- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Stojí za povšimnutí, že p. Crha vlastně neodpověděl na otázku, proč se doplňkový tarif nevztahuje na VŠECHNA přidělená MSN čísla - není totiž žádný problém tarifikovat odpovídajícím poplatkem i-hovor z jakéhokoliv platného MSN dané přípojky, je-li u ní registrován doplňkový i-tarif.
Hodnotím to jako další podlý pokus vyždímat zákazníka a využít jeho případné neznalosti.
Taky se mi stalo ze jsem si zaplatil 10+10 hodin zdarma. Na hlavnim cisle jsem provolal 4 minuty na internet a na MSN cisle 15 hodin. Samozrejme mi odecetli jen ty 4 minuty. Neuspel jsem ani telefonickou reklamaci ani osobni. Samozrejme me nikdo neinformoval ze se musim pripojivat pouze z hlavniho cisla a na caru papiru ktery jsem dostal jako potvrzeni bylo napsano jen Internet 10+10 hodin, Jmeno a telefoni cislo(hlavni)a nic vic o teto sluzbe(rekl bych ze ten formular byl uplne na neco jineho). Kdyby mi nekdo dal informaci ze je mozne se pripojovat pouze z hlavniho cisla tak je otazkou nekolika sekund si toto cislo nastavit. Jsou to darebaci.
Zdravim vsechny diskutujici.
Bohuzel, to, co se tu pise (2.9.2002!! tj. 7 mesicu po ZAVEDENI nadstavbovych cenovych programu), je smutna skutecnost. Ovsem... podle mych informaci toto NIKDY NIKOMU NESDELILI. Navic to pry ani SAMI NEVEDELI.
Mam u telecomu jeden neuhrazeny ucet ve vysce cca 5500Kc a to prave kvuli tomuto podivnemu jednani.
Ackoliv jsem se marne snazil, na strance uvedene p. Crhou jsem nikde nenasel informace o tom, ze by se nadstavbove cenove programy jako i-night, i-nonstop, atd. vztahovaly pouze na hlavni MSN cislo. Pokud jste to nekdo nasel, napiste mi, ve kterem souboru to je. vp_cenove_plany_home.pdf, vp_euroisdn.pdf ani vpd1_cp_ps.pdf to nejsou, tak jsem asi uplny debil, nebo to tam opravdu neni.
No nic, o tom jsem psat nechtel. Na problem spatneho uctu jsem prisel hned po prvnim vyuctovani (za obdobi unor-brezen 2002), samozrejme jsem ho hned reklamoval (online). Kdyz pristi mesic prisel dalsi ucet, kde byl nastaven program ISDN2 BASIC jen na hlavnim MSN cisle (a ne na vsech, jak by mel SNAD? byt - na ostatnich byl ISDN2 STANDARD) jsem se jal zavolat na infolinku onoho Telecomu a (uz ponekolikate) si informace proverit a tentokrat vyreklamovat ucet u nejakeho operatora (telecomi robot sice napsal dopis, ze zjistili chybu ve vyuctovani, ale vic nic. NIC. nic konkretniho). Samozrejme jsem si stezoval HLAVNE na to, ze u ISDN2 STANDARD bez jakehokoliv dalsiho programu je internet Xkrat drazsi a ze chci okamzite nastavit ISDN2 BASIC + i-night na vsech cislech. Operatorka se mnou bez problemu sepsala reklamaci, jeste mi tvrdila, ze to, co rikam, je spravne, ale to, co ona vidi na monitoru (reklamovany ucet) je urcite nesmysl. Bohuzel, tento stav se nezmenil ani ke dnu, kdy jsme zrusili ISDN2 linku - to se stalo par dni pote, co k nam prisel druhy dopis, tentokrat s tim, ze nam odectou (cca) 480Kc, ktere po nas vybrali navic. Ovsem to byl take posledni dopis od telecomu na toto tema. Reklamoval jsem celkem tri ucty, u posledniho uz mi to bylo jedno, protoze v tu dobu jsme uz vyuzivali sluzeb jineho poskytovatele pripojeni (jde o wireless).
K dnesnimu dni se ma stav takto. 26.6.2002 jsem podal stiznost k CTU, ktery se ujal vyrizeni teto veci. 26.7.2002 jsem dostal e-mail, ze vyrizeni bude trvat dele a ez si CTU tedy nechava dalsich X dni na vyrizeni. Pred cca dvema tydny mi prisel dopis od CTU, ve kterem si urad vyzadal moje vyjadreni a pripadne dukazy. Celkovy "spis," ktery jsem na CTU zaslal, mel cca 25 stranek, obsahoval kopie tech nekolika malo dopisu od CTc, vyuctovani, nekterych e-mailu, reklamace, kterou jsem podaval po obdrzeni prvniho tlf. uctu, dale pak vyjadreni kolegy, ktereho Telecom take takto sproste okradl plus kopie jeho tlf. uctu.
Telefon nam zatim funguje, i kdyz jsme 5500Kc dosud nezaplatili - aby taky ano, kdyz jsme po telecomu zadali, aby nam zaslali nove vyuctovani, kde bude vsechno spravne. Ke dnesnimu dni jsme nedostali NIC, krome upominky o "nepripsane platbe na ucet"...tfuj jeste jim tak budu platit a oni na me budou s prominutim sr*t? To teda ne. Dojne kravy z nas delat nebudou. Odecitat si nejak zahadne sumy z vyuctovani (pravda, ve vyuctovani za obdobi kveten-cerven nam sice odecetli zminenych 480Kc a jeste nejakych dalsich cca 500Kc, ale my nevime ZA CO!)
Ted tedy cekam, co vymysli CTU. Nemyslite si ale, vazeni diskutujici, ze bychom to mohli spolecne dotahnout az k soudu?
PS: Pan Crha by radsi mel mlcet, kdyz neumi odpovedet na jednoduse formulovanou otazku "Proč se nevztahuje tarif i-Nonstop na všechny čísla pro jednu ISDN přípojku?" - odpoved typu "Volání z přípojky ISDN2 je na ústředně vyhodnoceno jako volání bez udání čísla koncovým zařízením a digitální ústředna Českého Telecomu vloží jako číslo přihlašující se ke spojení do Internetu hlavní číslo přípojky ISDN2. Tím je zaručeno, že zákazník přihlašující se z libovolného koncového zařízení, u něhož MSN nebude nastaveno (nebo bude nastaveno ve špatném formátu, popřípadě nastaveno číslo, které přípojce nebylo přiděleno), se k Internetu vždy připojí pod hlavním číslem přípojky. " - vzdyt odpovida na neco, na co se ho nikdo neptal!!
A jeste DRZE LZE!
Velice mě mrzí, pokud kterýkoliv z našich zákazníků získal neúplné nebo nepřesné informace.
On to nebyl "kterykoliv z nasich zakazniku" - on to byl KAZDY zakaznik!
Nechci se hájit tím, že na našem webu správné informace uvedeny byly a jsou (nebyly a nejsou - viz vyse a take viz dale), a to jako součást ceníku (viz internet) (to je ktery cenik?? tam to totiz DODNES NIKDE NENI), protože to je jenom základní způsob jak zákazníky informovat a koneckonců i povinnost každého operátora. - Pokud toto p. Crha tvrdi, tak umyslne jde proti CTc. Protoze na webu Telecomu to opravdu NEBYLO.
Konkrétní informace k tomuto tématu však byly na našich stránkách podrobně rozvedeny až do jara letošního roku (v části ISDN služeb), v souvislosti se změnami cenových programů však z nových stránek vypadly.
A sakra. K tomuto tematu? Do jara? Ale vzdyt tady se jedna o nadstavbove programy, ktere byly zavedeny az v unoru, takze k nim nemohlo byt na webu (podle pane Crhova tvrzeni) do brezna (jaro zacina kolem 21.3.) VUBEC NIC a kdyz tam tedy informace o novych planech (hlavne ceny, ty tam jsou vzdycky!) dali, tak "zapomneli" (?) na to, ze se nadstavbove cenove programy vztahuji jen na hlavni MSN cislo. Takze to tam ve skutecnosti nikdy nebylo?
Jak jsem si dnes ověřoval, od května ovšem údaje o účtování ve vztahu k MSN číslům uvádíme v tištěných marketingových materiálech.
To brzy. Ja si spis myslim, ze jste to az v kvetnu zacali resit (jak jinak si mam vysvetlit, ze tato informace prisla dopisem az na konci kvetna, tedy DVA MESICE PO REKLAMACI UCTU, ve chvili, kdy uz byl jeden dalsi te
Mně pro změnu CTC naúčtoval 2 doplňkové tarify dohromady. Objednaný NON-STOP a neobjednaný NIGHT. Přišel jsem na to při náhodné kontrole. Na infolince mi stále tvrdili, že to není možné - přitom jsem měl účty před sebou na stole. Další věc byla, že mi společně s ISDN byla nainstalována aplikace FRITZ!, ale nedostal jsem žádný manuál, ani jsem nebyl upozorněn na nastavení, natož s jeho změnou. To fungovalo výborně, ale pro civilizovaný svět a nikoli pro ČR a jeho Telekom - po 1. minutě automaticky odpojovalo a zase v případě činnosti bleskem připojovalo spojení (cca 2 sec.) takže jsem si toho vůbec nevšiml. Dokážete si představit, co to s účtem udělalo, když CTC má prvních 10 min. TROJNÁSOBNĚ dražší než zbývající dobu připojení !!! A já se vlastně díky tomu pohyboval stále v oněch prvních 10 min., i když jsem byl připojen třeba 5 hod.
Po spoustě peripetií a bez slova omluvy (té jsem se dočkal od CTC po 3 měsících dopisování a nezaplacení předmětné částky - dokonce kartu X v hodnotě 100,- Kč přihodili ) mi uznali neprávněné zaúčtováni neobjednaného tarifu a částku odečetli z nového vyúčtování. Ovšem chybné nastavení dodané aplikace Fritz! ne a tak jsem spor nyní dotáhnul až k ČTÚ (tam jsem ovšem zjistil, že technické podstatě věci vůbec nerozumí - prý to budou muset poslat do Prahy). Tak uvidím, co z toho vyleze .
S infolinkou raději v duležitých věcech vůbec nejednejte, většinou věcem nerozumí, a pokud náhodou něco plácnou, tak v případě průšvihu všechno zapřou (stalo se mi, že se se mnou operátorka odmítla bavit, když zjistila, že hovor již pro jistotu nahrávám). Já už nyní komunikuji s CTC pouze formou doporučeného dopisu .
Kdo nevěří, nechť mi napíše, rád mu zašlu naskenovanou korespondenci s CTC a ČTÚ.
Vzdyt to je vsude to same-na telecomu, u eurotelu u oskara, akorat Tmobile neznam,ale znami rikaji,ze i tam je to podobne-kdyz zavolate vicekrat a zeptate se na nejaky trochu slozitejsi dotaz,pak dostanete od ruznych operatoru uplne ruzne odpovedi-volal jsem zrovna vcera vecer na Golinku a ptal jsem se,jestli datum a cas, ktere mi prijdou v dorucence zpravy,je cas odeslani, nebo doruceni.
Hovor c.1:cas doruceni
c2:Cas odeslani
C3:Cas odeslani
C4:Cas doruceni
A tak to chodi uplne bezne.Kvalia infolinek nasich telefonnich operatoru je velice mizerna. Podobnych prihod mam spousty, nejvice s Golinkou a Ceskym telecomem, obzvlaste ve vecernich hodinach se vzdycky na Go lince sejdou poradne hlavy:)))A nekteri jsou jeste neuveritelne otraveni tim ze jim clovek vola. Zduraznuji, ze se vzdy snazim jednat slusne a predstavim se celym jmenem.Platne mi to bohuzel casto nebyva....
Kazdopadne mam vyzkouseno, ze pokud operatora, ihned po dovolani se, pozadam o zopakovani jeho jmena,pak si jej poznamenam, a pak teprve hovorime, dostanu v takovem pripade vzdy presne informace.Cim to asi bude:)Krome toho je pak mozne se pozdeji i ucinneji branit proti panum Crhum a jim podobnym:)