- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mám zkušenost, že v průběhu cca 4 měsíců (tehdy ještě) Paegas zrušil e:mailové adresy ve tvaru +420xxxyyyzzz@sms.paegas.cz u několika lidí z okruhu mé rodiny. Když jsem to reklamoval, nejdříve tvrdili, že SIM karty byly koupeny v termínu, kdy tyto adresy již nebyly přidělovány (to jsem jim vymluvil, jelikož jsem na tyto adresy posílal zprávy z Outlooku), pak, že dotyční si museli aktivovat Click (což min. u mých rodičů vylučuji :-)) a že mám aktivovat raději Click, protože to nejde nastavit zpět, což jsem odmítl. Výsledek - po 14 dnech byla reaktivována 1 adresa, po dalším týdnu i druhá). A co se nestalo, po několika měsících se totéž s telefonem bratrance a sestřenice. Následovalo pět známé kolečko na lince 4603 a výsledek? jeden telefon funguje, druhý doposud ne. Myslím si, že to nemůže být náhoda, ale postupné zkoušení "co klient vydrží...). Máte někdo podobnou zkušenost?