Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Co si myslíte o kroku T-Mobile směřujícímu k ukončení zasílání bezplatných SMS z internetu svým záka

Aktualizováno: Druhý největší mobilní operátor v České republice T-Mobile dnes šokoval tiskovou zprávou, v níž informoval o úpravě stávajících tarifů a nových službách. Oznámil v ní totiž, že se rozhodl zrušit bezplatné zasílání krátkých textových zpráv z internetu a to od února příštího roku. Znamená tento krok úplný konec v Čechách tolik populárního zasílání bezplatných SMS z internetu?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

stanislava

problém

prosím o radu : když chci přeposlat email tak mi to píše že jsem překročila velikost schránky,přitom jí mám neomezenou.poraďte

0/0
17.1.2009 13:35

Lukáš Andrysík

SMS ZDARMA!!!!!

SMS ZDARMA!!!!!

Staci kdyz se cumnete na str http://www.internetjam.net tam je sms na t-blba a oskara

a dalsi link http://sms.ac tam se registrujete na mobil vam prijde aktivacni cislo to zadate na jejich strankach a muzete zacit odesilat 8 SMS denne  zdarma 

A samozdrejme i na T- mobila/ bebila

0/0
17.3.2003 13:26

Marek Palatinus

Nová SMS brána do T-Mobile

Dobrý den,

se zájmem sleduji diskuze ohledně zpoplatnění SMS brány u T-Mobile. Též jsem sledoval vývoj situace ohledně bojkotu T-Mobile. Nestalo se, jak jsem očekával, naprosto nic. Samotného mě zpoplatnění brány mrzí, denně jsem posílal několik desítek SMS zpráv.

Zároveň si vás dovoluji upozornit na nový Internetový server http://www.levnesms.cz/ , který nabízí levnější SMS než přes většinu SIM karet zákazníků. Doufáme, že touto službou uživatelům opět umožníme posílat větší počet SMS tak, aniž by to jejich peněženka výrazněji zaznamenala.

Výraznou výhodou oproti T-Zones je možnost posílat SMS pro uživatele nevlastnící SIM T-Mobile.

S pozdravem

Marek Palatinus, technický správce serveru

0/0
2.2.2003 0:10

Roman Joura

Zasmějte se s přáteli...

Zdravím!

Na víkend něco pro milovníky tragikomedií a černého humoru - doplněná stránka:

http://tmo.webpark.cz/podivnosti.htm

0/0
19.1.2003 1:29

Roman Joura

Novinky na tmo.webpark.cz

Zdravím!

Čtěte na
http://tmo.webpark.cz :

58 přeposlaných emailů za minutu
http://tmo.webpark.cz/58_za_minutu.htm

Vzkaz RadioMobilu klientům: Registraci na T-Zones nezrušíte, placenou SMS bránu nevypnete, jak bude vypadat bezplatná notifikace příchozího emailu na mobil nevíme a na bezpečnost Vašeho účtu na T-Zones se neptejte (pokračování korespondence s oddělením péče o zákazníky).
http://tmo.webpark.cz/t_zones_opz.htm

0/0
15.1.2003 5:00

Roman Joura

T-Zones Tě neopustí, Ty je taky ne

T-Zones: začal jsem si dopisovat s oddělením péče o zákazníky. TAKŽE: Zrušit všechny služby na T-Zones je možné pouze deaktivací SIM karty :-) Je ale možné vypnout přeposílání emailů na mobil. Stačí prý deaktivovat všechny filtry a upozornění. Korespondenci průběžně umisťuji na stránky

http://tmo.webpark.cz

Přímý odkaz je http://tmo.webpark.cz/t_zones_opz.htm

Na stránce dnes taky trocha dalších drobných aktualizací.

0/0
13.1.2003 3:04

Roman Joura

Letáčky a "firemní informace"

Škoda že nevyšel tiskem aspoň kus chatu s panem Hájkem. Odpadla by spousta práce s propagací bojkotu :-))
Bojkot je za dva týdny, myslím, že je vhodný čas nadělat pár letáčků a rozvěsit je po fakultách, VŠ kolejích, případně i středních školách. Nemusí jich být nijak moc, většina lidí se dozví o věci ze SMS nebo emailu. Stačí jeden dobře umístěný leták, aby akce byla vidět. Předpokládám, že většina zde přítomných je z Prahy, takže o tu starost nemám. Jde o ta další města. Já jsem z Českých Budějovic, takže tady to lze považovat za zařízené. :-)
Těm, co rozesílají zprávy mejlem nabo SMS, bych navrhoval zlepšovák - připíchnout ke zprávě odkaz na stránky. Lhostejno které, je jich dost. Člověk, který dostane takový email a v první chvíli si pomyslí, že se odesilatel zbláznil, MUSÍ mít možnost se dozvědět, PROČ se bojkotuje! Spousta lidí pořád nemá nejmenší tušení, že se nějaké vážnější změny v únoru vůbec chystají! Hlavní tedy je šířit INFORMACE, samotná propagace bojkotu je až na dalším místě.
Dobré je nadále bombardovat média, neboť ta zkostnatělejší si ničeho nevšimnou, dokud nebudou mít na stole aspoň tisíc diváckých/posluchačských dopisů.

A ještě drobnost: Ta úvodní stránka www.t-mobile.cz není proměnlivá, jak jsem psal včera. Když si jí nahodíte, žádnou "upoutávku" na změny prostě nemáte. Musíte nejdřív kliknout vlevo na "Aktuality". Blikne to a na první pohled se jakoby nic nezmění, ale už na ten druhý zjistíte, že stránka odkazuje na několik dalších článků, které předtím nebyly, mj. vpravo nahoře na "úpravy cen".

0/0
13.1.2003 2:55

wraithguard

Co je to za nesmysl?
Zdravim. Tohle me prijde teda pekne vypeceny a pripada mi to jako chovani nekoho, kdo nema ani trochu vlastniho rozumu. 1) Zpoplatneni zprav, ktere prijdou uzivateli na jeho mobilni pager je slusne receno nanic. Zadny spamer se neda zastrasit nebo odstranit pomoci filtru, to vi i male dite (bohuzel ne TM). Anebo to vi, a proto to vidi jako zvyseni zisku, nevim. Kdyby nekdo vedel, jestli se da registrace v T-Zones nejak zrusit, dejte mi prosim vedet, dokud mam jeste cas :). Vzdycky me lakalo nekoho poradne "zbombardovat", tak to ted muzu delat, kdy se mi zachce. Staci jen najit spravnou emailovou adresu, viz bezna jmena "pepa", "franta", atd., a je to. Tim bych chtel ostatni uklidnit, ze je to jen muj napad :). Navic filtry jsou vetsinou zalozeny na porovnani emailove adresy, ale kazdy uzivatel emailu snad vi, ze si ve svem klientu muze nastavit email jaky chce, treba "ahoj@vole.cz", a zadny filtr ho neodradi, protoze si potom nastavi zase jinou. Apropos zkouseli jste uz odpovidat na spam? Takhle nejak to u nich funguje a proto se s filtrama muzou jit emaileri s prominutim klouzat! 2) Zpoplatneni webove SMS brany, ackoliv spousta svetovych operatoru to nezpoplatnuje, nebo umoznuje celkove odesilat SMS zdarma, je take velice uzitecna vec. Chcete posilat SMS z webu a nemate TM? Jednoduche reseni. Kupte si mobil s TM tarifem a usetrite! Navic muzete posilat SMS i do jinych operatoru, ackoliv z jejich bran to muzete posilat stale za "pakatel", ktery zaplatite za pripojeni. Proste az se jednou (v unoru) probudim a budu chtit nekoho pocastovat z netu nejakou milou zpravou, radsi se zase odpojim a zavolam mu (ji) zlatym telekoumackym telefonem. Sbohem drahy TMOBILE :).
0/0
13.1.2003

Jarda Mareš

SMS-T-Mobile
 To že T-Mobile budou mít placené sms z internetu si myslím že je špatný krok vůči všem zákazníkům. Já osobně vlastním tvist a budu ho rušit protože volat do vlastní schranky za peníze je taky docela podraz od této společnosti,vůči všem a myslím že ztratí plno klientů.
0/0
12.1.2003 20:27

Dáša Kalinová

Špatný krok

Myslím si, že nabídka některých služeb zdarma (SMS Chat, Loga a zvonění a Navigátor) zákazníkům nedokáže vykompenzovat zvýšené náklady a mnoho zákazníků se rozhodne změnit operátora. Vždyť ostatní operátoři mají podobné služby i za výhodnější tarify. I pokrytí má podle mých zkušeností nejhorší ze všech tří největších českých operátorů. Já jsem zákaznicí Eurotelu a i když nemá nejvýhodnější tarify, nemohu si na jeho služby stěžovat. Jen doufám, že se i můj operátor neuchýlí ke zpoplatnění zasílání SMS přes Internet, protože je to jeden z mých nejčastějších prostředků komunikace. I tak mají operátoři velice vysoké zisky, protože tento druh komunikace je v dnešní době nezbytný, tak snad nebudou tak chamtiví. A i připojení na Internet je placené.

0/0
9.1.2003 11:55

Roman Joura

Novinky na tmo.webpark.cz. Bojkot 28. ledna
Hlásím novinky na stránkách
http://tmo.webpark.cz
Mimo jiné: Zpráva od Sdružení obrany spotřebitelů, stručný návod na vypovězení smlouvy - z podnětu návštěvníků stránek, kteří upozorňují, JAK SNADNÉ JE PROPÁSNOUT TERMÍN!
A taky "bojkotní" novinky. Kromě již ohlášeného celodenního bojkotu všech služeb sítě 28. ledna se množí důvody, proč jednou provždy "bojkotovat" portál T-Zones.
Dále vzniká bojkot multimediální sítě MMS, který by měl být také dlouhodobější. Co je smyslem této akce, čtěte na:
http://pearcentral.host.sk/tmobile
0/0
8.1.2003 1:43

Emil

P E T I C E

Ahoj,

taky nesouhlasíte se zpoplatněním SMSek z internetu? No, kdo by taky souhlasil. Je s tim třeba něco dělat, cokoliv....
Pokud chcete dát t-mobile najevo svou nespokojenost, podepiště petici na http://antit-mobile.wz.cz/ a přidejte komentář, co si o nich myslíte.

Zdar a smrt T-Mobile.

Zdraví Emil

P.S.: nevím jak vy, uživatelé této sítě, ale já jsem už přešel na Oskara...

0/0
7.1.2003 21:35

Jindrich Vosmik

Info

-Prave me na infolaine Oskaru potvrdili, ze u pausalu je cislo na prani.

-mam u TMO uzavren dodatek ke smlouve, kt. hodlam zrusit a prejdu zatim za 400,- na twist. To pro pripad volani a SMS. Necham to do vyprseni 100,- kreditua budu informovat vsechny  a  pak nazdar. Zkuste to taky.

 

-Eurotel ma momentalne super datove nabidky.

 

vice na starnkach

http://jivo.hyperlink.cz/antitd/

0/0
6.1.2003 16:50

Roman Joura

"Nová úprava" stránek tmo.webpark.cz, bojkot T-Mobile 28.01.2003

Na vědomí se dává, že na stránkách

http://tmo.webpark.cz

proběhly nové úpravy a zpřehlednění. ;-) Speciální zpráva pro zákazníky T-Mobile: Prohlížení stránek včetně klikání na jednotlivé odkazy zůstává i nadále ZDARMA! :-D

Z novinek bych vypíchl hlavně stať o "kvalitě" T-Zones. Jinak jsem na základě zdejší diskuse doplnil rubriku "SMS brány ve světě" a ještě jednou sepsal důvody, proč protest proti T-Mobile nepovažuju zrovna za nějaký výplod utopie, nýbrž za logický následek toho, co T-Melouni nachystali.

Na stránkách je k dispozici stále návrh dopisu, který si může kdokoli stáhnout a zaslat RadioMobilu. Adresný nesouhlas může mít odpovídající účinek!

Je tam také odkaz na tiskovou zprávu Sdružení obrany spotřebitelů. Je velmi sympatické, že se lidé ze Sdružení do problému vložili už teď!

Připomínám o bojkotu služeb T-Mobile v úterý 28. ledna. Jak dát o tom vědět co největšímu počtu lidí, to doufám vyřeší každý zainteresovaný podle svých možností. Já budu rozesílat SMS na všechna čísla, která mám v mobilu a na všechny emaily, které mám ve všech adresářích v počítači i v "ručních" záznamnících. TO FUNGUJE! Kolikrát už se touhle spontánností vyřešila spousta věcí! No a samozřejmě dám o bojkotu taky vědět každému, koho potkám.

A bojkot se samozřejmě týká pouze těch, kteří ještě 28. ledna u T-Melounů budou. :-)

0/0
6.1.2003 1:03

Martin Kvapil

proc rusit aliasy?

Premysleli jste nekdo co se stane az T-Mobil zrusi vsechny emailove aliasy? Stacilo by prece, kdyby jen pozastavili veskere preposilani do doby nez si to zase kazdy uzivatel znovu nastavi, pokud ovsem bude souhlasit s novymi podminkami. Takze az 4.2. T-Mobile zrusi vsechny aliasy tak

1. prijdete o svuj alias, pokud se libil nekomu jinemu, bude rychlejsi nez vy a drive se zaregistruje a alias vam ukradne (poslete mu 1000 meilu a on si to rad rozmysli az uvidi ucet :-)))

2. i kdyz vam alias nikdo krast chtit nebude, tak novy si zakaznik muze zaregistrovat vas stary alias nevedome, jelikoz ke 4.2 budou vsechny k dispozici, a protoze mnohym uzivatelum zustane nastavene posilani upozorneni a presmerovani na emailovych serverech jeste nejakou dobu nezmenene, bude dostavat vase emaily nekdo uplne cizi, coz muze byt pekny zpusob narusovani soukromi. A pokud takto ucini clovek bez umyslu cist cizi postu, tak bude kazdopadne za kazdou prijatou zpravu platit i kdyz ho vubec nebude zajimat.

Jsem moc rad, ze jsem se nikdy nestal zakaznikem T-Mobile a zustal jsem verny Oskarovi i v dobach, kdy jim vsechno jeste moc dobre neslapalo.

0/0
4.1.2003 23:27

Vojti ---

Re: proc rusit aliasy?

Hezky napsano, ale pokud vim tak T-mobile rusi stare "Paegasovske" adresy ve tvaru:
xxx@sms.paegas.cz  tudiz nove restrovani na Clicku nebo T-zones (hruuuzne nazvy) budou mit porad stejnou e-mailovou adresu a tato zmena se jich nijak nedotkne.

PS: Pozdravuj Oskara

<ojti

0/0
5.1.2003 0:12

Jan Duchoslav

Cena SMS

Nejvíc křičí ten, kdo posílá SMS přes WEB ze zaměstnání a nemusí platit za připojení k Internetu. Kdo si vytáčené připojení platí z vlastní kapsy, zjistí že poslat SMS přes mobil i za novou cenu bude lacinější. Uvědomte si, že nic není zadarmo

0/0
3.1.2003 9:01

sam7

WASH`NGO - já tedy ne - fak končím
Tak to je fak konec s T-M, já už dál nehraju, nejhorší je, že tam stejně naprostá většina zůstane...., můžou si dovolit mnoho a pozicí na trhu to stejně neotřese.
0/0
3.1.2003 8:24

Pavel Polách

Lidé, bděte!
Nečetl jsem celou diskusi a všechny příspěvky (a za to se autorům omlouvám) a možná se tedy budu v lecčems opakovat, ale prostě mi to nedá, abych nenapsal svůj názor. To, co teď T-Mobile 'vymyslel', mi připadá jako poslední z plejády výstřelků věrných heslu 'je třeba zdražovat, ale lidem to musíte vysvětlit tak, aby to vypadalo, že zlevňujeme...'. Člověk si opravdu jen může povzdychnout, kde jsou doby Paegase... Prvním signálem pro mě byla 'vteřinová tarifikace' (ale, až po tom, co mi zaplatíš celou minutu...). Argumenty typu 'průměrný uživatel stejně volá déle jak minutu, takže je pro něj vteřinová tarifikace výhodnější' je opravdu dobrá tak pro babku z Horních Kotěhůlek, ale ne pro člověka, který absolvoval alespoň střední školu. Neboť ví, že ohánět se pouze průměrem je dosti chabé. Pokud devět lidí volá 20 vteřin a jeden jediný 8 minut, pak sice dostaneme průměrnou délku hovoru 1 min 6 s, ale při tarifikaci po půl minutě a ceně jedné minuty hovoru 5,- Kč inkasuje operátor 9x2,5+40=62,5 Kč, zatímco při 'vteřinové' tarifikaci 9x5+40=85 Kč. Jen a jen operátor totiž může vědět, jaká je skutečná délka jednotlivých hovorů... A co mu tedy více posype. Dalším signálem pak pro mě byla akce 'melouny'. Pokud pominu - dle mého názoru a vkusu - dosti podivnou televizní reklamu (asi jsem staromódní, ale Vánoce jsou pro mě něčím tak trochu nedotknutelným a tohle bylo trochu moc), dost mě udivil princip soutěže. Vytaháme z lidí peníze za SMSky, navíc malým písmem někde dole na letáku uvedeme, že ta SMS je kapánek dražší, než obvykle, a pak rozdělíme nějaké peníze. To už fakticky radši sázet sportku nebo jít do kasina. Tam aspoň znám výherní čísla nebo v ruletě vidím, co padlo za číslo... Ovšem poslední, hned snůška 'vylepšení' (ať je člověk víc zmatený a neví, na co víc nadávat...), to už je fakt příliš. Mě osobně se nejvíc dotýká zrušení přeposílání e-mailů na mobil. Mám totiž drobný web-shop a když si někdo něco objedná (tj. dostanu e-mail), hned vím, co to je za zboží (těch 140 znaků na to bohatě stačí) a jestli ho mám na skladě, nebo ho začít shánět a podobně. Ono vlastně vem to čert, zvládl bych to i bez přeposílání, holt bych chodil častěji kontrolovat e-maily, ale o to tu nejde. Snad se to nikoho nedotkne a je to jenom přirovnání, ale jde o to, že mi to trochu připomíná praktiky drogové mafie - rozdáme dětem zadarmo bonbónky (rozuměj budou moci zadarmo přeposílat e-maily) a až si na tom vytvoří závislost (rozuměj, až na tom více či méně postaví byznys nebo něco jiného), tak je to necháme zaplatit. Pravda, je to trochu 'drsné' přirovnání, ale - safra - nic vhodnějšího mě nenapadá. A sdělit některým tuto 'radostnou novinu' pár dní po tom, co dostali 'utržené sluchátko' pod stromeček, to je taky silný kafe. A ještě skoro brečet nad tím, že 'my jsme ti první, co s tím začneme, ostatní budou muset taky, jen my chudáci to odskáčem, že jsme teda první...', to už je opravdu moc. Navíc 'vyvážit' tyto 'podpásovky' zlevněním volání ve špičce z Twistu na pevnou linku o celých 2,90. Nemyslím si tedy, že třeba já bych byl vzorový typ uživatele Twistu, ale za rok bych na tom ušetřil tak 5,80 Kč (naposledy jsem volal z Twistu na pevnou linku v září 2002 a další hovor plánuji tak na březen 2003 - teď je ovšem otázka, zda v té době budu mít ještě Twist...). A nevím o nikom, kdo by volal z Twistu na pevnou linku nějak zběsile - zpravidla je takovéto volání uskutečněno pouze v nezbytně (podtrhuji nezbytně) nutných případech. Ať to teda nějak zakončím: my Češi jsme přece jenom trochu 'jiná nátura', než jsou zřejmě pánové ze zemí západních sousedů zvyklý. Jestli jim to tam zákazníci 'baští', budiž. Tak nějak mám pocit, že - vzhledem k tomu, že už se neválčí na poli bitevním, ale jiném - je ta nejlepší doba a příležitost se 'ukázat'. Tedy ne tak, jak tomu mnohdy v minulosti bylo - zanadávat si a pak stejně ohnout záda - ale použít všech dostupných prostředků, které jsou k dispozici. A pokud tím posledním možným bude rozloučit se se svým předčíslím 603 či 604 a vydržet těch pár týdnů, kdy budete muset nosit víc telefonů, než si ti, co vám volají, zvyknou, pak to myslím stojí za to. V první řadě jde totiž o byznys. A pokud se ti pánové někde přepočítali a teď mají hluboko do kapsy, tak ať to sbalí a jdou, odkud přišli a nesnaží se rozkutálené penízky tahat z našich kapes. A jestli tady zkrachuje nějaký operátor, tak naše vnoučata se o takové prkotině v dějepisu učit nebudou. Ale možná se dočtou o tom, že po vstupu do EU to s námi šlo od deseti k pěti. A to jen proto, že na sobě necháme dříví štípat.
0/0
2.1.2003 22:45

Vojta

Neprekvapuje

já na T-Mobile nadávám od tý doby, co zavedli nový internetový stránky, kde nás děli na ty "významné", a na další tři skupiny. Nemůžu si pomoct, ale jako člověk s twistem si díky tomu připadám úplně bezvýznamnej. Ale musím uzat, že t-debil je fér, že mi to, že mezi významný zákazníky nepatřím, řekne přímo do očí (resp. do monitoru).

Od ty doby sem smířenej s osudem a nic mi nepřipadá divný a na nic si nestěžuju

0/0
2.1.2003 19:29

Stepan Voj

Bezplatne odesilani SMS ve Francii
Obevila se tu nekolikrat otazkam jak je to s bezplatnym odesilanim SMS z internetu na Zapade a takova je situace ve Francii, kterou znam velmi dobre, nebot tu v soucasne dobe studuju. Beplatne odesilani textovek ze svych stranek nabizeji vsichni 3 operatori: SFR, Orange i Bouygues Telecom. Nicmene textovky zdarma tu nelze odesilat tak snadno, jak je tomu v soucasne dobe v CR. Kazdy z operatoru ma ruzne limity na odesilani bezplatnych SMS.Zatimco Orange a SFR umoznuji odeslat max. 3 SMS na jedno cislo a z jednoho pocitace denne, nejmladsi operator Bouygues nabizi kazdy den volnou kvotu na odesilani SMS do sve site. Netusim, jak velky pocet SMS zdarma to muze byt, nicmene tato kvota byva v pracovni dny dosazena zpravidla kolem poledne.Po vyprseni kvoty, je mozne odesilani bezplatnych textovek pouze na zaklade registrace, ktera je pristupna vyhradne zakaznikum Boygues a umoznuje jim odeslat max,5SMS denne. Vsicni 3 operatori rovnez omezuji delku bezplatnych textovek, a to zpravidla na 110 znaku. Vypis o doslem e-mailu na telefon zde odeslat nelze. Odesilat SMS z internetu lze samozrejme komercne, podobne jak o tom uvazuje cesky T-mobile, nicmene, zpravidla ze soukromych stranek, ktere operatori nevlastni, ale za nizsi cenu, nez kterou zakaznik pl formou tzv. "forfaits" (predplaceny kredit na urcity pocet SMS, za cenu min. o 30% nizssi). To, ze na odesilani bezplatnych SMS z internetu tu panuji restrikce lidem nicmene moc nevadi, lide si tu spis telefonuji, na rozdil od CR, jsou tu textovky pouze druhoradym doplnkem mobilni komunikace, coz je dano i jejich vyssi cenou (kolem 0,30 EUR v predplacenych kartach, ktere tu ostatne ma malokdo, nebot francouzsti operatori nabizeji vyhodne tarify a velmi nevyhodne karty s dobijecimi kupony, ktere je nutne vycerpat v rozmezi 1 az 3 mesicu a poskytuji mene sluzeb nez tarifnim zakaznikum. S predplacenou kartou tu mj. nelze zobrazit volane cislo na mobilu. Mate-li kartu a chcete-li vedet, kdo vam vola, musite zaplatit 1,50EUR mesicne.) Z vyse uvedeneho popisu vyplyva, ze chzystane optreni T-mobile nevraci CR zpet na "Vychod" nebo do "praveku mobilni komunikace", jak zde bylo napsano, ale je beznou soucasti obchodni politiky zapadnich operatoru.Nicmene souhlasim s tim, ze uplny zakaz neni dobry, navrhoval bych spis urcite restrikce na odesilani bezplatnych SMS z internetu (podobne jako napr. zde ve Francii, tj. limitovat pocet odeslanych znaku nebo zavest denni kvotu na pocet odeslanych SMS zdarma nebo vyhodne tarify na takto odeslane SMS)
0/0
2.1.2003 16:18

Martin Rychtecky

Stary Tarif

I kdyz jsem na PG od zacatku, budu muset v tomto mesici prejit pod OSKARA.

Mam Aktiv+Nonstop  (drive Ekonom + Nonstop)

To ze uz nebude WEB SMS pro me neni tak kriticke, ale vadi mi:

1) do ted mi PG uctoval po 30s , takze kdyz jsem stihl hovor do 30s mel jsem cenu 

   hovoru  za pul ....normalne za 2.30 nebo za 1.15Kc do pul minuty. Od Unora jiz cela

  minuta.

2) Drive jsem mel e-mail xyz@sms.paegas.cz a ted xyz@click.cz  jenze uz mi

   od Unora nikdo nic neposle.

Jelikoz v obou pripadech PG zmenil sam od sebe smlouvu, tak odchazim.

Podle meho, by se ke "starym" zakosum mel chovat jinak a ne takhle.

Martin

0/0
2.1.2003 13:40

Tomas Dulik

Novorocni prani...at tento unor neni pro T-Mobile vitezny!

Doporucuji, pokud jste to jeste neudelali,  poslat vsem vasim znamym novorocni prani - s  malou vlozenou reklamou na tarify Oskara...a poslat  kopii (CC:) na oddeleni pro vztahy s verejnosti T-Mobile.

Pokud nechcete ztracet cas, klidne pouzijte nasledujici text, vzdavam se vsech autorskych prav ve prospech naroda:

From: "Tomas Dulik" <dulik@rektorat.utb.cz>
Cc: "info@t-mobile.cz",
 "martina.kemrova@t-mobile.cz",
 "ji.hajek@t-mobile.cz"
Bcc: Vsichni moji znami a spolupracovnici,
(v poli "BCC" je vas asi 100, vazim si vaseho soukromi a proto nejsou vase
adresy pro ostatni prijemce viditelne),

Mili kamaradi, znami, spolupracovnici,

z celeho srdce vam preji vse nejlepsi v novem roce, hodne zdravi a stesti,
lasky a at se vam dostane aspon trocha z toho, o cem snite.

Zaroven si vam dovoluji oznamit sve nove telefonni cislo - 608 XXX XXX.
T-Mobile (603 XXX XXX) budu jeste nejaky cas pouzivat pouze pro prijem hovoru, nez mi vyprsi platnost kreditu a vsichni lide, kteri mi volaji, si moje
nove cislo poznaci.

Duvod teto zmeny je shrnut v nasledujicim pojednani (nemusite cist dal, ale
pokud vas to zajima, prosim, preposlete to vsem vasim znamym, kteri o tom
nevedi, nebot jim ve vanocnim shonu mohla  kratka zprava v novinach
uniknout):

Rozhodnuti firmy T-Mobile zpoplatnit od unora SMS zpravy z internetu (dle
tarifu zakaznika), s tim, ze ne-zakazanici T-Mobile uz nebudou moci SMS pres
internet posilat, je pro mne posledni kapkou a impulsem k definitivni zmene
operatora.
SMSky z internetu jsem doposud bral jako satisfakci za nemale ucty, ktere
platim za provolane minuty. Ceny, ktere T-Mobile uctuje za SMS, zasilane z
mobilu, jsou ale pro mne v souvislosti s chystanym zdrazeni v unoru jiz
NESTRAVITELNE (jemnejsi vyraz pro SMS z Twistu za 3 Kc nenachazim. SMSka je
150 znaku, posila se ve volnych ramcich, kdy sit "nema co na praci", tak
proboha - PROC ???)

Se zmenou cen u Twistu i dalsich tarifu tedy nezbyva nez rici:
T-Mobile uz neni ani levny, tak jako byl v pocatcich Paegas, jeho sluzby
nejsou nicim vyjimecne, a neni tedy jediny duvod, proc bych mel nadale
vyuzivat jeho sluzby.

Nyni doporucuji prechod ke konkurenci i vsem svym znamym - konkretne k
Oskarovi, ktery ma uz dnes vsechny sluzby, ktere clovek potrebuje, a jeste
mnohem vic. Napriklad SMSkovaci tarif "Odepis" za 10Kc mesicne - 0,30 Kc/SMS
do Oskara, 1,50Kc/SMS do ostatnich siti, a 40!!! volnych minut do Oskara
mesicne - jak se k tomu srovnavaji tarify T-Mobile? I v nejvyssich tarifech
ma T-Mobile SMS za 1,70 Kc, pokud se vam ovsem clovek neupise na 2 roky
(tarify HIT s smskou za korunu) !!!

Marketingovym pracovnikum T-Mobile doporucuji - pokud to jeste
neudelali - zajit do nejblizsiho obchodu s mobily, koupit si za 470Kc
Oskartu, zavolat si z ni na Oskarlinku a prevest ji na tarif Odepis (zmena
je provedena do 5min), a pak si vyzkouset kvalitu Oskarovych sluzeb -
veskere nastaveni uctu je mozno provadet pres web, odkud si muzu stahnout i
mesicni vyuctovani s podrobnym vypisem hovoru a SMSek (zdarma - a funguje to
i pro normalni Oskarty!!). Znovu: jak se s tim srovnava nabidka T-Mobile?

Mimochodem, docela by mne zajimalo, jestli ve svych marketingovych planech
T-Mobile uvazili pomerne vyznamnou skupinu VS studentu - v CR jich je
nekolik desitek tisic, a rekl bych - vetsina z tech, kteri jsou jejich
zakazniky, pouziva SMS pres internet velmi casto. Neboji se T-Mobile, ze o
ne prijde? Nebo uz pro ne nejsou zajimavi? Chce byt T-Mobile pouze
operatorem pro duchodce, kteri neumi s internetem?

Tento email posilam v kopii svym znamym s vyzvou, aby jej rozeslali vsem
svym znamym, kterych by se zmeny u T-Mobilu mohli take dotknout. Spousta
lidi ve vanocnim shonu mohla kratke oznameni v tisku prehlednout, takze
myslim, ze bude dobre, kdyz se na tyto zmeny vcas pripravi.
Mimochodem, oznameni teto podstatne zmeny az po vanocich, tj. pouze 1 mesic
PRED uskutecnenim zmeny, a az PO masivni predvanocni reklamni kampani na
ziskani novych klientu, je ke stavajicim i novym zakaznikum dost neferove.

Pro zajemce uvadim nekolik linku s podrobnejsimi informacemi:

Internetova "petice" proti zruseni SMS z netu zdarma:
http://www.gameslink.cz/wdolek/

Stranky nespokojenych zakazniku:
http://www.konecbezplatnychsms.zde.cz/
http://jivo.hyperlink.cz/antitd/

Clanek a diskuze na MOBIL.CZ:
http://www.mobil.cz/mobilni_komunikace/operatori/sluzby/sluzby_tmobile/smszn
etu021227.html
Clanek na NOVINKY.CZ:
http://www.novinky.cz/00/01/20.html

Stranka T-Mobile s oznamenim unorovych zmen:
http://www.t-mobile.cz/cms/c.asp?z=1193&w=1

S pozdravem
Tomas Dulik

P.S.:
Toto  neni hoax (viz www.hoax.cz), ale protest proti svevuli silnejsi strany
vztahu prodejce-zakaznik

0/0
2.1.2003 12:39

Roman Joura

Pan Hájek hezky promluvil v televizi!

Tak pan Hájek to dnes ve Zpravodajském deníku na Primě řekl natvrdo: zákazníkům Eurotelu a Oskara vzkázal, že pokud budou chtít poslat SMS z webu někomu na T-Mobile, "budou mít takovou možnost, pokud se stanou zákazníky T-Mobile anebo si pořídí Twist kartu". Poté dostanou právo se zaregistrovat na www.t-zones.cz, odkud budou moci posílat placené esemesky.

Tak si každý sám domyslete důsledky...

0/0
31.12.2002 19:46

Luděk Vondrys

SMS Gate keeper ???
Nevíte někdo prosím jak bude potom fungovat SMS Gate Keeper ??!!
0/0
31.12.2002 11:31

Tomáš Pažourek

Re: SMS Gate keeper ???

Domnivam se, ze fungovat prestane....
Je totiz navazan na stejne rozhrani jako www stranka SMS brany - akorat s komfortnim lokalnim rozhranim, tel. seznamem, moznosti pripravy zprav offline a hromadnou adresaci.

0/0
31.12.2002 13:30

Roman Joura

Kdo je proti :-)

Dobrý večer :-)

Díky za podnětné psaní zejména těm, kdo psali včera dopoledne, než se začalo, jako na každém chatu, klasicky nadávat.

Shrnuji základní informace pro nespokojené zákazníky T-Mobile:

1. Na stránkách www.gameslink.cz/wdolek je možné se připojit k nesouhlasu s nejnovější iniciativou T-Mobileu.

2. Na stránkách jivo.hyperlink.cz/antiTD.html je možné si počíst celkem do podrobna, co plánovaná změna v T-Mobile obnáší.

3. Pakliže T-Mobile nezruší vcelku své rozhodnutí zveřejněné 27.prosince 2002, navrhuje se bojkot služeb T-Mobile na 28. ledna 2003 (týden před plánovaným zpoplatněním SMS brány). Jako symbolické vyjádření nesouhlasu všichni zainteresovaní toho dne od 0:00 do 24:00 svůj mobil vypnou.

4. Mluvčí T-Mobile pan Jiří Hájek ji.hajek@t-mobile.cz má v popisu práce kontakt s veřejným míněním a jako takový je tou nejodpovědnější osobou pro přijímání názorů především od uživatelů sítě T-Mobile. Alternativou je pak ještě info@t-mobile.cz, čili adresa obecné "péče o zákazníky".

0/0
31.12.2002 4:27

Odezva

Kdo chce prinutit T-DEBILA ke zmene sve nove politiky, at se podiva sem :

http://jivo.hyperlink.cz/antiTD.html

 

Dekuji Jivo

0/0
31.12.2002 0:15

Hana

Re: Odezva
Tak už jsem se, Jivo, připojila k tvému snažení. Nevím, nevím, jestli to pomůže, ale když se o to nepokusíme, nezjistíme to ;-) Najde se nás víc?
0/0
2.1.2003 11:54

Lubomír Vrána

tmobile ...... ach jo
Po temer 3 roky jsem byl celkem spokojeny uzivatel twistu. Paegas mi vyhovoval nejen signalem,ale i prijatelnymi cenami. Chovani Paegasu a nove tmobilu se za posledni rok zhorsilo v tom smyslu, ze neinformovali vcas o zmenach,zejmena o zdrazovani. To by me zas tolik nevadilo. Ta posledni novinka od nich je ale uz dost sokujici. Me nevadi mirne zdrazovani hovorneho, to se da pochopit,navic to neni o tolik. Ale uplne nejvic mi vadi, ze nebudu moct na mobil prijimat emaily. Takhle sem si mohl vzdycky precist aspon tech 140 znaku a vedel sem o co de. Toto je pro me strasne dulezite, nemohu se bez toho obejit, proto od unora MUSIM menit operatora,neda se nic delat. Prejdu na takoveho operatora, u ktereho toto bude mozne (samoz. zadarmo, nebot zatizeni site pri prijmuti textovky je tak neuveritelne male,ze to snad ani nema vliv,proto nechapu proc za takovou vec chteji penize, navic cena textovky neodpovida zatizeni site,porovnam-li to s hovorem), nestaci mi pouze notifikace o emailu. Navic v unoru mi nebudou moct lidi psat zadarmo a vysledek bude, ze mi skoro nikdo psat nebude, uz i proto musim prejit k nekomu u koho to mozne bude nadale. Skoda, T-Mobile,asi nebudu sam.
0/0
31.12.2002 0:09

HEMA

Gráfová a Agasi mají ještě pořád málo
Od té doby co T-Meloun převzal paegas jsem neviděl jediné zlepšení jen od rána do večera byli vidění oni 2 škaredí lidičkové, a nejvíc odporní byli na megabilboardech, jestl tato reklama byla učinější něž pouhý chlabec s Afrem na hlavě to teda netuším, Když vezmu Oskara a jejich marketingové tahy, jako třeba specíální edice oskarty, volání za 1kč, flexi sazba, ted dokonce volání zdarma, tak si doslova mlaskám, a když jsem viděl jejich reklamy, kde byli dříve viděny pouze boty, tak jsem se jí i zasmál, T-Meloun vyhazuje peníze oknem, viz gráfová a z....... melouny, podle mě úplně idiotská reklama podtrhnutá dražšíma SMS a po té ještě uznání T- Melounu že budou vracet peníze, se jen chytám za hlavu co všechno musíme platit, a ještě na ty d...... koukat v TV
0/0
30.12.2002 23:01

David Rehak

Koncim s Tmobile.
Mame ve firme 4. Skoda jen ze Tmobile se nenamahal nam to rici jako zakaznikum drive. Usetril by nam tim trochu prace. Na zasilani reklamnich picovin (s prominutim) cas a penize maji. (S cim uz me musim rici pekne stvou, protoze jsem jim kvuli tomu nekolikrat psal/telefonoval a stale mame plnou schranku i kdyz bychom chteli dostavat pouze faktury- o ochrane osobnich udaju si muzete u Tmobile nechat jen zdat) A musim tedy samozrejme politovat ty s dlouhodobymi smlouvami, vzhledem k tomu ze zmeny podminek sluzeb namaji urcite vliv na to zda lze smlouvu vypovedet nebo ne. Tmobile s celymi sluzbami jde dolu. Jen doufam ze jejich usmev radeji neuvidim, natoz aby mne provazel vsude.
0/0
30.12.2002 19:12

Fido

Nefer jednani

Na jednu stranu se da rict mate co jste chteli. Ja osobne jsem chapal brany tak, ze pres ne muze poslat sms i clovek ktery nema telefon. Tim ze bylo spoustu silencu kteri timto zpusobem posilali stovky sms k tomu dojit muselo.

Co ale pokladam za zvlast nefer jednani je zpoplatneni prichozich e-mailu. Platit za kazdou debilni reklamu, kterou ihned mazu mi prijde jako naprosto brutalni. Nedalo se to vyresit napr. pausalnim poplatkem?

Zda se mi, ze T-mobile se snazi dobyt pozici nedrazsiho operatora na trhu. Napr. v roamingu uz se mu to povedlo a i ET je levnejsi. Problem je v tom, ze tomu neodpovida kvalita site. Vybrat si nejmene spolehlivou a nejdrazsi sit k tomu muze opravdu jen dusevne chory clovek. Zda se, ze se naplnuji reci o tom, ze T-mobile ma problemy hrozici dokonce krachem. Timto zpusobem ale svuj konec maximalne urychli.

Jen pro doplneni. T-mobile jsem mel a pro nespolehlivost jej zrusil a nyni pouzivam zbyvajici dva operatory. V obou pripadech pausal.

0/0
30.12.2002 13:15

Ferdinand Kouša

T-MOBIL ANTE PORTAS

Jelikoz marketingovi specialiste TM zjevne vycerpali veskerou svou fantasii a temer vsechny moznosti jak vytahnout nejakou tu korunu z kapsy klientovy, neni tezke predikovat dalsi vyvoj. Staci pohlednout par let zpatky, kde se skvi priklad v dnesnich casech nedostizny, lec zjevne pro slintajici management TM neodolatelne lakavy. Ano, ta modla zove Zpoplatneni Prichozich Volani. Historie se pry opakuje, takze se mame na co tesit. Kazdy sam necht si pak polozi otazku, zda se opravdu chce nechat timto zpusobem kolonizovat hordou germanskych barbaru s ruzovym T na stitech. Sveho casu si uctovali stovky volu a tisice hriven stribra, dnes zacinaji zlehka. Vedi totiz, ze jsou pouhym predvojem. Polozme si tedy onu otazku a dobre si rozmysleme odpoved. Odpovidat se bude 15. cervna ...

0/0
30.12.2002 11:37

Pavel Mendl

RE: Slibuji, už nebudu posílat tolik SMS-ek (Kuba Stadler, 29.12.2002 21:05)
Také jsem se nad tím (překvapivě) zamyslel a mám několik polemických podnětů do případné diskuse: 1) ad Mezilidské vztahy: - myslím, že kultivovat vztahy nelze žádným direktivním omezením plejády možností. Naopak, čím širší škálu vyjadřovacích možností (neovlivňovaných pokud možno uvažováním, co to bude stát mě, natožpak adresáta) máme k dispozici, tím dříve si život najde svojí evolučně správnou cestu! 2) ad Náklady operátora za SMS Přes deset let pracuji v telekomunikacích, z toho několik posledních jako konzultant. Proto vím, že kapacita pro SMS v sítích všech mobilních operátorů jsou využívány na <50% a všichni operátoři zuřivě hledají cestu, jak do nich přitáhnout co nejvíce placených SMS. Musím však říct svůj názor - T-Mobile to dělá tak říkajíc pitomě (napřed lapsus s Melouny a teď tohle... Nejde tedy ROZHODNĚ o to, že by se operátoři "topili", zahlceni našimi bezplatnými SMS. 3) ad O co tu jde - nevím, zda ostatní operátoři promyšleně vyhecovali svými prohlášeními (že také zruší bezplatné SMS) T-Mobile k neuváženému kroku, nebo zda byl zbrklý sám od sebe, ale každopádně jeddiná rozumná komerční strategie Oskara a Eurotelu teď bude sledovat, o kolik klientů T-Mobile přijde po únoru 2003. Bude-li jich dost, nikdy nezruší své bezplatné SMS brány. Nebude-li jich dost, bude podobný krok rychle následovat i u ostatních operátorů. Co je to "dost" těžko říci, domnívám se ale, že <3% je málo a >10% je "dost". Vy, uživatelé T-Mobilu tedy teď jste jediní, kdo může tuto bitvu vybojovat za VŠECHNY české uživatele mobilních telefonů. A tak si dovolím shrnout své doporučení (předesílám, že sám jsem , zaplať bůh, u Eurotelu a NEMÁM provizi z reklamy u žádného z operátorů :-) ). Pokuste se o změnu politiky T-Mobilu cestou bojkotu - je to dobrá myšlenka, ale bude účinná, pokud se bojkotu zúčastní alespoň 50-60% všech uživatelů T-Mobilu. Je potřeba je získat!!! Pokud neuspěje bojkot, je potřeba co nejrychleji (cca během března) změnit operátora. Jen tak si dokážeme uhájit svobodu toku našich SMS. Hlavně je potřeba nerezignovat, nebo se nezaleknout komplikací (změna čísla), které jsou sice nepříjemné, ale na rozdíl od ztráty SMS pouze dočasné. Držím vám (a nám všem) palce. Pavel Mendl.
0/0
30.12.2002 11:12

Fido

RE: Slibuji, už nebudu posílat tolik SMS-ek (Kuba Stadler, 29.12.2002 21:05)

On bojkot podle me nebude ani treba. Zruseni bezplatnych sms spolecne se zdrazenim placenych vykona sve. Zvlaste kdyz jeden z operatoru nabizi tarif specielne pro smskovani.

 

0/0
30.12.2002 13:31

Jiří Hubka

T-Mobile a-tak..:-)
K prispevku Romana Joury: Kdyz jsem byl v srpnu tohoto roku na Ukrajine, velice me prekvapilo, ze mistni operatori uctuji za prichozi hovory.Prislo mi naprosto neuveritelne, ze v teto dobe muze existovat takovy system. Samozrejme jsem to dal kolegum najevo, jak jejich operatori ziji v praveku mobilni komunikace. A padla kosa na kamen, neco podobneho mame i doma! Dle meho nazoru jsou dve realne moznosti jak dosahnout toho, aby T-Mobile vedel kdo jsme a co chceme. 1/ petice + petice je ustavena v Ustave - petice jako institut neni urcena komercnim firmam - petice musi splnovat nektere nalezitosti (z hlavy: ochrana os. udaju, eliminace "cernych dusi") - petice je nekou adresovana a neco pozaduje ( obvykle vuci statu ci instuitucim) Myslim si, ze posilat T-Mobilu petici je jako hazet prislovecne lusteniny na zed. 2/ Spise bych se ztotoznil s otevrenym dopisem: Bude vytvoren standardni dopis zakaznika, ve kterem zakaznik pozaduje cosi (formulaci prenecham dalsimu jednani) a ten bude retezovym emailem rozeslan na vsechny svetove strany. Bude taktez vystaven na webu a informace o tomto webu budou rozeslany retezove pres SMS. Kazdy pak sam za sebe zasle na adresu T-Mobilu svuj dopis - at uz klasickou postou (je to jako dve SMS z Twistu..:-( nebo emailem. Tisice emailu a dopisu s jednim textem? To funguje i na otrle PR pracovniky (mam tu zkusenost) Jako identifikaci bych doporucoval psat do tohoto otevreneho dopisu sva telefonni cisla. Co se tyka akce boycott, plne souhlasim, jako posledni moznost se mi to zda adekvatni. Pokud tedy do 28.1. nedojde k revizi tarifnich zmen, budeme cely den bojkotovat T-Mobil. Pokud ani to neuspeje, udelali jsme vse pro vec a porazeni odejdeme ke konkurenci (Nakonec porazen bude T-Mobil) Je ale treba zajistit, aby lide po kterych bude zadano aby 28.1. vypnuli svuj mobil vedeli presne proc to delaji. Jirka Hubka
0/0
30.12.2002 10:34

Mike

A modri uz vedi...
Malem me svihlo, kdyz jsem se ve statech dozvedel, ze Voicestream prebral Nibelungsky gigant T-Mobile (Nehlede na to ze to zacina smrdet oligopolem) tak jsem radeji hned presel na At&t. To ze Pekac je parta vycukanejch psychotiku co radi skacou z okna to vime davno ( Financni reditel Radiomobilu si jumpnul). Od Pekace jsem nastesti zdrhnul po nekolika psychedelickych zkusenstech uz v 98. Pak jsem chvili smrdel na Erorrtelu, no a jakmile vyplul O!skin, tak hopla tam, holt, kdo chce platit za dva at zustane u velke dvojky.. Ja na to nemam.. Pri zdejsich platech a nakladech na bydleni jako v EU si klidne luxus vsehozpoplatnenych sluzeb mohu nechat ujit.. Pacek zkrachovacek jeste cech
0/0
30.12.2002 10:25

mudr.chocholousek

zpatky do praveku
je vynikajici, ze v dobe, kdy prichazeji site nove generace, MMS, videokomunikace, masove rozsireni e-komunikaci a nevim co jeste vubec, se nas mily melounovy operator rozhodl vratit do praveku. je to jen a jen vrchol ignorace a preji mu co nejvetsi odliv zakazniku. uz jsem mel moznost byt u toho, jak i firemni zakaznici (nejen mali, ale i opravdove velryby na trhu) odchazeji k dynamictejci konkurenci a jsem tomu velice rad. drzim vam palce, hosi, jen tak dal ;-)
0/0
30.12.2002 9:53

Pavel Zaza

Kartelová dohoda všech tří operátorů ?!
Od T-mobile je to velmi špatný marketingový tah v silné konkurnci .. až nesmyslný .. pokud za ním není dohoda .. a jeden z naší svaté trojice s tím začat musel! .. Moje předpověď·: DO PŮL ROKU ZRUŠÍ BEZPLATNOU BRÁNU VŠICHNI ! :)
0/0
30.12.2002 9:52

Neil Armstrong

Jeste jednou pripominam
Byl bych velice rad, kdyby zde nezapadla skutecnost, ze ta jejich "Ochrana heslem v Subjectu zpravy" pred nevyzadanymi (!!) placenymi (!!) zpravami, ktere nevznikly v jejich siti (!!!!) (viz. treba SMSPager) je velice VELICE DERAVA !! Je to skutecne skandalni, jak tento operator pristupuje k bezpecnosti svych klientu. Je opravdu nutne pred touto sluzbou durazne varovat - proste - chce li se klient vyhnout moznym neprijemnostem, at tu sluzbu nevyuziva, pripadne at jde ke konkurenci (to bude urcite rozumne). Korektne (bezpecne) zpoplatnit SMS, vznikajici pomoci SMTP kdesi na Internetu, proste neni v principu jednoduse mozne...
0/0
29.12.2002 23:31

Martin Jambor

Spatne marketingove rozhodnuti
Takhle prijdou o "vsechny" studenty... doufam... a to neni pro T-Mobile do budoucna dobre... doufam.
0/0
29.12.2002 23:23

Roman Joura

Tak se do toho pustíme.

Vazeni!

Tak ja to vezmu trosku z gruntu. Predne souhlasim s predrecnikem Petrem Skabou. Tady nejde jen o nejake blbe esemesky z netu. Ohrozeni svobody internetu zni sice pateticky, ale je to tak! Budu prizemnejsi. V teleinformatickych a internetovych firmach je odedavna nastolen standard, ze tyto firmy nabizeji mnozstvi baliku nejruznejsich sluzeb a v tech balicich je i nekolik zakladnich "minimalnich" sluzeb ZDARMA. Ma to tak kazdy poskytovatel nejruznejsich sluzeb at webovych, nebo telefonnich. U mobilnich operatoru patri mezi zakladni bezplatne doplnkove sluzby preposilani emailu a odesilani SMS z netu. Alespon tak jsem to dosud chapal. To co chysta T-Mobile, to je proste pokus o nastoleni nejakych novych standardu, novych pomeru, jednoznacne poskozujicich zakaznika. Jelikoz nemam dosud jedinou informaci o tom, ze by na Zapade bylo mozne lidem zablokovat vsechny moznosti bezplatneho zasilani SMS z netu, je tomu proste tak, ze se svetova zapadni firma pokousi u nas nastolit extremne vychodni pomery! Nedivim se tomu, nedivim se nicemu. "Tak kdypak zacneme zdrazovat" se ostatne ptam od te doby, kdy k fuzi s T-Mobilem doslo. Dlouho to netrvalo, kluci se do toho pustili hned po prvnim dulezitem prodejnim obdobi. A pekne zhurta. Ja nejsem zvykly dostavat po socialisticku zadarmo pokud mozno vsechno. Ale zdrazovani telefonnich sluzeb je v rozporu s tendenci trhu! A s placenou branou chlapci moje ocekavani opravdu predcili. Na to bych sam neprisel :-) Sakra, premyslel uz nekdo vubec o tom, co bude s obcemi, ktere zacaly pouzivat SMS misto obecniho rozhlasu? A urady prace a dalsi urady, ktere zasilaji obcanum aktuality na mobil? Napadlo nekoho z tech T-melounu vubec, jak to budou v Praze resit pri nejake pristi povodni, az se magistrat rozhodne obeslat krizovymi SMS vsechny mobilare, kteri se prave v Praze nachazeji???

CO S TIM DELAT: Situace si zaslouzi peknou a sirokou kampan za celkove zruseni planovanych zmen. www.gameslink.cz/wdolek je dobra vec, ale lepsi by byla skutecna petice s nejakou pravni pusobnosti. Umite to nekdo? Ja to nikdy nedelal. Casu na to sice mame trochu, ale nijak mnoho. Chtelo by to cloveka z Prahy (ja jsem z Budejovic), ktery uz se s nejakou petici alespon setkal. To zaprve.

Zadruhe se meze nekladou individualnim iniciativam. Mluvci Radiomobilu pan Hajek zde pred par dny zanechal svuj email: ji.hajek@t-mobile.cz. Nepiste mu sproste :-) At bere nastvane uzivatele vazne, protoze je mozne, ze bude nakonec nutne s nim treba i jednat. Nic proti tomu.

Zatreti: Jake znate zname osobnosti, ktere maji T-Mobile? Jaky mobil ma pan Neff? Bylo by prima najit par vseobecne znamych a uznavanych lidi a promluvit s nimi. Ja mam v mobilu par muzikantu, ale zadne medialni hvezdy :-)

Zactvrte: Dobry napad je vypnout mobil na 1 den. Cili 24 hodin T-Mobile bojkotovat. Akorat zde padaly navrhy, abychom mobily vypli 1. unora. Ja bych byl pro udelat to o par dni driv. Nemusi se s tim spechat, ani neni zahodno, protoze predtim je treba to dat vedet proste uplne vsem, ale 1. unor je preci jen trochu na posledni chvili a navic je to sobota. Bojkot bude ucinnejsi v pracovni den. Navrhuji utery 28. ledna - presne tyden pred planovanymi zmenami.

A zapate jest zpet k te petici: Kdyz nekdo promyslite tu pravnicinu, ja vymyslim text. Uz ho mam vice mene v hlave. Samozrejme jako navrh, protoze pokud se tady najde par lidi, kteri to vsechno vezmou vazne, samozrejme bychom museli spolecne presne sladit, co od T-Mobileu vlastne chceme. :-) Prvni varianta je - zruseni celeho rozhodnuti a vsech zmen. Druha varianta k brane SMS - jako nejzazsi ustupek - varianta: prosim, brana jen pro registrovane s rozsirenymi moznostmi za poplatek, ale k tomu nejaka minimalni a zcela bezplatna brana pro neregistrovane, pro zakazniky jinych siti, pro nemobilare. Kazdopadne petice musi dat T-melounum jasne najevo, ze se zmenami tolik a tolik lidi nesouhlasi a ze pokud sve rozhodnuti nijak nezmeni, muzou ocekavat nezanedbatelny ubytek zakazniku. Majitele Tarifu 200 a Tarifu 400 by se meli pripojit s pozadavkem na zruseni zvyseni ceny za SMS, pripadne se i samostatne obratit na urad pro ochranu spotrebitelu - zvyseni o 70% k tomu primo vybizi. Na urad pro ochranu spotrebitelu je ostatne dobre vubec pamatovat - i pro pripad, ze by T-Mobile nereagoval na vubec nic vubec nijak.

No, ja uz jsem si za sebe zatim z mobilu vypsal vsechna T-Mobilni cisla, ktera obeslu, az udelam skromnou netovou stranku k tomu vsemu a az bude dohodnuty termin bojkotu T-Mobile. Pribuzni, kteri jeste u Paegase zbyli, uz o veci vi a zaridi se podle sebe. Az to trochu dozraje, obeslu hlavni deniky a zpravodajske netove portaly. At uz bude petice, nebo jen individualni bombardovani T-melounu protesty. A Eurotelem se pojistim radeji uz ted. Spousta mych znamych, kteri jsou u Eurotelu, bude rada, ze mi budou moci volat levneji (nebyt iniciativy T-Mobileu, vubec bych pro sve zname nic tak hezkeho neudelal :-)

Tak piste piste, co vy na to...

Jeste malickost - teorie, ze se ke kroku T-Mobileu Oscar a Eurotel drive ci pozdeji pripoji, to je docela podarena medialni masaz. Uz prvni zprava o cele veci z idnesu znela "T-Mobile JAKO PRVNI zavadi placenou SMS branu." Jako kdyby to bylo bezne vsude na svete! PR oddeleni T-Mobile zapracovalo velmi uspesne se zvolenou medialni strategii, ze "my jen zavadime neco, co je stejne nevyhnutelne". Nenaletet jim na to! Je to nesmysl!

0/0
29.12.2002 23:22

Fido

Re: Tak se do toho pustíme.

Nejsem si jisty ale myslim, ze petice proti komercni firme nema smysl. Spis bych doporucoval prechod ke konkurenci. Pokud k tomu dojde, ostatni si podobny krok nikdy nedovoli, protoze uvidi, co se stalo s tim kdo tento krok uskutecnil. Smysl muze mit bojkot ale nespolehal bych na to.

 

0/0
30.12.2002 13:56

Kubik_cz

Zlatej Paegas

Od doby, co paegas převzal T-mobile jde vše k horšímu. Nejde se dovolat na infolinku, nelze zaplatit fakturu přímo ve značkové prodejně, podvod s melounama a teď zrušení sms z netu. Co si o sobě myslej. A´t jdou pánové z managementu do řiti. Takhle si svý zákazníky neudržej. Kdyby se radši vysr.li na ty podělaný reklamy co šly o vánocích a investovali do své sítě. Kdyť je to hrůza. To by mě zajímalo, kolik lidí by koupilo mobil k vánocům, kdyby s tímto tahem, co začne 4. února, přišel T-mobile před vánocema.

Managemet T-mobilu = prach sprostá špína.

A ostatní oprarátoři ať neříkají, že si navzájem konkurují, když hned následuje jeden druhého. Kde to pak jsme. Kam se vracíme???

0/0
29.12.2002 22:25

Kuba Stadler

Slibuji, už nebudu posílat tolik SMS-ek

Druhý největší operátor v naší milé republice nám nadělil hezký dárek. Sice se trochu opozdil, přecejen Vánoce byly o pár dnů dříve, ale vskutku se mu podařilo a ještě podaří překvapit miliony lidí.

Když jsem si přečetl na co se můžeme od 4. února "těšit", kupodivu jsem se nad tím vším zamyslel. Mobilní telefon u Paegase alias T-mobile užívám po čtyři roky a to každý den, pravidelně, odeslaním minimálně jedné zprávičky. Internetovou SMS bránu zmíněného operátora navštěvuji také několik let a neodpustím si poslat jednomu člověku rovnou všech magických 777 znaků v pěti zprávách - žádný problém. Pokud má můj příjemce po ruce během dne také internet, jako já, "oplatí" mi to rád podobnou a většinou hezkou zprávou. Co by na tom bylo divného. Píšeme si, píšeme a stále odesíláme jednu SMS za druhou, aniž bychom si uvědomovali, že tím zabíjíme spoustu času. No co, je to zadarmo, proč toho nevyužít ... Najednou nás ale překvapí náš drahý operátor, který nám říká: "Tak, už je toho dost, přátelé. Přestáváte se kontrolovat, odesíláte SMS jako zběsilý, ani mi nepoděkujete. Uvědomujete si to? A to není všechno. Díky mně a SMS se z Vašeho života pomalu vytrácí osobní kontakt, či třeba to prosté a dobré telefonování. Radši si píšete zprávičky, než abyste jednodušeji zavolali a třeba se v rychlosti domluvili na schůzce. Zajisté, občas to nelze a je potřeba poslat tu textovku, ale všeho s mírou," operátor se nadechuje a pokračuje, "asi se vám to nebude líbit, ale jakožto váš hodný, avšak přísný operátor, rozhodl jsem se tomu udělat přítrž. Od února 2003 si z mé internetové SMS brány již nepošle nikdo zprávičku zdarma - bez poděkování. Tím se vás pokusím trochu napravit a vy mi za každou SMS řádně poděkujete - zaplatíte. Doufám, že i moji kamarádi operátoři se ke mně za čas připojí, aby šířili osvětu..."

A tak je správný čas se nad sebou zamyslet: Doopravdy jsme se zbláznili do posílání textových zpráv z internetu a nejen z něho? Můžeme dnes bez mobilu vůbec žít? přeci když jsme ten přístroj neznali, nevěděli co je to SMS, bylo nám také veselo i smutno, smáli jsme se i brečeli, ale hlavně žili. Jak nám vůbec mobilní komunikace pomáhá a jak nám ubližuje?

Je spousta pro a neméně proti. Snad se během let naučíme najít rozumný kompromis v mezilidské komunikaci; kdy použít SMS, kdy zavolat, kdy napsat, kdy se radši setkat ... Přeji nám v tom hledání a myšlení mnoho úspěchů, může nám v tom pomoci i to, že je před námi nový rok 2003, začněme tedy, je nejvyšší čas ...

Kuba Stadler
(student, novinář, redaktor, moderátor ...)
0/0
29.12.2002 21:05

Jan Chod

JDEME JINAM
Máme v rodině TŘI Twist karty - 1. provoláme kredit  2. sim karty pošlu  našemu bývalému operátorovi a 3. koupíme Oskara ... A JE TO !!!   
0/0
29.12.2002 19:53

petr skaba

Internet a TMobile
Toto zvyseni cen TM neni jen zvyseni nasich nakladu na telefonovani, je to i prvni zasadni utok na svobodu internetu, a jako proti takovemu je treba se mu postavit. Ze si TM bude uctovat za doruceni zprav vzniklych mimo jeho sit vytvari nebezpecny precedens. Nevim zda to vubec odpovida licencnim podminkam, rozhodne to vsak nepodporuje rozvoj informacnich siti v CR. Cenova politika mobilnich operatoru jiz pohrbila WAP a dale pohrbiva GPRS. Ceny za prenasena data jsou az 300x vyssi nez u pevne site a ta take neni nejlevnejsi. Ted se mobilni operatori chystaji zdrazit SMS, ktere je nic nestoji a vynaseji jim slusne penize. Zpoplatneni odesilanych zprav uvnitr jejich site snad lze pochopit, ale platit za prijem cizich zprav je zcela nehorazne, zejmena pokud tyto vznikaji ve volnem internetu. To ze si operatori plati poplatky za preposilani zprav mezi sebou, jen vytvari mylny dojem opodstatnenosti vyssich cen, protoze pokud jde o zhruba stejny objem mezi obema operatory, pak jsou vydaje a prijmy za preposlani vyrovnane a nic je to nestoji. Vubec by stalo zato proverit tvorbu cen mobilnich operatoru, CeskeRadikomunikace to delaji Telekomu, kdo kontroluje mobilni operatory? Co delat s takovym T? Oddelit jej od sebe, pokud to nepomuze oddelit jej od internetu. Protože pokud tak neucinime muzeme se casem dockat toho, ze budeme platit i jen za moznost se svobodne vyjadrit.
0/0
29.12.2002 17:39

Miloš

Silně neseriózní a až podvodné jednání
Myslím si , že není správné znežít vánoční nákupní horečky a tímto jednat tak (nemohu najít správný výraz ) špatně se zákazníkem . Jsem rád , že v takovéto firmě nepracuji . Jak se tedy musí chovat management firmy ke svým zaměstnancům raději ani nedomýšlet.Zákazníkovi mohu doporučit pouze jediné : U neseriózních obchodníků služby nenakupujte. S pozdravem Miloš.
0/0
29.12.2002 16:59

Roman Joura

Měním názor

Tak jsem si teď ještě pořádně prostudoval jejich nové ceníky a musím změnit názor - od T-Melounu je TŘEBA zdrhnout. U tak nespolehlivého, zákazníky ochcávajícího operátora může zůstat jen blázen. Twist zdražil celej a 3 Kč za každé upozornění o emailu tedy žádnýmu nezávidím, zákazníci s nejvyššími tarify mají SMS dražší o 70%. Tady není co řešit. Zdrhat, zdrhat, dokud je čas.

 

Chci vědět, jak je to na tom Západě. Víte to někdo pořádně? Pro informaci: v Polsku jsou taky tři mobilní operátoři a všichni mají bezplatné SMS brány. Přesvědčit se můžete tady:

Operátor IDEA/CENTERTEL: http://sms.centertel.pl

ERA GSM: http://boa.eragsm.pl/sms/sendsms.asp

PLUS GSM: http://www.text.plusgsm.pl/sms/

 

Pouze ERA omezuje zasílání bezplatných SMS do 12 zpráv denně.

Já vycházím z toho, že placená SMS brána prostě normální ani běžná ani standartní NENÍ. Tak jak je tomu jinde v Evropě?

0/0
29.12.2002 16:18







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.