Diskuze

Souhlasíte s názory čtenáře?

Do redakce přichází stále více textů, v nichž obsáhle vyjadřujete svoje názory - v současnosti se příspěvky týkají především T-Mobilu. Rozhodli jsme se dát vám, čtenářům, prostor a zavedli jsme čtenářskou rubriku. Dnes vám předkládáme syrový, ale zároveň nabitý a názorově vyhraněný text s titulkem "Kde udělal T-Mobile chybu?". Přečtěte a zvažte (a hlasujte v naší anketě): máme vaše příspěvky uveřejňovat v původní podobě? Máme je redakčně upravovat? Mají na našich stránkách vůbec místo?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

daf

22. 1. 2003 18:37
jsou to vsichni jedna pakáž
Snaha o bojkot na jeden den je uplne na h****..T-mobilu to je jedno a ani to nijak nepoznaji, ze si nekdo vypne na 1 den debila. Navic Hajek to ma davno dobre spocitane a cely bojkot ma u prdele a jen se bude vsem smat do ksychtu. Potrebujou pocitit opravdovou ztratu a to tak, ze od nich jejich klienti odejdou a to NAVZDY. Jinak to nema valneho smyslu... A to se tyka vsech operatoru. Pokud jim to s tim zdrazenim a zpoplatnenim SMS vyjde, casem uzavrou kartel ci jinou prodvratnou a nepsanou smlouvu o tom jak jeste vic oskubat ty idioty uzivatele a zpoplatni to i ostatni. Jedine reseni vykaslat se na kryply,debily, mobily a esemeskatory a vyuzivat ICQ Lite:-) A kdo se chce nechat okradat ve jmenu fungujiciho kapitalismu, poptavky a nabidky, preju mu spoustu nadseni a penez do dalsich mesicu prip. let...
0 0
možnosti

Sarka Travnicka

20. 1. 2003 10:18
Uvazujme racionalne
Zdravim vsechny, na adrese http://Antibojkot.Hlidej.CZ" target="_blank" rel="nofollow">http://Antibojkot.Hlidej.CZ jsem spustila alternativni nazorovou platformu pro uzivatele, kteri jen slepe nekritizuji T-Mobile. Cela vec je totiz mnohem slozitejsi.
0 0
možnosti

___ Loner

20. 1. 2003 14:05
Re: Uvazujme racionalne
No tak ty si hotova. Odstehuj se treba do ruska, kdyz chces jen drzet hubu  krok. Kdybysme si nechali vsechno libit, tak jsme tady mohli mit ty komunisty naveky. Mozna by se ti dovedlo racionalne obhajit zakroz t 17 listopadu jako z pohledu policie zcela spravny :)
0 0
možnosti

___ Loner

20. 1. 2003 9:59
Mimochodem
To ze 4.2.2003 zrusej vsem filtry na T-Zones znamena hlavne jedno. Ze i kdyz si budete chtit platit tak vam stejne zadny notifikace mailu neprijdou. Navic je jasny ze t-zones bude totalne pretizeny, protoze se na ni budou vsichni snazit dostat v ten samy okamzik a ty filtrysi nastavit. Pokud je vas byznys zavisly na emailech, pohybujete se mimo kancelar a notifikace vam slouzi k tomu abyste reagovali vcas na maily, jste pravdepodobne na nejaky cas bez moznosti prijimat notifikace na mobil. Uz se tesim jaxe jim to sesype, pochybuju ze to maj koncipovany na takovy navaly, uz ted se to sotva vlece.
0 0
možnosti

Roman Joura

19. 1. 2003 1:29
Zasmějte se s přáteli...

Zdravím!

Na víkend něco pro milovníky tragikomedií a černého humoru - doplněná stránka:

http://tmo.webpark.cz/podivnosti.htm" target="_blank" rel="nofollow">http://tmo.webpark.cz/podivnosti.htm

0 0
možnosti

CRACK

17. 1. 2003 10:30
Marketing RadioMobilu
Krátké zamyšlení nad marketingovým nekonceptem T-Mobile : Říjen 2002 - MDA za 14.999 Kč - asi jenom opravdový diletant může spustit masivní billboardovou kampaň na výrobek, který je svou cenou i zaměřením vyloženě určen pro velice úzkou a specifickou cílovou skupinu a ne pro masivní trh. Říjen 2002 - T Mobile sice spouští akci na posílání hezkých MMS obrázků, ale co dál ? Vůbec nic. Tady ho ET svým konceptem převálcoval. Zatím je ticho po pěšině a nevím, jestli vůbec RadioMobil službu MMS nepozastavil. Listopad, Prosinec 2002 - Pětikorunové melouny se valí. Naprosté diletanství. Myslím, že napsáno bylo dost. Leden 2003 - Gurmánské týdny. Výborně ! Dělat masivní kampaň na něco co nefunguje nebo je permanentně přetížené (SMS Chat) je znamenitý nápad. Takže se těším na další marketingovou akci RadioMobilu. Nesedí tam náhodou člověk placený Oskarem nebo ET ?
0 0
možnosti

___ Loner

16. 1. 2003 22:39
Jen tak pro zajimavost
prenos srovnatelneho mnozstvi datjako jedna SMS pres GPRS vas vyjdena cca 0,125Kc. To je vase konecna cena s DPH. Jake asi byly naklady operatora a co je z toho zisk? :) Navic jste GPRS prenosem vyrazne zatiziliBTS pres kterou jste prenos provedli, narozdil od SMS ktera jede po servisnim kanalu. Co na to rict jineho, nez svine zlodejsky /tohle plati predevsim pro T-Mobile za zpoplatneni mailu, ale i Eurotel Vas ma rad :)/
0 0
možnosti

Visor

16. 1. 2003 14:30
Kdo udělal chybu ?????

Vážení nezaplacení poplatku NIC má za následek vyjmutí zápisu z DNS. Fakticky předmětný server běží jen z venčí při zadání názvu v písmenovém tvaru se zahlásí chybová hláška nedostupnosti. Po zadání IP adresy ve tvaru 62.141.0.143 (ale kdo si to má pamatovat?) by tmo.cz bylo normálně přístupné, "podle Svěráka světla svítí, blikače blikají, stěrače stírají...." jen uživatel se nikam nedostane

Tenhle stav nastal v neděli 12.1.2003 cca kolem 18.00 u tmo.cz  a z fyzikálního principu vyplývá, že opětovné zanesení do DNS trvá nějakou historicky krátkou dobu (třeba i dlouhé hodiny).  Fakticky na službách byli kráceni ti co se nemohli připojit zvenčí. Dokonce stav byl takový, že pokud by uživatelé zvenčí neupozornili Radiomobil, tento problém by se u nich mohl projevit až později, protože DNS serverů je vždy více a třeba jeden z nich ještě vyjmutí tmo.cz neměl synchronyzováno. INFO radiomobil jsem na tento problém upozornil v kolem 21.00 12.1.2003 ale nepřišla mi ten den ani zpráva o otevření majlu a druhý den pěkně po zaplacení a zanesení do DNS přišel mail bez omluvy, že je vše funkční..... Obrázek o Radiomobilu a.s. si asi děláte všichni sami...

Vždy za to může kdo?????? no přece my uživatelé služeb

0 0
možnosti

Jara

16. 1. 2003 11:26
Jak se pozna spam?

Dokazal by mi nekdo vysvetlit jak operator pozna, ze to co prenasi je spam? Myslel jsem si, ze obsah dorucovanych zprav je chranen zakonem (alespon na poste jsem se s tim setkal). Jak tedy poznaji, ze zrovna tahle sms je nevyzadana?  A jak tedy mohou vedet jaky objem to byl? Proto, ze si nekdo stezoval? Ja osobne za 4 roky nedostal krome info od operatora nic (nebo max. 10 nevyzadanych sms).

 A jak se bude lisit spam sms od spamu mailoveho do MobileBoxu? Tim hur, ze tady za ty dorucene budu ja platit. Nebo se pletu?

0 0
možnosti

Michal

16. 1. 2003 12:57
Re: Jak se pozna spam?

Myslim, ze budete platit za cokoliv na co uplatni filtr o preposlani na mobil (je celkem jedno jestli to bude z MobileBoxu, MBEasy nebo Pageru).

ad sledovani spamu: nechci se jich zastavat, ale urcite existuji reporty pristupu na sms centrum pres www rozhrani, IP adresy, atd. Kdyz pak vidite ze v jednom okamziku posle IP adresa 0.0.0.1 treba 250 zprav do centra (tedy ne tam, ale do fronty na www, pro zjednoduseni), je to asi celkem jasny . Na druhou stranu existuji moznosti blokace IP adres a jine nastroje, ale to je prace pro TM, kdezto zdrazeni je asi jednodussi, navic z toho pokapou prachy.

Osobne nesouhlasim se zpoplatnenim doruceni E-mailu, zdrazeni SMS by se mne nedotklo, ale chapu osoby, kterych ano - spise bych cekal navaznost levnejsi SMS - zpoplatneni brany. I jine duvody mne dovedly ke zruseni pausalu u TM.

Zpoplatneni hlasove schranky beru spise jako usmevnou zalezitost, pamatuji si reklamni kampan Paegasu, kdyz prave tyto poplatky rusil.

0 0
možnosti

karel

16. 1. 2003 10:44
HODNE SMS HODNE PLATIT!!!!
ja zasnu nad odpovedi, kde pan hajek obhajuje zdrazeni prave kvuli tomu ze cesi HODNE SMSkujou :-) tak to jo, vazne pane Hajek, s tim asi nepochodite!!!!!!
0 0
možnosti

Noctislab

16. 1. 2003 22:54
Re: HODNE SMS HODNE PLATIT!!!!

Uznávám, že v tom je ta hrůza uvažování. V polovině devadesátých let vodárny zdražili podstatně vodu. Reakce lidí? Pochopitelně začali šetřit tou drahou vodou. Po nějaké době se vedoucí pracovníci vodáren dali slyšet, že je nutné ještě vodu zdražit, protože lidi s ní šetří a náklady na vodárny, pracovníky a potrubí jsou stejné. Díky bohu jim to neprošlo, ale proč nikoho nenapadlo tu vodu zase zlevnit. Náklady by byly stejné a oni by vyinkasovali mnohom více peněz.

Kdyby T-mobil zlevnil SMSky, tak by je uživatelé daleko více poslílali a v konečném důsledku by nakonec utratili více peněz, ovšem za více muziky, ovšem při prakticky stejných nákladech. SMSka podle mě v síti mnoho místa nezabere, na rozdíl od hovoru se její poslání dá odložit  o pár sekudn či minut, pokud je sít přetížená a nové stožáry se taky nemusí více stavět. Češi naopak tím, že více SMSkují mají nárok na množstevní slevy. Představte si tu paradoxní situaci, v hypermarketu zaplatíte více za celý balík dobré vody, než za jednu lahev. Prostě T-mobilu zešíleli.

0 0
možnosti

15. 1. 2003 22:57
Ja jsem byl Majitelem 200. Mel jsem i dva partnnery. Mesicne jsem jim daval od roku 97 tak 1500. Ceho je ale moc toho je prilis. Denne me prijde tak 20 tel mejlu. To bych jim dal mesicne o 1000 vic. Nekdo se musel asi zblaznit. Ja jsem ale od unora novy zakaznik Oskara. Plechova huba me nevadi, Sms z netu bych prekousl. Proc ale mne nemuzou poslat adresu a predmet mejlu zdarma kdyz "jen bojuji proti spamu " jsem vazne nepochopil. 
0 0
možnosti