Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jak hodnotíte akci Antibojkot?

Doplněno Bojkot bude. Tak rozhodli zákazníci operátora T-Mobile a ten se jim to snaží na poslední chvíli rozmluvit. Nečiní to však přímo pod svou hlavičkou, ale pod jménem soukromé osoby. Pozadí iniciativy Antibojkot je zajímavější než její vlastní obsah.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

David

jednoduchééé
Lidi proste prejdete k jinemu operatrovi a uvidite kdyz se rapidne bude zmensovat klientela budou se tim i snizovat ceny co vyhody, kdyz bezhlave zustanete u (fuj) t-mobile se kterym se skoro nikde nedovolate, budete si muset hrabnout do penezenek aby jste vubec zakoupili dobijeci kupon ci meli na zaplaceni faktur. Pokud vsichni prejdeme bude mit t-mobile o penizek mene a proc davat penize zlodejum a vyderacum, kdyz muzme svobodne volit jine stanovisko...
0/0
4.2.2003 8:41

Mrtvolka

Ta autorka stránky je Cendrova sestra?
Doména hlidej.cz patří internetovému super-darebákovi Zdeňku Cendrovi a zatím prakticky není v provozu, pokud ji tedy někdo využívá, musí to být podobná svině, jako je sám Cendra. Tomu taky odpovídá její obsah...
0/0
31.1.2003 18:49

petko

Re: Ta autorka stránky je Cendrova sestra?
Přezdívka Mrtvolka podle obsahu Vašeho příspěvku opravdu sedí. Máte neskutečný talent urážet lidi. Je mi Vás upřímně líto. Ubohá mrtvolko.
0/0
1.2.2003 20:28

Roman Joura

Novinky na tmo.webpark.cz

Zdravím!

Novinky na tmo.webpark.cz se tentokrát věnují hlavně portálu T-Zones vzhledem k rostoucímu znepokojení mezi uživateli kvůli jeho spolehlivosti. Novou podstránku věnujeme veškerým chybovým hlášením, výpadkům a problémům s obsluhováním funkcí T-Zones a srdečně zveme k doplňování všechny postižené uživatele!

http://tmo.webpark.cz/t_zones_chyby.htm

K T-Zones také zvláštní korespondenční rubrika. První příspěvek se věnuje nesrovnalostem v samotných podmínkách používání portálu a ptá se na odpovědnost za obdržený přeposlaný spam:

http://tmo.webpark.cz/t_zones_korespondence.htm

Připomínám, že podmínky používání T-Zones, na netu běžně nedostupné, pravděpodobně jako jediní máme na stránkách také:

http://tmo.webpark.cz/t_zones_podminky.htm

0/0
31.1.2003 3:18

martin

mobil.cz je pod vlivem T-Mobile
Zdravim a lituji, ze musim psat nasledujici. V jednom ze svych poslednich prispevku do diskuze na mobil.cz jsem naznacil, ze je velmi podivne, ze mobil.cz nezverejnil clanek, komentar, zpravu ani neumoznil hlasovat o prubehu BOJKOTU ze dne 28.1. Ani v den bojkotu ani den po nem neprinesl jediny clanek, ve kterem by se pani redaktori tomuto momentalne nejzhavejsimu tematu venovali. Pouze se zmohli na otisteni jakesi polotiskove zpravy od T-Mobilu. Zadna anketa, zadne hlasovani, kolik Vas bylo pro a proti. Naopak velmi dusledna propagace ANTIBOJKOTU a dokonce s clankem a neustalym odkazovanim na antibojkot web. Nebyl to nakonec mobil.cz, kdo stoji za antibojkotem?. Vrcholem vseho bylo neustale rozmelnovani diskusnich for na dane tema a to podvrhy typu "Jak hodnotite akci Antibojkot" , "Prisli jste o email co si myslite" nikoliv jasne dane tema navic podporene komentarem v clanku. A nakonec Japonec, ktereho ze mne ctenare, udelal mobil.cz, aby toho nebylo malo dnes vecer jiz nefunguje zadna diskuze na tema BOJKOT, ktere byly nejzhavejsi a to byly celkem 3. Nelze vyhledat zadne prispevky na toto tema a to dnes pribylo cca 200 prispevku. Proste tyto aktualni diskuzni fora redakce mobil.cz smazala a nastavila nova cista, bez prihlasenych diskuteru a bez moznosti kontinuity. A je to mozna proto, ze jsem naznacil, ze se mi nezda az prilis vysoka loajalnost mobil.cz ke spolecnosti T-Mobil. Navic v dobe primo po odchodu pana Zandla. Mobil.cz ztratil svoji prospotrebitelsky orientovanou tvar, primo napomaha T-Mobilu ve snaze zneviditelnit akci BOJKOT. Kde jsou ty casy, kdy prave p.Zandl sil do vsech operatoru temer za nas za uzivatele. Dnes je tomu naopak. Je mi lito toto psat, ale jiny zaver si nemohu udelat. MOBIL.CZ JDE T-MOBILu NA RUKU JAKO VLASTNI BRATR.
0/0
29.1.2003 22:34

pepé

Nestojí za bojkotem stojí Eurotel nebo Oskar?
Bojkot nějak vyšuměl do ztracena - není to nepochybný důkaz, že za ním stál Eurotel nebo Oskar? Aspoň logiku to má stejnou (je to stejná pitomost). Ach, Zandle, kde je tě konec, vrať se!
0/0
29.1.2003 17:42

DOBRA HRA
Příspěvek vymazán, nepovolená reklama.
0/0
29.1.2003 13:07

jan kraus

Pane Maturo, pokud se snažíte si hrát na investigativního reportéra, tak se Vám to opravdu daří, můžete se směle srovnávat s chlapy na Nově :-) - teda s tím rozdílem, že oni aspoň občas mají světlou chvilku a zveřejní něco zajímavého.

To co jste napsal, je teda opravdovský blábol! A to hned od první věty. Závěr je ale opravdu dokonalý. Vaše důkazy jsem si pozorně přečetl a nechápu, jak Vás za tohle může někdo zaplatit.... Ale o čem taky pořád psát, aby měl článek co nejvíce příspěvků, že???

0/0
29.1.2003 10:25

jana

důkazy????

pochopili jste někdo, jaké důkazy o tom, že za Antibojkotem stojí T-Mobile redakce předložila (viz. poslední věta, že na schůzce sl.Trávnická, nebo jak se jmenuje, nevyvrátila jejich důkazy)?

já jsem sice stránky Antobojkotu nenavštívila, ale na tenhle server už si napíše opravdu každý z redakce jakoukoli blbost, která ho zrovna napadne.....spekulace nerovná se důkaz!!! 

0/0
29.1.2003 10:07

superpata

Re: důkazy????
Přesně moje řeč. Taky jsem žádné důkazy nečetl. Možná se jen autor nechal unést a asi to tak nemyslel.
0/0
30.1.2003 7:17

--

Komunikace T-Mobilu je fakt zarážející

Po megakampani s melouny , prijdou se spoplatněním sms z internetu a řeknou to tak mezi řečí, když se lidí ozvou, tak se diví co chtějí. Pan Hájek jim dokonce řekne, že to je výhodné , protože taky něco slevnili. PR, marketing něco nezvládl. Co ještě říct, než citovat klasika: Nevažte se , odvažte se....

0/0
28.1.2003 8:54

Tom

???
vy "panska prirozeni" v T-mobilu davam vam rok maximalne dva !!!
0/0
28.1.2003 0:54

OgarZlin

Na zamysleni

Předem tohoto příspěvku se bez mučení a výslechu vážených přispěvatelů přiznávám ke všemu z čeho budu případně nařčen (ať máte radost). Ale teď vážněji. Po přečtení tohoto fóra jsem nabyl dojmu, že sleduji přímý přenos z našeho slavného parlamentu - chybí tu jen pískající první dáma. Neúprosní zastánci bojkotu proti stejně neúprosné skupině odpůrců, težká minometná palba z obou stran, dokonce 007 se zůčastnil, chybí jen kapitán Kloss, Janek se Šarikem a Sandokan. Opravdu se dá nabýt dojmu, že zde nebojují uživatelé, ale samotní operátoři. Jednomu vadí že zdraží - o kolik konkrétně tobě? a tobě? Nebo vám ostatním? Druhému to nevadí - a ejhle, on přesto napíše alespoň v procentech o kolik mu zhubne šrajtofle. Zajímavé.

Jedna věc mi tady ale uniká a to je smysl celé akce. Při bojkotu TELECOMU - svého času kvůli zdražení internetu - byla podpora poměrně drtivá. Taky to byl bojkot a zdaleka nevadil tolika lidem jako tento. Ani žádný antibojkot se nekonal. Přitom by bylo možno použít stejných argumentů pro a proti jako dnes. Ale jedna věc byla naprosto rozdílná, tehdy neexistovala alternativa. Buď TELECOM nebo nic (až na několik šťastných s kabelovkou a pod.). Proč tedy dnes taková hysterie?

Neschvaluji zdražení TM obecně. Mě osobně je to jedno, mám Eurotel, měl vždy a nemíním to měnit - proč to je moje věc. Co mi vadí ale víc než vlastní fakt zdražování je to, že TM nalákal před vánocemi masivní kampaní spoustu nových zákazníků, kterým následně sdělil že vše co jim sliboval je jen hromada s....k. Spoléhal taky na určitou lenost a pohodlnost nás "čecháčků" - když teda už u toho TM jsem, tak co se dá dělat že. Tak si alespoň zabojkotuji. Nic mě to nestojí a bude to "lochec". Ale což takhle páni (i dámy abych neurazil) pohodlní třeba změnit pískoviště? Utečeme k jinému operátorovi, vykýveme s TM. Ale to by znamenalo jiné číslo, ježišimaria, co lidem bych ho musel poslat, a ty problémy, a co ti které nemám v seznamu? To by bylo moc starostí a problémů atd. atd. atd. Raději si sednu do pohovky, pustím telku (počítač, věž ...), vypnu telefon a to se krásně v klidu a pohodlně bojkotuje. A druhý den zase pustím telefon, zalomím palec a SMSkuji jako o závod. To jsme toho TM vytrestali, už je v červených číslech, krach na Pražské burze. Jen ten výstřel z Aurory tady chybí.

Tak co, není v tom taky trochu naší pohodlnosti?

PS: Firmu jsme přečíslovávali třikrát, vím co to je.

Nazdárek, Jirka.

0/0
27.1.2003 21:20

___ Loner

Re: Na zamysleni
Problem je v tom, ze ani u Eurotelu ani u Oskara nejsi pred zdrazenim v bezpeci. Jakmile zjisti, ze vetsina lidi zdrazeni v klidu akceptovala, "prispusobi sve chovani situaci na trhu", neboli pdoniknou podobne kroky. Nekdo drive, nekdo pozdeji. Tak proto.
0/0
27.1.2003 23:15

prasatko

Re: Na zamysleni

no to je prave ten trh :)
pokud to lidem bude globalne vadit tak se neboj, ze se jim to pak na prijmech neukaze a budou s tim muset neco delat. nerikam, ze je trh vsemocny, ale v tomhle pripade bych se nebal.

0/0
28.1.2003 10:05

Re: Na zamysleni
Jirko, a s poslednim precislovanim Ti pomohl budu hadat Oskar?
0/0
28.1.2003 19:05

kapr

doplneni
ja na ty inicialy jen zapomel...
0/0
28.1.2003 19:07

OgarZlin

Re: doplneni

Hádej hádej hadači. Budeš se divit, ale TELECOM. Já jsem snad tvrdil že jsme přečíslovávali mobilní telefony? Přečti si pořádně mé písání a možná tam zjistíš se kterou firmou telefonuji.

Jináč zavináč. Jirka.

0/0
28.1.2003 21:38

Libor

Re: Na zamysleni
... jo a když budem držet huby úplně, tak za chvilku je SMS za 100,-, že jo?
0/0
29.1.2003 4:56

Japoncik

Re: Na zamysleni

Krásně jsi to napsal, fakt Tě musím pochválit. Žádná ironie.

My tu furt řveme - hnusný Paegas, krysa, a přitom je to tak jednoduché. Stačí prostě odejít jinam. Taky jsem to udělal, přestože mě to stálo spoustu peněz. Ale kdybych to neudělal, asi by mě to stálo víc.

A to právě proto, co všichni považují za argument, proč neodcházet (vždyť ostatní brzy jistě zdraží a zpoplatní taky). Já si právě myslím, že pokud odejdeme, tak "ti ostatní" si napřed ještě rozmyslí, zda zdražit a zpoplatnit a nebo s tím raději počkat. Když zůstaneme, tak to bude pravda.

Ale mezi náma, Jirko, taky jsem si napřed šíleně zanadával. Přece jen s tím práce je - odblokovat, sehnat nové číslo, nahlásit ho známým, spočítat si, zda to nakonec nebude dražší, když přejdu, atd. A to za zanadávání stojí. ;o)

Ovšem stejně tak v konečném důsledku ten přechod jinam. ;o)

Japončík

 

0/0
29.1.2003 10:01

fanda sds

...asi radeji budu cist Blesk.cz

...ti alespon priznavaji, ze jsou bulvarni platek

..."nase dukazy nam nevyvratila" 

autore clanku - cetl jsem vas vytvor dvakrat a zadne dukazy o tom, ze by byl server vytvoren na zakazku TMO jsem v nem nenasel - jen vase dedukce (nebudu hodnotit jejich kvalitu) a "informace vaseho zdroje".

Jestlize mate nejake dukazy, tak proc je nepredlozite?

0/0
27.1.2003 19:58

Blesk je mnohem serioznejsi
Souhlasim s fandou SDS. Pouziju-li metodu autora clanku tak tvrdim, ze Jan Matura vytvoril pomlouvacny clanek na zakazku spolecnosti Cesky Mobil a Eurotel. Dukazem jsou me informace od dobre informovanych zdroju, ktere pochopitelne neprozradim.... Pokud tomu tak neni a pomlouva Sarku Travnickou pouze ze sve vlastni iniciativy tak at to dokaze.
0/0
27.1.2003 23:05

m@vinTM

Re: Blesk je mnohem serioznejsi
Jste normální? Podle mě jste chuji nebo manažeři T-Mobilu (což je v podstatě jedno). Vyserte se na to a své příspěvky posílejte raději Bakalářům. "Váš Pepíček"
0/0
28.1.2003 8:48

kapr

Re: ...asi radeji budu cist Blesk.cz
Uz jste nekdy vyrabel nejakou webovou stranku? Mate predstavu kolik to da prace? Mozna jsme svedky toho, ze skutecne nastupuje nova IT-gramotna generace, ktera, kdyz chce neco rict, tak si "proste" udela web, a tam to napise. Hmm. Ja na to fakt cas nemam. ...a nakonec, fando sds: celej svet je zamoren interpretacemi, dovedete urcit nejakou skalu, ktera podle vas zhodnoti informacni hodnotu "any" informace v tom, jak moc je bulvarni, respektive jak bulvarni je ve skutecnosti, a pritom si hraje na serioznost? Nebo jinak, prectete si ten web. Fakt vam to pripada, ze jako se jedna Sarka nasrala, protoze ji dosly nejaky spamy o bojkotu? A tak teda udela tu svou stranku... Nic proti Sarce, kazdy ma pravo na zivot. Bulvarnim se v posledni dobe nazyva kdeco. Skoro jako socialisticky a ne(proti-anti)socialisticky. Jste si jist, ze ve svem prispevku jste podal vice informaci, nez kolik uverejnil clanek, proti jehoz informacni hluchote bojoval vas prispevek? Oficialne prohlasuji, ze Sarce neverim, ze to dela nezistne. O opaku me musi presvedcit jedine FAKTICKY. Ales P.S. Samozrejme, ze nemusi jen kdyz bude chtit.
0/0
28.1.2003 18:51

Re: ...asi radeji budu cist Blesk.cz
Jak se da podle Vas dokazat, ze neco nexistuje? Predstavte si, ze o Vas nekdo (treba autor clanku verejne napise, ze jste se pri nejake sve cinnosti nechal podplatit. Jak muzete dokazat, ze jste zadne penize nevzal? Nijak, to proste nelze. Je povinnosti Toho kdo Vas obvinuje aby dokazal to co tvrdi nikoliv Vase povinnost aby jste dokazal opak. A autor clanku pouze tvrdi nektere urazejici veci o jine osobe (priste tou osobou muzete byt treba Vy, kdyz se autorovi clanku znelibite) a krome tzv. "zarucenych" informaci typu jedna pani povidala nema pro sva tvrzeni zadny fakticky dukaz. V soudni praxi se tomu rika, ze autor clanku neunesl dukazni brime a proto je jeho clanek pouze pomluvou. Divim se Sarce, ze se proti tomuto clanku neohradi pravni cestou. Musela by vyhrat.
0/0
29.1.2003 18:29

ikri

Zelenám závistí
Zelenám závistí vůči těm, kdo tu píší, že použijí sms 4x za měsíc a zbytek volají, protože j je to rychlejší atd. To jsou asi nějací podnikatelé.Já jsem student a za měsíc si můžu dovolit utratit na mobilu tak kolem stovky.To bych se toho voláním opravdu moc nedozvěděla. Nejvíc utratím za sms s mým budoucím mužem, který bydlí ale zatím jinde než já a těžko si umím představit, že bych mu každý večer telefonovala, abych mu řekla ústně některou z těch zamilovaných volovin, které mu jinak píšu.A bez těch sms by mi bylo moc smutno.Ty si totiž člověk může nechat a číst si je do zblbnutí :) Jinak je samozřejmé, že kdo na to má, tak si zavolá, to chápu. No, každopádně si šetřím na Sim jiného operátora.
0/0
27.1.2003 17:55

Re: Zelenám závistí
U jednoho operatora neni treba setrit, SIM da za cenu kreditu. Takze misto jednoho kreditu 400,- T-mobile nova SIM s 400,- kreditem u nejmenovaneho operatora a je to :-)
0/0
27.1.2003 19:47

prasatko

Re: Zelenám závistí

posilani SMS ve Vasem pripade je asi nutnost. otazka ale je, kolik jich poslete z internetu a kolik primo z mobilu. jenze ono je to jedno tmobile na to proste pravo ma a pokud muzete utratit za telefon napr. 100 Kc/mesic, mozna Vam ani nepomuze zmena operatora :(.

jinak zena ma je na matersky, volame si celkem jak je potreba (uznavam, ze ta frekvence neni tak fatalni) a 400,- kupon ji proste vydrzi 3 mesice. jak to dela netusim :).

p.s. o nasi zivotni urovni si nemusite delat iluze. zkuste si to decko poridit a zjistite, ze mlada rodina s ditetem/detma je pro spolecnost na urovni svaba... pridavky na deti 234,- Kc/mesic, kam vlezete tam na Vas koukaj jak na hmyz a nejvetsi sranda je zkusit si pujcit v bance.. bezdomovec ma vetsi sanci...

0/0
28.1.2003 9:55

Andar

Bojkot může být úspěšný.
Německý časopis Der Spiegel ve spolupráci s Markusem Voethem, profesorem Vysoké školy ekonomické v Duisburgu, sestavil seznam největších marketingových chyb loňského roku. Případ čtvrtý: T-Mobile a jeho věčné téma SMS Na začátku roku 2002 dalo vedení T-Mobilu na vědomí, že zdraží odesílání SMS z 8 na 19 centů. Ostrá protireakce veřejnosti, a to včetně vysokých politických představitelů, byla postavena na argumentu, že tímto krokem znesnadňuje T-Mobile komunikaci mladým. Po 20 dnech to T-Mobile vzdal a vzal avizované zdražení zpět. najdete na http://www.mam.cz/index.php?p=100000_detail&article[id]=12183950&article[area_id]=10010830&article[sklonuj]=off Teď to zkouší u nás. Tak mu ukažme, že ani u nás mu to neprojde.
0/0
27.1.2003 16:17

TB

Bojkot??

Nebyl bych tak příkrý v hodnocení ohlášeného bojkotu. Je pravda, že nic není zadarmo a pokud ano je to podezřelé. Zrušení SMS brány určitě naštvalo spoustu lidí a naštvalo i mě, příliš ji nepoužívám, ale několik mých známých tímto způsobem se mnou komunikuje. Teď nebude a já se musím zamyslet, jetli nebude přece jen výhodnější si pořídit MT i jiného operátora, popřípadě jej zcela změnit. Doufám, že se nechystá i nějaká další změna, myslím třeba změna tarifů, to by byla poslední kapka, která by rozhodla. Bohužel nemohu počítat s tím, že se zprávy dozvím přímo od operátora, TM své "skělé" novinky s vyúčtováním nezasílá. Místo toho dostane spousty zbytečných informací o stejně zbytečných službách. Pokud budu chtěl zažít Gurmánské dny nebudu týden volat a zajdu si do Locusty na Billyho Kida, zaměstnanci TM budou vědět o čem mluvím. Nevyužívat služby operátora je skutečně nejlepší způsob jak jej upozornit, že něco nezvládl, vážně jsem zvědavý na údaje o počtu nových zákazníků a údaje o dosažených výsledcích. Rozhodně si myslím, že TM zcela nezvládl marketing této akce, umění prodat změnu. Myslím, že by se vedení TM mělo zamyslet nad delším setrváním pana Hájka ve funkci. Možná to měl být pokus o segmentaci trhu.... nevím, podle služeb, které poslední dobou představuje si myslím, že přiblblí teenageři jsou pro něj docela dobrou dojnou krávou ... hmm na druhou stranu jim zatrhne sms. Jednání je prostě rozporuplné.

Škoda, že pan Hájek neposkytl skutečně podrobnou analýzu rozhodnutí TM a zrušení SMS brány... třeba by bylo několi možnosí, jak sms posílat dál zdarma. Netuším kolik stojí provoz SMS brány a údržba systému... ale pokud by například i samotný TM použil SMS bránu k reklamním účelů mohla by být za zachována za současných podmínek.  To už vůbec nemluvím o tom pokud by reklamní prostor dal k dispozici i jiným subjektům. Vždyť přece SMS brány patří k jedněm z nejnavštěvovanějších stránek. Nabízí se i několik dalších variant.... např. časové omezení SMS brány a podopně. cokoliv by bylo snáz zdůvodnitelné a možná i obhajitelné než strojené prohlážení tiskového mluvčího následované tupou reklamou bez fantazie na Gurmánské dny. Tak se prostě se zákazníky nekomunikuje.

PS: pane Hájku nechtěl byste mě jako svého poradce ??  

Bohužel se tentokrát nepodepíši, někteří bývalí kolegové se cítili velmi rozhořčeni, jak jsem si mohl minule dovolit napsat kritiku na svého bývalého zaměstnavatele. Ale email, je skutečný.

0/0
27.1.2003 15:35

Roman Joura

Oznámení iniciátorů stránek tmo.webpark.cz

Pracovní tým sdružený kolem internetových stránek http://tmo.webpark.cz dokončil "nanečisto" přípravu návrhu společnosti RadioMobil na řešení sporných otázek. V současné době probíhají konzultace, jejichž cílem je dále upřesnit jeho jednotlivé body. Předpokládáme, že konečnou podobu návrhu dokončíme a předložíme během několika dnů. Návrh je koncipován tak, aby postihl nejen problémy související se zpoplatněním SMS brány v ohlášené podobě a dalšími kroky, které RadioMobil zamýšlí zavést od února tohoto roku, ale také některé další sporné otázky, které se projevily ještě před 27. prosincem 2002 a jejichž řešení pokládáme za neméně významné. O dalším postupu a vývoji budeme informovat.

Jiří Hubka, Pavel Hubka, Roman Joura
27.01.2003

0/0
27.1.2003 12:27

anti t-mobilista

nechte si ukazat od zamestnancu z vedeni jak funguji FILTRY
prihlaste jejich adresy na ruznych strankach pro zasilani hovadin - vetsinou nechcou nic potvryovat a pak hura do sveta spamu :o)))
0/0
27.1.2003 12:14

kecki

free sms

Linky

odkial sa bude dat poslat sms free do t-mobilu sa docitate.

http://tmobile.aliens.sk/

Kecki

0/0
27.1.2003 12:10

Graham

Antibojkot se ohani necim proti cemu bojuje

Na strankach antibojkotu je toto:
4. Ceny za výrobky a služby rostou obecně: budeme chtít všichni bojkotovat automobily kvůli zdražení pohonných hmot, budeme bojkotovat kavárny kvůli dražší kávě? Vždy má každý z nás možnost zvolit alternativu, pokud je opravdu nespokojen.

 
Ano ta alernativa zde je, da se aplikovat treba skrz bojkot.... vzdyt bojkot neni nic jineho nez nevyuziti sluzeb operatora :))). Takze pokud operatora nezajima, ze nekomu nevyhovuji jeho sluzby (resp. ceny) a doporucuje pripadnou zmenu operatora, tak by ho nemel zajimat ani bojkot, jako by ostatne nemel zajimat nikoho, kdo si mysli, ze lide, kteri ho chteji, jsou jen prizivnici a pokud odejdou tak je to jedno (resp. dobre).
 
Ja sam nemam T-Mobile a nikdy jsem ho nemel kvuli nekvalite ustreden.
Az donedavna jsem byl vernym Eurotelistou (vzdy jsem mel sluzebni mobil) az nyni jsem hanebne zradil k Oskarovi (chtel jsem novy telefon a u Oskara byl nejlevnejsi - zjistil jsem, ze navzdory horsimu pokryti nabizi vsechny sluzby vyrazne levneji) a tak mam nyni Oskar a zalozni Eurotel Go pro pripad nedostatku signalu. Je mozne, ze kdyby byl TM v necem vyhodnejsi tak bych mel i SIM TM...
Ale to se v nejblizsi dobe (dokud opravdu s necim neprijde - teda krom zdrazovani) nestane.
0/0
27.1.2003 11:57

Ivos C.

Re: Antibojkot se ohani necim proti cemu bojuje
Fascinuje mne jak tady na zaklade pouze spekulativniho clanku nekteri ihned ty spekulace berou jako hotova a overena fakta :-O
0/0
27.1.2003 12:12

Graham

Re: Antibojkot se ohani necim proti cemu bojuje

Toto se nevztahuje jen k tomu clanku, ale celkove k Lidem kteri nesouhlasi s bojkotem...
Vetsina techto lidi, totiz rika "tak jdete, kdyz chcete" a ja si myslim, ze to ze nekdo protestuje proti bojkotu a rika "jdete" tak si protireci...

Jaxem psal bojkot je pouze jednodenni nepouzivani sluzby, tudiz se to da brat jako odchod od operatora na 1 den.

0/0
27.1.2003 12:41

Ivos C.

Re: Antibojkot se ohani necim proti cemu bojuje
Osobne bych to jako odchod bral az v pripade pokud fyzicky vypovite smlouvu (byt na ten jeden den ;-) ... jinak je to IMHO jen plane vyhrozovani ...
0/0
27.1.2003 13:53

Graham

Re: Antibojkot se ohani necim proti cemu bojuje

Podle mne je to jen upozorneni na odchod...
BTW: pro TM je to vyhodne nebot si spocita o kolik pripadne prijde

0/0
27.1.2003 15:33

Dafné

SMS jinde?
Nevíte někdo odkud se budou dát posílat smsky grátis?
0/0
27.1.2003 9:08

Vaclav Datel

Re: SMS jinde?
Oskarovi od Oskarmobil.cz, Eurotelovi z Eurotel.cz, a TMobilistum muzes jeste rychle poslat z T-Mobile.cz zpravu ze maji do tydne prejit k nejakymu rozumnymu operatorovi :-)))
0/0
27.1.2003 9:50

Ememens

Bojkot nebo antibojkot .. Stejna pakarna ... Mam lepsi veci na praci .. jen jsem sem zabloudil abych se zase pobavil nad vasima uzkoprsyma kecama :) Uzijte si to :)
0/0
27.1.2003 3:27

prasatko

?

kolik z vas by tu makalo zadara?

je to jen a pouze jejich vec za kolik svoje sluzby prodavaji a jen a pouze vec zakaznika jestli to akceptuje. mame tu 3 operatory, mame moznost si vybrat - je to v poradku.

me by zajimalo kolik desitek tisic lidi nemuze pouzivat internet jak by mohla a potrebovala protoze si proste vybrat nemohou? jenze to uz je tak omylane tema, ze po tom nestekne ani pes. stejne tak zdrazovani energie a ruznych poplatku, kterym se prumerny obcan proste nevyhne.

to si pak kazda vlada s nama bude vytirat prdel, protoze drtivou cast populace zajima kde byl premier na dovoleny, kdo o kom rekl ze je vul a jestli si prouctuje na benzin 10 tisic nebo 12 tisic, ale kolik lidi ze 100 dotazanych by dokazalo rici jako castku odvedlo na danich minuly rok?

jsem vsemi deseti pro bojkot, ale firmu bych tam zmenil - myslim si, ze by nebyl problem hned nekolik jich najit (telecom, CEZ, DP atd). poustet se do takovych akci pri existenci dvou dalsich operatoru me prijde jako blbost.

SMS jsou fajn kdyz clovek nemuze primo telefonovat nebo posila informaci, ktera se lepe pise nez rekne (divadlo, kino, skola, laska, vrazda, priznani:) ). asi jsem divnej, ale do techto situaci se nedostavam tak casto takze SMS poslu tak 4 za mesic. ten telefon spis pouzivam na mluveni nez na cokoliv jineho. kdyz si to sectu tak nejak vsechno dohromady vyjde me proste levneji zavolat - 1) mam hned odpoved a mohu reagovat, 2) najit cislo v seznamu a zacit volat je vyrazne rychlejsi nez najit cislo v seznamu vytukat "nazdar" a poslat to - je jedno jestli se jedna o posilani z netu nebo primo z mobilu. psani SMS ma mnohdy efekt stejny jako kdyz nekdo zabije 2 hodiny jezdenim po obchodech aby sehnal maslo o korunu levneji.

0/0
27.1.2003 2:24

Tom

Re: ?
Tak ti povím, že líp bych to asi nenapsal. Souhlasím v podstatě se vším. A k bojkotu ... no raději nic .. .stejně by mě tu ukamenovali :-) ale je to hovadina ... nic se tím nevyřeší, ale dělejte jak chcete. Já si klidně zavolám, bude-li to třeba. :-)
0/0
27.1.2003 3:54

Petr

Re: ? částečně máte jistě pravdu, až na to omÝlané, tam patří měkké i,
ale vezměte to tak, že nastavená pravidla se najednou změní. Vy asi nepochopíte, při Vašich 4 SMS, ale většině ostatních asi SMS z netu chybět budou. Osobně píšu vždy, když nehoří,  zvl.v prac.době, kdy jsou různá jednání apod. Protistranu neruším a má šanci odpovědět až po rozmyšlení a když má čas. A psaním z netu okradu svého zaměstnavatele o podstatně méně času, nemluvě o telefonování z pevné linky, navíc je to na počítači asi tak 10x rychlejší
0/0
27.1.2003 10:28

prasatko

Re: ? částečně máte jistě pravdu, až na to omÝlané, tam patří měkké i,

ja su blbe :)

z moji praxe (jedna se skutecne jen o to jak to mam ja) se me vyplati radeji zavolat. sice pisu na klavesnici 10 prsty, ale i pres to me to zavolani prijde rychlejsi. foun zamestnavatele nepouzivam nebot jsem linej hledat v mobilu cislo a radeji to odklepnu primo v nem. tady ovsem narazime na to, ze se ten usetreny cas snazim vyuzit ke zlepseni sve zivotni urovne :). kdyby bylo o deset let mene a nudil bych se ve skolni lavici stejne jako tehdy asi bych SMS posilal stale :).

ale o tom to fakt neni ... proste sluzbu poskytuji - chtej za ni penize - berte neberte je to na vas... jejich krok na bojkot rozhodne neni... jak jsem psal, bojkovat by si zaslouzili jini :)

0/0
27.1.2003 16:43

wang

Re: ?

souhlas !!

vetsina bojkotujicich jsou hlavne chudi studentici, kteri si zvykli na ten luxus posilani zprav na mobil zdarma..

jelikoz maji vsichni pristup k internetu (zdarma) nevidim duvod proc si nepsat maily..
az dostuduji, tak vetsina z nich pozna ze nic neni zadarmo..

btw. myslite ze Oskar nejak zvlast zbohatne prichodem twistaru s mesicni utratou 100-400 kc? podle me nas nejmladsi operator dela vsechno mozny, protoze pocty jeho zakazniku jsou nadsazene, ja osobne vim o spouste lidi co oskartu po (i pred) jejim vycerpani proste zahodili..me take prisla cena tusim 3kc/min dobra (v ramci site oskar) ale v praxi byl jeji provoz drazsi nez na twistu, nebot i hovor spadly po par sekundach se uctoval jako cela minuta...

ale co dycky prece budou lidi, pro ktere je hlavnim zaklinadlem cena a nikoliv kvalita (i v pripade ze uvadena lacinejsi sluzba je vlastne drazsi..)

0/0
28.1.2003 15:32

ukran

T mobil narazil

A spustil antikampaň,zapomněli Skopčáčci,že obchod jest obchod.

A to ještěnemluvím o tom,že přišel čas přejít k jiným zákaznicky uvědomělejším (fuj to je slovo) operátorům.. Jmenovat je nebudu,aby si někdo nemyslil,že jsem někýn placen..

Takže v úterý nezapomenout bojkotovat..

0/0
26.1.2003 21:16

Rejpal

Tmobil to pohnojil, když zrušil účtování po půlminutě.
K bojkotu se připojím tak, že vytáhnu SIM karty ze všech moblů které doma máme a přejdeme ke konkurenci, asi Oskarovi. Pokud dementi z T mobilu koupili nejdražší licenci na neexistující  budoucí síť a teď to máme zaplatit, tak zapoměl na tržní prostředí. Dobře mu tak, ode mne nedostane už ani korunu.
0/0
26.1.2003 21:14

Cinda

Tenhle podvůdek už mě nepřekvapuje!!!
Po tom, jaké hrůzy T-mobile předvádí od začátku roku, mě snad už nemůže ničím převapit:(((((((
0/0
26.1.2003 21:08

Drsnak

VSEM vrele doporucuju

Prejdete k oskaroj ...

co na to rict .. nekomu mozna muze vadit ze nema tak zvucne jmeno .. a nekomu muze vadit ze signal mimo mesto nemusi bejt vsude tak extra.. musim ale rict ze vetsina mejch vrstevniku uz ale u oskara je a to i cely firmy ktery zvolili nejakej z jejich vyhodnejch tarifu...

nechci tady delat zadnyho propagatora ale pravda je jasna ze mam platbu za mesic 1200 KC a to volam jak vzteklej .. tedy vse co potrebuju tak vyridim

cest

0/0
26.1.2003 18:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.