Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Uvažujete v souvislosti se změnou cen u T-Mobile o změně operátora?

Pokud vás operátor T-Mobile zdražením svých služeb rozpálil natolik, že jste se s ním rozhodli zrušit smlouvu, nebude vám účtována pokuta. Výpověď ovšem musíte podat nejpozději do 20 dnů od zveřejnění změny ceníku, tedy do 16. ledna.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Marek Palatinus

Nová SMS brána pro T-Mobile

Dobrý den,

se zájmem sleduji diskuze ohledně zpoplatnění SMS brány u T-Mobile. Též jsem sledoval vývoj situace ohledně bojkotu T-Mobile. Nestalo se, jak jsem očekával, naprosto nic. Samotného mě zpoplatnění brány mrzí, denně jsem posílal několik desítek SMS zpráv.

Zároveň si vás dovoluji upozornit na nový Internetový server http://www.levnesms.cz/ , který nabízí levnější SMS než přes většinu SIM karet zákazníků. Doufáme, že touto službou uživatelům opět umožníme posílat větší počet SMS tak, aniž by to jejich peněženka výrazněji zaznamenala. Tato brána může být kompromisem pro nepsokojené, ale věrné zákazníky T-Mobile.

Výraznou výhodou oproti T-Zones je možnost posílat SMS pro uživatele nevlastnící SIM T-Mobile.

S pozdravem

Marek Palatinus, technický správce serveru

0/0
2.2.2003 0:01

mikinek

Odejít? Zatím ne ale ...
Vždy jsem se podivoval lidem kteří nosili dva mobily a pokládal to za "luxus". Vzhledem, k tomu že mne mobil živý ( zákazníci znají číslo ). Rozhodl jsem se pro NEVOLÁNÍ v z telefonu v síti T-MOBILE a místo toho si zařídit další telefon s kartou od jiného operátora a své zákazníky připravit na můj odchod od operátora T-MOBILE. MIKINEK
0/0
26.1.2003 2:59

Roman Joura

Zasmějte se s přáteli...

Zdravím!

Na víkend něco pro milovníky tragikomedií a černého humoru - doplněná stránka:

http://tmo.webpark.cz/podivnosti.htm

0/0
19.1.2003 1:30

Roman Joura

Nóvosti na tmo.webpark.cz

Zdravím!

Čtěte na
http://tmo.webpark.cz :

58 přeposlaných emailů za minutu
http://tmo.webpark.cz/58_za_minutu.htm

Vzkaz RadioMobilu klientům: Registraci na T-Zones nezrušíte, placenou SMS bránu nevypnete, jak bude vypadat bezplatná notifikace příchozího emailu na mobil nevíme a na bezpečnost Vašeho účtu na T-Zones se neptejte (pokračování korespondence s oddělením péče o zákazníky).
http://tmo.webpark.cz/t_zones_opz.htm

0/0
15.1.2003 5:00

Roman Joura

T-Zones už navždy

T-Zones: začal jsem si dopisovat s oddělením péče o zákazníky. TAKŽE: Zrušit všechny služby na T-Zones je možné pouze deaktivací SIM karty :-) Je ale možné vypnout přeposílání emailů na mobil. Stačí prý deaktivovat všechny filtry a upozornění. Korespondenci průběžně umisťuji na stránky

http://tmo.webpark.cz

Přímý odkaz je http://tmo.webpark.cz/t_zones_opz.htm

Na stránce dnes taky trocha dalších drobných aktualizací.

0/0
13.1.2003 3:04

Roman Joura

Letáčky a "firemní informace"

Škoda že nevyšel tiskem aspoň kus chatu s panem Hájkem. Odpadla by spousta práce s propagací bojkotu :-))
Bojkot je za dva týdny, myslím, že je vhodný čas nadělat pár letáčků a rozvěsit je po fakultách, VŠ kolejích, případně i středních školách. Nemusí jich být nijak moc, většina lidí se dozví o věci ze SMS nebo emailu. Stačí jeden dobře umístěný leták, aby akce byla vidět. Předpokládám, že většina zde přítomných je z Prahy, takže o tu starost nemám. Jde o ta další města. Já jsem z Českých Budějovic, takže tady to lze považovat za zařízené. :-)
Těm, co rozesílají zprávy mejlem nabo SMS, bych navrhoval zlepšovák - připíchnout ke zprávě odkaz na stránky. Lhostejno které, je jich dost. Člověk, který dostane takový email a v první chvíli si pomyslí, že se odesilatel zbláznil, MUSÍ mít možnost se dozvědět, PROČ se bojkotuje! Spousta lidí pořád nemá nejmenší tušení, že se nějaké vážnější změny v únoru vůbec chystají! Hlavní tedy je šířit INFORMACE, samotná propagace bojkotu je až na dalším místě.
Dobré je nadále bombardovat média, neboť ta zkostnatělejší si ničeho nevšimnou, dokud nebudou mít na stole aspoň tisíc diváckých/posluchačských dopisů.

A ještě drobnost: Ta úvodní stránka www.t-mobile.cz není proměnlivá, jak jsem psal včera. Když si jí nahodíte, žádnou "upoutávku" na změny prostě nemáte. Musíte nejdřív kliknout vlevo na "Aktuality". Blikne to a na první pohled se jakoby nic nezmění, ale už na ten druhý zjistíte, že stránka odkazuje na několik dalších článků, které předtím nebyly, mj. vpravo nahoře na "úpravy cen".

0/0
13.1.2003 2:56

Petr

Již se stalo...
po více než pěti letech jsem minulý týden vypověděl smouvu a přešel z tarifu u T-Debile k Oskarovi. Musím uznat že poslední kroky T-Debile mi rozhodování podstatně ulehčily.
0/0
9.1.2003 17:10

Tom

Ja fakt nevim
Ja fakt nevim, cele mi to pripada docela nanic,ja prejdu nekam jinak,ale znami sou lini,maji svoje cislo a kdesi cosi ze nakonec neprejdou a budou mi nadavat,bo kdyz budu mit oskara tak mi nikdo nebude volat...Ale ja jim zase nebudu psat SMS z netu takze se to kompenzuje :) A dorozumivat se budem tim ze na sebe budem rvat z mesta do mesta...Uz to vidim,poslal sem info kamosovi ze muze klidne vypovedet smlouvu a on jenom - vole si upad,zase si menit cislo, radsi zaplatim o ty 2kila mesicne vic nez se stim drbat. A O TOM TO JE. Jestli vsichni sou taci liny jak ten muj zminovany kamos tak je to v hajzlu a nemusime nic delat a nakonec tu vsichni shnijem kvuli x-tisicum lidi jako je on.Jo a jeste rada pro lidi co chteji(musi) zustat o TM-zaridte si tarif TM partner, i ten nejslabsi(partner 3) je asi 100xlepsi nez pitoma Twist karta.
0/0
9.1.2003 16:58

Jan Pazdziora

Všeobecné podmínky a pokuta
Ve článku píšete, že podle Všeobecných podmínek nebude Radiomobil účtovat pokutu. Ale ve všeobecných podmínkách nic takového není. I infolinka mi potvrdila, že se jedná o vstřícný krok společnosti, nikoli něco vyplývající z podmínek. Bohužel jediné místo, kde je tento fakt (že pokuty do 16. ledna nebudou) napsán, je právě tento článek. Radiomobil tento závazek nikde písemně neuvádí -- pouze ústně na infolince. Pokud ale smlouvu nyní vypovím, budu se těžko odkazovat na to, že mi infolinka řekla, že těch 20 tisíc nemusím doplácet. Má redakce mobil.cz k dispozici nějaké písemné či jinak formální vyjádření Radiomobilu ohledně odpuštění pokut? Aby se pak spousta lidí šeredně nedivila.
0/0
9.1.2003 15:16

PepeLopezka

The End!
T-mobile mě vyloženě nasrali, tudíž přecházím k Oskarovi - ovšem netuším, zda si polepším :o))) Ukáže čas.
0/0
9.1.2003 8:48

Pavel

Šmejdi jsou to!
Od té doby co se Paegas přeměnil v nabubřelý a namyšlený T-Mobile jsem tušil že to nebude žádná sranda. Když se slibuje ohromné zkvalitňování služeb a další trapné kecy tak se dá čekat jen nějaká "pohroma". A už je to tady. S rušením bezplatných SMS bran u všech operátorů se dalo počítat už dlouho (Oskar a Eurotel to na letošek plánují také) ale apoň to přeposílání e-mailů mohli nehcat zdarma! To byla věc která mi přišla dos užitečná, když mi došla SMS se začátkem zajímavého mailu,tak jsem si zbytek dočet na wapu-takže na tom operátor vydělal. Z bůhdarma ale na wap chodit nebudu,to si raděj budu kontrolovat schránku jen na netu. Kromě roho mi takových 50% mailů na mobil nikdy nedošlo. T-Mobile se teď snaží předvádět některé ze svých naprosto trapných a zbytečných služeb v rámci tzv Gurmánských týdnů. Teď si můžete vyzkoušet zdarma SMS chat,který jsem vždy považoval za naprostý nesmysl. Představovali si že když si to teď uživatelé vyzkouší zdarma, zjistí jak skvělá věc to je a už si bez toho svůj život nedokáže představit. Zkusil jsem-a zjistil že je to ještě horší než jsem si představoval: jeden den služba nefungovala vůbec(SMS ani nebyla doručena) a druhý den to bylo podobné. Ačkoli jsem dodržej požadovanou syntaxi, systém mé přihlášení ignoroval, jen jednou mi došla SMS ve které mi oznamovali že se mám nejprve přihlásit.... jako bych to už 10x neudělal. Po silvestrovské půlnoci nešly posílat SMS, nebylo možno vytočit ŽÁDNÝ hovor a pár dní poté jsem si v rádiu vyslechl nějakého T-Mobilního mluvčího kterak se chvástal že dnešní Nový rok zvládli opět bez problémů,páč jejich síť je přece nejlepší ve vesmíru. Moc rád bych přešel jinam,ale na mé číslo je vázán například můj účet v eBance, má ho spousta lidí atd... Prostě-drží mě u nich jen to že si nechci měnit číslo,sakra kdyby byla 100% přenositelnost i u mobilů.... hned bych byl u pravého Českého Oskara. Slyšel jsem že Tam je většina služeb pojmenována ČESKY!!! No považte!!! Já musím používat samé t-zones, mobile-box, chodit do T-Mobile Shopu... připadám si jako idiot. Ne že bych neuměl anglicky,ale proč bych tak měl mluvit ve své vlasti??
0/0
8.1.2003 17:10

Hadice

Jejich úpravy cen a "zkvalitnění " služeb je vždy zdražení !!!
Jako předchozí "zkvalitnění"  služeb účtovaní po vteřinách pro mne v konečné fázi znamenalo zdražení. První minuta byla účtována za celý poplatek a tak ať volám 10 vteřin nebo 1 minutu vyjde to na stejno. Před třemi lety jsem odešla od Eurotelu, pořídila Twist celé rodině a odolala naštěští všem "výhodným" nabídkám T- mobilu na paušál. Schránku jsem u všech telefonů zrušila i když se operátoři divili proč, "vždyť  je zadarmo ?" Já věděla, že nic není navždy zadarmo. Teď , ale jejich nabídce neodolám a odejdem zase pro změnu k Oskaru i když má manžel T-mobil služební, doufám, že se časem i jeho firma probere.
0/0
8.1.2003 9:54

Jan Stuchlik

Jestli uvažuju ? No jasne, koncim a to s 15 firemnimy telefony, denne nam chodi na kazdy cca. 20 emailu denne, spolehlivost (myslim znacne casove prodlevi) je velmi spatna a jeste abych platil denne 300kč ?? To je za mesic 9000kc ! Takze si myslim neni co resit, proste tohle je neakceptovatelne. Jenze nevim kam ted, jestli Eurotel nebo Oskar :o(
0/0
8.1.2003 7:44

Roman Joura

Novinky na tmo.webpark.cz. Bojkot 28. ledna
Hlásím novinky na stránkách
http://tmo.webpark.cz
Mimo jiné: Zpráva od Sdružení obrany spotřebitelů, stručný návod na vypovězení smlouvy - z podnětu návštěvníků stránek, kteří upozorňují, JAK SNADNÉ JE PROPÁSNOUT TERMÍN!
A taky "bojkotní" novinky. Kromě již ohlášeného celodenního bojkotu všech služeb sítě 28. ledna se množí důvody, proč jednou provždy "bojkotovat" portál T-Zones.
Dále vzniká bojkot multimediální sítě MMS, který by měl být také dlouhodobější. Co je smyslem této akce, čtěte na:
http://pearcentral.host.sk/tmobile
0/0
8.1.2003 1:43

Aleš

Přechod z paušálu na twist
Nevíte někdo, zda jde znovu přejít zpět na twist? Mám Smlouvu uzavřenou v listopadu 2002 na 2 roky bez dotov. telef. tarif 80 hit. Přešel jsem z twistu. Na infolince miřekli, že mužu ukončit bez pokuty smlouvu, ale , že stratít své číslo a zpět na twist nejde přejit. Co vy na to.díl
0/0
6.1.2003 18:10

Re: Přechod z paušálu na twist
Bohužel máš smůlu, na infolince ti řekli pravdu. Na twist tě přejít nenechaj. Proč taky, tam nemaj prakticky žádnou záruku, že z tebe budou mít nějaký peníze, můžeš s nima skončit mnohem lehčejš než u 2-roční smlouvy. Můj táta chtěl twist, u t-mobilu je od doby, kdy začínal, takže hodně dlouho, ale ani jako dlouhodobýmu zákazníkovi mu to nebylo bez změny čísla dovoleno.
0/0
6.1.2003 18:50

Svíťák

Re: Přechod z paušálu na twist
Mě zas řekli, že mohu znovu přestoupit na twist.   Ale dělat to nebudu
0/0
6.1.2003 19:28

Roman Joura

Re: Přechod z paušálu na twist
Možnost přejít na twist je v každém ceníku. Tak nevím, o co jde. Stojí to 400, v ceně je počáteční kredit 100. Jedna z mála příznivých novinek v T-Mobile za poslední rok. Příště, Aleši, tu nech nějakej email.
0/0
7.1.2003 1:23

Dusan

Re: Přechod z paušálu na twist
A co moje cislo. To uz klidne muzu jit do obchodu a koiput si kartu novou. Co bych z toho mel. (ted uz patrne nepujdu do T-mobilu)
0/0
9.1.2003 11:04

Jindrich Vosmik

Info

-Prave me na infolaine Oskaru potvrdili, ze u pausalu je cislo na prani.

-mam u TMO uzavren dodatek ke smlouve, kt. hodlam zrusit a prejdu zatim za 400,- na twist. To pro pripad volani a SMS. Necham to do vyprseni 100,- kreditua budu informovat vsechny  a  pak nazdar. Zkuste to taky.

 

-Eurotel ma momentalne super datove nabidky.

 

vice na starnkach

http://jivo.hyperlink.cz/antitd/

0/0
6.1.2003 16:50

dave

odpověď T-mobilu
Dobrý den, Právě jsem se na portálu idnes www.mobil.cz dozvěděl o Vašem zdražení služeb. Na Vašich úvodních stránkách o tom není ni zmínky. Moc krásné, že nebudete účtovat pokutu, pokud bude smlouva zrušena do dvaceti dnů od oznámení změny, ale mně nikdo nic neoznámil. Kdybych se náhodou nekoukl na internet, tak nic nevím. Jak si prosím představujete, že se o změně běžný uživatel mobilu doví?? O měsíc později ve vyučtování, kdy už je zrušení bez penalé nemožné?? Opravdu skvělá taktika..... Uvažuji o zrušení, 20 dnů na rozmyšlení, ale až se to dozvím od Vás! zasíláme Vám odpověď na Vaši e-mailovou zprávu ze dne 4. ledna 2003. Je nám líto, že jste nespokojen s plánovanými změnami. Po důkladném uvážení množství a struktury našich tarifů jsme se rozhodli pro jejich určité sjednocení a zjednodušení. V některých případech srovnáváme ceny za volání do sítě ostatních mobilních operátorů, jinde sjednocujeme způsob účtování na vteřinové. K nejvíce komentované změně - zpoplatnění SMS z internetu - nás vedly stoupající a nekryté náklady. Dle bodu 18.3 Všeobecných podmínek (zasíláme Vám je přílohou) máme nárok na úpravu cen. Dle bodu 4.1.3 jsou veškeré změny zveřejněny na naší internetové stránce, na prodejnách a v letáčcích. Informace o všech změnách naleznete na naší internetové stránce http://www.t-mobile.cz/cms/c.asp?z=1193&w=2. Rozhodnete-li se pro ukončení našeho smluvního vztahu, je nutné k nám zaslat písemnou výpověď do 20 dnů od oznámení cenových změn naší společností s 15 denni výpověďní lhůtou. Termín oznámení této změny byl 27. prosince 2002. Tato výpověď musí obsahovat: - Vaše jméno - telefonní číslo a číslo smlouvy - datum, ke kterému žádáte smlouvu ukončit - vlastnoruční podpis majitele telefonního čísla Písemnou výpověď je možné zaslat na níže uvedenou adresu pro Oddělení péče o zákazníky nebo faxem na číslo 603 604 606. Rádi bychom Vás upozornili na následující: dnem doručení výpověďi společnosti RadioMobil a.s. již není možné čerpat body z programu T-Mobile Bonus. Dle bodu 14.2.3 ze Všeobecných podmínek Vám naše společnost nebude účtovat smluvní pokutu ve výši součtu měsíčních paušálů chybějících do uplynutí sjednané doby. Věříme, že jsme Vám celou záležitost objasnili a v případě dalších dotazů nás neváhejte opět kontaktovat. S pozdravem a přáním hezkého dne Ilona Studničková Oddělení péče o zákazníky RadioMobil a.s. Evropská 178, 160 67 Praha 6 Tel: 4603 (ze sítě T-Mobile zdarma), (+420) 603 603 603 Fax: (+420) 603 604 606 E-mail: info@t-mobile.cz Internet: www.t-mobile.cz Sítí T-Mobile se rozumí síť T-Mobile provozovaná společností RadioMobil a.s.
0/0
6.1.2003 10:41

Pavel

T-Mobile
Ja taky T-mobil fandil,ale konec.Jsem u Oskara.Pokud Oskar neco zmeni pujde zase jinam.Jsou to me penize.
0/0
6.1.2003 9:41

Roman Joura

"Upravili jsme" stránku tmo.webpark.cz, bojkot T-Mobile 28.01.2003

Na vědomí se dává, že na stránkách

http://tmo.webpark.cz

proběhly nové úpravy a zpřehlednění. ;-) Speciální zpráva pro zákazníky T-Mobile: Prohlížení stránek včetně klikání na jednotlivé odkazy zůstává i nadále ZDARMA! :-D

Z novinek bych vypíchl hlavně stať o "kvalitě" T-Zones. Jinak jsem na základě zdejší diskuse doplnil rubriku "SMS brány ve světě" a ještě jednou sepsal důvody, proč protest proti T-Mobile nepovažuju zrovna za nějaký výplod utopie, nýbrž za logický následek toho, co T-Melouni nachystali.

Na stránkách je k dispozici stále návrh dopisu, který si může kdokoli stáhnout a zaslat RadioMobilu. Adresný nesouhlas může mít odpovídající účinek!

Je tam také odkaz na tiskovou zprávu Sdružení obrany spotřebitelů. Je velmi sympatické, že se lidé ze Sdružení do problému vložili už teď!

Připomínám o bojkotu služeb T-Mobile v úterý 28. ledna. Jak dát o tom vědět co největšímu počtu lidí, to doufám vyřeší každý zainteresovaný podle svých možností. Já budu rozesílat SMS na všechna čísla, která mám v mobilu a na všechny emaily, které mám ve všech adresářích v počítači i v "ručních" záznamnících. TO FUNGUJE! Kolikrát už se touhle spontánností vyřešila spousta věcí! No a samozřejmě dám o bojkotu taky vědět každému, koho potkám.

A bojkot se samozřejmě týká pouze těch, kteří ještě 28. ledna u T-Melounů budou. :-)

0/0
6.1.2003 1:02

Jakub Melzoch

Všeobecné podmínky ... ?

Ve všeobecných podmínkách společnosti RadioMobil a.s. v bodu 14 Platnost a účinnost Účastnické smlouvy je jednak již známý článek

14.2.3 Účastník je oprávněn Účastnickou smlouvu písemně vypovědět v následujících případech: "Během 20 kalendářních dnů od dne zveřejnění změny Ceníku služeb, pokud změna spočívá ve zvýšení ceny Ceníku služeb poskytované Účastníkovi, a to s výpovědní lhůtou 15 kalendářních dnů"

ale je tam taky článek

14.6 "Vypovězením Účastnické smlouvy nejsou dotčena práva RadioMobilu na zaplacení dlužných částek za poskytované Služby, smluvních pokut a náhrady škody, jakož i ostatních pohledávek RadioMobilu."

a článek

14.7. "Vypovězením Účastnické smlouvy uzavřené na dobu určitou nejsou dotčena práva RadioMobilu specifikovaná v čl. 14.6 těchto Všeobecných podmínek a dále práva na úhradu smluvní pokuty ve výši zbývajících měsíčních paušálů splatných Účastníkem do konce sjednané doby trvání této Účastnické smlouvy"

Co s tím???

0/0
5.1.2003 22:54

Vilda

Máte nikdo zku1enosti ...
se zasílaním e-mailu na mobil u Oskara? Tato slu3/4ba je pro mi naprosto nepostradatelná. Doposud jsem byl u T-Mobilu a fungovalo to oproti Eurotelu naprosto mizerni. Nikdy do1la zpráva na mobil a3/4 druhý den. Kolegovi s Eurotelem pi1la v3/4dy okam3/4iti. ... A tei by za to je1ti chtili platit ... Nasrat! JAK TO FUNGUJE U OSKARA???
0/0
5.1.2003 16:45

Liibo

Re: Máte nikdo zku1enosti ...

Já mám Oskara už docela dlouho (přes rok už?) a když mi někdo pošle email, jednoduše přesměruju jeho kopii na můj zvoleny email u oskara @mujoskar.cz a klasika: Napise mi 2255 (v seznamu mám uloženo jako Email) a ve 2 sms mi dojde od koho je, subj a ve zbytku 2 sms text zpravy, co se tam vleze.... Chodi to zatim spolehlive (kdyz mi nekdo napise na free mail tak mi obcas pipa mobil driv nez mi dojde email plny priloh.....) Já jsem spokojený a k ukradenému Twistu bych se už nevrátil..

ps-nechápu co všichni pořád máte proti signálu Oskara? Volám, píšu často a signál mám v Praze, Brně, na dálnici, ve vlaku - prostě všude a skoro plný? I když na vesnicích by se občas dalo něco zlepšit, ale dovolat se dá vždycky. Kupte si pořádný telefon

0/0
6.1.2003 19:14

Jivo

COI : ruseni do 16.ledna
Dnes 05.01.03 asi v 15:30 jsem poslal na Ceskou Obchodni Ispekci tento pozadavek
Dne 27.12.2002 oznamil Radiomobil na svych web strankach nove ceny od 02/2003 ve formatu pdf. My jako uzivatele mame 20 dni na vypoved smlouvy. Nejsem spokojen s postupem Rdaiomobilu z nize uvedenych duvodu a proto zadam o prezkum data oznameni zmen
1) pristup na web nama kazdy uzivatel
2) se ctenim pdf souboru je to jeste horsi. Ja jsem jeste ceny ze zdroje Radiomobilu nevidel. V praci nemam povoleno spustet AcrobatReader
3) dne 3.1.2003 me bylo doruceno vyuctovani z 22.12.2003 bez jake koliv informace o chystane zmene
4)Nebyl jsem informovan ani kazdodenni obdrzenou SMS zpravou o novinkach spolecnosti Radimobil - maj je objednane a chodi.
5) Sam Radiomobil nevyviji zadnou informacni kampan.

Proto Vas zadam o urcni datumu, od ktereho zacen bezet 20-ti deni lhuta pro podani vypovedi.
Dekuji 
Uvidime, co na tento postup neiformovat o nevyhodnych zmenanach rekne tato instituce
Odpoved bude jiste na mych strankach ohledne postupu Radiomobulu
http://jivo.hyperlink.cz/antitd/
0/0
5.1.2003 15:52

Wlk

Odstoupeni jenom od smlouvy na dobu urcitou?
Je nejaka sance potom, co jsem kvuli Extra prodlouzil smlouvu o dalsi dva roky ji kvuli zvyseni cen zrusit a nadale ponechat jenom smlouvu na dobu neurcitou? Asi to je blbost a kdyz chci odstoupit, tak leda zrusenim cele smlouvy (a cisla), ale nahoda je blbec....
0/0
5.1.2003 14:32

Jirka

Re: Odstoupeni jenom od smlouvy na dobu urcitou?
Rekl bych, ze mame stejny problem s vypoveyenim smlouvy na dobu urcitou. Pokud, Vam to nebude na obtiz, zaslete mi nutne kroky, k tomuto cinu na email- j.gasparik@volny.cz
0/0
6.1.2003 17:30

Pepa

Vrácení peněz za TWIST SADU?

Dobrý den,

před Vánocemi jsem si koupil Twist sadu SIEMENS MT 50 ve značkové prodejně T-MOBILE. Změny, které chce tato zpropadená společnost zavést, mne pořádně rozčílily. Je možné dostat své peníze zpět za vrácení mobilu? Chtěl bych k Oskarovi, ale mobil mám nejspíš zablokovaný. Co můžu udělat? T-MOBILE už nechci!!!

Děkuji za odpověď

PEPA

0/0
5.1.2003 12:00

Roman Joura

Bojkot 28.1.!
Připomínám, že již dříve byl dohodnut a vyhlášen termín 24-hodinové blokády sítě T-Mobile NA 28. LEDNA 2003! Termín stále platí a spousta lidí už o něm ví.
0/0
5.1.2003 2:11

Ivo

Re: Bojkot 28.1.!
Urcite by to nebylo dobre drobit ... Takze 28. ? ALe je nejaka cesta jak to dat vedet vetsine uzivatelu T-Mobile, nejen nekolika stum ucastnikum techto diskusi ?
0/0
5.1.2003 11:13

plesounek

Přechod nic nevyřeší
   Opravdu si myslím, že odchod od T-mobilu nic nevyřeší. Ten úprk nebude tak hromadný, aby odradil od stejného kroku zbylé dva operátory.  A až Oskar i Eurotel udělají totéž, kam potom půjdete?  Zahodíte mobily?  Možný zisk ze zpoplatnění netových sms je natolik velký, že ani E ani O neodolají. Už jsem to počítal vedle ( Mobilmag ). Ten zisk by  mohl  být  až  2-3 000 000 000 Kč. Dohromady.  A to je docela slušná sumička, nemyslíte? Tomu se nedá odolat. Možná chvilku...pro nalákání odešlých zákazníků...ale za půl roku..za rok....  Kdo ví?
0/0
4.1.2003 23:33

Libor

Re: Přechod nic nevyřeší
... a to si jako ty naivko myslíš, že když to zpoplatní, že všici budou posílat stejné množství SMS? Jsi upad, ne!!!???
0/0
5.1.2003 0:08

Mr. BackMirror

Re Re: Přechod nic nevyřeší
Neverim tomu ze dojde k nejakemu dramatickemu poklesu pouzivani sluzby SMS, mozna jen kratkodobe.  V Cesku se budou posilat sms-ky dal i kdyz je to  pomerne drahy zpusob prenosu  maleho mnozstvi informace.   Vyuziti site tak jak ji tedka zname j stale jen v plenkach, to co v budoucnu bude vydelavat budou data a datove sluzby a na to nabaleny cely sektor.
0/0
5.1.2003 15:28

plesounek

Re: Přechod nic nevyřeší
 To si nemyslím. Ta suma už je asi poloviční. Celková suma je asi 2x větší.
0/0
5.1.2003 16:13

Stepan

Je to lumparna
Jsem jiz rozhodnut prejit k jinemu operatorovi, pro mne je nejhorsi zavedeni uctovani preposlanych e-mailu ze schranky na mobil a zdrazeni textovek. WWW brana mi az tak nevadi.
0/0
4.1.2003 23:17

Bojkot

BOJKOT T-MOBILE!

Nepouzivejte ve stredu 15. 1. 2003 svuj mobilni telefon se sluzbou T-Mobile. Pripojte se k bojkotu!

 

Spolecnost T-Mobile sokovala svym rozhodnutim zrusit svou GSM branu zdarma (tzn. posilani textovych zprav z internetu), zdrazovat posilani textovych zprav a zpoplatnit preposilani e-mailu na Vas mobilni telefon.

Zisk spolecnosti T-Mobile ze jediny den se pohybuje v milionech korun. Pokud jako klienti budeme jeji sluzby 24 hodin bojkotovat, tuto ztratu vyrazne pociti.

Dejme T-Mobile jasny signal, ze je pro nas klienty zhorsovani a bezduvodne zdrazovani sluzeb naprosto nepripustne. Upozorneme spolecnost T-Mobile na to, ze pokud budeme s jejimi sluzbami nespokojeni, prejdeme k jeji konkurenci.

VYPNETE PROTO 15.1. 2003 OD 00:00 DO 24:00 SVUJ MOBILNI TELEFON SE SLUZBOU T-MOBILE!

 

Poslete tento e-mail vsem klientum T-Mobile, svym znamym a pratelum. Sirte prosim informaci o bojkotu dale. (Napriklad i pres GSM branu T-Mobile, dokud jeste existuje.)

 

 

Pokud nevyhnutelne musite 15.1. svuj mobil pouzit, omezte telefonovani, posilani zprav atd. na minimum

0/0
4.1.2003 21:31

oznámení změny
Výpověď ovšem musíte podat nejpozději do 20 dnů od zveřejnění změny ceníku, tedy do 16. ledna........... A jak se to má běžný uživatel dovědět???????? Mám tarif a drahý T mi nic neposlal, žadná informace o změně... To je k smíchu. Nepodívat se na net tak o změně ceny nevím ještě 20, února...
0/0
4.1.2003 21:27

Jirka

T-mobil

Nevím proč  T-mobil nenechá přejmenovat své jměno na T-debil nebo rovnou na Team-debil.

Jejich zázazníci nejsou totiž nic jiného než de...vé. Takový nářky a nářky, jenže bav se s volem o sobotě když jde v pátek na porážku. Dnes zavádějí placené SMS z internetu a další zdražení, zítra zpoplatní příchozí hovory a pozítří si jejich služby bude moci dovolit jen  poslanec našeho slepičího shromáždění.

Hahaha Dobře vám tak uživatelům Team-debilu.

 

 

0/0
4.1.2003 20:14

Ivo

Ale kam odejit ???
S radosti bych vypovedel T Mobilu smlouvu, jenomze kam prejit ?? Eurotel je porad drazsi. U Oskara jsem byl nekolik mesicu a byla to hruza. I v mistech s plnym signalem (Praha atd.) se casto nedalo vubec dovolat, nemluve o mistech se slabym nebo zadnym signalem... Vyhodil jsem to z okna. Levne, ale na nic ... Nezbude nez ponizene zustat u Paegase. Vsechno bych se skripenim zubu prenesl pres srdce, ale zpoplatneni posilani kopii o emailech, to uz je fakt moc ... Jeste krok a budou se zpoplatnovat vsechny prichozi sms a hovory ...
0/0
4.1.2003 17:44

Re: Ale kam odejit ???
To je nesmysl. Možná by bylo lepší vyměnit telefonní přístroj. Dnes má Oskar silný signál po celé Praze.
0/0
6.1.2003 9:41

colins...

..dvě velká města...dva T-mobil obchody....dva dny po sobě...poprvé nekonečné vykrucování a neschopnost podat zásadní informaci ve smyslu vypovězení smlouvy,nicméně slušné chování a příjemné vystupování...podruhé.. informovanost naprosto stejná ( paradoxně nám tu několik dní asi zřejmě vázne komunikace) a strohé oznámení...napište si na Evropskou, my Vám tady něco řeknem a Vy si pak na nás budete stěžovat......Oči se jen těžko zvedaly od monitoru..(opět tu nějak vázne komunikace a věškerá pompa  operátora jakoby se  ztratila do gigantického uzlu na kravatě jeho zaměstnanců)..ne náhodou jsem předtím navštívil jiný obchod jiného operátora....ústa mastná od hamburgerů, odér hranolek (taky jednohoho giganta), diskutování,bádání a dohadování se.....ale nakonec přišla ona spokojenost.....pro ty co dočetli až sem.....teď už mě osobně nejde o peníze ale o princip....a za druhé......není všechno zlato co se třpytí.........
0/0
4.1.2003 16:19

ronny

Spokojenost
Mam Tarif 80 HIT, takze se me zdrazeni mimo schranky,kterou mam stejne zrusenou nedotkne. Vadi mi jen zpoplatneni preposilani mailu. Jen at vsichni prejdou k Erorrtelu a k Oskacovi. Aspon jim budu moct psat smsky porad z webu zadarmo :o)) Aspon nejaka mala vyhoda ne? :o)) Mam jen takovy neprijemny pocit, ze sit Oskara takovy napor uzivatelu nevydrzi a klekne mu :o))
0/0
4.1.2003 14:53

martin daniel

Můžeme proti tomu něco udělat - připojte se.
Na stránce www.sweb.cz/peticeTM se dozvíte, co můžeme udělat proti zdražení a zrušení free bran. Připojte se, jestli chcete.
0/0
4.1.2003 7:21

Petr

T-mobil

Ja presel od Paegase uz davno (asi 2 roky) a presel jsem k Oskarovi. Nemohu si stezovat. Bydlel jsem v Orlickych horach a jedniznacne nej. pokryti. A s cenami jsem u Oskara taky spokojen. Ted jiz pres pul roku ziji v Kanade v Montrealu. Mam tarif za 20$ (1 CAD = 20,-Kc) je tam 250 minut a 100 textovek zdarma. Navic jsem si priplatil za GPRS a mam neomezeny prenos dat. Zadny operator u nas se zatim nechova svetove. A pritom tady v Kanade reklamy na mobily nejsou nicim, co by prevysovalo ostatni reklamy. Ale T-mobil u me skoncil uz davno. Strasne rad bych chtel videt za 3 mesice srovnani, koliki lidi skutecne byl jen nastvanych a kolik jich opravdu opustilo T-mobil, protoze jedna vec je se nastvat a druha neco udelat. A Cesi jsou prece jen "liny" narod... A taky by me zajimala reakce T-mobilu, jejich "univerzalni" tiskove zpravy jsou k necteni. Mejte se kouzelne!!!

Jinak Vám přeji krásný Nový rok.

0/0
4.1.2003 5:07

Pavel Cerny

Re: T-mobil

Cesi jsou sice lini, souhlasim, ale ja s T-M dneska sekl i pres svoji lenost, protoze co je moc, je proste moc.. Po 4 a pul letech....
Mel jsem smlouvu na 2 roky, ale vyuzil jsem toho bodu 14.2.3. jak padlo v diskusi nize... Do 30 dnu mi pry prijde vyrozumeni.

p.s.: Mam Oskartu.

0/0
4.1.2003 14:09

Občan

Novinářská obec
Aby jste se s tou cenzurou n.e.p.o.s.r.a.l.i. milí redaktoři, což takhle zkusit napsat nějaký zajímavý investigativní článek ? To byste ale museli zvednout ty svoje líný p.r.d.e.l.e ze židle a nastudovat i trochu jiný obor než jsou slohová cvičení....
0/0
3.1.2003 21:54

Petr

Re: Novinářská obec
Pane občane z Novinářské obce, jak tak čtu, tak vzhledem k Vašim výrazovým prostředkům asi pracujete v Blesku, ne?? A pokud už takhle reagujete, zkuste napsat "investigativní" článek Vy, pokud tedy víte, co to je. Moc se těším na "fundovaný" článek od Vás a jsem moc zvědav, jakých prostředků budete používat.  Chudák Novinářská obec, má-li takového Občana
0/0
4.1.2003 5:16

Geodet

Končím...
Byl jsem u Paegase od doby jejich vzniku, ale už přetekl pohár trpělivosti. Dneska jsem koupil sobě a dceři simkarty Eurotelu..... Čekal jsem  po změně vlastníka Radiomobilu obrat ke kvalitnějším službám, ale jako by se nic nestalo. Jak je u Paegase zvykem, nestále zvedají ceny a dělají ze zákazníků blbce. A když někde zahlédnu Gráfa (Agassiho) a Grafovou mám nutkání se jít vyzvracet.
0/0
3.1.2003 21:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.