Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Měli jste již problémy s vyúčtováním od Telecomu? Řešili jste s Českým Telecomem nějakou reklamaci?

Někteří majitelé linek ISDN od Českého Telecomu si pořídili dodatkový program i-Nonstop – aby se mohli připojovat k internetu za nižší minutové ceny. Přestože jim ale Telecom tvrdil, že se mohou připojovat i z jiné než hlavní linky, ve skutečnosti to je jinak. Postižení zákazníci tak na účtech zaplatili i o několik tisíc více, a to jenom kvůli tomu, že jim Telecom sdělil špatné informace.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

zdenda

radikální řez
V květnu mi naúčtovali o 350,-Kč víc, potom jsem dva měsíce platil jen kolem 50,-Kč za všechno. Nikdo mi nesdělil, že se spletli, ale potichoučku vše srovnali. Měli smůlu: na net mám pevnou lajnu a v rodině Twist nej. V srpnu jsem jim vrátil aparát a ani výpovědní lhůtu nedodržel. Mám je v kozách.
0/0
28.9.2002 22:21

Jirka

neslana/nemastna odpoved p. Crhy

Stojí za povšimnutí, že p. Crha vlastně neodpověděl na otázku, proč se doplňkový tarif nevztahuje na VŠECHNA přidělená MSN čísla - není totiž žádný problém tarifikovat odpovídajícím poplatkem i-hovor z jakéhokoliv platného MSN dané přípojky, je-li u ní registrován doplňkový i-tarif.

Hodnotím to jako další podlý pokus vyždímat zákazníka a využít jeho případné neznalosti.

0/0
27.9.2002 14:04

Zdenek Stava

Internet 10+10 "zdarma"

Taky se mi stalo ze jsem si zaplatil 10+10 hodin zdarma. Na hlavnim cisle jsem provolal 4 minuty na internet a na MSN cisle 15 hodin. Samozrejme mi odecetli jen ty 4 minuty. Neuspel jsem ani telefonickou reklamaci ani osobni. Samozrejme me nikdo neinformoval ze se musim pripojivat pouze z hlavniho cisla a na caru papiru ktery jsem dostal jako potvrzeni bylo napsano jen Internet 10+10 hodin, Jmeno a telefoni cislo(hlavni)a nic vic o teto sluzbe(rekl bych ze ten formular byl uplne na neco jineho). Kdyby mi nekdo dal informaci ze je mozne se pripojovat pouze z hlavniho cisla tak je otazkou nekolika sekund si toto cislo nastavit. Jsou to darebaci.

 

0/0
9.9.2002 11:03

Radek

Dotahneme to az k soudu?

Zdravim vsechny diskutujici.

Bohuzel, to, co se tu pise (2.9.2002!! tj. 7 mesicu po ZAVEDENI nadstavbovych cenovych programu), je smutna skutecnost. Ovsem... podle mych informaci toto NIKDY NIKOMU NESDELILI. Navic to pry ani SAMI NEVEDELI.

Mam u telecomu jeden neuhrazeny ucet ve vysce cca 5500Kc a to prave kvuli tomuto podivnemu jednani.

Ackoliv jsem se marne snazil, na strance uvedene p. Crhou jsem nikde nenasel informace o tom, ze by se nadstavbove cenove programy jako i-night, i-nonstop, atd. vztahovaly pouze na hlavni MSN cislo. Pokud jste to nekdo nasel, napiste mi, ve kterem souboru to je. vp_cenove_plany_home.pdf, vp_euroisdn.pdf ani vpd1_cp_ps.pdf to nejsou, tak jsem asi uplny debil, nebo to tam opravdu neni.

No nic, o tom jsem psat nechtel. Na problem spatneho uctu jsem prisel hned po prvnim vyuctovani (za obdobi unor-brezen 2002), samozrejme jsem ho hned reklamoval (online). Kdyz pristi mesic prisel dalsi ucet, kde byl nastaven program ISDN2 BASIC jen na hlavnim MSN cisle (a ne na vsech, jak by mel SNAD? byt - na ostatnich byl ISDN2 STANDARD) jsem se jal zavolat na infolinku onoho Telecomu a (uz ponekolikate) si informace proverit a tentokrat vyreklamovat ucet u nejakeho operatora (telecomi robot sice napsal dopis, ze zjistili chybu ve vyuctovani, ale vic nic. NIC. nic konkretniho). Samozrejme jsem si stezoval HLAVNE na to, ze u ISDN2 STANDARD bez jakehokoliv dalsiho programu je internet Xkrat drazsi a ze chci okamzite nastavit ISDN2 BASIC + i-night na vsech cislech. Operatorka se mnou bez problemu sepsala reklamaci, jeste mi tvrdila, ze to, co rikam, je spravne, ale to, co ona vidi na monitoru (reklamovany ucet) je urcite nesmysl. Bohuzel, tento stav se nezmenil ani ke dnu, kdy jsme zrusili ISDN2 linku - to se stalo par dni pote, co k nam prisel druhy dopis, tentokrat s tim, ze nam odectou (cca) 480Kc, ktere po nas vybrali navic. Ovsem to byl take posledni dopis od telecomu na toto tema. Reklamoval jsem celkem tri ucty, u posledniho uz mi to bylo jedno, protoze v tu dobu jsme uz vyuzivali sluzeb jineho poskytovatele pripojeni (jde o wireless).

K dnesnimu dni se ma stav takto. 26.6.2002 jsem podal stiznost k CTU, ktery se ujal vyrizeni teto veci. 26.7.2002 jsem dostal e-mail, ze vyrizeni bude trvat dele a ez si CTU tedy nechava dalsich X dni na vyrizeni. Pred cca dvema tydny mi prisel dopis od CTU, ve kterem si urad vyzadal moje vyjadreni a pripadne dukazy. Celkovy "spis," ktery jsem na CTU zaslal, mel cca 25 stranek, obsahoval kopie tech nekolika malo dopisu od CTc, vyuctovani, nekterych e-mailu, reklamace, kterou jsem podaval po obdrzeni prvniho tlf. uctu, dale pak vyjadreni kolegy, ktereho Telecom take takto sproste okradl plus kopie jeho tlf. uctu.

Telefon nam zatim funguje, i kdyz jsme 5500Kc dosud nezaplatili - aby taky ano, kdyz jsme po telecomu zadali, aby nam zaslali nove vyuctovani, kde bude vsechno spravne. Ke dnesnimu dni jsme nedostali NIC, krome upominky o "nepripsane platbe na ucet"...tfuj jeste jim tak budu platit a oni na me budou s prominutim sr*t? To teda ne. Dojne kravy z nas delat nebudou. Odecitat si nejak zahadne sumy z vyuctovani (pravda, ve vyuctovani za obdobi kveten-cerven nam sice odecetli zminenych 480Kc a jeste nejakych dalsich cca 500Kc, ale my nevime ZA CO!)

Ted tedy cekam, co vymysli CTU. Nemyslite si ale, vazeni diskutujici, ze bychom to mohli spolecne dotahnout az k soudu?

PS: Pan Crha by radsi mel mlcet, kdyz neumi odpovedet na jednoduse formulovanou otazku "Proč se nevztahuje tarif i-Nonstop na všechny čísla pro jednu ISDN přípojku?" - odpoved typu "Volání z přípojky ISDN2 je na ústředně vyhodnoceno jako volání bez udání čísla koncovým zařízením a digitální ústředna Českého Telecomu vloží jako číslo přihlašující se ke spojení do Internetu hlavní číslo přípojky ISDN2. Tím je zaručeno, že zákazník přihlašující se z libovolného koncového zařízení, u něhož MSN nebude nastaveno (nebo bude nastaveno ve špatném formátu, popřípadě nastaveno číslo, které přípojce nebylo přiděleno), se k Internetu vždy připojí pod hlavním číslem přípojky. " - vzdyt odpovida na neco, na co se ho nikdo neptal!!

A jeste DRZE LZE!

Velice mě mrzí, pokud kterýkoliv z našich zákazníků získal neúplné nebo nepřesné informace.

On to nebyl "kterykoliv z nasich zakazniku" - on to byl KAZDY zakaznik!

Nechci se hájit tím, že na našem webu správné informace uvedeny byly a jsou (nebyly a nejsou - viz vyse a take viz dale), a to jako součást ceníku (viz internet) (to je ktery cenik?? tam to totiz DODNES NIKDE NENI), protože to je jenom základní způsob jak zákazníky informovat a koneckonců i povinnost každého operátora.  - Pokud toto p. Crha tvrdi, tak umyslne jde proti CTc. Protoze na webu Telecomu to opravdu NEBYLO.

Konkrétní informace k tomuto tématu však byly na našich stránkách podrobně rozvedeny až do jara letošního roku (v části ISDN služeb), v souvislosti se změnami cenových programů však z nových stránek vypadly.

A sakra. K tomuto tematu? Do jara? Ale vzdyt tady se jedna o nadstavbove programy, ktere byly zavedeny az v unoru, takze k nim nemohlo byt na webu (podle pane Crhova tvrzeni) do brezna (jaro zacina kolem 21.3.) VUBEC NIC a kdyz tam tedy informace o novych planech (hlavne ceny, ty tam jsou vzdycky!) dali, tak "zapomneli" (?) na to, ze se nadstavbove cenove programy vztahuji jen na hlavni MSN cislo. Takze to tam ve skutecnosti nikdy nebylo?

Jak jsem si dnes ověřoval, od května ovšem údaje o účtování ve vztahu k MSN číslům uvádíme v tištěných marketingových materiálech.

To brzy. Ja si spis myslim, ze jste to az v kvetnu zacali resit (jak jinak si mam vysvetlit, ze tato informace prisla dopisem az na konci kvetna, tedy DVA MESICE PO REKLAMACI UCTU, ve chvili, kdy uz byl jeden dalsi te

0/0
3.9.2002 22:37

Luděk Černý

Re: Dotahneme to az k soudu?
Jsem bohužel taky jeden z postižených. To, že mi Telecom neodečítá od účtu slevy, které platím, jsem zjistil až po objednání 20+20 minut zdarma, které Telecom sice naúčtoval ale již neodečetl. Podal jsem reklamaci na tuto skutečnost .. ovšem jen telefonicky .. teď vidím, že to asi byla chyba a že znovupodání písemnou formou se asi nevyhnu. Snažil jsem se reklamovat i dřívější okradení Telecomem - bylo mi však sděleno, že reklamace lze podat pouze na účty nejvýše dva měsíce staré - takže prostě reklamaci nepřijali - neplatí u nás něco jako minimální 6 měsíční zákonná záruční lhůta na zboží a služby ? Pro Telecom zákony neplatí ? K případné žalobě jsem ochoten se přidat.
0/0
7.9.2002 19:00

Tomska

I-SURF
pres I-SURF se musite take pripojovat pres hlavni cislo
0/0
3.9.2002 21:24

marie

chybné číslo v seznamu
K nám domů jednoho času začali volat lidé, kteří si objkednávali nocleh, protože si mysleli, že se dovolali do hotelu, který stojí ve stejné ulici. Když se počet těchto hovorů rozrostl na několik desítek denně, začali jsme vyzvídat, proč volají k nám. Odpověď volajících nás zarazila: "Vaše číslo nám dali na informacích". Zavolali jsme tedy na informace, kde jsme si sice mile popovídali s operátorkou, nicméně nevyřešili jsme nic - ona sama číslo změnit nemůže a musí říkat to, co má uvedené v počítači, tedy číslo k nám domů... Zavolala jsem na reklamační oddělení Českého telecomu. Podle hlasu jsem hovořila s nějakou mladou dámou, ale ta se chovala tak znechuceně - co si to jako dovolujeme něco reklamovat a něco po nich chtít. Chvílema jsem měla i pocit, že se mě štítí. Slíbila, že problém prověří a zavolá mi nazpátek. skutečně v domluvený čas zavolala, ale nechala mě jen představit do telefonu... apak mě už nepustila k jedinému slovu. Vysloveně na mě řvala jak na malého parchanta, že je chyba na naší straně, že jsme měli někam nahlásit změnu telefonu (žádnou jsme nedělali) anebo že nechceme být uvedeni v telefonním seznamu (chceme, ale ne jako hotel). Věřila jsem, že by mi klidně i napráskala rákoskou, kdyby měla tu možnost. S takovým despektem a neúctou se mnou ještě nikdo nikdy nemluvil. Byla jsem z toho tak překvapená, že jsem se nezmohla ani na odpor. Když slečna skončila svůj výstup, položila sluchátko. Přiznám se, že jsem nenašla odvahu tam zavolat znovu, natož třeba poslat dopis. Taky by se mi mohlo stát, že by přišla odpověď a pošťačka by mě ve dveřích spráskala bičem... Po této zkušenosti jsme ještě zhruba týden zastupovali Telecom, a dávali volajícím správná čísla, a poté postupně všechny telefonáty přestaly. Že by si přeci jenom na Telecomu uvědomili svůj omyl??
0/0
3.9.2002 9:25

Luk

Neexistující kombinace tarifů
Na počátku jara jsem si k tarifu Home Standard aktivoval tarif i-Night. Jaké bylo moje překvapení, když se na příštím účtu objevily paušály: Home Internet + i-Night. Nejen že jsem to tak vůbec nechtěl, ale tohle je navíc kombinace, která podle informací na www.telecom.cz není možná! Po první reklamaci vrátili jakousi částku (nevím z čeho zjištěnou, nedopočítal jsem se k ní), ale nastavení tarifů zůstalo. Teprve po druhé reklamaci uvedli nastavení do pořádku, a současně vrátili zase nějakou částku bez bližšího upřesnění (a zase nevím, kde ji vzali).
0/0
3.9.2002 7:29

ignor

Měl jsem obdobný problém

Mně pro změnu CTC naúčtoval 2 doplňkové tarify dohromady. Objednaný NON-STOP a neobjednaný NIGHT. Přišel jsem na to při náhodné kontrole. Na infolince mi stále tvrdili, že to není možné - přitom jsem měl účty před sebou na stole. Další věc byla, že mi společně s ISDN byla nainstalována aplikace FRITZ!, ale nedostal jsem žádný manuál, ani jsem nebyl upozorněn na nastavení, natož s jeho změnou. To fungovalo výborně, ale pro civilizovaný svět a nikoli pro ČR a jeho Telekom - po 1. minutě automaticky odpojovalo a zase v případě činnosti bleskem připojovalo spojení (cca 2 sec.) takže jsem si toho vůbec nevšiml. Dokážete si představit, co to s účtem udělalo, když CTC má prvních 10 min. TROJNÁSOBNĚ dražší než zbývající dobu připojení !!! A já se vlastně díky tomu pohyboval stále v oněch prvních 10  min., i když jsem byl připojen třeba 5 hod.

Po spoustě peripetií a bez slova omluvy (té jsem se dočkal od CTC po 3 měsících dopisování a nezaplacení předmětné částky - dokonce kartu X v hodnotě 100,- Kč přihodili  ) mi uznali neprávněné zaúčtováni neobjednaného tarifu a částku odečetli z nového vyúčtování. Ovšem chybné nastavení dodané aplikace Fritz! ne a tak jsem spor nyní dotáhnul až k ČTÚ (tam jsem ovšem zjistil, že technické podstatě věci vůbec nerozumí - prý to budou muset poslat do Prahy). Tak uvidím, co z toho vyleze .

S infolinkou raději v duležitých věcech vůbec nejednejte, většinou věcem nerozumí, a pokud náhodou něco plácnou, tak v případě průšvihu všechno zapřou (stalo se mi, že se se  mnou operátorka odmítla bavit, když zjistila, že hovor již pro jistotu nahrávám). Já už nyní komunikuji  s CTC pouze formou doporučeného dopisu .

Kdo nevěří, nechť mi napíše, rád mu zašlu naskenovanou korespondenci s CTC a ČTÚ.

0/0
2.9.2002 22:58

Pavel Kacíř

Infolinky

Vzdyt to je vsude to same-na telecomu, u eurotelu u oskara, akorat Tmobile neznam,ale znami rikaji,ze i tam je to podobne-kdyz zavolate vicekrat a zeptate se na nejaky trochu slozitejsi dotaz,pak dostanete od ruznych operatoru uplne ruzne odpovedi-volal jsem zrovna vcera vecer na Golinku a ptal jsem se,jestli datum a cas, ktere mi prijdou v dorucence zpravy,je cas odeslani, nebo doruceni.

Hovor c.1:cas doruceni

c2:Cas odeslani

C3:Cas odeslani

C4:Cas doruceni

A tak to chodi uplne bezne.Kvalia infolinek nasich telefonnich operatoru je velice mizerna. Podobnych prihod mam spousty, nejvice s Golinkou a Ceskym telecomem, obzvlaste ve vecernich hodinach se vzdycky na Go lince sejdou poradne hlavy:)))A nekteri jsou jeste neuveritelne otraveni tim ze jim clovek vola. Zduraznuji, ze se vzdy snazim jednat slusne a predstavim se celym jmenem.Platne mi to bohuzel casto nebyva....

Kazdopadne mam vyzkouseno, ze pokud operatora, ihned po dovolani se, pozadam o zopakovani jeho jmena,pak si jej poznamenam, a pak teprve hovorime, dostanu v takovem pripade vzdy presne informace.Cim to asi bude:)Krome toho je pak mozne se pozdeji i ucinneji branit proti panum Crhum a jim podobnym:)

0/0
2.9.2002 21:59

Milan

Stejné zkušenosti, problémy s lidmi na Info centru Telecomu
Stal se mi skoro stejný problém. Byla to kombinace ISDN a jiného doplňkového internetového programu. Po zavedení to měsíc fungovalo dobře, ale měsíc následující ( myslím, že to byl duben ) mě na účtu zarazila čáska za internet u čísla, které jsem měl nastavené pro připojování k internetu. Při reklamaci z toho byl najednou velký problém, protože podle jejich tvrzení nikdy nemohl být doplňkový program naveden na jiné než hlavní číslo. Celá reklamace trvala přes 2 měsíce a to jsem ještě měl "tlačenku" přes jednu zaměstnankyni Telecomu. Navíc jsem současně řešil problém s tarifem, kdy mi operator na Info lince splnil pouze 50% mých požadavků z března a ten zbytek jsem opět reklamoval cca 2 měsíce. A závěr? Velký moloch, který má dost problémů. Už aby pořádně fungovala konkurence.
0/0
2.9.2002 21:16

tema

.
Když to tady čtu tak mám pocit že na call centru Telecomu dělají opravdu nevyškolení lidé a nebo se snaží opravdu člověka zblbnout. Tvrdili mi že když budu mit ISDN tak budu platit jen 400,- Kč a nic víc a na webu budu moci byt non stop 24 hodin zdarma. Telecom nesnáším. Pevnou nemám a na web si radsi dojdu ke kamaradovi kterej ma mikrovlny.
0/0
2.9.2002 19:26

Petr

Telecom v tom má prostě binec
Také jsem doplatil na to, že jsem měl nastaveno špatné odchozí volání na net. Tedy jiné msn než hlavní. Ovšem co mě tedy telecom šokoval úplně, tak že mu půl roku trvalo, než mi byl schopen zavést program I Basic+i sufr a teď když sem už doufál, že je vše v pořádku a poslední vyúčtování tomu tak napodívalo. Teď přišel učet za červenec a opět naučtovaný i-surf, přitom sem měl řádně zaplacený ten letní Internet za polovic a ten surf měl být pozastavený. Nechápu co mají za software ale už mi začíná připadat, že to vyučtování dělá nějaké generátor náhodných cifer a hlavně těch programů. Je ale zajímavé, že na mobilu sem tento rok (u T-mobil) měnil program už 3 krát a pokaždé vše OK. Držím všechny palce brzkému rozjedu konkurence, ještě že hovory už jedou přes Aliatel. Ještě tak ten net.:-((((
0/0
2.9.2002 19:08

Nada Mikulaskova

kvalita sluzeb?

Minuly rok jsme mely preplatek za telefon a nekolikrat nam bylo kvuli tomu odpojeno vychozi volani! Pracovniky Telecomu nebyly schopni rozlisit preplatek od nedoplatku! A vraceni preplatku trvalo pres rok a jeste po nekolikatem vysvetleni a dokladani zaplacenych slozenek. Je to neskutecne! Jak muze takovy gigant jako Telecom prezentovat svoje sluzby pres  takove "odborniky", kteri se neorijentuji v tom, co delaji. Nevim, jestli je tam tak neschopny management, ale rozhodne za ty jejich sluzby platime vic, nez zaslouzi.Urcite u neho dlouho uz nezustaneme!

0/0
2.9.2002 18:00

Karel

Telecom....cha cha
Už mám plné zuby všech článků a zpráv na téma Telecom. Ukazuje se v nich totiž stále stejné věc. Totiž, že Telecom je firma , která vznikla sama pro sebe a ne pro zákazníky. Náhodné chyby, nechtěné problémy, za které nese odpovědnost vždycky jen a pouze zákazník a hlavně pak monopolní chování, kde lze zcela otevřeně hovořit o zneuživání dominantní pozice na trhu. Chcete se Telecomu bránit? Máte jedinou možnost. Pořiďte si internet přes kabelovou televizi (pokud můžete) a mobilní telefon od Českého mobilu a nebo T- Mobile. Totiž, představa, že jen koruna poputuje do chomoutu tohoto giganta je nemyslitelná...jenže, co když to nejde? Neexistuje žádná obrana proti arogantnímu chování této společnosti. NEEXISTUJE! Nebo snad...kdy už konečně dojde k liberalizaci trhu a privatizaci Telecomu? Za vlády socialistických experimentátorů, jejichž know how pochází pravděpodobně z Kuby, asi nikdy!
0/0
2.9.2002 16:18

Martin Luther King

REKLAMACE
otec stím měl taky problém ale reklamoval to a uznali mu to
0/0
2.9.2002 12:15

Petr Mirovský

Automatické vracení peněz

Tak to jsem opravdu zvědav, jestli k tomu automatickému vracení dojde. Dva měsíční účty jsem reklamoval a bez úspěchu.

Prý to bylo všude napsáno a všude to rikali.

0/0
2.9.2002 9:13

Mju

Nesmysly v článku o více telefonních číslech

Nevím, zda některý z redaktorů Mobil-serveru někdy konfiguroval nějaká zařízení na ISDN2-přípojce, ale informace ohledně více telefonních číslech v článku není pravdivá - pokusím se vše uvést na pravou míru:

  • Vaše telefonní čísla (tzv. MSN) se nepřiřazují kanálům, ale koncovým zařízením!!! Při odchozím hovoru si nemůžete vybrat, který kanál použijete, vezme se prostě první volný.
  • Je třeba rozlišovat, že koncovému zařízení se přiděluje zvlášť:
    • jedno číslo pro odchozí volání (kterým se bude zařízení identifikovat v síti); nemusíte ovšem také nastavovat žádné číslo, pak se na ústředně přiřadí Vaše hlavní číslo, jak o tom mluvil p. Crha
    • žádné, jedno nebo více čísel pro příchozí volání (na které bude zařízení reagovat, tj. "zvonit")

Pokud si na modemu, kterým se připojujete k internetu, nastavíte jako číslo pro odchozí volání jiné než hlavní číslo, máte patrně problém s vyúčtováním.

  • Pokud z jednoho ISDN zařízení telefonujete nebo se připojujete k internetu, jsou v tento okamžik volná veškerá telefonní čísla, která mají přiřazena ostatní (volná) zařízení. Znamená to tedy, že i když si např. na ISDN modemu nastavím jako číslo pro odchozí volání hlavní číslo (abych neměl problém s účtováním), přesto se mi kdokoli na toto číslo (druhým ISDN kanálem) dovolá, i když jsem zrovna na internetu - podmínkou samozřejmě je, že mám ještě alespoň jedno ISDN zařízení, kterému přiřadím toto hlavní číslo pro příchozí volání.
    Uznávám, že popis není zrovna polopatický, zkusím jednodušší příklad: máte např. dva ISDN telefony a oběma nastavíte pro příchozí i odchozí volání hlavní číslo. Můžete pak volat z obou současně, a oba se volanému (např. na mobilu) hlásí tímtéž číslem! Můžete také přijmout současně dva hovory, jdoucí na totéž (hlavní) číslo, protože máte dva ISDN telefony a dva ISDN kanály!
  • Některé z Vám přiřazených MSN-čísel je obsazeno v těchto případech:
    • jsou obsazeny oba ISDN kanály
    • jsou obsazena veškerá zařízení, která mají toto číslo nastaveno pro příchozí volání (i když je třeba jeden ISDN kanál volný)

Doufám, že jsem to vysvětlil dostatečně srozumitelně. Pokud ne, vzneste dotaz do diskuze, rád to vysvětlím podrobněji.

Mju.

0/0
2.9.2002 9:02

Petr Hájek

Re: Nesmysly v článku o více telefonních číslech
Naprosto souhlasim. Autor clanku zrejme nepochopil vse kolem ISDN a pridelovani cisel zarizenim...
0/0
2.9.2002 10:37

Milos

Re: Re: Nesmysly v článku o více telefonních číslech
Autor clanku totiz nepochopil vse kolem telekomunikaci, tak se nedivte.
0/0
2.9.2002 11:19

Jan S.

Re: Nesmysly v článku o více telefonních číslech
Mozna sis neprecetl, ze je to uplne jedno z jakeho cisla se pripojovali, protoze i z hlavniho to uctovali spatne..
0/0
2.9.2002 22:29

Mju

Re: Re: Nesmysly v článku o více telefonních číslech

Ano, v článku o tom sice nic není, ale v diskusi jsem to zahlédl. Proto jsem také psal:

Pokud si na modemu, kterým se připojujete k internetu, nastavíte jako číslo pro odchozí volání jiné než hlavní číslo, máte patrně problém s vyúčtováním.

Moje reakce se však týkala principu práce s více telefonními čísly u ISDN linky, což je v článku popsáno špatně.

Mju

0/0
3.9.2002 14:02

Jan S.

Re: Re: Re: Nesmysly v článku o více telefonních číslech
Aha, tim padem se omlouvam
0/0
3.9.2002 16:31

Petr David

V ceniku to nebylo

Ja jsem resil obdobny problem s programem i-Surf. Nejdriv mi infolince tvrdili, ze to technicky nejde a ze to je v ceniku. Na internetu jsem si nasel, ze to technicky nejde u konfigurace C a D, coz je provolba a seriova linka. O MSN, ani zminka, takze to bylo bezproblemu reklamovatelne. Tri obdobi po sobe mi to prepocitavali.

K tomu jedna perlicka, v patek jsem to reklamoval, v pondeli v 9 mi volala pani z CT Brno, ze mi to prepocita a posle novou fakturu (starou jsem mohl zahodit).

Výhodou i-Surf je to, ze se pripadna nesrovnalost da zjistit hned.

0/0
2.9.2002 7:33

tom

Re: V ceniku to nebylo

To ti tu reklamaci vyžídili tak rychle ja kdyzž jsem podal reklamaci ohledně toho že mi zapoměli naúčtovat 360,- Kč za I.surf.

Ještě já blbec to hlásil ale nechtěl jsem riskovat že mi to dají pak zpětně i když by mě zajímalo jestli by na to telecom někdy vůbec přišel ale reklamaci vyřidili za měsíc a půl mezitím se surf 2x neúčtoval a  mě púak přišel účet na 2000,- pěkná prda k zaplaceni na  jednou

0/0
2.9.2002 19:46

TBass

Ani hlavni cislo nemusi byt reseni

Bohuzel muj kolega mel podobny problem a nejkurioznejsi na tom vsem bylo to, ze se z hlavniho cisla pripojoval a to mu i Telecom potvrdil. Telecom se tudiz rozhodl, ze mu vrati zpetne mesicni priplatky co si prilacel za i-nonstop, protoze mu tuto sluzbu neposkytnul. Coz bylo nepripustne, protoze by na tom muj kolega prodelal tisice Kc. Nakonec Telecom po urgenci povedl pravdivy prepocet a kamarad dostal vraceno vice nez 3000Kc.

Velice by me zajimalo vyjadreni pana Vladana Crhy i k tomuto pripadu ;)

0/0
2.9.2002 0:13







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.