- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ja jsem na infolinku nekdy o prazdninach volal DVE HODINY. zadne cekani na operatora se nekonalo, protoze mi jen sdelili, ze jsou vsichni zaneprazdneni, at zavolam pozdeji. dva hodiny jsem se pokousel dovedet, kolik me bude stat hovor do anglie (jaksi v lese jsem nemel jinou moznost nez volat operatora).
u oskaru tento problem neni, protoze ten ma internetovou samoobsluhu, ktera jaksi u ostatnich operatoru chybi.
k.
Nechce se mi verit, ze u Oskara je to tak malo. Zrovna minuly patek (25.10.200 kolem 16.00) jsem volal na Oskara, nebot mi prisla SMS o deaktivaci me SIM karty i kdyz mam dobito jeste na dalsich 8 mesicu. Nez jsem dostal spojeni na operatorku, tak to trvalo a ted se podrzte, pres 6 minut!!! 6 minut jsem poslouchal strasnou hudbu a sdeleni, ze se mi budou venovat jak to jen pujde.
No o tomto pruzkumu si myslim sve.
Jirka Havelka
Mám Oskara Slyším Vás. Dřív to trvalo několik minut, ale v poslední době to je do 20 sekund. Nevím ale, proč všichni potřebují volat na infolinky. Já jsem tam už rok nevolal, všechno si nastavím hlasovou samoobsluhou nebo na internetu v internetové samoobsluze. Popřípadě použiji zdarma SMS samoobsluhu, ta je nejlepsi ze zahranici, platim jednu sms tak za 5 Kc a je to. A pokud mam nejaky dotaz, pouziji rubriku Ptejte se na internetu, kde mi Oskar do 2 dnu qalifikovaně odpoví, pokud nenajdu odpověď rovnou mezi Nejčastějšími dotazy.
Myslím, že přetížení infolinek je způsobeno také tím, že jsou zadarmo. Dal bych na ně poplatek tak 20 halířů za minutu a bylo by. Pokud někdo něco chce, tak ho to neodradí, ale mám fůru kámošů, kteří si připadají strašně důležití s mobilem na uchu a když jim nikdo nevolá, tak aby se předvedli, kecají aspoň s operátorem a ptají se ho, jak se volá nebo odesílá SMS.
Jinak souhlas, že T-mobil je trapnej s infolinkou 603 ... To je teda něco. Všichni ostatní mají 800 ... Kdyby si aspoň udělali normální pevnou linku.
kurva - kde ty časy vzali?
než se někam proklikám, tak je tejden v prd(?)li. a u všech!
I ja mam uplne jine zkusenosti.
Jsem (pausalnim) zakaznikem T-Mobilu a na spojeni cekam maximalne desitky sekund. Rok jsem zkusil Oskara, ale byla to vazne hruza. Mel jsem Dohodu a VICE nez nadprumerne ucty (ani 3,5 tisice nebylo vyjimkou). Tam se cekaci doba pocitala minimalne na minuty, mnohdy na desitky. Jednou jsem cekal neco kolem 40-ti minut.
Nejde vsak jen o cekani, ale i o kvalitu zodpovezeni na dotazy ci pripominky. U T-M jsem vice mene spokojen, ale mohlo by to byt lepsi... pokud to prekracuje rozumnou mez, resim to stiznosti. Zato u Oskara to byl des a hruza. Nakonec jsem byl nucen dodrzovat nasledujici postup:hned po ohlaseni jsem poprosil o zopakovani jmena, ktere jsem si poznamenal. Dale jsem operatora upozornil, ze pokud jeho informace budou chybne, budu si stezovat. Pak uz problemy vicemene nebyly - a pelasil jsem zpet k (tehdy) Paegasu. U Oskara maji (meli) ve zvyku naslibovat hory doly, ale pak skutek utek. Typu: "Zitra se Vam urcite ozvu, muzete se spolehnout." A uz jsem o dotycnem nikdy neslysel...
Pokud volam na Eurotel, spojeni je takrka okamzite (i kdyz volam z T-M). Jsou dl emeho nazoru nejvstricnejsi. I to je jeden z duvodu, proc zvazuji prechod k E... a to jsem byl jeste nedavno jeho zarputily odpurce