.3.2003 9:31

gapa

Nepomlouvejte Oskara,
jako jediný operátor neprodává zablokované telefony a nestydí se zveřejnit své tarify ani na teletextu. Jeho výchozí pozice v tzv.konkurenci byla taky nefér, vzpomeňte si na vyšší účtování propojení.
0/0
4.3.2003 1:34

HOP

Re: Nepomlouvejte Oskara,
Nechápu souvislost s článkem?
0/0
4.3.2003 7:25

wang

Re: Nepomlouvejte Oskara,
k cemu tarify na teletextu?
mam to brat jako pridanou hodnotu c.mobilu? :o))
0/0
4.3.2003 8:54

111

Re: Nepomlouvejte Oskara,
souhlasim
0/0
11.3.2003 13:54

jaqub

firemni zakaznici

docela by mne zajimalo, jake zname firmy si oskara v posledni dobe zvolily za sveho gsm provozovatele..

znate nejake priklady velkych firem, ktere oskarovych sluzeb zacaly v poslednim pulroce vyuzivat..?

diky

0/0
4.3.2003 1:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.