Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Eurotel a RadioMobil spouští komerčně MMS - jak se na tuto službu těšíte a co od ní očekáváte? Budet

Ve srovnání cen MMS vycházejí čeští operátoři nejlépe. Eurotel i T-Mobile stanovily cenu jedné zprávy na 10 Kč, zatím bez rozlišení jejího objemu, v Maďarsku stojí velká zpráva až 40 Kč, v Anglii se platí paušálně, rakouský operátor nabídl MMS dočasně zdarma.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

0/0
23.9.2003 20:38

j.c.

v Rakousku jsou zadarmo a u nas nejlevnejsi
haj, hou.
0/0
4.9.2002 21:49

Jiří M. Benedikt

One2One neexistuje!!

Jenom takovou drobnou připomínku - síť One2One  prošla již začátkem tohoto roku rebrandingem na T-Mobile, tak by bylo lepší používat tohoto názvu. Díky.

0/0
1.9.2002 20:40

napis

mimo misu
dotaz mimo misu na lidi co se dali na osrala a pouzivaj 6210 (mozna je to i na jinejch fonech) uz asi po 10 za rok mi par dnu nechodej smsky, nekdy zadny momentalne jen z pegasa (pardon tý-mobajlu) jinak ani ň. stáva se to z vas taky nekomu? na info lajne to porad jen proverujou rikaj at prepisuju cislo strediska zprav a restartuju phone. uz me s tim serou. smsky po 3-4 dnech prijdou vsechny najednou. asi se dam na t nebo e spis teda t toho uz jsem mel. dik za odpoved jeste k MMS jestli T prejde na ty rozdilny ceny tak je blbej jak tágo eurotel a to vyhraje, jinak si osobne myslim ze do 5kc by byla cena normalni. kolik asi operatora stoji 1 nejvetsi smska realnech penizku? 0,10? 0,20? netusim ale moc ne a stejny je to u predrazenech smsek, kdyz jeste staly u oskara 0,50 kamkoliv tak to slo. koncim
0/0
30.8.2002 19:57

Killer

Porovnání cen
Porovnáváte ceny a píšete, že máme nejlevnější MMS v Evropě. Vzali jste ale také v úvahu výši platu v cizině ? Silně pochybuji o tom, že u nás stojí odeslání MMS nejmenší část platu z Evropských zemí !
0/0
30.8.2002 12:40

Tomáš Parolek

Re: Porovnání cen

Nazdar Killere,

máš sice pravdu, ale marketingová oddělení našich dvou "nejlepších" mobilních operátorů by z tebe neměla radost. To víš, kupní síla "domorodců" je věc jedna, ale náklady na novou službu a hlavně očekávaný zisk věc druhá. Hlavní "kumšt" spočívá v tom, jak si dobře namastit kapsu a nepřehnat to s cenou, aby službu vůbec někdo používal. Asi i v tomhle, zdá se, vede ET, ale TM mu zdatně sekunduje.

PS

Co mají znamenat tvoje poznámky níže: "pětatřicetiletí páprdové" ???

Život ve 20ti nekončí a neboj i páprdové nikomu za blbosti zbytečně neplatí, spíš naopak!!

Měj se, zdraví zombie (exhumovaný páprda).

0/0
30.8.2002 13:58

Mara

GSM banking u Oskara

MMS jsou sice novinka, ale skupina cílových uživatelů jistě nebude veká. Telefony, které MMS poodporují nejsou zrovna za děkuji.

 Na Mobilmanii.cz uz od vcerejska probiha diskuze ohledne GSM bankingu u Oskara, ale Mobil.cz je asi na dovolene, protze jinak uz by prece taky nějaké info přinesl, že?

Prý by to mělo být obohacené o další funkce, které Errortel ani T-debil nemají.

0/0
30.8.2002 11:01

Edmir Dizdarevič

UMTS

Tento dotaz je mimo mísu, ale snad to někdo z vás bude vědět. Až se spustí síť UMTS, budou se také měnit čísla? Jako třeba 0601 bylo pro NMT a 0602 atd. pro GSM.

Děkuji za odpověď.

0/0
30.8.2002 9:37

Re: UMTS
Nevím to sice přesně, ale podle mne bude mít UTMS své vlastní číslování (svou vlastní předvolbu), takže budou čísla zcela nezávislá na GSM. Podobně jak 0601 pro NMT a zbytek pro GSM. Operátoři možná umožní po nějakou dobu přesměrovávat hovory z původních čísel GSM na nová čísla sítě UTMS.
0/0
30.8.2002 10:14

Tomas

Re: UMTS
UMTS bude rozsirenim GSM, nebude zdaleka vsude a bude plne integrovano do stavajici GSM site. Neni proto duvod mit jina cisla, budou pouzivat stejne registry na spravu cisel. Je to neco podobneho jako GSM900 a GSM1800, zavisi to hlavne na telefonu. Takze z technickeho hlediska neni duvod pro jina cisla, jedina otazka zni co na to marketing, zpoplatneni, ... .
0/0
30.8.2002 20:26

Edmir Dizdarevič

Re: Re: UMTS
Tak to je prekérka. :-))  Dvě odpovědi a naprosto odlišné. Teď babo raď. :-(    Každopádně oboum děkuji.
0/0
30.8.2002 20:39

bilda

Ze MMS za xx Kc nahradi SMS?
Kdo tomu veri, at tam bezi. Uz od 5 Kc mi to pripada jako tahani penez z kapes...
0/0
29.8.2002 21:44

Edmir Dizdarevič

UMTS

Tento dotaz je mimo mísu, ale snad to někdo z vás bude vědět. Až se spustí síť UMTS, budou se také měnit čísla? Jako třeba 0601 bylo pro NMT a 0602 atd. pro GSM.

Děkuji za odpověď. :)

0/0
29.8.2002 19:01

Jan

Re: UMTS
Ja myslim, ze ne. UMTS je zpetne kompatibilni s GSM. UMTS telefony mimo oblast pokryti pouzivaji GSM sit takze cisla budou podle vseho stejna a UMTS bude nabizeno jako nova sluzba pro existujici zakazniky GSM. Nakonec licence u nas dostali vyhradne stavajici operatori.
0/0
30.8.2002 12:33

Edmir Dizdarevič

Re: Re: UMTS
Děkuji za odpověď. Jestli se s každou změnou technologie budou měnit čísla, tak se máme na co těšit. :-(
0/0
31.8.2002 23:39

Ota

MMS - jako vždy nejprve hodně peněz

jako vždy nová služba drahé pořizovací i provozní náklady. Časem

to půjde cenově dolů a tím si i více rozšíří, ale celkově jsem skeptický,

že by to mělo nahradit SMS. Každý nemá potřebu zasílat obraz či zvuk.

Tohle už se pomalu blíží problému UMTS a k videomobilům, kde

panují také  velké  obavy z vývoje. Celé to podle mě skončí stejně jako

při pokusech o videotelefonii na pevných sítích, idkyž dnes jsou

podmínky  přeci jen příznivější, takže uvidíme za pár let ...

 

 

 

 

0/0
29.8.2002 15:47

voidless

Re: MMS - jako vždy nejprve hodně peněz

SMS to podle meho do prichodu UTMS a jeste nejakou dobu pote nenahradi.

Ohledne ceny jsem silne skepticky - stejne jako u dalsich sluzeb (GRPS, WAP) se operatori vicemene "shodli" na cene, resp. jejich cenove nabidky se az na male vyjimky nelisi a v takovych pripadech operatori konkurencni prostredi ke snizovani cen moc nenuti. Kuprikladu ceny GPRS se za ten rok vubec nehly. Jedinym impulsem ke zlevneni bude podle me jen maly zajem zakazniku.

S cenou MMS bych to videl nasledovne:

1) do 5KB (zde by IMHO bylo lepsi do 10KB) 5 Kc

2) do 30 KB 10 Kc

3) nad 30 KB 20 Kc

Mam dojem ze pokud si dnesni omladina dokaze nechat posilat blbosti typu log a melodii za sumy kolem 15,- Kc, na takoveto ceny by pristoupila taky.

0/0
30.8.2002 9:42

Killer

Re: Re: MMS - jako vždy nejprve hodně peněz
No já mám zkušenosti, že "omladina" se snaží vytřískat loga spíše zadara (třeba z netu) než za 15 kč. Z mých známých si objednali loga za nekřesťanské peníze od operátorů pětatřicetiletí páprdové, kteří tam to logo budou mít až do té doby, než se jim telefon rozpadne stářím, kdežto "omladina" loga střídá jak ponožky :-)
0/0
30.8.2002 12:44

Tomáš Marný

TAHLE SLUŽBA BUDE SKOMÍRAT STEJNE JAKO WAP

a více proč? jsou k tomu 2 důvody.

1) Je předražená, stejně jako wap.

2)Není pořádně co si posílat, stejně jako není pořádně kde wapovat. Většina wap serverů je chybových, neodladěných, odbytých. Teenageri si nebudou posílat SMSky za 10 a více korun.

0/0
29.8.2002 14:07

TommyCZ

Co s tim ?
Radeji volam, nez posilam zpravy, na ostatni mam internet. Draha hracicka na tahani penez od tech, kteri se musi pred ostatnimi za kazdou cenu vytahnout. Kdyz uz, tak bych uvital PDA s GPRS, abych v tom mel www, e-mail a hlavne ssh, ale za cenu tak kolem 10 kKc. Tahat se vsude s notebookem se mi uz nechce.
0/0
29.8.2002 13:33

AiR

EMS
a co EMS? znamena to ze je to horsi technologie nez MMS a je tedy predem odsouzena k zahube nebo se s ni pocita?
0/0
29.8.2002 12:24

Michal

A co 3510?

Docela by me zajimalo, jak je to s prijmem MMS zprav pro Nokii 3510, umi je a nebo ne? Zkousel jsem poslat jednu zkusebni z SE68i a doslo to pouze jako SMS zprava, ze si ji ma dotycny vyzvednout na netu :-( V manualu N3510 je ale napsany, ze je umi prijimat, netusite nekdo jak to s tim je? Diky moc, Michal

PS: Na infolince T-mobile mi pro zmenu rekli, ze Nokii 3510 oficialne neprodavaj nebo co, docela to nechapu :-(

0/0
29.8.2002 10:11

ste

Re: A co 3510?
...i pro prijem MMS musi byt na dane cislo aktivovana sluzba MMS...
0/0
29.8.2002 15:11

Michal

Re: Re: A co 3510?

Hmmm, me na infolince 4603 po prepojeni na treti slecnu rekli, ze podporuji pouze (S)E-T68i a N 7650, ze pro dalsi mobily probiha implementace, ale ze kdy to bude nevedi a mam sledovat web www.t-mobile.cz :-))) Opravdu kvalifikovana odpoved kterazto je ci neni pravdiva? Kazdopadne diky za radu, zkusim aktivovat mms i na druhym tlf a uvidime co to udela :-)

Michal

0/0
29.8.2002 16:29

Mudrc

same JEN
MMS umi JEN kazdy operator ve sve siti, MMS umi JEN vybrane telefony, MMS stoji JEN deset kacek. Komu se tyhle JEN zdaji lakave tak hura na MMSky. Konecke se priznavaji ze tato cena MMSek je docasna, aby si lidi nemysleli treba ze by mohli byt nekdy dokonce levnejsi. Takze podle operatoru : Kupte si nove MMSkove telefony - zvyste pausal nebo prikupte kredit - a hura na MMSky za 30Kc !!! Uz vidim ty fronty :- )
0/0
29.8.2002 9:11

PetriK

Marketing?

Nemohu se zbavit dojmu, ze MMS jsou pouze marketingovym tahem jak vydolovat z lidi jeste vic $$$,,,,,

Zajimalo by mne, proc bych mel za preneseni napr. 30 KB dat platit cca 10 Kč, kdyz ty same data prenesu treba pomoci GPRS za necelou korunu ....zbytek uz zalezi na sw telefonu.

Kde se bere ta "pridana hodnota"?

0/0
29.8.2002 8:17

čtenář

Jak se jmenuje?
Autore, vy tomu řediteli T-mobile nějak nemůžete přijít na jméno. V témže článku ho uvádíte pod dvěma jmény "Dorjančanský" a "Dorjočanský" a on se navíc, pokud vím, jmenuje jinak. Nepřipadá vám komolení jmen jako projev totální novinářské neprofesionality, ne-li neslušnosti a arogance?
0/0
29.8.2002 7:55

Honza

zlodeji
nezlobte se na me, ale je to zlodejina. Deset korun za zpravu, to uz je horsi nez za dob Telecomu....
0/0
28.8.2002 21:23

Dancer

Takže prd...

Tak jsem si chtěl dnes (28.8.2002) MMS aktivovat a řekli mi, že tato služba ještě není v provozu. Co s toho plyne?

Buď že by si Mobil server měl ověřovat své informace, nebo T-Mobile kecá...

0/0
28.8.2002 12:12

Rostislav Kocman

Re: Takže prd...
Informaci jsem si ověřil tak, že jsem si na svém soukromém T-Mobilu MMS aktivoval... Takže u Mobil.cz chyba asi nebude...
0/0
28.8.2002 15:41

Dancer

Re: Re: Takže prd...

No na mobilu jste si ji mohl aktivovat třeba před měsícem, ale její zprovoznění musí učinit operátor (po zavolání na 4603 -T-Mo). Zřejmě jste jen byli příliš rychlí - po 15. hodině jsem jim brnknul znova a už mám aktivováno také.

Dnes jsem si zkusil na mail odeslat jednu MMS a opět musim konstatovat: "Zase prd" - neboli nepřichází a nepřichází... tolik první zkušenost s novou službou.

0/0
29.8.2002 20:44

Mike

A co ME45?
Ja tedy nevím, ale v mém Siemensu ME45 s fw 23 mám také podporu MMS. nebo alespon tam mám možnost vkládat vlastní obrázky a zvuky. Jak ho nastavím pro MMS?
0/0
28.8.2002 11:29

Peter

Re: A co ME45?
Myslim, ze z Tvojej strany doslo k malemu omylu. Siemens ME45 ma podporu EMS a nie MMS. EMS podporuje posielanie obrazkov a vyzvanacich tonov vo formate SMS, zatial co u MMS sa jedna o plnohodnotne attachmenty (JPEG,...).
0/0
28.8.2002 11:35

Mike

Re: Re: A co ME45?
Nojo vlastně, máš pravdu, tak to nic nebude :-( Jinak nevíš náhodou, jakým způsobem jsou vlastně obrázky do EMS vkládány? Vzhledem k tomu, ze tam můžu vložit i vlsatní, tak musí být nějak kódovány...
0/0
28.8.2002 11:49

Lami

Re: Re: Re: A co ME45?
Mas prakticky pravdu. Jsou 2 metody jak vlozit obrazek do EMS. Jedna je vlozit jeden z preddefinovanych obrazku, ty vetsinou vyjadruji nejaky vyraz (prekvapen, radost, ...), ale snad na kazdem mobilu co jsem videl jsou uplne jine (nekde klasicke smajliky, u nejakeho Siemense jsem videl nejake kacery a na T68i jsou to animovane xichtiky). Druha moznost je vlozit opravdu vlastni. Ten se potom koduje jako klasicka OTA bitmapa. Zjednodusene receno, vezmes binarni reprezentaci obrazku, zprehazis ctverice bitu v bajtu, pak ro prevedes do textoveho zapisu v hexa a nakonec prehazis sude a liche znaky. Preji hodne stesti, opravdu jsi to chtel vedet? ;)
0/0
29.8.2002 10:16

Mike

Re: Re: Re: Re: A co ME45?
Tak a ted jak se koduje obrazek do MMS? Neni to v podstate to same? Nebo se tam pouziva MIME či UUENCODE jako v mailu? Nechapu fakticky rozdil mezi EMS a MMS (krome delky zpravy).
0/0
29.8.2002 12:46

Lami

Re: Re: Re: Re: Re: A co ME45?

Tak rozdilu by se par naslo. Asi zasadni je, ze EMS je jen vylepsena SMS. Pokud posles EMS na telefon, co to neumim, neukazi se sice obrazky, ale text bude citelny (misto obrazku, pripadne zvuku bude na zacatku jakysi "bordel").

MMS se da nejlepe prirovnat k e-mailu. Co se tyce skladby dokumentu, je to temer totez. Opet sekvence nekolika casti, kazda z nich ma nejaky typ... proste jako e-mail. Do MMS muzes teoreticky vlozit cokoliv. Co je odlisne oproti e-mailu je, ze MMS pouziva binarni kodovani, kdezto e-mail "textove". Proto se prilohy ukladaji pomoci uuencode, nebo v soucasne dobe prevazne v base64. V MMS jsou prilohy bez jakehokoliv kodovani. V hlavicce je receno, jak je priloha dlouha a pak proste nasleduje ta priloha. Podobne hlavicky jsou binarne kodovane, takze treba Content-Type: text/plain se smrkne na 2 bajty informaci. Binarne vyjadreny header "content-type" a binarne vyjadrena hodnota "text/plain" (nevyplivnu presne hodnoty, nepamatuju si je, ale tusim ze to bude 0x18 0x01, potazmo 0x98 0x81 - nejvyssi bity nastavene, tak se to objevuje ve zdroji MMS, dokumentace k formatu MMS je ponekud nekompletni). Existuji i headery a hodnoty, ktere nemaji sve binarni podoby, pak se vkladaji normalne textove.
No a do toho jeste SMIL prezentace - to neni zadny zazrak, to je proste jedna z casti MMS zpravy. SMIL prezentace je to, co se prakticky sklada v editorech mobilu. Je to neco jako prezentace v PowerPointu, nebo necem podobnem. Format ma mnohem vetsi moznosti, nez se daji slozit v libovolnem z existujicich mobilu, ale jedno omezeni - rozmery oblasti, ve ktere se to odehrava. Jestli se nepletu, tak je to 160x120 pixelu.

Ale jestli chcete slyset muj nazor na MMS, tak to zadny zazrak neni. E-mail je mnohem praktictejsi. Nebudu nikomu posilat misto SMS "Prijdu za 10 minut" MMS s s animaci raketove zelvy (jedna z preddefinovanych MMS v Sony Ericsson T68i, je celkem cool). Tak mozna prani k narozeninam. Ale kdyz nekde splacam fotku, tak ji rozhodne poslu mailem.
Informacni sluzby MMS - budiz. Me by se libilo tak pocasi, za to bych mozna tech 10 kacek obetoval. Smula je, ze Eurotel zatim kasle na Eriky a animovana verze pocasi optimalizovana pro Nokii se v nem proste nezobrazi - dojde mu pamet pri "rozbalovani" animace, predpokladam. Tvrdi neco o nedostatku pameti, ale mam 100KB volno a MMS ma nejakych 26KB.

0/0
30.8.2002 19:38

Jakub Matějů

Re: A co ME45?
Siemens ME45 (ani ve FW verzi 23) nepodporuje MMS. Podporuje pouze EMS, což je pouze rozšíření SMS.
0/0
28.8.2002 12:04

Freddy

Ha Ha Ha...
To jsem teda zvědav jak to bude t-Mobilu fungovat, snaží se s MMS dohnat Eurotel a stejně to bude katastrofa.
0/0
28.8.2002 10:28

Viktus

Re: Ha Ha Ha...
Já myslím, že s MMS přišel první T-Mobile, ne? Tak kdo koho bude dohánět? Co?
0/0
29.8.2002 23:24

tm

Re: Re: Ha Ha Ha...
.....porad bude T-Mobil dohanet ET... to uz tak byva, druhy dohani prvniho.... :))
0/0
30.8.2002 10:40

Thomas

Re: Re: Re: Ha Ha Ha...
tady nekdo strasne zere eurotel a pritom oba operatori pouzivaji obdobnou technologii, Ja eurotel pouzivam uz 2 roky a abych pravdu rekl stoji za hovno jako vsechno ostatni, datovy sluzby ja HSCSD tak GPRS neslape tak jak by melo pomala konektivita velky odezvy proste sracka a T-Mobile se taky chlubit nemusi Oskara nemam, nedokazu posoudit
0/0
30.8.2002 14:25

Tomáš Parolek

Re: Re: Re: Re: Ha Ha Ha...
Já jsem zaznamenal mírný pokrok v tom, že mi v práci začalo chodit GPRS (ET). Asi to souvisí s tím, že se jsem na Netmonitoru našel 3 nové BTS na 1800 MHz. Docela mě ale překvapilo, že když jsme minulý týden rozdejchávali s kolegou připojení Ntb s T68 přes HSCSD, nějak se nám to nedařilo a neplechová slečna na infolajně suše oznámila, že jim asi v naší lokalitě nejde HSCSD, ať to ještě zkusíme někde jinde. Opravdu zvláštní přístup!!!
0/0
30.8.2002 15:08

Viktus

Re: Re: Re: Ha Ha Ha...

Citát z článku z www.mobil.cz:   Radiomobil službu podle sdělení na tiskové konferenci nabízí od včerejška, Eurotel ji zavede zítra. Firma její spuštění chystala již na neděli, ale
kvůli povodním zvolila pětidenní odklad. Český Mobil MMS chystá nejdříve na přelomu roku.

Takže?......

0/0
1.9.2002 10:45

Lami

Re: Re: Ha Ha Ha...
Prisel neprisel, Eurotelu to bezelo jeste minimalne mesic pred tim, nez s tim prisel T-mobile (spis 2). Mesic pred tim spustil funkcni variantu MMS vcetne kompletnich informacnich sluzeb (no ted jich ma o neco vic, to jo). Ale jen pro omezenou skupinu VIP. A navic, zprovoznit MMS z mobilu na mobil, to je prakticky vrazit kabel do MMS centra a par dni nastavovat gateway a sit. Podle mych spekulaci (nehledejte nazor odbornika, spis pozorovani jak to lita a co se kam nastavuje) se MMS prenasi tak, ze se odesle HTTP pozadavek (pres HTTP chodi i WAP, pro doplneni) z mobilu na MMS centrum. Prijemci dojde neco jako SMS zprava (nemyslim tu SMS ze ma novou MMS zpravu a at si ji vyzvedne na adrese...) - proste nejake upozorneni po stejnem kanalu, jako chodi SMS (tem co je neposilaji pres GPRS, opet pro rejpaly), telefon nahodi spojeni a MMS si stahne zase z gatewaye (MMS centra). Zadny zazrak, vse postavene na existujicich technologiich.
0/0
30.8.2002 19:47

xray

Cilova skupina
Ahoj, no zarucene jsou to teenageri. Kdo jiny je za takovou hloupost ochoten zaplatit? A i stejnym zpusobem je prece orientovana reklamni kamapan T-MObile - zabava, zabava, zabava. Na druhou stranu, konecne zacne to GPRS nekdo pouzivat a konecne T-Mobile bude moci GPRS doladit.
0/0
28.8.2002 8:05

LoveparadeR

Cilova skupina
Máš pravdu - T-Mobile jsou naivní, že utáhnou lidi na zábavu, zábavu a zábavu. např. kdyby do té MT50 raději dali v JAVĚ nějaký pořádný aplikejšn třeba stereorejdiou a ne miliony her, které jsou ........ (raději nebudu pomlouvat).
0/0
28.8.2002 11:16

voidless

Re: Cilova skupina
Mam dojem, ze pokud by nekdo dokazal v Jave naprogramovat i fyzicke vybaveni telefonu pro chytani radia, bylo by to na nobelovku okamzite a bez cekani
0/0
29.8.2002 8:12

voidless

Re: Re: Cilova skupina
Sorry, to mela byt reakce na prispevek od LoveparadeR, preklik jsem se. :)
0/0
29.8.2002 8:14

LoveparadeR

Zajímavé

Můj názor je "konečně", ale kdo to bude využívat? Teenageři, manažeři nebo mobilní fandové? Já patřím do třetí skupiny, ale co z toho, když nikdo komu to chci poslat nemá N7650 nebo SE T68i? Než tahle služba jaksi "zevšední" to tady bude dřív UMTS...

0/0
28.8.2002 6:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.