Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jaké jsou vaše zkušenosti s infolinkami? Co si myslíte o výsledcích tohoto průzkumu?

Nejlepší infolinku z největších telekomunikačních operátorů má podle nezávislého průzkumu Český Telecom. Všichni mobilní operátoři skončili až za ním. I jejich umístění leckoho překvapí...

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jiri Bohaty

PENIZE Z NETU: POROVNANI SERVERU, KTERE PLATI UZ ZA TO, ZE JSTE ONLINE (tj. mnohem LEPSI NEZ SPEDIA)
PENIZE Z NETU: POROVNANI SERVERU, KTERE PLATI UZ ZA TO, ZE JSTE ONLINE (tj. mnohem LEPSI NEZ SPEDIA) Nechte si platit uz za to, ze mate pristup na Internet! Servery CASHFIESTA, CASHSURFRES, SPEDIA i ostatni doopravdy plati! SEK jako dukaz v priloze (dalsi na webu)! Podrobnosti na http://penizeznetu.spedia.net (Přehled o tom, jak vydelavat snadno a rychle mnoho penez na internet), popr. http://www.mujweb.cz/www/penizeznetu/ Podilejte se na celosvetove internetove prosperite! Je to tak jednoduche ...! Prejeme Vam mnoho dolaru! Vase "Kvalitni odkazy": http://penizeznetu.spedia.net http://www.mujweb.cz/www/penizeznetu/B-]
0/0
31.1.2003 15:24

Aňa

Vážení pánové, kdo nezkusil pracovat jako operátor na kterékoliv infolince. NEUVĚŘÍ. Proto bych Vás poprosila aby jste hloupě nekecali. Děkuji
0/0
31.1.2003 8:14

kaja

t-mobile

ja jsem na infolinku nekdy o prazdninach volal DVE HODINY. zadne cekani na operatora se nekonalo, protoze mi jen sdelili, ze jsou vsichni zaneprazdneni, at zavolam pozdeji. dva hodiny jsem se pokousel dovedet, kolik me bude stat hovor do anglie (jaksi v lese jsem nemel jinou moznost nez volat operatora).

u oskaru tento problem neni, protoze ten ma internetovou samoobsluhu, ktera jaksi u ostatnich operatoru chybi.

k.

0/0
3.11.2002 13:09

Jirka Havelka

OSKAR

Nechce se mi verit, ze u Oskara je to tak malo. Zrovna minuly patek (25.10.200 kolem 16.00) jsem volal na Oskara, nebot mi prisla SMS o deaktivaci me SIM karty i kdyz mam dobito jeste na dalsich 8 mesicu. Nez jsem dostal spojeni na operatorku, tak to trvalo a ted se podrzte, pres 6 minut!!! 6 minut jsem poslouchal strasnou hudbu a sdeleni, ze se mi budou venovat jak to jen pujde.

No o tomto pruzkumu si myslim sve.

Jirka Havelka

0/0
31.10.2002 11:34

Pavel Kobliha

Re: OSKAR
Jenomm šest minut? Já volám na operátora poměrně často, nebo spíš volával jsem a čekal jsem tak v průměru 5 minut. Ale jednou to bylo i deset a pak jsem to zavěsil.. No ale když to spočítám v průměru, určitě se dostanu přes tři minuty, nevím kde na tom údaji byli..
0/0
3.11.2002 2:56

Nicholas

Čekání u T-Mobile
Mám paušál u T-Mobile "T-M 80" a nesetkal jsem se zbytečnými informacemi tzv. plechové huby. Ihned po úvodním pozdravu jsem byl přepojován na operátora. Takže čekání bylo pouze v řádech sekund. U Českého Telecomu, a.s. to jde také docela rychle, když člověk nečeká, až automat přečte celou nabídku a hned na začátku zmáčkne dvakrát "*".
0/0
31.10.2002 8:03

Petr

čekání u oskara
Rád bych věděl, jak přišli při tom testu na průměrnou dobu čekání u oskara 8 sekund. Sice tam nějak často nevolám ale včera asi v 17 hodin sem čekal tak 5 min. A nepamatuji si, že by to někdy bylo do minuty. Do T-mobile a ČT jo. ET nemám
0/0
30.10.2002 14:50

Daniel

Oskar
Mám Oskara Odepiš, dříve Slyším vás. Na infolinku jsem za ty dva roky volal třikrat, pokaždé jsem čekal 15-20 minut.
0/0
30.10.2002 12:41

David

Re: Oskar
Mam stejny tarif jako ty Danieli, a cekaci doba na Oskarlinku je opravdu takova jako pises, 10-20 minut, dele jsem vetsinou nevydrzel, nechtel jsem si vybit baterii. Ale momentalne uz pouzivam jen sluzby pres internet a nebo automaticke oskarlinky, kde se pomoci tonove volby pohybujte v menu a aktivujete ruzne sluzby.
0/0
30.10.2002 13:51

Martin

Oskar

Mám Oskara Slyším Vás. Dřív to trvalo několik minut, ale v poslední době to je do 20 sekund. Nevím ale, proč všichni potřebují volat na infolinky. Já jsem tam už rok nevolal, všechno si nastavím hlasovou samoobsluhou nebo na internetu v internetové samoobsluze. Popřípadě použiji zdarma SMS samoobsluhu, ta je nejlepsi ze zahranici, platim jednu sms tak za 5 Kc a je to. A pokud mam nejaky dotaz, pouziji rubriku Ptejte se na internetu, kde mi Oskar do 2 dnu qalifikovaně odpoví, pokud nenajdu odpověď rovnou mezi Nejčastějšími dotazy.

Myslím, že přetížení infolinek je způsobeno také tím, že jsou zadarmo. Dal bych na ně poplatek tak 20 halířů za minutu a bylo by. Pokud někdo něco chce, tak ho to neodradí, ale mám fůru kámošů, kteří si připadají strašně důležití s mobilem na uchu a když jim nikdo nevolá, tak aby se předvedli, kecají aspoň s operátorem a ptají se ho, jak se volá nebo odesílá SMS.

Jinak souhlas, že T-mobil je trapnej s infolinkou 603 ... To je teda něco. Všichni ostatní mají 800 ... Kdyby si aspoň udělali normální pevnou linku.

0/0
30.10.2002 10:34

Adamantium

Re: Oskar
Některé věci se nevyřeší přes inet nebo smsky, třeba ztráta SIM, nebo ověření, zda ta či ona oskarta je ta desetikorunová.. Ještě stále je i hodně lidí, kteří nemají přístup k internetu kdy se jim zachce.. Pravda, příklady co jsem vyjmenoval jsou málo časté a ti co nemají inet, mohou použít samoobsluhu, ale někdy je třeba opravdu se zeptat. Jinak souhlasím že volat kvůli každé ptákovině nebo tak jak to popisujete Vy, je zbytečně zdržující. No a ještě k té rubrice ptejte se. Posílal jsem tam dotaz, je to asi 3 týdny a ještě mi nic nepřišlo, ptal jsem se kdy bude oskar nabízet nějaký telefon co umí MMS a kdy tuto službu spustí..
0/0
3.11.2002 3:04

ahoj

kéž by ......

kurva - kde ty časy vzali?

než se někam proklikám, tak je tejden v prd(?)li. a u všech!

0/0
30.10.2002 1:05

Patrik

Oskar a Internet
Čekačka u Oskara je daleko delší,ale mám přístup na internet a tam je to hned a pohodlně. Oskar je a bude vždy muj favorit. Počkat si se vyplatí .
0/0
30.10.2002 8:46

viktor99 ...

Re: kéž by ......

...jde take o to, jaky typ zakaznika jste. Pokud jedete na predplacenou kartu ci mate nejlevnejsi pausal, nemuzete se divit. Na Vas by operatori moc nezbohatli...

Ja mam druhy nejvyssi pausal u T-M, navic na firmu. S "plechovou hubou" se setkavam opravdu jen zridka (parkrat za rok). Firmy s vyssim poctem SIM karet pak maji mnohem vetsi vyhody, treba svoji vlastni infolinku.

Je to realita, ikdyz pro nekoho mozna ponekud tvrda... vsechno je to o penezich, ale co dnes neni

0/0
30.10.2002 21:26

viktor99

Infolinky operátorů

I ja mam uplne jine zkusenosti.

Jsem (pausalnim) zakaznikem T-Mobilu a na spojeni cekam maximalne desitky sekund. Rok jsem zkusil Oskara, ale byla to vazne hruza. Mel jsem Dohodu a VICE nez nadprumerne ucty (ani 3,5 tisice nebylo vyjimkou). Tam se cekaci doba pocitala minimalne na minuty, mnohdy na desitky. Jednou jsem cekal neco kolem 40-ti minut.

Nejde vsak jen o cekani, ale i o kvalitu zodpovezeni na dotazy ci pripominky. U T-M jsem vice mene spokojen, ale mohlo by to byt lepsi... pokud to prekracuje rozumnou mez, resim to stiznosti. Zato u Oskara to byl des a hruza. Nakonec jsem byl nucen dodrzovat nasledujici postup:hned po ohlaseni jsem poprosil o zopakovani jmena, ktere jsem si poznamenal. Dale jsem operatora upozornil, ze pokud jeho informace budou chybne, budu si stezovat. Pak uz problemy vicemene nebyly - a pelasil jsem zpet k (tehdy) Paegasu. U Oskara maji (meli) ve zvyku naslibovat hory doly, ale pak skutek utek. Typu: "Zitra se Vam urcite ozvu, muzete se spolehnout." A uz jsem o dotycnem nikdy neslysel...

Pokud volam na Eurotel, spojeni je takrka okamzite (i kdyz volam z T-M). Jsou dl emeho nazoru nejvstricnejsi. I to je jeden z duvodu, proc zvazuji prechod k E... a to jsem byl jeste nedavno jeho zarputily odpurce

0/0
29.10.2002 18:15

Vojta

Diskuse nad rozlitym mlikem!
Ano, rozhodne souhlasim s tim ze Oskarovainfolinka rozhodne neobavuje klienty bez cekani (me spoji vzdy caa do 1 minuty), ale rozhodne zadny z dalsich operatoru nenabizi tak promakanou internetovou samoobsluhu!!!  Jeji rychlost zalezi jen na Vasi rychlosti a rychlosti pripojeni a kdyz tam neco nezmenite ci neprenastavite tak na hlasove lince urcite ne! (Dle me zkusenosti vam stejne budou jen vysvetlovat kde sehnat a jak vyplnit pisemny formular). Vlastne ja na tu linku nevolal asi 1/2 roku tak co resim ...
0/0
29.10.2002 16:43

Petr

Bodejť

Bez konkrétního určení operátora musím dodat, že u všech operátorů bez výjimky se najdou kousky (nebo spíš kousci, kousky a kousčata) hodní zapsání do datábáze vtipů století - s tím se asi setkala většina z nás - mě by jenom zajímalo jaká kritéria musí splňovat uchazeč o pozici telefonický operátor nebo jak se tomuhle jobu říká. A ještě by mě zajímalo, zda funguje/uvažuje se o zavedení služby hodnocení úrovně dotazů zákazníků - myslím to tak, že mě vždycky dohání k vzteku, když o většině řešených problémů vím více než operátor/ka ale stejně spolu musíme projít celým procesem jak děti z MŠ - a tedy zda někdo uvažuje, že ty schopnější kousky ze svého portfolia telefonických operátorů bude pouštět v rozhovor jen se schopnějšími kousky zákaznictva (T2T)...

P.S.: jestli to po mě někdo vyluští, nechť si připíše 3 body za snahu :-)

0/0
29.10.2002 15:38

Jirka

Re: Bodejť
To jako zákazníci budou při kupování karty skládat test, aby se pak vědělo, jak jsou schopní? :-)
0/0
29.10.2002 17:45

Karel

Jaké infolinky ?

Zdra nejedná se spíš o porovnání Infolinek - Informací o telefonních číslech - tedy čísel 1180,1183,1188,a Oskara neznám . pozor na cenu volání z pevné na 1188 a 1183 je to za 15/min ale minimální spojení dvě minuty :((( takže z pevné nevolat :)))

Jinak jedině T-M nemá Infolinku s operátorem sítě na kterého se dovoláte z pevné zdarma a volat na 603 603 603 a poslochat plechovou h.... se mi nechce - podle mě je nejhorší T-M a nejlepší ET. ČT druhý  a OS třetí. Pokud tam volám zdarma tak mi čekání s hlasitým příposlechem až tak nevadí - ale je fakt že občas člověk spěchá ... :)

0/0
29.10.2002 13:19

Zajdee

CTc a infolinka...?

Kvalita infolinky Ceskeho Telecomu je strasna... nemuzu porovnavat s T-G ani s OS, u Eurotelu jsem sice na infolinku volal, ale vzdycky jsem se dozvedel co jsem potreboval.

Zato infolinka CTc je krize. Sice se dovolate, to ano, ale pouze v pracovni dny, od osmi do desiti vecer. V ostatnich chvilich mate proste smulu. No a kdyz uz se dovolate a chcete po nich nejakou informaci, vetsinou vam stejne reknou neco jineho. Uz parkrat se mi dokonce stalo, ze jsem musel JA vysvetlovat OPERATOROVI/OPERATORCE co ze to presne po nich chci. Hruza. Tomu se rika ODBORNOST NA UROVNI.

A pry "nejlepsi infolinka"... :-( ach jo. Kde to jsme...:-/

0/0
29.10.2002 11:53

Ferda

Re: CTc a infolinka...?
Pokud musíš operátorovi vysvětlovat co chceš,znamená to,že máš asi problém se vymáčknout :o)))) Zajímalo by mě jakou ty děláš práci,spíš si myslím,že sedíš doma na prdeli a telefonuješ na bezplatné linky.
0/0
1.11.2002 7:45

Zajdee

Re: CTc a infolinka...?

Tak zaprve, mily Ferdo. Husky jsme spolu nepasli, tak mi netykej.

Zadruhe. Ja sice obcas mam mozna problem se vymacknout, ale kdyz operatorovi na infolince reknu co PRESNE chci ("reknete mi, PROC mame na uctu prenos casove informace, i kdyz jsme si zadnou takovou informaci neobjednali") a dostanu na to odpoved ve stylu ze jsme si to museli objednat a ze to jinak aktivovat nejde (a navic, aktivovat to jde telefonicky, deaktivovat pisemne...?!) a pak se od dalsiho operatora dozvim, ze je to nesmysl, ze to tam byt vubec nema, no co je tohle za sluzby? volat k nim 50x, kdyz clovek potrebuje mluvit s nekym kompetentnim, tak pry nelze - neprepojuji a cislo nedaji. Kdyz uz cislo daji, tak jen na nejake hodne obecne oddeleni, ktere stejne udela ho**o, navic tam maji jen do 15:00, takze kdy tam asi mame zavolat, kdyz do 15:00 nemame cas a volani z mobilu na pevnou by pri jejich schopnostech resit problemy vyslo na stovky korun....no proste NO COMMENT. Telecom uz radeji ne.

A za treti. Co delam? Myslim, ze Vam to zrovna muze byt uplne fuk, ale dobra, ja to prozradim. Jsem student a ve svem volnem case se zabyvam vyvojem aplikaci (a to nejen "pro sebe", ale i na zakazku) a pro siroke okoli slouzim jako technicka podpora na vsechno mozne, takze vim, co vsechno jsou lidi schopni chtit...

Mimochodem - na cem seidte vy? Obvykle se sedi jen na zadnici (u vas "pr*el")

0/0
1.11.2002 15:23

Martin Žaloudek

Oskar - pro každého jiný metr

Názor, že čekací doba u oskara záleží na tom, jaký máte tarif, je zajímavá. Asi na tom něco bude. Mám tarif Odepiš a doba čekání bývá tak 5-25 minut. Stálo by za to udělat měření s nízkým tarifem a s nějakým drahým. Nebo se také na toto zeptat tiskového mluvčího. Odpověď by možná byla dost zajímavá.

0/0
29.10.2002 11:46

Ales

Re: Oskar - pro každého jiný metr
Tiskovy mluvci samozrejme rekne, ze se snazi vsechny zakazniky obslouzit co nejdrive bez rozdilu tarifu.
0/0
29.10.2002 12:44

MMM

T-Mobile?

Z vlastní zkušenosti ani T-čko nepřekvapí rychlostí. Řešila jsem to variantou zavolat operátora, přepnout telefon na hlasitý odposlech a v klidu dál sledovat TV... zatím "nejlepší" čas byl plných 22 minut    je fakt že se už trochu zlepšili, ale že by až takhle výrazně???  I teď čekám podstatně déle než uváděných "pár"  vteřin

MMM.

 

0/0
29.10.2002 10:54

SH

Nemyslim, ze to u Oskara trva tak jak se pise v diskusi
Prave ted jsem zkousel volat na info (poptreboval jsem neco a navic jsem to zmeril) za 10 s jsem byl spojen. Tak nevim komu to trva 20 minut ale prijde mi to nepravdepodobne. Vzdyt to zkuste a napiste komu to jak dlouho trvalo.
0/0
29.10.2002 9:52

Tomáš Parolek

Re: Nemyslim, ze to u Oskara trva tak jak se pise v diskusi
No tak si to někdy vyzkoušej s 10-ti krunovou Oskartou!!! Protože by se jich OS nejraději zbavil, mají u něho opravdu podivný status. Mohu srovnávat, protože mám i "normální" Oskartu. A je to opravdu rozdíl!!! Ta "10" je pro ně jako mrtvý muž. Na běžnou Oskartu pořád posílají nějaké nabídky a soutěže a i se s ní daleko lépe dovolává na infolajnu. Ta "10" pro ně prakticky neexistuje. No já se jim nedivím, dělal jsem ji nedávno průměr z výpisu na samoobsluze a vyšlo mi, že mě minuta z této oskarty stojí průměrně okolo 33 halířů!! To je tedy pro ně kšeft!!
0/0
29.10.2002 11:16

Step

Re: Nemyslim, ze to u Oskara trva tak jak se pise v diskusi
To je naprosto normalni u vsech operatoru - prednost ve fronte dostavaji bonitni zakaznici - nejrychleji fici firemni (pokud nemaji rovnou vlastni infolinku) a pak vyssi pausaly. Tim padem predbehnou ty ruzne twistaky, Slysim vas a podobne typky, kteri vetsinou maji kredit minus 10kc... S tim nikdo nic neudelame.
0/0
29.10.2002 15:48

Anndy

ako je to s casom?

Zdravim,

zaujimalo by ma, ze ako je to s casom, kedy mozete volat na infolinku - je sluzba na 24h?

Diky

0/0
29.10.2002 9:24

viktor99

Re: ako je to s casom?
Cesky Telecom, T-Mobile a Eurotel non-stop. Oskar omezený provoz (tusim, ze 8-20hod)
0/0
29.10.2002 17:58

M

Re: ako je to s casom?
Telecom nema nonstop. Teda ne zive. Je tam automat nonstop, ale lidi ne.
0/0
30.10.2002 10:26

Michal

Pokud si chci koupit něco u OSKARA jsem spojen okamžitě. Pokud ale chci nějakou informaci tak na mě kašlou a čekám někdy i 20 minut. Jejich infolinka je nastavena tak že ukazuje jaký tarif volající má a podle toho je řadí do fronty, ty s nejnižším tarifem samozřejmě až dozadu. Jeikož mám ten nejnižší většinou to po chvíli vzdám. Seru na ně.
0/0
29.10.2002 9:13

Jirka

Re: Odezva Oskara - dle tarifu
V poslední době se to dost zlepšilo, ale určitě platí, že tarify mají přednost, ze stejného místa to s Oskartou trvá vždy o dost díl. Nedávno jsem ale zřizoval nový tarif, potřeboval jsem pár věcí co nešlo přes web (např. opravit chybu v adrese, to jde bez problémů u prepaidů, ale u tarifů kvůli fakturaci ne), takže jsem tam volal asi 4x a vždy zvedli okamžitě. Možná, že noví zákazníci mají ještě lepší prioritu aby se hned nenaštvali :-O.  
0/0
31.10.2002 10:17

Michal Danek

Coze? Oskar tak malo?
To je se Oskara nedockam obcas ani za ctvrt hodiny!!!!!!!!!!!!1
0/0
29.10.2002 8:58

Venda

Pro jaké linky to je?
Rozhodně se to nemůže vztahovat k bezplatným linkám, protože dostat se přes "plechovou hubu" rozhodně není tak rychlé jako uváděné časy! Kdo může takový článek brá vážně? Já ne
0/0
29.10.2002 8:48

honza

oskar se trochu zlepsil

Asi tak pred rokem sem taky cekaval u Oskara na prihlaseni operatora tak 5 minut nekdy i dele.

Tedka se ale situace trochu zmenila.

Operator se ohlasi tak do 1 minuty...

Nevim jestli mam stesti ale tohle sou moje zkusenosti.

 

0/0
29.10.2002 8:40

Petr Leitner

Kde vzali ty časy?
8 sekund? Souhlasím s Danem, u Oskara čekám VŽDY v řádu minut. Ale i u ostatních operátorů to je rozhodně mnohem více. Je to absolutní nesmysl.
0/0
29.10.2002 8:24

Dan

300 sekund s Oskarem
Osm sekund u Českého Mobilu??? Mám paušál a na spojení čekam VŽDY nejméně 5 minut!!!!
0/0
29.10.2002 8:18

Petr Janatka

Co to je infolinka TELECOMU?
Bylo by dobré specifikovat o co jde. Pokud mají na mysli 800123456 tak na naprostou nekompetentnost pracovníků TELECOMU jsme zvyklí a raději volání na takové linky ani nezkoušíme.
0/0
29.10.2002 6:51

Pavel

Re: Co to je infolinka TELECOMU?

Souhlasím. Pokud jde o linku 800123456 je to linka společně s OSkarem jedna z nejhorších. U Oskara na lince, když si něco chcete koupit se dovoláte okamžitě, ale v případě informace máte smůlů. Osobně také jsem již několikrát volání na jejich linku vzdal. Informoval jsem i redakci Mobil.cz, aby provedla měření a napsala nějaký článek již dříve a zatím takový kec  uvedeném měření. Bylo by dobé také zveřejnit otázky dotazníku.

 

 

 

0/0
29.10.2002 10:00

Lukáš H.

Re: Co to je infolinka TELECOMU?

To bych vůbec netvrdil. Pracoval jsem na této lince 14 měsíců a musím říct, že ti lidi jsou super. To co všechno musí vědět a znát a hlavně pomáhat totálně tupým lidem, který neumí do dvou počítat. Za ty peníze by to dělal málokdo.

0/0
29.10.2002 10:17

dejvidek

Re: Co to je infolinka TELECOMU?

Souhlasím, ty největší chytráky bych posadit do call centra a sakra by se divili co tam volá za dementy a co Vás chtějí. Ze 70% chtějí něco co se dá zařídit jinak než voláním na operátora,napadá mě třeba u Oskara webová (SMS nebo hlasová)samoobsluha...

dejv

0/0
29.10.2002 14:38

Ládínek

Re: Co to je infolinka TELECOMU?
Tak pánové,teď tu sedim a odpovídám na dotazy debilů.Zkuste to a pak mluvte,troubové.
0/0
29.10.2002 15:18

Hanzoš

Re: Co to je infolinka TELECOMU?
Kdybys seděl a odpovídal, tak by si sem nepsal.:-( Takže si nestěžujte na zákazníky.
0/0
2.11.2002 10:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.