Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jak se díváte na problém nezaplacené faktury za doménu? Může se to podle vás v takové firmě jako Rad

Část včerejšího dne nebylo dostupné internetové rozhraní pro služby RadioMobilu T-zones. Důvodem nebyl žádný technický problém, ale fakt, že někdo v RadioMobilu zapomněl zaplatit za doménové jméno. Na to reagoval správce doménových jmen pro Českou republiky jejím dočasným vypnutím…

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

B...

Vždyť je jedno, jestli zaplatil nebo ne, protože stejně nefunguje.
Snažil jsem se nalogovat na t-zones, abych poslal svých 10SMS gratis, ale samozřejmě jsem se nikam nemohl dostat. Napsal jsem na operátora mail a došla mi odpověď Vážený zákazníku, zasíláme Vám odpověď na Vaši e-mailovou zprávu ze dne 4. února 2003. Velmi se omlouváme za potíže při registraci na www.t-zones.cz. Zaznamenali jsme výrazný nárůst počtu zákazníků, kteří projevili zájem o registraci. Oproti běžnému provozu tak nyní systém zpracovává mnohonásobně více požadavků, což způsobuje prodlevy při jejich vyřizování. Technické oddělení společnosti průběžně pracuje na dalším posílení kapacity a optimalizaci systému. Chtěli bychom Vás informovat, že uživatelům služeb MobileBox, MobileBox Easy a MobilePager nebude od 4. února do odvolání zpoplatňováno přeposílání e-mailových zpráv na mobilní telefon. Zákazníci budou o počátku účtování včas informováni. Přijměte, prosím ještě jednou omluvu za vzniklou situaci. S pozdravem a přáním hezkého dne Ilona Studničková
Na to jsem se samozřejmě chtěl nalogovat dnes tj. 6.2. opět a po přihlášení a zadání svých údajů jsem dostl ze stránek tuto odpověď : V tomto okamžiku zpracováváme požadavky uživatelů, kteří se na portál t-zones přihlásili před Vámi. Prosíme Vás, abyste se o přihlášení či registraci pokusil později.

Vážně banda amatérů!!!! Hlavně, že člověk tam dostne dobré zaměstnání jenom přes kamarády a když chodíme do budovy ve které sídlí T-Mobil na obědy slyším od 18ti letých k...d, že ten jejich šéf je magor, protože chce aby chodili do práce už na osmou a ona nemůže, protože má doma hodně práce... a shodou okolností tu samou vidím skoro každý den někde v pražských klubech, kde posedává a s kamarádkama dělá "těžkou masírku".
0/0
6.2.2003 8:33

Roman Joura

Prohlášení autorů stránek tmo.webpark.cz
PROHLÁŠENÍ:
Tiskovou zprávu společnosti RadioMobil a.s. ze dne 20.01.2003 vnímáme jako signál, že RadioMobil je připraven otevřít prostor pro dohodnutí podmínek přijatelných pro všechny zainteresované strany. Připravujeme proto komplexní návrh podmínek, za kterých jsme ochotni i nadále využívat služeb sítě T-Mobile. Beze změny podporujeme bojkot 28.01. s tím, že v dané situaci bojkot už nebude pouze negativním projevem nespokojenosti, ale naopak pozitivní podporou všem změnám, které mají vést k přehodnocení rozhodnutí společnosti RadioMobil a.s. zveřejněného dne 27.12.2002.
Za zainteresované zákazníky RadioMobilu
Jiří Hubka
Roman Joura
22.01.2003
http://tmo.webpark.cz
0/0
22.1.2003 3:03

Ali

A nefunguje doted
e ostuda ze radiomobil zapomene zaplatit fakturu za domenu t-zones, primo pri promo akci ochtnavka zdarma...leda tak zlaty oci....domena nefunguje do teto doby a pocitam ze z neschopnosti a ubohosti vedeni Radiomobilu,nebude fungovat nadale..Zakaznik
0/0
20.1.2003 22:47

Roman Joura

Ochutnejte novinky na tmo.webpark.cz

Na stránkách http://tmo.webpark.cz jsme nyní pro Vás připravili několik nových ochutnávek :-)

Nová informace k placenému přeposílání emailů: nikoli filtry, ale "adresáře"
http://tmo.webpark.cz/preposli_novefiltry.htm

Podmínky poskytování služeb portálu T-Zones - z oddělení péče o zákazníky, na internetu je běžně nenajdete:
http://tmo.webpark.cz/t_zones_podminky.htm

Jiří Hájek nepřímo připustil možnost jednání se zákazníky:
http://tmo.webpark.cz/radium20030117.htm

Banálně zapomínavý RadioMobil aneb jak se platí doména:
http://tmo.webpark.cz/podivnosti.htm

K tomu další informace o SMS ve světě, tentokrát ze Španělska a Švýcarska, nové odkazy a další a další...

Dobrou chuť! :-)

Nespokojené zákazníky se rozhodlo podpořit sdružení Internet pro všechny:
www.internetprovsechny.cz

Sdružení obrany spotřebitelů vydalo minulý týden dvě zprávy k situaci v T-Mobile:
www.spotrebitele.cz

Na serveru www.lopuch.cz vznikl nový diskusní klub:
http://www.lopuch.cz/klub.php?klub=bojkot_t_mobile

Zdravím! :-)

0/0
20.1.2003 1:00

Limit

ha ha
k Romani Jourovi: tyhle  kroky T-mobile snad nejsou ani k smíchu, spíš k pláči
0/0
19.1.2003 20:54

Roman Joura

Re: ha ha
Šak jsem taky psal, že je to tragikomedie. Vy byste si nechal zrušit pevnou linku kvůli mobilu? Já tedy ne. Ani kdybych bydlel v centru Prahy a ani kdyby mě přesvědčoval můj mobilní operátor. :-)
0/0
20.1.2003 1:07

Roman Joura

Zasmějte se s přáteli...

Zdravím!

Na víkend něco pro milovníky tragikomedií a černého humoru - doplněná stránka:

http://tmo.webpark.cz/podivnosti.htm

0/0
19.1.2003 1:26

T mobile to fakt válí, i na poli marketingu.
Krátké zamyšlení nad marketingovým nekonceptem T-Mobile : Říjen 2002 - MDA za 14.999 Kč - asi jenom opravdový diletant může spustit masivní billboardovou kampaň na výrobek, který je svou cenou i zaměřením vyloženě určen pro velice úzkou a specifickou cílovou skupinu a ne pro masivní trh. Říjen 2002 - T Mobile sice spouští akci na posílání hezkých MMS obrázků, ale co dál ? Vůbec nic. Tady ho ET svým konceptem převálcoval. Zatím je ticho po pěšině a nevím, jestli vůbec RadioMobil službu MMS nepozastavil. Listopad, Prosinec 2002 - Pětikorunové melouny se valí. Naprosté diletanství. Myslím, že napsáno bylo dost. Leden 2003 - Gurmánské týdny. Výborně ! Dělat masivní kampaň na něco co nefunguje nebo je permanentně přetížené (SMS Chat) je znamenitý nápad. Takže se těším na další marketingovou akci RadioMobilu. Nesedí tam náhodou člověk placený Oskarem nebo ET ?
0/0
17.1.2003 11:25

Brux

Konec s T-Mobile

Koncem roku 2000  jsem si pořídil u Paegasa tarif Aktiv Klasik, /měsíčně 435.-/. Za dotovanou NOKII 3210 jsem dal 1,22 Kč a za Paegas Mobil Extra 1999.-Kč aktivaci. Používal ji na Paegas Partner až do loňského roku, kdy jsem 3 měsíce před koncem smlouvy přešel bezplatně na Tarif 80 SHIT. Musel jsem se za to upsat na další dva roky, platit měsíčně paušál 450.-  a mít 80 minut zdarma. SMS za 1.05. Za 24 měsíců bych zaplatil 24x450=10 800Kč za 24x80 minut=1920 minut. Když vydělím celkovou částku 10800Kč / počtem minut 1920minut, tak mi výjde 5,62 Kč za minutu hovoru, a to jsem ještě nepočítal ani minutu hovoru nad tarif grátis a ani jednu SMS. Po dvou letech bych přešel na standartní tarif 80-bez SHITU. Telefon mám již de facto splacený, avšak zablokovaný jen pro T-Mobile. Dnes jsem volal slečně 4603, že bych chtěl NOKII 3210 odblokovat, abych mohl přejít k jinému operátorovi a že už je telefon můj majetek..... Milým hlasem mi sdělila, že mám samozřejmě pravdu, že si mám poslat žádost, zaplatit 2000.- a telefon mi bezplatně odblokují.....  To už myslím úplně stačí, včera jsem poslal fax s výpovědí smlouvy, telefon mi v Mladé Boleslavi odblokují za 200.- na počkání a s T-Mobile už ani v budoucnu nechci mít nic společného. Jdu k Oskarovi na paušál Řekni mi za 263.-za měsíc a ještě mi náhodou zbylé volné minuty převedou.

Vzkaz pro T-Mobile:
"Poslední ať dá prosím židle nahoru a zhasne"
Víťa

0/0
16.1.2003 18:36

Roman Joura

Žádný nadpis

Mimochodem, nesliboval jste pane Rostislave poněkud hlubší rozbor? Viz

http://www.mobil.cz/zprava.html?zprava=20585

Abych ocitoval:

Zjišťujeme další podrobnosti - jak dlouho bude výpadek trvat, zda jsou zasaženy i další servery a proč v tomto případě již RadioMobil nepřesměroval provoz na IP adresu serveru, na kterém skutečně služby běží...

Nic z toho v článku nemáte, tak tedy čekám.

0/0
16.1.2003 2:42

Roman Joura

Nevinný RadioMobil
A za to, že RadioMobil nezaplatil doménu v řádném termínu, nereagoval na sérii upomínek a pohnul zadkem až když mu to vypli, za to může moje DNS připojení, jo??? Moc díky za osvětu!
0/0
16.1.2003 1:37

Roman Joura

Vtip
Dělá si autor článku srandu? Tříměsíční zpoždění v úhradě 840 korun za doménu a nakonec uhrazení, až když správce doménu prostě vypne, je banalita??? Opomenutí??? Co má znamenat vyjádření, že uživatelé, kteří se 24 hodin nemohli dostat KE SVÝM ÚČTŮM kvůli bezprecedentnímu bordelu v RadioMobilu, nebyli nijak omezeni??? VYSVĚTLIT!!!
0/0
16.1.2003 1:13

Zdenek

Nevšiml jsem si nefunkčnosti
Na server se připojuji několkrát denně a také mi odtut chodí notofikace. Nevšiml jsem si, že by přestal někdy fungovat
0/0
15.1.2003 22:00

Visor

Re: Nevšiml jsem si nefunkčnosti

Vážení nezaplacení poplatku NIC má za následek vyjmutí zápisu z DNS. Fakticky předmětný server běží jen z venčí při zadání názvu v písmenovém tvaru se zahlásí chybová hláška nedostupnosti. Po zadání IP adresy ve tvaru 62.141.0.143 (ale kdo si to má pamatovat?) by tmo.cz bylo normálně přístupné, "podle Svěráka světla svítí, blikače blikají, stěrače stírají...." jen uživatel se nikam nedostane

Tenhle stav nastal v neděli 12.1.2003 cca kolem 18.00 u tmo.cz  a z fyzikálního principu vyplývá, že opětovné zanesení do DNS trvá nějakou historicky krátkou dobu (třeba i dlouhé hodiny).  Fakticky na službách byli kráceni ti co se nemohli připojit zvenčí. Dokonce stav byl takový, že pokud by uživatelé zvenčí neupozornili Radiomobil, tento problém by se u nich mohl projevit až později, protože DNS serverů je vždy více a třeba jeden z nich ještě vyjmutí tmo.cz neměl synchronyzováno. INFO radiomobil jsem na tento problém upozornil v kolem 21.00 12.1.2003 ale nepřišla mi ten den ani zpráva o otevření majlu a druhý den pěkně po zaplacení a zanesení do DNS přišel mail bez omluvy, že je vše funkční..... Obrázek o Radiomobilu a.s. si asi děláte všichni sami...

Vždy za to může kdo?????? no přece my užiavtelé služeb

0/0
16.1.2003 14:16

nuny

po
Přestaňte tady fňukat a běžte si koupit simku od jináho operátora.Za ty prachy co jste tady prosurfovali nad těmi volovinami jste mohli mít 2.
0/0
15.1.2003 20:40

x

Údiv
Když už chcete T-Mobile pomlouvat - chápu na jednu stranu to naštve a je to jejich chyba včerješí nedostupnost, ale na druhou stranu by bylo vhodné alespoň psát bez češtinářských chyb. Hned na první straně je totiž chyba. Takže zameťme si každý před svým prahem, nikdo není dokonalý.
0/0
15.1.2003 15:57

Pavel Cerny

Re: Údiv

Ty jsi fakt machr. Vsem jsi to nandal!

Akorat nechapu jak muzes srovnavat pravopisnou chybu v clanku s nefunkcnosti sluzby, jez vyuziva pres 2 500 000 zakazniku...

0/0
15.1.2003 18:41

Re: Údiv
Neexistuje nic jako "češtinářská chyba". Může se vyskytnout chyba gramatická, syntaktická, lexikální, sémantická a jiná. Ale ne češtinářská. To jen pro rejpaly :-)
0/0
16.1.2003 21:21

Re: Údiv
a nebo chyba čecháčkovská :-)
0/0
17.1.2003 11:29

Xaver

Filtry

Takhle jsou nastavený filtry na MobilPageru: " E-mail vám nebude doručen na váš mobilní telefon, pokud bude hlavička e-mailu (adresa příjemce, adresa odesílatele nebo předmět zprávy) obsahovat některé z nastavených klíčových slov nebo řetězců znaků (např. při nastavení klíčového slova "zvon" neobdržíte e-mail obsahující v hlavičce slova jako zazvonit, zvonění, vyzvonit, ...). "

Dobrý, ne? Takže si nastavujete, co nechcete přeposlat, vzpomeňte si honem, čím vším vás zásobují spameři a vypište všechna klíčová slova, tipuji to na tisíce. Jo, a změnit MobilPager na MobilBox Easy a všechny filtry zrušit nejde, dostane se vám tohoto hlášení:

Vážený uživateli,
litujeme, ale při zpracování Vašeho požadavku došlo k následující chybě:

    V případě přetrvávajících potíží pošlete, prosím, e-mail na adresu info@t-mobile.cz.

    0/0
    15.1.2003 7:07

    Ruprecht

    SMS chat
    Kdyz uz tu tak hezky hanime "O nase velke T-cko". Dneska sem se rozhodl, ze si v ramci jejich super skvelych propagovanych gurmanskych tydnu vyzkousim SMS chat. Cho, cho, cho. Trochu sem se zmylil. jak mi rekl sexy hlas na infolajne "... sluzba je momentalne pretizena ..." Sem opravdu rad, ze si budu od unora priplacet za super kvalitni sluzby o 70% vice
    0/0
    14.1.2003 22:20

    optfx

    pece o zakazniky

    Subject:
      
    RE: t-zones
      Date:
      
    Tue, 14 Jan 2003 3:18 EST
      From:
      


    Vazeny zakazniku,

    zasilame Vam odpoved na Vasi e-mailovou zpravu ze dne 13. ledna 2003.

    Obdrzeli jsme od Vas informaci, ze dne 13. ledna 2003 doslo pri beznem pouzivani Vaseho uzivatelskeho uctu mobilniho portalu t-zones k potizim. Bohuzel jsme se z Vasi zpravy nedozvedeli blizsi podrobnosti o vznikle situaci, abychom mohli tento stav radne proverit.

    V soucasne chvili jsou sluzby t-zones plne funkcni. V danem okamziku se jednalo o pruvodni jev pri realizovani nezbytnych technickych uprav.

    Pokud by vsak potize pretrvaly, znovu nas, prosim, kontaktujte s uvedenim  pokud mozno co nejpresnejsiho popisu situace, k niz dochazi. Jestlize se objevi urcite chybove hlaseni, budeme rovnez radi, kdyz jej opisete. Tyto udaje nam mohou velmi pomoci pri reseni dane situace.

    Prijmete omluvu za vznikle nedopatreni.

    S pozdravem a pranim prijemneho dne
    Ilona Studnickova

    Oddeleni pece o zakazniky
    RadioMobil a.s.
    Evropska 178, 160 67 Praha 6
    Tel: 4603 (ze site T-Mobile zdarma), (+420) 603 603 603
    Fax: (+420) 603 604 606
    E-mail: info@t-mobile.cz
    Internet:
    www.t-mobile.cz

    Siti T-Mobile se rozumi sit T-Mobile provozovana spolecnosti RadioMobil a.s.


    -----Original Message-----
    Sent: Monday, January 13, 2003 12:07 PM
    To: T-Mobile
    Subject: t-zones

    Kdy už zprovozníte email na t-zones? Jak budete své zákazníky finančně kompenzovat za selhání? Trvá to už přes 12 hodin.

    0/0
    14.1.2003 21:17

    Franta123

    TM je trapnej
    haha, co si takhle dát bilboardy s heslem "domény se valí",haha. Jsem rád že jsem od nich už dávno pryč, co dodat, stačí sledovat a smát se.............
    0/0
    14.1.2003 20:31

    networ

    Nefunkcni sluzba
    Myslim, ze se nedostupnosti t-zones nic moc nestalo, protoze kdyz se na t-zones i dostanete, tak stejne casto nefunguji. Uz me nebavilo volat na (ZATIM bezplatnou) infolinku aby mne tam zresetovali profil a prepli nejakou sluzbu, kterou bych si rad prepl sam prostrednictvim t-zones, napr. BoxEasy -> Pager nebo naopak. Radsi jsem presel na kombinaci Oskar/Eurotel. Click/t-zones je tezky pruser nekolika minulych let a ted tomu jen nasadili korunu. networ
    0/0
    14.1.2003 18:10

    Roman T.

    A nejde to zrušit !!!

    Nejhorší je to, že to nejde zrušit vypnout, nic...

    Před časem jsem Pager zřídil přítelkyni, to slibovali, že je to zdarma. Teď zavedou platby, ale zrušit se to nedá.

    Prý je řešení přepnout na Mobil Box Easy a tam nastavit jen notifikaci, jenže to je jen otázka času, kdy zpopltní i tu notifikaci a není úniku! nalákali lidi a teď je zahnali do kouta!!!

    Navíc, nevím na co bude přítelkyni notifikace, nic se z toho nedoví, jak to přijde hned to smaže a na t-zones se stejně připojovat nebude, takže k hovnu. Ale ona se jim (T-Mobilu) brzo ta schránka zaplní, když to nikdo nebude číst a mazat a oni si rozmyslej jestli dají možnost to zrušit.

    Asi tam pošlu "pár" spamů, bude to sice masakr, pomazat ty hlášky na mobilu, ale bude to stát za to, ať se jim to zaplní, pak to snad dovolej zrušit.

    UDĚLEJTE TO VŠICHNI, KTEŘÍ TO NECHCETE POUŽÍVAT A PLATIT, BRZO JIM ZAČNE CHYBĚT MÍSTO NA DISKU!

    0/0
    14.1.2003 16:28

    noker

    www.die-T-zone.cz

    To nebylo nedopatreni
    Nejspis chystaji novou domenu: WWW.DIE-T-ZONE.CZ

    0/0
    14.1.2003 15:38

    marek

    Funguje Vam T-zones ?????

    Od rana se snazim na T-zones.cz zmenit preposliani zprav z Pageru na MobilBox Easy a porad mi to vyhazuje hlasku :

    Vážený uživateli,
    litujeme, ale při zpracování Vašeho požadavku došlo k následující chybě:  V případě přetrvávajících potíží pošlete, prosím, e-mail na adresu info@t-mobile.cz.
     
    Na infolince mi rekli, ze nevi o co jde a ze zadna chyba z T-zones jim dneska hlasena nebyla. Presto mi doporucili napsat e-mail na info@t-mobile.cz . Tak jsem tam napsal a ono furt nic. A gurmanske dny pomalu konci ........ Co s tim mam delat, krome toho, ze prejdu k Oskarovi. Ted se docela hodi na T-mobile jedno stare ceske prislovi : "Když se sere, tak se sere ..."
    0/0
    14.1.2003 15:03

    Evžen

    Re: Funguje Vam T-zones ?????
    Tak přesně tohle jsem s nima teď  řešil celej uplynulej tejden...
    0/0
    14.1.2003 16:02

    GG

    T-Zones - parodie
    Overeno prakticky na jednom telefonu s tarifem - vcera odpoledne - doruceni mailu do schranky a nasledne preposlani na mobil - TRVALO 2 hodiny !!! Neskutecne, neuveritelne, fantasticke.... Za to budeme za par dni platit.... Neni to vubec vyjimecne. T-Zones proste nefunguje, je prakticky velmi stezi pouzitelne.
    0/0
    14.1.2003 14:54

    Evžen

    Re: T-Zones - parodie
    Ale tohle je celkem normální... Dvě hodiny jsou pro ně prd. Ale tuhle jsem myslel, že se zblázním vzteky - 20.12. mi na ten "mobilní mail" přišel mail - a smska nedorazila doteď... Bordel zatracenej. Nejhorší je, že když se člověk rozčílí do ruda a něco jim napíše, oni reagují standardně: "Není možná, ojedinělá chyba, omluva, blebleble" - a za tejden je to zas...
    0/0
    14.1.2003 16:07

    Michal

    Re: T-Zones - parodie

    Tak to máte tak trochu štěstí, protože aspoň za takovouto "službu" nezaplatíte. Co mě vadí více je to, že mi někdy chodí opakovaně upozornění/kopie mailů na telefon vícekrát, třeba týden či měsíc v týdenních intervalech. Takže za jeden příchozí mail zaplatím vícekrát :-((( (kdyby aspoň to první upozornění přišlo včas a ne s několikahodinovým zpožděním.

    Tomu říkám "kvalita služeb".

    0/0
    14.1.2003 17:13

    VaS

    Panove to je teda diletanstvi. Proste ukazka. Fakt koncim, vypovidam smlouvu a jdu jinam. Nevim jestli to bude lepsi ale ten pocit ze tady to jede od pruseru k pruseru mne nebavi.
    0/0
    14.1.2003 13:45

    Jakub

    to snad není možný, T-mobile, kocourkov
    Tak ono to nefungoval kvůli tomu, že nezaplatili,to je super, když jim píšu včera asi 10 emailů jakto, tak mi odpověděli 1x, a to že je to chyba mého připojení a takový ty všeobecný kecy, takže další hřebík do rakve, že já s edebil nechal přemluvit na registraci na t-zones, to je fur t samý zaregistrujte se, nastavte si, polibte si! Hezky se mi odvděčujou,ale co je tu snad konkurence! Seru jim na zdražování, to zase není tak hrozný,a dá se to čekat, ale to t-zones, to je opravdu dílo smrti!!!!!!
    0/0
    14.1.2003 11:35

    Karel Kocourek

    Propadlá doména - to se stává i v lepší společnosti
    Není to tak dávno, co Microsoft zapomněl zaplatit za doménu ke službě Passport, takže byla nedostupná několik hodin. Potom to za ně zatáhnul kreditkou nějaký odborně zdatný uživatel, který se do Passportu chtěl nutně přihlásit :-)
    0/0
    14.1.2003 11:15

    rex

    Re: Propadlá doména - to se stává i v lepší společnosti
    a mrqosofti mu za to jen podekovali. zadnej vdek :) aspon jedny wokna mu mohli dat :o)
    0/0
    14.1.2003 15:46

    Fooloo

    no to snad ne :)
    Podle sdělení RadioMobilu nedošlo k omezení poskytování služeb, které T- zones nabízí. Problém byl pouze v tom, že se přes internet k těmto plně funkčním službám nikdo nemohl dostat - já se z toho poseru :))))
    0/0
    14.1.2003 10:13

    Vaclav Datel

    Hehe...
    Tak to se teda bavim... Koukam ze Paegas ma od svyho prejmenovani na T-Mobile nepretrzite 'sve dny'
    0/0
    14.1.2003 9:57

    cherry

    Jde to s nima s kopce...
    To je neuveřitelný, jak se T-mobilu letos nedaří. Vzhledem k tomu, jak si pořád hrajou na profesionály, docela ostuda
    0/0
    14.1.2003 9:53

    Roman

    Prostě... amatéři.
    Pochopitelně, další z mnoha amatérských kroků T-mobile. Zdražování, nefunkční chat, rušení všech výhod, pak někdo prostě zapomene zaplatit za doménu, to je u T-mobile normální!
    0/0
    14.1.2003 9:41

    i

    amateri z TMO
    Podobne zavahali bambulaci z TMO uz drive, kdyz si nechali vyfouknout domenu paegas.info -> nyni zde funguje redirect.
    0/0
    14.1.2003 9:23

    Michal

    Správně !!!

    Ano, ano, každý boží den je třeba pokračovat v kampani proti T-Mobile. Koneckonců co tu mají co nějací cizáci vydělávat na poctivém MČČ (malém českém člověku). Je třeba jim to rezolutně zatrhnout, vyhlásit komunismus, udělat okamžitě nějakou revoluci, evoluci popřípadě poluci, přejít k malému blbému nekvalitnímu a proto v čechách velmi oblíbenému Obskurovi nebo podepsat alespoň nějakou petici. Prostě udělat něco pořádného.

    Nu nic. S tím, že jsme národem blbců jsem se už smířil. Ale jejich tak masivní útok na internet jsem ještě nezažil.

    Prohlásím tedy s klasikem a čecháčkům se jistě zalíbím:

    "Nu vot, što dělať, šag v pered dva šaga nazad !" a k tomu dodám: "...atak to sudruzi musi byť, lebo tak je to spravne !!!"

    0/0
    14.1.2003 9:09

    Glum

    Re: Správně !!!

    Johoooo .. konecne nekdo komu kroky TM wubec newadii , je s nima spokojenej a hrejou ho na srdci ....

    Miluju lidi co obecne rikaj "Narod blbcu" , "cechacci" ... ;-p Jses wubec Cech ??

    A neco cim se ti snad zalibim :

    " s TM na wecne casy , az do konce wekuu"

    :o/

     

    0/0
    14.1.2003 9:47

    Vaclav Datel

    Re: Správně !!!

    Ty brdo, tak tomu rikam frustrace :-)))

    Snad se z toho vyspis ;-)

    0/0
    14.1.2003 9:59

    Anonym

    Re: Správně !!!
    Ty vole, uz nehul!
    0/0
    14.1.2003 10:49

    TommyCZ

    Re: Správně !!!
    Chudacku !
    0/0
    14.1.2003 13:34

    GG

    Re: Správně !!!
    Vazeny chytraku. To co predvadi T-mobile se svymi T-zones, to si proste zaslouzi kritiku. To je snad svetovy unikat. Nenadavejte lidem do blbcu, pokud chteji za svoje penize (!!) kvalitni sluzbu.
    0/0
    14.1.2003 15:01

    Inspa

    Re: Správně !!!
    Koukněte se mu na e-mail. Provokatér nebo prostě "koho chleba jíš...". Nevím, asi jsem fakt blbec, když si platím 90,- Kč (bez DPH, samozřejmě, jak je "dobrým" zvykem uvádět) měsíčně za tu TM zónu, refundace za nefunkčnost se nedočkám a ještě jsem pořád pravidelně platícím zákazníkem. Holt opovrženíhodný čecháček, který svou část smlouvy dodržuje, že jo?
    0/0
    15.1.2003 14:27

    Gabriel Svoboda

    Oskar je nejlepší
    Oskar není v Čechách velmi oblíbený proto, že by byl blbý a nekvalitní (všimněte si, prosím, podmiňovacího způsobu), ale proto, že je levný.
    0/0
    17.1.2003 14:16

    Martin

    To tak vedet
    No, vedet, ze nezaplatili a ze jim to vypli, tak valim na ten registracni urad a zaplatim si tu jejich domenu. Dal bych za to 1000, a az by na to T-mob zitra prisel, tak by ji ode mne koupili za 10 melounu, protoze si nemuzou dovolit dalsi skandal a znova ucit lidi pouzivat jinou adresu.
    0/0
    14.1.2003 8:26

    Re: To tak vedet
    Tak jednoduchy to nebude... Za prve pokud se prestane domena generovat do dns, mas jeste asi 10 dni na zaplaceni, nez ji uvolnej k registraci a za druhe, pokud by propadla, tak bys jim ji jeste rad prenechal zdarma. U soudu bys to projel.
    0/0
    14.1.2003 9:11







    Najdete na iDNES.cz



    mobilní verze
    © 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
    Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.