Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jaké máte zkušenosti s končící platností telefonních karet?

Sdružení spotřebitelů zvažuje žalobu na Český Telecom kvůli problémům při výměně starých telefonních karet. Těchto karet může být mezi lidmi až několik milionů. Telecom však vyměňuje jen ty, které ještě nebyly použité. Sám přitom připouští, že průměrná doba na protelefonování karty je téměř dva roky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Konec nekonečnejch karet

Hlavní problém není konec nějakejch po* 50 či 100 j. karet. Hlavní problém je to že končej ty nekonečný. Kdo si zvykl na telekomunismus pochopí o čem mluvím...,

 

0/0
30.12.2002 16:55

Michal Karkoš

Myslim ze Telecom by mel mit o dost vice mist kde lze tyto karty vymenit.Je to od teto spolecnosti nehoraznost,protoze 80% lidi ani nevi,ze telefonni karty budou koncit!
0/0
21.12.2002 23:01

Jarda Véle

900 60 90 40 je stále funkční

Linka k "protelefonování" karty na dobrý účel (a ne ponechání ve chřtánu Telecomu) 900 60 90 40  je (navzdory tvrzení v článku) stále funkční. Ve čtvrtek 19.12. v cca 18 h. jsem na ni protelefonoval další kartu.

 

0/0
20.12.2002 12:03

Petr

Re: 900 60 90 40 je stále funkční
Linka nefungovala od 5.12. do 18.12., pak byla v tichosti znovu obnovena.
0/0
27.12.2002 10:51

ahoj

fuj telecomu
jsou trapní, mají miliardy, ale snaží se každého zákazníka obrat alespoň o pár korun.
0/0
19.12.2002 22:32

Trueman

Slovni hricka
Neznamena nahodou trick v anglictine take podvod (((-:
0/0
19.12.2002 21:16

High_Voltage

karta, zima, cena a vandalove

Nazdarek vsichni, taky jsem z utrob me penezenky vylovil telekomackou kartu.Automat na miste kde vzdy byval, nove pristroje. To zase chvala. I kdyz psal,ze na nem nemuzu posilat sms, coz mi se starou kartou bylo ukradeny. Karta po utreni do trika frcela jako za mlada. Ovsem ta vymena karet me prinutina zjistit cenu za volani z budky s novou kartou TRICK (proc se to asi tak jmenuj, ze?) a zjistil jsem, ze volani z me mobilni predplacenky do pevne site neni vlastne tak drahe, jak jsem si doposud myslel. Opet ta telekomacka hra s cisly, cenik je na webu tak podany a tak zasity, aby to nebylo moc pruhledne. A mrznout v budce, to si s mobilem muzu zajit do teplicka. I kdyz nutno priznat ze vandalismus taky nebude nejlevnejsi. Nekdo meni karty, jinej vali melouny, takovy uz je zivot. Hezky svatky

0/0
19.12.2002 14:12

SF2-Mobilní komunikace

TELECOM aneb stale stejna pohadka
To je uplne jasne, jde predevsim o penize a maloktery obcan pujde do sporu s takovym telekomunikacnim gigantem jako je Telecom. Dokud tyto firmy nedostanou poradne pres prsty, tak se nikdy nepouci... Je to tak proste....
0/0
19.12.2002 2:25

Richard

Oni jsou prostě jen neschopní
Nechci bránit Telecom, ale vím, jak to v takových obřích firmách chodí. Oni nejsou zlí, oni jsou jen blbí a neschopní. Prostě si některé souvislosti neuvědomují. Víte, jak těžké je naučit takovou spoustu přihlouplých ženských na těch prodejnách, aby uměly kartu přečíst a vydat novou se stejným počtem jednotek ? To je prostě nemožné...
0/0
18.12.2002 11:05

AL

A MHD jízdenky?
Jeden rok si koupím v Ostravě jízdenku a když přijedu příští rok je prý neplatná, chci ji vyměnit, nebo vrátit, ale to bylo možné jen do konce ledna, nejen že jsem poskytl DPMO bezúročně úvěr, ale nevrátil mi ani můj vklad, kolik jízdenek takto každoročně propadne v každém větším městě, to zákonodárci neřeší. Podobně příplatky na korespondenční lístky. Ve Francii se prý kupují známky na dopis podle barvy, jejich cena průběžně roste, ale platnost je neomezena, mohu si předplatit. U nás ale každý ukradne co může a nejlépe od miliónu lidí po trošce a pořád znova, to je typické i pro erár. Bohatých je jen pár a mají na obranu, ale obrat všechny chudáky je jednak výnosnější a jednak si tu "pětku" tak bránit nebudou! :) Určitě každý čtenář vymyslí další příklad z vlastní zkušenosti!?
0/0
17.12.2002 22:22

Woody

Zruseni karet
Telecom podle meho nazoru nemuze jen tak zrusit karty, i kdyz je tam jakasi lhuta, vezmeme-li v uvahu, ze si kartu zakoupi cizinec, ktery prijel do Ceska na navstevu, jezdi 1x rocne a jak se asi tak dozvi o vymene karty? Neni to trosku nefer od Telecomu?
0/0
17.12.2002 19:09

Pleskač

Re: Zruseni karet

Bracha dela v Nemecku a tam take ukoncili platnost karet. Ale:VSECHNY JE VEMENUJI! Tedy karta nemusi byt plna, proste prectou zustatek 10 Dm a vydaji novou kartu s hodnotou 5 Euro. Nemeckej telekom totiz neokrada zakazniky, nebo tam jsou zakony holt ferovejsi.

A ja mam taky castecne protelefonovanou kartu na 30 jednotek. Normalne jsem ji koupil v trafice a je mi jedno, jestli to ma byt nejaka darkova karta - proste je to karta CTc.

0/0
18.12.2002 1:05

Vladan Crha

Telecom jsou pekny svine - ale to neni nic noveho

prozrel jsem-..........

 

0/0
17.12.2002 18:50

SmartBOY

Také jedna připomínka...

Předchozí příspěvky jsem nečetl, ale obsah mi byl patrný již z nadpisů.

Tento článek přišel opravdu v celku pozdě (ale přišel). De facto se s článkem a názorem autora ztotožňuji- Český Telecom dal své ultimátum a nutí zákazníky nedobrovolně mu dělat zisky.

Jen mě přišlo, že tento článek napsal autor, který má doma dvacet třicet telefonních karet a snaží se svým způsobem vyřešit svůj problém, co s nimi - viz anonymní osoby v článku: "starší manželé z Prahy 3, kteří si nepřáli být zveřejněni...", "i náš čtenář z Ústí n/L", "právník J.V. z Prahy"... Co se týká tohoto právníka, tak by si autor vůbec neměl dovolit dát jen iniciály někoho, kdo má odborně posuzovat situaci a vyjadřoval se v rozsahu 1/3 celého článku. Už i ten právník by měl uvést jméno, pokud si stojí za svým názorem. Takhle autor vypadá jako Vladimír Železný, který čte pochvalné dopisy a pochvaly anonymních, imaginárních a neexistujících diváků v pořadu Volejte řediteli.

SmartBOY

0/0
17.12.2002 18:45

Petr Kačenka

Proč toto téma řešíte až teď?

Nemyslíte, že i liknavý vztah mobil serveru napomáhá nemravnému chování ČT?

Ja osobně jsem protelefonoval všechny karty na povodňovou linku hned v září. Nechal jsem si jen jednu jednotku napřípadný soubor, ale k tomu stejne nedojde ;-))

A teď ta slibovaná citace. Odpověď je z 26.06.2002 15:16.

Vážený pane,

domnívám se, že toto téma nebudeme otevírat. Telecom argumentuje dostatečně dlouhou dobou zbývající na provolaní již otevřených karet. Vzhledem k tomu, že do konce roku zbývá ještě šest měsíců, dá se jejich tvrzení opravdu těžko zpochybňovat.

S pozdravem

P.Souček

Mobil.cz

-----Original Message-----

Sent: Wednesday, June 26, 2002 3:00 PM

To: redakce@mobil.cz

Subject: Telefonní karty CT

Hezky den,

ve svých článcích jste se zmínili, že platnost stávajících telefonních karet ČT končí s koncem tohoto roku. Můj osobní názor je, že se jedná o zvláštní chování telecomu vůči svým zákazníkům. Budete se v nějaké dohledné době věnovat možnostem jak přinutit telecom, aby vyměnil i částečně použité a rozbalené talefonní karty?

Děkuji

Petr Kačenka

 

0/0
17.12.2002 14:54

Peter Druiken

No to sna není ani názor ...

Hele Speedster,

jsi úplný hovado, ostatní prosím za prominutí. To co říkáš je nesmysl!. Od Telecomu je to sprostá krádež. Aspoň já to tak vidím. Peter Druiken

0/0
17.12.2002 14:25

dzouda

budky nejsou

Ja jsem chtel protelefonovat zbytek z karet - melo vy tam byt pres 20 jednotek - a nenasel jsem ani v Olomouci ani v pardubicich funkcni biudku. Vzdy mi to odmitne. Je to normalni?? Existuji jeste vubec nejake budky, ktere akceptuji stare karty??

PS: Chtel jsem se stavit v Telepointu se na to zeptat, ale tam byla fronta na hodinu, tak jsem se na to vykaslal.

0/0
17.12.2002 14:07

Alois Nový

Re: budky nejsou
I já jsem měl obdobný problém. Kdysi, cca 8 - 9 let nazpět jsem si zakoupil kartu se 100 jednotkami. Naposled jsem s ní telefonoval před více než dvěma léty a zůstalo mi na ní asi 35 jednotek. Když jsem se však snažil v současné době tuto kartu použít, tak ve všech automatech mi to jen návěštilo "karta nepřijata", tudíž byla nepoužitelná. Bohužel nemám čas někde létat, reklamovat, doprošovat se apod., neboť by mi to potom vzhledem k promarněnému času a ev.jízdnému vyšlo, i kdybych uspěl, podstatně dráž, než je zbytková hodnota karty. A na to zřejmě asi taky ČT hřeší. A myslím si, že se nejedná o ojedinělé případy a tak v globále z toho může být slušná částka, řádově v milionech, která padne ČT bezpracně do klína.
0/0
18.12.2002 8:07

Pantokrator

ja dopad jeste hur...
Asi pred rokem a neco me prepadla touha nekomu v Praze zavolat z budky u posty v Braniku. Na karte neco pres 70 jednotek. Hovorim nekolik vterin a koukam na display... jednotky frcely jak do Sierry Leone. Tak jsem zavesil - zbyvalo 10 jednotek. Zavolal jsem na reklamace, kde mi rekli ze budka je urcite O.K., at jdu reklamovat kartu. Sel jsem za par dnu reklamovat kartu. Tyden na to jsem volal jak to dopadlo a rekli mi ze karta je v poradku a neopravnena reklamace me bude stat asi 300 Kc :( Uz jsem se neozval, domu mi nic neprislo a zadnou dalsi kartu uz jsem si nekoupil. Nejsem padlej na hlavu.
0/0
17.12.2002 13:34

národní umělec

Re: ja dopad jeste hur...

No... nějaký soud možná bude, vzhledem k pracovní morálce našich soudců se výsledku asi nikdo z nás nedožije, a když, tak z toho vyleze třeba nějaká pokuta přibližně ve výši
178 221,20 Kč, kterou SPT s radostí zaplatí.
Já vidím jako jediné existující řešení už NIKDY ŽÁDNOU kartu od ČTc NEKUPOVAT!!!!!!!!!!! Vždyť už má skoro každý mobil, najít telefonní budku je občas umění, a o tolik levnější to zas není, aby to stálo za to nepohodlí (nefunkční automat, nebo není slyšet....)
Sám jsem už telekominickou kartu v ruce neměl aspoň 3 roky. Nedávno jsem uvažoval - třeba by se dalo poměrně levně volat z automatu aspoň do zahraničí ...... nedalo. I z mobilu mám mezinárodní hovory levnější.
Není co řešit.

0/0
19.12.2002 10:26

Loockey Fish

Re: ja dopad jeste hur...
No problem byl urcite v budce, nebot ta udecita z karty.Jenomze se telecom o budky vubec nestara, nehlede na to ze jeste neprenastavil takovy ty novy automaty s tim velkym displayem na odesilani SMS.Panove este asi nestacili prostudovat jak se to tam nastavuje! A krom toho jsem mnel opacny problem nez vy.A to bylo prilis pomale ubyvani jednotek na karte!Otevrene se rikam ze jsem soustavne okradal Cesky telecom v dusledku jejich nedbalosti a s originalni kartou!Jeste si pamatuju ze na ni bylo naky auto a firma irreli ci tak nak.Dobre jim tak!
0/0
19.12.2002 12:15

speedster

O CO VAM VSEM JDE ?????

VYMENA TEL. APARATU ZA NOVE MUSELA STAT SILENY PRACHY A ZADARMO ANI KURE NEHRABE, U MOBILNICH OPERATORU MATE TAKY PODMINKY DO KDY SI DOBYT KUPONY A JAK CASTO MINIMALNE VOLAT JINAK PRIJDETE O SIM A CISLO. PRIJDE MI TO UPLNE STEJNY POSTUP A BYT TELECOM NEDELAM TO JINAK.

HOWK

0/0
17.12.2002 13:06

Tomáš

Re: O CO VAM VSEM JDE ?????
Jenomže u předplacené karty vím předem, že musím pravidelně dobíjet. Bylo někde napsané, že karta se musí provolat do nějaké doby? Nebylo. Tak proto je to podvod a šupárna.
0/0
17.12.2002 14:18

Pluton

Re: O CO VAM VSEM JDE ?????

Takze chces rict ze jses taky svine? :-)))

S mobilnima operatorama to nesrovnavej, ti maji podminky dopredu dany a muzes se podle nich celou dobu ridit. Od nakupu SIMkarty az do jejiho zruseni. IMHO pokud si v souladu s podminkama dobijes, o zadny kredity neprijdes. V tomhle telekomim pripade si ale lidi koupili (nebo nechali) vymenit kartu s tim ze ji muzou pouzivat jak chteji a dokdy chteji. Coz se telekomu tedka nehodi, tak je jednoduse posle do pr**le. A kdo neprovola, ma smulu, prijde o prachy ktery zaplatil.

Na kolik prisla vymena automatu muze byt zakaznikovi sumafuk. Vymenoval si je telekom sam, na zaklade vlastniho uvazeni - je to tedy jeho problem.

0/0
17.12.2002 14:23

Re: O CO VAM VSEM JDE ?????
Ty šuline, nejsi náhodou z Telecomu.
0/0
23.12.2002 10:27

viki

Re: O CO VAM VSEM JDE ?????
Ten šulin je asi nejen z Telecomu, ale asi i řádně uvědomělý zaměstnanec, anebo idiot.
0/0
27.12.2002 13:02

Anonym

Jsou to svine, stare karty nejdou provolat!
Zkousel jsem nekolik ruznejch budek a ani nahodou. Prej si mam podat reklamaci na Telepointu. Jenze ja chci jenom provolat zbyvajici jednotky a kartu si nechat. Jsem zvedav, jak to mili TeleKomousi vyresi... Nejspis mi reknou, ze mam smulu. No neni to okradani spotrebitele? Na kartach neni zadny omezeni a ted je chteji zrusit! Navic bydlim v Karline, kde dotedka po povodnich vubec nejsou telefonni automaty, tak jak sakra lidi maji ty karty provolat?!? Svinstvo, zlodejina a gaunerstvi, jinak se postup telekomu neda nazvat.
0/0
17.12.2002 13:03

mIra

telefonovani se starymi
Hezky den, me nejvic SR to, ze nyni tel. automat odmita mou kartu, prestoze na ni mam jeste asi deset jednotek. Rikal jsem si, no nic, stane se, vada karty. Tak jsem si vzal kartu od mamky, ktrea ji do konce roku nestihne protelefonovat a ten z....... automat (resp. ani jeden z tech nekolika na kolejich) ji taky nebere. Jde o male castky, ale muzu za ne mit nekolik obedu v menze nebo vecer pit pivo s prateli. oboji mnohem radeji, nez to, ze si je sezere Telecom. Jinak Vas vsechny zdravim a preji hezke Vanoce.
0/0
17.12.2002 11:33

ViR

Proč to Telecom dělá......

Myslím, že důvod proč to Český Telecom dělá je jasný - jde o snahu docílit naximálního dodatečného zisku, přičemž zjevně kalkuluje s tím, že ztráty v řádu "desítek korun" prostě občané oželí. Bez dalšího komentáře připojuji upozornění kolegy z GSM konference, jak ČTe "naložil" s doporučením MobilServeru provolat zbylé jednotky na charitativní konto:

----- Original Message -----
From: xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
To: "GSM conference at Silicon Hill" <gsm@sh.cvut.cz>
Sent: Monday, December 16, 2002 2:54 PM
Subject: OT: Linka Clovek v tisni blokovana?

Tak jsem se pokusil provolat zbytek kretitu z telecomacke telefonni
karty na linku 900 60 90 40 (tak, jak navadi napr. Mobilserver). Z
nekolika ruznych automatu na ruznych mistech Pardubic se to nepodarilo -
cislo je pry zakazane. To je normalni nebo SPT hazi klacky pod nohy charite?

xxxx

 

0/0
17.12.2002 9:49

lada

Lze dostat zpet penize i za neuplnou kartu !!!
Uz mam s timto svinstvem zkusenost a radim vsem nasledujici. Jdete reklamovat kartu (bohuzel musite na Telepoint), reknete, ze vam ji nevzal automat. CT ma u sebe takovy bordel, ze vam tu reklamaci vyridi nejdriv za 2 mesice. A za mesic si prijdte pro penize :-)
0/0
17.12.2002 9:15

Sikky

Provolat? Jak?

TAke jsem zjistil, ze mam starou telefonni kartu. Co s ni? Rozhodl jsme se zavolat kamaradce na Slovensko - aspon to pujde rychle.

Problem c. 1 - po vytoceni 00421903 (predvolba jednoho SLovenskeho mobilniho operatora) mi telefonn zacal delat t t t t t t t t t t. Z jine budky to same.

Volal jsem tedy na 800 123 456 - Sluzba je dostupna pouze v pracovni dny ... (to je uroven, na mobilniho operatora muzu volat kdykoliv). Volal jsem tedy v pracovni den. Po asi desetiminutovem hovoru mi bylo sdeleno, ze se nejspis jedna o vadu karty, tak at si ji necham reklamovat, ale protoze se jedna o starou kartu, kterou jsme koupil pred 2 roky, tam ze mam smulu a provolam ji jinak.

IMHO Jednim z duvodu, proc spousta lidi prestala telefonovat z budek je i ten fakt, ze sehnad budku na mince je zazrak. (copak neexistuji kombinovane automaty?

0/0
17.12.2002 8:54

Pluton

Re: Provolat? Jak?
No ja osobne treba prestal pouzivat budky v dobe kdy z nich telekom natrvalo odstranil telefonni seznamy. Na to abych volal na jejich zlodejsky informace, kde mi automat nadiktuje jedno cislo za 8 Kc, na to se jim muzu vy*rat.
0/0
17.12.2002 14:30

Tomáš

Arogance monopolu

Opět jsme svědky arogance monopolního poskytovatele pevnolinkového spojení. Chápu, že každý poskytovatel služeb jedná tak, aby zákazníka co nejlépe připravil o co co nejvíce peněz, ale zákazník by alespoň měl mít pocit, že se pečuje o jeho blaho.  A to bohužel u Telecomu není vidět. Já mám jak pevnou linku, tak 2 mobily, ale v poslední době vážně uvažuji o tom, že pevnou linku zruším. Je mi jasné, že za mobilní volání zaplatím víc, ale nebudu mít pocit hadru, kterým si někdo (ČTc) utírá boty.  Jediné, co mi není jasné je krátkozraká politika vedení ČTc. Dělají vše pro to, aby ukázali, že oni jsou páni a že si mohou dělat co chtějí, ale copak nechápou, že je to sebevražedná taktika? Zákazník si skutečně dobře a dlouho pamatuje. A nebo (což je pravděpodobné) současný mangement ČTc postupuje podel hesla "Co nejvíc si nahrabat a po nás potopa"!

 

0/0
17.12.2002 8:31

Petr

Re: Arogance monopolu
Anebo take "na blbych cesich je mozne i drivi stipat. Sice neco zamumlaji,ale na zadny vetsi odpor se nevzmuzou."
0/0
17.12.2002 16:33

To to žádné sdružerní není schopné hodit k soudu vždyť to musí vyhrát. Mě jedincovi se to kvůli 150Kč  nebo kolika nevyplati. Lidi dělejte s tím něco. Co pak to telekomu nechce nikdo spočítat.
0/0
17.12.2002 6:31

Jou

tak a jsme u toho.....
Je to velice smutne, ze zatim nikdo ani z Mobil.cz, ani od Idy Rozove z D-Testu, ani z Uradu na ochranu spotrebitele neprotestoval proti temto bolsevicko-velkopanskym moresum. Stare karty jsme si totiz vsichni kupovali s tim, ze NEMAJI omezenou dobu platnosti, a najednou toto. Vsichni krouti hlavou, ale to je tak asi vsechno. Samozrejme je reseni, kartu protelefonovat nebo zavolat na Cloveka v tisni, ale co kdyz je majitelem sam clovek v tisni, treba ona povestna babicka z Dolni Horni Lhoty, ktera ma kartu na to, aby 3x za rok zavolala pribuznym z budky na navsi..... Podle me je to flagrantni zneuziti nerovneho a vyhodnejsiho postaveni vuci spotrebitelum. Myslim, ze je POVINNOST Telecomu strcit jakoukoli kartu do ctecky a vyplatit zbyvajici penize dle jednotek. Hotovo basta fidli, jednoduche, ciste reseni - ale PROC tedy nefunguje v praxi? Dost me taky mrzi, ze verejnopravni novinari se dloubou v nose, vzdyt oni maji nami placene pausaly na mobilech, a jedinou glosu k tomu mely mnou neoblibene Zelezneho a Zunovy TN na Nove, a i tam to vypada, ze to nedotahnou do konce. Je to proste dalsi tekomancsky trapas dle osvedceno cechackovskeho scenare - tak to vidim ja. Dalsi postreh - je obrovsky problem pro jejich prodavace dat mi nahradu za kartu v miste jejiho nakupu. Ma totiz 30 jednotek - a oni musi vymenovat karty dle tabulek, ktere jim dalo vedeni firmy. Ukazali mi je, je to naprosta slatanina se spoustou kombinaci , jak karty menit pri ruznych kombinacich zakaznikem prinesenych karet, ale da se na to vyzrat, kdyz se otocite 2x na podpatku a JAKO prijdete vickrat; oni totiz asi musi udat co nejvice tech nejvetsich karet, i kdyz je zakaznik nechce. Stale mi tvrdi, ze tu 30jednotkovou kartu mam od nejake firmy jako zvlastni edici a ze to asi nepujde - ja ji ale koupil primo u nich, a navic je takova namitka irelevantni cili MIMO MISU, pac je to karta Ceskeho Telecomu, a oni vydavaji povoleni. Nastesti se dalsimu jednani elegantne vyhnu, nebot karta vysla v poctu 1500 ks a ja si ji samozrejme necham jako sberatel, ale je to OPET nesystemove ne-reseni. Na zaver si dovolim vzkaz Vladanu Crhovi - ani za ty prachy bych nechtel jeho praci delat, musel bych kazdy vecer ke zpovedi a pul platu by sla na odpustky, jinak bych se asi hanbou propadl a musel bych se picnout. Ale Cloveku v tisni to preju.
0/0
4.12.2002 8:00

rejpal

Re: tak a jsme u toho.....
myslím, že i ta půlka platu co by zbyla po zaplacení odpustků by nebyla k zahození :-) Jinak ale souhlasím - je to svinstvo.
0/0
4.12.2002 11:06

Anonym

Re: tak a jsme u toho.....
Presne tak, jsou to zlodeji a podvodnici!    Navic jsem zjistil, ze my castecne protelefonovany stary karty (zluty) uz nikde nefungujou! Automaty je proste odmitnou a to jsem zkousel ruzny typy! Jsem zvedavej, co mi reknou, az to dneska budu reklamovat...
0/0
4.12.2002 12:25

Karel Pavlík

Jednání SOS s Telecomem - viz www.spotrebitele.cz
Naše Sdružení obrany spotřebitelů ČR jednalo v této věci s Českým Telecomem. Z počátečního konstruktivního přístupu to přešlo ve zdržovací taktiku a výsledek je 0. Bližší informace naleznete na www.spotrebitele.cz - je tam i informace o podobné záležitosti v Německu v roce 2000, která se dostala až ke spolkovému soudu a dopadla ve prospěch spotřebitelů.
0/0
17.12.2002 0:29

Jou

Re: Jednání SOS s Telecomem - viz www.spotrebitele.cz
Pane Pavliku, vidim, ze se i na strankach Mobilu to kolem teto superostudy zacina trosku bublat, snad to nevysumi do ztracena. Vam moc dekuju za vsechny spotrebitele, drzim palce; pokud to dojde k soudu, tak TeleKokom nema sanci. Nejnepochopitelnejsi na tom je, ze to ma vsechno pod palcem stat, a stat jsme my, a my platime ty neskutecne veleplaty vsem tem "spickovym" "manazerum", lepe rici samozerum za to, aby nas co nejvice a co nejdrzeji oskubavali. No jo, na chudy lid holt musi bejt prisnost, to platilo vzdycky. Otazkou je, jestli za tento a vubec vsechny ty temne stiny kolem nas muze Saruman a jeho otroci, Sauron a Nazgulove :-) , anebo je to pouze prirozena selekce druhu, kdy prezivaji jen ti nejvetsi parchanti. Vubec se nedivim, ze sefovat te firme se nechce nikomu, ja bych taky nesel, a to mam setinovy plat. Treba takovy pan Bednar - proc by proboha mel jit zahradnik delat kozla??? Jestli mi natahnou ten internet po drate, tak dam vazne telekomancum Sbohem - a bez satecku, mozna leda tak s konopnym provazem a skobou. Preju vsem hezky konec roku. Jou
0/0
17.12.2002 10:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.