Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Co říkáte na Oskarovo GSM bankovnictví? Používali jste SIM jiného operátora jenom kvůli GSM bankovni

Až donedávna mohli konkurenti Oskara tvrdit, že jsou lepší, protože mají SIM toolkitové aplikace a především GSM bankovnictví. Po včerejšku to již není pravda. Oskar navíc tvrdí, že má v současnosti nejlepší karty SIM na českém trhu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P.K.

A co třeba datové služby?

Pokud vím, tak se mi zdá, že Oskar zaostává za ostatními operátory už jen v pokrytí území signálem a absence vlastního "přípojného bodu" na internet. Totiž datové služby na požádání aktivují, ale připojit se musíte přes Telecom (a 971 čísla volit nejde) nebo přes jiné operátory. A to si tam radši dám starou Twist kartu.

P.K.

0/0
23.9.2002 14:16

isis

Re: A co třeba datové služby?
Je to tak, pokrytí území je u Oskara opravdu nejhorší. Ale proč se vracet k T-Mobile, který na tom není o mnoho lépe. Pokud nechceš být o dovolené a pří víkendech bez signálu tak stejně nakonec koupíš Eurotel. Začínal jsem s Oskarem a telefonovat jsem jezdil 15 km od chaty. Tak jsem přešel k Twistu a telefonovat jsem chodil na kopec za chatu. Teď mám Eurotel a na chatě telefonuji přímo z postele. Je ale pravda, že po návratu domů založím zase Oskara - mámě ho všichni a vzájemné hovory jsou o polovinu levnější. A to nemluvím o desetikorunové oskartě a desetikorunovém tarifu odepiš. A proč se vůbec vázat na jediného operátora a jedinou SIMku. Proč se ještě neobjevil jediný výrobce MT (mimo Benefonu) s odvahou postavit se proti operátorům a uvést telefon s podporou více SIM.
0/0
25.10.2002 9:55

Karel Z.

super služba

Bezva, že Oskar zaved GSM. Aspoň se zbavím přebytečné Debilovi SIM karty.Debil mi už stejně lezl na nervy s tím svým signálem, který se tak rád schovává.

0/0
13.9.2002 17:58

Limit

tys někde chyt signál s Tebilem??

Tys chytl někde signál s Tebilem. Rád bych věděl, kde, abych toho místa využil vždycky, když půjdu kolem.

Není divu, že to Tebilovi teď moc nejde, když narval tolik peněz a energie zcela nesmyslně do "rebrandingu".

0/0
13.9.2002 18:46

Pawel

v Oskarovi na Václaváku jsou bezva

Tomu, co píše Daisy, se mi snad ani nechce věřit. Mám teď aktuálně přesně opačnou zkušenost z Oskara na Václaváku. Při výměně SIMek byli ochotní, milí a informovaní

Narozdíl od Debila, kterého jsem měl předtím, kde se na Národní tahají čekací lístečky, jak na úřadě

0/0
13.9.2002 17:41

Daisy Vallet

Oskar si vylepšuje neradostnou finanční bilanci stylem ber kde ber
Chtěla bych všechny varovat před Oskarovými vějičkami,na něž láká nové či staronové zákazníky. Jde o akci s Nokií 5110. Bohužel jse podlehla a s touto Nokií navštívila Oskarovu prodejnu v Praze 1, na Národní třídě. Trochu mě už zarazilo, že pánovi přede mnou odmítli slevu poskytnout, ačkoliv jeho 5110 vykazovala základní funkčnost, jak bylo samotným Oskarem požadováno. Proto jsem se ptala, zda jse vše v pořádku. Prodavačka můj telefon shledala OK. Hned poté jsem si vybrala nový telefon, tarif, telef. číslo, dohodla heslo pro komunikaci, a předložila doklady. Prodavačka vystavila fakturu a požadovala ihned její zaplacení. Platila jsem platební kartou. Pak mi teprve řekla, že se ještě musí sepsat tzv. předávací protokol. A v tom začala zírat pod baterku a pravila, že mi žádnou slevu nedá, protože je tam napsáno 5146 a ne 5110. Přitom jde o funkčně i vzhledově  naprosto stejný mobil, tak jak mám vědět, že jde podle Oskara o jiný telefon. Pro jistotu hned odnesla  tašku s novým telefonem, SIM kartou a fakturou z mého dosahu, abych ji snad náhodou nevzala!!!! Chtěla mě donutit, abych si u nich koupila třeba i jiný  telefon, ale už za nepříliš výhodnou cenu, což jsem odmítla.  Mělo tedy dojít k vystornování faktury, ale peníze mi vrátit nechtěli, protože platba neproběhla v hotovosti. Prodavačka ale slíbila, že účtárna Oskara pošle mé bance dobropis, aby uhrazená částka mohla být odblokována. Jak jsem následně zjistila, účtárna se na vše vykašlala a ani nehnula prstem.  Oskarova účtárna je telefonicky prakticky nedobytná, ale nakonec jsem se tam po několika pokusech dovolala a bylo mi sděleno, že faktura je anulována, takže peníze si Oskar z mého účtu stahovat rozhodně nebude, to dá přece rozum. A  že jsou díky naprosté duševní otupělosti jejich  prodavačky  zablokovány? To je prý můj problém a ne jejich, oni se prý už tou záležitostí zabývat nemíní. To je síla, co , to jsou panečku služby zákazníkům. Jen tak dál, Oskare a vyženeš i ty nejvěrnější zákazníky ke konkurenci.  Moje banka byla naštěstí ochotna věc vyřídit a po předložení ručně psaného potvrzení, že transakce byla zrušena, mi banka peníze vrátila na účet. Moje radost však byla předčasná. Ten samý večer si totiž Oskar peníze z mého účtu stáhl, což nelze kvalifikovat jinak než krádež.a podvodné jednání.  Banka tvrdí, že tomu nemohla zabránit, i když měla dost informací na to, že bylo jasné, že peníze si Oskar odebral neoprávněně. Takže s eBankou zanedlouho definitivně skončím, stejně jako s Oskarem. Pokud nelze takovýmto loupežím zabránit, tak nač zvyšovat bankám jejich zisky a od operátora se nechat ožebračit.? Toto nebyl první Oskarův přehmat - nedávno mi při změně telefonnního čísla změnili  bezlimitní Oskartu na obyčejnou a dalo mi hodně práce, než jsem je donutila k nápravě!!!! .  Teď musím absolvovat reklamační řízení, které může trvat až 90 dní, takže sbohem mých 4577 Kč. Je opravdu smutné, když i takovéto praktiky jsou u Oskara vítány, jen aby se zisky zvyšovaly.  
0/0
11.9.2002 5:11

Tomáš Parolek

Re: Oskar si vylepšuje neradostnou finanční bilanci stylem ber kde ber
To je teda fakt síla!!! Do prodejny na Národní už taky radši nechodím, tam mi totiž zavařila jedna slečna tu zde níže zmíněnou výměnu SIM!!!
0/0
11.9.2002 9:56

Re: Oskar si vylepšuje neradostnou finanční bilanci stylem ber kde ber
Byl jsem si v prodejně Oskar na Vinici pro novou SIM Plus. Pracovníci o nové službě téměř nic nevěděli a ještě mi tvrdili, že jim při výměně musím svoji starou SIMku dát a že nová bude fungovat za 24 hodin. Ve skutečnosti je to tak, že svou starou SIMku můžu po obdržení nové používat jak dlouho chci až do založení té nové. (SIM Plus je aktivována přes následující noc po vydání.)
0/0
16.9.2002 12:56

Pavel Král

Moje zkušenost

Dobrý večer do diskuze. Zajímavé příspěvky... Mám taky jeden. Zásadní rozdíl mezi Oskarem a Eurotelem (jistě určitě i T-Mobilem): u Eurotelu pravidlo číslo jedna, když zákazník přijde na značkovou prodejnu- NEODAKZOVAT jej na infolinku. Pravidlo u Oskara: ZAVOLEJTE si na infolinku. Oskar ještě nepochopil, že nejlepší je kontakt osobní, nenechat zákazníka plácat v problému.

Pravidlo druhé u ET (T-Mobilu): Když na prodejně nejsou schopni vyřešit můj problém, NEŘEKNOU: stoupněte si vedle k pokladně a až na Vás přijde řada, Vám tam kolegové pomůžou... Oskar to řekne. Jedna prodejna v centru Prahy...

Také se vám zdá, že je nejlepší se v prodejně na nic radši neptat???

0/0
10.9.2002 22:35

dup

to, ze vOsral krade napady a tvari se, ze je nejlepsi, se da pri 'kvalite' jeho sluzeb cekat... (nehlede na to, ze to delaji vsichni tri, i kdyz ostatni dva v mensi mire, prece jen maji naskok...)

ale ze museli ukrast i nazev

 

www.simplus.pl

 

docela se bavim

 

dup

0/0
10.9.2002 21:53

Sex Pistols

Jak posílat sms z Oskara na Eurotel a Paegas za cenu sms do Oskara tj. 0,37 Kc.
Na www.mojelogo.cz a www.xuh.cz najdete popis,jak posílat textovky/emaily z Oskara na Paegas a Eurotel jen za cenu 0,37 Kc za sms/email.Nevím proč se o této možnosti na mobil.cz tak zaritě mlčí.Patrně je to kvůli sponzoringu od těchto operátorů (Eurotel,Paegas).Pa pa a pišme levněji.
0/0
10.9.2002 17:23

karel

Re: Jak posílat sms z Oskara na Eurotel a Paegas za cenu sms do Oskara tj. 0,37 Kc.
Nic takovýho tam neni, neplaš zbytečně
0/0
10.9.2002 20:06

JaT

Re: Jak posílat sms z Oskara na Eurotel a Paegas za cenu sms do Oskara tj. 0,37 Kc.

Nic takovýho tam není, ale jinak to hodnotím jako dobrej pokus o zvýšení návštěvnosti

Taková skytá reklama... Jo a mimochodem, na www.123xyz.cz najdete zaručený návod jak volat za korunu za minutu a posílat SMS za 10 hal. za kus... do všech sítí, dokonce i meziplanetárně

Honza

0/0
10.9.2002 21:17

Karel Sasin

Re: Jak posílat sms z Oskara na Eurotel a Paegas za cenu sms do Oskara tj. 0,37 Kc.
No uplne tak, jak to popisujete to neni. Zrejme myslite nasi sluzbu SMS-EMAIL, ktera slouzi k rychlemu odeslani e-mailu za cenu bezne textovky. Snad by se dala ale vyuzit tak, ze odeslate SMS-EMAIL na neci mobilni e-mail. Pak by se v idealnim pripade dalo nizke ceny dosahnout. Tech 0,37 ale nevim, protoze neznam presne Oskarovy tarify na SMS.
0/0
10.9.2002 22:21

Rhinos

Re: Jak posílat sms z Oskara na Eurotel a Paegas za cenu sms do Oskara tj. 0,37 Kc.
tak v tom pripade kdyzs to tam nenasel tak ses docela slepej ale me to teda vuuuuuuuuuuuubec neva;))))
0/0
10.9.2002 23:50

Markéta

Jiné banky?
A dalo by se zjistit, jestli a kdy se Oskar dohodne i s jinejma bankama?
0/0
10.9.2002 12:28

KT

Volací záloha 1000,-Kč. Proč?
Žádám všechny, kteří mají složenou volací zálohu 1000,-Kč, aby si jí lépe hlídali a po 6 měsících podali žádost o navrácení zpět. Já jsem o ní požádal 24.5. a měli na poslaní celé 2 měsíce. Mě jí poslali až po řadě telefonátů na Oskar linku. 26.7. pí. Hlucháňová z reklam .odd. Oskara mi sdělila, že záloha již byla poslána a Česká pošta má na doručení 21 dní. Od 4.8. mám faktur. období k tarifu Slyším Vás. 7.8. volání na Oskar linku-bylo mi sděleno, záloha byla poslána 5.8. Úsudek ať si udělá každý sám, podle mě čekali až do konce fakturačního období a pak teprve poslali volací zálohu. Vědomě překročili odeslání o 10 dní. Proč?
0/0
10.9.2002 22:15

dup

Re: Volací záloha 1000,-Kč. Proč?

protoze to 'sou podvodnici...

onehda 'sem si u nich poridil pausal (jednicku, na smsky, tam mi nevadi, ze dojdou treba za dva dny, kdyz uz vubec dojdou). po nejake dobe 'sem ho chtel zrusit. zavolam na infolinku (ve vsedni den, o vikendu prece nebudou pracovat...) a zrusim s tim, ze posledni faktura se zaplati ze zalohy. ok. jake je moje prekvapeni, kdyz po nejake dobe prijde dalsi faktura, navic s pokutou, ze nebyla zaplacena predchozi... volam znovu, vsechno je samozrejme v nejlepsim poradku, smlouva je zrusena, atd... a za mesic dalsi faktura... tahlo se to asi pul roku, potom od chvile, kdy uz byly penize 'poslane', jeste dalsi asi dva mesice...

asi uz nevedi, z ktereho prstu si vycucat pocet aktivnich zakazniku...

proste kvalitni sluzby na takove urovni, ze presvedci lidi v zemi, kde jiz funguji dva operatori na relativne slusne urovni...

dup

0/0
12.9.2002 20:14

Re: Volací záloha 1000,-Kč. Proč?
já sem s vrácením volací zálohy nemel problem a zaplatil sem ji mnohem ochotneji nez u Paegasu nevratne 3000,- za aktivaci sim.
0/0
17.8.2004 14:47

Adamantium

Re: Volací záloha 1000,-Kč. Proč?

Volací zálohu Vám samozřejmě vrátíme po šesti měsících, to je přece samozřejmost, je to jen záloha. Uplynulo šest měsíců a já si tedy žádám o vrácení tisícovky.. No ejhle, my vám ji jako nevrátíme celou, my z ní budeme strhávat váš účet.. Po pár minutách vysvětlování přes oskarlinku mi je tedy slíbeno, že příště mi příjde normální složenka, se kterou si příjdu na poštu. Dojde však složenka a na ní napsáno neplaťte.. Z té tisícovky mi zbývají už jen 400, takže to ještě zbude na zaplacení jedné a půl faktury.. Už se ani nenamáhám tam volat.

Druhá zkušenost: Když si vyřizujete paušál, chtějí po vás nějaké číslo, které zatím užíváte.. Pak ale začnou přicházet dopisy s účty, které mají zajímavou hlavičku. první je to vaše staré číslo, pak jméno... Fakt mi trvalo 4 měsíce než s tím něco udělali, i když mě pokaždé ujišťovali, že teť už to bude v pořádku.. To tam mají tolik neschopných lidí?

0/0
16.9.2002 14:49

Damian

Re: Jiné banky?
V dubnu jsem se ptal v Oskarově obchodě, jestli budou mít i naslouvané jiné banky, než je KB.Bylo mi řečeno, že by do konce roku měli mít i jiné banky, že to je v jednání. Snad se toho dočkáme .....
0/0
11.9.2002 13:57

Petr

Nejlepší SIM ??
Jak mohl nekdo napsat, ze OSKAR SIM karty jsou ted nej. Velky problem maji napr. s produkty Ericsson a SonyEricsson, kde tyto karty delaji v telefonu hotovou paseku. Firma ktera ma par set tisic zakazniku diktuje podminky firme ktera ma nekolik desitek milionu zakazniku.
0/0
10.9.2002 11:56

Petr Čech

Re: Nejlepší SIM ??
Jake problemy myslite? treba SIM plus karta se taky moc nesnasi se starymi FW pro S35. Pokud mate <18, tak si uzijete. Jinak jsem se SIM Plus kartou za tyden pouzivani v T39 (s R4A) zadne problemy nemel
0/0
10.9.2002 16:59

Aljosha

Re: Nejlepší SIM ??
Naprosto souhlasím, mám T39m fw R4A008 a se simplus jsem nezaznamenal sebemenší problém..... 
0/0
20.9.2002 23:18

Jarda

To je dost!!!!
Už sem myslel, že se to nikdy nestane!!!
0/0
10.9.2002 11:10

raul

OSKAR :-) spis :-(

No panove...

Moje zazitky s Oskarem byly docela dobre (zvlast s reklamacnim oddelenim na vinohradske, jinak K.O.) KOupil jsem si pred casem pausal volam malo. Aktivovali mi ho do druheho dne a ja zacal telefonovat... Pote mi nekdo od nich zavolal, jestli jsem spokojen s pausalem volam malo a jestli vse funguje jak ma.. Souhlasil jsem.. Ja blb...

S prvni fakturou (ktera prisla shodou okolnosti po peti dnech pouzivani) mi neco nehralo.. cena byla okolo 1000,- (za 3 dny) tak jsem studoval a studoval... Aktualni tarif Slysim Vas..

Nasledovala reklamace, byla uznana, ovsem zapomeli na jinou vec. Pokud provolate volaci zalohu mate utrum. Ja mel utrum diky jinemu pausalu po 4 dnech. Reklamoval jsem tudiz v prodejne i jinde to, ze mi prodali misto felicie favorita. Vzdy me odkazali na oskarlinku, kde mi rekli ze s tim nic do dalsiho uctovaciho obdobi neudelaj. No po nekolika desitkach telefonatu, navstevach prodejny jsem si rek ze jim ho osobne na Vinohradske hodim na hlavu. Peclive jsem si sepsal vsechny datum, telefonaty, jmena a vyrazil.. Kupodivu tam byla prijemna slecna, ktera mi rekla ze se mi omlouva a ze pro tento mesic by mohla zrusit limit volaci zalohy.. To bylo pro me alespon nejake reseni a tudiz jsem souhlasil.. Po odchodu jsem si rek tak schvalne a vytocil cislo.... A Vazeni ja se po 14 dnech i DOVOLAL..

 

Zaverem bych rad poznamenal jedno... S Oskarem klidne ale problemy musite resit OSOBNE, jinak mate smulu.

Nyni jsem uzivatelem T-Mobilu a i tam jsou problemy s uzivatelskymi problemy... Nicmene mi alespon neprodali neco jineho a nerekli mate smulu..

0/0
10.9.2002 9:52

marian

Re: OSKAR :-) spis :-(
U Pegase mě odpojili , na dotaz proč mi zdělili že platba proběhla úspěšně . To je jedna z mnohých příhod s Pegasem .
0/0
13.9.2002 20:33

Milan Keršláger

Řešení problému s aktivací...
Tak se zdá, že probém je vyřešen (telefon na OskarLinku). Moje karta jaksi nebyla v systému a tudíž nemohla být aktivována. Takže asi chyba prodejny. Nicméně jsem se dozvěděl, že aktivace není o půlnoci, ale v 6 hodin ráno. Takže si budu muset počkat do druhého dne. Prostě smůla... Ach jo...
0/0
10.9.2002 8:15

Re: Řešení problému s aktivací...
ses hnup
0/0
10.9.2002 10:08

Milan Keršláger

Re: Řešení problému s aktivací...
Karta sice ještě nejde (měla by až zítra), ale už zřejmě vím, proč aktivace nebyla aktivní. Přešel jsem totiž na Bussines tarif a karta teď má 2 čísla pro autorizaci a v krámě si ode mne nevzali "adminstrátorské" heslo (neviděli ho). To druhé je totiž jen "uživatelské" a i v Oskarově Samoobsluze může člověk autentizovaný s tímto heslem provádět jen velmi omezené množství úkonů. Uvidíme, zítra :-)
0/0
10.9.2002 17:08

Milan Keršláger

Re: Řešení problému s aktivací...
Karta byla dnes aktivována mezi půlnocí a 1 hodinou ranní, čili to dnes Oskarové zvládli podle manuálu (pondělí bylo asi krušné). Nicméně mi nepřišla aktivační SMS z eBanky (asi vypršla její platnost - musela by se u operátora zdržet 40 hodin), takže jsem požádal o novou (v eBance, byla nutná osobní návštěva). Poslali mi ji a dozvěděl jsem se, že aktivační SMS chodí s velkým zpožděním (prý kolem 1 až 6 hodin). Takže stále čekám. Myslím, že pomalost registrace nové karty a zpoždění aktivačních SMS je pro Oskara velmi špatnou vizitkou (zejména když u konkurence je vše on-line). Už teď se děsím, jaké budu mít problémy se zpožděním zpráv, až polezu do banky... Nicméně z pomalosti Oskara jsou nešťastní i v eBance (mám tam kolegu), protože nemohou přímo u přepážky s klientem vyzkoušet funkčnost a ani kartu předvést (a díky zpoždění aktivačních SMS nepomůže ani počkat s návštěvou banky do druhého dne po zakoupení SimPLUS).
0/0
11.9.2002 9:11

Milan Keršláger

Re: Řešení problému s aktivací...
Tak nakonec jsem musel čekat téměř celé 4 hodiny na doručení aktivační SMS (od 8 hodiny ranní do cca 11 hodiny dopolední, u konkurence jsem musel čekat jen několik desítek sekund přímo v bance, ale pravda - programování SIM dělali na pobočce pro Eurotel i Paegas speciálním programátorem, takže Oskar má SIM buď univerzálnější nebo je tam aplikace vložena předem). Nicméně karta funguje dobře (Eriscon T39m, čili Oskarem "nepodporovaný" telefon). Samotné autentizační SMS pro vstup do banky chodí normálně, což mě těší. Tohle však nepotěšilo mého kolegu, který SimToolkit (resp. M-Banku) viděl poprvé v životě a bez aktivace si nemohl ani menu jen tak v bance projít. Takže vysvětlování (po aktivaci jeho M-Banky) bylo poněkud zdlouhavé a musel jsem suplovat to, co by v případě rychlejší reakce Oskara mohly udělat příjené slečny přímo v eBance... Co mě zarazilo je fakt, že aktivační SMS provedla vše sama bez ptaní, takže v případě nehody mi může Oskar (nebo dokonce někdo úplně jiný) vysmažit eBanku ze SIM karty, aniž bych tomu mohl nějak zabránit.
0/0
11.9.2002 22:50

Petr Herma

Re: Řešení problému s aktivací...
Eurotel ma bankovni menu na karte uz od vyroby. DEMO pristup do M-baky neni spatny napad, ale problem bude asi v omezene pameti pro SIM Toolkit.
0/0
14.9.2002 14:36

Poklop

Re: Řešení problému s aktivací...
To jsem blázen :) Kameny, diskety a jiné předměty směřujte, prosím, na moji hlavu, ale po přestupu z ET a PG na Oskara jsem po roce používání naprosto spokojen. Nikdy žádný problémy se sítí (většinou Plzeň), účtováním, ani na prodejně. SIM Plus se mi aktivovala přesně o půlnoci, aktivační SMS z Ebanky přišla tak za dvě sekundy, co ji ta slečna odeslala, všechno OK. Fakt si po roce a něco nemůžu stěžovat na NIC. Doufam, že to nezakřiknu, tak aspoň pro sichr aspoň něco: : Minulej tejden jsem volal na jejich linku a operátor normálně regulérně koktal. Fakt dost :)) No neznam podmínky přijetí na tento post - asi celkem nemusí mít ani nohy, možná ani ruce, mohl by bejt asi i slepej, ale mluvit by asi umět měl. Dost se pak ten hovor protáhne:)
0/0
20.9.2002 20:11

JINDRA Jindra

Co je s tou aktivací?
Taky mi povidali, ze aktivace nove SIM PLUS probehne o pulnoci  a je 7,15 a stale nic.
0/0
10.9.2002 7:16

JINDRA Jindra

Re: Co je s tou aktivací?
Je 7,35 a už je nová karta aktivní.
0/0
10.9.2002 7:35

Aljosha

Re: Co je s tou aktivací?

Jo, mám přesně tutéž zkušenost. Jedna taková Oskaří blondýna v prodejně v Hradci Králové (S.K.Neumanna) vypisovala do terminálu za podpory své kolegyně a svého šéfa (!!) údaje nutné k přeregistrování sim v síti Oskar, výsledek však byl, že je to již 1,5 dne, co jsem odevzdal starou kartu a na tu novou se ještě do Oskara nepřihlásil

Získal jsem tak zkušenost, že blondýnky do technicky zaměřeného provozu nepatří, i když mají krásně modré oči (ta je teda měla....)  

Oskarlinka se musela chopit řešení problému a nyní mám slíbeno, že když už technici přepsali všechny špatně vložené údaje k přeregistraci, mám se právo těšit na další půlnoc....

0/0
10.9.2002 18:46

Alda

Re: Co je s tou aktivací?

Chlapi to se ještě načekáte.Já jsem si koupil simku 9.9. v 14.00hod a taky jsem se těšil,že si už po půlnoci zavolám.Zlatý voči.Tak jsem ráno v osm zavolal na Oskarlinku a tam mě slečna řekla že to posílá na tech.oddělení.Tak jsem čekal.Devět hodin,deset jedenáct prřád nic.Tak jsem tam zavolal o pul třetí znovu a to mi to slečna asi "omylem" položila.Tak jsem se ****** protože platím paušál jak debil a ještě si nemůžu zavolat ale slečna mě hned na začátku zpražila.Já jsem se ale nedal a chtěl jsem za svoje tři stovky pořádný služby.Po chvilce ze slečny vypadlo že už to na tech.oddělení napravili a že mě aktivujou kartu v 15.29 hod to je 25.29 hodiny po koupi.Měli sice půl hodiny zpoždění ale u Oskara je to malina.

Aby nebylo všemu konec tak jsem celej šťastnej,že si už můžu konečně zavolat brnkl na klientskou linku eBanky že si dám hned zaktivovat M-banku.Dalí parodie..Řekli mě že služba už funguje,ale ještě to v bance neaktivují až nejdřív ve čtvrtek.

Tak jsem položil telefon a řekl jsem si že jsem se na to radši ********.

 

Přeju Vám pevný nervy.

0/0
10.9.2002 21:40

martin

Kartu vyhod ty, ale oskarovu!!!
Ahoj
0/0
10.9.2002 6:56

Viky

Re: Kartu vyhod ty, ale oskarovu!!!
Takovy zamilovany blbecky do svyho operatora mam rad! Operator neni tvuj bracha, ale sluha. Dobry sluha za dobry prachy je ten nejlepsi.
0/0
10.9.2002 7:19

Miky

Re: Kartu vyhod ty, ale oskarovu!!!
nevím jestli dobrej sluha, spíš sluha, kterej se furt někde toulá a když ho potřebuju, tak je úplně jinde než má být.
0/0
10.9.2002 10:52

Milan Keršláger

Tak jsem si ji koupil, ale...
Kartu jsem si koupil... ale přišlo několik překvapení. První bylo, že v eBance nevěděli, jak ji aktivovat. To je asi problém banky, ale nebyl velký, protože se na vše brzy přišlo. Druhým problémem je ale samotný Oskar. Na rozdíl od Eurotelu a Paegasu (T-Mobile) není zakoupená karta registrována do sítě automaticky a tudíž nelze v bance kartu rovnou vyzkoušet. Když jsem si kupoval kartu od druhých dvou operátorů, nebyl to žádný problém a z karty šlo volat ještě dřív, než jsem došel z prodejny do eBanky. Oskarové mi v prodejně řekli, že "to bude brzo" a že mám čekat na zprávu o deaktivaci staré a aktivaci nové karty. Včera jsem se nedočkal. Nicméně v přiložené knížce je napsáno, že tato operace proběhne o půlnoci. Teď je skoro sedm hodin ráno a pořád nic. To je dost nepříjemné, protože svoji původní kartu (T-Mobile) jsem v počátečním nadšení nechal v eBance dekativovat a teď se nemohu dostat na svůj účet. Co k tomu dodat? Ach Oskare, Oskare. Už nenabízíš svůj pěkný paušál v Dohodě s Oskarem (volné minuty jsou jen do jeho vlastní sítě) a teď mě ještě štveš s nekvalitními službami v podobě SimToolkitu. Zdá se, že pečlivost a vstřícnost se pomalu mění na lhostejnost k zákazníkům (trh je již rozdělen, přichází doba ždímání zákazníků). K tomu jako bonbónek ještě něco - včera mi na Oskarlince řekli, že podrobnosti o M-Bance nemají, že mám zavolat až ve středu (to prý už budou mít operátoři OskaLinky informace k dispozici)... Je mi z toho do pláče...
0/0
10.9.2002 6:53

LKJ

Re: Tak jsem si ji koupil, ale...

No s tou informovaností Oskarovi sítě je to děs. Na lince jsem se s tím sice ještě nesetkal, ale zato v prodejnách toho často vědí míň než já.

Příklad za vše: Přišel jsem tam a ptám se, že bych chtěl přijít k Oskarovi a že jsem slyšel něco o kacích výběr čísla zdarma (to bylo těsně pře spuštěním čísla 0777 a výběru čísel - cca 2 dny). No a oni, že tato akce teď není. Tak jsem se ptal, jestli se náhodou nechystá v nejbližší době ... a oni, že o ničem netuší a nevědí.

Ale to je jen jeden z mnoha. často nemají ani anun o aktuálních službách a akcích.

BTW. Celekm mě pobavilo, když jsem upozornil přes sekci Ptejte se na problém s wap adresou na PSČ. Bylo mi zděleno, že to opravdu nechodí a že to mám nahlasit na Oskarlince. No tak jsem si řek, že to snad můžou udělat sami. Teď jsem to nezkoušel, ale ještě půl roku poté to nefungovalo ... Asi to maj z kanceláře do kanceláře moc daleko ...

Ale jinak mám Oskar celkem rád ... pokud funguje a má signál ...

0/0
10.9.2002 8:16

Honza

Re: Tak jsem si ji koupil, ale...
Co se týče výběru čísla, tak mám úplně jiné zkušenosti: Docela sympatická slečna v Pardubicích se mnou strávila cca 10 minut, jen aby našli v tom jejich systému trochu hezký číslo a stalo se... Informovanost prodejců je ale fakt žalostná, její kolega mi tvrdil, že Odepiš můžu mít kolikrát chci! Já jim skočil na špek a teď budu muset na OskarLince vysvětlovat, že chci z Řekni Mi jít na Odepiš přes Oskartu a že to chci napsat na někoho jinýho :-(
0/0
12.9.2002 15:43

Pavel

Re: Tak jsem si ji koupil, ale...
Ja mam s infolinkou dobre zkusenosti, vcera hned jak jsem se rano docetl o M-bankovnictvi jsem zavolal na oskar linku, tam me pan prijemnym hlasem sdelil vsechny podrobnosti vcetne cen za pouzivani novych sluzeb a rovnou jsem si tam novou kartu objednal. Takze plna spokojenost.
0/0
10.9.2002 9:07

dr.quake

Re: Tak jsem si ji koupil, ale...
no jo, Milane, sou to *******, taky mam Oskara a porad vic na ty lidi ****...
0/0
10.9.2002 10:11

Přemysl Souček

Re: Tak jsem si ji koupil, ale...
Vážený pane, mohl byste nám do redakce dát zprávu o tom, kdy Vám Oskar nakonec kartu aktivoval? Předem děkuji P.Souček Mobil.cz
0/0
10.9.2002 10:48

Tomáš Parolek

Re: Tak jsem si ji koupil, ale...
Mám podobnou zkušenost s výměnou Oskarty, která zlobila. Slečna na prodejně se tvářila velmi sebejistě a kompetentně, ale bohužel hlavně díky jí jsem místo triviální výměny (kterou jsem vždy v klidu absolvoval u TM i ET) podstoupil několikadenní martýrium soustavných reklamací a reklamací reklamací, aby novou SIM už "konečně" zaregistrovali do sítě. Nakonec se ukázalo, že zmíněná slečna udělala "jen" asi 5 chyb, a všichni další, se kterými jsem to řešil na infolajně byli schopni najít a odstranit vždy maximálně jen jednu. Proto z toho byla taková kovbojka. Vrcholem pak bylo, když jsem se podíval do samoobsluhy, co že mi to tam slečna napsala, protože jsem měl ještě formulář bez údajů a ona tvrdila, že potřebují "alespoň některé kontaktní údaje". A tak jsem zjistil, že na těch několika řádcích udělala celkem asi dalších 6 chyb!! Proto jsem usoudil, že jestli je takto nakládáno s osobními údaji, radši jim je zase vymažu, takže už je tam opět jen bianco formulář! Rozhovor s infolajnou mi přišel jako diskuse s Rain Manem, pořád mleli něco o tom, že na aktivaci nové SIM mají 24 hod ať ještě počkám, výsledkem ale bylo jen to, že se řešení dalších problémů vždy odložilo o 24 hod!!! Slečna totiž uvedla špatně ev.č staré SIM, ale bohužel i nové a navíc zmastila proces odhlášení staré SIM ze sítě, takže další nutné kroky pro registraci nové SIM nebyly vůbec možné až po několika urgencích. Dokonce i jedna operátorka na infolajně při kontole čísel SIM zjistila (už po několika dnech), že její kolega při opravě chyby prý bohužel udělal opět chybu a napsal špatné číslo. Kdybych tu OSkartu měl jako svojí hlavní SIM, asi bych už umřel, naštěstí máme ještě jiné operátory, že?
0/0
10.9.2002 11:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.