Diskuze

Jak jste spokojení s informováním o ceně za odeslanou soutěžní textovku v melounové hře RadioMobilu?

Účastníky melounové soutěže RadioMobilu o milionové výhry může čekat nepříjemné překvapení. To až zjistí, že za soutěžní SMS zaplatí pět korun namísto předpokládané standardní ceny. Podle Sdružení obrany spotřebitelů RadioMobil nedostatečně informuje zákazníky o ceně. RadioMobil tvrdí, že cenu rozhodně netají a možností jak ji zjistit nabízí dost. Pro jistotu se ale zamyslí nad tím, jestli by nemohl informování zlepšit.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Bla

20. 1. 2003 15:02
T-ckovou SIM kartu doporucuji po 4.2 2003 prohnat kanalizacni rourou
Bla
0 0
možnosti

michal

13. 1. 2003 10:44
13.1.2003 a stále stejné...
I dnes se na aktuálním odkazu na stránkách s melouny nic nezměnilo, RadioMobil prostě neinformuje o ničem. Odcházím od nich, protože tech průserů už bylo víc než dost, měl sem i několik problémů s platbami (zkuste si schválně opravdu celý jeden měsíc psát přesně kolik kam jste provolali a proSMSkovali, a uvidite jak se budete divit) a to co Radiomobil předvedl se zražením služeb a zpoplatněním SMS zpráv z webu už je neúnosné....T-Mobile je zloděj nad zloděje, stejně jako to dřív dělal Eurotel. Jen si dobře musí promyslet své aktuální marketingové postavení a šup-nějaká nekalá novinka je na světě. Melouny nebylo žádné nedopatření a neinformovanost - je jasné že to něřekli nikde, protože by to nikdo neposílal a nic by jim to nevydělalo...bůhví kdo ty melouny a jestli vůbec někdo dostal.....
0 0
možnosti

David

31. 12. 2002 2:40
super, tak se ukazalo, kdo mel pravdu
tak uz neni co resit, paegas snizil cenu smsky dle tarifu zakaznika a vrati prasule i zpetne za jiz odeslane smsky. Kazdopadne je to dobra vec, ale taky tim jasne ukazal, kde byla pravda a kdo je tady grazl. Moc dobre vi, ze to nebylo v poradku a ze by to mohlo nakou tu kacku stat a asi si to radeji poradne prepocital a vraci a vraci. A nebude to tim, ze by se bal o svy zakazniky, kteri zacli nadavat. Na ty zvysoka s*** a delal to uz pri vymejsleni tyhle souteze a hlavne toho bura za poslani smsky. Byli mu proste uplne ukradeny a jen chtel rejzovat a plnit si kapsu na vanoce. Je to s prominutim fakt srac. A ti, co tady hlasali, ze ten, kdo poslal smsku v tyhle soutezi, je debil, blbec a ja nevim, co vsechno a mel si precist poradne podminky tam a tam a tam, timto posilam do haje spolecne s mluvcim a celym paegasem. I kdyz je jasna paka, ze u nas proste nejde dodrzovat zakon o klamavy reklame a spol. presne, jak je napsanej (i kdyz by to tak dle zakona melo byt, ale budme realisti), protoze by u pak nas nemohla fungovat zadna vetsi firma, ktera vubec ma naky billboardy, tak je dobre, ze se i takovejhle gigant obcas neceho zalekne a aspon svoje kurevsky chovani nejak napravi. Vono se bude cim dal tim vic pritvrzovat a snad jednou nebudu cist na billboardu u toho a toho operatora (napr. pro zmenu oskar), ze si treba muzu vybrat jakykoliv cislo na prani zdarma a na lince se pak dozvim, ze to muze bejt jen to a to a zbytek je za dva litry. Pro ty, kteri by se chteli hned zacit hadat - prectete si ty zakony a nemrmlejte. Tady mate kratkej vynakej primo z textu: Klamavým je i údaj sám o sobě pravdivý, jestliže vzhledem k okolnostem a souvislostem, za nichž byl učiněn, může uvést v omyl. A kdyz mate tolik casu si hledat, jestli nahodou nejsou jeste nejaky jiny podminky, ktere kolem nejsou uvedeny a neni na ne ani odkazano! ani upozorneno malym malinkatym uplne nejmensim pismem apod., tak si samozrejme muzete najit zbytek toho zakona a poradne si ho nastudovat, abyste tady pak neprudili slusny lidi, kteri se stali obeti naky vanocni akce v domneni, ze si neco zahrajou a snad ni neco vyhrajou (a pripominam, ze nikdo necekal, ze to bude zadarmo, jak tady nekteri z vas taky podsouvali). A jinak preju pohodu do roku 03 a krapet vice slusnosti
0 0
možnosti

Paul

30. 12. 2002 16:13
Seru na Tčko
Včas sem pochopil vážnost situace a všechno skončil po prvním melounu . Pravda, že "podvody" sou fšude, ale tenhle mobajl už mě začíná srát ze všech směrů s jeho stylem přístupu. Ať už je to cokoliv, tak to seriózní rozhodně není. A jestli si to může dovolit, tak využiju svobody a sáhnu fact radši po jiných operejtrech  .
0 0
možnosti

LeBaroon

30. 12. 2002 8:40
podvod nebo šikovnost
Nechápu jak typicky česky vyčůraný český človíček může naletět na takovou soutěž-volovinu-loterii,aniž by se dopředu zeptal CO ZA TO ?Je to jako bych podával sportku a nedal za to ani halíř....
0 0
možnosti

Martin

28. 12. 2002 19:26
Lidi
že se necháte strhnout k takovejm blbostem jako tohle losování. Stejně nic nevyhrajete.
0 0
možnosti

Michal Nosil

28. 12. 2002 17:39
Můj komentář k soutěži Melouny se vali!
Ja osobně si myslím, žě spol. T-mobile měla na cenu SMS určiě informovat, jak na Webu, tisku, TV... Zdalo by se mi asi jedno z nejlepších rešení o souteži informovat zákazníky SMS zprávou na mobil a to i o CENĚ JEDNÉ SMS. Spol. T-mobile by mohla ztratit zákazníky svou arogancí, protože se mi moc nechce veřit názoru tiskového mluvčího, že nevěděli kolik bude cena jedné SMS do soutěže stát. Závěrem spol. T-mobile si jistě moc nepomohla zrušením SMS pomocí internetu. Jen doufám že je nezruší i ostatní operátoři!
0 0
možnosti

Kalbys

28. 12. 2002 11:39
Kurvy vychcany!
Jako kdyby si málo hrabali do kapsy,pěknej podraz, na kalendáři o tom nebylo ani slovo!
0 0
možnosti

nasranej zákazník

28. 12. 2002 3:53
skvělý
4.5. Účastník soutěže bere na vědomí, že platba za každou odeslanou SMS zprávu na číslo 2412 je účtována dle tarifu účastníka soutěže tak buď sou to idioti nebo mi vrátí prachy :)))))
0 0
možnosti

board snow

28. 12. 2002 1:40
cena za sms a webmaster na dovolene ;)
pokud se podivate na http://www.melounysevali.cz/jak-soutezit.phtml" target="_blank" rel="nofollow">http://www.melounysevali.cz/jak-soutezit.phtml, cena za sms je 'dle tarifu zakaznika' a ne 5 kc. v pripade rozporu ve vyuctovani si tohle zada zalovani t-mobile. pokud mate zajem (a webmaster se uz vratil z dovolene) mohu zaslat kopii te stranky.
0 0
možnosti