Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Máte už nějaké zkušenosti se službou volba operátora? Jak vnímáte nabídku jednotlivých operátorů?

Že může vytáčený přístup k internetu zlevnit díky službě volba operátora, je neoddiskutovatelný fakt. Jenže k tomu je potřeba udělat ještě několik kroků, které levný přístup k internetu umožní. Ty samozřejmě vyžadují ochotu Českého Telecomu. Výsledkem tak je čekání a nejistota, jestli levný internet nezůstane jenom na papíře.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Dan

zmylena neplati?

Rekl bych, ze volba operatora na cenach vytaceneho pristupu k internetu nezmeni prakticky nic. Autor se zde dopousti velmi obratne mystifikace, a to at uz zamerne, ci z pouhe neznalosti. Problemem cen internetu jsou skutecne propojovaci poplatky, ale ty placene telecomem ostatnim operatorum. Vsichni velci provideri vytaceneho internetu jsou totiz zaroven nejakym zpusobem propojeni s nekterym z "alternativnich" telefonnich operatoru, kteri si za propojeni nechavaji platit sice trzni, ale pro internet prilis vysoke ceny. Telecom pritom nabizi providerum jako takovym pripojeni IP primo na  jednotlivych ustrednach, kterych jsou stovky. Takove pripojeni nikterak nezatezuje paterni sit, nebot telefonni provoz je primo na ustredne konvertovan na IP pakety a smerovan do site providera. Cena za takove pripojeni muze byt skutecnym zlomkem ceny bezneho hovoru a nepochybne by velmi brzy byla soucasti pausalniho poplatku za linku. Prave nasmlouvane ceny propojeni telefonnich siti dnes "brani" telecomu pouzit podobny pausal pro jim provozovany vytaceny internet, ktery jinak vyse popsane propojeni ve velke mire pouziva. Zisky jsou totiz vice nez primerene. Alternativni telefonni operatori proste nemaji v oblasti internetu misto, ovsem v prave probihajicim boji za konkurecni prostredi bude zrejme jeste chvili trvat, nez si to dokazeme priznat.

Dan

0/0
12.11.2002 15:44

Martin

K tématu diskuse

S TELE2 mám skušenosti výborné.

Co mě ale štve, že to je jediná společnost, která poskytuje služby domácnostem a s nulovým paušálem, aktivací a bez smluv a úpisů.

Jsou ještě další firmy, které berou i domácnosti, ale chtějí závazky, aspoň 200 měsíčně apod. To mě mrzí, všichni mají zatím zájem pouze o firmy, na domácnosti kašlou.

U TELE2 je potěšující, že má ceny mnohdy nižší, než ti operátoři, kteří si kladou všelijaké podmínky. Nechápu, kdo může jít k nim, když jsou dražší než TELE2 a vyžadují navíc různé závazky.

0/0
10.11.2002 22:16

Martin Kopecký

TELE2

Zdravím,

je vidět, že TELE2 funguje u každýho trochu jinak. Objednával jsem ho po telefonu a po ukončení hovoru to už pěkně všechno fungovalo. Aktivace trvala asi 15sec?! A účet sem taky ještě nedostal.

Naopak to, že infolinka je bezplatná a zákaznická linka se musí platit je už trochu sviňárna. Ale to je jedno stejně vždycky zavolám na tu bezplatnou.

 

0/0
9.11.2002 17:50

Rudla

Tele2 > i-mode telefon

Nevite nahodou jestli na telefonu od I-mode funguje vytaceni predvolby do Site CT ? Telefon je defaultne prednastaveny na Tele2 krome mistnich hovoru.  Mne by zajimalo zda-li v pripade kdyz se vytoci na tomto telefonu predvolba CT (tusim 1021) prepne hovor na uctovani CT a Vy budete mit moznost cerpat kredit tarifu Home Standard.  Nezkousel to nekdo? Velice rad bych si zakoupil tento telefon spolu se sluzbou Tele2 ale toto je jedina vec, ktera mne v ni brani ...

 

Diky,

Rudla

0/0
8.11.2002 13:44

charizard

Re: Dostupné předvolby pro volbu operátora
Aliatel 1012 Contactel 1055 Tele2 1002 eTel 1010 British Telecom 1011 Czech On Line 1020 Český Telecom 1022 KPNQest/GTS 1023 Pragonet 1036 GlobalTel 1050
0/0
11.11.2002 9:52

Rudla

Re: Dostupné předvolby pro volbu operátora

Skvele, ale neodpovida to na moji otazku.  Uz jste to nekdo zkousel s i-mode telefonem ?

Diky moc,

 

Rudla

0/0
11.11.2002 11:32

KUzelka

TELE2-chxete hodinu volani zdarma? kuknete..

* preskok primo k tematu(dolu)

 

Zaregistroval jsem si sluzbu Tele2 par dni pred celostatnim precislovanim. Operatorka byla mila a sluzbu jsem mel aktivovanou do par hodin coz me potesilo (puvodni sdeleni bylo, ze mi to zprovozni do 24), vytaceni je jednoduche, staci pred cislo ktere volate vytocit 1002, coz se mi povedlo vysvetlit i ostatnim clenum rodiny(i zenske casti), coz me privedlo na myslenku, ze je to bud opravdu hodne jednoduche, nebo nekdo chodi na doucovani;oD faktura mi jeste neprisla, asi kvuli malo provolane castce za prvni mesic, nebo diky precislovani. Co se tyce balicku s informacemi-prehledem sluzeb, ceniku a vseobecne smlouvy, prisel s mensim spozdenim nez bylo slibovano misto 2dnu to trvalo asi 14, ale co uz stejne jsem se akorat dozvedel, ze musim platit vcas a zbytek jsem uz necetl:o)

*ALE abych sedostal k tomu hlavnimu, prisel mi reklamni letacek s par vizitkami, ktere obsahuji par dat o mem uctu, jmene, cisle atd. Princip je jedoduchy ja sezenu TELE2 noveho zakaznika a za to jak JA, tak i ON dostanem 60min volani na mezimesto a mobily, coz je v prepoctu docela dost. Ac je tele2 cca o 3kc vyhodnejsi ve volani na mob. site, preci jen je 5,xxKC/minuta jeste dost, vynasobeno 60 to dela uz pekne penizky, takze volejte objednavejte:o)

 

 

zelena linka TELE2 800 20 90 20

staci rict, ze ste dostali karticku (od kamarada)na registraci u Tele2 a ze je v tom zahrnuta hodina volani zdarma. Bude po vas povazovat asi klientske cislo uzivatele coz je 950321, pak uz jen date sve telefonni cislo, adresu domu cislo obcanskeho prukazu a volate:o)

Hlavnim je ze krom vyhodnych spojovacich hovoru neplatite zadne mesicni pausaly-pouze "Ceskemu Monopolu". Volani s predvolbou vas nijak zvlaste nezdrzuje a opozdeni oproti CM je cca o 3-4vterinky.

Dotazy pisnete na mailik:o)

0/0
8.11.2002 0:33

Martin

Re: TELE2-chxete hodinu volani zdarma? kuknete..

Jsi pako. Přečti si to pořádně. Dostaneš hodinu meziměstského hovoru mimo špičku zdarma. Mi akorát ještě řekli, že dostanu slevu v této výši, že můžu ji použít na mobil ale přepočte se to. Tedy hodinu meziměsto mimo špičku, ale na mobil např. jen 10 minut, nebo minutu do Svatého Tomáše a Princova Ostrova, Maledivy a stanice Inmarsat apod.

Kdybyste někdo chtěli použít moje číslo, tak to je 2159.

0/0
10.11.2002 21:44

Martin

Re: TELE2-chxete hodinu volani zdarma? kuknete..

>>>Ac je tele2 cca o 3kc vyhodnejsi ve volani na mob. site

Je o 1 korunu výhodnější, než druhý nejnižší tarif telecomu pro domácnosti, HOME STANDARD, kde je cena 6,50. U TELE2 je 5,50.

Nejnižší tarif ČT HOME MINI je fakt o dost dražší u mobilu (9,60?) ale z něj máš blokovanou volbu operátora, takže ti to může být jedno.

Výhodou TELE2 oproti Telecomu je účtování mobilu po 30 sekundových intervalech. Telecom účtuje 1. minutu celou. Pokud tedy chcete říct na mobil jen 2 slova a vejdete se do 30 sekund, zaplatíte TELE2 2,75, telecomu 6,50 a to je už rozdíl.

0/0
10.11.2002 21:49

Jiri Kuzelk

Re: TELE2-chxete hodinu volani zdarma? kuknete..
No ja vyuzivam vyhodnou linku ISDN do ceskeho telecomu z levneho balicku cca za 8000KC:o)...., mam myslim ISDN standart ci tak neco cca 700KC? v tom 200kc kredit, ale mobil je tam myslim -musel bych kouknout do ceniku za celych 8,XXkc, ale kdyz si poridim uzasny nadstavbovy program a budu platit cca 1200kc mesicne jako zakldni mescni poplatek budu tam mit cca 0,50kc slevu:oDDDDD  no poradne to citam:o))) co se tyce malych letacku je tam 1h telefonovani zdarma a co se tyce velke odrzene ceasti je nekde pod tou haldou papirku co tu mam:o)))) kazdopadne jsi me dostal:o) nebo oni?.o)........uz se tesim an vyuctovani:o)))))
0/0
15.11.2002 23:29

ok

TELE2 - naprostá spokojenost, Aliatel také..

Aktivaci jsem si u TELE2 dělal v Praze v prvních asi 3týdnech a trvalo to ani ne hodinu..!!! Až jsem se divil, jak to šlo rychle.

Na Alietel jsem musel čekat 3týdny, ale je pravda , že byli vytopený povodněma dost těžce a pak šlo vše hladce. Nyní volám za místní se sec. tarifikací po celé ČR. Jen ten poplatek Telecomu mi vadí,  ale ted to obejdu tarifem Home-Internet a stejně si to do nákladů jako fyz. osoba dám a basta..

0/0
7.11.2002 22:12

drowner

Tady jim to taky nefachci
Tady v Teplicich taky tvrdili ze od rijna to urcite pujde.Ze se omlouvaj, ze mi daj hodimu zdarma...... Je listopad a nic. Co jako s tou hodinou mam delat, kdyz to neni aktivni ?! Je to jako onen slavny "dar, nedar". Volal sem teda zase na infolinku ( prece si nemyslite, ze by se ozvali sami:-) ) , a ted teda az od 18.listopadu.... A jak zjistim ze mi to funguje? No prej to mam vyskouset, a kdyz se spojeni podari, tak uz to funguje :-)))) No neni to, co ted vidime vsude okolo nas nahodou klamava reklama?!
0/0
7.11.2002 18:35

Pavel

Víte někdo, jestli Jet2Web funguje i pro domácnosti?
V přehledu operátorů jinde na tomto serveru je u Jet2Web uveden minimální účet 0,- a minimální délka smlouvy 0, ale provozovatel uvádí, že se jedná o řešení pro malou a střední firmu. Doufal jsem, že redakce v rámci srovnání tento detail (zda má nárok i domácnost) zjistí, leč nestalo se tak (zatím). Zkoušel se u nich někdo zaregistrovat? Já jsem nějak nesebral odvahu... Přitom podle toho přehledu mají zásadně nižší ceny než Tele2. Stejně tak bych od redakce čekal zjištění pokrytí jednotlivých operátorů, stesků na pokrytí Tele2 se v téhle diskusi sešlo mnoho.
0/0
7.11.2002 16:30

Re: Víte někdo, jestli Jet2Web funguje i pro domácnosti?
Nefunguje, ptal jsem se jich. Domácnosti ne.
0/0
10.11.2002 21:40

Pitrs

Re: Víte někdo, jestli Jet2Web funguje i pro domácnosti?
Jasne, ze funguje,zavolej si na info linku, ci se zaregistruj na web. strankach.Je to i pro domacnosti v soucasne dobe za takove ceny,ktere jsou uvedeny na techto strankach.
0/0
17.11.2002 13:26

Adamantium

Hovory ano ale...
Určitě je hezké, že si lze vybrat operátora pro volání. Ale zřejmě se nikdy nedočkám toho, že si bude moci vybírat operátora i celkem, protože dávat telecomu 300 korun v podstatě za nic je strašné!
0/0
7.11.2002 12:49

Nikdo

Re: Hovory ano ale...
Davas Telecomu penize za to, ze k tobe natahl draty a ty ti pronajima.
0/0
7.11.2002 14:24

Venda

Re: Hovory ano ale...
Obávám se, že peníze za položení kabelů si Telekomunisti nárokují jako náhradu za poskytování "univerzální služby" či jak tomu říkají, přestože mi v okrasním městě nejsou už rok schopni dotáhnout přípojku (když v sousední ulici telefony jsou). Bohužel, jiné řešení pro připojení klasické tel. linky pro soukromé osoby v ČR neexistuje
0/0
8.11.2002 9:55

Martin

Re: Hovory ano ale...

Dočkáš se, mělo by to být začátkem příštího roku. Alternativní operátor si od telecomu pronajme tvoji přípojku a sám mu bude platit stanovený malý poplatek za údržbu apod. Paušál budeš platit tomu operátorovi a budeš volat za jeho ceny nebo přes volbu operátora.

Otázka bude ta platba za údržbu, telecom bude určitě vyžadovat 500 měsíčně, operátoři budou chtít platit 1 kč ročně... To zas budou bitky s ČTÚ.

0/0
10.11.2002 22:13

Martin

TELE2

Zkušenosti mám dobré. Aktivace na internetu se sice nějak prý nepovedla, ale kontaktoval mě hned asi za 2 dny maník z infolinky a sjel to se mnou hnedka znova a už za hodinu to jelo. Slibovaná uvítací obálka došla sice s 3týdením zpožděním, ale to je jedno. Qalita hovorů je stejná jako u Telecomu. Účtování na mobil po půl minutě taky supr.

Také stále čekám na fakturu, ale vysvětluji si to tím, že jsem doporučil a aktivoval pár známých, takže jsem za každého obdržel 60 minut zdarma a tudíž není co fakturovat.

Taktéž mě sere kredit od Telecomu, ale vzdát se ho na home zero by udělal jen pitomec. Díky tomu nevím, jestli jsem ho už rozprášil nebo ne a musím každý hovor zapisovat a z toho odhadovat, jak na tom asi jsem. Měli by mu to zarazit. Anebo ať jde využít i na internet. Přechod na internetový paušál nevyužiji, mám super internet na kolejích zadara a jsem předávkovaný. Doma potřebuju tak 10 minut týdně.

0/0
7.11.2002 11:29

xTom01

Home Zero
U mě je největší překážkou pro využívání TELE2 kredit 90 Kč zahrnutý v tarifu Home Standard, který nehodlám ČTc nechat. Přechod na Home Zero mi připadá jako zaplatit výkupné teroristům. Rozdíl v měsíční poplatku za tarif s kreditem 90 Kč (HS) a 0 Kč (HZ) je 20 Kč !!!!! To je výsměch liberalizaci telekomunikačního trhu. Opravdu se divím, že ČTÚ je tak krátkozraký a trpí takovéto (a jiné) zesměšňování vlastních rozhodnutí. Přivítal bych, kdyby alternativní operátoři společně podali stížnost k ČTÚ.
0/0
7.11.2002 9:43

GeBu

Re: Home Zero
Pokud používáš internet, tak se to dá řešit přechodem na home internet. Já jsem dřív měl home standard (hovory) a i-surf (25 hod. internetu). Jednou se mi stalo, že jsem neprovolal celých 90,- Kč a teď co se zvětšily kraje a na meziměsto mám tele2 bych to neprovolal určitě. Těch 25 hod. netu bylo akorát, ale mám net taky v práci a chci se trošku omezit. Myslím, že ale pořád ušetřím.
0/0
7.11.2002 10:36

xTom01

Re: Home Zero
Už jsi někdy zkoušel internet přes telefon připojený systémem FixGSM? :-) Bohužel mám navíc tu smůlu, že nemám doma normální dráty, ale debilní FixGSM zařízení. O inet mi stejně nejde. Rád bych využíval volbu operátora bez kreditu od ČTc za přijatelných podmínek.
0/0
7.11.2002 10:44

GeBu

Re: Home Zero
GSMFix? To mě zajímá učím mobilní komunikace a myslím, že je to využití technologie GSM pro připojení pevných účastníků. Něco podobného je v Praze pod názvem GMH 2000 (dodavatel Hughes) a je to založeno na americkém mobilním systému. V Brně taky probíhal pilostní projek na DECT a DECTy se nasazují na Moravě v záplavových oblastech. Typicky to má pevnou anténu (bílý čtvreček nalepený na okně nebo směrová anténa. Má to napájení ze zásuvky (adaptér) a záložní baterie (ten systém v Praze to byla pěkná krabice). Protože to používá různé rádiové finty pro kompresi hovoru, tak je s daty problém. Např. DECT má jeden kanál na max. 32 kbit/s. Nevěděl jsem, že má někdo licenci na GSM pro tyto aplikace. Nemohl bys mi napsat více na soukromý mejl? Odkud jsi, jak to vypadá, jaké zkušenosti atd?
0/0
7.11.2002 15:55

Re: Home Zero
Licenci ma Eurotel, Telecom si od nich pronajima pripojeni stanic. System GMH byl nebo v nejblizsi dobe bude zrusen, frekvence byly prideleny jen do konce roku 2002.
0/0
8.11.2002 0:34

ptakopisk

Re: Home Zero
taky me stve home zero ktery bych privital trochu levnejsi. ja mam HOME MAXI A MAK VOLACI KIREDIT 280KČ takže mi to komplykuje možnosat využít volby operátora. je to opravdu výsměchLiberalizacio . A ctu SI TO NECHÁ LÍBIT.ŘEKL BYCH ZE JE PROTI TELEKOMU BEZMOCNY A BEZZUBÍ
0/0
22.11.2002 11:13

winc

Co volba operátora z TA?

Zdravím,

vše je celkem hezké, až na jednu drobnost, pokud chcete využívat volbu operátora musíte stejně stále platit poplatky ČT.

 

Co volba operátora s telefoního automatu, například na principu předplacený karet(jako bylo X-karty), myslím že v zahraničí tyto služby frčí delší dobu, především pro mezinárodní hovory.

Co u nás kdy se dočkáme?

diky za případné odpovědi.

 

0/0
7.11.2002 9:41

Rostislav Kocman

Re: Co volba operátora z TA?

Telecomu budete muset u pevného telefonu platit poplatky vždy - z těch se totiž pokrývají náklady na udržování telefonní linky, který by už potom neměly být započítávány do žádné další ceny (jestli to tak je a kolik jsou skutečné náklady na tuto linku, to nyní ponechejme stranou). Měsíční poplatek by šel odbourat jedině v případě, že by se pak ty náklady započítaly do cen - Telecomu i alternativních operátorů. Například u předplacených karet platíte vyšší hovorné mimo jiné i proto, že je třeba nějak zaplatit fixní náklady, které s vámi operátor má. Určitě je ale v měsíčním poplatku pro Telecom prostor pro zlevňování.

Pokud jde o automaty, tak tam klasická volba operátora prostřednictvím kódu není, protože by se zatím obtížně účtovalo. U starých karet se odečítají jednotky - to by byl v případě volby operátora problém, protože půl jednotka se odečíst nedá a tak by se ceny třeba nemohly moc lišit. Nové karty Trick už odečítají konkrétní částku, takže tady by to asi šlo. Jenže peníze za volbu operátora si vybírá od zákazníků každý operátor sám, takhle by to musel dělat Telecom - vybrat podle ceníku AO a pak to AO předat. To ale žádný z našich operátorů nechce. Technicky by to ale realizovat šlo.

I z automatu ale můžete volat levněji a ne s Telecomem. Existují operátoři nabízející volací karty - zavoláte na 800 číslo, zadáte kód z karty a voláte, dokud máte kredit. Takto funguje karta X, i u nás dělá pár společností tyto karty. Výhoda těchto karet je, že se dají použít z libovolného telefonu (i mobilního) a někdy i téměř po celém světě (přičemž hovorné je oproti roamingovým cenám směšné)

0/0
7.11.2002 10:24

Martin

Re: Co volba operátora z TA?

NO! Tak na to se právě ten před váma ptal. Prozraďte nám, které další firmy v ČR prodávají něco jako Karty X od Telecomu ale aby nebyly od Telecomu. Na to už dlouho čekám.

A řekněte popravdě, jak to je s tím použitím z mobilních telefonů. Protože já jsem zkoušel volat přes kartu X z mobilu a přesto, že toje jako zelená linka, tak se mi v účtu objevilo normálně Služby - Karta X  a účtovalo se mi to jako hovor na pevnou síť, což bylo stejné jako kdybych volal rovnou, ale navíc se mi to odečetlo z té karty. Aby to v zahraničí náhodou nefungovalo stejně.

0/0
7.11.2002 11:21

Marek Zamarski

Re: Co volba operátora z TA?
Přesně tak, mobilní operátoři nerespektují pre-paid karty a taktéž nebude pro ně platit přenositelnost čísla...
0/0
7.11.2002 12:06

Marek Zamarski

Re: Co volba operátora z TA?

Vy máte s X kartami nějakou zkušenost???

Zřejmě ne, pr. bys jste věděl, že pokud voláte z mobilu přes X kartu tak vám mobilní operátor účtuje hovor jako na pevnou linku.

0/0
7.11.2002 12:04

Re: Co volba operátora z TA? ještě jednou..

to že to technicky je realizovatelné na tom se asi schodnem, že?

Další věc je že jste psal, že existují zde v ČR firmi nabízející pre-paid card pro volání do zahraničí s VTA, přes již zmiňovanou zelenou linku 800...

Ale kde lze koupit? kdo nabízí? to už se nedovídám, bohužel:,(

každopádně děkuji za vaše příspěvky,

Winc.

0/0
7.11.2002 16:04

Winc

prepaid karty ZKUŠENOST?, je tu někdo?: http://www.rann.cz/rann/files_cz/karty.htm

tak jsme něco našel, ale zatim neodzkoušel pokud má s nimi někdi zkušenost,

budu vděčný za komentář,

díky.

0/0
7.11.2002 16:15

zw

Re: prepaid karty ZKUŠENOST?, je tu někdo?: http://www.rann.cz/rann/files_cz/karty.htm
InWay
0/0
7.11.2002 17:10

Re: Co volba operátora z TA?
Neporusuji nahodou volaci karty a podobne sluzby na 800 cislech cislovaci plan a neobchazeji propojovaci dohody mezi operatory??? Ad uctovani z automatu: Pokud by mely budky nebo ustredny Telecomu znat detailni ceniky vsech operatoru (a to i budoucich), to aby se nekdo pri jejich udrzbe zblaznil. Pokud by meli operatori posilat Telecomu nejak on-line charging informace, jmenujte prosim nejaky pouzitelny standard/protokol.
0/0
8.11.2002 0:37

winc

Re: Co volba operátora z TA?

Zdravím,

No za k prvnímu- nevím jak myslíte obcházení číslovacího plánu? Tyto karty jsou většinou pro mezinárodní ovory a realizované jako VoIP volání..stejně jako podoblnou službu nabízel náž gigant.. karty jsou ale jen virtuální, je to přecejen služba, např z  VTA..

K ětm propojovacím poplatkům, u karet kter jsou nabízeny na předchozím odkazy je rozdílná cena pokud voláte ze své pevné lainy, nebo přes 800, tam jsou hovory dražší, tzn. že asi provozovatel musí platit, akomu asi za provoz těchto čísel, a tím se penísky zase spravelivě sipou tomu, kdo si je zaslouží, neb se u nás o vše pěkně stará.

k druhému) tehcnicky realizovat nějakou tabulku tarifů a nahrát ji dálkově do VTA, dne neni problém, sand všechny automaty u nás mají vzdálený přístup a dovolují kontrolu, upgrade na dálku..tak myslím , že nahrát několik údajů na víc  bynebyl problém..ale to se stejně někomu nechce bohužel.

 

0/0
8.11.2002 8:05

winc

Re: Co volba operátora z TA?

Zdravím,

No za k prvnímu- nevím jak myslíte obcházení číslovacího plánu? Tyto karty jsou většinou pro mezinárodní ovory a realizované jako VoIP volání..stejně jako podoblnou službu nabízel náž gigant.. karty jsou ale jen virtuální, je to přecejen služba, např z  VTA..

K ětm propojovacím poplatkům, u karet kter jsou nabízeny na předchozím odkazy je rozdílná cena pokud voláte ze své pevné lainy, nebo přes 800, tam jsou hovory dražší, tzn. že asi provozovatel musí platit, akomu asi za provoz těchto čísel, a tím se penísky zase spravelivě sipou tomu, kdo si je zaslouží, neb se u nás o vše pěkně stará.

k druhému) tehcnicky realizovat nějakou tabulku tarifů a nahrát ji dálkově do VTA, dne neni problém, sand všechny automaty u nás mají vzdálený přístup a dovolují kontrolu, upgrade na dálku..tak myslím , že nahrát několik údajů na víc  bynebyl problém..ale to se stejně někomu nechce bohužel.

 

0/0
8.11.2002 8:05

highway

Take pouzivam Tele2

Uz druhy mesic pouzivam Tele2. Prihlaseni pres internet, odpoved trvala asi tyden, slape v pohode.

K nejakemu alternativnimu opovi, pokud bude mit min. stejne podminky jako Telecom, pujdu vzdy. Z principu, jeste mam v zive pameti aroganci Telecomu.

PS: Uz aby byly zpristupneny mistni smycky, aby se ani pausal nemusel platit Telecomu.

0/0
7.11.2002 8:24

KV

Tele2

Tele2 mě jede O.K. používám ho pro meziměsto i mezistát a funguje to O.K.

Výpis od Tele2 jsem také zatím nedostal.

0/0
7.11.2002 5:07

Vlada

TELE2 pouze slibuje
Přestože společnost TELE2 přišla již v září se zajímavou nabídkou slušné chování je jí naprosto cizí. Z vlastní zkušenosti mohu konstatovat, že přestože od 1.října jsem měl mít možnost využívat jejich služeb do dnešního dne, přes skutečnost že jsem zaregistrován a spuštění jsem urgoval, služba tolik slibovaná nefungeje a nedočkal jsem se ani slůvka vysvětlení. Takto si seriózní podnikání nepředstavuji.
0/0
6.11.2002 8:23

Faraday

Re: TELE2 pouze slibuje
Tak nevím, já jsem se zaregistroval a zřejmě to funguje - i když volám meziměsto a mezinárodně, na posledním výpisu z Telecomu mám jen místní hovory. Zatím mi ale nepřišlo vyúčtování za TELE2 - jsem zvědavý, kdy se objeví a jak bude vypadat.
0/0
6.11.2002 10:37

GeBu

Re: TELE2 pouze slibuje
Já jsem Tele2 registroval doma a v jedné příspěvkové organizaci a za několik hodin to začalo fungovat. Výpis od Tele2 jsem ale ještě něviděl.
0/0
6.11.2002 12:27

Milanek

Re: TELE2 pouze slibuje
Mam stejne zkusenosti, sluzba byla aktivni pomerne rychle a zatim cekam na prvni ucet
0/0
7.11.2002 11:07

peha

Re: TELE2 pouze slibuje

podnikl jsem pomerne vlekle martirium se zprovoznenim volby operatora pres Tele2, pricemz jsem zjistil, ze velkou vinu na zdrzovani teto sluzby ma opet Telecom, ktery nezprovoznuje volbu operatora automaticky podle zvoleneho tarifu, ale na pozadani(!), a jeste asi s 14denim zpozdenim

aspon to byl muj pripad, jinak zakaznicke centrum Tele2 taky nebylo priliz pohotove, volali mi zpet az za tyden, a stejne mi nerekli nic noveho, je to holt tezky...

0/0
6.11.2002 17:56

Re: TELE2 pouze slibuje
Co to blekotáš za kraviny? Každej majitel stanice má automaticky aktivovanou službu volba operátora. Vyjímkou je jenom tarif MINI kde je to zamezený. Není co aktivovat na telecomu.
0/0
7.11.2002 10:53

varuz

Re: TELE2 pouze slibuje
No jo koukám buď zaměstnanec popřípadě dealer telekomu. No jo vono se těžko opouští tak nepředstavitelně výnosná služba a prostředek jak z lidí ždímat víc a víc peněz. Doufám(i když nevěřím, že se tostane) že telekom ztratí co nejvíce zákazníků, aby si už nemoh tak vyskakovat jako v minulosti, protože to, co tady předváděl v předešlých 10 letech z toho mi bylo zle od žaludku
0/0
7.11.2002 13:06

Odpůrce Telecomu

Re: TELE2 pouze slibuje
Nemáš pravdu, že Telecom neumožňuje volbu operátora jenom pro tarif HOME MINI. Stejné nesmysly blekotaly i operátorky na infolince Telecomu 800 123456. Když jsem se třikrát zeptal, že když tedy nemám HOME MINI, tak že mi to tedy mohou zprovoznit, protože mám HOME SPECIAL, tak byl najednou utrum, protože po třech odpovědích, že to nejde jenom pro HOME MINI to bylo "operativně" rozšířeno i pro HOME SPECIAL
0/0
7.11.2002 14:13

Re: TELE2 pouze slibuje
Home special? To jsi zamestnanec telecomu, anebo mas dotovanou stanici (invalida, veteran odboje, hluchy, socialni pripad apod.)? Tedy chudacku, ty si z dotovane stanice nemuzes volat pres konkurenci? Pojd, vymenime si to. Ja si klidne vezmu tvuj special a necham ti svuj standard.
0/0
8.11.2002 0:40

Franta

Re: TELE2 pouze slibuje

Mám stejný zkušenosti.Jsem zaregistrován u TELE2 od září.Nefungovalo to.Tak jsem zavolal na jejich info linku a tam mi bylo řečeno,že to bude zprovozněno v říjnu a za důvěru mi dávají 1 hod.volání zdarma a že pošlou potvrzení o mé registraci.Je 7.11.02 ,nic nepřišlo,nikdo se neozval s vysvětlením, stále to nefunguje.Takže jen sliby a klidně mi mohli dát 10 hod.zdarma.Pěkně děkuji!

Jsem z Táborska,Veselí n.Lužnicí.

0/0
7.11.2002 9:03

Pepa

Re: TELE2 pouze slibuje
to bude tim, ze Tele2 nabizi sluzbu jen v nekolika malo lokalitach a ostatni lokality teprve chystaji - proto se vymlouvaji
0/0
7.11.2002 11:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.