Diskuze

Přišli jste také o mobilní e-mailovou adresu? Co si o celé problematice myslíte?

V souvislosti s přechodem na t-zones zruší T-Mobile e-mailové adresy, tzv. aliasy. Od roku 1996 až do podzimu 2000, kdy byla zřízena služba Click, však za zřízení služby požadoval padesátikorunu. Zákazníky v době aktivace neinformoval o dočasném fungování této služby. Nyní tyto adresy ruší.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vlado

12. 10. 2003 15:05
Je to přinejmenším .......
Je to přinejmenším pohrání zákazníkem. Napřed nalákat zákazníky na služby a potom všechno změnit a okrást je. Kdo to vůbec dozoruje takové postupy?
0 0
možnosti

Thomas

1. 2. 2003 12:05
kolik nespokojenych zakazniku je treba?

Když pan Hájek oznámil že se to týká pouze 50 000 zákazníků, zajímalo by mně kolika lidem by to mělo připadat jako protismluvní aby se T-mobile chytlo za nos?

sto tisíc? Milion? Všichni?

Thomas

0 0
možnosti

Loner

2. 2. 2003 22:00
Re: kolik nespokojenych zakazniku je treba?
to je asi nejhruznejsi zmena TM. Zcela okote davaj najevo ze jim ne nejakym tom zakaznokovi nesejde. A to je hlavni zmena ve vnimani znacky TM.
0 0
možnosti

Jéňa

29. 1. 2003 20:24
Paegas is dead,T-mobil is shit !
V roce 1998 jsem si pořídil twistíka a pegas byl fakt dobře vokřídlená kobyla oproti předražené eurotelácké srágoře. Před pár roky se ojevil Oskar, no a já začal počítat...jenže pokrytí bylo takové ,že "děr v rybníce" bylo jak naseto, takže když jsem jel na chajdu twist byl twist. Pak přišel T-debil a namísto vtipnejch reklam na mě z bedny čučeli ňáký plácači míčků a reklamní letáčky byly plný nabubřelejch keců o světovosti. No a teď se projevili..Mrk jsem se na T-zones.Sračka všech sraček. Někdy v 97 by to možná šlo, ale je rok 2003 a tohle je neuvěřitelný.Zkuste si třeba testnou vyzváněcí melodii.Je to blbost,OK. Ale když ani blbosti (jednoduchosti) neuměj co to ostatní? Zahraniční hrobař likviduje schopnýho operátora(ale i sám sebe,zaplaťpámbu:o)). No co .Naštěstí díry v rybníce už skoro nejsou(aspoň tam kde se pohybuju).Ceny jsou v poho .A srovnejte si oskarácký stránky a T-zones ! Mam už nový číslo.Od starýho se liší jen předvolbou. Prostě když si o to koledujou,proč nehodit hrudku hlíny na rakvičku....Paegas is dead.  T-mobil is shit!
0 0
možnosti

Karel

29. 1. 2003 14:34
Každému juednou dojde trpělivost

Jsem dlouholetý uživatel Pegasu, ale to co se u tohoto operátora děje za poslední dva roky je jen ukázkou jak  s námi pohrdá nový zahraniční vlastník a nebo se konkurenci podařilo do vedoucích míst posadit své lidi.

Služby se zhoršily a dnešní změna emailové adresy jen dokazuje, že je to naprosto nesmyslná akce, která odradí vetšinu studentů, kteří utíkají hromadně, ale i slušných zákazníků, protože dříve sms s kopií emailu chodila takřka s jeho doručením, ale dnes s hodinovým spožděním a myslím si, že jen blázen bude riskovat, že bude platit za vtípky, někoho kdo mu začne posílat stovky emailů. Proto si pořídí kartu jiného operátora a později k němu přejde i s ostatními službami.

Další akcí která má svůj vývoj je bonus katalog, dříve byla hodnota bodu cca 50 haléřů jak však bodů mezi zákazníky přibývá je jodnota i kolem 20 haléřů a nakonec klesá. To už nemluvím o tom, že v řadě případů se cena na pultě u jiného prodejce neliší od ceny v katalogu. Zkuste někdo udělat srovnání?

 

0 0
možnosti

jazzz

29. 1. 2003 14:08
xxx@click.cz
adresy ve tvaru xxx@click.cz zůstávají. (informace z helplinky). Otázka je: jak dlouho? Člověk nikdy neví. Zatím se mě změna téměř nedotkla. Jakmile mě ale ještě trochu naštvou, tradá někam jinam....
0 0
možnosti

BaJaJa

29. 1. 2003 8:00
T-Mobile vtipar roku
Ja se fakt skvele bavim, kdyz sleduju chovani T-Mobilu :) a to jeste neni konec ledna, s cimpak prijde pristi mesic? :))) No je to pekne, treba potesi placenim za prichozi hovory nebo zpoplatnenim prozvaneni :))). Nastesti mi tyto zmeny nevadi, nebot jsem u Oskara a dokud se nezacne chovat jako T-Mobile, tak tam budu :)
0 0
možnosti

Nespokojený uživatel T-mobile

29. 1. 2003 9:01
Nefukčnost WEBU t-mobile a t-zones =bojkot z vlasních řad se opravdu vydařil
Myslíte, že to je samo sebou, WEBY se hroutí????? Nová marketingová akce na únor 2003????
0 0
možnosti

zákazník

29. 1. 2003 2:25
Podraz

Pakliže lákal Radiomobil zákazníky Twistu na to, že mají spolu s kartou automaticky email, který jim doručuje zprávy na mobil (zdarma). A nyní se snaží, říkat že se nic něděje ať si založí novou adresu a už vůbec neupozorňuje na to, že zřízením nového emailu přecházíte na nová pravidla (placené příchozí emaily na mobil atd.) i když jste si zakoupili předpalcenou kartu s tou samou službou. Dopouští se tím nejen uvádněním polopravd zákazníky v omyl, ale i toho, že znehodnocuje zakoupenou sim kartu i se službou jež měla být na neurčito.

Druhý názor: když už ruší staré emaily (s doručováním sms zdarma), měla (fy) by tak činit individuálně, jelikož peníze za nabití (kupon) má již na svém kontě dopředu - naproti tomu zákazník za tyto peníze již službu zdarma v době platnosti kreditu nevyužije - platí tak za něco dopředu co se mu vezme a to už je myslím kráděž!!!

Je to stejné jako kdyby jste si dopředu zaplatili zájezd, kde by bylo např půjčování lyží zdarma, ale nakonec by jste za to stejně zvlášť platili (pokud by jste si je chtěli od nich půjčit=dostat emailovou sms)

0 0
možnosti

vt

28. 1. 2003 23:49
asi to tak uplne nechapu
tyka se zmena i adres ve formatu cislo@sms.paegas.cz?
0 0
možnosti

Eva M-ová

29. 1. 2003 9:53
Re: asi to tak uplne nechapu

ANO, adres SMS.PAEGAS se to týká zcela jistě. V tomto směru T-Mobile už delší dobu informuje zákazníky na svých stránkách T-Zones, že tyto adresy se ruší. Zároveň však informuje, že se zdarma můžete zaregistrovat pro jinou adresu, nejspíš ve tvaru alias@t-email.cz . Tedy za předpokladu, že se na stránky T-zones vůbec dostanete a že Vám nezatuhnou jako např. mně za poslední měsíc aspoň desetkrát

TM zřejmě optimisticky předpokládá, že 1) všichni zákazníci sledují www stránky TM 2) že se Vám na ty stránky podaří připojit - což poslední dobou není vůbec samozřejmé :-)

Celkově se mi zdá, že do vedení TM se dostali nějací lidé placení konkurencí, kteří mají za úkol zničit dobrý image Paegasu. Docela se jim to daří a jeví se mi jako neuvěřitelné, co TM poslední dobou předvádí - začalo to těmi melouny, pak zcela nezvládnuté public relations okolo tzv. cenových úprav a vůbec i ty samotné "úpravy" se mi zdají dost nelogické. A k tomu opakovaná nefunkčnost stránek T-zones (nejdřív nezaplacená faktura za doménu, pak jsou ty stránky často nedostupné i když je snad už zaplaceno atd.) - a to v době mohutně inzerované "ochutnávky služeb zdarma": Ta mohutná reklama na téměř zbytečné a nedostupné služby je taky husarským kouskem těch imaginárních(?) lidí od konkurence - víte, co to musí stát peněz? Tady myslím firmě TM utíká možná víc peněz než těmi nešťastnými SMSkami z webu.

No nic, mějte se všichni pěkně, zdraví Vás dlouholetá spokojená zákaznice Paegasu - nyní však už týden a něco u Oskara. Zn. netoužím být pasažérem Titanicu

 

0 0
možnosti

Jiří Trubic

28. 1. 2003 23:10
T-Mobile oznamuje všem:
Děkujeme, odejděte ke konkurenci !!!!
0 0
možnosti

oval

28. 1. 2003 19:24
slusnost stranou
To se dalo cekat.
0 0
možnosti