Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Souhlasíte s názory čtenáře?

Do redakce přichází stále více textů, v nichž obsáhle vyjadřujete svoje názory - v současnosti se příspěvky týkají především T-Mobilu. Rozhodli jsme se dát vám, čtenářům, prostor a zavedli jsme čtenářskou rubriku. Dnes vám předkládáme syrový, ale zároveň nabitý a názorově vyhraněný text s titulkem "Kde udělal T-Mobile chybu?". Přečtěte a zvažte (a hlasujte v naší anketě): máme vaše příspěvky uveřejňovat v původní podobě? Máme je redakčně upravovat? Mají na našich stránkách vůbec místo?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

daf

jsou to vsichni jedna pakáž
Snaha o bojkot na jeden den je uplne na h****..T-mobilu to je jedno a ani to nijak nepoznaji, ze si nekdo vypne na 1 den debila. Navic Hajek to ma davno dobre spocitane a cely bojkot ma u prdele a jen se bude vsem smat do ksychtu. Potrebujou pocitit opravdovou ztratu a to tak, ze od nich jejich klienti odejdou a to NAVZDY. Jinak to nema valneho smyslu... A to se tyka vsech operatoru. Pokud jim to s tim zdrazenim a zpoplatnenim SMS vyjde, casem uzavrou kartel ci jinou prodvratnou a nepsanou smlouvu o tom jak jeste vic oskubat ty idioty uzivatele a zpoplatni to i ostatni. Jedine reseni vykaslat se na kryply,debily, mobily a esemeskatory a vyuzivat ICQ Lite:-) A kdo se chce nechat okradat ve jmenu fungujiciho kapitalismu, poptavky a nabidky, preju mu spoustu nadseni a penez do dalsich mesicu prip. let...
0/0
22.1.2003 18:37

Sarka Travnicka

Uvazujme racionalne
Zdravim vsechny, na adrese http://Antibojkot.Hlidej.CZ jsem spustila alternativni nazorovou platformu pro uzivatele, kteri jen slepe nekritizuji T-Mobile. Cela vec je totiz mnohem slozitejsi.
0/0
20.1.2003 10:18

___ Loner

Re: Uvazujme racionalne
No tak ty si hotova. Odstehuj se treba do ruska, kdyz chces jen drzet hubu  krok. Kdybysme si nechali vsechno libit, tak jsme tady mohli mit ty komunisty naveky. Mozna by se ti dovedlo racionalne obhajit zakroz t 17 listopadu jako z pohledu policie zcela spravny :)
0/0
20.1.2003 14:05

___ Loner

Re: Uvazujme racionalne
Jo a jeste kdyz se podivas,na dnesni clanky, zjistis ze najednou je T-Mobile ochotny nechat alespon nekolik SMS zprav zadarmo. Prvni uspech, maji nahnano. Najednou to mozne je, ale jen pod tlakem. Ted to chce jen v natlaku nepolevit, nakonec to zrusi vsechno a bude to jako driv. Pomalu jim dochazi ze prestrelili. A nebo zlouseli co zakaznici unesou. To se netyka tebe, ty jim zaplatis cokoli.
0/0
20.1.2003 14:08

___ Loner

Mimochodem
To ze 4.2.2003 zrusej vsem filtry na T-Zones znamena hlavne jedno. Ze i kdyz si budete chtit platit tak vam stejne zadny notifikace mailu neprijdou. Navic je jasny ze t-zones bude totalne pretizeny, protoze se na ni budou vsichni snazit dostat v ten samy okamzik a ty filtrysi nastavit. Pokud je vas byznys zavisly na emailech, pohybujete se mimo kancelar a notifikace vam slouzi k tomu abyste reagovali vcas na maily, jste pravdepodobne na nejaky cas bez moznosti prijimat notifikace na mobil. Uz se tesim jaxe jim to sesype, pochybuju ze to maj koncipovany na takovy navaly, uz ted se to sotva vlece.
0/0
20.1.2003 9:59

Roman Joura

Zasmějte se s přáteli...

Zdravím!

Na víkend něco pro milovníky tragikomedií a černého humoru - doplněná stránka:

http://tmo.webpark.cz/podivnosti.htm

0/0
19.1.2003 1:29

CRACK

Marketing RadioMobilu
Krátké zamyšlení nad marketingovým nekonceptem T-Mobile : Říjen 2002 - MDA za 14.999 Kč - asi jenom opravdový diletant může spustit masivní billboardovou kampaň na výrobek, který je svou cenou i zaměřením vyloženě určen pro velice úzkou a specifickou cílovou skupinu a ne pro masivní trh. Říjen 2002 - T Mobile sice spouští akci na posílání hezkých MMS obrázků, ale co dál ? Vůbec nic. Tady ho ET svým konceptem převálcoval. Zatím je ticho po pěšině a nevím, jestli vůbec RadioMobil službu MMS nepozastavil. Listopad, Prosinec 2002 - Pětikorunové melouny se valí. Naprosté diletanství. Myslím, že napsáno bylo dost. Leden 2003 - Gurmánské týdny. Výborně ! Dělat masivní kampaň na něco co nefunguje nebo je permanentně přetížené (SMS Chat) je znamenitý nápad. Takže se těším na další marketingovou akci RadioMobilu. Nesedí tam náhodou člověk placený Oskarem nebo ET ?
0/0
17.1.2003 10:30

___ Loner

Jen tak pro zajimavost
prenos srovnatelneho mnozstvi datjako jedna SMS pres GPRS vas vyjdena cca 0,125Kc. To je vase konecna cena s DPH. Jake asi byly naklady operatora a co je z toho zisk? :) Navic jste GPRS prenosem vyrazne zatiziliBTS pres kterou jste prenos provedli, narozdil od SMS ktera jede po servisnim kanalu. Co na to rict jineho, nez svine zlodejsky /tohle plati predevsim pro T-Mobile za zpoplatneni mailu, ale i Eurotel Vas ma rad :)/
0/0
16.1.2003 22:39

Visor

Kdo udělal chybu ?????

Vážení nezaplacení poplatku NIC má za následek vyjmutí zápisu z DNS. Fakticky předmětný server běží jen z venčí při zadání názvu v písmenovém tvaru se zahlásí chybová hláška nedostupnosti. Po zadání IP adresy ve tvaru 62.141.0.143 (ale kdo si to má pamatovat?) by tmo.cz bylo normálně přístupné, "podle Svěráka světla svítí, blikače blikají, stěrače stírají...." jen uživatel se nikam nedostane

Tenhle stav nastal v neděli 12.1.2003 cca kolem 18.00 u tmo.cz  a z fyzikálního principu vyplývá, že opětovné zanesení do DNS trvá nějakou historicky krátkou dobu (třeba i dlouhé hodiny).  Fakticky na službách byli kráceni ti co se nemohli připojit zvenčí. Dokonce stav byl takový, že pokud by uživatelé zvenčí neupozornili Radiomobil, tento problém by se u nich mohl projevit až později, protože DNS serverů je vždy více a třeba jeden z nich ještě vyjmutí tmo.cz neměl synchronyzováno. INFO radiomobil jsem na tento problém upozornil v kolem 21.00 12.1.2003 ale nepřišla mi ten den ani zpráva o otevření majlu a druhý den pěkně po zaplacení a zanesení do DNS přišel mail bez omluvy, že je vše funkční..... Obrázek o Radiomobilu a.s. si asi děláte všichni sami...

Vždy za to může kdo?????? no přece my uživatelé služeb

0/0
16.1.2003 14:30

Jara

Jak se pozna spam?

Dokazal by mi nekdo vysvetlit jak operator pozna, ze to co prenasi je spam? Myslel jsem si, ze obsah dorucovanych zprav je chranen zakonem (alespon na poste jsem se s tim setkal). Jak tedy poznaji, ze zrovna tahle sms je nevyzadana?  A jak tedy mohou vedet jaky objem to byl? Proto, ze si nekdo stezoval? Ja osobne za 4 roky nedostal krome info od operatora nic (nebo max. 10 nevyzadanych sms).

 A jak se bude lisit spam sms od spamu mailoveho do MobileBoxu? Tim hur, ze tady za ty dorucene budu ja platit. Nebo se pletu?

0/0
16.1.2003 11:26

Michal

Re: Jak se pozna spam?

Myslim, ze budete platit za cokoliv na co uplatni filtr o preposlani na mobil (je celkem jedno jestli to bude z MobileBoxu, MBEasy nebo Pageru).

ad sledovani spamu: nechci se jich zastavat, ale urcite existuji reporty pristupu na sms centrum pres www rozhrani, IP adresy, atd. Kdyz pak vidite ze v jednom okamziku posle IP adresa 0.0.0.1 treba 250 zprav do centra (tedy ne tam, ale do fronty na www, pro zjednoduseni), je to asi celkem jasny . Na druhou stranu existuji moznosti blokace IP adres a jine nastroje, ale to je prace pro TM, kdezto zdrazeni je asi jednodussi, navic z toho pokapou prachy.

Osobne nesouhlasim se zpoplatnenim doruceni E-mailu, zdrazeni SMS by se mne nedotklo, ale chapu osoby, kterych ano - spise bych cekal navaznost levnejsi SMS - zpoplatneni brany. I jine duvody mne dovedly ke zruseni pausalu u TM.

Zpoplatneni hlasove schranky beru spise jako usmevnou zalezitost, pamatuji si reklamni kampan Paegasu, kdyz prave tyto poplatky rusil.

0/0
16.1.2003 12:57

Michal

Re: Jak se pozna spam?

Pardon, nejak jsem se zamotal

1. samozrejme je mozne evidovat, jestli vam dorazilo za den 300 zprav do MB (nesouvisi se sledovanim odesilatele).

2. pokud vam TM posle info na mejl do mobileboxu a ten se vam preforwarduje na mobil - platite.

Ted mi to docvaklo - TM bude posilat rekneme 5 zprav denne, vy/my je budeme platit, protoze se nam (pokud budeme mit filtr) preposlou na mobil. Dobrej napad

0/0
16.1.2003 13:00

Jara

Re: Jak se pozna spam?

Ok, umim si predstavit, ze se da sledovat posilani podle zdroje (napr. IP). Pak ale jednoznacne vidim efektivnejsi reseni na strane brany - napr. omezeni maximalni poctu odeslanych zprav omezenim frekvence (tak jak je to dnes na web-branach - 120 sec.). To je reseni ktere jsem jako uzivatel pochopil. Sice mi to nekdy vadi, kdyz pisu dvema lidem. No ale budiz.

Ovsem prenest filtrovani na uzivatele mi nepripada technicky nejstastnejsi (a to nemluvim o financni strance). Takze v tom vidim jen "duvod" pro zpoplatneni.

0/0
16.1.2003 14:32

Michal

Re: Jak se pozna spam?
Souhlasim, presne tak.
0/0
16.1.2003 14:42

karel

HODNE SMS HODNE PLATIT!!!!
ja zasnu nad odpovedi, kde pan hajek obhajuje zdrazeni prave kvuli tomu ze cesi HODNE SMSkujou :-) tak to jo, vazne pane Hajek, s tim asi nepochodite!!!!!!
0/0
16.1.2003 10:44

Noctislab

Re: HODNE SMS HODNE PLATIT!!!!

Uznávám, že v tom je ta hrůza uvažování. V polovině devadesátých let vodárny zdražili podstatně vodu. Reakce lidí? Pochopitelně začali šetřit tou drahou vodou. Po nějaké době se vedoucí pracovníci vodáren dali slyšet, že je nutné ještě vodu zdražit, protože lidi s ní šetří a náklady na vodárny, pracovníky a potrubí jsou stejné. Díky bohu jim to neprošlo, ale proč nikoho nenapadlo tu vodu zase zlevnit. Náklady by byly stejné a oni by vyinkasovali mnohom více peněz.

Kdyby T-mobil zlevnil SMSky, tak by je uživatelé daleko více poslílali a v konečném důsledku by nakonec utratili více peněz, ovšem za více muziky, ovšem při prakticky stejných nákladech. SMSka podle mě v síti mnoho místa nezabere, na rozdíl od hovoru se její poslání dá odložit  o pár sekudn či minut, pokud je sít přetížená a nové stožáry se taky nemusí více stavět. Češi naopak tím, že více SMSkují mají nárok na množstevní slevy. Představte si tu paradoxní situaci, v hypermarketu zaplatíte více za celý balík dobré vody, než za jednu lahev. Prostě T-mobilu zešíleli.

0/0
16.1.2003 22:54

misha

Re: HODNE SMS HODNE PLATIT!!!!
ono to s tim ziskem/ztratou pri zdrazeni/slevneni sms a vody neni uplne stejne. ale to by chtelo trochu studia ekonomie, kapitola cenova elasticita..
0/0
20.1.2003 22:03

Ja jsem byl Majitelem 200. Mel jsem i dva partnnery. Mesicne jsem jim daval od roku 97 tak 1500. Ceho je ale moc toho je prilis. Denne me prijde tak 20 tel mejlu. To bych jim dal mesicne o 1000 vic. Nekdo se musel asi zblaznit. Ja jsem ale od unora novy zakaznik Oskara. Plechova huba me nevadi, Sms z netu bych prekousl. Proc ale mne nemuzou poslat adresu a predmet mejlu zdarma kdyz "jen bojuji proti spamu " jsem vazne nepochopil. 
0/0
15.1.2003 22:57

Josef Novák

Tarify
Jsem tarifním zákazníkem T-mo od roku 1997. Mám tarif  80 a k tomu Partnera. Měsíční účet se pohybuje okolo 2000,- Kč. Partnerskou kartu používá manželka. Měsíčně posílá okolo 200 - 300 SMS. Při zdražení o 70 % na 1,70 ,- Kč je to docela bomba. Vzhledem k délce využívání jejich služeb je to dost velký hnus, že zdražují i pro věrné zákazníky. 
0/0
15.1.2003 19:51

jeste jaa

http://tmo.webpark.cz/
Haloo mrknete na tyhle stranky :http://tmo.webpark.cz/
0/0
15.1.2003 17:05

jaa

Radium - pátek, 17. ledna, 20:30-21:00, Český Rozhlas 6

POZOR vsichni POSLOUCHEJTE RADIO!!

Tento PATEK 17.1.2003 v case od 20:30 - 21:00

T-Mobil slibil, ze se oficialne vyjadri k tomu HNUSNYMU zdrazeni!!!

0/0
15.1.2003 16:53

Eva M-ová

Jaká frekvence???
Dobrý den, díky za tip, prosím uveďte frekvenci, na níž bude tento pořad slyšet. Díky.
0/0
15.1.2003 17:36

Doktor Zelí

Re: Jaká frekvence???
Český Rozhlas 6, viz tmo.webpark.cz
0/0
16.1.2003 7:31

Roman Joura

Re: Radium - pátek, 17. ledna, 20:30-21:00, Český Rozhlas 6

To nebude oficialni prohlaseni, ale diskuse s nespokojenými zákazníky, resp. s nespokojeným zákazníkem :-)

Hodím dnes na tmo.webpark.cz mapu frekvencí ČRo 6.

0/0
16.1.2003 19:00

Pavla

A MAM TO ZA SEBOU!

Ctrnact dnu jsem vahala, a cekala .... (ze si snad u T-mobilu uvedomi chybu) .. dnes jsem zrusila sve 5 let stare cislo (bylo pekne, zazila jsem s nim zacatky ve sve firmicce, s Paegasem jsem procestovala pul Evropy, to je nostalgie CO???).

Nakonec poslednim "hrebickem do rakve meho tarifu u T.mobile" byl impuls z prispevku nize od Emy M-ove! Nenechala jsem si ani TWIST - prechazim i se dvema zamestnankynemi na NA JISTOTU!

0/0
15.1.2003 16:45

Petr

Zruseni smlouvy HIT - jeste neuplynuli 2 roky - lze to bezplatne????
Je mozne zrusit smlouvu HIT, popr. prejit na TWIST bezplatne, kdyz jeste neuplynuli 2 roky od uzavreni smlouvy? DIKY ZA ODPOVED KOMUKOLIV:)
0/0
15.1.2003 16:40

Roger

Re: Zruseni smlouvy HIT - jeste neuplynuli 2 roky - lze to bezplatne????
Do 16.1. ano.
0/0
15.1.2003 16:44

Petr

Re: Zruseni smlouvy HIT - jeste neuplynuli 2 roky - lze to bezplatne????
Diky za odpoved - jdu na to ;)
0/0
15.1.2003 16:47

x9

Re: Zruseni smlouvy HIT - jeste neuplynuli 2 roky - lze to bezplatne????

Bude Vás to stát 300,-přechod na Twist, ale asi budete muset nejdřív vypovědět smlouvu-přijde Vám návrh, kde Vás budou lákat zpět-třeba právě na ten Twist. Takže to jde.

Jinak za vypovězení na základě změny cen, po Vás nic chtít nebudou.

Důležité je to stihnout do toho 16.1.

0/0
15.1.2003 17:40

starosta

RE: OSKAR a signal

Mam osobni zkusenosti v oblasti jizni cechy a jizni morava.Tam sem osobne pustil do vzduchu nekolik BTSek, takze OSKARovi planovaci site si dali  "obzvlaste zalezet " na tom, aby staveli zakladnovky prave tam, kde jeste zadny signal (ani od jednoho tehdy stavajiciho operatora) NEBYL.To znamenalo, ze lidi s odlehlych casti (hlavne okolo hranic s Rakouskem) se stali potencionalnimi zakazniky.Da se celkem vzato ric, ze na to, ze je OSKAR ve vzduchu oproti konkurenci teprve chvilku ma  " NAPROSTO srovnatelne - neli lepsi a ucelenejsi pokryti jako konkurence.

Jen tak pro zajimavost, nedavno sem videl v televizi info o tom jak T-Mobil ZRUSIL jednu ze svych BTSek, ktera se mu asi poctem lidi v okoli hovoricich NEVYPLACELA.No a OSKAR proti tomu naopak pokryval a stale jeste pokryva svym signalem PLOSNE!!Samozrejme v huste osidlenych uzemych ma VICE BTSek pohromade, ale to je hlavne kvuli kapacite najednou volajicich zakazniku.

0/0
15.1.2003 16:31

Fred

RE: OSKAR a signal
Díky za odpověď. Občas jezdíme i do jižních čech a problém se signálem tam měl pouze jeden z nás a ten měl Eurotel - musel jít lovit signál na kopec :-)) . Bohužel nikdo s Oskarem, tak uvidíme ...
0/0
15.1.2003 16:40

Eva M-ová

Signál v České Kanadě a v Krkonoších

Moje zkušenost je, že třeba v oblasti tzv. České Kanady v Jižních Čechách je to se signálem TM mizerné. Toulala jsem se tam s batohem na zádech pěšky dva roky a signál byl jen ve větších městech a na kopcích, ale v té rozlehlé krásné, avšak málo lidnaté krajině to bylo se signálem TM zoufalé, tedy většinou spíš nulové. Lidi s Oskarem na tom byli lépe. Myslím že nejlépe tam na tom byli lidi s ET.

Zajímavé taky je, že třeba v Krkonoších poblíž hranic mi místo TM na display pořád skákal polský operátor, neboť TM někam mizel. Zatímco lidi s ET i OS telefonovali ve své síti celkem v pohodě. Ovšem v Krkonoších stačilo sejít z hraničních kopců níž směrem do Čech a bylo to v pohodě.

0/0
15.1.2003 22:44

Fred

Oskar a signál
Trochu mimo diskuzi o TM. Jak je to v praxi se signálem Oskara v odlehlých oblastech (myslím menší vesnice, turistika). Ve městě (Brno) je dobrý signál všude, ale je to tak všude ? Zajímají mne především praktické zkušenosti.
0/0
15.1.2003 16:07

x9

Re: Oskar a signál

To se nedá jednoznačně říct...

ale ze zkušenosti vím, že ET má přecijen pokrytí lepší...(nicméně znám místa, kde se on nechytá a O nebo TM ano)

Jinak si skutečně netroufnu říct, zda má lepší pokrytí TM či O...troufám si spíš říct, že O je snad už i o něco lepší než TM

0/0
15.1.2003 16:36

Zdenek Holcman

Re:Oskar a signál
Hodně cestuji a moje vlastni zkušenost je následující: Větší obydlené oblasti jsou pokryty téměř všechny shodně. Turisticky atraktivní místa většinou také pokryta. Problémy jsou v pohraničí nebo pro operátory "neatraktivních" místech. Tam si myslím, že je na tom nejlépe OSKAR (Jsem tarifním , tedy nyní už bývalým, zákazníkem T-Mobile a tarifním zákazníkem Eurotelu, + OSKARTA). Bohužel kvalita hovorů v síti OSKARA je naprosto tragická právě v hustě obydlených oblastech. Naopak mimo civilizaci se nejlépe a nejkvalitněji dovolám právě s OSKAREM. ET je jistě kvalitní síť, ale v lesích se s ní nedovolám, tam má navrch OSKAR a T-Mobil (Potštátsko, Kunštátsko, Jižní Čechy - Česká Kanada, údolí řeky Jihlavy, Oslavy a další lokality). Znovu upozorňuji, že nemám oblíbeného operátora, pouze konstatuji svá zjištění a vzhledem k tomu, že disponuji všemi operátory nemyslím, že bych mohl být podezírán z podujatosti.
0/0
17.1.2003 8:37

kecki

t-mobile

koxo parada ale sms zadarmo sa posielat do t-mobile budu dat aj po 4.2.2003 ako na to sa docitate...

http://tmobile.aliens.sk/

Naviac zadarmo posielanie log na nokiu..!!!!!!!

Kecki

0/0
15.1.2003 15:49

AD

odcházíme od T-mobile
Odcházíme po 4 letech od T-mobile a jdeme k Oskarovi. K praci potřebujeme SMS přes web pro komunikaci mezi servery a a jejich správci. Jedná se skoro o 30 simkaret. Škoda, fakt jsem T-mobilu či spíše tedy Paegasu kdysi hodně fandil. Takže "adios amigos" .... a jak už tady někdo napsal - ZMĚNA JE ŽIVOT !!!
0/0
15.1.2003 15:36

Profi

Novy operator=novy rozvoj

S pegasem jsme zacinali v r 1997 a pomahali postavit Paegas na tu pozici, kde dnes T-mobil u nas je. Myslim si, ze je na case opustit to stare, zatuchle a nefunkcni a POMOCI OSKAROVI NA ZAKAZNICKOU UROVEN MINIMALNE srovnatelnou s ostatnimi dvema oparatory.

Cas pak ukaze, jak se nam to v budoucnu vyplati, A PRIPOMENE BYVALEMU PAEGASU (a ostatnim), jak se nevyplati si zahravat se zakazniky.

0/0
15.1.2003 15:08

starosta

Cely problem je...
T-MOBIL ted dostal nazrizeno z raichu, ze musi rejzovat, aby pomohl vlastnikovi ven z bryndy"

BRAVO!!!

0/0
15.1.2003 14:17

Michal

Click - TZones
Jak to vlastne bude s MobileBoxem Easy? Zrusit pry nejde. Myslite, ze jsou schopni zpoplatnit i doruceni e-mailu na adresu neco@click.cz, neco@t-email.cz? Asi by to bylo prehnany, ale nedivil bych se. Co pak? Dík za info.
0/0
15.1.2003 13:28

Fred

Re: Click - TZones
Máš pravdu - opravdu zrušit nejde. Jediné řešení je zrušit všechny filtry pro mazání zpráv a odesílání na mobil. Potom stačí tento mail zaregistrovat na nějaké porno stránce, která Ti bude posílat asi 200 E-mailů měsíčně, což způsobí zahlcení účtu a on ji pak TM možná zruší sám :-))))
0/0
15.1.2003 13:34

Michal

Re: Click - TZones
Taky mne napadlo, co tam poslat 10 MB file, cimz se to zahlti a prestane prijimat dalsi zpravy... Jak je videt, slusnejsi postup asi neexistuje...
0/0
15.1.2003 13:55

Fred

Re: Click - TZones
Tohle stojí za přečtení http://tmo.webpark.cz/58_za_minutu.htm Pokud se to stane někomu, kdo "zapoměl" vypnout filtr v době po 4.únoru, tak ho upřímně lituji :-\
0/0
15.1.2003 14:14

Michal

Re: Click - TZones
No jde mi o to, jestli kdyz si zrusim vsechny filtry na Clicku, tak mi nedojde "omylem" k preposlani nejake zpravy na mobil.
0/0
15.1.2003 14:23

Fred

Re: Click - TZones
Musíš doufat, že nedojte. Leda by to byl nový způsob TM jak vydělat peníze :-))
0/0
15.1.2003 14:26

Michal

Re: Click - TZones
Asi tak. Taky zpoplatneni vubec zaslani emailu by mohlo bejt zajimavej zdroj prijmu . Nez bych odhlasil asi 3-4 sluzby, ktere mi posilaji info na click, asi bych mel potize. Snad to vyresi ty filtry. Diky za info.
0/0
15.1.2003 14:37

Roger

Re: Click - TZones
Podle tiskove zpravy/mluvciho budou preposilaci filtry po 4.2. automaticky ZRUSENY. Ani TMO by si nedovolil zpoplatnit preposilani bez takoveho kroku...
0/0
15.1.2003 16:36

qw

Kolik % zakazniku T-mobile ma twist?

Nekde jsem slysel, ze az 90% zakazniku t-mobile ma twist. Je to pravda?

Pokud ano, neboji se t-mobile hromadneho odchodu zakazniku, kteri se mohou kdykoliv "odvazat" ???

Co myslite?

0/0
15.1.2003 13:17

Fred

TM: Odliv zákazníků nebude velký ...
Mám spíše pocit, že ano. Z vlastního příkladu : naše rodina (6 lidí) používá Paegas Twist - prostě jsme se na tom kdysi dohodli. Poměr cena/výkon byl pro nás v té době (před 3 roky) nejlepší. Situace se však od té doby rapidně změnila a bohužel ne k lepšímu. Ceny pouze nahoru a náhradou za to spousta služeb, který běžný člověk nevyužije (MMS, WAP, Chat ...). Jsem jen (jako všichni v naší rodině) "běžný" telefonista a tak měsíčně spotřebuji asi 300 Kč. Takže to máme 300*6 = 1800/měsíc *12 měsíců = 21600 Kč/rok.
0/0
15.1.2003 13:14

Fred

Re: TM: Odliv zákazníků nebude velký ...
To myslím není málo a pokud se k odchodu od Paegasu připojí více rodin, jako je ta naše, pak už to může docela zabolet. Zajímavé je, že ačkoliv mne Paegas za celou dobu nepřesvědčil o tom, používat tarifní službu u Oskara jsem se rozhodl jít do tarifu hned - lákadla jsou vysoká. Pokus budu srovnávat : SMS levnější o 2 Kč, hovor do vlastní sitě levnější o 1 Kč, do ostatních levnější o 2 Kč, hlasová schránka zdarma. Nevýhodou je samozřejmě složit 1000 Kč a muset platit 250 Kč/měsíc. Nadruhou stranu těch 1000 Kč mi po 6-ti měsících vrátí a za 250 Kč dostanu 50 volných minut
0/0
15.1.2003 13:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.