- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Musím se operátorů zastat, to že se budou měnit všechny čísla v republice bylo známo dlouho dopředu, na každém vyúčtování od ČT bylo uvedeno i číslo po přečíslování. Kdo je tak neschopnej,aby si s předstihem několika měsíců zjistil nová čísla tak může nadávat jen na sebe. Mimochodem byly k dispozici u operátorů CDčka s aplikacema která pomůžou s přečíslováním a není k tomu potřeba net (jako například OskarEditor za kačku).
To že infolinka Telecomu není zadarmo je logický,někdo ty lidi zaplatit musí. Kdo si to nezjistil zdarma dříve,tak bude platit a je to dobře!
dejv
Nejsi z Prahy?
Jak jsem zjistil tak zásadní problém mají pražáci, jaksi nejsou schopni pochopit o co vlastně jde a hodně nám jich volalo na mobil jakéže máme vlastně číslo když to i bez nuly na začátku nefunguje.
Možná za to může TV N@VA která má inteligentní redaktorku která ve večetním zpravodajství řekne že stačí vzít číslo a škrtnout nulu a je to vyřeno.
1) Jedna pozitivní informace je, že Telecom provozuje bezplatnou linku 800 111 111, na které mne včera bez problémů spojili, když nefungovalo vytočení nového čísla. Jak byl hovor účtován nevím.
2) Problémem je, že nebyla žádná reklamní kampaň, která by méně technicky vzdělaným lidem a lidem neužívající internet (a těch je pořád velké množství) vysvětlila jak se bude telefonovat po 22.9.2002. Toto jde asi na vrub ČTÚ, který přečíslování nařídil a dohlížel nad ním.
Je třeba se na to dívat ze dvou pohledů...
1. Z pohledu Telecomu - poskytování informací o telefonních číslech je služba, která není v základní nabídce, když si pořídíte nějaký tarif a je správné, když je volání na takovou linku zpoplatněno... Protože Telecom, jak známo, není charitativní společnost a musí taky z něčeho "živit zaměstnance"...
2. Ne každý má tu možnost najít si to na internetu nebo obvolat všechny svoje známé (co třeba nějaká stará babička) a tak MOHL Telecom být tak velkorysý a zřídit třeba bezplatnou linku, kde bys prostě nahlásil staré číslo a řekli by Ti nové (a 1180 a 14111 by mohly být klidně dál zpoplatněné), ale taky tak velkorysý být nemusel (a není). To bychom potom (čistě teoreticky samozřejmě) mohli něco podobného chtít po našich mobilních operátorech...
Mám k dispozici tajnou tabulku ČT, kterou požívají spřátelené firmy ČT pro svoje prográmky na přečíslování. Pokud by tuto tabulku ČT zveřejnil jistě by přišel o spoustu peněz za volání na info linky.
Rád tuto tabulku poskytnu mailem, nebo v případě většího zájmu ji dám na WEB.
Nesmysl, tabulku si lze stáhnout přímo z jejich stránek:
http://www.telecom.cz/infocentrum/o_cem_se_mluvi/precislovani_telefonnich_stanic/dokumenty_ke_stazeni.php" target="_blank" rel="nofollow">http://www.telecom.cz/infocentrum/o_cem_se_mluvi/precislovani_telefonnich_stanic/dokumenty_ke_stazeni.php