Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Také sbíráte telefonní karty?

Další díl průvodce světem sběratelských telefonních karet na sebe nedal dlouho čekat. Dnes se podíváme, kolik druhů karet se sbírá a kolik se na nich celkem vystřídalo motivů. Diskuzi zároveň doplňujeme o odpovědi autora článku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

karab

teřzh
tezhtřzhřtzhařr
0/0
21.10.2003 14:37

SB

předplatní karty (šalinkarty, tramvajenky) MHD - dopr. podnk m. Brna
cca v r. 1995 vydával DPmB plastová tramvajenky s čárovým kódem. Pokud by měl nejaký sběratel zájem o bližší ukázku, nechť se ozve mailem. Zdraví, SB
0/0
1.2.2003 1:49

Béla Pavel

katalog

  

       Nazdar hosi mal by som zaujem o katalog talefonnich karet ak by bol k mani za kolik.Dajte mi vediet. DIK HARLEY

0/0
5.1.2003 18:52

Pavel

karta Chameleon
Lezi mi tu zabalena v orig. obalu a nikdy nepouzita tel. karta Chameleon. Ma vubec nejakou cenu? A potom jeste nejakej Telecom, na kterem je Zdarma 3/4 hod. volani....
0/0
3.12.2002 15:40

Roman

2 karty se 150-ti jednotkami
jak asi všichni víte už je nelze použít. já se to dozvěděl nedávno, prý o tom byly informace všude, no, asi jsem se na internetu v minulých 2 letech špatně díval. jisté je, že mám 2 karty. 1. s vyobrazením Bugati T57 (1937), vydána v mn. ks, s údajem 30/05.96/50000 - nepoužitá 2. nerozbalená s vyobrazením telefonní budky a nápisem TELECOM, 34/06.96/50000 nejsem sběratel a uvítal bych vaši radu co s nimi. Jako třeba kam se obrátit, nebo jestli je rovnou hodit do .... pryč. díky
0/0
30.9.2002 22:21

david staněk

nabídka velmi vzácné karty
jsem sběratel z Ostravy a nabízím velmi vzácnou kartu číslo v katalogu -C95 -CHO OYU- jde o přítisk Technoplast Chropyně a.s., počet přítisků je 200, známých kusů pouze několik. své nabídky zasílejte na david.stanek@seznam.cz
0/0
29.9.2002 13:58

Majkls

Nabidka

Prodam tlf. karty v neporusenem obalu :

"Vanocni karty"

46/09.95 - 10 jednotek

76/11.96 - 30 jednotek

"PF 93"

25/92 - 10 jednotek

Mabidky na email ....

 

Majkls

 

 

0/0
27.9.2002 14:21

Bob

Karta od Skofinu
Ma nejakou cenu karta od Skofinu, kterou Skofin potisknul cislem smlouvy a obchodnim jmenem zakaznika? Stale plna, nepouzita. Nasel by se zajemce?
0/0
26.9.2002 17:27

chacha

Re: Karta od Skofinu
cena klesá, Bobe - v lednu na té kartě propadne kredit!
0/0
26.9.2002 23:04

Alfred

Mohu sehnat různé tel. karty.
Mohu sehnat různé tel. karty v originálním balení za normální prodejní cenu. Máte-li někdo zájem, tak se mě prosím ozvěte. Jsem z královehradeckého kraje.
0/0
26.9.2002 12:10

Bimbo

Prudké zvýšení zájmu?

Nevěřím, že má nějaká karta náklad 200 kusů, je nepoužitá s kreditem 200,- a stojí do pěti stovek.

1) ČTc vše prodává jen sběratelům?

2) sběratelů karet je jen 16 - že se o ty karty  ještě nepoprali?

0/0
26.9.2002 1:49

Odpověď pana Boučka, autora článku
V trafikách vykupují karty naprostí laici, kteří nedokáží kartu ohodnotit, proto tak nízká "univerzální" cena. Levných karet z velkých nákladů je opravdu hodně a obzvlášť o karty z těchto sérií, mnohdy i s nezajímavými motivy (hlavně 1996-98) není zájem. Situace je stejná jako u známek z let 1946 - 52 a ze sedmdesátých let.
0/0
25.9.2002 17:30

Odpověď pana Boučka, autora článku
Sbírku lze prodat na schůzkách KSTK v Dopravních podnicích u metra Vltavská. Kvůli povodním schůzky začnou až v listopadu.
0/0
25.9.2002 17:25

Bimbo

Re: Odpověď pana Boučka, autora článku

Ano, tam Vás oholí - pokud se nebudou zrovna prát, jak jsem toho byl naposled svědkem -facky nepadaly, ale strkali se dost. Ale jsem mimopražský, zajdu tam jen občas.

Většinu uváděných cen autur nutně nadsazuje, jinak by po republice běhalo mnoho karetních milionářů.

0/0
26.9.2002 1:41

Odpověď pana Boučka, autora článku
Čipy jsou uvedeny v katalogu Pěnkava, který vychází každý rok v září (letos 12.9.) a jehož cena je 270 Kč. K dostání byl na výstavě Sběratel a je v prodejně Filatelie Pěnkava, Klimenská 2. Katalogový přehled je i na www.kstk.cz. Data vydání jsou uvedena až na kartách se zlatým čipem GEM (1993 - 2002)
0/0
25.9.2002 17:23

Přemysl Souček

Odpověď pana Boučka, autora článku
Narazit na dobrou kartu je opravdu věc štěstí, to je ale v podílových fondech také. Náklady jsou však úplně odlišné.
0/0
25.9.2002 17:18

Bilda

Re: Odpoved pana Boucka, autora clanku
Pane Boucek, urcite jste odbornik na nejruznejsi telefonni karty, jak toho vyuzivate, nebo zneuzivate je Vase vec a blbost jinych. Jako clovek s ekonomickym vzdelanim vim jen ze: 1) cena kazde takoveto movitosti (tel. karta, znamka) nema v podstate zadny realny zaklad (krome dobre povesti a treba vzacnosti, ale i to jsou relativni veliciny) a je tvorena jen ochotou kupujiciho pozadovanou cenu zaplatit. Takze pokud klesa zajem, stejne klesa cena.. 2) V prvnim clanku pisete, ze akcie stagnuji, podilove fondy klesaji. Nic na tom, ze je to presne naopak s tim, ze stagnuji (prip. mirne propadaji) ale i rostou jen nektere akciove fondy prave kvuli propadu akcii a rust ostatnich slozek portfolia nestaci propad korigovat. 3) hodnota potrfolia v investicnich fondech ma realny zaklad treba tim, ze jeho hodnota se navysuje urokem placenym napr. ziskovou firmou nebo statem , ktery vydal dluhopiy, ktere fond nakoupil. 4) podilove fondy rozkladaji riziko mezi velke mnozstvi podilniku a tudis krome snizovani rizika skladbou potrfolia je to dalsi dobry duvod pro koupi pod. listu. 5) takoveto propagovani "kupujte karty" nahrava jen lidem, kteri v tom umi dobre chodit. 6) Investice do podilovych listu je velice likvidni (za cca 3-10 dni mate opet sve penize), kdyz mate katry a musite prodat, pak vetsinou pod cenou.... 7) Muzete mit karet, ze je nemate kam davat, ale stejne mezi nimi nemusi byt ona s tim a tim cipem... Takze pokud nemate k telefonnim kartam vztah primo matersky, jako INVESTICE jsou pro vetsinu spise ztratovy podnik. HOW
0/0
25.9.2002 20:01

Bilda

Re: Odpoved pana Boucka, autora clanku
Jen bych chtel jeste dodat, ze podle vseho Vase jednani silne odporuje necemu, co Obchodni zakonik nazyva "dobrymi mravy" v obchodnim styku.
0/0
25.9.2002 20:11

Prak32

už nesbírám,

ale telefonním kartám stále rozumím. Autor toho článku "p." Bouček patří ke známým šejdířům. Ke konci článku upozorňije na tak zvané privátní karty.

Právě těch se týkají praktiky většiny kartářských šejdířů. Privátní kartu si nechá vytisknout nějaká společnost jako propagační předmět. Vzápětí je atakují "sběratelé" typu p. Boučka a pod rouškou já jsem sběratel se snaží většinou zadarmo vymámit tyto privátní karty. Následně je opravdovým sběratelům prodávají za částky přes tisíc kč. Sběratelé jim věří, protože to jsou "zkušení sběratelé a současní nebo bývalí funkcionáří klubu sběratelů". Privátní karty - o kterých chystá p. Bouček třetí článek ale takovou cenu většinou nemají. Např. u stánku pořadatele veletrhu Sběratel bylo možné o víkendu koupit některé privátky s nákladem tisíc kusů za 70 korun - slovy sedmdesát.

Zavolejte p. Boučkovi a řekněte, že potřebujete kartu Eiffelovka. Jistě Vám ji za pár desítek tisíc sežene. A pak se ho zeptejte na živnostenský list a na daňové přiznání. Ha ha.

Pro boha - kde berete takové autory?

 

0/0
16.9.2002 22:45

Alča

Autor článku je hlavně lhář a podvodník

Budu tedy psát správně česky, když se to minule GiBovi nelíbilo. Také jsem o víkendu byla dokonce po oba dny na výstavišti na veletrhu Sběratel a zkusila jsem p. Boučka kontaktovat. Nejdříve tam nebyl, ale na stánku klubu sběratelů telefonních karet mi řekli, že:

p.Bouček je spoluautorem katalogu, který vydává p.Pěnkava a klub sběratelů. Vychází ještě katalog p.Chaloupky, kde jsou ceny pravdivé, ale chybí tam karty do mobilů. P.Bouček ceny často nadsazuje a dokonce oba dva činovníci klubu sběratelů, s kterými jsem hovořila na stánku jejich klubu, říkali, že od něj často z neznalosti koupili sběratelské karty několikrát předražené. To zjistili ale až později. Jeden přihlížející sběratel mi potom vyprávěl, že od p.Boučka zakoupil za 2000,- korun sérii telefonních karet nějakého ministátu a potom se dozvěděl, že tento stát telefonní karty vůbec nemá a že se jedná jen o nefunkční papírky natištěné podvodníky, kteří okrádají sběratele! To mi v zásadě stačilo.....

Druhý den jsem konečně zastihla i p.Boučka. Vysoký muž, na invalidního důchodce  (viz dole) nevypadal. O mobil.cz jsem samozřejmě nemluvila a dělala hloupou. Moje karty koupit nechtěl: "katalogová cena je něco jiného než cena reálná". "Ceny telefonních karet se v posledních letech snižují" - proč nám v článku tedy vnucuje dobrou investici? "musíte najít někoho, kdo Vaše karty chce, ten vám tu cenu zaplatí" - aha, jako najít nějakého hejla, že?

Zkusila jsem tvrdit, že mám doma jednu podle katalogu drahou kartu. Ze čtyř oslovených obchodníků mi nabídl nejhorší cenu - hádejte kdo - p.Bouček. Vždy to byla ale práce - "záleží na stavu, kolik za to chcete ..." Ale cenu udal nejnižší prostě p.Bouček. Jeden obchodník měl dokonce ten druhý katalog s nižší cenou, ale přesto nabídl více než p.Bouček!

Dále jsem chtěla zkontrolovat výpověď ošizeného sběratele a chtěla jsem jednu kartu toho ministátu: p.Bouček mi nabídl celou sérii za 1200,- kč.  A doporučil mi stát se členkou klubu sběratelů - kteří si mi na něj sami dříve stěžovali. Skoro jsem se rozesmála.

Vypadá to, že se potvrzuje názor některých diskutujících. Prostě že autor je šizuňk. A ani já nechápu, proč mobil.cz podobné články tiskne a jsem zvědavá, jestli po týdnu bude slíbená reakce.

Detektivní práci pro vás vykonala Alča.

P.S.: obyčejné karty obchodníci nechtěli vůbec nebo za ně nabízeli korunu - dvě. Zahraniční obchodníci buď jen prodávali nebo nabízeli výměnou maďarské a japonské karty.

0/0
15.9.2002 23:58

Martin Kopecký

Autor článku je asi vůl
Dnes jsem navštívil veletrh SBěratel na Výstavišti v Praze a vzal jsem s sebou karty které dle autora článku mají hodnotu celkem 65000Kč(5ks celkem). Po několika diskuzích se sběrateli jsem zjistil, že můžu být rád, když za ně dostanu 50Kč. Dle vyjádření sběratelů jde o běžné karty, které nemají žádnou cenu. Je autor článku opravdu takový vůl, když tam píše nesmysly v řádu deseti tisíců. Žádám o vysvětlení ze strany redakce MOBIL.CZ a stažení milných článků. Mobil.cz považuji za seriózní informační stránky, ale pokud bude i nadále publikovat články p. Boučka, který píše nesmysli, nevidím důvod proč bych je měl i nadále navštěvovat, neboť nebudu mít jistotu pravdivých informací.
0/0
13.9.2002 21:00

Sběratel karet

Re: Autor článku je asi vůl

Tvrzení, že autor je vůl, je stejně nepodložené, jako informace v článku... i když
Autor jen:

  • Neoveřil informace (myslím, že vycházel z brožury, kterou vydal ČTc právě jako katalog karet). Jen tak je vysvětlitelný rozpor mezi článkem a skutečností. Solidní novinář podle uznávaných pravidel ověří každou informaci nejméně ze dvou nezávislých zdrojů. Autor článku není solidní novinář...
  • Autor se ani nepodepsal. Místo toho se schoval za všeobjímající "Vaše redakce". Zřejmě si sám nebyl moc jistý tím, co píše... Autor článku je zbabělec...
  • Autor se nepoučil negativními odezvami v diskusi pod prvním článkem a vesele mele dál svou. Nepovažuje ani za nutné svou pravdu obhajovat. Ani se neozve v diskusi. Autor článku je ignorant...
  • Vy můžete žádat co chcete, ale rozhodně ne v diskusi pod článkem... Pokud byste věc myslel vážně, musíte na to úplně jinak. A hlavně ke stažení článku musí existovat vážný důvod...

Šimon, bývalý sběratel tel. karet

PS: A vy byste se měl naučit česky, než někam píšete...

0/0
15.9.2002 10:22

Martin Kopecký

Re: Autor článku je asi vůl
Až zase někam budete psát ó velký češtináři. NAPIŠTE TAM LASKAVĚ SVŮJ PRAVDIVÝ EMAIL.
0/0
15.9.2002 16:54

carlos

Re: Autor článku je asi vůl

Tvrzení, že autor je vůl je podložené, protože nečerpal z brožury ČTc, ale z katalogu, jehož je sám mister Bouček spoluautorem.

Pro zajímavost - v Holešovicích na veletrhu Sběratel jsem dnes také byl. V oddělení pro telefonní karty (byly tam hlavně známky) jsem se ptal "na více místech" a zjistil jsem, že vychází dva (!) katalogy. Mister Bouček je spoluautorem knihy, kterou vydává klub sběratelů pod hlavičkou nějaké filatelistické firmy a ceny v tomto katalogu jsou většinou mnohem vyšší než v tom konkurenčním.

Mister Bouček zřejmě podle svého katalogu karty prodává a na tomto serveru lapá za mrzký peníz pro mobil.cz další kavky. Jinak nechápu, proč by mu po čtenářských odezvách na minulý článek otiskli ještě jeden. Co vy na to páni redaktoři???????

0/0
15.9.2002 22:57

mainar

Kolik stojí moje sbírka?

O prodeji svých karet neuvažuji, ale zajímala by mě jejich cena. Nevíte někdo, kde se dá sehnat katalog i s cenami?

Konkrétně mě zajímá hlavně cena sady dárkových karet 45, 46, 47, 48/10. 99. Jsou nepoužité a v původním obalu.

Za ohlas děkuji

0/0
13.9.2002 15:16

vasin

Žádám o vyjádření MOBILU.CZ - Kdo je pro připojte se !!!

Žádám o vyjádření MOBILU.CZ  

Kdo další ??? Připojte se !!!!

Tohle nevypadá na seriózní periodikum .

 

0/0
12.9.2002 17:08

Karel

Re: Zadam o vyjadreni MOBILU.CZ - Kdo je pro pripojte se !!!
Nevim, jestli je dobry napad zadat o vyjadreni Mobilserver, kdyz je (pokud jsem spravne vycetl) autor v jeho vedeni. Spise by me zajimal nazor a prip. ciny spravcu rodiny iDNES, kam tento server spada. Jeste nekolik zavadejicich clanku a mame tu jen dalsi "platek"
0/0
15.9.2002 20:57

carlos

Re: Zadam o vyjadreni MOBILU.CZ - Kdo je pro pripojte se !!!
podporuji tě!
0/0
15.9.2002 23:00

Přemysl Souček

Re: odpověď redakce
Vážený pane, zřejmě jste se zmýlil při čtení jmen. Autor článku se jmenuje Bouček, ale člověk odpovědný za vedení redakce Mobil.cz se jmenuje Souček. Pan Bouček je pouze externím autorem, o jehož serióznosti neměla redakce důvod pochybovat. Jak jsme přislíbili při zveřejnění druhého článku o telefonních kartách, začneme v průběhu dnešního dne přepisovat jeho odpovědi (autor nemá přístup k internetu). Doufáme, že vás odpovědi pana Boučka tuto diskuzi posunou kupředu. S pozdravem P.Souček vedoucí redakce Mobil.cz
0/0
16.9.2002 11:07

Cchyro

Re: odpověď redakce - taky protestuju

No, Souček není Bouček, ale spíš jméno autora je nějak vnořeno do textu a vypadá to, že to napsala "naše redakce".

A lidi se rozčilujou, hlavně protože první i druhý článek obsahují plno lží a keců a ten Bouček, co není Souček je podle těch sběratelů pěkné kvítko.

0/0
17.9.2002 0:03

Cchyro

Re: odpověď redakce
jo a jestli nám on odpoví až někdy za tejden, tak až na největší nadržence bude tato diskuze už mrtvá.
0/0
17.9.2002 0:05

Martin Schmidt

Tak jak to tedy je?

Zajímalo by mne, zda existuje nějaký spolek sběratelů. popř. nějaký kontakt, kde by se dalo zjistit podrobnější info. Sám jsem také po přečtení předešlého článku našel doma karty cca za 100.000,-.
Zdá se  mi to nesmysl, ikdyž doteď jsem mobil.cz považoval za seriozní periodikum...

Na webu jsem nalezl jen odkaz na neaktualizované stránky klubu stránky  http://www.kstk.cz/...

MS

0/0
12.9.2002 14:05

xtr

prodam NATO
vstup CR do NATO 12.03.99 cena: 1.850.000CZK (pevna cena), konto: 88819001/2400, zaslu obratem doporucenym dopisem ceskeposty
0/0
12.9.2002 10:49

Pepé

Jo jo ...
Je ta asi blábol pana autora ... nicméně jsem po přečtení prvního článku přišel domů a vybral zásuvku s provolanýma kartama a radoval se že mám Spartu100 (s vyraženým číslem) za 60.000,-- říkal jsem jo dobrá investice. A teď se tomu směju :o) Mám těch karet asi 25 a jednu švédskou s káčátkem ... vlaječky jsou všude a různé čipy. Tak pane autor bu bu bu .... a mobile.cz ještě chvíli a vymžu si tě z oblíbenkých ...
0/0
12.9.2002 7:41

Odpověď pana Boučka, autora článku
Sparta 100 jednotek za 60 000 korun musí mít v prvé řadě čip SL6, vzácná je proto, že v mnoha šuplících nebude. To, KDE jsou vlaječky a různé čipy právě určuje cenu karty. Dobré by bylo opatřit si katalog, tam to je opravdu velice srozumitelně popsáno a vyobrazeno.
0/0
25.9.2002 17:49

Wolfie

Pěkná snaha vyhnat ceny :-D
Je roztomilé, že se autor pokouší vyvolat dojem, že by všichni měli kupovat vzácné karty (těch asi 200 ks, při survival rate 20% tedy 40 ks :-D a tím chce vyhnat cenu nahoru :-D
0/0
25.8.2002 16:07

Odpověď pana Boučka, autora článku
Survival Rate je mnohem méně než 20%. Vzácné kary mají stále vyšší cenu, hlavně při dobré kvalitě, mnohé z nich ani nemám, natož abych vyháněl cenu. Ta je nakonec stanovena více sběrateli a ovlivňuje ji počet evidovaných kusů a četnost na sběratelském trhu. Ty hodně drahé varianty ani sehnat nejdou, není to už otázkou ceny.
0/0
25.9.2002 17:45

Petr

Autor je naprostý debil a lže.

Strejda pracoval na telekomu a několik podobných karet vlastní. Byl i u toho, když se karty tehdy zaváděly.

A teď se divte - toho pana Boučka zná, protože mu některé karty na burze nabízel! A výsledek? Podle pana Boučka mají telefonní karty zanit za sebou a ceny klesají - není o ně zájem! Ty konference ("a věřte, že jsou za 100000 prodejné...") má strejda tři různé - a expert Bouček mu za ně nabízel do 10000 Kč, tedy o nulu méně, pouze za jednu chtěl dát 15000 kč.

Za kartu s Eiffelovou věží pan Bouček nabízel 8000 korun. A podle strejdy jste si tuto telefonní kartu opravdu koupit ani nemohli, protože jich bylo jen 150 a rozdával je tehdejší ředitel telekomu Praha některým zaměstnancům!

Ostatně i laik se  musí divit, že podle autora karta Apollo 11 stojí "4-24 tisíc kč" - to je dost divně velké rozmezí.

A když chtěl strejda karty prodávat, tak ho pan Bouček vzal stranou od ostatních a u kávy ho přesvědčoval, že telefonní karty sbírá stále méně lidí, protože má každý mobil a cena karet padá a katalogové ceny (pan Bouček je prý spoluautor!) nemůže brát vážně! Strejda není socka pár tisíc ho nevytrhne a takové jednání se mu nelíbilo, tak mu nic nakonec neprodal a bylo po kšeftu.

Fakt nechápu, jaké články s naprostými nesmysly tady redakce pouští - to pište už raději o povodních!

P.S.: pokud je tu nějaký odborník, tak napište, jakou ty karty mají opravdu hodnotu, ujec je ještě má!

Nebo se nám ozve autor toho blábolu?

 

0/0
24.8.2002 21:21

Alča

Re: Autor je naprostý debil a lže.

No, nějaké pochybnosti bych asi také mněla. Dříve v dobje předmobilní jsem founovala z budek a kartiček se mi f šupleti nahromadilo dost. Tak jsem dokonce zakoupila za strašné peníze katalog těch kartiček - odborným poradcem byl opravdu také Jiří Bouček. Vjetšina mých použitých kartiček f tom katalogu fakt stála 30 - 150 kaček a já myslela, že pojedu na Kanáry.

Ale f trafice za ně nabízeli 2 kačky a naposlet jsem vyděla ceduly 1,- Kč (jen nepoškozené, nepopsané, neohlé, .....) a f tom katalogu byl kontakt na nějaké sbjeratele, tak jsem pádila za nima a voni, že je to nezajímá a jestli chci prodat fšechny najednou, tak že fakt jen korunu za kus! Ale f tom katalogu fakt byly ceny těch 30 - 150, jedna kartička dokoince 600 a za tu mi nabídli 10 korun.

A tak mislil, že ten katalog bil blbej jak muj pravopys a já za něj marně vihodila asy čtyřy stofky!

Takže: Boučku napyš mi adresu a já ti ty moje kartički pudu prodat!

Tak baf!

0/0
24.8.2002 21:48

GiBo

Re: Re: Autor je naprostý debil a lže.
Jestli Alca umi cist stejne dobre jako psat, tak bych se vubec nedivil, kdyby ten katalog pri cteni mela vzhuru nohama a ani to nepostrehla. Dost mozna to ani nebyl katalog tlf. karet, ale kdovi ... treba podprsenek (za 600 - dobrej kup :-))) Dost mozna pise jak cikan schvalne, ale KDO TO PO NI MA SAKRA CIST?!!
0/0
25.8.2002 22:59

Carlos

Re: Re: Re: Autor je naprostý debil a lže.

Náhodou - Alča psala srandovně. Ale je pravda, že občas to člověk musel pěkně luštit.

Jinak k tématu - ten katalog četla asi dobře, já ho také měl, protože jsem dříve telefonní karty také sbíral. Ceny tam jsou většinou vysoké, ale zkuste to za ně někomu prodat! Většina karet opravdu nemá hodnotu ani tří korun. Ale Eiffelovku ani konferenci jsem nikdy neměl. Souhlasím s jiným pisatelem, že ceny karet spíš klesají. Jistě je pár výjimek, ale kdybych svojí "sbírku" prodal tak před třemi lety, tak bych získal asi dvakrát tolik peněz, co dnes. Asi jí schovám vnoučatům.

Myslím, že autor "naprostý debil" není. Když jsem karty sbíral, tak jsem ho znal a on tvrdil, že je, tuším, členem Mensy, ale pravdivost článku a zejména doporučení nákupu je prostě silně diskutabilní. Na kritiku zde diskutujících stejně ani nereagoval.

A ještě pro Alčina kritika - doufám, že můj příspěvek mu je sněsitelnější a oku lahodnější.

0/0
27.8.2002 1:15

Odpověď pana Boučka, autora článku
Ano, ceny karet, obzvlášť dárkových a privátních proti roku 1996 klesly a asi tři roky se drží "u dna", dobré však stoupají. U veřejných karet je obrovský rozdíl v kvalitě. I lehce poškrábaná karta má mnohem nižší cenu (např. kůň Przewalského v kvalitě jedna je za 200 korun, poškrábaný jen za 40 korun. Stupňů kvality je pět, u pátého je výsledná cena cca na 5 procentech ceny kvality jedna. P.S. Jsem skutečně členem Mensy, leč nemaje běžně přístup k internetu, odpovídám až nyní, prostřednictvím redakce.
0/0
25.9.2002 17:35

Nepovím

Alčo
Kuwa, nauč se psát (mluvit) normálně, kdo to má po Tobě číst. Když to takovým tempem půjde dál a degradace jazyka českého nebude na ústupu, svým potomkům tady necháme po sobě opravdu kvalitní řeč "fypatlaních hlaf"
0/0
27.8.2002 7:29

Čerňas

Re: Autor je naprostý debil a lže./Nabídka
S uvedeným názorem nelze než souhlasit. Sbírám karty od roku 1993 a značnou část svých těžce vydělaných peněz jsem investoval do sbírky telefonních karet. V současné době kromě jiného vlastním sbírku privátních a dárkových karet v katalogové ceně okolo 60.000 Kč, ale samozřejmě neprodejných (nechcete je někdo? Udělám SLEVU!!!). DRTIVOU většinu z nich jsem nakoupil právě u autorovi podobných překupníků a spekulantů, kterých najdete na burzách a podobných akcí (a nejen tam) spousty. Právě tito lidé sběratelství špiní a dělají si z něho kšeft. Rád bych viděl autorovo daňové přiznání - jestlipak v něm uvedl příjem z překupnictví.
0/0
27.8.2002 14:31

Carlos

Re: Re: Autor je naprostý debil a lže./Nabídka
Asi tě zklamu, ale autor tohoto článku, myslím, daňové přiznání nepodává. V době, kdy jsem karty sbíral, byl pan J.B. invalidním důchodcem. Alespoň to tvrdili jeho kolegové z burzy telekaret.
0/0
27.8.2002 21:42

Odpověď pana Boučka, autora článku
Probůh, invalidní důchodce jsem nikdy nebyl a těžko to o mě mohl někdo tvrdit. Jsem naštěstí zdráv jako rybička. Daňová přiznání podávám, ale peníze z karet bych musel spíš odečítat, protože kromě ČR a SR sbírám dalších cca 50 států.
0/0
25.9.2002 17:42

Re: Autor je naprostý debil a lže./Nabídka
S uvedeným názorem prostě souhlasit nemohu. Petr o něj dal příliš zášti a věcných chyb, jistě sběratelem není. Ano, kdo kupoval (mě nevyjímaje) karty v roce 1996, kdy byly ceny těch privátních a dárkových nejvyšší, z následného vývoje cen radost samozřejmě neměl. Spekulanti, ale pocházeli z řad Telecomu (dárkové karty) a firem, které karty vyráběly - to je jasné ze způsobu distribuce těchto karet. Ovšem u veřejných karet je vývoj opačný, co říkáte?
0/0
25.9.2002 17:40

Odpověď pana Boučka, autora článku
S uvedeným názorem prostě souhlasit nemohu. Petr o něj dal příliš zášti a věcných chyb, jistě sběratelem není. Ano, kdo kupoval (mě nevyjímaje) karty v roce 1996, kdy byly ceny těch privátních a dárkových nejvyšší, z následného vývoje cen radost samozřejmě neměl. Spekulanti, ale pocházeli z řad Telecomu (dárkové karty) a firem, které karty vyráběly - to je jasné ze způsobu distribuce těchto karet. Ovšem u veřejných karet je vývoj opačný, co říkáte?
0/0
25.9.2002 17:40

Dr. BGR

Re: Autor je naprostý debil a lže.

Ja nevím o co vám jde, Alča to vystihla dobře.

Jsou to jen tel. karty, a myslím že spousta lidí jich má dost po šuplíkách a stejně je vyhodí.

Ale jinak docela sranda :)

0/0
28.8.2002 17:30

Odpověď pana Boučka, autora článku
Nevím o kom autor reakce v úvodu píše, protože mě nikdo nikdy kartu Konference "B" nenabízel a navrhovat za ni cenu 15 000 by byla opravdu sprostota. (Tuto kartu jsem viděl jen jednou v životě a to ještě značně poškozenou. ) Dále uvádíte příklad Eiffelovky za 8000 korun, což patří do stejného soudku. Taková cena by se mohla vztahovat jen na poškozenou kartu, např. s odloupanými kousky povrchu (právě u této karty je velmi citlivý). Karty Eiffelovky se prodávaly na Výstavišti a také u Paláce Koruna. Druhá Eiffelovka, která je dostupnější má samozřejmě menší cenu. Náklad není 150, ale 180 kusů. V rozmezí 4 - 24 000 korun u Apola 11 s vysokým logem je cena 4000, pro toto logo s čipem Gem12; s čipem GEM 13 je to 24 000 korun. Tyto údaje jsou ve všech katalozích. Kávu sice piji, ale nikohu u ní nepřesvědčuji, že se karty nesbírají, to bych byl i sám proti sobě. Na závěr se mi nabízejí tři vysvětlení Vašeho příspěvku: - Váš strýc podlehl nějakému mýtu či jiné zavádějící informaci - Váš strýc neexistuje a celé jste si to vymyslel - někdo, komu jsem šlápl na kuří oko to nemůže překonat a proto napsal do této diskuze
0/0
25.9.2002 18:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.