Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jaké máte zkušenosti se závadami na telefonech Siemens a co si myslíte obecně o míře jejich poruchov

Siemens je v ČR druhá nejrozšířenější značka mobilního telefonu. Navštívili jsme jeho firemní servis i několik nezávislých prodejců a zeptali jsme se jich, s čím bývají u těchto přístrojů největší problémy. Podívejte se, na co si máte dát pozor právě vy. Ukážeme vám také, jak v servisu poznají „vyplavený“ telefon.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

RENEK

Kód přístroje
Mám zablokovaný kód přístroje a chtěl bych poradit jak ho odblokovat
0/0
22.11.2004 13:47

DroFtiPetiKe

A50 Imei Changer

Hi!

Where Is Siemens A50 Imei Changer???

0/0
5.6.2003 16:21

A50 Imei Changer

Hi!

Where is Siemens A50 Imei Changer???

0/0
5.6.2003 16:20

mustang2

mam siemens

mel sem c35i a poslal jsem ji omilem 5metrů proti zdi a žila ještě hodně dlouho a teď mám m35i a jsem s ním i pres občasné poruchy velmi spokojen nokie mně odradily cenou a ovládáním kromě toho pár lidí co ji má si stěžovalo na časté zamrzání

takže jedině siemens  teď mám spadeno na me45

0/0
5.2.2003 1:25

qwer

Re: mam siemens
ME45 doporucuji, mel sem M35i a pred vanoci sem koupil ME45. je to naprosta bomba, kam se hrabou ty cajky od Nokie. Nokie maji naprosto stupidni ovladani a strukturu menu. Zkratka Siemens je nejen v ergonomii ovladani naprosto na spici.
0/0
23.3.2003 14:43

Dobrodruh

Proč si kupovat nějaký speciální odolný mobil, stačí si koupit starší "cihličku"
Já osobně vlastním Alcatel OT Club starý 4,5 roku. S původní baterií vydrží 5 dní, a za celou dobu jeho existence neměl ani jednu poruchu(a to mi vypadl z okna z 1. patra rovnou na chodník a několikrát jsem ho zapomněl na prudkém dešti)
0/0
15.12.2002 17:30

Dan Šimáně

S 35i a display

Vlastnim telefon Siemens S35i a jsem s nim moc spokojenej, ale asi po pul roce uzivani (bezneho a bez nehod) mi najednou vypadla druha radka displeje, ne cela "pismenkova" radka, ale jen radka grafickeho displeje (druha ze zhora). Funkcnosti to moc nevadi, vse se da presist, ale stve me to a uz jenom sena pri pripadnem prodeji by byla o dost nizsi. Telefon byl v zaruce, tak jsem ho reklamoval a po 30 dnech mi bez jakehokoliv pisemneho materialu vratili telefon s tim, ze to neni zarucni oprava a ze vymenit displej se nevyplati...poradte, co s nima??

Diky moc, Dan

0/0
14.12.2002 22:24

Pokar

Siemens v Evropske do Evropy nepatri!
Pri reklamaci 2 dny zakoupeneho mobilu Siemens A50 jsem se setkal v Servisu s takovou mírou neochoty a povysenosti mladeho pracovnika servisu, ze mne to sokovalo. Jen ale do te doby, kdy jsem si precetl dalsi velmi obdobne stiznosti na tento servis v teto rubrice. Servis Siemnens na Evropske dela zrejmou hanbu dobre znacce a jiste dobrym produktum Siemensu. Vedi o tomto chovani v Nemecku? Že by jim to nevadilo? A nikdo do centra Siemensu o tom jeste nenapsal? Myslim, ze by byla ta nejucinejsi obrana proti nemoznemu jednani. Ale opravdu jedna vec je tam uz skvela a vpravde evropska: ochranka, ktera kazdeho peclive zkontroluje. Jeste ten servis.....
0/0
3.12.2002 13:44

zeto

Servis na Evropské a S35

V dubnu 2000 jsem koupil S35 za bratru 14500,- Kč. Hned od začátku se občas objevila "Chyba SIM". Musel jsem jí vyndat a znovu vložit, pak to chodilo. Asi po měsíci začal telefon zamrzat - při psaní SMS, případně telefon zvonil a ale hovor se nedal přijmout.... Musel jsem vyndat baterku, nechat přes noc vyndanou a ráno zase chvíli chodil.

Tak jsem s tím šel do servisu, podotýkám že jsem měl tlf asi dva a půl měsíce. Slíbili 10 dnů, trvalo to přesně! třicet a poté jsem se dozvěděl, že telefon je zoxidovaný a jediná možnost je výměna desky za cca 10000,-Kč.

Znovu připomínám, že jsem měl telefon něco málo přes dva měsíce, byl to nejdražší telefon, který jsem do té doby měl a taky jsem s ním podle toho zacházel. Rozhodně jsem se s ním nesprchoval ani nekoupal, ani jsem s ním nezmokl, celý den sedím v kanclu a zásadně ho nenosím v kapse.

Pro ně tím bylo všechno vyřízený, neudělali prostě nic!!!!! Ale mít telefon za skoro 15 tisíc na dva měsíce, to jsem málem nerozchodil.

Tak jsem zašel do prvního bazaru a nechal jsem si za 200,- přehrát firmware. A světe div se - TELEFON FUNGUJE DODNES bez problémů. A za dvě kila.

Jistě jsou na Evropské samí odborníci, za tohle je však můžu tak akorát poslat do pr.....

Až mi tahle S35 doslouží, nového Siemense si tedy rozhodně NEKOUPÍM.

A jsem přesvědčen, že tohle by si v Německu nedovolili.

Howgh.

P.S. - Mohl by se tady někdo ze Siemensu k těmto věcem vyjádřit, ale to by jsme asi chtěli moc.

 

0/0
26.11.2002 15:19

bh5

Re: Servis na Evropské a S35
Nejsem od Siemense,ale mám jisté zkušenosti s tímto servisem ( úděsný servis, snad každý nadšený amtér je lepší a zkušenější opravář ) a mobily Siemens. Co je mám, dosud se mi ani jeden nerozbil ( mimo toho, co letěl asi 35 metrů volným pádem ze skaliska na kameny - baterie však z tohoto telefonu funguje doteď ). I já vlastnil kdysi S35i a při fw 5, mi to dělalo totéž, co Vám, naštestí jsem si postupně nechal přehrát fw12, 16, 18 a fakt je už už od fw 12 Vámi popisované problémy přestaly. Moje rada tedy, než se rozhodnete pro servis na Evropské, zkuste si přehrát fw a uvidíte...
0/0
26.11.2002 15:42

Levap

Re: Servis na Evropské a S35

V prosinci roku 2002 jsem si zakoupil  mob.telefon siemens M35.V srpnu 2003 se mi u něho vyskytla závada/trvale hlásil "vložte SIM kartu"/.Mobil jsem proto poslal  do servisu/záruční oprava/.Jaké bylo mé zděšení, když mi přišlo vyjádření servisního technika, nebudu ani popisovat.Vadná základní deska z důvodu kapaliny v přístroji,cenu opravy odhadl na 5500 kč/cena tohoto mobilu 2400 Kč/a neuznal záruku.Protože mám elektrotechnické vzdělání,i když nejsem specialista a odborně vyškolen, oprava tohoto přistroje mi trvala cca 5 minut!!!! Zdá se,že se technik ani nepokusí cokoli opravovat a rovnou
vymění základní desku za 5500 Kč/výborný servis/.Už nemám sil se dále  ve firmě s někým dohadovat a tak předám mé poznatky s firmou Siemens širokému okolí. 
0/0
29.8.2003 12:29

Monika

blbost,
tento kód slouží na zobrazení IMEI.
0/0
24.11.2002 22:38

Jirka P.

Re: Jirka P. ...
doplnuji, ze tento kod slouzi pro zobrazeni verze F/W a kodovani HF a pod ...
0/0
24.11.2002 19:04

Jirka P.

re: zblaznil se
*#06# ....  to vam pomuze vyresit problem .....
0/0
24.11.2002 19:02

Šárka

zblaznil se...

Mam M35 asi 7 měsíců. Tuhle večer jsem jej dala nabíjet, vypla a ráno po 10!!!! hodinách zapla a zjistila, že se stále nabíjí ( normálně mu to trvá 2 -2,5 hodiny). To by mi tak nevadilo jako to, že jsem měla nastavený budík a on se prostě vrátil v čase o x dnů dozadu a navíc v 7 ráno 18.11 ukazoval 20:30 10.11.. Krom toho se občas zasekne, či jen tak vypne, co s tím?  ,

PS: jak se dá zjistit FIRMWARE u přístroje? Díky

 

0/0
23.11.2002 13:35

mustang2

Re: zblaznil se...

nezblaznil vzdy pokud ho vypnes a nabijis pred dalsim zapnutim ho musis odpojit ze site jinak zacne znova nabijet z dalsim je jednoducha rada prehraj firmware bud v servise a nebop doma pres kabel

firmware zjistis : "  *krizek 06 krizek "a potom  levym dialogovym tlacitkem posunes na dalsi obrazovku kde se obevi cislo firmware

0/0
4.5.2003 18:54

jiristarec

Re: zblaznil se...
Díky za tip zobrazení firmware, funguje to bezvadně. Ještě kdyby byla podobná jednoduchá finta na vlastní opravu mobilu.
0/0
2.12.2003 20:32

Josef Dvořák

Servis Siemens = katastrofa !

Mobily od Siemensu se málo kazí.Pokud se ale závada vyskytne tak je to pro majitele

pohroma,protože v obou servisech v Praze a Brně vám tak akorát oznamí cenu opravy,

která většinou převyšuje cenu nového mobilu.Běžný zákazník vůbec neví ,že jsou i jiné

servisy provádějící tyto opravy také a mnohem levněji.

0/0
22.11.2002 21:46

bh5

Re: Servis Siemens = katastrofa !
OK. S Vaším názorem na servis na Evropské souhlasím, doporučte tedy nějaké solidnější - Praha, Brno a jiná velká města. Děkuji za všechny.
0/0
26.11.2002 15:44

Re: Servis Siemens = katastrofa !
Muzete mi tedy prosim poradit kde najdu nejaky nejlepsi servis v Praze pro Seimense??? (nemusi byt znackovy...) Posilejte na MHP_klans@seznam.cz. Diky
0/0
11.2.2003 11:24

Standa

Odolnost M35
Mam ho asi pul roku pred mesicem mi spadl s 1 metru na chodník a odloupl se na straně kousek plastu, podle me by tohle mel tenhle typ telefonu vydržet, zvlast kdyz je delanej ze specialniho plastu, ale jinak jsem spokojenej funguje spolehlive.
0/0
22.11.2002 19:44

Vladimir

S45 - zamrzne a pípá
Nevím, jestli jste se s tím někdo setkal, mám S45 od března t.r. a cca po půl roce při volbě Oblíbené telefon ztuhne a pípá jako při alarmu, ale "hlubším hlasem". Z klávesnice reaguje jen na červený telefon a devítku, v obou případech se vypne a vymažou se veškeré události od posledního vypnutí klasickým způsobem ( příchozí, odchozí, zmeškané hovory, počitadlo provolané doby apod.). Doporučíte-li něco jiného než servis na Evropské (působím v sev. Čechách - CL,DC), budu vděčný.Díky za info. Vladimír
0/0
21.11.2002 8:33

Marek

Re: S45 - zamrzne a pípá

Mám pdoobný problém. Koupil jsem si novou SIMku od Oskara (SIM Plus) nebo jak tomu řikaj. Od tý doby to skoro nemůžu rozchodit.Mám ME45. Neiim jestlli to je firmwarem nebo co,ale před tim fungoval bez problémů. Jak to tak vidim, tak do servisu Siemens nepudu....

Ahoj

0/0
24.2.2004 9:15

Vladimír

Re: S45 - zamrzne a pípá
Přestalo to, když jsem vymazal číselný kód, který umožňoval spuštění servisního menu (resp. přemístil jsem ho z pozice č.1 na jinou). Servisní menu jsem oželel, hlavně, že mašinka chodí. :-)
0/0
24.2.2004 20:54

jankarlik

siemens m35

za rok pouzivani se oloupala kontextova tlacitka, sloupla se cast zadniho pogummovaneho krytu a telefon byl v oprave kvuli samovolnemu vypinani.

Original baterie (500 mah) nevydrzela nikdy vice nez dva dny a po roce uzivani se zivotnost snizila na pul dne. Nyni jsem koupil neznackovou LiIon (1000 mah). Telefon dva tydny bezvadne fungoval (vydrz 6 dni), ale pak  najednou baterie zacala slabnout a nyni uz nelze ani poradne dobit. Po peti minutach signalizuje uplne dobiti a za dalsi hodinu je zas uplne vybita.

Tak nevim, mam znovu vymenit baterii, nebo dat opravit telefon, pripadne koupit radeji novy???

P.S. a kdyz novy telefon tak jaky, ma sluzebni Nokia 8890 byla za rok v oprave ctyrikrat (vymena displeje, 2x oprava flipu, oprava praskleho drzaku reproduktoru) cena celkem pres 4000,-. Navic pry uz ani motoroly nemaji spolehlivost jako u starsich modelu.

 

 

 

0/0
14.11.2002 21:48

Jezevec

Re: siemens m35
Mel sem stejny problem u C35, mel sem ho u znamyho na oprave - rekl mi, ze to je jedna z nemoci x35 rady. Je tam odpalenej nejakej kondenzator, vymena je udajne neproveditelna (spatny pristup). Vymenil sem telefon a mam pokoj...
0/0
27.11.2002 13:00

Michal

spokojenej
Mám Siemense od začátku a nikdy jsem neměl žádný problém. Ani u C25, ani u M35. A to jsem s "emkem" nezacházel v rokavičkách. Několikrát spadl, i voda tam byla. A vůbec žádný problém. Teď se chystám koupit něco nového a bude to samozřejmě zase SIEMENS.  
0/0
10.11.2002 18:17

Dave

Niky více Nokia! Radši Siemens!!!!

Po mé zkušenosti s telefonem Nokia 3330, kde mě odešel 3 x software a s tím hlasové vytáčení kupuji momentálně Siemens C 55.  Po zkušenostech všech lidí, které znám a mají Siemens nedají na tuto značku dopustit.

0/0
10.11.2002 10:50

Felicity

Firmware
Jak si procitam zkusenosti se servisy.. ja chtel blby upgrade SL45 na SL45i a chteli po mne 2.000. Tak sem sel za roh do kramu a za tri stovky sem to mel do peti minut. Nejak nechapu co je na tom tak drahyho. Jestli je to manipulacni poplatek tak teda fakt nasrat siemensu :(
0/0
10.11.2002 2:56

Problemy s SL 45
Mam SL45 a po roce pouzivani /nikdy mi nespadl ani nema jedine skrabnuti, vzdy ho nosim v kapsi/ mam presne ty problemy jako jsou v clanku, tzn. vypadak signalu pri vytaceni, nekdy pri prijmu, problemy spojeni a vypadky zvuku a vykricnik pred logem paegas. Nevite nekdo kolik prijde oprava v Siemens servisu?
0/0
10.11.2002 2:44

Tonda

Servis? Nikdy více!
Nedá mi to a musím s s Váma podělit o své zkušenosti. O prázdninách jsem si koupil C45. Po týdnu mi začala sama vypínat. Potom se na chvilku vzpamatovala a asi za měsíc to začalo znovu. K tomu se přidalo "zamrzání" telefonu při textovkách ( a to "natvrdo!) a navíc mi začal špatně ukazovat indikátor baterie. Samozřejmě jsem ihned kontaktoval prodejce a ten mně odkázal přímo na značkový servis. Tak jsem se tam vypravil (mám to 60 km). Zde mi telefon přijali do opravy s tím, že nejpozději do 10 dní budu mít telefon doma. Při dotazu o možnosti zapůjčení náhradního se mi vysmáli. To, že potřebuju volat a být na příjmu nikoho nezajímalo. Přitom na vině byl jen a jen jejich zmetkový výrobek. Nakonec to dopadlo tak, že jsem na telefon čekal 29!!!!! dní přes mnohé telefonické urgence. Takhle dlouho trvalo pohé přehrání firmware (otázka max. 10 minut). Jinak je prý telefon i baterie v nejlepším pořádku. Hned druhý den se mi začal vypínat bezdůvodně znovu. Naštval jsem se a vsadil vše na jednu kartu. Koupil jsem si novou baterii (neznačkovou lionku) a telefon od té doby nevypíná. Při představě, že bych měl znovu absolvovat návštěvu servisu a být měsíc bez telefonu, jsem radši investoval pětikilo do nové baterky a mám pokoj (aspoň prozatím). Myslím si, že značkový servis takového gigantu, jako je SIEMENS, by měl vypadat úplně jinak. A nebo je servis dobrý a můžou za to lidé?
0/0
9.11.2002 9:07

Josef Havlíček

neverim
..."Podle nezávislých prodejců patří mobily této značky mezi nejméně poruchové. Na pomyslných stupních vítězů je podle nich doplňuje ještě finská Nokia a americká Motorola."...to si delate srandu, nokia se svym posr.... software a ma stejnou poruchovost jako siemens, neverim
0/0
8.11.2002 19:43

Petr

Servis na EVROPSKÉ? Již nikdy více!!
Se servisem na Evropské mám uplně ty nejhorší zkušenosti! Byl jsem tam pouze jednou (zaplať panbůh za spolehlivost S10), když jsem potřeboval po třech letech provozu potřeboval zkonzultovat výměnu baterie. Pak jsem na služební cestě zašel v Berlíně do Siemensovského stejného servisu, kde mně ZDARMA akumulátor proměřili, očistili kontakty a sdělili, že kapacita je dostatečná. To vše za cca 15 minut, pracovnice na přepážce mi mezitím co technik pracoval, předváděla S45 (ač věděla, že ji jistě nekoupím). Nechápu postoj firmy a přístup k zákazníkům v zahraničí a u nás! I když asi pracovníci servisu nemají stejné platy u  nás a v Německu, snad to neznamená, že budou zákazníky jen nasírat, lhát jim a požadovat nekřesťanské poplatky za nehorázně nekvalitní služby!!!!
0/0
8.11.2002 9:19

LaMe

Re: Servis na EVROPSKÉ? Již nikdy více!!

Siemens rozsáhle inzeruje, že poskytuje prakticky nonstop telefonický hot-line ke svým telefonům, ale z vlastní zkušenosti můžu říci, že je not-stop nanic. S jednou paní na hot-line bych se možná i seznámil (byla velmi příjemná), ale s telefonem mi nepomohla. Jednalo se o problémy s nastavením komunikace s modemem z notebooku přes infačervený port u telefonu SL45i a ona mi zarytě tvrdila, že telefon IR port nemá a když jsem ji přemluvil, že IR port na něm je, protože ten telefon držím v ruce a dívám se na něj a IR port je popisován i  v manuálu, tak to "vyřešila" tím, že tam IR port sice je, ale nemůže být použit pro propojení s notebookem. Zkoušel jsem to ještě třikrát další dny sjinými operátory - vždy s nulovým výsledkem, pak jsem si řešení našel sám na internetu.

Servis na Evropské jsem potřeboval dvakrát, a navíc jsem jednou chtěl namístě informaci v obou případech velmi negativní zkušenost. Impozantní je jistě vybavení, ochranka, klimatizace, registrační systém atd.

Shrnuto: jakákoliv forma podpory zákazníků od Siemense v ČR - naprostá a neuvěřitelná katastrofa.

 

0/0
8.11.2002 18:18

Moskyt

Pomoc!!!Vytopil som ME45 v Stredozemnom mori, koľko to bude stáť?
Pol hodinu som ho mal v plavkách a nevedel som o tom. Displej vyzerá byť v pohode. Jeden konektor pre batériu sa tak zoxidoval, že odpadol. Koľko ma víjde oprava?
0/0
7.11.2002 21:01

Lead

Re: Pomoc!!!Vytopil som ME45 v Stredozemnom mori, koľko to bude stáť?
Asi toľko, čo nový telefón...
0/0
7.11.2002 23:24

bod

m35-je to fakt outdoor?
jaké máte zkušenosti z m35 a me45?
0/0
7.11.2002 18:11

Petr

Re: m35-je to fakt outdoor?
Siemensy jsou bezvadný. Zvláště jestli se ME 45 již neloupe klávesnice. Po půl roce byli krajní tlačítka bílá. Poté co jsem slyšel a viděl Samsunga, není co řešit.
0/0
8.11.2002 0:15

NaN

Re: m35-je to fakt outdoor?

Mam ME45 od 20.5. a tlacitka sa za zacinaju odierat,  avsak iba na hranach stlpca 3-6-9-#. Asi to ma docinenia s mojim sposobom nosenia, vo vrecku rifli ~8h denne. Ale na tej novej povrchovej uprave nieco bude, na tlacitkach je okrem farby este aj jedna jemna priehlada vrstva ( farba sa derie len na miestach kde sa presuchala).

Takze lupanie uz nieje, ale nachylnost k oderu zostava. Avsak cierna fixka a bezfarebny matny lak to vyriesili (zatial).

0/0
9.11.2002 13:36

t29

Re: m35-je to fakt outdoor?
osobně s nimi zkušenosti nemám, ale 2x m35 a 2x me45 se v okolí vyskytují. Za "odolnost" těchto mobilů hovoří nejlépe fakt, že 2 z minulých uživatelů těchto mobilů si po zkušenostech se svým mobilem a následně po předváděčce a demonstraci "síly" mého Ericssona r310 tento telefon také koupili... bez komentáře t29
0/0
8.11.2002 9:56

Josef Havlíček

Re: m35-je to fakt outdoor?
ano, je to outdoor, kamaradi maji m35 (i ja ho mam) a parkrat jsem byl svedek toho, jak jej ponorili do plneho pullitra s pivem a on jim stale bez zavad funguje. jinak asi nejhorsi u m35 (obecne u rady x35) je vydrz baterie, ktera je mala (Nihm 650). to jsem vyresil koupi Lion 1200 a vse je v cajku
0/0
8.11.2002 19:38

vt

S25 a co potom?

Pouzivam jiz tretim rokem S25 a jsem navysost spokojeny. Krome nekolika malo pripadu, kdy se po zapnuti na displeji objevil pruh nebo pruhy a za chvili bylo vse v poradku, si absolutne nemohu stezovat. Samozrejme, zacina se trosku osoupavat klavesnice, slabnout baterie, ale to je po te dobe podle meho normalni. Jak tak sleduji diskuse o novych telefonech a po nekolikamesicni zkusennosti se sluzebni Nokii 6310i skutecne nevim, jaky telefon bych si v soucasne dobe poridil. Uz jsem cetl i nazor, ze S25 byl posledni dobry Siemens. Kdyz uvazim, ze tehdy jsem ho vybral jako nejlepsi v konkurenci modelu jinych znacek podobnych parametru... Poradite, cim bych ho mohl v pripade nutnosti nahradit?

Ad servis na Evropske: prehrani firmware se zarucakem za 10 minut, nemohu rict, ze by obsluha byla prehnane usluzna, rekneme "korektni".

0/0
7.11.2002 14:21

Carix

Re: S25 a co potom?
S25 už mám dva roky. Jsem velmi spokojen, nikdy nezamrzl ani ho nebyla potřeba nikdy resetovat. Všechny funce fungují dobře a pro mojí práci s telefonem bohatě stačí. Přežil několik pádu a vyšel z toho jen s pár škrábanci (ale stále v pevnost Siemensů důvěru nemám - dělají na mě dojem plastové hračky). Dnes mám obě horní tlačítka bílá a při hodinovém hovoru a 10 SMS denně vydrží baterie jen 2 dny. Sice jsem spokojen, ale musím souhlasit s otázkou Co potom? Zatím jsem nenašel náhradu. Také uvítám tipy na telefony, kterými bych jej mohl nahradit. Snad ME45?
0/0
8.11.2002 7:20

Alfard

Re: S25 a co potom?
Mel jsem S25 k plne spokojenosti. Pred rokem ho nahradila ME45 a take spokojenost. A to ho nijak nesetrim. Uz se mnou parkrat zmokl i par padu prezil a stale funguje k plne spokojenosti. Ted posilhavam po S55, ale vic by se mi libila zase v outdooru
0/0
12.12.2002 16:51

t29

Re: S25 a co potom?
také jsem toho názrou,že s25 byl posledním dobrým Siemensem (před ním ještě dejme tomu s4 a s10) a pak nic. Teď Siemens chrlí samé plastové hračky podobně jako i Nokia a SonyEricsson atd atd. Už to hold není to co bývalo. Já bych být Váma s25 taky nerad měnil, spíš bych si jí nechal... (U s25 mi snad vadí jen klávesnice, která se časem ošoupe a relativně "měkčí" displej.) Podobně jako já si nechám svůj prastarý r320 dokud bude sloužit. Kvalita vítězí. t29
0/0
8.11.2002 10:01

Martin

Re: S25 a co potom?

Ahoj,

ve stejné situaci jako jsi ty jsem šel po delším zkoumání do ME45 a zatím to vypadá, že to nebylo špatné rozhodnutí. (plusy jsou zejména počet míst v adresáři, hlasité handsfree, cena, konečně píše jména u příchozích SMS) Telefon mám však hlavně kvuli volání, takže mi nevadí, že to není poslední hightech se všemi možnostmi, které nyní jsou. (musel jsem si akorát koupit novou HF sadu do auta, původní z S25 není kompatabilní)

M.  

0/0
8.11.2002 10:36

blabulabul

Re: S25 a co potom?
Tenhle problém jsem řešil letos na jaře, kdy mi spadla židle s přehozenou bundou, ve jejíž kapse jsem měl S25ku. Židle spadla šikovně opěradlem přímo na telefon. Telefon přežil až na prasklý display a po dotazu v servisu (na již známé Evropské) by mě nový displej přišel na 4000 Kč. Tak jsem pátral, hledal, zjišťoval, osahával a tak, až jsem si pořídil Sony CMD-J6 a mohu prohlásit, že je to plnohodnotná náhrada (funkčně, rozměrově a váhově je ještě lepší). A to jsem za něj zaplatil jen o 1 Kč nižší cenu než bych dal za dislplay na S25.
0/0
11.12.2002 13:53

Smith

Servis na Evropske - HRUZA
Mel jsem S25-ku, kterou uz nepouzivam a chtel jsem vnitrnosti pouzit na nejake uzitecne zarizeni (GSM branu, ovladani auta na dalku, alarm na chatu, nebo tak neco... proste jsem chtel neco zbastlit). Zasel jsem, naivni blbec, do servisu Siemens v Praze 6 na Evropske a poprosil je o otevreni, abych nemusil znicit kryt. Pak uz jsem byl jak v Jirikove videni, konverzace probihala asi takto: Servis: "Otevrit rikate? A co tomu telefonu je?" , Ja: "Neni mu nic, funguje bez problemu (pak popis proc ho chci rozdelat)", S: "Hm, kdyz mu tedy nic neni, tak ho NEMUZEME otevrit !", J: "Takze, kdyby byl vadny, tak by jste mi ho otevreli?" S: (toto nechal bez poznamky) a pak "Jenze kdyz s nim budete experimentovat, tak ho muzete znicit !", J: "To mate pravdu, ale snad je to muj telefon a tak si s nim muzu delat co chci ne? A ke vsemu, kdyz ho znicim, tak k vam budu muset prijit si ho nechat opravit a vy budete mit kseft.", S: "Hm, ale stejne jestli vam funguje, tak ho nemuzeme otevrit.", J: "Vy si ze me delate legraci ne? (zacal jsem uz rudnout a byt nastvany)", S: "No tak tedy moment, ja se pujdu zeptat" (odesel a za chvili prisel cely rozareny) "Tak tedy jo, my ho otevreme", J: "Tak to jsem rad", S: "Ale date mi 700 Kc !!!"... Tak jsem ho slusne poslal dohaje. <br>A zaver? Mam jeste Siemens S45, nejsem vyslovene nespokojeny, naopak muzu rict, ze az na nektere slabiny (presipaci hodiny a cekani treba 10s nez si muzu precist SMS (pouzivam T-mobile), obcasne samovolne vypnuti telefonu (nedeje se casto), telefon zvoni/prijme SMS a na obrazovce screensaveru neni zaznam, ze nastala nejaka udalost (na MAIN MENU uz pak je,ale taky se nedeje moc casto, kdyz vola nekdo, a neni identifikovano cislo volaneho, tak tento zaznam po precteni zahadne zmizi... apod.), tak jsem s telefonem SPOKOJENY. Ale co mohu rict je, ze diky SERVISU v Praze 6 na Evropske ulici a jeho pristupu ke me jako k zakaznikovi, si  telefon SIEMENS uz zase NEKOUPIM a dam prednost KONKURENCI . Howgh
0/0
7.11.2002 13:29

mike_k

nalezeni zavady = 500kc??
To snad nemysli vazne. To i znackove autoservisy rozpoznaji, u aut jejichz cena je stonasobne vyssi, zavadu levneji. :o)
0/0
7.11.2002 13:17

Roman Durdis

kód telefonu
Vůbec nechápu praktickej dopad toho kódu telefonu... 3x špatnej pokus = nefunkční telefon a ještě chtějí za zprovoznění draze platit (že by proto?). Vůbec nejlepší je totiž to, že mi kdokoliv (škodolibej kamarád apod.) může na chvilku telefon vzít, napsat 3x špatnej kód a co já pak s tim?? Nic  Můžu mít stovky pinů, puků a kódů, když mě zničí jeden bezvýznamnej kód kterej je k ničemu.
0/0
7.11.2002 12:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.