Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jak jste spokojení s informováním o ceně za odeslanou soutěžní textovku v melounové hře RadioMobilu?

Účastníky melounové soutěže RadioMobilu o milionové výhry může čekat nepříjemné překvapení. To až zjistí, že za soutěžní SMS zaplatí pět korun namísto předpokládané standardní ceny. Podle Sdružení obrany spotřebitelů RadioMobil nedostatečně informuje zákazníky o ceně. RadioMobil tvrdí, že cenu rozhodně netají a možností jak ji zjistit nabízí dost. Pro jistotu se ale zamyslí nad tím, jestli by nemohl informování zlepšit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Bla

T-ckovou SIM kartu doporucuji po 4.2 2003 prohnat kanalizacni rourou
Bla
0/0
20.1.2003 15:02

michal

13.1.2003 a stále stejné...
I dnes se na aktuálním odkazu na stránkách s melouny nic nezměnilo, RadioMobil prostě neinformuje o ničem. Odcházím od nich, protože tech průserů už bylo víc než dost, měl sem i několik problémů s platbami (zkuste si schválně opravdu celý jeden měsíc psát přesně kolik kam jste provolali a proSMSkovali, a uvidite jak se budete divit) a to co Radiomobil předvedl se zražením služeb a zpoplatněním SMS zpráv z webu už je neúnosné....T-Mobile je zloděj nad zloděje, stejně jako to dřív dělal Eurotel. Jen si dobře musí promyslet své aktuální marketingové postavení a šup-nějaká nekalá novinka je na světě. Melouny nebylo žádné nedopatření a neinformovanost - je jasné že to něřekli nikde, protože by to nikdo neposílal a nic by jim to nevydělalo...bůhví kdo ty melouny a jestli vůbec někdo dostal.....
0/0
13.1.2003 10:44

David

super, tak se ukazalo, kdo mel pravdu
tak uz neni co resit, paegas snizil cenu smsky dle tarifu zakaznika a vrati prasule i zpetne za jiz odeslane smsky. Kazdopadne je to dobra vec, ale taky tim jasne ukazal, kde byla pravda a kdo je tady grazl. Moc dobre vi, ze to nebylo v poradku a ze by to mohlo nakou tu kacku stat a asi si to radeji poradne prepocital a vraci a vraci. A nebude to tim, ze by se bal o svy zakazniky, kteri zacli nadavat. Na ty zvysoka s*** a delal to uz pri vymejsleni tyhle souteze a hlavne toho bura za poslani smsky. Byli mu proste uplne ukradeny a jen chtel rejzovat a plnit si kapsu na vanoce. Je to s prominutim fakt srac. A ti, co tady hlasali, ze ten, kdo poslal smsku v tyhle soutezi, je debil, blbec a ja nevim, co vsechno a mel si precist poradne podminky tam a tam a tam, timto posilam do haje spolecne s mluvcim a celym paegasem. I kdyz je jasna paka, ze u nas proste nejde dodrzovat zakon o klamavy reklame a spol. presne, jak je napsanej (i kdyz by to tak dle zakona melo byt, ale budme realisti), protoze by u pak nas nemohla fungovat zadna vetsi firma, ktera vubec ma naky billboardy, tak je dobre, ze se i takovejhle gigant obcas neceho zalekne a aspon svoje kurevsky chovani nejak napravi. Vono se bude cim dal tim vic pritvrzovat a snad jednou nebudu cist na billboardu u toho a toho operatora (napr. pro zmenu oskar), ze si treba muzu vybrat jakykoliv cislo na prani zdarma a na lince se pak dozvim, ze to muze bejt jen to a to a zbytek je za dva litry. Pro ty, kteri by se chteli hned zacit hadat - prectete si ty zakony a nemrmlejte. Tady mate kratkej vynakej primo z textu: Klamavým je i údaj sám o sobě pravdivý, jestliže vzhledem k okolnostem a souvislostem, za nichž byl učiněn, může uvést v omyl. A kdyz mate tolik casu si hledat, jestli nahodou nejsou jeste nejaky jiny podminky, ktere kolem nejsou uvedeny a neni na ne ani odkazano! ani upozorneno malym malinkatym uplne nejmensim pismem apod., tak si samozrejme muzete najit zbytek toho zakona a poradne si ho nastudovat, abyste tady pak neprudili slusny lidi, kteri se stali obeti naky vanocni akce v domneni, ze si neco zahrajou a snad ni neco vyhrajou (a pripominam, ze nikdo necekal, ze to bude zadarmo, jak tady nekteri z vas taky podsouvali). A jinak preju pohodu do roku 03 a krapet vice slusnosti
0/0
31.12.2002 2:40

Paul

Seru na Tčko
Včas sem pochopil vážnost situace a všechno skončil po prvním melounu . Pravda, že "podvody" sou fšude, ale tenhle mobajl už mě začíná srát ze všech směrů s jeho stylem přístupu. Ať už je to cokoliv, tak to seriózní rozhodně není. A jestli si to může dovolit, tak využiju svobody a sáhnu fact radši po jiných operejtrech  .
0/0
30.12.2002 16:13

LeBaroon

podvod nebo šikovnost
Nechápu jak typicky česky vyčůraný český človíček může naletět na takovou soutěž-volovinu-loterii,aniž by se dopředu zeptal CO ZA TO ?Je to jako bych podával sportku a nedal za to ani halíř....
0/0
30.12.2002 8:40

Martin

Lidi
že se necháte strhnout k takovejm blbostem jako tohle losování. Stejně nic nevyhrajete.
0/0
28.12.2002 19:26

Michal Nosil

Můj komentář k soutěži Melouny se vali!
Ja osobně si myslím, žě spol. T-mobile měla na cenu SMS určiě informovat, jak na Webu, tisku, TV... Zdalo by se mi asi jedno z nejlepších rešení o souteži informovat zákazníky SMS zprávou na mobil a to i o CENĚ JEDNÉ SMS. Spol. T-mobile by mohla ztratit zákazníky svou arogancí, protože se mi moc nechce veřit názoru tiskového mluvčího, že nevěděli kolik bude cena jedné SMS do soutěže stát. Závěrem spol. T-mobile si jistě moc nepomohla zrušením SMS pomocí internetu. Jen doufám že je nezruší i ostatní operátoři!
0/0
28.12.2002 17:39

Kalbys

Kurvy vychcany!
Jako kdyby si málo hrabali do kapsy,pěknej podraz, na kalendáři o tom nebylo ani slovo!
0/0
28.12.2002 11:39

nasranej zákazník

skvělý
4.5. Účastník soutěže bere na vědomí, že platba za každou odeslanou SMS zprávu na číslo 2412 je účtována dle tarifu účastníka soutěže tak buď sou to idioti nebo mi vrátí prachy :)))))
0/0
28.12.2002 3:53

board snow

cena za sms a webmaster na dovolene ;)
pokud se podivate na http://www.melounysevali.cz/jak-soutezit.phtml, cena za sms je 'dle tarifu zakaznika' a ne 5 kc. v pripade rozporu ve vyuctovani si tohle zada zalovani t-mobile. pokud mate zajem (a webmaster se uz vratil z dovolene) mohu zaslat kopii te stranky.
0/0
28.12.2002 1:40

eurotel taky zloděj
já myslim, že zloději jsou všichni - soutěž u Eurotelu v případě použití  Eurotel asistent přijde minim. na 10Kč a po vytočení *111* se mi to nepovedlo odhadnout, protože ceníky jsou nepřehledný a osobně juice nepoužívám
0/0
26.12.2002 17:28

Filip

Co k tomu dodat.

Mile deti, co svet svetem stoji, clovek cloveka ochcava. Od prvobytne pospolne a jeste drive, az po dnesni spolecnost a jinak tomu nebude ani v budoucnu, jde stale a stale o jedno, o "Zisk, Profit, Taxu, Pachy ...atd.".

Dnesni obchodnici, spekulanti a podobna sebranka, jenz je dnes zastresena pod nadnarodnima spolecnostma, ma cim dal tim lakavejsi cukrlatka.

Vsak kazdy si umi spocitat ze jedna a jedna jsou dve. Takze, kdyz nekdo rve miliony a miliony do reklam na nejakou zhovadilost, musite pocitat s tim, ze nez vyda neco na vyhry, musi se mu zaplatit tyto poutaci cukrdlatka, potom jeho zizk (a nejaka firma s obratama v miliardach si nebude obtezovat namastit si kapsu pro par tisic), takze musi vydelat a pak jeste musite prispet na vyhru tem stastlivcum jenz vyhrajou. Coz je porovnani s tim kolik si nahrabe T-Mobile, porad minimum.

Pokud je clovek hravy a chce platit, tak at plati, dneska jsou lidi za zabavu ochotni platit cim dal vice, proto hvezdy jak filmove tak sportovni jsou placeny castkami, jenz zdaleka nemaji nic spolecneho s ohodnocenim jejich kvalit a vykonnu jak na hristi tak na platne. Co je to pak nejakych 5kc za SMS. Ale kdyz se to secte.

Takze, pro me se potvrdilo pouze to, ze clovek je chytrej, ale lide jsou hloupy. "Nesnaz se presvedcit jednoho, zblbni dav a vzdy se par kapriku chyti i na melouny". Potesujici je, ze proti tomu tu vzdy stoji tech par chytrich lidi, kteri poradi, pripadne nakopnou ty pribrzdene.

PS: To ze nekdo spoleha na serioznost! Co k tomu dodat. Bylo by to pekne. Jak daleko je mezi obycejnym clovekem a T-Mobile, a T-Mobile a Vladou jakekoli zeme. Myslim ze ty dva posledni maji k sobe prece jenom blize. Ani nechci vedet, co vsechno se tu s Nami hraje za divadlo.

Lovu zdar.

Filip.

0/0
23.12.2002 16:06

Honza

Melouny se valí,ale T-Mobilu do kapsy.
T-Mobil a i jeho předchůdce jsou pověstní od začátku svoji arogantní nadřazeností nad chudáčky zákazníky. Neinformování nebo málo výrazné informování je přesně vychytrale alibisticky vypočítané. Někam to napíšem,kdyby zákazníci remcali,máme alibi,že to tam je,ale většina těch blbečků si toho nevšimne a my si díky tomu namastíme kapsy.Přece nebudeme svým manažerům vyplácet odměny z našich fondů,že ? Sám používám kombinaci Go - Oskarta a i když má T-Mobil něco levnější,už z principu bych jeho služby odmítal.Zeptejte se lidí,co se obraceli na reklamační oddělení T-Mobilu,jak s nima bylo jednáno.Jak s dotěrným hmyzem.T-mobil je ukázkou přístupu - hlavně nalákat zákazníka levnější službou a pak už jen plať a drž hubu.
0/0
20.12.2002 0:43

achjo

cena dle tarifu

Ted jsem se koukal do podrobnych pravidel a je tam tohle:

4.5. Účastník soutěže bere na vědomí, že

  • platba za každou odeslanou SMS zprávu na číslo 2412 je účtována dle tarifu účastníka soutěže

 

0/0
19.12.2002 15:20

viktor99

Re: cena dle tarifu
jj, T-M to zmenil. Ted mi prisla SMS, kde to tvrdi. A jiz zuctovane castky vrati. Aspon ze ted se zachoval ferove
0/0
19.12.2002 17:24

Martin

Re: cena dle tarifu
No to ale znamená poze to, že dostali bobky a trestné činu podvodu to uhrají jen na pokus o podvod. Toť vše!
0/0
20.12.2002 11:52

t29

kdyz budu nad miru slusnej, pak reknu, ze T-Mobile je banda vychcanejch hajzliku!
.
0/0
19.12.2002 10:21

Re: kdyz budu nad miru slusnej, pak reknu, ze T-Mobile je banda vychcanejch hajzliku!
Kdybys počkal ještě chvíli, taxi nemusel vypadat jako nadávající blbeček, který nemá 5 Kč, protože už to změnili na cenu dle tarifu.
0/0
19.12.2002 21:07

Bubrak

Re: kdyz budu nad miru slusnej, pak reknu, ze T-Mobile je banda vychcanejch hajzliku!
Tady de o princip, to ze to v pulce zmenili akorat svedci o tom, ze si sovu vycuranost uvedomuji. Vubec je to neomlouva z podrazu.
0/0
27.12.2002 18:31

Nitro_2

Re: kdyz budu nad miru slusnej, pak reknu, ze T-Mobile je banda vychcanejch hajzliku!
Ale kvůli čemu to asi změnily ty retar*e???Kvůli tobě určitě ne
0/0
27.12.2002 20:51

Daniel

Tak to jsou kur....
Tak to je jednoznačně cílená sviňárna!!!
0/0
18.12.2002 16:07

Míra šmíra

Homo sapiens
neboli rozumný člověk ví, že veškeré báječné nabídky na slevy apod. je třeba ignorovat, v případě velkého pokušení hluboce prozkoumat všechny okolnosti a v čokoládu dát napřed ochutnat psovi.
0/0
18.12.2002 10:30

Já Osobně

JEDNOZNAČNĚ PODRAZ T-MOBILU !!! Proč?
Protže právě držím v ruce dnešní MF DNES, kde na straně A5 je celostránkový inzerát na "Tí Moubajlí Melouny". Nad heslem "Melouny se valí. Chyť je s Twistem" je text cituji "Informace o soutěži v Twist melounovém kalendáři, na Infolince 603 60 50 40, v prodejnách T-Mobile nebo na www.melounysevali.cz." konec citace. Na celé stránce samozřejmě ani zmínka o pětikorunové SMSce! Takže co z toho můžeme vydedukovat?
Buď si zjistím 1) informace v "melounovém kalendáři" nebo 2) informace na infolince nebo 3) informace v prodejnách nebo 4) informace na internetu. Z textu inzerátu vyplývá, že informace jsou ve všech zdrojích stejné, tudíž beru do ruky kalendář, o SMSkách za 5 korun ani slovíčko, vesele posílám, myslíc si, že je to podle mého tarifu. Na co bych někam volal, nebo zdržoval se na internetu? Takže z mého příspěvku myslím jasně vyplynulo, že se T-Mobil rozhodl své zákazníky na Vánoce OKRÁST. Což se mu většinou podařilo. Doufám, že za to dostane pořádný trest. (Nemyslím tím pokutu 1 000 000 Kč!) Popřemýšlejte nad tím a případně mi dejte za pravdu ;o) Já Osobně
0/0
17.12.2002 18:52

johan

Kdo jinému jámu...........................
Této hry se zůčastní jen ten kdo se pro to rozhodne. Nikoho do toho nikdo nenutí a tím pádem je to věc každého účastníka.
0/0
17.12.2002 17:44

ii

Re: Kdo jinému jámu...........................
Vrele s tebou souhlasim :-)) Lidi asi stale mysli, ze T-Mobil a jini operatori jsou zde v roli charity, coz je pochopitelne nesmysl. Nicmene, kdybych soutezila ja, asi bych si tu cenu nejprve zjistila a verte mi, ze ta informace dostupna byla. Nad svou vlastni blbosti je treba plakat, vazeni !!!
0/0
19.12.2002 15:13

Charita, to snad néé?

Já teda nevím, jestli nějaká charita vytváří 2 mld. Kč zisku ročně a ty peníze samozřejmě získávají od koho - od zákazníků, tak si myslím, že by jim to mohlo stačit a nepotřebují dělat takové ****, ale asi se řídí heslem, nemusí pršet, stačí když kape.

Informace dostupná sice byla - ale i ti debilové z t-mobilu nakonec uznali, že udělali chybu ve zveřejnění inf., i když pravda v tiskové zprávě to podali trošku jemněji  Jojo ještě, že už jsem přešel k jinému operátorovi, i když to taky stojí za...

 

 

 

 

0/0
19.12.2002 15:59

Bodik

Re: Charita, to snad néé?
Tak to sis určitě pomohl - ET je vydřiduch drahý a OS je OS, takže taky slabý. T-M je taková střední cesta. Přeji hodně úspěchů.
0/0
19.12.2002 21:10

Vul

ach jo
Ach jo lidi. To jste opravdu tak blbi? Myslite si, ze veskere tyto souteze (Melouny, Sportka, losy) firmy delaji, aby nam prilepsily? Samozrejme, ze ne. Potrebuji akorat vydelat. A proto, kdo nevsazi, vyhrava vklad. Je to blbost lidi, ze si nezjisti o co jde. (viz 5 Kc za SMS).
0/0
17.12.2002 14:37

David

Re: ach jo
Ale o to preci vubec nejde. Je jasny, ze kdyz nekdo porada soutez tak ne pro blaho soutezicich ale svoje. Kazda loterie vydelava zavratny castky (pokud neni poradatel uplnej ichtyl). Tady jde o to, ze tohle je proste podraz. Nevim proc je blbost lidi, kdyz si prectou jedny pravidla a neshanej se po tech samych pravidlech z jinych zdroju, jen proto, aby zjistili, jestli ten kdo je vydal nahodou zrovna v tomhle vytisku na nejakou "malickost" nezapomel....
0/0
18.12.2002 12:15

Projeli by to
Komu se dostal čokoládový kalendář do ruky, tak na něm o ceně opravdu není nic napsáno. Myslím že T-Mobile, by případný soud atd. projel na plné čáře.
0/0
17.12.2002 14:12

joke

Pro SOS - Lze jim nezaplatit???

Moc SMS jsem neodeslal, ale i kdyby to byla jediná ... 

MELOUNY SE VALÍ DO T-MOBILU.

Kdybychom každý dali 50,- na právní zastoupení asi by to mohla být pěkná legrace a přišli by o dost zákazníků. Myslím, že jsem jim za ta léta zaplatil dost peněz. Tak proč tak hloupý trik? Jojo, prachy...  Rád se jakékoli rebélie zúčastním, pokud pánům manažerům včas nedojde, že asi udělali chybu.

0/0
17.12.2002 13:33

Re: Pro SOS - Lze jim nezaplatit???
na to neni potreba se skladat, staci jeden clovek pojisteny u DASu
0/0
19.12.2002 0:48

H

Dealeri
Nekde tu psal nejaky dealer. Uz jen sloh one osoby mluvi za vse. TM nemam a ani mit nebudu, takze neni co resit. Ale k reakci dealera, ktery ani nezna co nabizi, prichazim sem tam do telefonickeho kontaktu s touhle sortou prodejcu a osobne bych si u dealera nekoupil ani kupon. Same habadury apod. Viz vybirani vyhernich kuponu z Go sad apod. Zakaznika nejsou schopni informovat o zakladnich vecech, ale vodrbat na vsem to jim jde. Nerikam, ze jsou taci vsichni. Ale stiznosti na ne je pozehnane a ceho vseho jsou schopni, to by jste se divili. Cest praci.
0/0
17.12.2002 13:11

dafe

Naivita nezná mezí
Po 10 letech budování tržního kapitálu se mi líbí ohlasy, jak jsou lidičky zase nevědomky okrádání. Již dříve platilo , že nemůžeme chtít slevu zadarmo. Nikdo mi nedá nic zadarmo a sotva se slevou aniž by na tom stejně nevydělal. Pokud se spálím jednou a to určitě vězšina z nás, tak podruhé si raději zjistím více informací, jelikož svět okolo nás nebude nikdy ideální.
0/0
17.12.2002 7:54

Kombi

Re: Naivita nezná mezí
Tak proc to prezentuji jako "t-mobile rozda 35 milionu"??? eurotel rozda 50 milionu - ale skutecne je rozda ve forme mu prijatelne-neplatis za volani -ale budis. u t-mobile to neni nejaky rozdavani, ale kseft, na kterym vydelavaj, zadna vanocni akce. Tohle je od nich posledni kapka, OSKARE TES SE, JDU K TOBE!!!
0/0
17.12.2002 10:15

Re: Naivita nezná mezí
No ty ses ale blbec. Myslis, ze firmy jsou dobrocinne organizace? To veris vsemu, co kde kdo placne? Eurotel rekne "Rozdame 50 milionu" - supr, du s baglem na pobocku, ze chcu taky. A samozrejme vsechny vanocni akce a slevy jsou o tom, jak vydelat. Pamatuj si, ze sleva neni zadarmo. Zkus se probudit, mame tu trzni kapitalismus.
0/0
17.12.2002 14:41

Brůča

ani na teletextu....
       Na teletextu TV NOVA  na stránce 840 - oficiálně avizované z reklamy na melouny, je čtyřstránkový podrobný popis soutěže - co vše můžete vyhrát a jak přesně se soutěže zůčastnit. Jestliže jsou tam velmi přesně popsané hodnoty výher, proč tam není ani zmíňka o cenách SMS, zvláště pokud jsou nestandartní. Takže z toho má většina lidí dojem, že všechny potřebné informace má (vycházejíc z obsahu popisu soutěže). Holt nepatřím do skupiny lidí se super IQ, a ani nejsem chorobně podezřívavý a jak to tak vidím -DOBŘE MI TAK!!!  
0/0
17.12.2002 7:37

Petr

Další podraz ?????

Na kalendáři se píše : ... pošlemi ti SMS jednoduchou otázku. Do půl hodiny na ní porostřednictvím sms správně odpovíš a ,b nebo c...

To znamená že když u sebe nebudu mít mobil a neodpovím na ni tak jsem automaticky prohrál .

Máte s tím někdo zkušenost ?????

 

0/0
16.12.2002 22:41

Bodik

Re: Další podraz ?????

A co Ti na tom není jasné? Sám sis odpověděl. A jaký podraz? Teď je nějaká soutěž s Chio na Evropě 2 (radio) a tam volali někomu, nebral to, tak dostal jen nějaký slabý foun. Ale kdyby to vzal, tak měl navíc min. 10 tis.

Je to hra, ber to tak a když se jí zúčastňuješ, tak něco musíš obětovat a mít mob u sebe od 13 do 22:30.

0/0
17.12.2002 9:31

Bimbo

Podvod
Je to normalni zlodejna,jako kdyby clovek natankoval do auta benzin za stovku a nauctovali mu petistovku!
0/0
16.12.2002 22:21

Roman Durdis

Klasika v podání T-Mobile (Paegasu)

Ohledně záměrnýho neinformování jsem jim psal už několikrát rozhořčený maily... Vždycky napsali, že informujou dost a že příště to tedy ještě zlepší. Jako příklad za všechny z poslední doby např. víkendové volání z twistu za 1 Kč - reklamy všude kde to jen šlo; ale že pondělí-pátek to nehorázně zdražili (z 2,8 na 5 -> tedy 2 dny zlevnili o 1,8 a 5 dnů zdražili o 2,2...) - nikde ani zmínka. Takhle je to s každou jejich akcí. Kdo kupříkladu tehdy věděl, že najednou zdražili volání (říkali tomu "revoluční zjednodušení cen hovorného" - to byl úplně výsměch uživatelům)? Skoro nikdo, nikde ani zmínka (ani tady na Mobilmanii - pouze dodatečně).

A tak je to pořád - masivní až otravná reklama na všechno "pozitivní", jenže u T-Mobile je v tom VŽDYCKY skryt pouze a jen záměr vydělat a vydělat. Napařil bych jim pořádnou pokutu (desítky miliónů, i víc), protože tohle mě vážně už dlouho s...!

0/0
16.12.2002 21:45

Já :-)

No jo už to tam mají
Máte pravdu,už tam jsou ceny,ale nebyly tam.Takže místo vyhráného melounu budu mít fakturu za sms tak kolem 2 000,- takže asi přejdu k jinému operátorovi,který lépe informuje.Oskare těš se :-)
0/0
16.12.2002 20:47

warranty

Re: No jo už to tam mají
asi vas zklamu, ale ty ceny tam byly uz na samem pocatku kampane, ja sam jsem se na ne koukal... navic, je vcelku logicke, pokud se vyhravaji tak velke castky, ze se nejspis nebude jednat o charitu a poradajici spolecnost se bude snazit minimalne alespon cast svych vkladu ziskat zpet, z tohoto duvodu me vubec nezarazi castka 5 korun, spis jsem se divil, ze neni vyssi...
0/0
16.12.2002 21:06

Lubos

Re: No jo už to tam mají

cast vkladu?

kolik % uzivatelu musi denne vyuzit tuto "sluzbu"? 1%? 2%

0/0
16.12.2002 23:14

reny

Re: No jo už to tam mají
SUPER, souhlasím s tebou na plné čáře.
0/0
19.12.2002 15:00

Re: No jo už to tam mají
vOsral ze dobre informuje? a co jejich 'supernabidka' na vOsraltu, kde platis jenom prvnich pet minut? dokonce i slecna na jejich prodejne na vaclavaku mi nejdriv tvrdila, ze je to navzdy a vubec netusila, ze to vOsral muze kdykoli zrusit... samozrejme to taky ma v podminkach... a to vubec nemluvim o porusenych smlouvach na 'slysim vas' a 'dohodu'... tam dokonce ani nic takoveho byt nemohlo, protoze by nedostali licenci...
0/0
19.12.2002 0:41

wiki

Blbost některých soutěžících nezná mezí.

Když běžela reklama na TWIST sady, také v ní nebyly uváděny ceny za minutu volání. Logicky správně se předpokládalo, že si je každý dohledá v ceníku a pokud neumí číst, tak se zeptá v prodejně. Proto se nelze divit, že ani v reklamě na "Melouny" nejsou uváděny ceny soutěžní SMS. Každý si je může zjistit na infolince, v prodejně či na internetu.

Pro zajímavost cituji z Podrobných pravidel soutěže "Melouny se valí", která jsme stáhl z internetu před zahájením soutěže dne 30.11.2002 a jsou k dispozici i na prodejnách. V kapitole IV. Závěrečná ustanovení je odstavec 4.5:

4.5. Učastník soutěže bere na vědomí, že

- platba za každou odeslanou SMS zprávu na číslo 2412 činí 5,- Kč bez DPH (5.25 s DPH)

A dále kapitola I. Obecná ustanovení :

1.2 Účastníkem ..... Zaregistrováním se k účasti v soutěži zákazník akceptuje tato Pravidla.

Takže nevím, o co jde. Jestli o ty co nevyhráli a budou chtít zpátky své sázky (cena za SMS), nebo o pár vyčůránků, kteří z firemního mobilu posílají SMS, sami nic neplatí, výhru by jistě zaměstnavateli nedali a teď se bojí, že se to jejich posílání SMS provalí. Zkuste na Sazce vymáhat zpět peníze za již vsazenou sázenku. Nebo se opravdu většina národa bude počítat mezi kampeličkáře, kteří když byli zaslepeni desítkami procent úroků ze svých vkladů, tak tiše mlčeli a když došlo ke krachu, tak ze sebe dělají blbce ve stylu: "Já nic nevím, já jsem nic nečetl, já jsem chudák" a již neradi doplňují:  "Na svou vychcanost jsem doplatil a patří mi to" ? Omlouvám se za sprostá slova, ale kdo neumí číst, tak má volat z okna, SMS posílat ve flašce po vodě a mít stanoveného opatrovníka.

Předpokládám, že kdo umí poslat SMS, má IQ větší než pokojová teplota, umí číst a nemá se tedy na co vymlouvat. Mrzí mně, že se do kampaně proti T-mobilu zapojil i MOBIL.CZ. I když u pana Kocmana to poslední dobou nepřekvapuje. Asi dobře udělaná marketingová kampaň leží v žaludku i mnoha jiným rychlokvašeným manažerům (kterí za vrchol svého vzdělání uvádí 2 denní "manažerský" seminář u HerbaLife).

PS: nejsem žádná socka ani pubík (věk 42) a štve mne pouze blbost schovávaná za naivitu a dobrou víru.

Mějte slunce v duši a věřte, bude líp.

 

0/0
16.12.2002 20:45

Karel Pavlík

Re: Blbost některých soutěžících nezná mezí.

Pokud člověk vychází z Adventního kalendáře, tak tam pravidla soutěže nalezne, ale neúplná - schází ovšem i jednoduché upozornění, že se jedná o výtah z pravidel, aby měl člověk důvod pídit se dál.

To je hlavní důvod, proč do této věci vstoupilo i naše Sdružení obrany spotřebitelů ČR. Informace o aktuálním vývoji naleznete na www.spotrebitele.cz.

0/0
17.12.2002 0:38

Re: Blbost některých soutěžících nezná mezí.

Vážený superinteligente.......

Reklamu nesleduji, a proto mne soutěž od T-mobilu zaujala. Do dnešního dne jsem odeslal asi 30 SMS - v dobré víře, že jsou za 1,-Kč. Že jsou za 5,-Kč jsem opravdu netušil a to zejména proto, že to v pravidlech opravdu není napsáno - tedy v těch pravidlech(nebo jejich části), která obdrželi do jednoho všichni klienti s adventním kalendářem(mimochodem - nevešel se do schránky, takže si pro něj všichni museli cupitat hezky na poštu). V těchto pravidlech není ani zmínky o nějakých pravidlech dalších. Pochybuji že každý klient chodí alespoň jednou měsíčně do prodejny T-mobile - nebo jo?(já asi jednou ročně - pokaždý když mi ukradnou foun)

Z vaší reakce usuzuji na loajalitu vůči T-mobilu, a ač mám slunce v duši a těch pár kaček utracených navíc mne neštve, vadí mi neserioznost ze strany operátora vůči svým  klientům.  

P.S. - Opravdu si myslíte, že by T-mobile něco vidělal, kdyby zveřejnil cenu 5,-Kč/SMS ?

       

 

0/0
17.12.2002 1:17

Vul

Re: Blbost některých soutěžících nezná mezí.
No tak na tobe by rozhodne T-mobile nic nevidelal...:-/
0/0
17.12.2002 14:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.