Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jaké jsou vaše zkušenosti s telefonem Nokia 6310i? Souhlasíte s názory čtenáře?

Čtenář Mobilu.cz velmi hořekuje nad přechodem z telefonu Ericsson R320 na Nokii 6310i. Stěžuje si především na nelogičnost ovládání Nokie, chyby při překladu firmwaru do slovenštiny a špatné podsvícení displeje. Tento článek by mohl pomoci především těm, kteří se rozhodují o koupi nového telefonu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

MR.X

blbosti

v clanku dost spatnejch informaci - jako ze 6310i pri buzeni neblika ?! ja ji mam taky a kdyz se zapne budik tak blika.

Ale na slovensku je to treba jinak :)

Mr.X

 

0/0
15.5.2003 7:08

Pavel

?? nabijeni 6310i ??
Prosba o radu:ma nekdo zkusenosti s nabijenim baterie 6310i s jinou nabijeckou nez je original(rychlonabijecka)??Ja sem to ted zkusil s nabijeckou z 3310-nabiji 3x pomaleji-ale vydz je pak OHROMUJICI!!!MAm ale strach co to udela s baterii.Diky za radu
0/0
5.5.2003 9:24

Tom

Diakritika a sms na 6310i

Zadam vas vsechny o radu,jak je to s diakritikou a sms na 6310i.Pokud napisu zpravu o 160 znacich s diakritikou,bude se posilat jako jedna nebo jako vic zprav(taky jak pak bude uctovana),pripadne bude omezen pocet znaku a jak se dotycnymu zobrazi?S nebo bez diakritiky??Diky

0/0
29.4.2003 9:55

Jana

Re: Diakritika a sms na 6310i
SMS se zobrazuje s diakritikou, ale odesílá se bez ní.
0/0
29.4.2003 11:45

Tom

Re: Diakritika a sms na 6310i
Jasne to uz sem zjistil,znamena to ale,ze se pred odeslanim o diakritiku oreze a posle jako jedna zprava nebo se rozlozi do zprav vice viz treba 7650.Jde mi i o to jak se pak uctuje.Diky
0/0
30.4.2003 12:47

Honza

Nokia 6310i servis menu
Nevíte někdo prosím, jak zprovoznit tzv. servisní menu na Nokii 6310i. Budu vděčný za každou zprávu. Dík předem.
0/0
27.4.2003 12:54

jizik

Zoltan, zoltan ty sesh fakt madar...., a to ti nevadilo psat na ericovi zpravy tejden?......, a to rychly menu
0/0
25.4.2003 9:22

Luke

Dobrá zábava
Nazdar hoši, s odstupom času som si prečítal Vaše príspevky k danému článku a musím uznať, že som sa dobre pobavil. Väčina chýb, ktoré vo svojich mailoch popisujete, sú pre prevádzku telefónu úplne nepodstatné. Ide len o zvyk. Napríklad ja mám už štvrtý model Nokie rady 6XXX - momentálne je to práve 6310i a som s ním úplne spokojný. Výhrady mám akurát ku kalendáru - mohol byť taký, aký bol napr. na 6110 alebo 6150. No aj napriek tomu 6310i prekonal moje očakávania, pretože pred jeho kúpou som preštudoval naozaj veľa recenzií a príspevkov a som s ním spokojný. Osobne neinklinujem k značke Ericsson, pretože som si neobľúbil ich štruktúru a rýchlosť Menu, no aj tak tieto telefóny a ich výrobcu uznávam, pretože naozaj odvádzajú dobrú prácu (Bluetooth) a aj po designovej stránke sú veľmi vydarené (okrem T300, hahaha). Vzhľadom na uvedené dôvody verím, že originálny pisateľ tohto článku Zoltán to s tým infarktom trochu prehnal - kto už by sa chcel na ARO dostať kvôli mobilu, nie? Často čítam diskusie na nete, no ešte som neposlal príspevok, lebo som nepokladal za podstatné uvádzať svoj názor na vec. Ale počet príspevkov k tomuto článku mi nedal a tak ste svedkom mojej premiéry. Prajem Vám ALL THE BEST a veľa zdaru s vašími GSM miláčikmi. Nazdar!
0/0
14.4.2003 16:42

radek

re nokie........

nechci se tu pouštět do debaty o tom co je lepší, ale na nokii 6100, kterou jsem si koupil, mne vytáčí stálý problém - neukládá odeslane zpravy, musím mazat text, kdyz pisi novou, nejde poslat pres infra obrázek z galerie, apod. mel jsem do ted 7650-ku, a až na to, že to byla cihla, toho uměla s obrázky podstatně více. bohužel. Máte tu někdo zkušenosti s novou Nokií 7250? (s foťákem)  Radek

 

0/0
2.4.2003 2:24

Pavel

Melodie a GPRS

Obracim se na vas s prosbou o radu.

1)Lze z tel nejak dostat nahrany melodie(kazdou zvlast),aniz bych musel mazat sely tel, pripadne pak prehravat SW??

2)Existuje moznost,jak dosahnout toho, aby sem si pri pripojeni na wap pres GPRS zavolal, aniz bych se musel odpojit??

Diky za odpovedi

0/0
28.3.2003 10:02

Standa

Koupit či nekoupit?

Musím se přiznat, že nejsem příznivcem Nokie. Poměr cena výkon nevychází nejlépe. Přesto se 6310i dostala do finále ve výběru mého nového mobilu. Získávám další informace abych určil svého vítěze. Bohužel v této diskuzi to jde velmi těžko. Naučil jsem se spoustu nových vulgarismů, ale o 6310i chytřejší nejsem. Můžete mi někdo, prosím napsat přednosti, ale i nedostatky tohoto modelu? Jak komunikuje s PC (synchronizace, editace SMS, kontaktů ...)? Možná raději na email, A´t nerozpoutámé další smršť vybraných slov.

Díky.

0/0
14.3.2003 7:52

nok vs. erak

to je jak wokna vs. linux

wokna-nokia:  rovna se propaganda jednoduchost ale i dobre funkce ale i totalne se Ti to   muze vysrat

linux-erak:   rovna se zadna propaganda slozitost ale spolehlivost dobre funkce a kdyz se Ti to posere tak je to vetsinou tvoje chyba

 

 

0/0
12.3.2003 17:19

Honza

Ericsson
Ericsson R520m jsem si koupil novej za 3000 korun, což se mi u Nokie nemůže stát, to asi pro začátek, co se týče spracování tak kam se hrabe Nokie, telefon je pevnej tenkej ze dvou dílů, kamarád měl Nokii a byla to lidovka, zatimco Ericsson je dokonalost sama co se týče spracování, za víc jak poloviční cenu. Díky Ericssonu si konečně můžu koupit mobilní telefon, za cenu za kterou bych pořídil sotva Nokii 3310.
0/0
12.3.2003 14:28

Rob

Zajímavý,ti co tady píšou sprostý nadávky, by měli nejdříve přemýšlet pak teprve psát.
Určitě to je článek k zamyšlení hlavně pro vývojáře, jenže proč dělat něco jednoduše, když to jde složitě. Sám mám Nokii, sice jiný typ a jsem s ní docela spokojen. Ale proč nevychytat mouchy, ti co tady píšou sprostý nadávky na adresu "slováka" by měli nejdříve chvíli přemýšlet (pokud teda věděj co to je...) a pak teprve psát.
0/0
7.3.2003 0:21

Honza

Síla zvyku
Bohužel nemůžu s tímto názorem souhlasit, ikdyž musím říct, že je to síla zvyku. Osobně už jsem vyzkoušel několik telefonů a převážně Nokií. Předposlední byl Ericsson T39i což by měl být už poměrně kvalitní přistroj, ale nedokázal jsem si zvyknout na ovládání přistroje, ikdyž nechci říct že jde špatný mobil, nemůžu mu vytknout moc věcí, ale asi nejvíc mi vadilo podsvícení přistroje, tak jsem přešel na Nokii 6310i a jsem plně spokojem i když má taky svoje mouchy ale jako ostatně každy mobil, ale podle mojí zkušenosti mají Nokie nejjednodušší ovládání, ale jak už jsem řekl je to síla zvyku, já s k tomuto modelu vratil protože jsem již vlastnil model 6210.
0/0
6.3.2003 8:55

pinot

Re: Síla zvyku
Jestli ti připadá podsvícení displaye u N 6210 lepší než u Ericssonů,tak jsi pěknej debil.
0/0
18.3.2003 18:37

Jirka

Je to idiot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jak uz nekdo napsal kup si telefonni budku.
0/0
4.3.2003 9:24

Dan

tbe7110
Mám prosbu. Nemáte někdo prosím registraci na Telefonbucheditor pro 6310i? Konkretne mam verzi 0.9.22c beta. Stačila by mi jakákoliv verze co umí 6310i. Děkuji moc za pomoc.
0/0
3.3.2003 18:59

Reed

Póvl
Koukám ten stejný upgrade.Jenže já jsem stihnul mezi ně zařadit Simens S40.Nemohu říct co je lepší.Každopádně to chce ještě jednu značku telefonu který by měl ty dobré funkce na kterých by se většina lidí zhodla.Ale oni ne!Serou nám pod nos ty své zmetky a při každém novém modelu odstraní dobrou funkci a po které je prd tu tam nacpou.
0/0
25.2.2003 20:26

jiří bárta

Otázka volby
No, reakce pisatele je trochu nemístná. Nemohu sice hodnotit ohledně jazyka - resp překladů, ale jeho náplň na ovládání a reakce telefonu. Ostatně pokud by to bylo naopak, byly by přesně opačné argumenty - př. "Proč se mě telefon při odblokování klávesnice ptá, zda ano či ne? Přeci jsem již dal jasně najevo že ano." A ovládání nokií je samo o sobě legendou a spousta lidi to jeví jako jejich nejvyšší klad společně s přehledností. Pokud si pisatel myslí, že je nokie tak zlá, tak si jí neměl pořizovat. Vše je jenom a jenom otázka volby.
0/0
22.2.2003 17:29

pepik

eric
no nemohu si pomoct, ale mel jsme jak nokii tak erica. ale nokie je oproti ericu uplne uboha. v menu je zmatek, neni jednoduche jak u erica. z toho taktez plyne ze jsem si poridil jiz 3 ericcsona a nikdy bych nemenil. navic nokie a jeji design telefonu a masova rozsirenost dela z techto telefonu tuctovku ala skoda felicie.
0/0
21.2.2003 14:30

Martin

Re: eric - HLA ERIC...
Pridavam svuj mohutny hlas pro Ericsson.Mel jsem uz GA 628, pak chvili Nokii 3210, ale od te doby jsem mel R320s, ted pouzivam R520m + 2 R320s, pritelkyni a mamce jsem koupil po jedne T68i. Nokia je opravdu jen trend. Je to jen mitus, ze je jednoducha a kvalitni. Jednoducha je jen pro uzivatele co ji pouzivaji pouze pro telefonovani. Jakmile potrebujete nedej boze neco nastavit musite mit zazitou nokiackou filozofii... A kvalita? Na prvni pohled design... Treba takova 6310. Co to je? Je to jen zoufaly pokus jak vytvorit neco odlisneho od predchoziho modelu aby lide meli pocit ze maji neco noveho a lepsiho. Tak proste udelame vice barvicek. Klavesnice? Videl jsem ze tu nekdo porovnaval T68 s 6310... Proc nesrovna 6310s R520? Nebo 8310 s T68? No o display myslim nema cenu se rozepisovat. Porovnejte si staricky R320 s posledni 6310 kde muzete spocitat kolik je tam diodek... Co se tyce vydrze tak hlavne posledni Ericssony pred sloucenim se Sony s kovovym chasis jsou naprosto genialni. Tenoucke, lehke a hlavne neuveritelne odolne. A vubec, nema to cenu.... My vime proc mame Ericssony. Oni si mysli, ze maji Mercedes a pritom maji Skodku. My mame BMW!
0/0
5.3.2003 20:58

Frantisek Mrkvicka

Re: eric
No, nemohu si pomoct, mel jsem Erika i Nokii, a Er. je proti No absolutni nula-ovladani na nic, funkce na nic, vubec blbej telefon. Mel jsem predtim X jinych telefonu - Motoroly, Nejakeho Philipese, Erika, ale zatim nejspokojenejsi jsem fakt s N6310i - a v minulosti s N5110. Rikejte si co chcete, ovladani je logicke a rychle. nerikam ze bezchybne, ale z toho co mi proslo rukama (a nebylo toho malo) dle mne nejlepsi...
0/0
5.5.2003 8:20

Vlado

nokia
nodrzal som lepsi telefon v ruke ako NOkia 6310i....ericson-y som mal moznost pouzivat a nikdy viac by som ich ani vidiet nechcel-menu a ovladanie je uplne nemozne a bez manualu nic nezvladnete, kdezto nokia ma jednoduche a prehladne ovladanie...
0/0
18.2.2003 8:17

Carlos

Re: nokia
Podle mě, spousta lidí, kteří začali s Nokií mají dnes Nokii, a ti kteří s Ericssonem mají dnes Ericssona. Každý si zvykl na to své. Nokia má velkou reklamu a tak mi připadá, že kdo nemá Nokii, zřejmě není člověk. (Dvojité pípání SMS v tramvaji, v metru, v autobusu, ve vlaku prostě všude už mi jde dost na nervy) I když jsem asi v menšině, co se týče ovládání i menu, přikláním se taky k Ericssonu, rychlost, to už je jiná věc.
0/0
20.2.2003 23:07

DnF

Re: nokia
OOOO ty ubohoucky mentale, KDO si dneska cte manualy? Kdo? Ty trosko lidske inteligence, ubohy na hnoji nalezeny spratku, jaktoze umis psat? Jaktoze ti dali obcanku, co? Jdi se zahrabat a strc si do riti vsechny nokie celeho sveta, nebot tak velkou rit jiste mas, mozna jsi JEDNOU VELKOU RITI sam! Fuj.
0/0
22.2.2003 14:30

sarf

vo hovně !
Telefon je na telefonování.....jděte do lesa nebo do hospody,vyserte se na to kterej ma jaký čudlíky a jak se mačkaj. Nejlepší telefon je ten nejlevnější....
0/0
13.2.2003 15:46

Tom

programy do 6310i

Zdravim vsechny, obracim se na vas s prosbou, jestli nekdo nemate(nedate) nejake dobre programky do 6310i nebo neznate nejaky dobry webovy odkazy. Diky moc

PS.jde to doufam dohravat i pres infra??

0/0
10.2.2003 14:52

hans

Re: programy do 6310i
mam jich moc moc moc hafo....
0/0
17.2.2004 15:24

Mikness

Sladká nevědomost uživatelů Nokie!!
Plne souhlasim s autorem, ze prestup z ericssonu na nokii muze vest az k tak tragickym nasledkum! Ten kdo vlastnil nejaky telefon znacky ericsson jiste dobre vi, ze "drobne" vychytavky typu blikani pri budiku, klavesa "c" atd vedou k dokonalosti pristroje. Tohle jsou prave ty veci které rozlisuji dobry vyrobek od prumerneho!! VYCHYTAVKY!! Tez souhlasim, ze ac je menu temer na stejnem principu, tak  je u ericssonu mnohem logicteji usporadano!!! Vlastnim sonyericsson T300 a nad vychytavkami tohoto pristroje nestiham žasnout!! Samozrejme NIC neni dokonale, ale ericsson, sonyericsson se teto hranici priblizuje NEJVIC!!! (mobilními let. se zabivam uz 2 roky a rukami mi proslo mnoho pristroju a slysel jsem mnoho spokojenych nebo nespokojenych uzivatelu!!!) 
0/0
9.2.2003 19:48

Petr

Re: Sladká nevědomost uživatelů Nokie!!

Hmmm tak to jsou panečku vychytávky, že mobil při budíku bliká :-)) což mimochodem nokia také. Vlastním telefon NOKIA 6310i a žasnu nad spoustou vychytávek, které tento telefon má :-)

Jinak slovo zabivam se píše zabývám, není to také vychytávka od erika? :-)))

Mobilní telekomunikací se zabývám od doby prvního GSM mobilu od Eurotelu a vyzkoušel jsem rovněž spoustu typů a výrobců, jen tak ze zajímavosti, ale vždy jsem se velmi rád zase vrátil ke značce NOKIA, trpím snad proto sladkou nevědomostí uživatelů NOKIA? :-))

0/0
10.2.2003 20:45

David

Re: Sladká nevědomost uživatelů Nokie!!

S tímto souhlasím. Mobily už mě živí víc jak 2 roky a zákazníků, kteří vyměnili starší Nokii za nový Eric jsem fakt moc nepotkal. Kdo jednou měl co do činění s Nokií, z 99% už u ní zůstane.

Naopak zákazníků, co přešli od Erika k Nokii, je nepočítaně (tedy nejen od Erika ). O tom koneckonců svědčí statistiky - z bývalé jedničky propad až na 5. příčku za Motorolu!!! - trochu ostuda, ne?

0/0
12.2.2003 16:53

marav

nokia vs ericsson
Vazne jsem uvazoval o koupi T68.Vzhledove nema chybu,ale to je vec nazoru.Display na svou dobu slusnej,provedení menu je super,funkcne nema chybu,ale dve veci jsem neprekousl-neuveritelna pomalost!! telefonu a mizerna klavesnice.Nejsem fanatickym priznivcem Nokii,ale vzdycky u nich skončím prave kvuli klavesnici.Nechapu proc ostatni vyrobci nevenuji prave tomu vetsi pozornost.Vzdyt prave na tom nejvic zavisi pohodli a spolehlivost a hlavne rychlost ovladani telefonu.Naprostym unikatem v tomto ohledu je Siemens S55 kde kursorovy kriz funguje vzdy  na po druhe nebo na potreti a u tlacitek na prijmuti/odmitnuti hovory citem vubec nepoznate,ze jste je zmackli!!
0/0
7.2.2003 22:51

Jean-Paul

Ty telefony.......grrrr
i ten největší hňup má dnes mobil .......... a i ten největší hňup má dnes Nokii 6310.......křičme z okna......je to jistější a levnější
0/0
5.2.2003 12:18

Libor

Nokia connecting people
Po přečtení některých hloupých a vulgárních reakcí na článek jsem si položil otázku - opravdu je ten internet dnes u nás tak rozšířený, že i takový lidé ho mají? Měl jsem v rukou více telefonů Nokia ale i hodně telefonů Ericsson a musím říct, že Nokia je opravdu horší. Je pro lidi, kteří musí mít "vždy to nejlepší". Říkají si já mám Nokii, kdo je víc? Myslí si že jsou "in". Ericssony jsou po funkční stránce jasně lepší jen s tou pomalostí by se mělo něco dělat. Určitě i ma můj příspěvek se ozvou zamindrákovaní a flustrovaní jedinci, co budou tvrdit že Nokia je Best, ale není tomu tak. Dnes již Sonyericsson drtí Nokii ve všech třídách telefonů, (vyjímku tvoří pouze Nokia 9210, který je opravdu výborný, ale to už není telefon v pravém slova smyslu.) jak cennově tak i kvalitou. Skuste si srovnat T300 s N3510i nebo T68i s 6310i. Je to jasné...
0/0
5.2.2003 19:31

Tomáš Havlík

Re: Nokia connecting people
No je těžké srovnávat 68i s 6310i, když 6310i je o dost starší. Kdybych měl srovnávat nějakou nokii s 68i, tak by to byla 6610. Měl jsem v ruce 68i a ten joystick se mi moc dobře novládal, ale asi bych si na ten telefon lehce zvyknul a ještě při stisku pravého horního tlačítka se mi zdá jako by se ten telefon měl rozzlomit, protože se zmáčkne  i display. Možná to byl jen vadný kus :-).
0/0
7.2.2003 15:27

Petr

Re: Nokia connecting people

Pisatel Libor ma zjevne problem se zamindrákováním, já ne, přestože NOKII používám bez problému již několik roků k mé plné spokojenosti. Pisatel Libor nepochopil, že se zde porovnává Erik 320 s Nokii 6310i a já tvrdím, že NOKIA 6310i je jasne lepší. Pisatel Libor měl mobily v ruce, já je na rozdíl od něj i používal. Nikde jsem zatím nečetl, že by sonyericsson drtil NOKII ve všech třídách jak pisatel Libor fundovaně uvádí, podle údajů prodeje jednotlivých značek mobilů ve světě, bych řekl, že je tomu právě naopak :-)

Nejsem zastánce NOKIE, jen jsem s ní spokojen, jsem snad proto frustrovany či zamindrákovaný? Pisateli Liborovi doporučuji návštěvu psychologa, aby přehodnotil své hodnocení lidí podle značek mobilů, které používají. Pokud by snad pisatel Libor měl nějaký mindrák z návštěvy psychologa s důvěrou se může obrátit na mne případně mu doporučím zaručeně dobrého kolegu, přestože používá rovněž mobil značky NOKIA :-)

Pisatel Libor apeluje na vulgární příspěvky a počítá s ohlasem "zamindrákovaných" lidí, tímto svým výrokem šmahem zařadil přispěvovatele mezi zamindrákované uživatele mobilů značky NOKIA a to jen proto, že mají jiný názor než pisatel Libor, už z toho je patrno, že mé doporučení návštěvy psychologa je na místě, aby si tam trošku poopravil mínění o lidech a hlavně o sobě samém

Již jsem se zde dočetl, že značku NOKIA používají jen méně inteligentní jedinci a teď se dovídám od pisatele Libora, že jedinci i zamindrákovaní a frustrovaní, tak co se ještě dovím zde dalšího o nás, kteří jsou s mobily NOKIA spokojeni? :-))

 

0/0
7.2.2003 20:48

X

Tak to je husty...
... tohle je opravdu pripad! Ponekud vydlabanejsi a omezenejsi hlavicka.
0/0
4.2.2003 13:26

Oldík

To je počteníčko....

Zajímavé, jak mobilisti bezhlavě fandí tomu svému. Nokia je huj, ostatní je hnůj. Erik a víc nic. S tím se jděte vycpat. Autor popisuje trable přechodu z jednoho mobilu na druhý, který má naprosto odlišnou filosofii ovládání. To, co se v reakcích dočtu, je taky poučné. Erik pro inteligenty a technoidy, Nokia pro blbce. HMMM... I U R320 se lze v menu pohybovat stylem šipkou furt jedním směrem a někde se najdu, pak se vzdám jiným směrem. Menu u něj mi připadá přehlednější než u Nokie, obojí jsem vyzkoušel, u Nočky jsem si zpočátku nebyl úplně jistý, co mi chce některými hláškami říct, u Erika to šlo hned a bez návodu. Že mi Nokia svítí při buzení 10 vteřin, to mi nepomůže, pokud se nevzbudím dost rychle (a že mi to jde někdy ztuha). Je pravda, že 320 je při psaní SMSek o něco pomalejší, ale není to tak strašné a vadí to tomu, kdo musí odeslat nejmíň 3 zprávy za minutu. Co se týče inteligence, průměrně inteligentní člověk by měl být dostatečně přizpůsobivý a na nový mobil si poměrně rychle zvyknout. Jak ale praví přísloví, co se v mládí naučíš, ve stáří ne a ne zapomenout.

Mobilisti všech značek, bijte se!!

0/0
30.1.2003 19:32

Tomáš Havlík

FIRMWARE
Nevíte někdo, jak zjistím na N6310i verzi firmware? Chtěl bych se dozvědět něco více o problémech N6310i s bluetooth, protože bych si chtěl koupit USB modul bluetooth a četl jsem, že si s některými neví rady.
0/0
27.1.2003 12:44

Honza.c

Re: FIRMWARE
NOKIA obecně-  *#0000# tedy slovy-hvězdička,křížek,nula,nula,nula,nula,křížek
0/0
27.1.2003 20:49

Tomáš Havlík

Re: FIRMWARE
Díky
0/0
28.1.2003 12:45

?

Do pici s tvojim Ericsonem
?
0/0
21.1.2003 22:55

god

Si kokot radsi si porid telefonni budku
Si kokot radsi si porid telefonni budku
0/0
20.1.2003 23:57

Jirka

Re: Si kokot radsi si porid telefonni budku
Mas pravdu je to kokot. Absolutne s tebou souhlasim.
0/0
4.3.2003 9:26

J.V.

Vis, po precteni toho clanku te lituju

Vis, po precteni toho clanku te lituju. Zamestnavatel ti koupi takovy telefon a ty se s nim musis naucit zachazet. Myslim, ze hovorit o infarktu je trosku silne kafe, protoze tam jde o zivot, proti tomu je tvoje vysoke skore a odesilani smsek uplna picovina!

0/0
20.1.2003 21:35

Jyrki

At kazdy pouziva co mu vyhovuje a da pokoj.
Osobne jsem mel i Nokii i Ericsson. Oba maji sve mouchy a prednosti (jako ovsem kazdy vyrobek), takze clovek musi volit to co mu vyhovuje nejvic, me vyhovoval vic Ericsson, tak jsem se k nemu vratil. Ma sice pomalejsi menu, ale jinak dle meho gusta. Pravda taky je, ze nove Ericssony jsou poruchovejsi, ackoli tady je to asi taky o necem jinem, ony totiz nove mobily jsou vsechny poruchovejsi nez ty starsi. Vyrobci je tlaci na trh jeste pred odladenim, vyrobu sveruji nejaky Cinskym "partnerum" a kvalita jde pod kytky.
0/0
20.1.2003 13:29

Petr Sramek

zlaty Erik
Dost jsem se nasmal pri cteni nekterych zasmal... jestli jsi nekdo vsimnul, ze kazdy uzivatel si brani prave svoji znacku :oD Clanek jsem si precetl, protoze jsem jeste pred dvemi tydny mel prave Erika 320. Nemohl jsem si ho vynachvalit. Tedka mam Siemens a jsem taky dost spokojeny, ale znate to porekadlo se zeleznou kosili... Dost jsem se zasmal, kdyz jsem zjistil, ze pisateli schazi stejne jako mi "erikovske vychytavky". Uz jsem zkousel hodne telefonu a zadny se nevyrovnal erikovske praci s hovory -to je fakt! ...presne, jak bylo napsane v clanku. Jedina chybka 320ky je pomalost a (pro me jako pisatele) chybejici T9 -jinak bych ho mel znova.
0/0
18.1.2003 21:58

Zoltan Nemeth

Re: zlaty Erik
podla mna to nie su "erikovske vychytavky" ale standardne a logicke vlastnosti ktore ocakavam od akehokolvek manazerskeho telefonu... alebo ze by nie??? :-)))
0/0
20.1.2003 10:23

DnF

Re: zlaty Erik
Podepisuji, potvrzuji!
Tuto nokii mam po Erricssonu 2618(!) a nelzu, ze bych se obcas vratil zpet. Nokie ma opravdu ABSOLUTNE nelogicke ovladani. Nekupujte si ji, mate-li moznost zustat u nejake solidni znacky.
0/0
24.1.2003 22:28







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.