Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Udělali jste při vysoušení telefonu podobnou chybu?

Mobilním telefonům škodí spousta věcí. Jednou z nich je xenonová výbojka. Pokud nevěříte, máme pro vás jedinečné fotografie dokumentující stav Nokie 7110 po delším pobytu v její blízkosti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

NOKIA

0/0
19.6.2003 18:44

Radek Šťastný

to je muj telefon !!!
Nazdar amateri ! to je muj telefon ! a prave ho drzim ve sve ruce a telefonuji s nim Dr. Holý ještě neuvedl, že před koupelí v potoce se mi ten kram vykoupal v zachodove mise a jak pozdeji spravne podotknul kamarad "plaval mezi hovny" !!! ...
0/0
25.10.2002 17:51

to jste objevily Ameriku
sundejte z Noki 3310 zadní kryt,nechte ji normálně zaplou se sim kartou a posvitte zezadu na sim kartu xenonovou výbojkou-dobrá je z VW Pasat.Do10 vterin je na displeji sim karta nepřijata.A když pak leží telefon na výbojce dýl je jasný ,co se stane...............
0/0
21.9.2002 19:06

Lutak

Proc to kluci neodpiskate?
Proc to kluci neodpiskate, kdyz nemate o cem psat? Takovou hloupost jste museli tvorit alespon pul hodiny, kterou jste mohli stravit treba nad ucebnici fyziky, a docist se co jeste vsechno neni dobry pro mobily - ruzne typy zareni, mechanicke zatezovani, elektricke vyboje atd. atd. A mohlo vam to neco dat. Krom toho se stale jeste nezobrazuji vsechny obrazky - takze ke vsemu mizerne provedene. A pokud to byl humor (jako, ze snad byl), tak i to se musi umet napsat, aby clovek nevipadal hloupe.
0/0
20.9.2002 16:44

JaT

Re: Proc to kluci neodpiskate?

A můžu se zeptat... u vás se píše vipadal
Že to svoje psaní neodpískáte - mohl jste místo toho sedět nad učebnicí češtiny

Ale jinak nic ve zlém... Honza

0/0
20.9.2002 18:45

Radek Šťastný

Re: Proc to kluci neodpiskate?

ty jouzo !

to byl muj telefon, mam ho doma, vymena displeje atd , ale JEBE """"

jinak nejdriv plaval mezi hovny ve WC , po oprave ala 1200,- jakztakz fakcil a pak ta koupel vc potoce , tak tady netrapci s nakym vtipkovanim , mam ho vydesinfikovanej a sem ONLINE ...

 

0/0
25.10.2002 18:00

coldman

xenonove vybojky - take je mate bezne doma??

... nejak si nemuzu vzpomenout, ze by se xenonove vybojky pouzivaly jinde, nez v drahych autech. Vi nekdo o jinem pouziti? Neboli, kde asi tak (krome narazniku auta-jak uz nekdo poznamenal) ten mameluk mohl ten mobil susit??

    Honza

0/0
20.9.2002 12:51

Adam

Re: xenonove vybojky - take je mate bezne doma??
ja ji pouzivam (i kdyz ji nemam doma) - delaji se z nich draha, ale velmi kvalitni potapecska svetla.
0/0
20.9.2002 17:02

janek

Re: xenonove vybojky - take je mate bezne doma??
jo ja ji mam v Oktavce, ale je celkem nemozne na ni susit mobil, protoze kdyz chces svitit tak musis jet aby se to moc nezahrivalo
0/0
21.9.2002 11:45

Viktor Sosenka

Re: xenonove vybojky - take je mate bezne doma??
a ja mam v obyvaku xenonovou lampu.......je to uplne normalni - bezna vec.......maji je v kazdem lepsim obchode se svitidly. Je od firmy INPRO
0/0
3.3.2003 19:34

Datel

Beton Nokiím nesvědčí
Moje Nokia 3310 se potkala s betonovým chodníkem a představte si tu hrůzu - je od toho celá poškrábaná a odřená. Z toho soudím, že beton Nokiím a zřejmě ani ostatním mobilům příliš nesvědčí.
0/0
20.9.2002 9:33

Ja davam za 1*
tak uz jsem se dlouho nepobavil. Ten clanek 100% patri do zabavy. 
0/0
20.9.2002 2:49

Re: Ja davam za 1*
Do zabavy rozhodne, ale ROZHODNE ne sem !
0/0
20.9.2002 7:43

Zdenek

Kritika je snadna vec

Vážení, ruku na srdce!

Když si koupíte nějakej časák a něco se vám tam nelíbí, tak si ho stejně dál čtete... a to za to ještě platíte. Tady máte mnohem víc informací a ZADARMO. Takže jeden článek, kterej je volnější by vás porazit neměl...

Ale jak tak koukám, mnoho z vás má lehkou neurózu  s těžkými sklony k samozvané kritice

Zdenda

0/0
19.9.2002 15:38

Jan Čapek

Re: Kritika je snadna vec
Naprosto souhlasim. Hlavně je to JENOM váš problém, že si nedokážete vybrat informace, které chcete přijímat. Už z hlavní stránky je moc dobře poznat, o čem tenhle článek bude. Ne, vy na něj ale stejně musíte kliknout a po prohlídnutí čtyř obrázků řvát, že se vám to nelíbí a kterej chytrák vám to podstrčil. Jste sobci, kteří myslí jenom na sebe.
0/0
19.9.2002 19:30

Jana Čapková

Re: Kritika NENI snadna vec
Já nesouhlasím, kritika není vůbec snadná věc, vždyť kritikou se zabývají profese, které se nazývají kritik, a to jsou přece nějací machři. A pokud článek žádné informace neobsahuje, jen škváru a vatu pro vyplnění místa, pak prostě není co vybrat, BOHUŽEL. A musím podotknout, že na první pohled, už z nadpisu článku, lze poznat, že se jedná o blud - v tom má kolega pravdu. Jelikož napsat, že XENON škodí NOKIím je přece blud, jak vyšitý. Protože zmíněný mobil nepoškodil rozhodně XENON (zřejmě si autor plete xenon a xenofobii), ale záření zmíněné výbojky mimo viditelné spektrum. Takže bych prosila nadpis Výbojky škodí Nokiím, jelikož taklhle je to silně zavádějící a hlavně naprosto nesmyslné !!! Což je ovšem patrno na první pohled !!!
0/0
20.9.2002 7:57

Martin Vičar

Re: Kritika NENI snadna vec
 Naprostý souhlas: Po přečtení nadpisu jsem přemýšlel o ultrafialových paprscích, a ono se z toho vyklube obyčejné teplo..
0/0
20.9.2002 10:56

Honza Čapek

Re: Kritika NENI snadna vec
Tak dobře. Že úvodní text neinformuje čtenáře zrovna nejlépe a poctivě musím uznat. Ani nepopírám, že kritika není lehká věc. (I když si myslím, že dost často to právě machři nědelají a to je dost velký problém.) Ale znovu připomínám, že ty infomrace Vám nikdo necpe! A když jste, jak říkáte, podvedeni a přečtete si celý článek, je takový problém si prostě v duchu říct svůj názor a neřvát ho do dikuze s názvem "Udělali jste při vysoušení telefonu podobnou chybu?"? Ptal se tady na to někdo? Podívejte se, jak ta diskuze vypadá. Ještě připomínám, že za přečtení článku po Vás nikdo nic nechce. Že Vás to stálo čas? Ale neříkejte, a proč teda čtete ty ostatní "dobré" články? Že ty Vám, narozdíl od tohoto,  něco přinesou? Och, tak tomu říkám nasazení na 100%...
0/0
20.9.2002 18:44

Miro

Chybu jsem udělal, ale...
ne při sušení mobilu, leč při brouzdání NETEm, že jsem si přečetl tuto slabomyslnost. Prosím a apeluji na mobil.cz - vyobcujte kolegu Součka Přemysla Otakara ze svých řad dříve, než bude pozdě.
0/0
19.9.2002 15:02

MX

Hloupost zbližuje...
a je třeba proti ní společně vystupovat. Jsem rád, že mezi širokou veřejností je ještě dost lidí, kteří jsou poměrně normální a dokážou řádně "ocenit" úniky a úlety, které nám tady autor článku předestírá s vážnou tváří. Dávám šestku !!!
0/0
19.9.2002 14:59

Tom

Re: Hloupost zbližuje...
Jooo? Já ti dávám za 8 za so "z"bližuje :o))))
0/0
21.9.2002 14:37

DEWIL

Moc nevím kde jste přišli na to že zrovna xenon?Tohle nezpůsobil xenon, ale teplo!Mobil by dopadl stejně pokud ho dáte k žárovce...tyhle věci strašně topí!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0/0
19.9.2002 13:20

Blixoa

Re:
Xenonove vybojky se vyznacuji vysokou svitivisti a tim i mensim prikonem pri stejnem svetelnem vykonu. Takze ani tolik tepla neprodukuji. Ten obrazek spis ale vypada na zapalovac. Navic jedna prava xenonova vybojka stoji nad 20tis kc a tak pochybuju ze by ji nekdo pouzival jako susak na mobil.
0/0
19.9.2002 13:46

Max

Re:
Přátelé, tady přece vůbec nejde o logiku a ani o to, čím je to způsobeno. Tady jde jedině a v první řadě o to, že slovo XENON vypadá poměrně exklusivně a přitažlivě. Proto jej autor použil. Podobně přitažlivě by však fungovalo, kdyby napsal xaverova výbojka. A pochybuju, že by našel Xavera, který by mu byl ochoten výbojku zapůjčit. A jen tak na okraj, xenon je plyn, netečný plyn ze stejné periodické skupiny tabulky prvků jako helium, neon, argon, krypton, tudíž z výbojky při jejím rozsvícení nemůže unikat a tímpádem ani nemůže mít žádný vliv na mobil. Jako třeba, že by sežral displej, jako kyselina, jak si zřejmě autor ve své bujné fantazii představuje. Dalo by se to leda svést na specifické vyzařovací spektrum zmíněné výbojky, že vyzařuje i v UV oblasti atd... ale to je příliš SCI-FI. Takže jen více takových článků, alespoň si můžeme pěkně podebatit.
0/0
19.9.2002 14:51

Rew

8-)
Autor clanku byl asi uplne unesenej tim, ze vubec existuje na svete takovej idiot, kterej je schopnej propalit mobil, vyfotit ho z nekolika stran a jeste to nekam poslat.... nebo je uplne stejne hloupej, kdyz to takhle vazne publikuje. BTW Je snad jasny ze poskozeni pochopitelne nevzniklo od xenonove vybojky ze svetlometu auta....8-) Nebo mozna jo.... uz se tesim az budu stat na semaforu a dalkovkama propalim diry do stoplamp na aute prede mnou....8-) Nektery lidi jsou tak strasne vylizany....8-)
0/0
19.9.2002 12:45

Kolmaš

Články tohoto typu se stávají velkou módou...
... bohužel, tak to je. Když není co psát, tak místo aby autor začal rozebírat nějaké seriozní téma, hodí do placu "vatu" na vyplnění místa. Z Mobil.cz jsem svého času čerpal dost poučení, ale bojím se, že ta doba je nenávratně pryč. Kdybyste měli zájem, můžu napsat fundovaný odborný článek na téma SONY nemá rád pejsky, jelikož vlastním vrak mobilu SONY, upravený a "sežraný" vzrostlým dalmatinem. Třeba by to spoustu lidí zaujalo. Nebo mohu svůj prastarý ALKÁČ, co mi leží v šuplíku položit na koleje před rychlík a pořídit exkluzivní fotky, jak vypadá po projetí celé soupravy a odůvodněním, že jsem si přál, aby byl trošku více SLIM, ale že se to tak úplně nevyvedlo. Poučení : s "odlehčenými" články si dejte pokoj !!!!
0/0
19.9.2002 12:29

Re: Články tohoto typu se stávají velkou módou...

:)) z mobil.cz jsem taky cerpal .. ted se nad obdobnymi clanky valim smichy .. pokud muzu tak ti vrele doporucuju aby jsi nejake takove clanky fakt poslal. Pobavime se, ty si vydelas nejaky peniz, oni si budou myslet kdo vi jak je to vazne tema .. uz mam v planu jak napisu clanek o tom " Jak je to s pokrytim v Egypte : Cheopsova pyramida inside "

 

jsh

0/0
19.9.2002 13:49

Theoden The King

Usmějte se lidi a děte dál :))
Tak tenhleten článek mi připoměl jeden na nějakým serveru o počítačích a taktování, kde se jednoho dne objevil příspěvek o transspektrálním plasmou poháněném chladiči vyrobeném z trikobaltových slitin a pevného deuteria, který je schopen uchladit i P4 10 GHz na přijatelnou teplotu. Pokud se o poče trochu zajímáte, určitě mě chápete. Tam jsme se schodli na tom. že to musel někdo hacknout, jinak by to snad ani nešlo. Ale tady to, to vypadá, že to napsali fakt vážně. No, má úcta
0/0
19.9.2002 11:10

Petr Štochl

Re: Usmějte se lidi a děte dál :))
Tenhleten popisek chladice byl na jedne strance velkoobchodu s pocitaci (www.thd.cz)  a byl tam, podle mych informaci, zamerne. Proste to tam jejich webmaster ze srandy dal. Takze je to taky "vazne". Ten chladic neni problem koupit.
0/0
19.9.2002 15:43

Píďa

Dávám 5-ku...
a je velká škoda, že nelze dát 8 -ku. Jen víc takovýchhle odlehčených témat. Člověk by řekl, že na stránky mobil.cz pronikli nějakcí hackeři... Vážně, úroveń opravdu rychle upadá, už žádné zajímavé články, jenom blbiny. FUJ
0/0
19.9.2002 9:58

Jenda

Diky za zkusenost, priste zkusim radeji letlampu...
Ten mobil se susil na narazniku zastaveneho auta?
0/0
19.9.2002 9:09

Pepa

Dobrý, ještě mikrovlnku
Asi jako ty zprávy o americkejch hospody%nkách, který svoje kočky sušily v mikrovlnce. Taky jim to prej nedělá dobře
0/0
19.9.2002 8:41

Karel

Nějakej
Komu není z hůry dáno, v apatice nekoupí. Říkávala moje babička a mě se chce dodat že ten koumák nemusí do lékárny vůbec chodi.
0/0
19.9.2002 8:33

Zdenek

Není to tu omylem?

Tak si myslim, tenhle článek měl být na zabava.mobil.cz :)))

Jinak je to opravdu o ničem - informace žádný, 2 ze čtyř obrázků se nezobrazili.  Třeba je to jen začátek nového seriálu:
1.Mobil a xenon
2.Mobil a kladivo
3.Mobil a autogen
...

kvalita nad kvalitu :((( fuj fuj fuj davam pětku redaktoru Součkovi

0/0
19.9.2002 8:21

Petr

A ještě by mohly jít zobrazit všechny obrázky...
... jinak souhlasím s názorem, že informační hodnota = 0. Asi jsou placeni za množství článků a ne za kvalitu.
0/0
19.9.2002 8:06

Blixoa

Jeste ze jsem si to precet

Zrovna sem si chtel svoji 7110 zacit vysouset plazmovym rezakem. To by ji asi taky mohlo uskodit ne kdyz je tak nachylna na svetlo. 

Opravdu supr clanek jenze uplne na *****. Doufam, ze ste tomu chlapkovi poradili at ten telefon zkusi reklamovat, treba byl z nejaky spatny serie. Uroven mobil.cz zacina drsne upadat.

0/0
19.9.2002 7:51

Zdeněk Polách

Re: Jeste ze jsem si to precet
Třeba se jen začíná přibližovat některým našim čtenářům. Když tak čtu váš příspěvek a reakce dalších lidí hovořících o úrovni serveru, jež se nedokážou u tohoto odlehčeného tématu pobavit a mají potřebu akorát prudit, říkám si, že ještě máme co dohánět.
0/0
19.9.2002 9:10

Joža

Re: Jeste ze jsem si to precet
Jo, fakt sranda, prudiči jsou všude, ale někdy kritika nezaškodí (třeba někdy na www.stereomag.cz - tam to až bolí). Perlička: kolega má Siemens M35 (pogumovaný) a spadl mu z galerie firmy do dílny (cca 4 m) po plechových schodech, jen ho otřel a telefon jede bezva dále - bez známky třeba i jen naštípnutí.
0/0
19.9.2002 9:41

Re: Jeste ze jsem si to precet
No jo M35 je outdoor.... Moje N7110 sjela po eskalatoru do metra a taky funguje - pravda, trosku poskrabana... Mobily toho vydrzi........... - to bys koukam...
0/0
19.9.2002 10:07

Palmexman

Re: Jeste ze jsem si to precet
Ale no tak, Vreco, to se nedokážeš přenést přes to, že někteří lidé nemají smysl pro humor...?
0/0
19.9.2002 9:52

Bíďa

Re: Jeste ze jsem si to precet
Polách zalez a bež si opruzovat na ten svůj bambusWEB
0/0
19.9.2002 10:14

Blixoa

Re: Jeste ze jsem si to precet
Nevim jak ostatni, ale ja ctu mobil server abych se dozvedel neco o novinkach z mobilni komunikace. Kdybych chtel odlehcene tema, tak si ctu splachovac. Takovej zblecht na urovni deniku blesk sem fakt necekal. Kdybych vedel ze ten clanek bude o debilovi co strka telefon do xenonovejch svetel a necha ho shoret tak bych si ho urcite necet. Problem je asi v tom jak jste ten clanek nazvali. Cekal jsem ze treba xenony rusej prijem (coz je taky blbost) ale neco takovyho to snad ne. A jinak jak vidite z ohlasu ke clanku tak asi opravdu stal za nic. Jeste ze tu je mobilmania.cz 
0/0
19.9.2002 10:17

Pavel

Priste by to mohl nekdo zkusit vysusit treba kladivem, ne?
At zije Mobil server a jeho skvele informace...
0/0
19.9.2002 7:32

xenon

hmmm, dobrý
fakt že jo...
0/0
19.9.2002 7:10

ruska vlastovka

No nazdar...
Mam pocit, ze bejvalo dobrym zvykem jakekoliv LCD displeje nevystavovat primemu slunecnimu zareni... koukam, ze xenonova vybojka je na tom jeste o chlup lepe :-))). Chudak lopatka - a takovej to byl zajimavej tydlifoun...
0/0
19.9.2002 1:35

Bodlan

?!
ASI TAK TROCHU ANTITALENT
0/0
19.9.2002 0:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.