Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jak vnímáte výsledky operátorů za rok 2002 a jaký předpokládáte vývoj v tomto roce? Jaké podle vás b

Dva mobilní operátoři oznámili počet zákazníků na konci roku 2002. Oproti jiným letům jde o malé číslo a lepší výsledky nemohou čekat ani letos. Zato výrobci mobilů se mohou těšit, že telefonů se letos prodá více.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Thyronx

Koukam ze nadavate na T-mobile..

Tady v USA je T-mobil nejhorsi operator. Jsiy tu daleko lepsi,vybavenejsi a pri tom lacinejsi. Je tu obrovska konkurence.Tady Deutsche Telekom (T-mobil) zivori. Jinak neomezene minuty o weekendech a nocich a 500-600 minut za 40USD/mes me vyhovuje. Od Sprintu (jeden z mnoha operatoru).Roaming zdarma je normal.Do Cech z pevne linky volam na T-mobil za 4Kc/min (v prepoctu).Takovou sazbu nedostanu ani  Prahy Ruzyne z pevne linky na T-mobil. At jdou do hajzlu Telekom i T-mobil.

0/0
26.2.2003 0:15

polda

Nepleť se mezi dospělý když se bavěj !!
0/0
12.2.2003 9:59

Machynka

Re: ...
Ja mám sice T-Mobile a Oskar, T - Mobile využívám víc, ale ty sms z netu mě fakt štvou... Myslím, že jste to nevystihnul...
0/0
21.2.2003 17:02

Mustafa Ibrahim

Politika TM je zrejma
A to tak, ze potrebuje vyhnat socky a jine low-endaky ke konkurenci a nabrat vice lukrativnich zakazniku, pokud mozno velkych, nadnarodnich firem. A to se mu dari. Neni dulezite kolik ma operator zakazniku, ale kolik na nich vydela v absolutnich cislech. TM nedavno ziskal Unipetrol, IBM a dalsi velke firmy budou nasledovat. ET ponekud zachrapal ve vystavbe site a budovani image. OS ma image levne, nekvalitni site pro mene majetnou skupinu - studenti, male firmicky, ...inu od IV.cenove skupiny nelze cekat zazraky. Ale spouste zakazniku to bohate staci. Jedina nadeje pro OS je to, ze ji koupi nejaky globalista. Tipnul bych na Vodafone. Velke firmy zajima velka, globalni telekomunikacni spolecnost a to je u nas pouze TM. ET se stale vice profiluje jako zkostnately, provincni a predrazeny operator a pokud rychle neco nevymysli, lukrativni zakaznici pujdou k TM. Takze, pokud od TM utecou mene solventni zakaznici a pribudou lukrativni firmy, se stane co? Mene zatizena sit, zisk tvrde nahoru a totez plati pro ARPU. Pro ostatni operatory to bude presne naopak. A o to TM evidentne jde. :-)
0/0
8.2.2003 11:59

Tomáš Parolek

Re: Politika TM je zrejma
Evidentně názor "mimo mísu"!  Fakt jsem se zasmál, zdravím PR  T-Mobile!!!
0/0
8.2.2003 12:40

Jerry IV

Re: Politika TM je zrejma
Proc mimo misu? V podstate ma pravdu. Bude zajimave sledovat, co udela napor "mobilnich zlatokopu" s jiz beztak chatrnou a poddimenzovanou siti Oskara. A ne kazdy touzi po levne ojetine ;-)
0/0
8.2.2003 15:10

Tomáš Parolek

Re: Politika TM je zrejma
Nabízí se tedy otázka a co je TM? Odpověď . Drahá ojetina! Uznávám, že se najdou i tací, kteří radši vyhodí víc peněz i za ojetiny!!!
0/0
10.2.2003 11:38

Jarmil Precechtel

Re: Politika TM je zrejma
Pokud vyjdeme z predpokladu T-Mobile=draha ojetina, dospejeme k zaveru ze Oskar=nepojizny vrak, ktery je tim padem vzdycky drahy.
0/0
10.2.2003 12:49

Tomáš Parolek

Re: Politika TM je zrejma
No nevím, OS mám "jenom" na dlouhé hovory prostřednictvím 10ti korunové OSkarty a pocit nepojízdného vraku ve mě nevzbuzuje. Mnohdy se povedou i hovory lehce přes 60min a k přerušení během hovoru došlo za celou dobu, co SIM OS mám tak 3x. Co se týče ceny za volání, sleduji jí průběžně na webu (to umí také jenom "ojetina" OS) a dlouhodobě mě vychází cena za minutu okolo 20 až 25 haléřů!! Jsem tím pádem s tímto drahým nepojízdným vrakem velmi spokojen!
0/0
10.2.2003 13:14

Jarmil Precechtel

Re: Politika TM je zrejma
O tom nepochybuju. Ale je fakt, ze hormonalne vychyleni teenageri se spokoji s cimkoliv, co jim udela dobre. Takze si to uzivej. :-)
0/0
10.2.2003 14:51

Tomáš Parolek

Re: Politika TM je zrejma
Dík za kompliment, ale teeneger už bohužel dávno nejsem!!!   Takže opět  "mimo mísu"!!!
0/0
10.2.2003 15:41

Jarmil Precechtel

Re: Politika TM je zrejma
Tak to by sis mohl dat do roviny aspon ty svoje hormony. Je na case.
0/0
10.2.2003 16:03

polda

Re: Politika TM je zrejma
Dovolím si vám vstoupit do diskuse jako uživatel sítě Paegas po dobu 5let a poslední 2 roky paušální zákazník,se svými zkušenostmi,že co předvádí T-M za posledního 3/4 roku - nic co by jej zvýhodnilo oproti konkurenci(Roaming World C,GPRS co občas nechodí,melouny,apod.a na Budějovický P4 odpoledne už 3 roky hovor max.1,30 min.) Vyzkoušel jsem Oskara a mohu potvrdit že hovory jsou mnohem kvalitnější(zatím?).Teď ještě čekám jakou výhodnou nabídkou pro zákazníky T-M jako zdražení SMS z 1,- na 1,70 kč a končím se slavnou T-M,do dnešního dne jsem nezaregistroval nějaké slibované výfhody z globálního spojení T-M a v roamingu už vůbec ne.
0/0
11.2.2003 10:27

Re: Politika TM je zrejma
Ty jsi fakt úchyl!! Co máš pořád s hormonama?? Tohle je diskuse o mob komunikaci, ty blbe! Svoje úchylnosti si jdi laskavě vyzvracet jinam! Tvoje IQ je, jak vidno, dvojciferné číslo, které má na začátku šťastnou sedmičku!?
0/0
11.2.2003 23:57

*

Re: Politika TM je zrejma
Ba ne, řekla bych, že je to přímo od fochu. Nejde totiž o to mít co nejvíce zákazníků absolutně, ale o to mít co nejvíce LUKRATIVNÍCH zákazníků, a to jsou velké společnosti. Na předplacených kartách se tolik nevydělává. Slovy odborníka: "nezajímá mě jak velký podíl máme na celkovém trhu, ale zajímá mě, jaký podíl máme na relevantním trhu".
0/0
11.2.2003 9:35

Re: Politika TM je zrejma
"ET se stale vice profiluje jako zkostnately, provincni a predrazeny operator a pokud rychle neco nevymysli, lukrativni zakaznici pujdou k TM." No jenom doufám, že ET nevymyslí takový pí.....y, jako ta vaše sqvělá globalizační společnost T- Imbecil v poslední době!!
0/0
8.2.2003 23:02

Pepa Z Depa

Re: Politika TM je nepochopitelna
Viva T-Mobile at zije druzba. Az se T -mobilu podari ziskat Cesky Telecom jako zakaznika tak pak pro me bude konkurence schopny operator :))) Jo Mustofo ani Oskar ani Eurotel nema zapotreb okradat sve zakazniky na vanocnich soutezich.Mam pocit ze to moc dobre svetlo na T- Poblil nehodilo co?No hlavne ze Paegas je velka globalni spolecnost. Nechapu proc by nekdo prechazel k T-mobilu z jineho nez uplatkarskeho duvodu. Jeden pripad z mnoha: Proc preslo IPS(skanska) k paegasu?Protoze ten kdo vypsal a vice mene i delal vyber operatora dostal par kacek do kapsy a kupodivu jiz nepracuje po jiz zminenou firmou. Me to tu prijde jak kdyz ctu diskuze na nejakejch computer strankach o tom ktera firma ma lepsi procesory.Intel ac drazsi tak stale bez konkurence a zastanci AMD argumentuji cenou a brutalnim vykonem pri nizsi frekvenci.V tom pripade proc kdyz je AMD o tolik lepsi nez Intel si AMD svoje vyrobky stale oznacuje k porovnani k INTELU.Take jsem nevidel u jakekoli firmy provozujici internet servery aby pouzivala jine procesory nez INTEL. Dle meho nazoru kdyz by nastala situace ze by masove odchazeli lide od Paegasu tak by asi tezko velke firmy ve svem vyberovem rizeni zvolili operatora e kterym by tolik lidi bylo nespokojeno.Leda ze by zas zafungovala "obalkova"metoda. No nic mejte radi sveho T-Poblila a my si zas na oplatku budeme volat ze sveho socialniho Oskarka a zkostnateleho Eurotelika.
0/0
11.2.2003 8:54

TB

Údaje o nových zákaznících je jedna věc, co bude tento rok je věc druhá. Minulý rok hodně věcí hrálo právě pro TM. vykřičeli do světa, že mění přístup k firemním zákazníkům, rovněž k zákazníkům tarifním.... to jakým to bude způsobem, ale říct zapomněli. Musím přiznat, že kdybych měl k dispozici informace a taky zkušenost, kterou mám nyní s TM, nikdy bych smlouvu nepodepsal a raději bych nosil po kapsách dva mobily. Twist pro příchozí hovory z TM a pro mé volání Oskar. Oskar výrazně dotáhl TM i ET v šíři poskytovaných služeb. Mám na mysli především info a GSM banking. ... jenže k čemu je mi povědomí o spoustě služeb, které TM poskytuje, když je nevyužiji neb jsou zcela zbytečné nebo nefukční. K čemu je mi info od TM pokud mi údaj o odjezdu autobusu přijde s půlhodinovým zpoždění, k čemu je mi převratný Navigator, když v dtb jsou jen ti, co o to požádají.... a k čemu je mi jejich skvělý inet portál t-zones, když je většinou nefunkční? Podobně to platí o službách jako jsou Java hry, loga, melodie... pro ty co si chtějí s mobilem hrát jsou tu připraveny "gurmánské dny", zajímalo by mě co má TM připraveno pro "obyčejné" zákazníky, kteří jim kývli na dvouletou smlouvu a chtějí využívat MT jako komunikační prostředek a ne jako hračku? Oskar mě v současné době připadá jako nejleší volba, zvlášť se mi líbí např. zvýhodnění v závislosti na tom kolik zákazník provolá, (Oskarta) taková služba má smysl, stejně jako třeba nastavení měsíčního limitu nebo sledování provolaných částek. S vyúčtování TM mám místo toho jen problémy, vůbec nerozporuji jestli je v pořádku, ale pakliže chci zaplatit a nemám ani po 20 dnech daňový doklad a musím volta IL a ztrácet zbytečně čas, začíná mě to pěkně štvát. Navíc si vyslechnu hlášku o jejich skvělém IVR ... ta mě taky pěkně nadzvedla, využil jsem ji ale info o veškerých údajích nezbytných k úhradě jsem se stejně nedozvěděl. Vážení lituji své smlouvy s Agasim, Hájkem a podobnou neschopnou pakáží a přeji vám hodně šťestí u jiných operátorů. Mohi jen rok a půl závidět.
0/0
7.2.2003 15:18

Já!

T-mobile jsou hajzlové
Podívejte se co nabízí operátoři v Německu, když s nimi uzavřete dvouletou smlouvu-třeba Siemens S55 za 99 EUR. Co nám nabídnou Týdebiláci při uzavření dvouleté smlouvy tady? Navíc ta sviňárna co teď udělali s SMSkama z netu a ještě jim ty jejich podělaný T-zóny nefungujou. Udělali to samozřejmě v zájmu zákazníků, proti zvůli komerčních subjektů, které se nepodílí na nákladech. A nabízejí nám "ochutnávku služeb zdarma"- třeba seznamku pomocí sms nebo Navigator, to potřebujou všichni. V jednání se zákazníkem jsou neochotní, arogantní a neschopní.
0/0
6.2.2003 18:27

kapcus

Re: T-mobile jsou hajzlové

jo,souhlas....T mobile je bez diskuze nejhorsi mobilni operator,Telecom je bez diskuze nejhorsi co se pevnejch linek tyce (nejvic me rozesmiva to ISDN....takova blbost za takovy penize).....a Eurotel ???? vsivarna....

 

 

proste OSKAR to jisti...a nebejt neho,tak...no to radsi ani nechci vedet

0/0
7.2.2003 0:24

Re: T-mobile jsou hajzlové
Díky za pobavení!
0/0
7.2.2003 19:47

Dzej

Re: T-mobile jsou hajzlové

Ty náš malej chudáčku, kdybys byl zákazníkem T-mobile a tudíž aspoň vzdáleně tušil, o čem píšeš, tak bys takovýhle voloviny v životě nemoh´ vyslovit. Bohužel však žijeme ve státě, kde nejchytřejší jsou ty největší magoři. Že je T-Mobile arogantní??? Jsem klientem T-M od začátku a musím říct, že je to přesně naopak. Cokoli jsem kdykoli potřeboval, vyřešil jsem ihned a bez problémů a kdybych občas něco nepotřeboval na počkání, tak ani nemusím navštěvovat prodejnu, poněvadž by mi to přišlo poštou. Neznám, s vyjímkou mé banky, u nás nikoho, kdo by takhle fungoval!

To jste asi ještě nikdy nemluvily s někým, kdo má  Errortel!! Tam i kvůli té nejmenší kravině musíte někam něco faxovat, osobně běhat na různá střediska a ani vám nesdělí např. supertajné číslo na připojení k GPRS, které má T-M v každém letáčku i na netu, a bez SIMky operátora mi je stejně na dvě věci. U Erroru si pro ně s několika doklady musíte zajet do značkové prodejny, kde Vám ho zřejmě pošeptají do ucha. No co byste čekali od bolševického kolosu patřícího pod Český Telecom. Stejná arogance. Ani mě to u debilů, kteří se ani nedovedou rozhodnout v které řeči je jejich název, nepřekvapuje.

0/0
9.2.2003 13:44

Manas

co pouzivam ?
Za sebe muzu rict ze pouzivam 2 tarify, jednak Tarif 20 Hit u T-Deb (stale ma nejlevnejsi volani s ohledem na operatory co pouzivaji lide v mem seznamu) a Odepis u Osk. ( pritelkyne ma Osk a 40 minut zadara je fajn + SMS z netu mi muzou chodit ). Chtel jsem kompletne prestoupit k Oskarovi ale po spocitani kolik provolam (SMS neberu v potaz, stoji me stejne), zustavam u T-Deb. Stale me to vyjde levneji. Az bude vetsina lidi v mem seznamu u Osk. tak prejdu .. jinak me nic nenuti. A znam docela dost lidi co maji stejnou kombinaci jako ja. Jedina nevyhoda je obcas prehodit simky ... ale to preziju.
Muj seznam: 165 cisel, 25 Eurotel, 15 Oskar a zbytek T-Deb
0/0
6.2.2003 18:04

oho

hodnocení s výhledem

když to sečtu tak 1,7 mil. nových uživatelů mobilů resp. dalších uživatelů více operátorů za r. 2002 není tak špatné číslo, ikdyž je to méně než předchozí 2 roky (2,6 a 2,4 mil), ale to se dalo očekávat. Penetrace je téměř 85% z loňských necelých 70% je to znát, že je trh pomalu nasycen. Letos to půjde ještě pomaleji, tak 90-95% a kýžených 100% a více dosahneme asi v r. 2004. Zatím se to pokud vím nikomu ve světě nepovedlo. Více než 100% znamená, že počet uživatelů více SIM karet bude větší než počet lidí co mobil nemají.

 

 

 

 

 

 

 

0/0
6.2.2003 17:18

kaja

novy tarif
Co rikate na novy Tarif T-Mobile "Dej nam vice" ?
0/0
6.2.2003 16:59

Mustafa Ibrahim

Re: novy tarif
Dobre, ale kam se hrabe na nove tarify Oskara: "Neslysim Vas!", "Zase to spadlo!" a "Zachrchlej mi!"
0/0
6.2.2003 22:29

Pluton

Re: novy tarif

Heh, nejsou to spis tarify TMO optimalizovane pro uzivatele TZones?

Oskar ma pouze jeden novy tarif - 'Jdu od TMobile'

0/0
7.2.2003 9:57

Jarmil Precechtel

Re: novy tarif
Novy Oskaruv tarif se jmenuje "Vyjebeme s Vama velmi brzo!"
0/0
8.2.2003 11:29

Dzaba

Re: novy tarif
Pozitivum k Oskarovi, co?
0/0
10.2.2003 15:18

Martin

SMS na www.t-zones.cz jsou dražší než z mobilu.
Chtěl bych Vás upozornit na chybu při odesílání zpráv ze serveru www.t-zones.cz. Jedna SMS zasílaná z www.t-zones.cz je totiž omezena na maximální délku 154 znaků (zřejmě pozůstatek z doby kdy SMS byly zdarma a do každé zprávy byl na začátek vložen text WWW...). Přitom jedna SMS z mobilního telefonu (posílaná za stejnou cenu) může mít délku 160 znaků. Díky této chybě serveru www.t-zones.cz přijde odeslání SMS zprávy o délce 155-160 znaků zákazníka 2* dráž než odeslání té samé zprávy z mobilního telefonu.
0/0
6.2.2003 16:06

Kostej Nesmrtelny

Re: SMS na www.t-zones.cz jsou dražší než z mobilu.
Abys ses z toho neposral. ;-)
0/0
9.2.2003 14:48

polda

Re: SMS na www.t-zones.cz jsou dražší než z mobilu.
V tom bude asi finta,že spolu s SMS přijde na začátku i tel.číslo.
0/0
11.2.2003 10:10

jinej Jirka

jednou si nahore...
minulej rok mel Radiomobil nejvetsi prirustek, letos nejvetsi ubytek a to za rekordne kratkou dobu...  holt kdo umi, ten umi... nedokazali se pripravit ani na registraci do t-zones, hlavne ze si pripravili vetsi penezenky na vetsi "zisky"... kterej idiot sefuje marketingu a kterej technickymu oddeleni, to by me docela zajimalo... napsal bych jim par milych slov
0/0
6.2.2003 14:35

Xaver

Nejúspěšnější???
Ano, toto je nejčerstvější hláška z t-zombes nejúspěšnějšího operátora:

Can't contact the web server. Try again later.

Co to pak asi musí vyvádět těm méně spěšným???

0/0
6.2.2003 13:29

Karel

Re: Nejúspěšnější???
Méně úspěšným to prostě funguje
0/0
6.2.2003 13:50

Dj.G

Pouzivejte operatora podle vyhodnosti sluzeb

Z vlastni zkusenosti jsem odzkousel vsechny 3 operatory, a nema cenu prechazet porat k jednomu a pak zas k jinemu a pak to znova cele opakovat, osobne volim podle vyhodnosti u daneho operatora, proste co nabidne vyhodneji a podle toho volim i sluzby ,takze je stridam. Je to na kazdem z nas jak se zaridi.

 

DJ.G

0/0
6.2.2003 12:00

Henoch

Všichni se topí v miliardách.................

Tak by mohli trochu zlevnit,ne?

Nebo se v těch desítkách miliard utopí!

Nazdar!

0/0
6.2.2003 10:46

Zap

Re: Všichni se topí v miliardách.................
Přesně tak. Třeba T-Mobile International se už teď topí ve 160 mld Euro dluhů. :-) :-) A pak kdo je tu nejlepší operátor. Pak se člověk nediví, že chcou peníze i za samozřejmosti.
0/0
6.2.2003 19:08

Pluton

TMobile ma duvod k oslavam...
Jooo, kde ty lonske snehy jsou...
0/0
6.2.2003 9:29

BM

Všechny diskuze jsou stejné

Už cca. 1,5 měsíce se tady nedočtu nic jiného, než že OSKAR je nejlepší a TMO s ET stojí za ... (no nebudu sprostý). Dle mého názoru jsou všechny průzkumy "alespoň" trochu objektivní, ale pokud tady prohodí nějaký pan "XY", že to tak není, tak je to asi pravda, co???  Lidi mají asi více svých vlastních zdrojů a všemu rozumí daleko více. Udělám Vám vlastní internetovou stránku, kde si budete diskutovat celé měsíce nebo roky o tom, kdo je nejlepší. Mohlo by to mít třeba adresu: www.vimkdojezoperatorunejlepsi.cz Co říkáte, chcete ji, ať se máte kde hádat?

BM

0/0
6.2.2003 9:02

lukass

Re: Všechny diskuze jsou stejné

Mas sice pravdu, ze se vsude pise o Oskarovi jako o nejlepsim, ale kdyz ona je to pravda . Doufam ze mu to jeste nejakou dobu vydrzi a nezacne delat stejny prasarny jako T-M a E.

Na druhou stranu musim uznat, ze co se sluzeb tyka, je asi nejlepsi Eurotel. Ale dat 2.50 za smsku i u nejdrazsiho tarifu??? A 4,- za minutu volani pri pausalu 2 995,-??? Ne dekuji.

0/0
6.2.2003 9:45

BM

Re: Všechny diskuze jsou stejné

Promiň, ale s Tvým názorem nemůžu plně souhlasit. Proč si myslíš, že je Oskar nejlepší? Používám mobil už docela dlouho a nepřikláním se na stranu ani jednoho operátora. Asi z toho důvodu, že žádný z nich není BEST OF, používám všechny. Ono srovnávat kvalitu operátorů jenom podle ceny není úplně objektivní.

Ale každý může mít svůj názor, jen mi vadí to věčné hádání.

BM

0/0
6.2.2003 10:32

Libor

Re: Všechny diskuze jsou stejné
Ale v dnešní době je hlasové volání a SMSky na úrovni komodity. Čili cena je to, co určuje výhodnost, stejně jako když si půjdete koupit rohlík nebo knoflíky. Ano, u pokročilejších služeb, jako GPRS, MMS, a ja nevím, co ještě, jde pořád ještě o technologii. Ale i tady přechodu z TMO na Oskar nelitujeme. GPRS chodí od začátku bez problémů (nastavím a jedu), s TMO jsme se museli několik dnů dohadovat přes (neinformovanou) infolinku.
0/0
6.2.2003 11:41

BM

Re: Všechny diskuze jsou stejné

Když se budeme bavit právě o tom GPRS. Já jsem s ním neměl nikdy žádný problém, nestavil jsem parametry v mobilu, službu aktivoval na IL a v pohodě to šlape. O té neinformovanosti infolinky by se dalo diskutovat, oni operátoři mají i někdy pravdu, není to stádo tupců, jak si tady občas někdo myslí.

BM

0/0
6.2.2003 15:02

wang

Re: Všechny diskuze jsou stejné

no tak to bych netvrdil ani nahodou, kazdy prece vi a jen tupec oblbenej reklamou se tvari ze to tak neni, ze oskar ma jednoznacne nejslabsi signal, tudiz proste to neni komodita...oskar je levny, cimz supluje ne zcela idealni pokryti (cpe penize do reklamy misto toho aby budoval poradnou sit)

i pres soucasne kotrmelce je tmobile i vzhledem k vlastnikovi nejperspektivnejsi operator, et porad tezi ze sveho prvenstvi na trhu, ale to jak to s nim majetkove bude v budoucnosti je dost nejasny.. oskar bude mti dost co delat s rentabilitou, nevim jestli je idealnim resenim do site s malou kapacitou hnat  zakazniky pro nez je cena hlavni faktor sluzby (vikendy zdarma, dotovane sms ..atd) ono  jim to pretizeni zpusobene radostne volajicimi o vikendu zdarma muze totiz odlakat firemni zakazniky (ackoliv se o vikendu sluzebne nevola, tak lide uzivaji telefony pro soukrome ucely a casta nemoznost  si zavolat je vyprudi) btw vim o nekolika celkem vysoce postavenych lidech v oskaru co pro soukrome ucely maji svuj et ci tm

ale uvidime, jsou to jen spekulace, rad o tom podiskutuji (bez nadavek)

0/0
6.2.2003 15:46

l.j.d.

Re: Všechny diskuze jsou stejné
tedy měl bych pár poznámek: a) mohl by jste uvést jediný opravdu neoddiskutovatelný důkaz, který by podpořil vaše tvrzení: "kazdy prece vi a jen tupec oblbenej reklamou se tvari ze to tak neni, ze oskar ma jednoznacne nejslabsi signal"? b) nezdá se vám, že ET ze svého prvenství na trhu těží už příliš dlouho na to, aby to byla jen pouhopouhá "náhoda" či snad "setrvačnost"? c) "hnat zakazniky pro nez je cena hlavni faktor sluzby (vikendy zdarma, dotovane sms ..atd)" - ale tady se přece jasně počítá s tím, že ti, kteří teď přejdou, a budou si "užívat" nízkých cen a volání zdarma, mezičasem zestárnou.. a nakonec i při teoretickém zdražení nebude opět odliv příliš velký. (ostatně s tím samým předpokládám kalkuluje momentálně T-Mobile.) BTW volám s Oskartou docela často za 15 Kč do hodiny, a za dobu zhruba 3 měsíců mi to spadlo cca 1-2, max. 3. a to snad jde, ne?
0/0
6.2.2003 16:19

Tomáš Gottschalk

tarifní
Dá se zjistit, kolik mají jednotliví operátoři tarifních zákazníků a vygenerovat nárůst paušálistů u každého z ich, to by možná byla zajímavější čísla, předplacenkáři můžou fluktuovat bez omezení,ale změna operátora u tarifu je samozřejmě složitější.
0/0
6.2.2003 8:53

Jakub

Re: tarifní
Tenhle údaj (podíl tarify:přadpacení) právě operátoři dost důsledně tají...
0/0
6.2.2003 9:04

Bara

Re: tarifní
Netaji, ale zatim ke konci roku nezverejnili. Posledni rozdeleni na prepaid a postpaid je z tretiho kvartalu. Go ma 79% zakazniku eurotelu. T-Mobile mel 82% predplacenek. Oskar 71%. Bara
0/0
6.2.2003 9:35

Ano

Korupce
Kdybych si též kupoval výzkumnou agenturu, byl bych zcela jistě v celém městě nejlepší.T-Mobile nám nemusí nic vykládat, takovejm kecoom neuvěříme
0/0
6.2.2003 8:08







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.