Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Setkali jste se problémy při výměně a aktivaci karty SIM Plus? Měli jste problémy při výměně karet S

Někteří zájemci o GSM bankovnictví u Oskara se setkali s problémy při výměně obyčejných karet SIM za nové SIM Plus. Oskar jim deaktivoval starou kartu, zatímco nová ještě aktivní nebyla. Chyba zřejmě nastala u lidského faktoru; systém by měl fungovat správně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Petr

Uz 23 hodin NEFUNGUJE!
Vcera jsem si v cca 14h na Hl. nadrazi v Praze koupil SIM plus a cca od 16h mi nefunguje stara karta a nova mi jeste furt nenaskocila - uz jsem dvakrat volal na oskarlinku a do ted to nejde! - jsem uz 23h bez funkcni simky, a to mam stale obe u sebe, ale u Oskara to nejak posrali .... to by mi meli snad i zaplatit, ne?! ... nebo apon vratit pnize z atu novou kartu!
0/0
26.2.2004 15:40

Pedro

Přetahování čísel
Přetáhnout čísla ze staré karty jde uplně v pohodě. Můj seznam ze starého mobilu, který obsahuje 130 tlf. čísel mi stáhli ze staré karty, která byla aktivní a přehráli ho do SIM Plus, která aktivvní doposud nebyla. Aktivní byla druhý den 13 minut po půlnoci. Zároveň na mojí žádost mi u operátora tento telefonní seznam dokonce vytiskli na tiskárně. Jestli někdo má strach, že je to zásah do soukromí, tak může být v klidu. Všichni tři oparerátoři mají přehled o uskutečněných odchozích i příchozích hovorech a SMS. To mají ze zákona.
0/0
27.9.2002 9:55

Pedro

Moje zkušenost s výměnou SIM karty
Moje zkušenost s výměnou SIM karty je dobrá. Objednal jsem si přes Oskar linku novou kartu, která mi druhý den došla poštou. V ten den odpoledne jsem zašel do prodejny Oskara, aby mi zkopírovali ze staré SIM karty telefonní seznam do nové karty SIM plus. Kopírování proběhlo uspěšně a já měl aktivní stále starou kartu, ale na nové již byl můj tlf. seznam( zkontroloval jsem si to). Automatická aktivace nové SIM proběhla v 00:13 následujícího dne, kdy u mobilního tlf., kde byla stará karta zmiznul název operátora a objevil se pouze nápis "Tísnové volání" Na druhém mobilu se objevil název OSKAR. Tedy 13 minut po půlnoci změna SIM proběhla úspěšně.
0/0
27.9.2002 9:35

..david.

NO COMMENT
Dalsi pribeh o potizich se SIM Plus a s M-Platbou. SIM Plus jsme si poridil 10.9., den pote co eBanka oznamila spolupraci s Oskarem. Na Vaclavaku me pan PETRBRTE obslouzil, zdalo se ze to klape bez problemu. Za hodinu ovsem volal, ze udelal chybu v databazi, takze mi karta nebude fungovat, abych prisel znovu. Odpo tam jdu, cekam 15 minut a dostanu se znovu k nemu. Chce po me obcanku ????, ze pry to jinak nebude fungovat. Rano ji nechtel a ted ji chce?? Navic mam Volam stale uz skoro rok a vsechny moje udaje mel k dispozici v databazi. Pry me zanasel do jine aby to vubec fungovalo. Stravil jsem tam jeho chybou minimalne 30 minut. Nakonec mi dal jenom opravenou fakturu a starou SIM kartu, tu ze si pry mohu nechat. K cemu mi asi jako bude? Chtel jsem jim ji vratit at si ji zrecykluji nebo znici. Bez komentare. Druhy mi SIM Plus karta byla hladce a zdarma aktivovana. Vsechno fungovalo, generoval jsem si pristupove klice o stosest. 14.9. chci dobyt jednu Oskratu pomoci M-Plateb. Zadam spravne vsechny udaje a zpravu odeslu. Prislo mi ovsem neco jineho nez jsme cekal: EB Info: Sluzba 74 neni zpristupnena. Opakuji tady zadani vsech udaju pro dobiti Oskarty pres M-Platby. Dopadnu stejne. Zadne dobiti, zadna provedena transakce. Volam Infolinku, slecna nevi jak by mi pomohl, da to tedy na technicke oddeleni. Do pondelka se mi pry ozve. Neozvala se dodneska Ľ V pondeli volam co s tim jako tedy je. Nevi, cekaji na odpoved. Lhuta 48 hodin je davno pryc. Volam tam tedy kazdy dalsi den, abych se dozvedel, ze nic noveho nevi. Ve 18.9. zadam at to koukaji urgovat, pry to postoupi z jednoho tech. oddeleni na dalsi technicke oddeleni, ktere ma na to aby to vyresilo. Navic posilam pisemnou reklamaci a stiznost na Oskara. Volam dalsi dny na Oskarlinku, nic noveho nevime. V sobotu, kdyz tomu je tyden co to nejde volam opet Oskralinku a dozvidam se, ze z jednoho technickeho oddeleni na druhe to bylo postoupenou az v patek vecer. Evidentne me tedy lzive informovali. Cas utika a me nefunguje dobijeni Oskarty. Na infolince eBanky jsou profesionalove. Slecna se kterou jsme tohle cele konzultoval to resila velice rychle. Do 12 hodin me obratem volala zpet, ze od Oskara jim prijde toto: 0000000 . S tim se toho prilis delat neda. Oskar si hraje ne mrtveho brouka, nikdo mi nezavola, ze se deje to a to, co pro to delaji. Nic, absolutni ticho. Zacinam zvazovat navrat k T-M. Uvidim jak se cela vec bude vyvijet dal.
0/0
25.9.2002 11:17

Jana

Mně to trvalo týden...
Musím také přispět svou troškou do mlýna. V úterý odpoledne jsem si u Oskara na Národní požádala o bankovní SIMku. Slečna si přála napsat na papírek číslo telefonu a přístupový kód, pak si mě našla v PC a už to běželo. Za chvilku jsem byla venku s tím, že přes noc proběhne deaktivace staré a aktivace nové karty. Ráno nová karta opravdu fungovala, ale s hrůzou jsem zjistila, že je na ní přenesené číslo mé nezletilé dcery, které mám na sebe také psané já. Jak běsní teenager bez mobilního spojení si snad umíte představit :-( Rychlou kontrolou papíru, který jsem u Oskara podepsala, jsem zjistila, že je v něm číslo dcery, ne moje. Hned ráno jsem volala na Oskarlinku a tam další slečna zadala můj požadavek do počítače, že prý to do 24 hod. bude napravené. Ve čtvrtek ráno jsem s hrůzou zjistila, že oprava neproběhla. Napsala jsem stížnost na oskarmobil.cz do sekce dotazů a pak ještě volala Oskarlinku, to už jsem byla vážně naštvaná. Slíbili urgentní nápravu. Kolem 11 už konečně fungovalo všechno správně. Jenže! Přestaly mi chodit sms poslané z internetu, včetně upozornění na došlé maily, nefungovalo potvrzování doručení sms odeslaných z mého mobilu, telefon tuhnul a kousal se. Tohle všechno jsem postupně zjistila během víkendu. Na pondělí odpoledne jsem měla termín v eBance na aktivaci MBanky, což vyžaduje, aby telefon přijal aktivační sms odeslanou z internetu... Samozřejmě nepřišla, ani žádná jiná, kterou jsme zkoušeli poslat z internetu. Večer jsem už značně rozhořčená napsala další stížnost na oskarmobil.cz. A v úterý večer se to stalo! Najednou se mi začaly do telefonu valit všechny esemesky za poslední dny, včetně té aktivační :-)) A od té doby všechno funguje, jak má, ani telefon se nekouše, jen to trvalo právě týden...
0/0
25.9.2002 10:12

vymena SIM
V pondeli jsem na samoobsluze objednal,ve stredu prisla a rano ve ctvrtek fungovala v pohode. Seznam jsem si pretahnul sam, vse funguje jak ma - nemam zadne vyhrady. OP
0/0
19.9.2002 9:09

...

vse OK
Zařizoval jsem si novou SIMku koncem minulého týdne a aktivace proběhla v pohodě... 
0/0
18.9.2002 19:59

Radar

Mají v tom hokej
Oskara jsem si pořídil nedávno, ale už jsem si na infolince vyslech tolik nesmyslů, že nad tim zůstává rozum stát. Při aktivaci nové SIM karty tomu nebylo jinak. Nejdříve jsem se pokoušel aktivovat novou kartu přes internetovou samoobsluhu, kde mi po zadání čísla staré a nové SIM karty systém oznámil, že služba není přístupná. To trvalo 24 hodin. Poté mě napadlo, jestli by to nešlo udělat přes kecafon na infolince. Tam po zadání čísel karet následovalo sdělení, že mají technické problémy. Takže jsem se obrátil na operátora na infolince, jak dlouho že budou trvat tyto technické problémy. Tento pracovník nezklamal a uzemnil mě odpovědí, že netuší, že by se dala těmito způsoby nová SIM karta vůbec aktivovat a že to jde jenom přes operátora infolinky. Další takovej blud bylo sdělení, že na nové kartě bude i obsah telefonního seznamu ze staré karty. Zděsil jsem se takového zásahu do soukromí, ještě aby si mohli stahovat obsah telefonního seznamu. No prostě, maj v tom bordel. U EuroTelu ani u Paegasu jsem se nesetkal s takovou neprofesionální podporou jako u Oskara. Měli by se nad sebou hluboce zamyslet :-( !
0/0
18.9.2002 8:16

Dacan

Re: Mají v tom hokej
Jo jo .. s tím bludem o obsahu staré a nové simky jsem se taky setkal - konkrétně ve značkové prodejně v Olomouci. Je ale fakt, že to bylo ještě před SIM Plus, když jsem se tam informoval na Výměnu karty kvůli Platbám z mobilu. Když jsem se panáčka zeptal, jak to bude s obsahem telefonního seznamu, tak na mě hleděl jak na úplného debila a s poklidným výrazem ve tváři mi sdělil, že adresář bude na nové kartě automaticky . Když jsem se ho snažil vyvést z omylu, tak si to asi uvědomil a tvrdil mi, že s tímhle nemá oskar nic společného, že kontakty jsou moje věc. Je ale pravda, že když jsem si šel vyměnit SIM Plus, tak tam tenhle člověk nebyl a ti ostatní prodavači byli ochotní a nabízeli mi přetáhnutí seznamu.
0/0
18.9.2002 10:04

Pedro

Re: Mají v tom hokej
Mně telefonní čísla přetáhli v pohodě ze staré aktivní karty do nové karty, v té době neaktivní. Strach do zásahu do soukromí není v tomto případě na místě. I kdyby jsi to přetáhnutí dat neuskučnil, tak věz, že všichni naši tři operátoři moc dobře vědí, komu jsi volal, kdo Ti volal, komu jsi psal, kdo Ti psal. Ze zákona mají povinnost tuto věc dokonce archivovat.
0/0
27.9.2002 9:50

Lahoda

výměna bez problému
Objednal jsem si v pátek 13.9. na internetu SIM plus, v pondělí došla, na hlasovce jsem tu výměnu potvrdil a toho dne po půlnoci faktická výměna proběhla. Ráno jsem vyzkoušel SIM info, ok. M-Banku zatím nemám aktivovanou, ale pojedu do eBanky, tak pak dám vědět. Vše podle návodu v balíčku. Jediné co mě mrzí je, že jsem přišel o telefonní seznam (naštěstí mám hodně čísel uložených v paměti C35i) a o 5 míst paměti na SMS (teď už jen 20). Myslím že Oskar na to jak je na trhu krátce, nezůstává pozadu a někdy přijde s něčím novým i jako první např. že nepřijdete o kredit, když vám vyprší termín aj. Jsem s OSKAREM spokojen. To že zatím neumí MMS, mě vůbec netíží, to je fakt pro děcka bohatých rodičů...
0/0
18.9.2002 7:24

Dacan

Výměna v poho, ale telefon blbne

Výměnu Sim karty za sim toolkitovou jsem provedl někdy počátkem minulého týdne, kdy to mělo začít běhat. Zaplatil jsem 3 kilečka za novou bankovní kartu a byl jsem překvapen, že mi prodavač nabízí přetáhnutí kontaktů (když jsem se 14 dnů předtím informoval o výměně karty pro Platby z mobilu, bylo mi sděleno, že kontakty si musím přetáhnout sám a je nezajímá jak to udělám). Po chvilce čekání jsem se s díky odporoučel a přetáhl si kontakty přes kabel sám. Druhý den mi karta začala fungovat bez problémů v ebance mi milá slečna převedla mobilní klíč na Oskara a jsem spokojen. Mám tedy dobrou zkušenost s výměnou.

Horší je, že mi celkem často zamrzává telefon c35 a nebo píše chyba karty. Mám firmware 05, čili jsem z diskuze již pochopil, že snad by měl pomoci firmware 18. Nemám bohužel čas, nechat si poslat telefon do Siemense do Prahy, tak to budu muset ukuchtit nějak jinak.

 

 

0/0
17.9.2002 11:33

Karel

Re: Výměna v poho, ale telefon blbne
Tak fcera jsem byl opet u Oskara a telefon poslou do Siemense jen tomu kdo ho u nich koupil. Nicmene mi tentokrate prijemna slecna poradila, ze si staci sehnat datovy kabel a stahnout si firmware ze si staci stahnout novy soft z my-siemens.com Tak uvidime... Zatim shanim kabel.
0/0
18.9.2002 9:39

Dacan

Re: Výměna v poho, ale telefon blbne
Hm ..tak jsem sehnal kabel, ale firmware na my-siemens.com není. Nu což ... sehnal jsem si firmware jinde ..napři na http://www.exit99.cz/s25/flash/flash.htm, ale stále mám problém s flashováním. Pokud se snažím přepsat firmware v DOSu, tak to hlásí Error connecting mobile with EGold .... pokud zkouším fw 24 s windouwsím nahráváním tak pro změnu Cant connect to Mobile with BootstrapLoader on Com 1 ..přitom se snažím postupovat podle návodu a mačkám červené tlačítko jak ďas.  Už jsem z toho celkem nešťastný. Jelikož nebydlím ani v Brně ani v Praze, tak návštěva siemense nepřipadá v úvahu. No holt si budu muset asi na chybu karty a čím dál častější zamrzávání telefonu zvyknout nebo se vrátit k nepoužívanému T-mobile :-((((
0/0
18.9.2002 9:57

Honza Havana

Re: Výměna v poho, ale telefon blbne

Z 90 % pomuze vycisteni kontaktu pod klavesnici, kde se usazuje bordel. FW 2404 pomaha jen zridka.

73 Honza Havana

http://havanacb.misto.cz

 

0/0
18.9.2002 10:20

Karel

Re: Výměna v poho, ale telefon blbne
Mohl bys presneji popsat o jaky kontakt se jedna? Btw. Firmware verze 24 se mi pod NT nepodarilo nahrat...
0/0
24.9.2002 16:57

Pedro

Re: Výměna v poho, ale telefon blbne
Mně u Oskara přetáhli telefonní čísla v pohodě. Ze staré a v té době aktivní sim do nové SIM +, která v ten moment aktivní nebyla. A vše funguje jak má.
0/0
27.9.2002 9:46

alda

Re: Výměna v poho, ale telefon blbne
Zdar, ještě jedna možnost:: Ericssony mají kopírování čísel z karty do telefonu a zpět, např. 2628, T10 atd. Pokud tedy nechceš čekat u Oskara až to přetáhnou, stačí najít kamaráda, který má některý z telefénů, který to umí. Já sám mám AlcatelOT501, který má 500 míst v seznamu (24 položkových) a k tomu kabel se synchronizací MS Outlook. Všechna čísla mám v telefonu a tudíž výměna před třemi dny proběhla bez problémů. SIMPlus je skvělá, hned zítra jdu do GE Banky a zřídím si M-platby atd. 
0/0
16.2.2003 23:05

Bubo

jsem moc spokojeny
Byl jsem v prodejně na Vinohradech a byl jsem mile překvapen chováním místních prodejců. Nová karta mi funguje výborně.
0/0
16.9.2002 22:25

NetMouse

Zasekavani SIM

S oskar SIM jsem mel jiz nekolik problemu, jeden z nich bylo zamrzani meho telefonu. Presto ze jsem primo na prodejne PROKAZATELNE DEMONSTROVAL ze se muj telefon kouse POUZE A VYHRADNE S TOU MOJI KONKRETNI SIM (jiny operator i jina SIM (vcetne te jejich testovaci na prodejne) fungovaly bez problemu), slecna stale trvala na tom, ze novou SIM nedostanu protoze je moc draha a ze si mam nechat prehrat software v telefonu. Dokonce argumentovala tim ze "ji to delalo taky a ze si nechala prehrat software a zlobi ji to prorad, ale za to pry muze Nokie". V duchu sem si rikal "Tak si zkus taky vymenit SIM ty slepice a mozna ti to zacne fungovat" a to co jsem rikal nahlas tady nebudu popisovat. Az po 20 minutach mych hlasitych projevu nespokojeneho zakaznika mi byla SIM s VELKYM ODPOREM vymenena a ja v tu chvili jeste netusil, ze jsem prave na 24 HODIN prisel o pripojeni do site.............

Chtel sem si ted nechat vymenit bankovni kartu, SPECIELNE SEM SE PTAL, jestli zase prijdu na dalsi den o telefon a byl jsem ujisten ze v zadnem pripade. DEKUJI MOBIL SERVERU !!!!!!!!! Ted si kartu rozhodne vymenovat nepobezim. Pockam dalsi rok az si ji ty profici z oskara rozchodej, kdyz uz ji slibovali pred 2ma lety...

NetMouse

 

0/0
16.9.2002 15:14

Martin

Funguje to - díky OSKARE...

Výměnu karty jsem si objednal ve středu večer na internetu. V pátek jsem obdržel novou kartu a cca ve 20:00 jsem v Oskarově samoobsluze provedl potvrzení výměny SIM. O půlnoci jsem čekal na avizovanou SMS (ta bohužel nepřišla), nicméně když jsem v 0:30 zkusil SIM vyměnil, nová karta naběhla bez jakýchkoli problémů a běží doteď  .

Chápu, že se mohou stát chyby, které nepotěší, ale z téhle diskuse mám dojem, že by někteří zúčastnění na Oskara rádi svedli i to, že je v noci tma...  Možná by jim lépe sloužil vždy "ochotný", "levný" a "bezchybný" Eurotel...

M.

0/0
15.9.2002 23:36

Cinda

funguje mi to OK
U mě aktivace proběhla bez problémů (navštívila jsem prodejnu na Vinohradech), konečně nebudu muset přehazovat SIMky a můžu se definitivně rozloučit s Tebilem...
0/0
15.9.2002 22:34

Martin Reichel

Bez problemu
V utery v poledne jsem si pres internet objednal vymenu karty, ve ctvrtek jsem ji mel doma. Ve ctvrtek okolo 21. hodiny jsem zadal vymenu opet pres internet do systemu a jiz v 0:29 byla nova karta aktivni. Vse bez problemu.
0/0
15.9.2002 21:07

Karel

Zasekavani SIM karty

Musim rict, ze ja jsem s vymenou SIM karty nemel problem az na to, ze v prodejne na Narodni tride pracuji zrejme nejaci exoti. Po pulhodine ve fronte se na me konecne dostala rada (pul hodiny trval prodej Oskarty zakaznikovi prede mnou) Chtel jsem prehrat na novou kartu tel. seznam a SMSky. Slecna se me jeste jednou zeptala zda chci prehrat i SMSky a rano jsem zjistil, ze SMSky samozrejme neprehrala...

Ovsem mnohem horsi je, ze prestoze ma Oskar nejlepsi SIM karty na trhu v CR, tak SIM Plus v mem mobilu  (Siemens M35i) zpusobuje velmi caste zatuhnuti celeho telefonu.  Se starou SIMkou jsem takove problemy nemel, takze predpokladam, ze je proble v nove SIM Plus. Ma nekdo podobne problemy, nebo to bude tim ze M35i uz je prilis zastaraly?

0/0
15.9.2002 12:46

Pěnča

Re: Zasekavani SIM karty
Tvůj mobil má pravděpodobně starší firmware. Ten sroblém se vyskytuje jen u Siemensů C/M/S35 s firmwarem nižším, než 18. Když přijdeš na prodejnu Oskara, tak ti ho zdarma pošlou do Siemensu na přehrání fw. Měli by to vyřídit do několika dní.
0/0
15.9.2002 17:23

Karel

Re: Zasekavani SIM karty
Aha, díky !!! Mam verzi 05 !!! Odborník na Oskarlince mi tvrdil, že to bude pravděpodobně proto, že mam odblokovávany telefon, nicmeně v prodejně prý zkusí mou SIMku v jiném telefonu a ve čtečce jestli není vadná. No tak to by mi teda pomohlo... Ještě napíšu jak to dopadlo.
0/0
16.9.2002 13:47

Pěnča

Re: Zasekavani SIM karty
U Oskara ti ten telefon pošlou do Siemensu jen když jsi ho koupil od nich. Jinak si do servisu musíš zajít sám (v Praze Evropská 33a, v Brně Hrnčířská 6). Siemens ti zdarma přehraje fw i bez záručního listu, pokud ten telefon není starší než 18 měsíců a prokážeš, že máš Sim Plus. Pokud máš však fw 05, tak ho máš asi víc než 1,5 roku a budeš si to muset zaplatit sám.
0/0
17.9.2002 14:14

Mikva

Re: Zasekavani SIM karty
Zasekava se mi Erik T65ka pred tim byl bez problemu ... zitra jdu na preflash FW a napisu jak to dopadlo.
0/0
16.9.2002 11:26

Mikva

Re: Zasekavani SIM karty
Mam novy firmware R5A010 a to je tedy bomba, uz se mi neseka SIM, rovnou se mi mobil restartuje a to treba 5x za sebou pak je hodku v klidu pak zas zadejte PIN. Sranda je , ze tohle dela i s obycejnou SIMkou. A druha sranda je ze v R520 a A2618 chodi SIMka Plus v pohode, tak nevim posilam T65 na analyzu do servisu (14dni stara) ... P.S.:Navic nekorektne prehrava telefony do pameti telefonu, predchozi firmware R3A byl OK
0/0
18.9.2002 17:21

Vladimír Saska

Re: Zasekavani SIM karty
Jak dopadla reklamace v servisu. Mám stejný mobil a ode dneška i stejný problém. Dík
0/0
17.12.2002 19:44

Daisy Vallet

Ještě dodatek
U jiných operátorů, na rozdíl od Oskara jsem neměla vůbec žádné problémy. Jak u PG (nyní TM), tak u ET jsem si vyměnila SIM kartu a z obchodu jsem už odcházela s funkční bankovní SIM. Hned ten samý den jsem v bance GSM banking aktivovala a bez problémů používala. Jen kvůli tomu, ze nejvíce užívám Oskara jsem chtěla mít vše na jedné SIM kartě, abych nemusela stále nosit další SIM karty či několik telefonů, takže jsem byla opravdu rozradostněná informací o spuštění Oskařího GSM bankingu. V současné chvíli jsem už ale rozhodnuta v bance nic neměnit, protože se obávám, že při neschopnosti Oskara bych se opravdu mohla dočkat dalších přehmatů, které by mě mohly ještě víc mrzet. Zdá se mi, že se Oskarovi zaměstnanci rozhodli vyhnat co největší počet stávajících zákazníků, aby je furt neotravovali a oni si odseděli svých 8 hodin v klídku a bez starostí.  Oskar se zkrátka snaží, aby co nejdřív skončil v konkursu. Jiné vysvětlení pro takové množství přehmatů mě nenapadá.Oskare, už teď by sis měl objednat své Requiem.  
0/0
15.9.2002 4:56

T. Dohnal

Re: Ještě dodatek
Tak tady s úžasem čtu, že vlastně všechno špatné v této zemi má původ v neproběhlé aktivaci bankovní simky od Oskara. Vážená slečno či paní, ta vaše blbost až bolí a vůbec nepochybuju, že minimálně polovina z toho, co tu píšete, se odehrála pouze ve vaší hlavě a skutečnost je poněkud více šedivá a prostší než jak jste nám jí tu vykreslila a vybásnila. V té prodejně na Národní jsem několikrát byl a na infolajnu volám velmi často - ale mám dojem, že píšete o nějaké úplně jiné prodejně a nějaké úplně jiné lince. Protože tupou prodavačku jsem na Národní nepotkal ani jedinou - naopak byly vždycky velmi milé a na úrovni (kdyby to nebylo zřejmé, tak tohle je reakce na jeden z vašich dřívějších blá ... příspěvků), zato tupých zákazníků ve frontě přede mnou až moc. Možná to byl i váš případ a vůbec vás jim nezávidím, pokud jste ve skutečnosti jen z části taková jak to vyznívá z toho, co píšete. Ach jo. Máte sice právo nadávat na co chcete, ale za sebe vás prosím - jděte od oskara a volejte nejlépe z okna a hned bude na světě lépe. Navíc ušetříte mé zraky podobných blábolů - i když slibuju, že příště vaše příspěvky budu rovnou přeskakovat. Je sice možné, že se pletu a vy jste odbornice na telekomunikace, řízení telekomunikačních firem, jejich marketingu, financí i všeho ostatního - především bankroty (a potažmo vlastně i celého našeho státu) - ale více pravděpodobné je to, co se nemohu odvážit napsat neb mi v tom brání zbytky slušného vychování, které ve mně zůstaly po přečtení vašich "příspěvků" a úcta k ženě. S pozdravem a přáním nepište mi a pokud možno nepište vůbec (to byla citace, kdybyste to nepochopila) T. Dohnal PS: Jen mě tak ještě napadá - tuším, že grafomanství se dá léčit...
0/0
15.9.2002 23:17

Daisy Vallet

Re: Ještě dodatek
Vy trapnej chudáku - oskaronanisto. Na léčení jste zralej leda tak vy. Doufám, že vám to brzy Oskar spočítá, a udělá ještě něco mnohem horšího než mně. Když v této zemi je tolik pitomců vašeho druhu, ani se nedivím, kam se s takovými dostaneme. Je mi vás skutečně líto,  vy abonente na svěrací kazajku.
0/0
16.9.2002 0:14

T. Dohnal

Re: Ještě dodatek
Děkuji za potvrzení mého příspěvku a odstranění jakýchkoli pochybností ohledně úrovně vaší osoby. Přeji hezký den :-)
0/0
16.9.2002 9:19

Daisy Vallet

Oskarova neschopnost
Před několika dny jsem zde popisovala své děsivé zkušenosti s Oskarem, ale ono to pokračuje. V úterý jsem si objednala na infolince novou SIM toolkitovou kartu s tím, že ve čtvrtek mi bude doručena. Ve čtvrtek jsem  čekala na pošťáka, ale nepřišel, ani jsem ve schránce nenašla obligátní oznámenku o uložení na poště. Tentokrát je v tom pošta opravdu nevinně, protože SIM karta nedorazila ani v pátek (po zavolání na infolinku mi bylo tvrzeno, že toho mají moc, ale že v pátek karta určitě dorazí). I volala jsem zase na infolinku a tam jsem se ke svému "překvapení" dozvěděla, že jsem si žádnou kartu neobjednávala, a proto mi Oskar nemohl nic zaslat. To je teda síla, že? Ještě že jsem byla tak prozíravá, že jsem si schůzku na aktivaci GSM bankingu v eBance sjednala až na pondělí. Slečna mi poradila, že bude nejlepší si dojít přímo do prodejny Oskara a tam prý vše proběhne jako na drátkách. I putovala jsem do prodejny Oskara (Praha 1, Národní tř.) a tam jsem za 300 Kč obdržela obálku s novou SIM kartou. Byla jsem ubezpečena, že o půlnoci dojde k výměně a moje nová karta bude aktivována a ta stará deaktivována. Asi v 1 hodinu jsem novou SIM zkoušela, avšak byla stále mrtvá a ta původní zase stále živá. Šla jsem tedy spát, i když už se špatnou předtuchou a ta se také potvrdila, neboť ani ráno nová SIM nebyla aktivní. Na infolince mi po 20 minutách čekání na spojení slečna poradila, že nejlepší bude, když si kartu v internetové samoobsluze aktivuji sama. Věřila jsem tomuto tvrzení do chvíle, než na mě stále vyskakovala rudá hláška, že 13 místné číslo nové SIM je chybné. Samozřejmě, že nebylo. Následoval tedy další telefonát na infolinku. Slečna pravila: "hm, hm, to je ale divné, asi nějaká chyba v systému. Tak vám tu SIM kartu aktivuji sama a o půlnoci už na sto procent budete mít tuto SIM aktivní". Bohužel i při tomto stoprocentním tvrzení se do této chvíle nic nezměnilo. Stará SIM je stále aktivní a nová pochopitelně neaktivní. Takže je už teď téměř jisté, že schůzku v bance musím odvolat, protože by jaksi nebylo co aktivovat. Oskar už dostatečně ukázal svou neschopnost, takže po pravdě řečeno bych se bála jeho GSM banking používat, neboť by se mi mohlo stát, že bych ztratila přístup ke svému účtu, neboť nejde jen o GSM banking, ale také o mobilní elektronický klíč. Riskovat už nebudu a na Oskaří horkou jehlou šitý GSM banking i jeho info zvysoka kašlu. Zákaznicí Oskara jsem už od jeho samotného začátku. Ale to, co předvádí teď, po 2 a třičtvrtě roce svého působení, nemá srovnání ani s počátečními "dřevními" dobami.  Jsem velice zklamaná, rozezlená a vážně zvažuji svůj návrat k T-mobile, přesto, že mám Dohodu s Oskarem. Za co asi stojí vedení Oskara, když připustí takové množství přehmatů? V jiné zemi by takové vedení okamžitě skončilo a nikdo z nich už by si jinde ani neškrtl. Tady ovšem není normální ekonomické prostředí, a proto i ti největší pitomci, ovšem s patřičnými známostmi mají zelenou pro obsazení nejvyšších managerských či vládních pozic. Proto je tu takový bordel, ale u Oskara ještě větší než je v této zemi obvyklé. Navrhuji Oskara a jeho  GSM banking na udělení ceny  nejhorší služba roku.
0/0
15.9.2002 3:05

jam

Re: Oskarova neschopnost
jestli vám nestačí, že za dvě padesát voláte, tisíc hodin, přejděte k t debile hned a hlavně si nestěžujte!
0/0
16.9.2002 12:36

Mirek

Samoobsluha
To u mne proběhlo vše jak mi u Oskara řekli. Aby to však nebylo bez problémů, tak mi v ten moment přestala fungovat internetová samoobsluha a druhý den stále nic. A to jsem to samozřejmě hlásil na Oskarlince...
0/0
15.9.2002 0:31

Martin Zaloudek

A co

Nabizi oskar jeste tu polobankovni kartu (co ma jen platby z mobilu)? A zdarma?

Nebo uz taky za 300???

0/0
14.9.2002 22:38

milan

Oskar mě pěkně nasr..
Zašel jsem do prodejny a koupil si novou simku, nechal si na ní zkopírovat tel. seznam. Byl jsem ujištěn, že se stará deaktivuje a nová aktivuje zhruba o půlnoci. Po půlnoci jsem to zkoušel. Nic. Ráno se probudím. Nic. Volám na infolinku, snažím se urgovat, protože chci jít odpoledne do banky si aktivovat gsm banking. Nic. Urguju podruhé. Mezitím mi několikrát spadne hovor, protože Oskar nemá ve středních Čechách, 30 km od Prahy, kde jsem zrovna byl, pokrytí... Na moje urgence konečně operátorka reaguje tak, že se radí s nadřízenym a schvalují mi, že zajistí aktivaci do hodiny. Hodina a nic. Čekám a po dvou hodinách chci volat na infolinku, ale už mi nefunguje ani stará simkarta. Takže jsem byl od dvou hodin odpoledne do dnešní půlnoci bez mobilu... V bance na Oskara nadávali, že má gsm banking spíchlej horkou jehlou, atd. atd. Doteď jsem Oskara bránil, hlavně pro výtečnou cenu (mám Dohodu), ale teď jsem pěkně naštvanej, tohle už je příliš. Na reklamci, kterou jsem před před 2 měsícema psal nereagujou, berou mi z účtu zcela bezdůvodně peníze navíc (mám inkaso) a potom vůbec nedokážou vysvětlit proč ******, Oskare, teď jsi mě definitivně ****** a **** na jakékoliv oprašování tvé mizerné pověsti. Ceny nemáš tak dobré na to, abys mohl stát tak hodně za ******
0/0
13.9.2002 20:49

Honan

Přes Oskarsamošku vše jak má být
Tak jsem si aktivoval mojí uradenou oskartu, a protože jsem znal 13ti místné číslo SIM (bylo na original obálce pod čárovým kódem) bez problémů jsem do 48 hod dostal novou SIM, kterou jsem ve 22.40 aktivoval a ráno ráno Světe div se, byla nová zaktivovaná a stará (někde u zloděje - stejně ji nepoužil kvůli prozrazení z výpisu na Oskarsamošce) deaktivovaná. Mám své krásné číslo i s kreditem zpět a ještě mi zůstala stará SIM jako záložní na tel seznam. Díky Oskare za tu možnost. Jen bych potřeboval zkopírovat tel seznam ze staré na novou. (Kabel ani Erika T10 nemaje). Asi zajdu na Václavák do Oskara, když jsou tam tak ochotní.
0/0
13.9.2002 20:12

Limit

pohodička
Moje mladá to měnila včera a no problem. V Oskarových značkových prodejnách jsou beztak daleko nejpříjemnější než u ostatních.
0/0
13.9.2002 18:42

Aljosha

Re: pohodička

Mám právě naprosto opačnou zkušenost popisovanou o kousek níž, nechci tím nikomu brát iluze, ale i Oskarovi zaměstnanci jsou pěkný máča, kteří dovedou zvorat, co se jenom zvorat dá.....

Pozitivní na tom všem však je (to se u jiných operátorů zatím nestalo), že mi po čtvrtý den po peripetiích volala nějaká Oskarholka z jejich infolajny a vyptávala se, kde jsem novou sim získal, kdo mi ji a na které jejich prodejně aktivoval s tím, že potřebují tyto své "spolupracovníky" zjistit a vyřešit. Klobouk dolů,  jiný operátor takto své neschopné zaměstnance přes palubu hodit nezkusil.....

0/0
13.9.2002 22:17

Pawel

dobrá službička a pěkně se o mě starali
Tak dobrou a ochotnou obsluhu jako jsem zažil při výměně SIMkarty u Oskara na Václaváku jsem už dlouho nezažil. Fakt profesionální servis. A všechno mi navíc funguje jak má 
0/0
13.9.2002 17:16

prodex

Koukám, že jsem měl štěstí
Koukám, že jsem měl štěstí, že jsem si ještě nemohl novou bankovní SIMku aktivovat, protože zatím mohu stále volat na tu starou. Ve středu jsem zašel do Oskaří prodejny v Teplicích, kde mi bylo sděleno, že výměny budou provádět až od příštího pondělí. Prý zatím ještě nové karty nemají. Tak nevím, že by Teplice byly takovou vesnici, aby trvalo týden, než se sem dostanou novinky, již dávno inzerované? Teď ale počkám, až se to naučí, pak si teprve kartu koupím. Takže žádný spěch. Doporučui i ostatním.
0/0
13.9.2002 12:25

Smoula007

No to bych se na to ......
Tak jsem teď zase po několikáté zkoušel aktivovat si novou SIM Plus přes internetovou samoobsluhu. Od včerejška až do dnešního večera mi to psalo, že je služba mimo provoz. Teď nastala změna. Teď mi to píše, že nebyla podána žádná žádost o výměnu. Ovšem žádostu už byla podána v pondělí a už dva dny mám doma novou SIMku, ale je mi na .... neboť ji nemám aktivovatnou :o(
0/0
12.9.2002 22:54

Bo

Re: No to bych se na to ......
Neměl jsi tam podanou žádost o výměnu, protože ta výměna již proběhla při předešlém zadávání (přestože Ti to psalo, že je služba mimo provoz) ... dostalo se to do fronty na výměnu o půlnoci. Teď už Ti to funguje, že jo ?
0/0
13.9.2002 8:43

Smoula007

Re: No to bych se na to ......
Jo jo, už to šlape. Dnes ráno v jednu spadla stará SIMka a když jsem nahodil novou, tak už byla aktivní. Ale stejně .... žádná informační SMS, samoobsluha se tvářila, že nefunguje, tak co si o tom pak člově má myslet. Teď už to jde a je to celkem fajn službička.
0/0
13.9.2002 9:18

Aljosha

Problémy byly s Oskarem i s G.E!

V pondělí 9. 9. jsem si v poledne vyměnil SIMku za novou v oskaří prodejně v Hradci Králové. Nemělo to chybu. Starou (do té doby aktivní SIM) jsem jim tak MUSEL NECHAT, důvod jsem se nedozvěděl. Dostal jsem novou kartu, která měla být po půlnoci aktivní. Nebyla.  Volám následující den ráno na Oskarlinku, dozvídám se, že došlo k chybě při zadávání údajů k přeregistrování SIM a že má stížnost byla postoupena technickému oddělení. Tím se oživení nové simky odložilo oproti plánu o dalších 24 hodin. Po další půlnosi se nová sim alespoň přihlásila do Oskaří sítě, nic však nefungovalo a jen plechová huba upozorňovala, že je třeba znovu kontaktovat Oskarlinku, která však funguje jen přes den. Vyčkávám tedy dalších 8 hodin do doby, kdy začne (v té době již problémy dost vytížená Oskarlinka) pracovat a znovu volám, že nic nefunguje. Chudák holka kouká, že k přeregistraci sice došlo, ale z důvodů nějakých nekorektních údajů byly služby pozastaveny. Dopisuje je ručně a já si jsem schopen teprve po 44 hodinách telefonovat!!  O to, že mi nefunguje wap přes gprs, se dozvídám při marném pokusu se připojit. Znovu volám oskaří gprs help-line, znovu vysvětluji, jaké mám od pondělí s jejich kartou problémy a onen chytrý mládenec jižž věděl, která bije. Chyba na straně Oskara, znovu ručně přenastavuje mé údaje a povoluje mi gprs.

Obdobná anabáze byla i s G.E., kde mi ve středu ráno řekli, že nejdéle do 24 hodin přijde aktivační sms s nastavením banky, což se také nestalo. Volám na zákaznické centrum, omlouvají se, znovu si zapisují moje údaje, slibují, že nejdéle do hodiny to bude v pořádku. Není. Znovu volám zákaznické centrum, že stále nic, pět minut čekám na telefonu a teprve na třetí pokus přichází aktivační sms.

Suma sumárum: V pondělí v poledne vyměněna SIM přímo na prodejně u Oskara, do středy do rána jsem byl ustřižen bez možnosti volání a na svůj účet u banky se dostávám s Oskarovou M-Bankou až ve čtvrtek dopoledne. Myslíte si, že kecám? Bohužel ne. Nová sim je sice dobrá, tím, co však její výměnu provázelo, Oskarovi vůbec dobré jméno neudělalo. Zřejmě celou akci tak důkladně tajili, že ani jejich vlastní zaměstnanci nevěděli, co mají na prodejnách dělat.....

 

0/0
12.9.2002 20:50

Mike

Chválím Oskara i eBanku..
Novou SIM Plus kartu jsem si koupil v úterý u Oskara v Liberci. Přímo v prodejně mi zkopírovali telefonní seznam, SMSky, nastavili čísla do mezinárodního formátu a informovali mě o všem co jsem potřeboval k nové kartě vědět. Domů jsem si odnášel jak novou kartu, která měla být aktivní po půlnoci, tak původní, kterou jsem měl zatím používat. Po půlnoci jsem měl v mobilu pořád ještě tu starou, ale ráno už hledala síť, vložil jsem SIM Plus a vše jde od té doby bez sebemenších potíží. Včera jsem si aktivoval GSM Banking na liberecké pobočce eBanky, také bez jakýchkoli problémů. Protože jsem ho měl aktivní už pro Eurotel, Oskara jsme jen přidali a natavili jako hlavní. Takže autorizační a všechny zprávy mi chodí na Oskara, z Eurotelu můžu provádět všechny operace jako dřív. Takže bez signálu jsem nebyl ani chvíli a jak v bance, tak u Oskara šlo vše hladce. Mike
0/0
12.9.2002 20:33

Švejk

Dopadlo to výborně, jsme jen trochu v šoku.
Dnes jsem byl v eBance a a mám už  kartu aktivovanou. Že jsem byl kvůli výměně karty cca 4 hodiny bez signálu Oskarovi odpouštím, protože jsem zjistil, že je vše tak, jak má být. Dokonce i tarifikace mi funguje. Když jsem měnil poprvé kartu za polobankingovou, 3 dny jsem se hádal s operátory, že mi tarif. nefunguje, až tady jsem dostal velkou odvahu z obdobného příspěvku a infolinku jsem prostě ukecal k tomu, aby mi dali tento problém přezkoušet na technickém odd.  Poprvé mi taky tvrdili, že bude aktivace provedena do 06:00 hodin do rána, ale druhý den aktivace byla úspěšně provedena až někdy kolem poledne. Trochu jsem se tedy výměny karty u Oskara bál a nyní vidím, že se péče o zákazníky výrazně zlepšila. Jsem spokojený i s přístupem eBanky. Jen mě zarazila tady informace, někdo tady píše, že platil v eBance 50,- Kč. Že by dvojí metr? Já jsem neplatil nic a celá operace proběhla poměrně rychle.
0/0
12.9.2002 18:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.