Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pomůže vyrovnání ceny meziměstského a místního hovoru zlepšit situaci Českého Telecomu?

Telecom chce od ledna nasadit stejné ceny pro místní a meziměstské hovory. Měla by se tím výrazně zlepšit jeho pozice v boji s konkurencí. Podle našich informací by se cena hovoru měla blížit sazbě 1,40 Kč za minutu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M

Je to utok na konkurenci

Konkurence by telecom roznesla na mezimestskych hovorech, tak je Telecom da za nakladovou cenu. Zvedne pausaly na 1000. Zavede jeden za 800, ktery prohlasi za "ztratovy, dotovany, pro socialne slabe vrstvy ...", nepujde z nej ale volat pres konkurenci a hovorne da 2nasobne.

Ja byt na CTU, tak bych s nema zatocil takto: Pausaly bych podelil 2, a ceny horu bych jim na nekolik let zmrazil a nedovolil snizit. Podporil bych maximalne konkurenci, at si jeho zakazniky rozebere.

0/0
22.10.2002 20:07

Petr

Re: Je to utok na konkurenci
Ještěže na ČTU nejsi. S tímhle názorem... Bůh ochraňuj telekomunikace před chytráky Tvého typu. Je vidět, že této problematice opravdu rozumíš.
0/0
30.12.2002 13:46

Tento článek se nezakádá na pravdě!!!!!!!!!

To je zase nějaký nesmysl. Ještě nedávno Telecom tvrdil, že důvodem pro zdražování místních hovorů je to, že místní hovory jsou dotovány meziměstskými a meziastátními a nyní se dozvíme, že ČR nakonec bude jeden obvod.

S těmi obvody je to tak: Co nevidět bude nejen ČR nebo Evropa, ale i celý svět díky IP telefonii jeden obvod, kdy cena volání bude vlastně propočtený paušál ceny pevné internetové linky  viz Netmeeting, ICQ a další hlasová udělátka po internetu.

0/0
22.10.2002 15:56

René

Nokia
Stejně si fykt myslím, že telefon tohoto tisíciletí je NOKIA 3310 - má vše co telefon má mít - výměnné kryty a hlavně LOGA!!!!!
0/0
22.10.2002 11:18

Martty

Re: Nokia
Taková ****** hnusná a bez funkcí... Asi si upad, ne????
0/0
22.10.2002 12:49

Re: Nokia
Má spooooustu funkcí, třeba suprový LOGA a i vyzvánění si můžu nechat poslat. Taky můžu chatovat přes sms a zahrát si hada
0/0
22.10.2002 16:13

Petr

Re: Nokia
A taky ma naprosto uzasnou konstrukci anteny ktera tak krasne zari, zari.. a zari...do vasich hlav ....
0/0
23.10.2002 0:12

Pavel

CRHO, mám dotaz
Rozumím tomu dobře? takže: zvětšily se telefonní obvody (s hlasitě propagovaným zlevněním - některé hovory přešly z meziměsta na místní) co z toho plyne - ceny meziměsta a místních hovorů se sloučí - budou "spíše podobné na místrní hovory" - t.zn. místní hovor se zdraží dejme tomu z 1.40 na 2 Kč a meziměsto, které nikdo nevolá, tak zlevní z 3.60 na 2 Kč. Čili zase zdražení - určitě doprovázené (jako každý rok) mírnou úpravou paušálu - třeba na 500 Kč (nebo pardon - letos by připadalo spíš do úvahy odstranění volných minut podle už několik let dodržovaného scénáře: 1.rok: zdražení paušálu se zavedení volných minut, 2. rok odstranění volných minut 3. rok zdražení paušálu se zavedením volných minut 4. rok: odstranění volných minut.... A co takhle, kdyby šly prasata z telecomu už konečně na jatka? Pavel
0/0
22.10.2002 10:47

mudrc

Re: CRHO, mám dotaz
Jestloi tema Jatkama myslis parlament tak si pis, ze z neho uz tam par lidi je ! Proc ? Protoze je to ZLATY dul a jeste nejaky cas bude. Nemysli si, ze reditel Telecomu pujde delat na Drahy ! To senator by se mu asi zamlouval. Nerikam, ze on je ten kdo to vymysli, ale jednou to zastresuje tak by mohl nekdy treba neco obhajit. No je lepsi poslat Crhu. Ten to rika vzdy presne a nesrozumitelne pro ucastniky - My Telecom se ridime platnymi zakony a predpisy tohoto statu.
0/0
22.10.2002 12:10

Vladan Crha

Re: CRHO, mám dotaz
Ne, nerozumiš tomu dobře. Čísla, která vznikla v tvé hlavě a realita jsou dvě naprosto rozdílné věci. Chudák, který se ani nedokáže podepsat, mi za podrobnější vysvětlování nestojí.
0/0
25.10.2002 15:12

Pluton

Sleva ala Telekom

Jasne, Telekom ma jisty akorat zakazniky kteri volaji mistne. Na mezimestsky ma konkurenci ktera ho hrave drti. Takze potrebuje mistni hovory zdrazit. Ted to jenom udelat nejak aby to pres CTU a verejnost proslo. Takze obetuje mezimesto kde jako moloch stejne nema nejmensi sanci, pac libovolny konkurent ho hrave prevalcuje, a zdrazi mistni hovory kam mu konkurence nesmi.  Verejnost se pokusi zmast ze tim bude konkurovat mobilum, a ze slevni mezimesto na cenu mistnich hovoru. Ktery podrazi jenom o maaaalooo, jojojojo
Takze elegantne zdrazi to co potrebuje a tam kde na konkurenci nestaci, tam ji timhle tahem odrovna. Ono vubec neni divny ze kde je konkurence jdou ceny dolu, kde neni rostou. Takze telekomu se najednou potkaly ceny za mezimesto a mistni hovory. Mozna ze casem se mu podari srovnat mistni hovory i s mezinarodnima.

Telekome telekome, jses pruhlednej... Nebo mozna spis proflaknutej... uz davno.. Divil bych se kdyby ti na to nekdo skocil

0/0
22.10.2002 10:01

Roman T.

Re: Sleva ala Telekom

"...Divil bych se kdyby ti na to nekdo skocil "

bojím se, že pánové z ČTÚ jim na to skočí.... bylo by dobré, kdyby si pročítaly tyhle diskuze.

Povolil bych jim to jedině v případě, že ona sjednocená cena nepřesáhne 1,30 Kč za minutu  a paušál maximálně zůstane tam, kde je.

0/0
22.10.2002 10:16

avrichter

Ano.

Pokud lidi neodhlásí své pevné linky a nevyignorujou se na něj. Když něco "slevňuje" ČTc nebo jeho syn ET, přichází to zákazníky dost draho.

AVR v.r.

0/0
22.10.2002 9:50

Pavel

Prenositelnost cisla???
Jak muze byt cislo prenositelne kdyz se prestehuji? Pokud bydlim treba v Ostrave, kde cisla zacinaji 5kou a prestehuji se do Prahy, tezko si budu moct nechat sve cislo, ne? Kdyz v Praze zacinaji 2kou...
0/0
22.10.2002 9:18

Vašek

Re: Prenositelnost cisla???
Uplne jedoduse - tak jak pokud mas(te) mobil a jste v Ostrave nebo Praze. Proste to ze je v Praze "2ka" plati ted ale nebude za rok !! A taky proto chteji uz ted srovnat ceny !! Pak bude jedno kde clovek bydli a kam vola - vzdyt je to tak pruhledne ! Skoda pro nas, ze tak pozde. A reakce na predchozi prispevek - to ze telecom nemuze slevnit na ceny konkurence je trochu omyl pisatele ! Telecom muze jit na stejnou cenu, ale nejde - PROC by to delal kdyz je stale (doufam ze konecne - DOCASNE) dominantni operator. Proto bych mu za trest nedal moznst hybat s cenami smerem dolu (alespon 2 roky) at uz lidi teto zeme otevrou oci a vyberou si operatora sve pevne linky a nespolehaji ze to Telecom porad zaridi. Uz aby to bylo ( pausal 499Kc v tom neomezeny pristup k Webu modemem a volani cca 60minut/mesic ) kdyz se clovek zamysli 500Kc neni moc, ale v poctu uzivatelu a atraktivnosti nabidky ani malo. Tech budoucich (mozna) 16,49 Eur by brali vybrani poskytovatele. Vzdyt ty draty stejne lezi v zemi tak proc pres ne nevolat ?
0/0
22.10.2002 10:25

Vasek

Pausal
Na otazku, ktera ma otevrit tuto diskuzi tzn "Pomůže vyrovnání ceny meziměstského a místního hovoru zlepšit situaci Českého Telecomu?" odpovidam POMUZE a za to co tady provadeli dodnes bych jim prave zlevneni zakazal jeste na 2 roky at se tady opravdu udela konkurencni prostredi. A musim se pripojit k nazoru Libora, ze opravdu zlevni lokomotivy ale zdrazi rohliky. Sama statistika to preci dokazuje. Dopadne to tak ze pausal bude od 400Kc ale na to reklama nebude ! Reklama bude, ze zlevnily ty jejich "kolace" a ze pulka uz stoji jen 0,68 misto 0,70Kc a ten kolac muzete jist po cele CR a kdykoliv za predpokladu ze jim date minimalne 400Kc pausal.
0/0
22.10.2002 8:27

Roman T.

Re: Pausal - celkové zdražení

A ještě něco, zase se nás budou snažit opít rohlíkem, jak slevnili, přitom budou vydělávat ještě více, než nyní. Nikde totiž není psané, že ona sazba 1,40 bude zachována, jen, že se to k ní bude blížit. Ono totiž vzhledem k tomu, že meziměstská volání tvoří jen 10% celkových tržeb, tak stačí, když telecom zdraží jednotnou cenu na 1,60 a bohatě mu to tu ztrátu těch desetiprocentních volání za 3,60 vrátí a celkem bude mít ještě větší tržby (!!) než nyní. Stačí si to jen spočítat. Takže až tak moc jim nevěřte, když budou tvrdit, že "zdražení místních je jen o 20 hal, což nikdo nepozná, ale zlevnění meziměstských je o 2,- Kč".

Všichni to na účtech poznáme, stačí se jen podívat, kolik procent z našeho účtu tvoří místní a kolik meziměstské hovory. A to nemluvím o tom paušále, o tom správně píše Vašek.

Aby došlo skutečně ke zlevnění, museli by ponechat 1,40, případně sazbu ještě snížit.

0/0
22.10.2002 8:39

Re: Pausal - celkové zdražení
Podle me je to utok na TELE2. Ti vydelavaji hlavne na mezimestu - nabizeji tusim 2,40/minutu.
0/0
22.10.2002 8:42

Petr_Vikomt

Cena
Jelikož se po přečíslování snížily ceny pro přibližně celou oblast (nových) krajů, myslím, že Telecom se bude snažit tyto nyní místní hovory podražit. Zdražil by tak i přístup k internetu (což nyní tvoří dost podstatnou část jeho příjmů). Nevěřím tomu, že by zlevnil...
0/0
22.10.2002 8:26

Johnny

Telecom zlevi ...
.. Pro domácnosti s výhradně místním voláním naopak jednotná cena může přinést zdražení telefonního účtu ... Jrozumim, tak Telecom chce zlevnit? PROC SE TOMU NEDIVIM ?!#?
0/0
22.10.2002 7:54

Milan

Asi prilis pozde pro Telecom
Dnes, kdyz nekoho chci zastihnout, volam mu na mobil. Myslim, ze je to obecny jev. U nas ve firme na tarifikatoru vidim, ze podil Telecomu je cca 10%. Zbytek jsou mobily a zahranici (nepouziva se Telecom). A to uz nezmeni ani cenova politika.
0/0
22.10.2002 7:54

Libor

Tomu nevěřím
Jo........ zlevní lokomotivy a zdraží rohlíky, to známe  nevěřím Telecomu ani slovo v tomto směru, v tom bude zas nějaká vypočítavá kulišárna
0/0
22.10.2002 6:12







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.