- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Když pan Hájek oznámil že se to týká pouze 50 000 zákazníků, zajímalo by mně kolika lidem by to mělo připadat jako protismluvní aby se T-mobile chytlo za nos?
sto tisíc? Milion? Všichni?
Thomas
Jsem dlouholetý uživatel Pegasu, ale to co se u tohoto operátora děje za poslední dva roky je jen ukázkou jak s námi pohrdá nový zahraniční vlastník a nebo se konkurenci podařilo do vedoucích míst posadit své lidi.
Služby se zhoršily a dnešní změna emailové adresy jen dokazuje, že je to naprosto nesmyslná akce, která odradí vetšinu studentů, kteří utíkají hromadně, ale i slušných zákazníků, protože dříve sms s kopií emailu chodila takřka s jeho doručením, ale dnes s hodinovým spožděním a myslím si, že jen blázen bude riskovat, že bude platit za vtípky, někoho kdo mu začne posílat stovky emailů. Proto si pořídí kartu jiného operátora a později k němu přejde i s ostatními službami.
Další akcí která má svůj vývoj je bonus katalog, dříve byla hodnota bodu cca 50 haléřů jak však bodů mezi zákazníky přibývá je jodnota i kolem 20 haléřů a nakonec klesá. To už nemluvím o tom, že v řadě případů se cena na pultě u jiného prodejce neliší od ceny v katalogu. Zkuste někdo udělat srovnání?
Pakliže lákal Radiomobil zákazníky Twistu na to, že mají spolu s kartou automaticky email, který jim doručuje zprávy na mobil (zdarma). A nyní se snaží, říkat že se nic něděje ať si založí novou adresu a už vůbec neupozorňuje na to, že zřízením nového emailu přecházíte na nová pravidla (placené příchozí emaily na mobil atd.) i když jste si zakoupili předpalcenou kartu s tou samou službou. Dopouští se tím nejen uvádněním polopravd zákazníky v omyl, ale i toho, že znehodnocuje zakoupenou sim kartu i se službou jež měla být na neurčito.
Druhý názor: když už ruší staré emaily (s doručováním sms zdarma), měla (fy) by tak činit individuálně, jelikož peníze za nabití (kupon) má již na svém kontě dopředu - naproti tomu zákazník za tyto peníze již službu zdarma v době platnosti kreditu nevyužije - platí tak za něco dopředu co se mu vezme a to už je myslím kráděž!!!
Je to stejné jako kdyby jste si dopředu zaplatili zájezd, kde by bylo např půjčování lyží zdarma, ale nakonec by jste za to stejně zvlášť platili (pokud by jste si je chtěli od nich půjčit=dostat emailovou sms)
ANO, adres SMS.PAEGAS se to týká zcela jistě. V tomto směru T-Mobile už delší dobu informuje zákazníky na svých stránkách T-Zones, že tyto adresy se ruší. Zároveň však informuje, že se zdarma můžete zaregistrovat pro jinou adresu, nejspíš ve tvaru alias@t-email.cz . Tedy za předpokladu, že se na stránky T-zones vůbec dostanete a že Vám nezatuhnou jako např. mně za poslední měsíc aspoň desetkrát
TM zřejmě optimisticky předpokládá, že 1) všichni zákazníci sledují www stránky TM 2) že se Vám na ty stránky podaří připojit - což poslední dobou není vůbec samozřejmé :-)
Celkově se mi zdá, že do vedení TM se dostali nějací lidé placení konkurencí, kteří mají za úkol zničit dobrý image Paegasu. Docela se jim to daří a jeví se mi jako neuvěřitelné, co TM poslední dobou předvádí - začalo to těmi melouny, pak zcela nezvládnuté public relations okolo tzv. cenových úprav a vůbec i ty samotné "úpravy" se mi zdají dost nelogické. A k tomu opakovaná nefunkčnost stránek T-zones (nejdřív nezaplacená faktura za doménu, pak jsou ty stránky často nedostupné i když je snad už zaplaceno atd.) - a to v době mohutně inzerované "ochutnávky služeb zdarma": Ta mohutná reklama na téměř zbytečné a nedostupné služby je taky husarským kouskem těch imaginárních(?) lidí od konkurence - víte, co to musí stát peněz? Tady myslím firmě TM utíká možná víc peněz než těmi nešťastnými SMSkami z webu.
No nic, mějte se všichni pěkně, zdraví Vás dlouholetá spokojená zákaznice Paegasu - nyní však už týden a něco u Oskara. Zn. netoužím být pasažérem Titanicu