Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Který mobil s foťákem vás nejvíce zaujal?

Je multimediální mobil ještě telefonem, nebo už je také digitální foťákem? Provedli jsme srovnávací test současných mobilů vybavených integrovaným fotoaparátem; ať Sony Ericsson T68, Nokia 7650 či Panasonic GD87 – každý z nich má své mouchy. Ale všechny mají tu báječnou možnost komunikovat obrazem. Podívejte se, jak kvalitní ten obraz je.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Photon

fotografie a "fotografie"
Čemu jako říkáte foťák ? Tomu otvůrku se sklíčkem na zadní straně mobilů ? Myslím,  že o fotografii z mobilu snad ani nemůže být řeč, zatím je to pořád šidítko na vytváření prťavých obrázků nevalných kvalit. Fotografie je totiž někde úplně jinde. Ale je fakt, že někdo ty krámy kupovat musí, aby vývoj mohl jít dál a časem se v mobilu objeví i přístroj hodný názvu fotoaparát.
0/0
21.5.2003 22:46

Martin Frič

Focení s SONY-ERICSSON T68i

Mám tento skvělí telefon,ale abych se přiznal narazil jsem na problém jak dostat fotky s telefonu do počítače.Proto prosím všechny o pomoc,nebo alespoň o radu jak na to ???

Předem Všem děkuji za jakoukoli radu.

Díky Mafri.

0/0
29.12.2002 20:53

MILI

Re: Focení s SONY-ERICSSON T68i
Taky mam T68i  a kamerku se chystam poridit a poslat fotky jdou pouze pres IRDA a BLUETOOTH!!!! Ne kabelem
0/0
10.8.2003 14:57

Tomi

fotka
zajimave honoceni ctenaru,... vlastnil jsem Sony ericson T68i (katastrofa foceni) nini mam 7650 a neda se tosrovnat. krom toho ericson neumel vubec nic.
0/0
28.12.2002 20:44

Luc

Ktery mobil s fotakem?

Zadny. Fsechny fotaky integrovane v mobilech (ci k nim prikurtovane) jsou na prd. Dokud to nebude ccd prvek s alespon 1.3 megapixelu a pamet okolo 32 MB nema smysl o MMS a podobnych zhovadilostech premyslet. Vim o cem mluvim, mam T68i.

Podstatnou vyhodou novych "mms" telefonu jsou kvalitnejsi displeje - ty mimo jine konecne umoznuji rozumne pouziti diare ci emailoveho klienta. Proto (a jen proto) jsou dle meho nazoru zajimave.

Mimochodem, nekdo by mel nokii zazalovat, aby  ve svych reklamach pouzila skutecne fotky ze 7650 to bychom se nasmali.

0/0
19.11.2002 15:40

Bodik

Co to má být?

To má jako být srovnání? Hmmm, zajímavé. Toto se vám fuckt nepovedlo. A to jsem většinou klidný, ale toto.....
To jsou fotky z kompu nebo z displayů?  A proč není foceno vše ve stejnou dobu a stejného místa a stejně rovně? Aspoň se znažit, když už děláte takové srovnání.

Z tohoto vašeho......, ani nejde říct srovnání, opravdu vychází nejlépe T68i, ale pochybuju, že na displayi má zobrazení lepší než ty dva.

Zkuzte to udělat znovu, vyfotit vše stejně, dát do řady fota z displayů, pak fota převedená do kompu taky do řady.

0/0
17.11.2002 13:47

Bodik

Re: Co to má být?

Z displayů to není, snad jen u T68i ten první. A to je katastrofa.

Ale to jsem nechtěl připsat. Vidím, že většina ještě nepochopila, že mít foťák v mobu není na fotografie!!!!!!! Ale na takové momentky! Proto, abych si něco převáděl do kompu a dělal kvalitní fota si snad pořídím digitál, ne? A pro momentky opravdu (myslím) vyhrává 7650, jak píšete. Ale z článku resp. fotek to opravdu  nevyplývá.

Přepracujte to a bude to super. Fakt.

0/0
17.11.2002 14:06

Koumes

Re: Co to má být?

Moc me zaujal tvuj nazor a postreh na tento clanek. Jeste pred tim, nez zacnu psat to, co jsem vlastne chtel, tak si myslim, ze MMS a integrovane fotaky a fotaky k telefonum pouze urcenym sou uplne na ho*no.

Tak konecne k tomu.

Tvuj komentar je vcelku zaujaty a z toho usuzuji, ze jsi majitelem bud Erika nebo Panasouse. (Nepodporuji Nokie).

A to s tim srovnanim, ze je uplne na nic, tak asi ne. Jak napsali uz v clanku, kazdej ma neco jinyho a je na neco jinyho dobrej (podle me tak akorat pod kafe), ale to uz je jina...

Kazdej chce od telefonu s "fotakem" neco jinyho a neco jinyho bude vyuzivat a pri necem uplne, ale uplne, ALE UPLNE JINYM!!! A kdyz ti takovej clanek jako je tady toto nestaci, tak to necti.

Umis cist, nebo potrebujes tabulky a v nich:

PRVNI MISTO: XXXX

DRUHY MISTO: XXXX

ATD

S UPRIMNYM POZDRAVEM A MENSIM ROZCILOVANIM

KOUMES EL PASA PASA PACMACH:)))

0/0
21.5.2003 22:04

elemarek

Panasonic
Podla mna je jasnym vytazom Panasonic. Fotak v mobile bol urceny len pre MMS co panasonic splnuje na 1. Naco by mi boli fotky vecsie ako je displej ked inde si ich pozerat nebudem.Co sa tyka fotenia v tme je P jednotkou. Co sa tyka kvality farieb je P jednotkou atd. Jedine minus je rozlisenie ale to postacuje na MMS takze celkovo si myslim ze to Panasonic Vyhral.
0/0
8.11.2002 22:47

Nothing

Jeste jste mohli udat ze sponzor recenze je NOKIA :-)))

Je to hodnocení fotaku v telefonu.

Reknete ze nejlip foti Eric a v poradí vyberete Nokiu...

Hm...

Nothing

0/0
4.11.2002 12:36

BATMAN

RECENZE................

Hergot, uz me to sere....

Vsimete si, ze u zadne recenze na cokoli z tech redaktoru nevyleze kloudny nazor, co je lepsi! Ja sice chapu, ze nechteji nikomu delat reklamu, ale tohle???????

0/0
1.11.2002 20:53

Vlk

Ach jo ... ja proste nektere lidi NECHAPU.Rozebirate tady kvalitu fotaku v mobilnich telefonech a pritom Vam unika to jedine a zasadni: Ten fotak (tedy objektiv, rozliseni apod) je urceny primarne k tomu, abych mohl TED HNED JEDNODUSE poslat obrazek neceho na jiny MOBILNI TELEFON - pokud se nepletu, tak specifikace MMS hovori ve veci velikosti obrazku zcela jasne - a tudiz soucasne rozliseni fotaku (320 x 200) pixelu je vice nez dostacujici. Nehlede na to, ze prave na tom jinem mobilu jde zase jen a jen o to tu MMSku precist a smazat. Kdo pouziva mobil na foceni rodinnych snimku je ... na to mam doma poradnou "digitalni zrcadlovku". A jeste neco pro neustale zastance SE: Jsem dlouho uzivatelem obou znacek (Nokia i SE) a neco se proste jednou povede lepe jednomu, neco druhemu,faktem ale zustava, ze v tuto chvili jediny POUZITELNY MMS telefon je 7650 - SE ma na MMS maly nepouzitelny diplay s malou barevnou hloubkou, fotak je "add-on" takze zase neco, co musim tahat "navic". Souhlasim, ze 7650 je docela velka, ale je to PRVNI telefon, ktery je docela komfortni na ovladani a hlavne A TO TADY VSICHNI POMIJITE ma poradny OS. Zkuste si pro SE neco doprogramovat. Symbian je proste sila a prave on dela z N7650 neco mnohem vice nez jen telefon. Je to parada si doprogramovat vlastni aplikace - kdo to neumi, tak to proste neoceni. SE zatim nic podobneho nema - jsem uprimne zvedavy na P800 - zatim to vypada nadejne, ale jestli to u SE zase sprasi a to UIQ bude "100% nekompatibilni" jako u drivejsiho nejmenovaneho modelu, bude to na pytel ... Proste - technologie se vyviji, N7650 je prvni a urcite za chvili budou lepsi, ale v tuhle chvili JE JEDINA - a hlasy typu "na co to je, to je na nic" jsou proste jenom lide, kteri to nemaji nebo NEDOKAZI vyuzit - necht to tedy nepouzivaji.
0/0
1.11.2002 10:50

Pepazdepa

Je to telefon, ne fotak...!!!!!

Vazeni, uvedomte si, ze to neni fotak. Zakladem fotaku je SKLO (objektiv) a ta plastova hnida ho nikdy nemuze nahradit. Necekejte od toho zazraky. Je to urcene predevsim k tomu, aby Vas manzelka mohla zanavigovat, jestli máte koupit ten levy nebo ten pravy sampon, ktery jste v suprmarketu vyfotili, pripadne kdyz vam zezadu vyfoti pocitac, tak ji poradite, do kery diry ma strcit mys. Zadnou hloubku a umeni od toho necekejte. Lec ty rozmazany okraje u 7650 mne take stvou a myslim, ze to je opravdu problem, ktery by mela nokia dotahnout dokonce.

Howgh

apropo, docedete si predstavit telefon s fotakem, ktery by mel objektiv se zoomem 28-300mm se svetelnosti 2,8?  

0/0
1.11.2002 9:20

jezevec

Řešení je naopak foťák s GSM modulem
Když tak pročítám ty diskuse, sílí můj pocit z článku, a i z prvního roku mobilů s minifoťáčkem - tohle je na hovno. Pravděpodobně jediná šance je naopak qualitní (minimálně 2-2,5M), elegantně malinký digitákl s GSM modulem, kde displej hledáčku je používán jako displej mobilu. Z těchhle hraček budou za rok jen šidítka pro puberťáky za pár korun.
0/0
31.10.2002 21:17

Wikis

Re: Řešení je naopak foťák s GSM modulem
Tak co, rok je skoro pryč a zatím to nevypadá že by se "z těch hraček staly šidítka pro puberťáky za pár kaček", co myslíš? A za další rok tomu taky tak nebude. I když to už určitě budou mobily s foťáčkama, co budou mít rozlišení těch 2-2,5 Mpix. Pak možná přijdeš k rozumu a nějakej takovej mobil si koupíš. ;o)
0/0
11.9.2003 21:22

Skeejt

Re: Řešení je naopak foťák s GSM modulem
Wikis je bukva
0/0
3.11.2003 19:21

Wena

Fotky z telefonu do počítače
Chtěl bych se zeptat autora nebo někoho, kdo tomu rozumí (to jste zde jistě všichni), jakým způsobem lze přes bluetooth poslat fotky z telefonu (T68i) do počítače. Mám MSI Bluetooth adaptér a nenašel jsem žádný software, který by toto dokázal. V poslání opačným směrem není problém. Jediný mně známý způsob je odeslání obrázku jako přílohu z e-mailové klienta, ale to se dosti prodraží...
0/0
31.10.2002 20:57

Alien

Re: Fotky z telefonu do počítače

Cau, no nevim jestli mas vse dobre nastaveno a modrozub ti funguje se vsim ostatnim,ale jinak by to nemel byt problem...

V galerii obrazku v telefonu najedes na onen chteny obrazek ,stisknes kontextovou klavesu, vyberes volbu poslat- pres bluetooth a je hotovo. V pocitaci by se ti popripade mel sam vytvorit adresar s nazvem My recieved files,nebo neco podobneho a tam najdes i ten poslany obrazek...

Me to beha bezchybne...ovsem nemam zkusenosti s tim malinkym MSI adapterem a jeho nastavenim...

 

0/0
1.11.2002 9:58

Wena

Re: Fotky z telefonu do počítače
Ano, tento postup odesílání obrázků je mi znám, ale bohužel mi nefunguje. Počítač se najde, ale v okamžiku, kdy napíše "ODESÍLÁ SE" se zobrazí "PŘENOS NEÚSPĚŠNÝ, OPAKUJTE PROSÍM". Zkoušel jsem to na několika počítačích, ale zřemě je chyba v ovladačích MSI Bluetooth adapter.
0/0
1.11.2002 10:19

Alfinka

Re: Fotky z telefonu do počítače
Není to jediný způsob, jak dostat fotky do počitače... Třeba přes datový kabel a specialní software, a nebo Infraport. Ten není třeba nastavovat počitači jako Bluetooth, stačí namířit porty proti sobě a v telefonu odeslat. V PC se objeví hláška o přijímaném souboru...ten stačí potvrdit a uložit...tak jsem to dělala já.
0/0
15.3.2003 20:25

kata

0/0
31.10.2002 17:50

AlienX

Zlata zrcadlovka !!!
Zlata zrcadlovka !!! Tu nic neprekona !
0/0
31.10.2002 7:57

Johny

Re: Zlata zrcadlovka !!!
Zlatej zdravej rozum! Tady se srovnavaj fotaky v mobilu a ty sem cpes nejakou zrcadlovku! To snad neni mozny... Kdyz uz, tak to srovnavej s digitalama na urovni MUSTEK Smart Mini apod...
0/0
31.10.2002 13:25

AlienX

Re: Zlata zrcadlovka !!!
Jeee nesmis to tak zrat :o))) Proste zrcadlovka je zrcadlovka ! A nevim naco si kupovat mobil s fotakem za 20litru kdyz si raci koupit fotak za 15 a za 5 telefon a sem vysmatej  No ale pokrok je pokrok !
0/0
1.11.2002 7:14

Johny

Re: Zlata zrcadlovka !!!
Toz tak... to mas pravdu. Ja bych za to ty prachy taky nedal. Koupil bych telefon a nejakej poradnej fotak. Ale urcite je nekdo,kdo to chce mit kombinovany..no a potom to nema cenu srovnavat.Ted zrovna jsem delal nabidku na toho Ericssona+fot.modul.Predtim jsem delal na COMPAQ iPaq+foto jacket...lide jsou ruzni,at dostanou, to co chteji :-). Hodne zdaru!CZus.
0/0
1.11.2002 8:15

george

Opravdu se proberte
Nejdřív si recenzi přečtu. Ty ostré fotky od Sony jsou z klasického digitálu. (Zdály se mi nějaké moc dobré.) Omlouvám se...
0/0
30.10.2002 23:53

george

Opravdu se proberte

Nokia má lepší fotky, než SE? Myslíte to pořadí na konci článku opravdu vážně? To je jak dát zlatou medaili třikrát pomalejšímu běžci. Ach jo...

0/0
30.10.2002 23:44

Bodik

Re: Opravdu se proberte

Já bych řekl, že to zkopali. Ona 7650 to má lepší na displayi, ale v kompu to má lepší T68i. S GD87 nemám zkušenost.

Jinak by mě teda, kde ty fotky jsou ukázány - zda jsou převedny do kompu nebo to je z displaye, což mi není vůbec jasné, protože by mě fakt T68i s 256 barvami překvapil, že má lepší foto než ty tva zbývající........

0/0
17.11.2002 13:33

EmiLio

Panasonic GD 87

...podla mna aj tak najlepsi je Panasonic... ma najlepsi dizajn, velkost , je exluzivne vecko, a absolutne mi nevadi male rozlisenie pretoze jedine Panasnic vysihol podstatu fotaku v mobile... je urceny pre MMS, ma dat možnosť majitelovi hrat sa s lookom, uhravovat  fotky a posielat ich priatelom NA MOBIL, moznost poslat fotku na email sa uz len tak vezie, MMS je podstata a ta je v poriadku... svedci o tom aj kvalitny display...SE a fotak??? Načo??? Aby som mal na display velke blchy??? Ved na tu machlanicu sa neda pozerat... 256 farieb a fotka nejde dohromady a tym padom ani MMS... strednym riesenim je Nokia i ked dat do mobilu fotak co rozmazava nieje zrovna najlepsie riesenie...ale ma vacsie rozlisenie  a snazi sa ist smerom MMS ale mobil ma byt prakticky a nie vazit tonu a pri kupe si treba  zadovazit aj zbrojny preukaz... Viete o com su MMS??? Zatial len ZABAVA ZABAVA a ZABAVA!!! Toto je jediny zmysel na ktory nas vsetkych vyrobcovia nachytali a jediny dvovod preco kupovat mobil s MMS... Zabava a sex - prve dôvody preco sa rozmohol internet a tak isto to bude aj s MMS, dva dôvody na ktore ludia obetuju peniaze - treba si to priznat! A este sa vratim k tym emailom... co myslite, preco vyrobcovia davaju do svojich fonov Emailovych klientov? Aby si sa k mailu dostal vzdy a vsade... kedykolvek potrebujes a nemas poruke PC a net - je to prosté, praktické , možnost prehliadnut aj prilohu, ktorou moze byt aj fotka z mobilu od kamosa!!!(a jedine GD87 ma na to display, ma GPRS) Toto milujem na mobiloch, ved aj nazov  "mobil" cize prenosny, ked prenosny, tak maly, no maly ale nie na ukor kvality... proste nech ratam jak chcem tak mi Panasonic GD87 stale vychadza ako JASNY VITAZ!!!

PS: ...a jednou z najvacsich vyhod je te je vecko... buducnost je jasna, buducnost je vecko! Všetci sa priklanaju postupne k tejto variante (ked už Siemens ma vecko - a to je značka kto ma svoje zasady) a uvidite ze počase bude mat vecko vo svojej kolekcii kazdy vyrobca... a  pre tvrdych Nokiakov - tiez  zmenite nazor ale az ked Nokia vyrobi prve vecko - co urcite v dohladnej dobe bude tiež... jednoducho sa musi prispôsobit trhu, trh sme my, a len vdaka nam je Nokia tam kde je....

Tot moj nazor, tesim na reakcie

 

Cao

 

0/0
30.10.2002 21:54

Trocken

Muj nazor

Na "mobilni" foceni je nejlepsi fotoaparat

Na telefonovani mobilni telefon (Ericsson, Nokia, Panasonic ...)

Na organizaci casu, hry, email atd. kapesni pocitac 

Kazda kombinace stoji (zatim) za h....!

 

0/0
30.10.2002 21:49

McL

Jinak ok
Jinak vse v dobrem. Nechci se hadat. Je to jen muj nazor a nekdy vlastni zkusenosti jsou vice nez vedomosti. A co ta 3650? Myslel jsem, ze ma stejnej aparat jak 7650. Tedy alespon to tak NOKIA prezentovala. Mejte se a foceni zdar :-)
0/0
30.10.2002 20:23

McL

7650
No nevim zda je pro foceni z mobilu zrovna 24bitova hloubka s 16,7 mil barev pro nokii malo. Zda ma 68 vice je ji to prd platny. Rad se priucim jak u 68 docilit velikost fotky na emailu jako u 7650. Rozmer karty do bankomautu je ... T68 mam take a nehodnotim ji jen podle foceni. Vyhovuji mi vetsi MT, s dobrym a rychlym ovladanim. Coz se o 68 rozhodne tvrdit neda! Uz je v supleti a nee.
0/0
30.10.2002 20:16

To je ta sila!!!!!

To je ta sila!!!!!
lidicky uvedomte si ze muzete mit ext. fotak i 5 meg ale je vam prd platny kdyz chcete fotku hned ted nekam odeslat!!!!!!! To je ten zasadni rozdil !!!!!!!!! To je ta sila!!!!!
0/0
30.10.2002 18:28

Anndy

Re: To je ta sila!!!!!
Hmm, mozno staci, ked zacnu mat fotaky modry zub :D. To bude ine potom :D.
0/0
30.10.2002 19:19

s

Re: To je ta sila!!!!!
Jo tak az to budes mit, tak se ozvi. Mezitim ja uz budu mit rok za sebou ...
0/0
30.10.2002 20:50

fotograf

Re: To je ta sila!!!!!
Hm, tedy ty jsi vážně pěkně zmasírován reklamou na MMS. Až do nynějška jsi akutní potřebu posílat někam ihned fotografie nepociťoval?
0/0
31.10.2002 7:32

Mcl

Procerte se
Lidicky proberte se, predevsim jsou to telefony a ne fotaky. Fotky jsou predevsim k MMS, tedy mt-mt a tam je kvalita max. DOSTATECNA. Nokcu mam a kdyz uz odestete obr. na email tak si nastavte velikost mensi a kvalita bude stejna jako u 68, ktery je jinak na nic. je pomaly apod. Nehlede na displej.
0/0
30.10.2002 18:08

Alien

Re: Procerte se

Tak SE na nic...hmmm tak to si kvadr....porovnej velikost a pak mluv.....

Mimochodem pokud nekomu poslu foto na E mail,tak se 100% nebude chtit zahazovat s nejakym malickym obrazkem,ktery je pseudoostry......

Vyfotim a poslu...co nejvetsi...jednoduche ucelne...na velkem monitoru compu to vyjde mnohem lip nez rozostrena fotka z N7650...A ta kvalita nebude stejna...fotak Tvoji Nokie pouziva mnohem mene barev.....nez SE...

Jo nevedomost je sladka.....

0/0
30.10.2002 19:05

Natron

A co takhle SonyEricsson P800 ???
Je to sotva tři dni, kdy jsem četl, že SE zdokonaloval fotoaparát na svém novém telefonu P800, který by se měl do oběhu dostat snad pře Vánocemi. Takže si myslím, že to bude jasná volba
0/0
30.10.2002 17:08

fotograf

Tohle jsou fotografie?
Nazývat ty barevné rozmazané fleky fotografiemi může pouze nezdolný optimista!! S mou Dimage X nafotím mnohem kvalitnější materiál a to je to poloviční strojek než "vítězná" cihla od Nokie.
0/0
30.10.2002 15:29

Adamantium

Re: Tohle jsou fotografie?
No foťák v mobilu je teprve v plenkách, to je jako kdybyste chtěl srovnávat Škodovku vyrobenou v roce 1960 a nejnovější typ bavoráku...  Nejlepší Mobil nikdy nebude mít tak dokonalé fotky jako nejlepší digitální foťák..
0/0
30.10.2002 16:08

TuKE

Re: Tohle jsou fotografie?
S tou tvojou Minoltou si samozrejme aj "zatelefonuješ, pošleš smsku a dokonca si prečítaš mail" alebo sa mýlim??? = takže tu máš vysvetlenie prečo "je to polovičný strojek".
0/0
31.10.2002 10:38

Petr

Diky
Utvrdilo me to v presvedceni, ze podobna udelatka jsou na nic. Proste zbytecne vyhozeny penize. Mobilni telefon je male zarizeni urcene k hlasovemu dorozumivani (popr. jako interfaceova cast k notebooku na prenos dat pro toho kdo na to ma a potrebuje to) a ne na podobne blbustky. Prilis maly display nikdy nebude vhodny k prenosu obrazove informace. Vse s displayem pod 15" a rozlisenim pod 800x600 je podle me nepouzitelny shit.
0/0
30.10.2002 12:57

Uschi

Re: Diky
A máš recht, chlape!
0/0
30.10.2002 13:32

Silikon

Re: Diky
Máte pravdu. Já jsem uvažoval že si koupím tu Nokii, ale po tom co jsem shlédl fotky, který z toho lezou tak jdu od toho. Je potřeba si počkat, až vymyslí něco lepšího.
0/0
30.10.2002 13:37

Velkostatkář

Re: Diky
Foťák v mobilu, to nic není. Nechám si patentovat nový model mobilního telefonu, který bude mít v sobě integrovaný vibrační holicí strojek! SonyEricssonBraun!!!
0/0
30.10.2002 17:05

Jakub

Re: Diky

Pozde

Holicí strojek v mobilu najdete zde na Mobil.cz

Jakub

0/0
30.10.2002 18:35

T28Lover

Re: Diky
Pche a co třeba PDA?To taky nemá 15" displej ani 800*600 a myslím, že je to VELMI použitelné. (Např. iPAQy - 4096barev a 320*200) Příště napřed přemýšlejte, než něco plácnete do větru
0/0
30.10.2002 22:02

Zdraza

Co si myslet o foťáku (Nokia 7650), který fotí ve 12b barevný hloubky (čtyři tisíce barev) . Když už foťák v telefonu, tak SE alespoň fotí v 16b, což už je, díky bohu, High Color, ale jinak maličkej foťák od Umaxe fotí ve 24b barevný hloubky, má 8MB paměti, komunikaci po USB a výjde na pár korun.
0/0
30.10.2002 12:26

Vašek

Proste na nic. K cemu je to dobry pouzit ? Lepsi je Ericsson ale i tak je hruza a bes. Proste miniaturni optika v miniaturnim fotaku zazrak neudela :o((( je to jenom lakadlo na penize, kdyz si vezmete treba HP618C 2.1mgpx, tak za nej date 10tis, a vysledky jsou oroti tomu bombasticke a pres vestaveny infra si je muzete posilat mezi telefonama do aleluja !!!!
0/0
30.10.2002 12:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.