Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jaké máte zkušenosti s nákupem mobilu u operátora? Jak by měl mobilní operátor svou nabídku telefonů

Až dosud platilo, že nákup mobilu u operátora je nevýhodný - ceny totiž patřily k bezkonkurenčně nejvyšším na trhu a přístup k zákazníkům také nebyl nejlepší. Dnes si ale pořídíte mobil na splátky, pojištěný proti krádeži a prodavači jsou rádi, že si u nich něco koupíte. V budoucnu snad poklesnou také stále vysoké ceny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Milan König

No...Ja ve svych letech uz celkem pemyslim, nez neco napisu. A taky na lidi nervu na rozdil od tebe.

Myslim, ze jsem tady celkem peclive vypsal, jak jsem se dostal k Nokii 3310 za 700,-Kc. K tomu snad musim jeste neco dodavat?

Nezda se ti to vyhodne chlapce?

 

0/0
22.10.2002 8:58

ivo válek

někdy se opravdu vyplatí

Dobrá koupě -podle mne- je nákup Panasoniku GD 67 a Siemensu ME45 u Oskara.

Dám pět tisíc keš, pětkrát zaplatím  dvěstěšedesát, ve kterých mám padesát minut volných a pak se můžu poroučet, což znamená,že za mobil dám dohromady 6.300 a přitom jej za takovou cenu běžně jinde nekoupím. A samozřejmě má s sebou datový kabel a CD-ROM.

0/0
19.10.2002 18:47

Nikdo

Zakaznici a zakaznici
Ted mam v nasi fabrice na starosti mobily a protoze jsme zarazeni ve specialnim firemnim programu tak by jste meli videt kdyz jim zavolam. Nekdy mam pocit ze by mi slecna na druhym konci dratu pres mobil i vykourila pero - ke kontaktu mam jednu konkretni osobu a vzdy se ji dovolam. Jako radova kusovka se clovek musi tlacit na 4603 a cekat jak debil a bud ber co nabizime nebo mas smulu. Jako vyznamny (dobre platici) zakaznilk si muzu vymejslet pomalu co chci a skoro vsechno jde. Ach jo.
0/0
17.10.2002 21:43

Milan König

Mobil+

Diskuze tady byla o vyhodnosti sluzby Mobil+. Me se top celkem vyhodne zda. Pokud do toho zacnem motat i ceny hovoru a porovnavat je s ostatnimi operatory, tak se nikam nedostanem. O kolik bych treba prisel jenom kvuli tomu, ze mam problemy s operatorem. Ze mu treba nefunguje sit? Obecne se da rict, ze Eurotel ma ze vsech tri operatoru nejmene problemu se svou siti. Jsem ochoten si za to priplatit. To je ovsem vec osobniho presvedceni. Ale o muj priklad naprosto jasne demonstruje vyhody sluzby Mobil+ a pokud si predchazejici diskutujici ani neprecetli cenik..... Tak o tom myslim nemaji co kecat..

0/0
17.10.2002 15:49

Roman T.

Re: Mobil+

Tak to jsi šláp vedle, ne?

Službu Mobil+ mohu využít jen za určitých předpokladů a ty předpoklady sis zřejmě nepřečetl asi ty. Jinak bys věděl, že musím být určitou dobu paušálním zákazníkem Eurotelu, bez závazků. Takže vzhledem k tomu, že jsem paušálním zákazníkem Eurotelu více než 4 roky a stávající paušál mám více než dva roky, tak o těch cenách asi něco málo vím !!! Takže nechápu, co to tu meleš, co mi jako stávajícímu zákazníkovi nabízí služba Mobil+ víc, než draze vyměnit mobil a upsat se na další dva roky? Budu snad mít kvůli tomu ještě levnější hovory? Prdlajs, budu je mít stejný, jako, když si ke svému stávajícímu paušálu pořídím mobil jinde, levněji, neblokovaný a ještě bez dalších nutných 24 měsíců, takže třeba za 6 měsíců můžu, když budu chtít, přejít jinam !!!

ZAMYSLI SE CO PÍŠEŠ, NEŽ TO ODEŠLEŠ !!!!!!!!!!

0/0
22.10.2002 8:52

Roman T.

A ještě něco...

Jo a k mému původnímu příspěvku jsem ještě zapomněl napsat jeden postřeh:

Taky úžasná služba Eurotelu pro zákazníky - ten prodej mobilu na splátky - zejména, když jde o úrok 20% !!!

0/0
17.10.2002 10:59

Keddie

Re: A ještě něco...
Cha cha, to i ja Ti dam polovic ;o))
0/0
17.10.2002 13:57

Petr

Souhlasím.
Operátoři, hlavně ÍTý a Tý-co???, se zařídili, jako že tržby jim stále porostou do nebe. A najednou jsou překvapení. Jednak je tu konkurence, jednak internet. Já bych osobně v krámě asi nic nekoupil, ceny na netu jsou rozhodně nižší, přístroje neblokované a často je i záruka. A navíc: člověk může velice snadno, pohodlně a rychle vybrat nejvýhodnější nabídku bez jakéhokoliv obíhání prodejen. A co se servisu týče? Risk je zisk... Pokud se to neposere v záruce, většinou to pak už chodí, aspoň po dobu "morální" životnosti.
0/0
17.10.2002 8:25

Keddie

Pekny clanek...
Je bohuzel pravda, ze vetsina beznych "Extra programu" pro vymenu mobilu neni zrovna prilis zajimava. Navic ta nutnost upsat se na dva roky je skutecne spis "za trest". Chapal bych to, pokud by v te nabidce byly ZAJIMAVE telefony za ZAJIMAVE ceny. Je pravda, ze treba u T-Debajlu poridite nektere pekne lowenove telefony za par kacek, ale neco novejsiho a treba z vyssi tridy za zajimavou cenu (dejme tomu -30-40%) tam nenajdete :o(.
0/0
17.10.2002 2:43

Hans

Nesmyslnost aktivačního poplatku??? Nejlepší kšeft pro operátory!!! Aktivační poplatek je daněn 5% a telefon 22%. A parchanti nám cenu telefonu aspoň o tu daň nesníží!!!

P.S.: Uvažuji o prodeji sady jednoho rohlíku a fabie. Rohlík za 200 000,-Kč+5% DPH a fabii za 1,-Kč+22%DPH.

 

0/0
16.10.2002 20:24

Milan

Nechci dělat reklamu šedým dovozcům, jak se tomu u nás hanebně říká, ani je jmenovat jistě je znáte. Pokud je ovšem telefon u nich levnější např o řádově 1000 až 2000 pak nevím proč je kupovat jinde blokované. Koupil jsem si před rokem Alcatel 501 za 5400 je neblokovaný v té době stál u mého operátora pokud jsem jej chtěl koupit bez paušálu 8400 a ve Twistu 6990. Kdo jiný by měl mít nejlevnější mobily, když ne operátoři, kteří jich odeberou od výrobců nejvíc a co teprve T Mobil když se holedbá jak je největší ve všech zemích, že by nakupoval tak draho? To by ovšem nesměli platit horentní sumy tenistům za to že, si posílají svoje ksichty, kdyby místo toho prodávali levnější telefony, nechci přizpívat na už tak dost vysokou životní úroveň Agassiho rodiny, chci levně volat. Proč je blokují nechápu, tím nikoho nedonutí používat poze jejich síť. Cena za volání je totiž to, co pro mně rozhoduje a pokud bude levnější T mobil jistě s ním budou i všichni volat a nebudou se pídit kde si zavolají levněji. Oskar to v tomhle směru dělá výborně. P.S. Šest let volám s Paegasem (T mobilem) a jsem spokojen, doufám že a tento Váš průzkum veřejného mínění projeví zájem i operátoři a jak tvrdí vše pro zákazníky si to přečtou a vykašlou se na tenisty a jiné zbohatlíky a přestanou do nich zbytečně rvát prachy a tím se přiblíží cenově svým zákazníkům.
0/0
16.10.2002 16:13

imp

dobry
Dobry je to, kratky a pritom dobry clanek, dava to smysl :-)
0/0
16.10.2002 10:06

Luda

Nejde jen o trzby

... podle me nejde jen o trzby za prodane telefony, ale o to, ze si pripadny zakaznik koupi mobil jinde a ten nebude blokovany a tudiz si muze mezi operatory preskakovat jak chce.

Prece jen je tu hodne lidi, co si neodblokuje mobil jen tak, pro strejdu prihodu. A kvuli "vyzkouseni" jine predplacenky si ho hned nenechavaji odblokovat.

 

0/0
16.10.2002 9:39

Roman T.

Pro stávající zákazníky taky nic

Je to přesně tak, mají mobily předražené. Ale nic zajímavého nanabízí Eurotel ani pro stávající zákazníky. Za odměnu, že jsem klient Eurotelu již více než 4 roky (více než 2 roky již mám stávající smlouvu - tedy již bez závazku, předtím jsem měl taky smlouvu na 24 měs.) si opravdu mohu vyměnit mobil za novější z akční nabídky v rámci programu Mobil + a dokonce za to můžu zaplatit 1995,- Kč (!!) a můžu se upsat na další 2 roky (taky za odměnu) a zase si tak tyhle 2 roky počkat na další mobil (který mobil je IN 2 roky?, který mobil je vůbec funkční 2 roky?), abych si za tyhle 2 roky zase mohl zaplatit 1995,- za další výměnu a za další úpis na  další 2 roky (!). Takže ve skutečnosti zaplatím za mobil stejně (a někdy i více), jako v běžných prodejnách mobilů, jen s tím rozdílem, že v těchto prodejnách je neblokovaný a nejsem vázaný další smlouvou.

Tuším (ale nejsem si jistý), že T-Mobil nabízí výměnu za symbolickou cenu 1,- Kč, pak už se dá uvažovat o úpisu na 2 roky a překousnout ta blokovanost. Tedy pokud se i zde platí cena dotovaná.

0/0
16.10.2002 6:52

miroslav.kucera

Re: Pro stávající zákazníky taky nic

Presne tak - take me tato nabidka dostala. Po dvou letech mi prisla nabidka, ze si muzu vymenit mobil za jiny, novejsi. Samozrejme, za tuto laskavost zaplam 1995 Kc a musit se upsat na dalsi dva roky. Pominme, ze v te dobe jsem mel N6510, takze nebylo ani kam upgradovat :)

Kazdopadne, nabidka se mi zdala tak vyhodna a neuveritelne lakava, ze jsem smlouvu s Eurotelem okamzite zrusil a presel nekam jinam.

0/0
16.10.2002 9:03

Ondřej

Re: Pro stávající zákazníky taky nic
Naprosto souhlasím s tím, že Mobil+ je o ničem. Sám jsem u ET dost dlouho (původní závazek byl ještě 18 měsíců), ale za tyhle ceny si další mobil u ET nepořídím. Nesouhlasím s tím, že mobil nevydrží funkční 2 roky. Oba mé mobily jsem používal déle Philips Diga(!) a N3210 zcela bez problémů. U N3210 jsem po dvou letech měnil baterku a jedu dál.
0/0
16.10.2002 9:50

Milan König

Re: Pro stávající zákazníky taky nic
No to neni az tak pravda. Vyprsela mi smlouva s Eurotelem asi pred rokem. Ted sem potreboval novy telefon pro manzelku. Upsal sem se pravda na dalsi myslim dva roky (stejne nepocitam s tim, ze bych sel jinam), ale ten poplatek cca 2000 me bez problemu odpustili za 5 000 benefit bodu (Jeste me jich i tak dost zbylo). Nova 3310 me stala nejak kolem 1 000,- Kc bez dane a to sem si jeste mohl vybrat "darek". Vybral sem si malou go sadu s 300,- Kc kreditem, kterou jsem obratem prodal. Nova 3310 od operatora me tedy vysla na 700,- Kc cisteho. I kdyz sem se pravda upsal na dalsi dva roky,  troufam si to oznacit  za dobrou nabidku...
0/0
17.10.2002 10:31

Goob

Re: Pro stávající zákazníky taky nic

Dyť jste si ten telefon taky vytelefonoval. Zkusil ste si spočítat, kolik byste ušetřil, kdybyste byl u jiného operátora? (je jedno jestli T-Mobile nebo Oskar - ty rozdíly jsou dnes minimální). Myslím, že byste si za tu dobu ušetřil na takovéhle telefony dva (minimálně) a ještě byste mohl pozvat ženu do luxusní restaurace

Goob

0/0
17.10.2002 15:44

Jirka

Bez urazky ...
ale clanek tak trochu o nicem
0/0
16.10.2002 0:35

karaya1

Re: Bez urazky ...
naopak! snad konecne clanek primeje lidi kteri si ho prectou zamyslet nad alternativou k tomu co prodavaji vydridusi rikajici si MO! vzdyt je to do nebe volajici HANEBNOST! viz treba ERICSSON T65 u EUROTELU a T MOBILE kontra internetove prodejny! a jeste k tomu jsou blokovane!
0/0
16.10.2002 8:11

Kuzlo

Re: Bez urazky ...
Vec vkusu - mne sa páčil
0/0
16.10.2002 8:21

Re: Bez urazky ...
mozna jsem to spatne pochopil ale JA MAM T65  - minil jsem tim ceny! ne zadny komentar k telefonu! jsem s nim maximalne spokojeny
0/0
16.10.2002 11:43

Keddie

Re: Bez urazky ...
Spokojeny s T65? Po precteni recenzi na netu jsem se rozhodl do nej investovat sve draze vytelefonovane bonusbody :o) a musim rict, ze ta klavesnice me zrovna nenadchla. Ale jeste vic me vzala strasna pomalost toho mobilu. Je to skoda, jinak je moc pekny, velky displej, super kalendar a spousta dalsich krasnych vychytavek :o(
0/0
17.10.2002 2:37

Mio

Re: Bez urazky ...
ještě jsem neviděl mobil s vnitřní pamětí aby fachal rychle.
0/0
17.10.2002 6:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.