Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zúčastníte se dnešního bojkotu a necháte svůj mobilní telefon vypnutý, nebo jím alespoň nebudete nik

T-Mobile byl překvapen mohutnou reakcí na ohlášené změny, přesto se však dramatického odlivu zákazníků neobává. Do bojkotu služeb T-Mobilu, který pro společnost představuje určité vyvrcholení emocionálních reakcí na ohlášené změny, se zapojí zřejmě jen soukromí uživatelé.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Roman Joura

Novinky na tmo.webpark.cz

Zdravím!
Na stránkách http://tmo.webpark.cz novinky:

Zneužívání SMS brány - pokus o demystifikaci jednoho zaklínadla:
http://tmo.webpark.cz/zneuzivani_smsbrany.htm

Dále stručná instrukce jak vypovědět smlouvu i po uplynuvší zvýhodněné lhůtě - pro pořádek pro ty, kteří si to snad ještě nezjišťovali. Jinak další a další výpadky T-Zones. Příští dny budeme bedlivě sledovat průběh změn na T-Zones a dalších souvisejících se zrušením volné SMS brány. Pište nejen hlášení chyb na T-Zones, ale veškeré problémy, na jaké kvůli změnám narazíte. Díky! :-)

0/0
3.2.2003 2:12

Rob.

Zloději
Jsou to proste KURVY
0/0
2.2.2003 18:58

Tomáš

rušení přesměrování T-zones
No a aby to bylo zajímavější, tak se dnes na T-zones vůbec nedostanu. Několik kamarádů mě požadalo, abych jim to zrušil, už to dělám dvacet minut a nezrušil jsme to ani jednomu, protože to buďto vyhodí chybu a nebo se stránka vůbec nenačte. Ať žije T-mobile...
0/0
2.2.2003 12:37

tom

T-mobil "NEVER MORE"
T-mobil "NEVER MORE" - presel jsem k Oskarovy kdyz mi nekdo vola a dovala se do schranky, ktera je ZDARMA, dostanu sms s tim kdo mi volal a jestli zanechal ci nezanechal vzkaz... o tom se mi u T-mobile mohlo jenom zdat!!!
0/0
29.1.2003 14:03

DOBRA HRA
Příspěvek vymazán, nepovolená reklama.
0/0
29.1.2003 13:06

Ivo

Zlaté doby RM Paegasu jsou pryč lidé...

          Svého času jsem podporoval vstup do T-Mobile Group, ale nevěděl jsem, že věci dostanou takový spád, jako nyní. Podporoval jej zvlášť kvůli pocitu, že je rozumné, aby stejný operátor působil v okolí naší země. Přikláním se však k tomu, že budoucí strategie zdražování a zpoplatnění ledasčeho je více než sprosté, zvláště dotkne-li se to věrných zákazníků, byť i mne! Asi je pravdou, že západní kapitalisté jsou sebranky nevyzpytatelných hajzlů, ale takoví, kteří mění své strategie jak se jim to hodí nezávisle na podmínkách, ve kterých působí, tak to je silné kafé i pro mne! Neuvědomují si totiž, že platy západních zemí se ani náhodou nepřibližují platům naších, zatímco hovorné je srovnatelné.

 

          Proto se, ačkoli nerad (po 5,5 letech) se slzou v očích s T-Mobile operátorem loučím a to jak z principu neohleduplnosti ke zdejším finančním podmínkám země, tak pro svou arogantnost k lidem.

 

Přeji jim, aby se změnili!

0/0
29.1.2003 12:43

Já nechci T-mobile, já chci Paegas! Paegasi, vrať se!!!!!

0/0
29.1.2003 12:20

Roman Joura

tmo.webpark.cz stručně

http://tmo.webpark.cz/necele_procento.htm

Nepřeposílám celý text, protože si to pak tady dělá co chce :-)

0/0
29.1.2003 0:56

Nespokojený uživatel T-mobile

Nefukčnost WEBU t-mobile a t-zones =bojkot z vlasních řad se oprvdu vydařil

Diky všem z Informačních Technologií Radiomobilu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Opravdu jste nám Všem předvedli, že jste dělali 28.1.2003 vše pro úspěšný několikahodinový bojkot. Udělali jste panu Jourovi radost jak jste šikovní....

 

 

0/0
29.1.2003 8:47

Steffi

Vykořisťování
Jde jen o vykoristovani.Jsou to parchanti!!!!!!!!!!!!
0/0
28.1.2003 21:48

Ivos C

Zmena chyby

 

 

Active Server Pages error 'ASP 0113'

Script timed out

/cms/default.asp

The maximum amount of time for a script to execute was exceeded. You can change this limit by specifying a new value for the property Server.ScriptTimeout or by changing the value in the IIS administration tools.

0/0
28.1.2003 20:58

Ivos C.

Re: Zmena chyby
Koukam, ze nejake pubertalni dite neodolalo psat pod cizim (konkretne mym) jmenem ... no kdyz ho to bavi, snad z toho nekdy vyroste a dokaze se jednou za sve nazory postavit i pod svym vlastnim jmenem :-D
0/0
29.1.2003 7:38

x9

čím dál lepší...

tarif u TM sem zrušil, Twistky co sem chtěl dobít kvuli dobrým číslům sem radši nechal propadnout

a teď koukám, že to volba byla správná

porovnám-li kvalitu WWW služeb od TM je naprosto žalostná

viz. mizerná nabídka a využitelnost služeb, častá nedostupnost serverů, jako např. teď - nejde ani t-mobile.cz

TM má nový slogan:

"Vždy o důvod víc, proč nebýt s námi..."

0/0
28.1.2003 20:38

fred

cesko nemecke vztahy
vzpomente na ceske dejiny - vzdycky nas nemci utlacovali no a tak to budou delat touhle formou! a jeste si ktomu pozvali Agassiho. No kazdopadne se domnivam ze ti co chcou dnes naruzive odejit k oskaru, se zase zklidni az zpravy o bojkotu vyhasnou. No a budou platit nehorazne dale...jeste mam TMO...ale ne na dlouho
0/0
28.1.2003 20:20

kedluben

http://www.t-mobile.cz
 

Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error '80040e31'

Timeout expired

/cms/hlavicka.asp, line 92

0/0
28.1.2003 19:21

Ignác

Re: http://www.t-mobile.cz
Někdo háknul server T-Debilu :-))))))
0/0
28.1.2003 19:29

Zákazník T-mobile

Re: http://www.t-mobile.cz

Volal jsem na Infolinku kde mi bylo sděleno, že o nedostupnosti www.t-mobile.cz ví a bude odstraněna dnes ve 21.00 hodin

Další parádní kousek .... kolik jich ještě máme snést????   1?2?3? či.....

0/0
28.1.2003 20:15

Re: http://www.t-mobile.cz
Stale offline, pokud si chcete poslat SMS z webu placenou podle Vaseho tarifu, musite si jeste pockat. Prece byste nechteli aby placena sluzba fungovala.
0/0
28.1.2003 20:50

Pan Machr

Kupte si všichni OSKARA!!!!!!!!!
Kupte si všichni OSKARA!!!!!!!!!
0/0
28.1.2003 19:07

Ignác

T- Debil mlží
T-Debil mlží. Tvrzení pana Hájka je k smíchu. T-Debil mlží!!!!!!!!!
0/0
28.1.2003 18:51

Roman Joura

Údaje z RadioMobilu

Údaje z RadioMobilu zde:

http://ekonomika.idnes.cz/ekoakcie.asp?r=ekoakcie&c=A030128_164640_ekoakcie_klu&l=1&t=A030128_164640_ekoakcie_klu&r2=ekoakcie

Nic proti tomu, ale zajímají mne dále srovnatelné údaje o počtu odchozích hovorů, odchozích SMS a o počtu zpráv klientů s projevy nesouhlasu zaslaných dnes do RadioMobilu. Proste více typů reakcí na výzvu: http://tmo.webpark.cz#bojkot Klidně až zítra, aby to byly údaje za celý den.

0/0
28.1.2003 18:05

Puskin

Dotaz

Lidi, prosim prosim, zavolejte nekdo na infolajnu T-Debile (asi nekdo z pausalistu, kdyz to tam Twistare nepusti) a zeptejte se bezelstnym hlasem, jestli nemaji nejakou poruchu site, a proc se nemuzete dovolat zadnemu ze svych kamaradu, co maji T-M... Co vam odpovi, a napiste to sem, moc mne to zajima... :-)

Ja jsem bohuzel v zahranici a navic mam Oskara, takze to udelat nemuzu... Ale fakt bych rad vedel co odpovi...

Dik!

0/0
28.1.2003 18:02

Roman Joura

Hlášení :-)

RadioMobil oznámil, že počet aktivních uživatelů dnes oproti 14. lednu vzrostl o 1%. :-)

Roman Joura k tomu hlásí, že počet návštěvníků stránek tmo.webpark.cz dnes oproti jiným pracovním dnů dnes vzrostl zatím o více než dvojnásobek. :-))

0/0
28.1.2003 17:34

chipushit

Re: Hlášení :-)
Taky četla a nestačila se divit. Co vím, tak skoro všichni mí známí a kolegové s T-Mobilem ho měli dnes vypnutý. Tak nevím, kde sebrali +1%.
0/0
28.1.2003 18:07

Roman Joura

Re: Hlášení :-)
To musí být práce Šárky Trávnické :-D
0/0
28.1.2003 18:26

Martin

Můj názor
Podle mě bojkot nic neřeší, firmy si stejně nemůžou dovolit většinou vypnout. Lepší je se sbalit a jít na Oskara nebo E. Sám jsem na Oskaru 2 roky a jsem naprosto spokojen. Dosud jsem měl v seznamu méně lidí z Oskara nez z Tmob, ale ted uz je to naprosto opacne a rozdíl je větší. Chci říct, že přechod není žádný problém, ale udělejte ho ještě před zpoplatněním. Strávíte hodinu u počítače a rozešlete 150 SMS a je to. Mi to žádný problém nepřineslo, každého si opravím v seznamu a je to. Kamarádi co přešli taky říkali, že od druhého dne jeli na Oskarovi jako včera na Tmob. Navíc - u oskara máte mimo jiné email doručený ve 2 sms, kapacitu na SMS na simce 25 místo 10, a 220 položek seznamu
0/0
28.1.2003 17:17

Andar

Všichni co mluví o tom,  že protestovat nemá smysl a když se mě to nelíbí ať jdu jinam. V Německu se s T-mobil neštvali. Dostal přes prsty a o zdražení si mohl nechat jen zdát.

http://www.mam.cz/index.php?p=100000_detail&article[id]=12183950&article[area_id]=10010830&article[sklonuj]=off

Najdete na té adrese toto:

Případ čtvrtý: T-Mobile a jeho věčné téma SMS

Na začátku roku 2002 dalo vedení T-Mobilu na vědomí, že zdraží odesílání SMS z 8 na 19 centů. Ostrá protireakce veřejnosti, a to včetně vysokých politických představitelů, byla postavena na argumentu, že tímto krokem znesnadňuje T-Mobile komunikaci mladým. Po 20 dnech to T-Mobile vzdal a vzal avizované zdražení zpět.

 

Takže záleží jen na nás co si necháme líbit.

0/0
28.1.2003 17:12

___ Loner

Re:
Jasny, jednim dnem bojkotu to rozhodne neskoncilo. Jen u nas to mam tezsi o to, ze "vysoci vladni cinitele" na nas ser...
0/0
28.1.2003 17:21

Honza

Právo svobodné volby

Přečetl jsem hodně příspěvků v této diskuzi.. Osobně mi nejvíce vadí zpoplatnění příchozích e-mailů a jak je vidět - nejsem jediný. Dostat informaci o tom že mi přišel e-mail bez jména odesilatele a předmětu zprávy nemá žádný význam. A platit za doručení nevyžádaných mailů mi připadá poněkud směšné. Rovněž zpoplatnění odesílání sms z internetového rozhraní je krokem zpět. Co je mi platné, že budu moci odeslat 20 sms zdarma.... Pošlu jich pár týdně, protože je to rychlejší než vyťukávat je na telefonu... Mě vadí  zejména to, že mi nebude moci z internetu v případě potřeby napsat nikdo, kdo není zákazníkem T-mobilu.. občas každý telefon nemá po ruce že...  Mám platit 3 koruny za jednu jedinou sms zprávu a registrovat se kvůli tomu na ne zcela stabilní t-zones - je to vůbec bezpečné ?? Když porovnám s alternativou u jiného operátora tak není co řešit....

Já si ale nestěžuji... Už mám alternativní simku, stejně jako většina známých....Takže problém je vyřešen... Máme přece právo svobodného výběru....T-mobile a jeho zaměstnanci zaslouží politování.... Myslím, že nakonec doplatí na významné pochybení managementu... Kdypak asi začnou padat hlavy....

0/0
28.1.2003 16:14

nemáte někdo přehled, jestli lidi nechali telefony vypnutý? Z mého okolí nikdo tmo nezapnul. Asi 40 lidí.
0/0
28.1.2003 14:58

Re:
No v Brně je celkem mobilně mrtvo ve městě, v tramvaji. Ja myslím, že Bojkot je podporovanej celkem slušně!!!!
0/0
28.1.2003 15:04

Kuba

Re:
Z mých známých telefonují s TMO všichni, nedělají z toho velkou vědu.........
0/0
28.1.2003 15:58

zam

Re:
Jen par nadsencu, T-mobile se tomu jen zasmeje a vy budete dal platit nehorazny sumy a budou s vama mavat jako s hadrem na holi, protoze bez svyho mobilu se neobejdete. Jsme narod zavisly na mobilech a oni to moc dobre vedi a budou s vama zametat tak dlouho dokud neprejdete ke konkurenci, ta ale udela po case to same a mezitim si to T-mobile mozna uvedomu a necim Vas nalaka zpet, pak to ale udela znovu.Je to porad dokola. No nevim co je horsi, jestli monopol nebo za hlavu utrzena liberalizace.
0/0
28.1.2003 16:16

Datel

Re:
Me dneska zadnej TMobilista jeste nevolal.. Ale muze to byt i tim ze zatim nemaji vsichni moje Oskarovsky cislo
0/0
28.1.2003 16:51

Ignác

My se bojkotu nebojíme. Oficiální stanovisko T-Debilu.
Ty Debil má z bojkotu evidentně strach, protože vydávání oficiálních zpráv typu MY SE BOJKOTU NEBOJÍME něco určitě znamená. Viz dodatečná kompenzace typu 20 free sms z netu. Jako další formu bojkotu bych navrhoval trošku přetížit info linku operátora v nějaký stanovený čas. At uvidíme nakolik je infolinka T-Debila schopná :-))))).  To volání je tam free.
0/0
28.1.2003 14:54

phoebe

Re: My se bojkotu nebojíme. Oficiální stanovisko T-Debilu.
Představ si, že sedíš v práci a někdo ti tam celej den volá a něco ti plká a ve skutečnosti ti nic nechce. A to jenom proto,  že tvůj zaměstnavatel něco zdražil. S čímž ovšem ty nemáš nic společného, ty sis to nevymyslel. Já bych si asi řikala co to je za idiota, že neumí dát najevo svůj nesouhlas jinak. Uvědom si že TMO není monopol a je jen na tobě, jakého operátora chceš využívat. To není jako s plynem, tam na výběr nemáš.
0/0
28.1.2003 15:54

___ Loner

Re: My se bojkotu nebojíme. Oficiální stanovisko T-Debilu.
No monopol to neni. Jen oligopol. Neco si o tom precti, pak mozna pochopis kde je chyba.
0/0
28.1.2003 16:06

MalejT

Re: My se bojkotu nebojíme. Oficiální stanovisko T-Debilu.
Souhlas. Jen by stalo za to, to nekterejm pisatelum vysvetlit. Ze pravo svobodny volby ma jen ten, kdo do teto doby mobil nemel, nebo ho ma jen velmi kratce. Ale pro lidi, kteri ho jiz delsi dobu aktivne pouzivaji je zmena tlf. cisla znacne nakladna a s tim prave T-mobile pocita. V dobe, kdy zde bylo jeste dost lidi, kteri vahali u ktereho operatora zacit bylo dobre lakat. Ted uz je ta doba pryc. Ted je cas podrazu na lidech "zavislych" na tlf. cislech. A bohuzel tech par, kterym je to jedno, je pro operatora nezajimavych.
0/0
28.1.2003 16:26

trick

Re: My se bojkotu nebojíme. Oficiální stanovisko T-Debilu.

 

Já už T-mobile nechci, já chci Paegas.

Měl jsem ho rád a pracovali pro něho slušní lidé.

0/0
29.1.2003 12:17

Standa

Re: My se bojkotu nebojíme. Oficiální stanovisko T-Debilu.
Nějaký pokus o atak se na provozu infolinky vůbec nepozná, protože je přetížená pořád, tak jako tak :-)
0/0
28.1.2003 18:49

Ignác

Ty Debil má z bojkotu evidentně strach, protože vydávání oficiálních zpráv typu MY SE BOJKOTU NEBOJÍME něco určitě znamená. Viz dodatečná kompenzace typu 20 free sms z netu. Jako další formu bojkotu bych navrhoval trošku přetížit info linku operátora v nějaký stanovený čas. At uvidíme nakolik je infolinka T-Debila schopná :-))))).  To volání je tam free.
0/0
28.1.2003 14:52

Jiří Dvojrančanský

Další forma protestu
Jako další formu protestu pište SMS na 603 401 600, marketingového ředitele T Mobile, pana Dvorjančanského.
0/0
28.1.2003 14:20

Blbečci

Jde o jiný pohled....
Možná, až bude půlnoc, si potřepou rukama, jak bojkot zvládli, ale vždyť lidi serou na nějaký termín. Budou je bojkotovat během celého roku.
0/0
28.1.2003 14:09

XM

BOJKOT - ANO
nepomohl?! - tak az pak prechod k jinemu operatorovi... dost dobre nechapu prispevky uzivatelu, podle kterych bych mel jako uzivatel site T-Mobile jenom drzet hubu a krok, kdyz tuto telekomunikacni sluzbu jsem si vybral za urcitych T-Mobilem poskytovanych podminek (nebo take jinak - prave kvuli nim) a nyni se tyto podminky pro mne jako uzivatele maji VYRAZNE! zhorsit (nejen cenove) pro zastance okamziteho prechodu k jinemu operatorovi bez reptani (tzv. model "ovce"): - prechod k jinemu operatorovi nema rozhodne nulovou rezii (napr. zmena cisla a s tim spojene obtize, mobil muze byt blokovan na operatora, a co teprv treba nahrana aplikace pro GSM-banking na SIM-karte atd. atd.....) - pokud se budou vsichni chovat jako "ovce", zdrazi uz ZITRA take Errortel a Osral (uvidi, ze je to snadne), pak si muzu menit operatora do aleluja ...
0/0
28.1.2003 14:08

Radim

Noví zákazníci Oskara
Vzhledem k tomu, že jsem zde narazil na dotaz, kolik asi zákazníků přechází k Oskarovi, chci se podělit o to, co jsem se dozvěděl. I já jsem se přidal k bojkotu. Ne, že bych si dělal iluze, že by z toho T-Debile měl vrásky, nicméně proč ne? Přinejmenším ze solidarity. Avšak nezůstalo jen při tom. Jak již bylo na více místech uvedeno, chce to ráznější čin. Tak jsme včera s dcerou navštívili prodejnu Oskara a stali se jeho zákazníky. Před odchodem z prodejny jsem se zeptal slečny prodavačky, zda-li pociťují příliv nových zákazníků v souvislosti s chováním T-Debile. Odpověla, že před vánocemi měli dost velký objem prodeje (což je před vánocemi asi normální) a mysleli, že po svátcích si trochu odpočinou, ale nyní je prodej ještě vyšší, takže to pociťují dosti silně. Tak mi přišlo, že odliv bývalých zákazníků T-Debile asi nebude tak zanedbatelný, jak se to snaží bagatelizovat p. Hájek. Já jen mohu s nostalgií zpomínat na dobré časy Paegasu. Byl jsem s ním od začátku, fandil jsem mu, přivedl mu dost zákazníků, ale od té doby co jej sežral T-Deb., tak dělá jednu botu za druhou. Tmo SIM necháme ze setrvačnosti vyhnít a sbohem. Doufám, že se Oskar nazprasí jako T-Deb. Krásný den Radim
0/0
28.1.2003 13:39

BOJKOT
Jako další formu protestu pište SMS na 603 401 600, marketingového ředitele T Mobile, pana Dvorjančanského.
0/0
28.1.2003 14:23

Radek

Taky vzpominam na Paegas
Vzpominam na to, jak jsme se smali, kdyz tu byl Paegas. Fajn operator s fajn sluzbami i cenami. Meli jsme papule od ucha k uchu a rikali si, jak jsme na tom oproti ostatnim operatorum. Kdyz se z Paegasu stal T-Mobile usmev nam ponekud pohasl, neb se vyrojily potize a prvni zdrazovani (proste nas koupili, aby se na nas pak zahojili). No a ted, kdyz se z T-Mobile stal T-Debile (vniklo to nejspis z toho, jak asi ted rikaji ti z vedeni teto spolecnosti nam zakaznikum, kteri mame tu smulu, ze jsme zrovna jejich zakazniky - "ty debile"), nam uz usmev vyhasnul uplne. Ted uz i uzivatelum Eurotelu hraje na rtech usmev, kdyz vidi, jak jsme dopadli. Oni totiz kdyz uz nic jineho maji sluzby alespon na te urovni, za niz zaplati. Nejsem si ani trochu jist, ze se toto da rict u  toho podivneho nastupce Paegasu. Kdepak je Ti konec muj mily operatore. Byvalo mi s tebou dobre, byvals fajn...
0/0
29.1.2003 12:51

david

ale no tak
Nevim jak to vis ale vsude ve svete funguji sms brany zdarma takze nejsme zase az tak rozmazleni nasim konfortem je to proste normalni.
0/0
28.1.2003 13:29

msn

VYSLEDEK AKTIVNIHO BOJKOTU
Pri volani ve 12hod. byla chvili "sit nedostupna", ale za pul minutky uz bylo vse pri starem. Zhodnoceni: gesto bylo uspesne. Efekt takrka nulovy. Ale nandali jsme jim to, kluci a holky!!!:-)
0/0
28.1.2003 13:13

me

Re: VYSLEDEK AKTIVNIHO BOJKOTU
To je sice pekne cynicky prispevek, ktery nic neresi. Vite o lepsim zpusobou jak muze zakaznik vyjadrit svou nelibost?? Vy mozne ne, ale ja jsme dnes svuj mobil nezapnul a T-mobilu preji do budoucna hodne spokojenych firemnich zakazniku...
0/0
28.1.2003 17:30







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.